Adatok
nem megfelelő
0 bejegyzést írt és 52 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy réges-régi családi vita alkalmával szegény édesanyám azt találta mondani kamasz gyermekének: "Vedd tudomásul, hogy megkövetelem a tiszteletet!" Az öntudatgombóc kamasznak sem kellett több, azonnal lecsapta a magas labdát, még pedig úgy, ahogy éppen szüleitől tanulta, és azt…..
nem megfelelő
2014.05.14 12:33:24
@alfacharlybravo: Háááát ... az hogy te mennyi igazságot látsz bele egy szatírába, az sokat elmond arról, te hogyan gondolkodsz. (Tudod: "honi soit qui mal y pense")
Konkrétan számomra ez az MNO öngólját is jelenti: azért kapták fel a vizet, mert az MNO újságírói tényleg úgy érzik, az alapján amit kedvelt kormányunk nyújt, kialakulhat valakiben olyan vélemény, mint amilyet egy vicckolumna sugall. Aki szerint ez nem lehetséges, az kapásból felismeri a szatírát (ha a poént esetleg nem is).
Mellesleg nálad is gyanús, hogy a nácit naggyal írod, pedig a magyar helyesírás szerint nem kellene. Feltételezem, hogy nem Ignác bácsi szórólapjára gondoltál, mert akkor meg a szövegkörnyezet nem stimmel. ;)
Az, hogy te egy magát nácinak tartó munkáltatónál dolgoztál, az pech. Én is dolgoztam német cégnél, ott a nácit szitokszóként használták egy kollégára, aki nem is volt az, csak a modora emlékeztetett rá. Tehát nem, nem minden német tartja magát nácinak. Az én német ismeretségemben egy olyan sincs.
Konkrétan számomra ez az MNO öngólját is jelenti: azért kapták fel a vizet, mert az MNO újságírói tényleg úgy érzik, az alapján amit kedvelt kormányunk nyújt, kialakulhat valakiben olyan vélemény, mint amilyet egy vicckolumna sugall. Aki szerint ez nem lehetséges, az kapásból felismeri a szatírát (ha a poént esetleg nem is).
Mellesleg nálad is gyanús, hogy a nácit naggyal írod, pedig a magyar helyesírás szerint nem kellene. Feltételezem, hogy nem Ignác bácsi szórólapjára gondoltál, mert akkor meg a szövegkörnyezet nem stimmel. ;)
Az, hogy te egy magát nácinak tartó munkáltatónál dolgoztál, az pech. Én is dolgoztam német cégnél, ott a nácit szitokszóként használták egy kollégára, aki nem is volt az, csak a modora emlékeztetett rá. Tehát nem, nem minden német tartja magát nácinak. Az én német ismeretségemben egy olyan sincs.
nem megfelelő
2014.05.14 13:20:38
@Balt: A kérdéses cikk egy sorozat része, ahol egyéb országokat is szivatnak, mindig azzal felvezetve a témát, hogy semmi helye az EU-ban.
Most asszem ötnél járnak, szerintem, ha az olvasók eleget klikkelik, akkor mind a 28 sorra kerül. Olvasgasd a többi cikket is, azokban is elég nagy baromságok szerepelnek. Vagy már olvastad, és mivel te komolyan azt gondolod az olaszokról, belgákról, szlovákokról, és az angolokról ami ott áll? Mert akkor veled van a baj :)
(Bónusz, ahogy összezagyválja a szlovákokat meg a szlovéneket.)
A szatíra szvsz éppen hogy arra akarja felhívni a figyelmet, milyen keveset tud az egyszeri újságolvasó az EU-s országokról. Továbbá arra, hogy EU választások jönnek.
Ez egy elég szimpla módja annak, hogy az olvasókat érzékenyebbé tegyék az EUs választás témájára.
A linkjeid a németek tatarszentgyörgyi esetéröl szólnak. Aki abból általánosítana a németekre, az szvsz azzal is egyetértene, ha a cigánygyilkosságokból meg a magyarokra általánosítanának. Ami azért szvsz nem csak szerintem kizárt.
Most asszem ötnél járnak, szerintem, ha az olvasók eleget klikkelik, akkor mind a 28 sorra kerül. Olvasgasd a többi cikket is, azokban is elég nagy baromságok szerepelnek. Vagy már olvastad, és mivel te komolyan azt gondolod az olaszokról, belgákról, szlovákokról, és az angolokról ami ott áll? Mert akkor veled van a baj :)
(Bónusz, ahogy összezagyválja a szlovákokat meg a szlovéneket.)
A szatíra szvsz éppen hogy arra akarja felhívni a figyelmet, milyen keveset tud az egyszeri újságolvasó az EU-s országokról. Továbbá arra, hogy EU választások jönnek.
Ez egy elég szimpla módja annak, hogy az olvasókat érzékenyebbé tegyék az EUs választás témájára.
A linkjeid a németek tatarszentgyörgyi esetéröl szólnak. Aki abból általánosítana a németekre, az szvsz azzal is egyetértene, ha a cigánygyilkosságokból meg a magyarokra általánosítanának. Ami azért szvsz nem csak szerintem kizárt.
Ha már a háeres ilyen-olyan előszűréseket végez: egy huszonéves kiscsaj pontosan hogyan is állapítja meg valaki szakmai rátermettségét ? A marhanagy élettapasztalatával ? Esetleg a világ összes szakmájának a szakmai tapasztalatával ? Mondjon bárki bármit, háereséknél ha a…..
nem megfelelő
2013.12.06 12:07:33
@Don Quixote de la Ferko: Te meg nem érted, amit írtam ;)
A háerina nem pofára hívja be a jelentkezöket, hanem a CV alapján, amit egy, a munkáltatótól kapott feltétellista/profil alapján állít sorba. Szerintem a 90, aki kenterbe verné a 10-et, tud olyan CV-t írni, ami alapján be lesz hívva. Ti. ha a munkáltató adott képesítést és adott tapasztalatot vár el, akkor nincs az a HR-liba/ökör, aki ezt meg tudná kerülni, ha még egy darabig HR-es akar maradni. A munkáltatók ti. hamer megszabadulnak az olyan HR szolgáltatótól, amelyik nem képes egy álláskiírás szövegét értelmezni. (A szakmai értelmezést nem várják el töle.)
Csak a behívás után jön a pofavizit, de akkor a HR-es segge már biztosítva van, akárkit küld tovább második körre, mindegyik meg fog felelni a céges feltételeknek, amit háerrecske azonnal meg is fog lobogtatni, ha bármi kritika érné, pl. elszámoláskor a megbízóval. És mivel a cégek többsége okkal állít össze olyan feltételrendszert, amilyet, nagy arányban be fogják tudni illeszteni az új munkaeröt, és háerina mehet a pénztároshoz. (Megjegyzem, mért mindig a hr-es kislányokat csesztetitek? Én voltam olyan HR-es fasznál, aki annyire nem volt képben, hogy sokadik rákérdezésemre végül válaszolt, hogy mégsem rám esett a megbízó választása, mindezt pont aznap, amikor felhívott a megbízója, hogy mehetek aláírni :) - amiböl én azt akövetkeztetést vontam le, hogy az ilyen elsökörös kisHR-ek egyáltalán nem annyira befolyásosak, nincsenek annyire bekötve a folyamatokba, döntésekbe, mint azt a poszt feltételezi.)
A melóim felét különben más orszában tudtam le, amelyek nem "itt tartanak", de a HR kiválasztás ott is ugyanannyira inkompetens volt, és mégis müködött: A külsö cég feladata nem több, mint megbízó írásban megadott feltételeinek szolgai, igénytelen lecsekkolása, és az, hogy egy adott létszámnál akkor se küldjön többet a cégközpontba, ha tudna. Ha feltételeknek mindenki megfelel, akkor szerencsétlennek eszköze és (anyagi és szakmai) motivációja sincs rá, hogy ne a számára legkönnyebb rendszer szerint válassza ki azt a szükebb kört, amit tovább szabad küldenie.
A csókos felvétele más tészta, azzal szakmailag biztos árt a megbízónak, de sajnos Mo. tényleg affelé halad, hogy az ilyen szakmai hátrányt a cégek politikai elönyökkel ki tudják egyenlíteni :(
(de erröl szintén nem a HR-es tehet)
A háerina nem pofára hívja be a jelentkezöket, hanem a CV alapján, amit egy, a munkáltatótól kapott feltétellista/profil alapján állít sorba. Szerintem a 90, aki kenterbe verné a 10-et, tud olyan CV-t írni, ami alapján be lesz hívva. Ti. ha a munkáltató adott képesítést és adott tapasztalatot vár el, akkor nincs az a HR-liba/ökör, aki ezt meg tudná kerülni, ha még egy darabig HR-es akar maradni. A munkáltatók ti. hamer megszabadulnak az olyan HR szolgáltatótól, amelyik nem képes egy álláskiírás szövegét értelmezni. (A szakmai értelmezést nem várják el töle.)
Csak a behívás után jön a pofavizit, de akkor a HR-es segge már biztosítva van, akárkit küld tovább második körre, mindegyik meg fog felelni a céges feltételeknek, amit háerrecske azonnal meg is fog lobogtatni, ha bármi kritika érné, pl. elszámoláskor a megbízóval. És mivel a cégek többsége okkal állít össze olyan feltételrendszert, amilyet, nagy arányban be fogják tudni illeszteni az új munkaeröt, és háerina mehet a pénztároshoz. (Megjegyzem, mért mindig a hr-es kislányokat csesztetitek? Én voltam olyan HR-es fasznál, aki annyire nem volt képben, hogy sokadik rákérdezésemre végül válaszolt, hogy mégsem rám esett a megbízó választása, mindezt pont aznap, amikor felhívott a megbízója, hogy mehetek aláírni :) - amiböl én azt akövetkeztetést vontam le, hogy az ilyen elsökörös kisHR-ek egyáltalán nem annyira befolyásosak, nincsenek annyire bekötve a folyamatokba, döntésekbe, mint azt a poszt feltételezi.)
A melóim felét különben más orszában tudtam le, amelyek nem "itt tartanak", de a HR kiválasztás ott is ugyanannyira inkompetens volt, és mégis müködött: A külsö cég feladata nem több, mint megbízó írásban megadott feltételeinek szolgai, igénytelen lecsekkolása, és az, hogy egy adott létszámnál akkor se küldjön többet a cégközpontba, ha tudna. Ha feltételeknek mindenki megfelel, akkor szerencsétlennek eszköze és (anyagi és szakmai) motivációja sincs rá, hogy ne a számára legkönnyebb rendszer szerint válassza ki azt a szükebb kört, amit tovább szabad küldenie.
A csókos felvétele más tészta, azzal szakmailag biztos árt a megbízónak, de sajnos Mo. tényleg affelé halad, hogy az ilyen szakmai hátrányt a cégek politikai elönyökkel ki tudják egyenlíteni :(
(de erröl szintén nem a HR-es tehet)
Sok munkáltató akar úgy alkalmazottat, hogy a vállalkozás kockázatait az alkalmazottal viselteti. A témában remek cikket találtam itt, minden szava kincs! Javaslom figyelmesen elolvasni minden teljesítményarányos, jutalékos munkát végzőnek. Ill. minden munkáltatónak, aki ilyen konstrukcióban…..
nem megfelelő
2013.07.30 13:49:54
@Reggie: Vagyis a jobb üzletkötö sikeresebb. Ezért beszél a posztoló a sikerröl és sikerdíjról.
Ez egy definiciós kérdés: valószínüleg máshogy különbözteted meg a sikert a teljesítménytöl, mint én.
Pl. számomra a siker a cég szempontjából érvényes: ha X összegget SIKERÜL hoznom a cég számlájára, akkor X/n sikerdíjra vagyok jogosult.
A teljesítményt a munkavállaló szemszögéböl értelmezem: Ha több csavart csavarok be, több idöt ügyelek a portásfülkében, több órát gyözködöm az ügyfeleket, több levelet írok meg, több borítékot adok postára, akkor többet teljesítek. Az, hogy ez anyagilag a cégnek jobb legyen, az már a munkaszervezés, vagyis a cégvezetés felelössége - a csavargyárban a manager ezért is kapja a bónuszt, vagyis a SIKERdíjat.
De ezt persze láthatod máshogy, csaxólok, hogy én hogy definiálom a dolgokat, mielött meddö vitába bocsátkozunk.
Ez egy definiciós kérdés: valószínüleg máshogy különbözteted meg a sikert a teljesítménytöl, mint én.
Pl. számomra a siker a cég szempontjából érvényes: ha X összegget SIKERÜL hoznom a cég számlájára, akkor X/n sikerdíjra vagyok jogosult.
A teljesítményt a munkavállaló szemszögéböl értelmezem: Ha több csavart csavarok be, több idöt ügyelek a portásfülkében, több órát gyözködöm az ügyfeleket, több levelet írok meg, több borítékot adok postára, akkor többet teljesítek. Az, hogy ez anyagilag a cégnek jobb legyen, az már a munkaszervezés, vagyis a cégvezetés felelössége - a csavargyárban a manager ezért is kapja a bónuszt, vagyis a SIKERdíjat.
De ezt persze láthatod máshogy, csaxólok, hogy én hogy definiálom a dolgokat, mielött meddö vitába bocsátkozunk.
nem megfelelő
2013.07.30 14:17:39
@Reggie: én is azt mondtam, hogy NEKEM sikerül, a cégnek ez csak haszon.
"Akkor lesz siker ha az uzlet rendben le is zarul"- vagyis jön a pénz. Nem?
A munkáltatót munkavégzésre veszik fel, ha tehát azt a munkát végzi, amire felvették, és nem blogokat kommentel pl., akkor teljesít is.
Az üzletkötö munkája nem csak a szerzödések aláírása, hanem minden, ami elvezet addig. Na de ha hiába végzi az odavezetö munkafázisokat, mert az ügyfél mégsem ír alá, munkát akkor is végzett.
A csavarozó szakmunkás példáján: ha teniszütökhöz csavarozott gumikesztyüket senki sem veszi meg, attól még a csavarozó szakmunkás munkáját törvény szerint meg kell fizetni.
Az a szerzödés, ami arról szól, hogy a szerzödö fél vállalja X szerzödés megkötését, az vállalkozói szerzödés. Ebben akármilyen teljesítési definíció lefektethetö, amit illik teljesíteni számlázás elött, ebben nincs köztünk vita.
Itt munkavállalói szerzödésekröl van szó, amiknek elengedhetetlen része a munkaköri leírás, amiben az üzletkötések száma elvben nem szerepelhet, mert a reménybeli ügyfelek viselkedésére nem terjedhet ki (az üzletkötéshez meg ök is kellenek). Az egy külön melléklet lehet (eredményterv), amit én eddig csak managereknél láttam. A törvény szerint a munkavállaló azért kapja a fizetését, ami a munkaköri leírásban van leírva.
"Akkor lesz siker ha az uzlet rendben le is zarul"- vagyis jön a pénz. Nem?
A munkáltatót munkavégzésre veszik fel, ha tehát azt a munkát végzi, amire felvették, és nem blogokat kommentel pl., akkor teljesít is.
Az üzletkötö munkája nem csak a szerzödések aláírása, hanem minden, ami elvezet addig. Na de ha hiába végzi az odavezetö munkafázisokat, mert az ügyfél mégsem ír alá, munkát akkor is végzett.
A csavarozó szakmunkás példáján: ha teniszütökhöz csavarozott gumikesztyüket senki sem veszi meg, attól még a csavarozó szakmunkás munkáját törvény szerint meg kell fizetni.
Az a szerzödés, ami arról szól, hogy a szerzödö fél vállalja X szerzödés megkötését, az vállalkozói szerzödés. Ebben akármilyen teljesítési definíció lefektethetö, amit illik teljesíteni számlázás elött, ebben nincs köztünk vita.
Itt munkavállalói szerzödésekröl van szó, amiknek elengedhetetlen része a munkaköri leírás, amiben az üzletkötések száma elvben nem szerepelhet, mert a reménybeli ügyfelek viselkedésére nem terjedhet ki (az üzletkötéshez meg ök is kellenek). Az egy külön melléklet lehet (eredményterv), amit én eddig csak managereknél láttam. A törvény szerint a munkavállaló azért kapja a fizetését, ami a munkaköri leírásban van leírva.
nem megfelelő
2013.07.30 14:23:26
@nem megfelelő: A munkavállalót veszik fel munkavégzésre. Nna, nem írok többet.
Ki ne álmodott volna már arról, hogy egy hatalmas és ódon várkastélyban él, megszámlálhatatlan ablakkal, rejtett szobákkal, esetleg parkkal, elbújva a világ elől? És mi tudná a legjobban védeni? Hát persze, hogy egy tó, tenger vagy vizes árok. Középkori verziók Európából…..
nem megfelelő
2013.07.15 19:00:52
A tegnapi kitérő után ma visszatérünk a „normál üzemmódba", azon belül is Spanyolországba ArtBrigitta kalauzolásával. Kiderül, mi köze a szöveg nélküli himnusznak a spanyol (már ha van ilyen) néplélekhez, tényleg zsugoriak-e a katalánok és nagy-e a baszkok arca. No és még…..
Pedig mélységesen felháborodtam azon, hogy a magyar bíróság egyre több új párt bejegyzése elé gördít akadályokat. Mert egy demokráciában megengedhetetlen, hogy vízfejű csinovnyikok tortadobáláson és sasjózsin edződött humorérzéke döntse el, milyen néven működhet…..
nem megfelelő
2013.06.26 12:58:24
@szempontpuska: "Panyi Szabolcs (bocs, de Német Tamásról speciel fogalmam sincs, kicsoda) szárszói — úgynevezett — tudósításában Medgyessyt a büfénél, Heller Ágnes csípőnadrágját, Paul Lendvai tányérját, Puch László pocakját, Vadai szandálját, meg Farkasházy klotyóját (a klotyóját b@mmeg! Érted? a klotyóját!) kell néznem???"
Igen, azt kell nézned. Mert a cikk írója szerint minden egyéb még szarabb látványt nyújtana, még idétlenebb "hír" lenne. Erröl szól az index cikk, és ezzel lehet egyet nem érteni, és - mint az ábra mutatja - félre érteni is. Még újságíróknak is.
Mindenesetre elbizonytalanodtam, hogy az ÖV cikk miröl szól ...
Igen, azt kell nézned. Mert a cikk írója szerint minden egyéb még szarabb látványt nyújtana, még idétlenebb "hír" lenne. Erröl szól az index cikk, és ezzel lehet egyet nem érteni, és - mint az ábra mutatja - félre érteni is. Még újságíróknak is.
Mindenesetre elbizonytalanodtam, hogy az ÖV cikk miröl szól ...
Brüsszel a jelek szerint nem hagyja annyiban, hogy kedvenc kis unortodox tagállamában komplett piacot nyúl le az állam pár hét leforgása alatt: az utalványpiac monopolizálása miatt indított kötelezettségszegési eljárást tovább víve az ügy a luxembourgi bíróság elé került. A…..
nem megfelelő
2013.06.23 21:28:03
@fal_adja_a_masikat: "Ha nektek azaz élmény kell, hogy az egyre silányabb, viszont arányaiban egyre drágább külföldi trendi termékeket fogyasszátok,"
Ezek szerint a sodexho és társai silányabbak, mint az állami opció? Ha igen, akkor minek diszkriminatív adózással még jobban súlytani őket? Mert ha jól értettem, az EU csak ezért szólt be: ugyanazon a terméken egyik cégnek kisebb állami terhe lesz, mint a másiknak.
Vagy az állam attól fél, hogy a fogyasztó (te és én, többek közt) túl hülye ahhoz, hogy magától eldöntse, mi tetszik neki jobban?
Persze lehet, hogy meg tudják majd győzni az EU-t, hogy nem ugyanarról a termékről van szó. De ha nem, akkor szopás van: vagy te mit szólnál ahhoz, ha a jelenleg küföldön dolgozó hazádfiainak azt mondanák, kereshetsz annyit itt a gyárban, mint a mieink, viszont többet levonunk belőle, mert csak?
Megjegyzem, ha mindenki hazajönne, kicsit megdobnák a munkanélküliséget: az építőmunkásokat persze egy darabig felvehetné a Közgép, hazaküldve pl. a romániai - magyar - munkaerőt, de mi lenne a többiekkel? Vállalkozni nálunk nem buli, számtekkel lehet ugyan mit kezdeni, de aki itthonról képes rá, az edig se ment ki, a rengeteg takarítót, eladót, pincért meg nem fogja felszívni a CBA. Az orvosokat és egészségügyi dolgozókat sem. Ezek egyike sem azért ment külföldre dolgozni, mert valamelyik multi ellehetetlenítette itthon.
Szal, szvsz nem baj, ha fikázzuk a szar külföldi termékeket, de az aranyszabály él: amit nem kívánsz magadnak ...
Ezek szerint a sodexho és társai silányabbak, mint az állami opció? Ha igen, akkor minek diszkriminatív adózással még jobban súlytani őket? Mert ha jól értettem, az EU csak ezért szólt be: ugyanazon a terméken egyik cégnek kisebb állami terhe lesz, mint a másiknak.
Vagy az állam attól fél, hogy a fogyasztó (te és én, többek közt) túl hülye ahhoz, hogy magától eldöntse, mi tetszik neki jobban?
Persze lehet, hogy meg tudják majd győzni az EU-t, hogy nem ugyanarról a termékről van szó. De ha nem, akkor szopás van: vagy te mit szólnál ahhoz, ha a jelenleg küföldön dolgozó hazádfiainak azt mondanák, kereshetsz annyit itt a gyárban, mint a mieink, viszont többet levonunk belőle, mert csak?
Megjegyzem, ha mindenki hazajönne, kicsit megdobnák a munkanélküliséget: az építőmunkásokat persze egy darabig felvehetné a Közgép, hazaküldve pl. a romániai - magyar - munkaerőt, de mi lenne a többiekkel? Vállalkozni nálunk nem buli, számtekkel lehet ugyan mit kezdeni, de aki itthonról képes rá, az edig se ment ki, a rengeteg takarítót, eladót, pincért meg nem fogja felszívni a CBA. Az orvosokat és egészségügyi dolgozókat sem. Ezek egyike sem azért ment külföldre dolgozni, mert valamelyik multi ellehetetlenítette itthon.
Szal, szvsz nem baj, ha fikázzuk a szar külföldi termékeket, de az aranyszabály él: amit nem kívánsz magadnak ...
Nyakunkon az adóbevallás, amire nem csak a Magyarországon élőknek érdemes figyelniük, hanem azoknak is, akik az elmúlt egy évben költöztek külföldre, vagy esetleg volt magyarországi adóköteles jövedelmük. Ma Zoli segítségével átmegyünk közszolgálatiba és egy nem akármilyen…..
nem megfelelő
2013.05.12 10:59:52
Három hónapig jár álláskeresési járadék, miközben az álláskeresés átlagos ideje közelít a másfél évhez.Három hónapig adni munkanélküli segélyt körülbelül annyi értelme van, mint 3 évben maximálni a nyugdíjak folyósítási idejét – köszönő viszonyban sincs a…..
nem megfelelő
2013.04.29 15:44:47
A munkakeresés idejére kifizetett segélyt, támogatást nem az állam adja, hanem a munkavállalóktól beszedett járulékból fizetik. Legalábbis remélem, ha a célhoz kötött járulékot másra használnák, az törvénybe ütközne.
@posztoló,
1. Ebböl következik, hogy minél több ember keres és/vagy nagyobbak a bérek, annál többet lehet szétosztani a munkakeresök között.
@Dörnyei József: @Eltévelyedés:
2. Másfelöl aki többéves munkaviszony után kerül az utcára, az a jelenlegi szabályozás szerint még akkor is csak a töredékét látja viszont annak a pénznek, amit levontak töle erre a célra ha minimálbéres volt.
Ez a 3(+3) hónap vicc. Ha jól értem, gyakorlatilag a munkakeresö 4 év folyamatos munkaviszony után 3 havi keresetére lesz max. jogosult, ha elveszti az állását. Mindezt úgy, hogy elötte 48 hónapon levonták töle (munkáltatójától) a 27% munkaeröpiaci járulékot, vagyis durván számolva is négyszer annyit fizetett (ill. nem kapott kézhez) a munkaviszonya alatt, mint amennyit maximálisan megkaphat.
Akkor már én is azt mondom, hogy le a járulékkal, és mindenkinek emelkedjen 27%-al a bruttója! Sokkal könnyebb lesz félretenni azt az 1 év tartalékot ...
@posztoló,
1. Ebböl következik, hogy minél több ember keres és/vagy nagyobbak a bérek, annál többet lehet szétosztani a munkakeresök között.
@Dörnyei József: @Eltévelyedés:
2. Másfelöl aki többéves munkaviszony után kerül az utcára, az a jelenlegi szabályozás szerint még akkor is csak a töredékét látja viszont annak a pénznek, amit levontak töle erre a célra ha minimálbéres volt.
Ez a 3(+3) hónap vicc. Ha jól értem, gyakorlatilag a munkakeresö 4 év folyamatos munkaviszony után 3 havi keresetére lesz max. jogosult, ha elveszti az állását. Mindezt úgy, hogy elötte 48 hónapon levonták töle (munkáltatójától) a 27% munkaeröpiaci járulékot, vagyis durván számolva is négyszer annyit fizetett (ill. nem kapott kézhez) a munkaviszonya alatt, mint amennyit maximálisan megkaphat.
Akkor már én is azt mondom, hogy le a járulékkal, és mindenkinek emelkedjen 27%-al a bruttója! Sokkal könnyebb lesz félretenni azt az 1 év tartalékot ...
nem megfelelő
2013.04.29 15:56:58
@Dörnyei József: Azért ha lényegesen többet vonnak le egy célra (közvetlenül a munkáltatóktól, közvetve a munkaválallóktól), mint amennyit erre a célra kifizetnek, akkor felmerül a kérdés, hogy hova lett a különbözet.
Vagy a boltban sem számolod meg soha a visszajárót?
(Mi az az SM, ami 1 hét alatt talál munkát?)
Vagy a boltban sem számolod meg soha a visszajárót?
(Mi az az SM, ami 1 hét alatt talál munkát?)
nem megfelelő
2013.04.29 16:35:36
@room_101: most látom, tényleg csak annyi, a fentebb tehát hülyeséget írtam, visszaszívom.
Tessék külföldre menni.
Tessék külföldre menni.
Tisztelt MH Terror blog! Elég rég óta olvasótok vagyok és nem csak a posztokat, hanem a kommenteket is igyekszem gyakran átfutni. Volt már, hogy dolgozóként próbáltam átérezni mások ügyes-bajos problémáit, álláskeresési nehézségeit de jelenleg, mint álláskereső írok nektek…..
Ezelőtt alig két hónappal - amikor a március 15-i váratlan havazás még nem törte ketté nemzeti ünnepünket és nem tépázta meg nemzeti önértékelésünket – valami elvetemült osztrák liberál-bolsevik művészek arra formáltak jogot, hogy Balog Zoltán nemzeti erőforrás…..
Tékozló Homár
Ciprus elismerte a pénzmosást, vége a bankbetéteknek (2x frissült)
2013.03.17 17:14:00
Exkluzív vasárnapi kiadásunkban a világ összes Naiv Banki Ügyfelét kell figyelmeztetnünk, ami ugyanis Cipruson történt, az mostantól bárhol megtörténhet. Állítólag március 19.-én csődbe ment volna az ország, ezért inkább "kimentették":
A [pénteki] több mint tízórás…..
nem megfelelő
2013.03.18 10:44:34
@Jani haverja: viszont lényegesen könnyebb off-shore helyeken pénzt mosni, mint a mindenkori pénzügyi felügyelet orra elött.
V.ö. nem zörög a haraszt ...
Gy.k.: az orosz mágnások által ott parkolt pénz valszeg nem Oroszországban keletkezett. Na de hogy hol, milyen módon, azt senki sem tudja. És amíg ez nem tudható, addig él az a lehetöség, hogy illegális forrásból, és az off-shore cég(ek) a legalizálást szolgálják (nehéz leellenörizni, hogy tényleg történik-e gazdasági tevékenység).
V.ö. nem zörög a haraszt ...
Gy.k.: az orosz mágnások által ott parkolt pénz valszeg nem Oroszországban keletkezett. Na de hogy hol, milyen módon, azt senki sem tudja. És amíg ez nem tudható, addig él az a lehetöség, hogy illegális forrásból, és az off-shore cég(ek) a legalizálást szolgálják (nehéz leellenörizni, hogy tényleg történik-e gazdasági tevékenység).
nem megfelelő
2013.03.18 11:00:26
@Jani haverja: Láttam, mit írtak a többiek, és nem vitatkozom vele.
Nem írtam, hogy az offshore cégek halmaza és a pénzmosodák halmaza egyenlö (aka "válogatás nélkül"). Hanem hogy a pénzmosodák és az offshore cégek metszete nagyobb, mint a nem off-shore helyeken bejegyzett cégek és a pénzmosodák metszete (mert azért ott is vannak).
Vagyis az offshore lehetöségek szükítése egy lehetséges módszer a pénzmosás visszaszorítására. Szerintem ezért szokták néha (gyakran) összekötni a két kérdést.
A te példáddal: Abból, hogy valaki egy gettóban lakik, nem lehet azt a következtetést levonni, hogy bünözö. De mert a gettó nagyobb arányban nyújt táptalajt bünözö csoportoknak, általában sikerül visszaszorítania a bünözést ott, ahol sikerül felszámolni a gettókat.
Nem írtam, hogy az offshore cégek halmaza és a pénzmosodák halmaza egyenlö (aka "válogatás nélkül"). Hanem hogy a pénzmosodák és az offshore cégek metszete nagyobb, mint a nem off-shore helyeken bejegyzett cégek és a pénzmosodák metszete (mert azért ott is vannak).
Vagyis az offshore lehetöségek szükítése egy lehetséges módszer a pénzmosás visszaszorítására. Szerintem ezért szokták néha (gyakran) összekötni a két kérdést.
A te példáddal: Abból, hogy valaki egy gettóban lakik, nem lehet azt a következtetést levonni, hogy bünözö. De mert a gettó nagyobb arányban nyújt táptalajt bünözö csoportoknak, általában sikerül visszaszorítania a bünözést ott, ahol sikerül felszámolni a gettókat.
nem megfelelő
2013.03.18 11:22:45
@Jani haverja: Szvsz elrettentés zajlik most. Ezek után EU-tag országba (EU-tagországba stb. - tudja valaki, hogyan kell írni?) nem jön offshore pénz. Mindegy, a Karib térség talán Ciprusnál is szebb :)
Szombat reggel, uniós polgár sokáig horpaszt, de mikor már nagyon hasára süt a nap, benyomja a rádiót. Az első hír, amit hall: öregem, rábasztál, éjjel durván megadóztatták a bankbetéted. Nem vicc öcsisajt, a döntés megszületett, hiába rohansz a bankba, már le is nyúlták a…..
nem megfelelő
2013.03.18 10:19:28
@kovi1970: Irónia???
Lassan lecsengeni látszik az állítólagos hökös listák keltette botrány. A ballib sajtó persze igyekszik az utolsó csepp nácizást is kifacsarni az ügyből, egymást érik a gonosz összeesküvő hökfasisztákról szóló, szigorúan kizárólag "nevüket vállalni nem merő"…..
„Mint kormányrudat használta a reményt és a félelmet; az egyiket, hogy féken tartsa az athéniak önteltségét, a másikat pedig, hogy felemelje és vigasztalja őket, ha kedvüket vesztették.”
(Plutarkhosz: Párhuzamos életrajzok)
HAZAFIAS KÖTELESSÉG MARADNI ÉS EMELNI A…..
nem megfelelő
2013.03.01 12:46:08
@Lencsés István: Hát, szerintem látni fontosabb. De jól adod.´:)
Ha engem tartasz anonim gecinek, akkor semmi probléma. Én nem állítottam semmit, csak felhívtam a figyelmedet egypár - kormányzati - forrásra, amik igen. Nekem emiatt nem is kell elhinned semmit.
Azt sem mondtam soha, hogy egy link tény lenne. Söt, azt sem állítottam, hogy egy kormányzati állítás (amire pl. egy link mutat) tény lenne. Söt, tudtommal a kritikusoknak épp az a baja, hogy szerintük a kormányzati linkeken található állítások nem tények. Ezek szerint egyetértesz velük. :)
A fentiek miatt kicsit kilóg a lóláb. Provokátor vagy, hogy melyik oldalról, az végül is nem lényeg. A stílusod természetesen árt a fidesznek. Sértegetsz, ha valamilyen állításba nem tudsz belekötni, a helyesíráson lovagolsz, közben tudatosan kerülöd a helyesírás szabályait, hogy megtestesíts az arrogáns, buta és szemellenzös kormánypárti prototípusát. Szerintem túljátszod. Biztos van pár ilyen is, de azért a többség nem annyira sötét, mint amennyire te tetteted magad. Viszont a célodat elérted, normális fideszes nem kommentelt ide, csak hogy ne kelljen veled közösséget vállalnia. (Persze erröl valószínüleg a seggnyalásban elszállt posztoló is tehet.)
Mindegy.
Ha engem tartasz anonim gecinek, akkor semmi probléma. Én nem állítottam semmit, csak felhívtam a figyelmedet egypár - kormányzati - forrásra, amik igen. Nekem emiatt nem is kell elhinned semmit.
Azt sem mondtam soha, hogy egy link tény lenne. Söt, azt sem állítottam, hogy egy kormányzati állítás (amire pl. egy link mutat) tény lenne. Söt, tudtommal a kritikusoknak épp az a baja, hogy szerintük a kormányzati linkeken található állítások nem tények. Ezek szerint egyetértesz velük. :)
A fentiek miatt kicsit kilóg a lóláb. Provokátor vagy, hogy melyik oldalról, az végül is nem lényeg. A stílusod természetesen árt a fidesznek. Sértegetsz, ha valamilyen állításba nem tudsz belekötni, a helyesíráson lovagolsz, közben tudatosan kerülöd a helyesírás szabályait, hogy megtestesíts az arrogáns, buta és szemellenzös kormánypárti prototípusát. Szerintem túljátszod. Biztos van pár ilyen is, de azért a többség nem annyira sötét, mint amennyire te tetteted magad. Viszont a célodat elérted, normális fideszes nem kommentelt ide, csak hogy ne kelljen veled közösséget vállalnia. (Persze erröl valószínüleg a seggnyalásban elszállt posztoló is tehet.)
Mindegy.
nem megfelelő
2013.03.02 10:52:39
@Lencsés István: Még minig nem értettem, hogy szerinted mit állítottam.
Csak linkeltem pár kormányzati forrást, amik mást mondtak pl. a kötvényről, mint hitelről, mint amit te. Isten ments, hogy bele akarjak avatkozni a közted és Matolcsy közti vitába.
"mert lőben , névvel . arccal már nem mernéd vállalni" [sic] - Mit kellene vállalnom? Pláne úgy, hogy te se vállalod magad a saját neveddel. :)
Milyen sértegetésem pereg le rólad? Érdekelne, mert szerintem nem használtam sértő szavakat. Ellentétben veled.
Az, hogy álnevet használsz, nem változtat azon, hogy anonim módon vagy itt te is. És ez szerintem nem baj, mert valószínűleg nem állnék szóba veled, ha tényleg tudnám, ki vagy.
Csak linkeltem pár kormányzati forrást, amik mást mondtak pl. a kötvényről, mint hitelről, mint amit te. Isten ments, hogy bele akarjak avatkozni a közted és Matolcsy közti vitába.
"mert lőben , névvel . arccal már nem mernéd vállalni" [sic] - Mit kellene vállalnom? Pláne úgy, hogy te se vállalod magad a saját neveddel. :)
Milyen sértegetésem pereg le rólad? Érdekelne, mert szerintem nem használtam sértő szavakat. Ellentétben veled.
Az, hogy álnevet használsz, nem változtat azon, hogy anonim módon vagy itt te is. És ez szerintem nem baj, mert valószínűleg nem állnék szóba veled, ha tényleg tudnám, ki vagy.
nem megfelelő
2013.03.02 12:42:59
@Lencsés István: "A link nem tény." Szerintem ezzel nem vitatkoztam.
"Köztem és Matolcsy között nincs vita , mert még nem találkoztunk ." Velem sem találkoztál, tehát velem sincs vitád.
Szerinted a kötvény nem hitel, Matolcsy minisztériuma szerint igen. :)
Eddig csak te használtál sértő szavakat, te kis mimózalelkű :)
Azt már tudjuk, hogy szerinted mi minden nem tény, de hogy szerinted mi az, azt még nem mondtad.
Ill. azt sem, hogy milyen alapon akarsz egy forrást megadni, ha a linkeket nem fogadod el. De ez legyen a te bajod.
A Lencsés István csak egy nick.
"Köztem és Matolcsy között nincs vita , mert még nem találkoztunk ." Velem sem találkoztál, tehát velem sincs vitád.
Szerinted a kötvény nem hitel, Matolcsy minisztériuma szerint igen. :)
Eddig csak te használtál sértő szavakat, te kis mimózalelkű :)
Azt már tudjuk, hogy szerinted mi minden nem tény, de hogy szerinted mi az, azt még nem mondtad.
Ill. azt sem, hogy milyen alapon akarsz egy forrást megadni, ha a linkeket nem fogadod el. De ez legyen a te bajod.
A Lencsés István csak egy nick.
Hogyan húzza le a NAV az adófizetőket?
Így kell az illetékbevételi tervet teljesíteni...
2013.02.24 14:55:11
Egy miskolci teremgarázs 2012-es vásárlása kapcsán kellett szembesülnöm vele, hogy a NAV B-A-Z Megyei Adóigazgatóság Illeték Osztálya hogyan szed be némileg több illetéket, mint ami törvényesen fizetendő lenne az adózók által.
Úgy működik a dolog, hogy az ilyen viszonylag…..
nem megfelelő
2013.02.25 13:09:24
@Stefánia vagdalt: Esetem jó 10 éve:
Detto. Ehhez hozzátartozik, hogy a banki által felkért mellékállásban dolgozó értékbecslö, mint kiderült, az illetékhivatalban dolgozik föállásban, és az illetékhivatal által küldött értékbecslö fószer szervezeti fönöke - aki ezek szerint az illékhivatalnak nem végez értékbecslést, hanem meghagyja a beosztottjainak, hogy ne legyen érdekütközés :)
Detto. Ehhez hozzátartozik, hogy a banki által felkért mellékállásban dolgozó értékbecslö, mint kiderült, az illetékhivatalban dolgozik föállásban, és az illetékhivatal által küldött értékbecslö fószer szervezeti fönöke - aki ezek szerint az illékhivatalnak nem végez értékbecslést, hanem meghagyja a beosztottjainak, hogy ne legyen érdekütközés :)
„Wie du weinst, wie du weinst,Daß i' wandere muß,Wandere muß,Wie wenn d'Lieb jetzt wär vorbei!“
(„Hogy sírsz, hogy sírsz,/hogy el kell vándorolnom,/el kell vándorolnom,/Mintha a szerelem most odalenne!”)
Muß i’denn zum Städtele hinaus („El kell hagynom a várost” - német…..
Egy friss kimutatás szerint januárban közel 54 ezer magyar dolgozott Ausztriában, ami abszolút rekord, soha még ilyen sok magyar nem dolgozott nyugati szomszédunknál. Jöjjön néhány hasznos tanács és link az ausztriai munkavállalást fontolgatóknak!
Egyetlen hónap alatt 1602 új…..
nem megfelelő
2013.02.20 14:58:19
@marczy: igen.
Szabi:
25 nap az az 5 hét.
portal.wko.at/wk/format_detail.wk?angid=1&stid=619131
és az mindenkinek, 18-65 éves korig, nincs az a léptetés, mint Mo.-n.
Szabi:
25 nap az az 5 hét.
portal.wko.at/wk/format_detail.wk?angid=1&stid=619131
és az mindenkinek, 18-65 éves korig, nincs az a léptetés, mint Mo.-n.
A nemzetgazdasági miniszter a minap állítólag azt találta mondani egy kormányzati PR-rendezvényen, hogy körülbelül félmillió magyar dolgozik külföldön. Ha igaza van, akkor ez többszöröse annak, mint ahányan az 1956-os forradalom után elhagyták az országot. Van-e visszaút? –…..
nem megfelelő
2013.01.30 16:17:03
@nem megfelelő: Amerika a 20. sz elején ... nem vagyok jó matekból.
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
A holokauszt válogatás nélkül darált be sorskönyv-vezérelt és autonóm embereket egyaránt. Az esetleges túlélés csaknem kizárólag mázli kérdése volt. Ám a túl nem élés néha még ilyen körülmények között is lehetett sorskönyvi döntés eredménye. Hogy K. Havas Géza…..
nem megfelelő
2012.11.23 19:36:13
Nagyon tetszett.
@Birtalan Balazs: @Jgy:
"Hölderlin ist ihnen unbekannt?" - tökéletes német mondat, egy folyamatban lévő párbeszédből: a történet kezdete előtt épp szó volt Hölderlinről, és dr. KHG észrevette, hogy az őr nem ismeri. Ezért felteszi egyfajta - tettetett - csodálkozást tükröző kérdésként. Ebből a szempontból az egyperces kiindulómondata kizárja a cikkben említett ártatlanság vélelmét: ez bizony provokáció.
(Szvsz. Hölderlin neve itt a "a beszélő által már ismertnek vélt információ-darab". Emiatt provokatív a kérdést záró "unbekannt" - vagyis számít rá, hogy amit ő ismer, azt a kérdezett nem.)
Az "Ist Ihnen Hölderlin unbekannt?" kérdést lehetne úgy is hangsúlyozni, mintha egy tárgyilagos kérdés lenne. A fenti mondat viszont hangsúlytól függetlenül leereszkedő.
@Birtalan Balazs: @Jgy:
"Hölderlin ist ihnen unbekannt?" - tökéletes német mondat, egy folyamatban lévő párbeszédből: a történet kezdete előtt épp szó volt Hölderlinről, és dr. KHG észrevette, hogy az őr nem ismeri. Ezért felteszi egyfajta - tettetett - csodálkozást tükröző kérdésként. Ebből a szempontból az egyperces kiindulómondata kizárja a cikkben említett ártatlanság vélelmét: ez bizony provokáció.
(Szvsz. Hölderlin neve itt a "a beszélő által már ismertnek vélt információ-darab". Emiatt provokatív a kérdést záró "unbekannt" - vagyis számít rá, hogy amit ő ismer, azt a kérdezett nem.)
Az "Ist Ihnen Hölderlin unbekannt?" kérdést lehetne úgy is hangsúlyozni, mintha egy tárgyilagos kérdés lenne. A fenti mondat viszont hangsúlytól függetlenül leereszkedő.
nem megfelelő
2012.11.25 11:16:45
@Jgy: Németes vagyok ... :) Német nyelvterületen, de tény, nem német anyanyelvű. Majd felteszem a kérdést pár német anyanyalvű ismerősnek. De a szórend mindenképpen jó, nincs benne nyelvi bizonytalanság.
Lehet, hogy nem volt párbeszéd, de a nyitókérdés mégis olyan, mintha lett volna. A szórend alapján a "Hörderlin" a téma/topik. A topikhoz, az ismertnek feltételezett információrészhez (ezért tűnik úgy, mitha korábban közvetve vagy közvetlenül szó lett volna róla, különben milyen alapon feltételezi, hogy az információ ismert), az áldozat azt a kommentárt csatolja(kérdés formájában), hogy a másik nem ismeri. Amire utalni akartam, hogy Örkény mekkora zseni volt. Még ha ismerte is a tranzakcióanalízist (tudja valaki, hogy ismerte-e?), akkor se semmi, hogy kb. 500 leütésbe bele tudja szorítani egy harmadfokú játszma hibátlan leírását (már ha jól értettem a posztot). Ehhez szvsz kellett a tökéletes kezdőmondat, ami egyértelműen arra utal, hogy a kérdező a kérdés tekintetében nagyobb tekintélynek tartja magát a kérdezettnél: valószínűleg nem véletlen, hogy németül van, magyarul nem biztos, hogy ennyire egyértelmű lett volna.
Lehet, hogy nem volt párbeszéd, de a nyitókérdés mégis olyan, mintha lett volna. A szórend alapján a "Hörderlin" a téma/topik. A topikhoz, az ismertnek feltételezett információrészhez (ezért tűnik úgy, mitha korábban közvetve vagy közvetlenül szó lett volna róla, különben milyen alapon feltételezi, hogy az információ ismert), az áldozat azt a kommentárt csatolja(kérdés formájában), hogy a másik nem ismeri. Amire utalni akartam, hogy Örkény mekkora zseni volt. Még ha ismerte is a tranzakcióanalízist (tudja valaki, hogy ismerte-e?), akkor se semmi, hogy kb. 500 leütésbe bele tudja szorítani egy harmadfokú játszma hibátlan leírását (már ha jól értettem a posztot). Ehhez szvsz kellett a tökéletes kezdőmondat, ami egyértelműen arra utal, hogy a kérdező a kérdés tekintetében nagyobb tekintélynek tartja magát a kérdezettnél: valószínűleg nem véletlen, hogy németül van, magyarul nem biztos, hogy ennyire egyértelmű lett volna.
Németországon, Skócián és Anglián át egészen Magyarországig vissza ível Péter útja, aki IT-s végezettséggel volt mosogató és szobapincér is, míg végül aztán Magyarországon helyezkedett el, ismét a szakmájában. Tanulságok? Azok is akadnak...
„Volt szerencsém kalandozni…..
nem megfelelő
2012.10.20 15:51:02
@BBea24: félreérthetted. Amit szvsz érdemes megtanulni a sráctól (nem csak Neked, magamat is ideveszem), az nem okvetlenül a - panaszkodásmentes - pozitív hozzáállás (azt t.i. nagyon nehéz "tanulni", egy posztolvasással még nem sokra jutunk), hanem hogy mindig legyen egy konkrét cél, amit követünk. És ha az a cél nem látszik teljesülni, akkor le kell vonni a tanulságot. (Srác pl. levonta, és aztán jött haza. De még akkor is konkrét céllal.)
A Te posztodból ebben az összefüggésben a következők hiányoztak, ami ebben a posztban megvolt:
1. Mik voltak a céljaid az Írországba költözéssel, és ebből mi teljesült.
2. Abból, ami nem teljesült, milyen következtetés(eke)t vontál le. (És itt nem a litvánokról alkotott véleményed az érdekes, hanem hogy MAGAD szempontjából mit tennél másként.)
3. Mik a jelenlegi céljaid. (Az, hogy hazajössz, egy cél. De azt sem ártana megfogalmazni, hogy itthon mit akarsz elérni.)
4. Az új célok megvalósításánál hogyan fogod hasznosítani a 2. pontban levont következtetéseket.
Ez nagyon kioktatónak hangzik, de nem tudtam másképp megfoglmazni. Magamnak sem. A saját idevágó listámat már elkezdtem írni.
Amit melóról, munkatársakról, főnökökről írtál, abba simán belefuthaszt itthon is. De az ilyen jellegű panaszok a célok szempontjából tulajdonképpen irrelevánsak. (A srác pl. szintén szarnak tartotta a melóját Skóciában, de mert elsősorban nyelvet akart tanulni, az meg haladt, nem foglalkozott vele - na ezért jó, ha az ember tudja, hogy mit akar.)
A Te posztodból ebben az összefüggésben a következők hiányoztak, ami ebben a posztban megvolt:
1. Mik voltak a céljaid az Írországba költözéssel, és ebből mi teljesült.
2. Abból, ami nem teljesült, milyen következtetés(eke)t vontál le. (És itt nem a litvánokról alkotott véleményed az érdekes, hanem hogy MAGAD szempontjából mit tennél másként.)
3. Mik a jelenlegi céljaid. (Az, hogy hazajössz, egy cél. De azt sem ártana megfogalmazni, hogy itthon mit akarsz elérni.)
4. Az új célok megvalósításánál hogyan fogod hasznosítani a 2. pontban levont következtetéseket.
Ez nagyon kioktatónak hangzik, de nem tudtam másképp megfoglmazni. Magamnak sem. A saját idevágó listámat már elkezdtem írni.
Amit melóról, munkatársakról, főnökökről írtál, abba simán belefuthaszt itthon is. De az ilyen jellegű panaszok a célok szempontjából tulajdonképpen irrelevánsak. (A srác pl. szintén szarnak tartotta a melóját Skóciában, de mert elsősorban nyelvet akart tanulni, az meg haladt, nem foglalkozott vele - na ezért jó, ha az ember tudja, hogy mit akar.)
nem megfelelő
2012.10.20 16:45:12
@telepi vagány: Félév Erasmus (előtte 11 év német, tanártól), 2év Nagybrittania: annyira nem sok, főleg, hogy az angolt nulláról kezdte . Megjegyzem, tanártól tanulta, írta, hogy két nap tanfolyam 5 nap meló. Ez itthon is így lett volna, csak lassabban haladt volna, a nyelvi környezet hiánya miatt.
Nyelvtanár vagy :) Akkor tudhatnád, hogy fél milla amíg elérhető a középfok, ha itthoni - jó - nyelviskolába jársz, és oda tudod tenni magad. Ez nem mindenkinek jön össze.
Nyelvtanár vagy :) Akkor tudhatnád, hogy fél milla amíg elérhető a középfok, ha itthoni - jó - nyelviskolába jársz, és oda tudod tenni magad. Ez nem mindenkinek jön össze.
nem megfelelő
2012.10.21 09:47:25
@telepi vagány: apropos mítosz félmilla=középfok.
Ezt beszéld meg vele, innen vettem. Neki ez a szakmája, nekem nem:
gazdasagtv.hu/hirek/2012-09-25/felmillio-forint-egy-kozepfoku-nyelvtudas
"... angol, amiből most is megélek"- OK nyelveket tudsz. De mihez értesz? ;)
Ezt beszéld meg vele, innen vettem. Neki ez a szakmája, nekem nem:
gazdasagtv.hu/hirek/2012-09-25/felmillio-forint-egy-kozepfoku-nyelvtudas
"... angol, amiből most is megélek"- OK nyelveket tudsz. De mihez értesz? ;)
Bevallom, mindig örömmel tölt el, amikor a kommenteken keresztül megismert olvasók (ha nem nagy merészség, akkor: virtuális ismerősök) billentyűzetet ragadnak és megosztják a maguk történetét. Ezért is örültem Nyulz of the World itt következő írásának. Utána meg jöhet az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A http://www.taz.de/Kolumne-Der-Kommissar-5/!138356/ egy szatírikus kolumna.
Szatíra: "A bemutatott helyzet vagy ember látszólag komoly, a történet, illetve a körülmények összessége viszont groteszk vagy abszurd"
hu.wikipedia.org/wiki/Szat%C3%ADra
Ezt komolyan venni olyan, mint komolyan venni pl. a gyuloltellensegeink.blog.hu/ blogot.
Vagy a Hírcsárdát.
Ja, hogy azt is vették már komolyan? Bár az még nem az MNO volt: hircsarda.blog.hu/2010/07/02/9143_helyreigazitas
Persze, veheted komolyan mindegyiket. De emiatt kár haragudni Európára, ott általában tudnak különbséget tenni a (rossz?) vicc meg a vélemény között.