Adatok
keresztény gyökér
0 bejegyzést írt és 65 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

a vendégfogadási, látogatási rendről
1. Az utasítás tárgyi hatálya:
Jelen főigazgatói utasításban foglaltak kiterjednek az MTA ATK szervezeti egységeit alkotó kutatóintézetekre és kísérleti telepekre, továbbiakban egységesen: Kutatóközpontra.
2. Az utasítás személyi…..

Úgy döntöttem, hogy a kiegyensúlyozott kampány érdekében váltógazdaságra térek át, minden második héten baloldali remek(ek)kel. Kis anyagi áldozattal már be is szereztem ehhez egy alapművet, amikor a sors rovatunk egy lelkes rajongójának álcázva elibem vágott, és…..
keresztény gyökér
2014.03.06 20:21:10

— Szia, Gyuri, lenne egy kis problémám. Beteg a ló.— Azért, Viktor, mert szénával eteted! Térj át az abrakra, és rendbe fog jönni!
— Adjon Isten, Gyurikám! Család rendben, de ez a ló, ez még mindig beteg.— Viktor, megmondtam, hogy adjál neki nyalósót, vagy nem mondtam…..
keresztény gyökér
2013.12.30 15:05:08
@christvhu:
"Payen said Monday that after the fall Schumacher was not in a “normal state of consciousness.” He was not responding to questions and his limbs appeared to be moving involuntarily."
Már ez is rosszul hangzik. A dokik is szomorú képet vágtak a sajtótájékoztatón. Más dokik szerint, ha túléli, legalább hetekbe telik, amíg kiderül, milyen károsodás keletkezett. Ha valami súlyos, akár szellemileg, akár fizikailag, szerintem jobb meghalni. Ilyen élet után rövid, könnyű, szenvedésmentes halál - ezt elfogadnám. Vagy a (majdnem) teljes felépülést.
"Payen said Monday that after the fall Schumacher was not in a “normal state of consciousness.” He was not responding to questions and his limbs appeared to be moving involuntarily."
Már ez is rosszul hangzik. A dokik is szomorú képet vágtak a sajtótájékoztatón. Más dokik szerint, ha túléli, legalább hetekbe telik, amíg kiderül, milyen károsodás keletkezett. Ha valami súlyos, akár szellemileg, akár fizikailag, szerintem jobb meghalni. Ilyen élet után rövid, könnyű, szenvedésmentes halál - ezt elfogadnám. Vagy a (majdnem) teljes felépülést.
keresztény gyökér
2013.12.30 15:55:21
@christvhu:
Helyettük senki nem döntheti el, mi lenne jobb nekik, igazad van. És persze, lehet az is, hogy megússza valamilyen elviselhető mértékű károsodással. De én a feleség és a gyerekek miatt is úgy képzelem, inkább a gyász és a veszteség most, mint évtizedek, amiben valamilyen kiszolgáltatott, félhalott állapotban létezne mellettük.
De nyilván bármi lehet. Gary Hartstein, az F1 korábbi orvosa szerint biztatóbbak a hírek, mint gondolta volna.
formerf1doc.wordpress.com/2013/12/30/the-monday-press-conference/
Helyettük senki nem döntheti el, mi lenne jobb nekik, igazad van. És persze, lehet az is, hogy megússza valamilyen elviselhető mértékű károsodással. De én a feleség és a gyerekek miatt is úgy képzelem, inkább a gyász és a veszteség most, mint évtizedek, amiben valamilyen kiszolgáltatott, félhalott állapotban létezne mellettük.
De nyilván bármi lehet. Gary Hartstein, az F1 korábbi orvosa szerint biztatóbbak a hírek, mint gondolta volna.
formerf1doc.wordpress.com/2013/12/30/the-monday-press-conference/
keresztény gyökér
2014.03.06 20:09:42
@Késes Szent Alia:
Miért ez jut eszembe erről? :) Az LMP-film zenéje is mintha a Requiem for a Dream zenéjének a mutációja lenne.
videa.hu/videok/hirek-politika/jobbik-2010-kampanyfilm-kampany-parlament-t7NIivHl1QTPSH1Z
Miért ez jut eszembe erről? :) Az LMP-film zenéje is mintha a Requiem for a Dream zenéjének a mutációja lenne.
videa.hu/videok/hirek-politika/jobbik-2010-kampanyfilm-kampany-parlament-t7NIivHl1QTPSH1Z

Orbán Viktor tudományos intézetének Orbán Viktor által személyesen kinevezett vezetője, Szakály Sándor (az MTA doktora) szerint a zsidók Kámenyec-Podolszkba deportálása csak idegenrendészeti eljárás volt.
(ha én most elkezdek…..
keresztény gyökér
2014.01.17 17:49:02
"ez a nyilatkozat a budapesti gettó felszabadítása évfordulójának előestéjén látott napvilágot. Szakály azonban ennyivel nem éri be. Hozzáteszi, hogy a zsidók 1941-es deportálása Kamenyec Podolskba csupán idegenrendészeti eljárás volt. Ezzel megengedhetetlenül meghamisította a történelmet, meggyalázta a holokauszt áldozatainak emlékét, továbbá alapos a gyanú, hogy egy emberiség elleni cselekmény tényét jelentéktelen színben tüntetve fel, elkövette a Btk. 269/C. § szerinti bűntettet.
A Demokratikus Koalíció fölhívja a figyelmet arra, hogy a nemzeti összetartozás erősítése, amelynek reményében a kormány az intézetet létrehozta, nem a szégyenteljes történelmi tények letagadásától, hanem az azokkal való kíméletlen szembenézéstől várható. Fölhívja mindezért a kormányt, hogy kövesse meg a hazai zsidóságot és azonnali hatállyal vonja vissza Szakály Sándor igazgatói kinevezését."
dkp.hu/article_display/-/asset_publisher/c3KpwxagqL2V/content/szakalynak-mennie-kell-/10339?p_p_auth=zwp6HrCs&redirect=http%3A%2F%2Fdkp.hu%2Fcimlap%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_v9PfoGIAbiU2%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_pos%3D1%26p_p_col_count%3D6
A Demokratikus Koalíció fölhívja a figyelmet arra, hogy a nemzeti összetartozás erősítése, amelynek reményében a kormány az intézetet létrehozta, nem a szégyenteljes történelmi tények letagadásától, hanem az azokkal való kíméletlen szembenézéstől várható. Fölhívja mindezért a kormányt, hogy kövesse meg a hazai zsidóságot és azonnali hatállyal vonja vissza Szakály Sándor igazgatói kinevezését."
dkp.hu/article_display/-/asset_publisher/c3KpwxagqL2V/content/szakalynak-mennie-kell-/10339?p_p_auth=zwp6HrCs&redirect=http%3A%2F%2Fdkp.hu%2Fcimlap%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_v9PfoGIAbiU2%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_pos%3D1%26p_p_col_count%3D6
keresztény gyökér
2014.01.18 06:45:19
@netukki: @Bebes: +1
Amikor egy német vezérőrnagy védte meg a budapesti gettót a magyar nyilasoktól:
www.mazsihisz.hu/2014/01/17/a-budapesti-getto-megmentoje-6716.html
Amikor egy német vezérőrnagy védte meg a budapesti gettót a magyar nyilasoktól:
www.mazsihisz.hu/2014/01/17/a-budapesti-getto-megmentoje-6716.html

1872. december 4-én délután egy óra körül a Portugália és az Azori-szigetek között hajózó Dei Gratia legénysége különös jelenségre lett figyelmes. Egy kétárbocos hajó közeledett feléjük az Atlanti-óceánon, de fedélzetén senki sem tartózkodott. A kapitány, David Reed…..
keresztény gyökér
2013.12.04 19:20:53

Anyámék írták alá a szerződést, én nem is voltam jelen. Nem néztem meg az apró betűs részt, akkoriban nem érdekelt az ilyesmi. Egy ingatlanról volt szó, afféle társbérleti szerződésről.
Nem volt egy különösebben…..
keresztény gyökér
2013.10.08 14:54:43
@William Blake:
Eddig nagyon élveztem, amit írsz, egyet is értek, de ezt nem értem. Melyik intelmét? :D
Eddig nagyon élveztem, amit írsz, egyet is értek, de ezt nem értem. Melyik intelmét? :D
keresztény gyökér
2013.10.08 16:50:31
keresztény gyökér
2013.10.08 18:40:14
@William Blake:
Csak nekem nem volt meg, őket nem tudom. Ámbátor felvilágosított, akkor le is esett persze. :) Továbbá nekem tetszett, amit írtál, minden valószínűség szerint ellentétben ővelük.
De biztosan újonc vagy te? :)
Csak nekem nem volt meg, őket nem tudom. Ámbátor felvilágosított, akkor le is esett persze. :) Továbbá nekem tetszett, amit írtál, minden valószínűség szerint ellentétben ővelük.
De biztosan újonc vagy te? :)

Ebben a posztban tudatosan próbálok annyira megértő lenni a miniszterelnökkel, amennyire tőlem telik. Olyan feltételezéseket teszek majd, amelyeket nemcsak Ön, kedves Olvasó, hanem általában én sem fogadok el, de ez a poszt csak így működik. A poszt…..
keresztény gyökér
2013.10.07 20:45:36
@ámbátor:
"The prime minister of Hungary will argue that EU member states must pursue institutional changes to regain control over government finances and create an environment enabling economic growth. He will discuss the policy approach taken in Hungary, based upon what he considers traditional socio-economic strengths and values, as a viable model for the rest of the EU."
Írj egy szószedetet is az úri közönségnek:
institutional changes=a nyugati demokráciákban ismert checks and balances felszámolása
regain control over government finances=state capture
"and"=???!!!
create an environment enabling economic growth=a negatív növekedés is növekedés
what he considers traditional socio-economic strengths and values=keresztény gyökereket az alkotmányba és a kormányba
"The prime minister of Hungary will argue that EU member states must pursue institutional changes to regain control over government finances and create an environment enabling economic growth. He will discuss the policy approach taken in Hungary, based upon what he considers traditional socio-economic strengths and values, as a viable model for the rest of the EU."
Írj egy szószedetet is az úri közönségnek:
institutional changes=a nyugati demokráciákban ismert checks and balances felszámolása
regain control over government finances=state capture
"and"=???!!!
create an environment enabling economic growth=a negatív növekedés is növekedés
what he considers traditional socio-economic strengths and values=keresztény gyökereket az alkotmányba és a kormányba

"Hegyek között, völgyek között,hegyek között zakatol a vonatÉn a legszebb srácok közül,én a legszebb! téged választalak!Egy a jelszónk TARTÓS BÉKE,állj közénk és harcolj érte!Hegyek között, völgyek közöttzaka, zaka, zakatol a vonat...Zakatol a vonat! Ó-Ó!Téged…..
keresztény gyökér
2013.10.03 17:19:54

Azt mondja az Index, hogy ez a mi Papcsák Ferink a Fidesz szent tehene. Fene tudja, nekem inkább az ugrik be, hogy Ferenc egy másik szentre jobban hasonlít, ha annak egyik jelmondatát idézzük:
Ez a mi Asziszi Szent Ferink is előbb tette ami szükséges, majd ami lehetséges, és máris…..
keresztény gyökér
2013.10.01 21:28:09

Attejóisten, mostan mi lesz? Mi lesz mostan, mikor a hungarocell Orbán fejivel fociznak a székesfőváros utcáin? Mi lesz most, mikor a degeciunalmas bajnaisták egyszer az életben olyanra vetemedtek, amire fölkapta a fejét a közélet erre fogékony része? Nelégymár'ilyenszürke Gordon…..
keresztény gyökér
2013.09.30 17:42:32
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"nyomát nem látni, hogy bármelyik ellenzéki erő hajlandó lenne legalább szőrmentén az objektív valóságra reflektálni, és legalább nem TELJESEN idiótának nézni a polgárokat"
Lehet, hogy én teljesen idióta polgár vagyok, de nekem úgy tűnik, a DK ezzel kísérletezik.
Pl.: "Soha annyian nem hagyták el az országot, mint mostanában. Muszáj azt mondanom: vagy mi vesszük a kezünkbe a dolgot, vagy közösen áldozatot fogunk hozni, vagy nem lesznek orvosaink, nővéreink és ápolóink… Ha nem fizetjük meg őket, ki fog bennünket gyógyítani, amikor a legnagyobb a baj? Nem fogja tudni megcsinálni csak az adófizetők pénzéből a kormány, csak az adófizetők pénzéből. Muszáj lesz ezt megbeszélni. Nem mondhatom Önöknek, hogy nem lesz ránk szükség. Szükség lesz Önökre. Szükség lesz mindenkire, hogy segítsen… Hogy éjszaka legyen kinek csengetni. Hogy legyen reggel olyan, aki a kórházban megigazítja az ágyat, és megkérdezi, hogy vagyunk. Vagy erőfeszítéseket teszünk mi, vagy mi magunk is részesei leszünk annak a hazugságnak, amely ide pusztította a magyar egészségügyet… Elvenni Orbántól a jogot, hogy mindent államosítson, és a kezünkbe venni a magyar egészségügyet, és ha kell, teszünk érte többet. Mert polgárok vagyunk, normálisak, felelősek…. Vagy mi csináljuk meg, vagy nem csinálja meg senki."
(Fletó Fletonovics a Szabadság-hídon)
"nyomát nem látni, hogy bármelyik ellenzéki erő hajlandó lenne legalább szőrmentén az objektív valóságra reflektálni, és legalább nem TELJESEN idiótának nézni a polgárokat"
Lehet, hogy én teljesen idióta polgár vagyok, de nekem úgy tűnik, a DK ezzel kísérletezik.
Pl.: "Soha annyian nem hagyták el az országot, mint mostanában. Muszáj azt mondanom: vagy mi vesszük a kezünkbe a dolgot, vagy közösen áldozatot fogunk hozni, vagy nem lesznek orvosaink, nővéreink és ápolóink… Ha nem fizetjük meg őket, ki fog bennünket gyógyítani, amikor a legnagyobb a baj? Nem fogja tudni megcsinálni csak az adófizetők pénzéből a kormány, csak az adófizetők pénzéből. Muszáj lesz ezt megbeszélni. Nem mondhatom Önöknek, hogy nem lesz ránk szükség. Szükség lesz Önökre. Szükség lesz mindenkire, hogy segítsen… Hogy éjszaka legyen kinek csengetni. Hogy legyen reggel olyan, aki a kórházban megigazítja az ágyat, és megkérdezi, hogy vagyunk. Vagy erőfeszítéseket teszünk mi, vagy mi magunk is részesei leszünk annak a hazugságnak, amely ide pusztította a magyar egészségügyet… Elvenni Orbántól a jogot, hogy mindent államosítson, és a kezünkbe venni a magyar egészségügyet, és ha kell, teszünk érte többet. Mert polgárok vagyunk, normálisak, felelősek…. Vagy mi csináljuk meg, vagy nem csinálja meg senki."
(Fletó Fletonovics a Szabadság-hídon)
keresztény gyökér
2013.09.30 18:38:14
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Soha nem fog kiderülni, hogy enélkül nyertek volna-e, de attól nehéz eltekinteni, hogy a középtávú cél pontosan ennek az agyrémnek a lebontása lett volna. Nem csak úgy, a fosztogatásért megnyerni a választásokat, hanem azért, hogy hozzá lehessen fogni a reformokhoz, amitől aztán megszakadhatott volna az ördögi kör.
Mivel pedig a gazdasági populizmus nem választható el a többitől, nem mindegy az sem, hogy a DK megsemmisítené az orbánista alaptörvényt, nem toldozná-foldozná, mint Bajnaiék, és megteremtené a régió békéjének feltételeit a határon túliakról való leszállással.
Mondjuk ez sem kifejezetten idiótáknak szóló populizmus:
"2014 további tétje ezért a súlyosan megrongált magyar kapitalizmus konszolidációja. Tudnunk kell: keserves feladat lesz ez. Az orbáni politika a rövid távú költségvetési egyensúly fenntartását a bankok és szolgáltató nagyvállalatok folyamatos fosztogatásával oldotta és oldja meg. A befektetői biztonság megteremtéséhez ezt az átcsoportosítást egy időre sajnos vissza kell fordítani. Meg kell szüntetni a különadókat, európai mértékűre kell csökkenteni a bankadót, és ennek árát azoknak kell megfizetniük, akik az orbáni fosztogatás haszonélvezői voltak: a hazai jövedelemtulajdonosoknak, háztartásoknak és vállalkozásoknak. Nem látszik más lehetőség arra, hogy Magyarország újra a felzárkózás útjára lépjen. Az ellenzék demokratikus pártjai, politikusai között van, aki ezt nem is érti, és – mint az MSZP frakcióigazgatója – arról szónokol, hogy „az államnak nem lehet csak szabályozó funkciója, azt a piacgazdaságot, ami az elmúlt 20 évben kiépült, nem szabad fenntartani, nincs visszatérés a 2010 előtti piacgazdasághoz”. Más ugyan érti, de jobbnak látja hallgatni róla. Mint ahogy arról is, hogy a minden korábbinál súlyosabb helyzetbe került egészségügy helyzetének változtatására sem látszik más lehetőség, mint a magánerőforrások, a magánvállalkozás mozgósítása. Minthogy Orbán felszámolta a nyugdíjrendszer második, tőkefedezeti pillérét, a felosztó-kirovó pillérre redukált rendszer óhatatlanul finanszírozhatatlanná válik, és ezért a nyugdíjrendszerben is újra napirendre kerül az öngondoskodás valamilyen módon történő elterjesztése."
hvg.hu/velemeny/20130918_Bauer_Tamas_2014_sorozat
Kétségtelenül jobban hangzana, ha ezt mondjuk Juhász Péter is írhatta volna a középre nyitó Együtt egyik prominenseként. :D
Soha nem fog kiderülni, hogy enélkül nyertek volna-e, de attól nehéz eltekinteni, hogy a középtávú cél pontosan ennek az agyrémnek a lebontása lett volna. Nem csak úgy, a fosztogatásért megnyerni a választásokat, hanem azért, hogy hozzá lehessen fogni a reformokhoz, amitől aztán megszakadhatott volna az ördögi kör.
Mivel pedig a gazdasági populizmus nem választható el a többitől, nem mindegy az sem, hogy a DK megsemmisítené az orbánista alaptörvényt, nem toldozná-foldozná, mint Bajnaiék, és megteremtené a régió békéjének feltételeit a határon túliakról való leszállással.
Mondjuk ez sem kifejezetten idiótáknak szóló populizmus:
"2014 további tétje ezért a súlyosan megrongált magyar kapitalizmus konszolidációja. Tudnunk kell: keserves feladat lesz ez. Az orbáni politika a rövid távú költségvetési egyensúly fenntartását a bankok és szolgáltató nagyvállalatok folyamatos fosztogatásával oldotta és oldja meg. A befektetői biztonság megteremtéséhez ezt az átcsoportosítást egy időre sajnos vissza kell fordítani. Meg kell szüntetni a különadókat, európai mértékűre kell csökkenteni a bankadót, és ennek árát azoknak kell megfizetniük, akik az orbáni fosztogatás haszonélvezői voltak: a hazai jövedelemtulajdonosoknak, háztartásoknak és vállalkozásoknak. Nem látszik más lehetőség arra, hogy Magyarország újra a felzárkózás útjára lépjen. Az ellenzék demokratikus pártjai, politikusai között van, aki ezt nem is érti, és – mint az MSZP frakcióigazgatója – arról szónokol, hogy „az államnak nem lehet csak szabályozó funkciója, azt a piacgazdaságot, ami az elmúlt 20 évben kiépült, nem szabad fenntartani, nincs visszatérés a 2010 előtti piacgazdasághoz”. Más ugyan érti, de jobbnak látja hallgatni róla. Mint ahogy arról is, hogy a minden korábbinál súlyosabb helyzetbe került egészségügy helyzetének változtatására sem látszik más lehetőség, mint a magánerőforrások, a magánvállalkozás mozgósítása. Minthogy Orbán felszámolta a nyugdíjrendszer második, tőkefedezeti pillérét, a felosztó-kirovó pillérre redukált rendszer óhatatlanul finanszírozhatatlanná válik, és ezért a nyugdíjrendszerben is újra napirendre kerül az öngondoskodás valamilyen módon történő elterjesztése."
hvg.hu/velemeny/20130918_Bauer_Tamas_2014_sorozat
Kétségtelenül jobban hangzana, ha ezt mondjuk Juhász Péter is írhatta volna a középre nyitó Együtt egyik prominenseként. :D
keresztény gyökér
2013.10.01 19:03:10
@Secnir:
"2. ez a performansz a szolidaritás műve volt. bajnainak (mivel tudomása volt róla) vagy nem lett volna szabad elmennie, vagy ha már beszélt, akkor oda kellett volna állnia, és ledönteni a szobrot. de ez, hogy beszédet mond, de elmegy, és utána magyarázkodik, ez a legrosszabb. szigetvári viktort tessék kibaszni a tanácsadói körből. is. nemcsak emiatt. alkalmatlan tanácsadónak. is.
3. bajnainak (is) ezeket a hangokat kellene felerősítenie: index.hu/gazdasag/2013/09/30/holoda_ez_koztorvenyes_buncselekmeny/
nem pedig csöndben morogni, hogy "nem teccik a rendször, gyertek ide körömbe". így nem fog milliókat megnyerni. orbán elzavarásához pedig az kell. vagy elmenni ferdinandyhoz (és/vagy a vállalkozóhoz), és teret adni neki, beszéljen.
4. ha már betartják azt, hogy ők egy sokszínű párt akarnak lenni, akkor viselkedjenek a vezetői is úgy: legyen meg a méréskelt vezető (bajnai), a reakcionista (árok), a megtért (juhász), de ne próbáljanak meg szerepet cserélni, mert az nagyon nem áll jól.
az E2014-nek, meg az mszp-nek is azt kellene tennie, amit a fidesz rohadtul gyűlöl: széthúzni, kinevetni ÉS ütni a fideszt. minden napra egy feljelentés (az sem baj, ha az ügyészség két nap múlva visszadobja), kiugrott/kiugrani vágyó/megtért/felháborodott fideszeseket megkeresni, és megszólaltatni minél nagyobb nyilvánosság elptt (nem kell kommentárt fűzni hozzá, csak csóválni a fejüket), ha a kormány hoz egy intézkedést, úgy reagálni rá, hogy nevetségessé tegyék - de nem. a népnek nem bölcs beszédre, vagy világosan leírt kampányprogramra van szüksége, hanem egy emberre, aki el tudja hitetni az ostoba, Isaurán* és Esmeraldán fölnött népnek, hogy ő kell. Bajnai erre képtelen, orbán igen."
Baromira egyetértek. De - hacsak nem mész te tanácsadónak Szigetvári helyett - nem fog megtörténni egyik sem.
"2. ez a performansz a szolidaritás műve volt. bajnainak (mivel tudomása volt róla) vagy nem lett volna szabad elmennie, vagy ha már beszélt, akkor oda kellett volna állnia, és ledönteni a szobrot. de ez, hogy beszédet mond, de elmegy, és utána magyarázkodik, ez a legrosszabb. szigetvári viktort tessék kibaszni a tanácsadói körből. is. nemcsak emiatt. alkalmatlan tanácsadónak. is.
3. bajnainak (is) ezeket a hangokat kellene felerősítenie: index.hu/gazdasag/2013/09/30/holoda_ez_koztorvenyes_buncselekmeny/
nem pedig csöndben morogni, hogy "nem teccik a rendször, gyertek ide körömbe". így nem fog milliókat megnyerni. orbán elzavarásához pedig az kell. vagy elmenni ferdinandyhoz (és/vagy a vállalkozóhoz), és teret adni neki, beszéljen.
4. ha már betartják azt, hogy ők egy sokszínű párt akarnak lenni, akkor viselkedjenek a vezetői is úgy: legyen meg a méréskelt vezető (bajnai), a reakcionista (árok), a megtért (juhász), de ne próbáljanak meg szerepet cserélni, mert az nagyon nem áll jól.
az E2014-nek, meg az mszp-nek is azt kellene tennie, amit a fidesz rohadtul gyűlöl: széthúzni, kinevetni ÉS ütni a fideszt. minden napra egy feljelentés (az sem baj, ha az ügyészség két nap múlva visszadobja), kiugrott/kiugrani vágyó/megtért/felháborodott fideszeseket megkeresni, és megszólaltatni minél nagyobb nyilvánosság elptt (nem kell kommentárt fűzni hozzá, csak csóválni a fejüket), ha a kormány hoz egy intézkedést, úgy reagálni rá, hogy nevetségessé tegyék - de nem. a népnek nem bölcs beszédre, vagy világosan leírt kampányprogramra van szüksége, hanem egy emberre, aki el tudja hitetni az ostoba, Isaurán* és Esmeraldán fölnött népnek, hogy ő kell. Bajnai erre képtelen, orbán igen."
Baromira egyetértek. De - hacsak nem mész te tanácsadónak Szigetvári helyett - nem fog megtörténni egyik sem.

ÉdesViktor tegnap igazán kitett magáért. Odaállt és megmondta a frankót a komcsik ruházkodási szokásairól és felvázolta a megfigyelésen alapuló Nagy Elméletét:
Nemzeti Darwinunk saját tapasztalatain alapuló tanításai nem merültek ki ennyivel, részletesen ismertette azt is,…..
keresztény gyökér
2013.09.30 17:23:46
@sírbateszezazegész:
"ha begombázok, akkor szoktak olyan flash-im lenni mint az értékpapír-piaci szakértőknek" :)
"ha begombázok, akkor szoktak olyan flash-im lenni mint az értékpapír-piaci szakértőknek" :)
keresztény gyökér
2013.09.30 17:31:19
@Orica Középföldi:
Csak kisebb részben szól azoknak, akiket provokál, inkább azoknak, akik röhögnek rajta. Ha bigottakat és agresszíveket dühít, azzal csak betölti egyik funkcióját :D (ha a szemforgatók nem tudnak is olvasni :)). Nem fed jól, de legalább kiderül, hogy valakit is jelenthet. Olyan, mintha én lennék a szendvicsember ezzel a plakátomon.
Paródiának lenne jó, de azt csak legihletettebb pillanataimban tudnám produkálni. :D
Ja és a Narancson persze többes számban kell elképzelni a Fidesz-csoportkép alatt.
És mi az Orica? És miért Középföldi?
Csak kisebb részben szól azoknak, akiket provokál, inkább azoknak, akik röhögnek rajta. Ha bigottakat és agresszíveket dühít, azzal csak betölti egyik funkcióját :D (ha a szemforgatók nem tudnak is olvasni :)). Nem fed jól, de legalább kiderül, hogy valakit is jelenthet. Olyan, mintha én lennék a szendvicsember ezzel a plakátomon.
Paródiának lenne jó, de azt csak legihletettebb pillanataimban tudnám produkálni. :D
Ja és a Narancson persze többes számban kell elképzelni a Fidesz-csoportkép alatt.
És mi az Orica? És miért Középföldi?
keresztény gyökér
2013.10.01 10:20:52

Aszongya nekünk ez a Magyar Diáksport Szövetség igazgató Molnár László, hogy a 2,2 milliárdos stratégiában:
"sor kerül a „Testnevelés és sport” műveltségterületet érintően szakmódszertani fejlesztésekre, az országosan egységes fizikai állapot…..
keresztény gyökér
2013.09.28 14:24:54
@taga20:
Direkt bénázol? Minek, megy az magától is. :D
Ha ismerteted velem itteni viszonyaidat, az kevés relevanciát mutat azzal, hogy belém köss csak úgy. Megmagyarázhatod, ha akarod. :D
Direkt bénázol? Minek, megy az magától is. :D
Ha ismerteted velem itteni viszonyaidat, az kevés relevanciát mutat azzal, hogy belém köss csak úgy. Megmagyarázhatod, ha akarod. :D
keresztény gyökér
2013.09.28 16:14:30
@sírbateszezazegész:
Persze, a koordinátarendszerben egyetértek. Szerintem amit én mondok, az ugyanazt jelenti, az egyenlő mércét.
Pont ettől nem igaz viszont, hogy az európai jogállam és a suttyó brigantik maffiaállama egyik tizenkilenc, másik egy híján húsz. :) Ha az előbbi valósulna meg, nem lenne igaz többet az, amit a választásról írsz. Vagyis, visszacsatolva a koordinátarendszer-kérdéshez, miért lenne fanclub az, amelyik ebben a játszmában azt mondja, legyen azé a politikai döntéshozás lehetősége, aki a hozzáférhető információk alapján valószínűsíthetően efelé (európai jogállam) visz?
Persze, a koordinátarendszerben egyetértek. Szerintem amit én mondok, az ugyanazt jelenti, az egyenlő mércét.
Pont ettől nem igaz viszont, hogy az európai jogállam és a suttyó brigantik maffiaállama egyik tizenkilenc, másik egy híján húsz. :) Ha az előbbi valósulna meg, nem lenne igaz többet az, amit a választásról írsz. Vagyis, visszacsatolva a koordinátarendszer-kérdéshez, miért lenne fanclub az, amelyik ebben a játszmában azt mondja, legyen azé a politikai döntéshozás lehetősége, aki a hozzáférhető információk alapján valószínűsíthetően efelé (európai jogállam) visz?
keresztény gyökér
2013.09.28 17:14:23
@sírbateszezazegész:
Na akkor nem sikerült érthetően kifejeznem magam. Pedig pont azt akartam csak, amit felvetettél: beszélgetni. Nem győzni. Nincs is miben. Csak tovább akartam vinni a gondolatmenetet.
Na akkor nem sikerült érthetően kifejeznem magam. Pedig pont azt akartam csak, amit felvetettél: beszélgetni. Nem győzni. Nincs is miben. Csak tovább akartam vinni a gondolatmenetet.

Mindenki Ferije lerántja a leplet: a volt miniszterelnök egy pár perces kisfilm keretein belül elkalauzol minket a mutyi őshazájába, Felcsútra: egészen hihetetlen, hogy az adó milliárdokból épített csatornák, a semmiből épülő stadionok és a 800 milliós osztalékot felvevő…..
keresztény gyökér
2013.09.07 19:12:34
@vakapad: @ob.szerver: @DarthVader: @Hell István: +1
A poszt is beleragadt persze a gyurcsányozós megmondásba: hiába igaz, ha ő mondja, nem lesz hatása. Mivel ezt sokan sokáig hajtogatták, lelkesen tolva a Fidesz szekerét, így is lett. De a jelek szerint ki tud jönni belőle. 35238-an látták 9 óra alatt.
A poszt is beleragadt persze a gyurcsányozós megmondásba: hiába igaz, ha ő mondja, nem lesz hatása. Mivel ezt sokan sokáig hajtogatták, lelkesen tolva a Fidesz szekerét, így is lett. De a jelek szerint ki tud jönni belőle. 35238-an látták 9 óra alatt.

Mocskok!
Igen, ti, akiket inkább hívnék büdösgecinek, de a pártközpont és konzervatív keresztény álcám nem teszi ezt - még - lehetővé. Szóval ti, retkek, akik alattomosan belopóztok mindenféle Isten Háta Mögötti útfelújításokra vagy a Margit körútra közpénzt hesszelni!…..
keresztény gyökér
2013.09.06 15:41:16
keresztény gyökér
2013.09.07 18:55:34
@Spániel:
A poszt is gyalázza, mintha valami ember alatti képződmény lenne, akit így lehet emlegetni, a DK híveit pedig mint idióták szektáját, akik vannak olyan ostobák, hogy bedőlnek egy ilyen pojácának. Pedig Gyurcsány okos pali, jól beszél és lassan az egyetlen, aki megalkuvás nélkül mondja azt, ami a lényeg. Aki ezt a rugdosásával jutalmazza, az nem tud szabadulni az előítéleteitől.
A videót 9 óra alatt 31 600-an látták.
A poszt is gyalázza, mintha valami ember alatti képződmény lenne, akit így lehet emlegetni, a DK híveit pedig mint idióták szektáját, akik vannak olyan ostobák, hogy bedőlnek egy ilyen pojácának. Pedig Gyurcsány okos pali, jól beszél és lassan az egyetlen, aki megalkuvás nélkül mondja azt, ami a lényeg. Aki ezt a rugdosásával jutalmazza, az nem tud szabadulni az előítéleteitől.
A videót 9 óra alatt 31 600-an látták.
keresztény gyökér
2013.09.07 18:58:25

Deutsch Tamás felfortyant azon, hogy a „magukat demokratának és/vagy liberálisnak gondoló sajtómunkások" kiszimatolták, hogy az állam megcsináltatta az Orbán Ráhel esküvője helyszínére vezető kátyús földutat. "El a gusztustalan kezeket Orbán Ráhel esküvőjéről!"
dr.…..
keresztény gyökér
2013.09.06 15:55:42

"Drága Nertársak, Drága Nertásnők, Drága Minden! "
...illetve még nem, pontosabban csak ti hiszitek, hogy már drága, mert még nem tudjátok amit mindjárt megtudtok, hogy ilyen barokkos körmondatba zavarodva bökjem ki az izét. Ni. Ezt a hogyishíjákot, amire a szavakat sem…..
keresztény gyökér
2012.10.16 11:48:56
keresztény gyökér
2012.10.16 11:51:09

Mire Bajnai Gordon visszatérésének híre körbejárta az országot, addigra sikerült nagyjából mindenkinek féknyomot farolni a fecske alsóba. Befostatok, nagyon helyes. Ideje volt. Azonban bármennyire is kiszámítható volt ez, azt azért nem várta senki, hogy az össze - nem - fogáson…..
keresztény gyökér
2012.10.13 17:06:29
@a szív fészkei:
Eltűnődhetnének azon is, hogy Szent István egy zsidó nőnek ajánlotta fel Magyarországot.
Eltűnődhetnének azon is, hogy Szent István egy zsidó nőnek ajánlotta fel Magyarországot.
keresztény gyökér
2012.10.13 18:15:57

Nehéz szakma a német újságíróké. Én tegnap óta megtanultam becsülni őket úgy igazán. Mert Európa hatalmasságai és egyéb mélynövésű, lassan bokán is tokát hordó félszerzetei járulnak Merkel asszony színe elé, nekik meg állni kell a sarat. Ez pedig lássuk be nem könnyű.…..
keresztény gyökér
2012.10.13 12:12:20
@Pantagruel:
Látom, Kertész Imrét csak a kurucinfón meg a nemenyineten olvasol, te magyar nemzet dísze.
Látom, Kertész Imrét csak a kurucinfón meg a nemenyineten olvasol, te magyar nemzet dísze.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"K. nem felelt erre az ajánlatra, egy darabig csöndesen álldogált. Ha kinyitná a másik szoba, sőt az előszoba ajtaját, ezek ketten tán meg sem mernék akadályozni benne, talán úgy oldhatná meg legegyszerűbben az egészet, ha a végsőkig feszítené a húrt. De talán mégiscsak lefognák, s ha egyszer földre teperik, elvesztené azt a fölényét is, amit most még bizonyos értelemben azért megőrzött velük szemben. Jobbnak vélte hát, ha a dolgok természetes menetére bízza a megoldást, az biztonságosabb; visszatért szobájába, sem ő, sem két őre egy szót sem szólt többé."