Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szili Dóra

22 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az IAB (Interactive Advertising Bureau) amerikai szervezete és az eMarketer 2014 végén tartott egy, a programmatic témához kapcsolódó találkozót Los Angelesben, ahol több mint 500 szakértő gyűlt össze a piac különböző részeiről, hogy megvitassák, merre halad a programmatic, azaz…..
Legutóbb májusban írtunk helyzetjelentést a DNT funkcióval kapcsolatban, és azóta történt egy-két változás a sztenderdet illetően, amelyről érdemes beszámolni. Emellett azért is van aktualitása a témának, mert hirdetői és tartalomszolgáltatói oldalról egyre gyakrabban merül…..
A mérési különbségek okai Az online kampányok eredményességét manapság már sok teljesítmény mutató (Key Performance Indicator) szerint értékelik, de ezek között a két legalapvetőbb mérőszám a kattintások (Click-Through) száma, és a kampány által generált…..
A hirdetéskiszolgáló rendszerek (adszerverek) működésével kapcsolatban sok kérdés fel szokott merülni. Például mit csinál a rendszer, hogyan jelenít meg bannert, és ami talán a legfontosabb, hogy honnan/kitől származik a hirdetés maga. Ezen kérdések tisztázására jó segítség lehet a képi ábrázolás,…..
Egy nemrégen készült kutatásban több mint 600 európai marketing szakembert kérdeztek meg automatizált médiaértékesítés témában, amelyet a többség meghatározó trendként tart számon, de igazán nem értik még meg a működését, negyedük pedig még nem is hallott róla. Ezek…..
A Cannes Lions 2014-es reklámversenyen helyezést elérő vagy shortlist-en végzett pályázatok között igazi gyöngyszemeket lehet találni. Bemutatunk ezek közül pár megoldást, amelyek az online (a versenykiírás szerint cyber) és a mobil kategóriában indultak, és értek el…..
Tippek a hatékonyság növelésére A retargeting (újracélzás) az egyik olyan digitális trend, ami már szerepelt egy korábbi bejegyzésünkben - Top 6 digitális trend idén, és amely még mindig vár a nagy áttörésre itthon. A technológiai háttér már régóta adott, többek között…..
A DNT (Do Not Track) azaz “ne kövess” funkcióról már írtunk korábban a “Veszélyben lehet a digitális reklámpiac - Mozilla vs. third-party cookie” című bejegyzésben, mint az egyik olyan lehetőségről, amelyet a felhasználók a third-party cookie-k ellen alkalmazhatnak. A…..
Az online reklámokra költött pénz az Egyesült Államokban a tavalyi adatok alapján megelőzte a TV-re kiadott reklámköltést (az IAB és a PricewaterhouseCoopers (PwC) U.S. felmérése szerint), ami egy igen nagy lépcső volt a digitális reklámipar számára. A kutatás szerint 42,8…..
A cookie az internet világában az egyik alapkőnek tekinthető mind a tartalomfogyasztás, tartalomszolgáltatás, mind az online hirdetés területén. Azonban a legújabb trendek és a folyamatos technológiai változások miatt lehetséges, hogy a jövőben már nem ez lesz a leghatékonyabb…..
Minden, amit az OBA-ról tudni illik Az előző bejegyzésben, a third-party cookie-kat és a digitális reklámpiacot érintő veszélyekhez kapcsolódóan már felmerült a Digital Advertising Alliance (DAA) neve (magyarul Digitális Hirdetési Szövetség), melynek feladata, hogy láthatóvá…..
Mozilla vs third-party cookie A cookie-król, vagy más néven „sütikről” és a harmadik féltől származó sütikről, azaz third-party cookie-król egyre több szó esik napjainkban. A megváltozott internetezési szokásokkal egyre több adat kerül fel rólunk a világhálóra, és ez…..
Miért natív? A divatos buzz word-ök és a népszerű trendek között találkozhattunk már néhány olyan fogalommal, amelyekről korábban nem hallottunk, de most a csapból is folynak, és mi csak várunk, hogy mikor gyullad fel a villanykörte a fejünk felett, mikor végre megértjük, hogy…..
A mobil eszközök térhódítása egyre nyilvánvalóbb, hiszen egyre nagyobb szerepet töltenek be az életünkben és időnkben, ezáltal a tartalomfogyasztási szokásainkat is jelentősen befolyásolják. Maguk az okostelefonok is egyre elterjedtebbek, de vajon a mobil marketinget milyen…..
Reakciókövetés az arcon A real-time statisztikák legfontosabb előnye, hogy a valós idejű reakciók után pár másodperccel már láthatók az eredmények. Hatalmas előny, ha például egy banner megtekintése és a rá való kattintás mérőszámait figyelemmel követheti a…..
Hogyan? Öt tipp hirdetőknek! Vajon a mobil még mindig új felületnek számít? Akinek igen, annak érdemes felzárkóznia, aki pedig már megtette, annak optimalizálni érdemes. Mindezekben segíthet a következő 5 tipp, amelyet a ForeSee elemzője állított össze. A mobilra optimalizált…..
Hogyan lehetne erősíteni egy olyan online médiaterven, amelybe a rengeteg online hirdetési lehetőség közül már kiválasztották azokat a típusokat, amelyek a kampány célját a legjobban szolgálják? Tessa Wegert interaktív média szakértő szerint, ha egy média terv jónak tűnik is,…..
Az elmúlt évben ugrásszerűen megnőtt a videohirdetések népszerűsége, ami tovább növelte a digitális hirdetések lehetőségét a hirdetők és az ügynökségek számára. Ugyanakkor nehéz eligazodni a számtalan megjelenési trend és forma között. Szeretnénk most egy kis útmutatást adni, hogy „mit is lehet…..
ORMMA Az előző bejegyzésünkben bemutattuk az IAB szervezetének MRAID projektjét, amely a rich media hirdetések app-okban való megjelenését támogatja az alkalmazás alapját biztosító API (alkalmazásprogramozási felület) sztenderdizálásával. Ez a projekt nem születhetett volna…..
Hogy is van ez? A legutóbbi bejegyzésünkben a mobilweben is egyre népszerűbbé váló rich media hirdetésekről számoltunk be, melyek már nem csak külföldön, de hazánkban is fellelhetőek, igaz még gyerek cipőben járnak. Az ilyen innovatív megjelenések elterjedésével…..
Merre tart a világ? A Rhythm NewMedia amerikai mobil hirdetési network aktuális negyedéves jelentéséből, mely a mobil hirdetések teljesítését és az aktuális trendeket szemlélteti, kiderül, hogy egyre szorosabb kapcsolat alakul ki a rich media és a videó között a mobil hirdetések…..
Adverticum Adserver Irány a MOBIL! 2012.11.08 20:49:38
Az új generáció nem csak a technikai eszközök és technológiák nagy változását foglalja magába, hanem az új generációs felhasználókat is, akik gyermekéveik során ismerkedtek meg az internettel és a hozzá kapcsolódó eszközökkel, és lassan elérik vagy már elérték a fiatal…..