Adatok
szerintem is
0 bejegyzést írt és 208 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
"Botrányos fellépésével az LMP nem csak azokat sérti meg, akik a konzultáció lebonyolításában részt vesznek, hanem azt a több mint 1 millió 700 ezer embert is, aki már kitöltötte a konzultációs ívet. Mivel Brüsszelben elkezdték a Soros-terv végrehajtását, a kormány…..
Te, aki olyan területen élsz, amely a 20. század hibás, bűnös magyar politikájának következtében már lassan egy évszázada nem Magyarország része, most rendkívül nehéz lélektani helyzetbe kerültél. Most Te vagy az a kiválasztott, akit a jelenlegi anyaországi vezetés kiszemelt arra, hogy bebetonozd az…..
B1 BLOGCSALÁD
Orbán megérkezett Brüsszelbe, kezdésként máris belerúgott egyet Macronba: tudatlannak és illetlennek nevezte
2017.06.22 15:33:24
Személyeskedve, lekezelően nyilatkozott újságíróknak a francia köztársasági elnökről...
szerintem is
2017.06.23 15:14:15
@metax:
Tényleg?
Te már a népköltészetnél tartasz :)
Mert akkor miért azon keseregtek itt, hogy az Orbán kapásból pofán baszta a franciát és hogy ez hű de micsoda bunkóság volt?
Tényleg?
Te már a népköltészetnél tartasz :)
Mert akkor miért azon keseregtek itt, hogy az Orbán kapásból pofán baszta a franciát és hogy ez hű de micsoda bunkóság volt?
szerintem is
2017.06.24 09:18:02
@chrisred:
Az '56-os menekülteket ne hasonlítsd a mostani állapotokhoz.
Egyrészt olyannyira nem volt automatikus kötelezettség a befogadásuk, hogy voltak akik évekig is táborokban elhelyezve vártak befogadó nyilatkozatra és csak akkor indulthattak meg az illető befogadó ország felé, ha már minden igazoló iratuk rendben volt.
Másrészt ők Európából mentek Európába, azaz nem voltak olyan kultúrális különbségek, mint most a kimondottan ellenségesen viselkedő migránsokkal. Az '56-osok beilleszkedni akartak és nem pedig a saját képükre formálni a befogadó országokat.
Az '56-os menekülteket ne hasonlítsd a mostani állapotokhoz.
Egyrészt olyannyira nem volt automatikus kötelezettség a befogadásuk, hogy voltak akik évekig is táborokban elhelyezve vártak befogadó nyilatkozatra és csak akkor indulthattak meg az illető befogadó ország felé, ha már minden igazoló iratuk rendben volt.
Másrészt ők Európából mentek Európába, azaz nem voltak olyan kultúrális különbségek, mint most a kimondottan ellenségesen viselkedő migránsokkal. Az '56-osok beilleszkedni akartak és nem pedig a saját képükre formálni a befogadó országokat.
szerintem is
2017.06.24 10:35:54
@chrisred:
Az '56-osokkal nem úgy volt, hogy valaki kijelentette hogy pl Svájcba akar menni és már gázolhatott is keresztül heted hét országhatáron bármiféle engedély és iratok nélkül.
Svájc ha azt mondta hogy nincs szüksége pont olyan szakmájú emberre, közölte, hogy akkor oda márpedig nem mehet.
Mindenkinek ki kellett várnia a sorát sze4rény ellátás mellett a táborban, mai szóhasználattal a tranzit zónában, amíg nem kapott valahonnan, valamelyik országból állásajánlattal együtt befogadó nyilatkozatot. Ha az illető elfogadta azt a felkínált állást akkor mehetett, ha nem akkor nem. Mert csak akkor mehetett oda, ha hajlandó volt és képes is rá, ott eltartani magát.
Szó se lehetett róla, hogy segélyen élősködjön élete végéig és még a leszármazottai is generációkon át.
Az '56-osokkal nem úgy volt, hogy valaki kijelentette hogy pl Svájcba akar menni és már gázolhatott is keresztül heted hét országhatáron bármiféle engedély és iratok nélkül.
Svájc ha azt mondta hogy nincs szüksége pont olyan szakmájú emberre, közölte, hogy akkor oda márpedig nem mehet.
Mindenkinek ki kellett várnia a sorát sze4rény ellátás mellett a táborban, mai szóhasználattal a tranzit zónában, amíg nem kapott valahonnan, valamelyik országból állásajánlattal együtt befogadó nyilatkozatot. Ha az illető elfogadta azt a felkínált állást akkor mehetett, ha nem akkor nem. Mert csak akkor mehetett oda, ha hajlandó volt és képes is rá, ott eltartani magát.
Szó se lehetett róla, hogy segélyen élősködjön élete végéig és még a leszármazottai is generációkon át.
Lángoló Gitárok
Kínos, rendkívül kínos - ilyen volt a Rapülők visszatérő koncertje
2017.02.25 08:50:24
„Jajj de fog ez holnap fájni” – mondta egy kígyómozgásban ide-oda tekergő nő a rogyasztott lábbal rugózó párjának a Papp László Sport Aréna küzdőterének leghátsó sorában, péntek este fél tíz magasságában. Közben a pultnál otthonról kiszabadult családapák próbáltak udvarolni a büfés lányoknak olyan…..
„ Milyen ritkán látom a világot hajnali ötkor” – próbálta magát együgyű gondolatokkal józanon tartani Kata, miközben fura, jóleső cinizmussal konstatálta, hogy az este emlékei mennyire szürreálisnak tűnnek a lichthof közbevetésével halványszürke konyhában. Vérében még keringett a pár órával korábban…..
Az MNO, a HírTV és a hírek szerint a TV2 is foglalkozik az UNICEF aktuális kampányával. A névleg jó célt szolgáló szervezet aktuális kampányáról tudjuk, hogy pszichológus szerint kontraproduktív. Eleve azért, mert a problémát inkább "természetesnek" mutatja. A szakmai hibák mellett kiderül, hogy a…..
szerintem is
2016.05.13 07:41:03
@nu pagagyí:
Milyen érdekes. Tulajdonképpen odáig még egyetértesz a bloggerrel, hogy ő is arra hívja fel a figyelmet, hogy a bánatlamazások elkövetőit nem megdícsérni kell, nem ellhallgatni a tetteiket, hanem fel kell hívni rá a figyelmet.
A különbség köztetek csak az, hogy ő ezt minden elkövetőre érti, te pedig csak az egyik oldal bűneit vennéd elő és gyűlölködésnek nevezed, ha bárki a másik oldal bűnös tetteit is szóba meri hozni.
Magyarul te pártolod az erőszakok nagy részét, szemet húnynál fölötte, ő pedig ellene van az erőszak minden formájának, legyen az elkövető akár nő, akár férfi.
Milyen érdekes. Tulajdonképpen odáig még egyetértesz a bloggerrel, hogy ő is arra hívja fel a figyelmet, hogy a bánatlamazások elkövetőit nem megdícsérni kell, nem ellhallgatni a tetteiket, hanem fel kell hívni rá a figyelmet.
A különbség köztetek csak az, hogy ő ezt minden elkövetőre érti, te pedig csak az egyik oldal bűneit vennéd elő és gyűlölködésnek nevezed, ha bárki a másik oldal bűnös tetteit is szóba meri hozni.
Magyarul te pártolod az erőszakok nagy részét, szemet húnynál fölötte, ő pedig ellene van az erőszak minden formájának, legyen az elkövető akár nő, akár férfi.
szerintem is
2016.05.13 07:58:25
@Lady Scarlett:
Hát te? Mit is akartál mondani?
Ja hogy semmit mert se véleményed, se érved, hanem te egyszerűen csak egy mintapéldánya vagy azoknak a gyűlölködőknek, akiket a blogger megemlít.
Köszönet a bemutatóért, igazoltad, hogy ez a jelenség valóban létezik.
Hát te? Mit is akartál mondani?
Ja hogy semmit mert se véleményed, se érved, hanem te egyszerűen csak egy mintapéldánya vagy azoknak a gyűlölködőknek, akiket a blogger megemlít.
Köszönet a bemutatóért, igazoltad, hogy ez a jelenség valóban létezik.
szerintem is
2016.05.15 14:24:41
@szombi:
A társadalmi igény alapból az, hogy minden erőszak ellen fel kell lépni.
Azt a propagandát, hogy csak a nők elleni erőszak elítélendő, ezek a feminista szervezetek nyomják.
Az emberek meg hallják, hogy "nők elleni erőszak" és persze hogy úgy gondolják, hogy fel kell ellene lépni. Ki mondaná azt, hogy nem? Én se és senki. A dolog ott sántít, hogy sokan nem gondolnak bele, hogy nem csak a nők elleni erőszak létezik.
Ezeknek a szervezeteknek komoly felelősségük van abban, hogy az erőszakok jó részét a szőnyeg alá söprik és ezzel igazából támogatják.
Meg kell nézni, mit mond az Isztambuli Egyezmény terv is, törvénybe akarják ültetni, hogy elkövető csak férfi, áldozat csak nő lehet, vagy hogy nőt bántalmazni emberi jogok megsértése - tehát férfit bátntani szerintük értelemszerűen nem.
Vagyis nem hogy egyszerűen csak arról van szó, hogy ők csak a nők érdekeit védik, de a férfiakét lehetőleg még rontani is, a kiszolgáltatottság felé tolni.
Szóval van miért kritizálni és kifogásolni a feminista lobbit.
A társadalmi igény alapból az, hogy minden erőszak ellen fel kell lépni.
Azt a propagandát, hogy csak a nők elleni erőszak elítélendő, ezek a feminista szervezetek nyomják.
Az emberek meg hallják, hogy "nők elleni erőszak" és persze hogy úgy gondolják, hogy fel kell ellene lépni. Ki mondaná azt, hogy nem? Én se és senki. A dolog ott sántít, hogy sokan nem gondolnak bele, hogy nem csak a nők elleni erőszak létezik.
Ezeknek a szervezeteknek komoly felelősségük van abban, hogy az erőszakok jó részét a szőnyeg alá söprik és ezzel igazából támogatják.
Meg kell nézni, mit mond az Isztambuli Egyezmény terv is, törvénybe akarják ültetni, hogy elkövető csak férfi, áldozat csak nő lehet, vagy hogy nőt bántalmazni emberi jogok megsértése - tehát férfit bátntani szerintük értelemszerűen nem.
Vagyis nem hogy egyszerűen csak arról van szó, hogy ők csak a nők érdekeit védik, de a férfiakét lehetőleg még rontani is, a kiszolgáltatottság felé tolni.
Szóval van miért kritizálni és kifogásolni a feminista lobbit.
Franciaországban évente 80 ezer férfit bántalmaz a párja. Míg Európa némely országa lassan foglalkozni kezd az áldozatokkal, Franciaországban egyelőre nincsen számukra jogorvoslat – írja a Le Figaro.
A 38 éves Maxime Gaget-n négy operációt hajtottak végre, mire helyre hozták eltört orrát és…..
szerintem is
2016.05.01 20:46:42
@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Na itt van! És még mondja valaki hogy csak a férfiak lehetnek bántalmazók és erőszakosak.
Na itt van! És még mondja valaki hogy csak a férfiak lehetnek bántalmazók és erőszakosak.
Nyugati Fény
Sunyi férfiellenes uszítás, hogy a nők UGYANAZÉRT a munkáért kapnának kevesebbet
2015.11.03 18:28:46
Népszerű hazugság terjed az interneten. Nem, ezúttal nem a chemtrailről vagy a rákot gyógyító barackmagról van szó, de hasonló kaliberű blődli borzolja a gondolkodó emberek kedélyeit.
Fidesz-közeli hírportáloktól szélsőbaloldali blogokig sokan megosztották a „hírt”, hogy…..
szerintem is
2015.11.04 21:45:36
@apácai:
Nyilván hogy nem áldozatok ebben a férfiak, de a nők se.
Az hogy sok férfi erejét megfeszítve dolgozik, túlórázik a családjáért, az megfelel a valóságnak.
Az, ha előfordul hogy a nők kevesebbet keresnek, annak is megvan az oka. Ha egyéb fontos okból, de nem tudnak azonosan jelen lenni, helytállni a munkahelyen, visszavetheti őket az előmenetleben és a keresetekben is. Nem azért keresnek kevesebbet - esetleg - mert nők és a férfika titkos összeesküvése elnyémja őket, hanem mert a munkáltató az alacsonyabb teljesítményért természetes hogy kevesebbet is fizet.
Az visztont egy ordas feminista csúsztatás - nevezhetném szándékosan rosszindulatú adathamisításnak is - hogy összehasonlítják a férfiak és nők összkereseteit, majd kijelentik hogy azonos teljesítmény esetén keresnek kevesebbet a nők. Ez így egy teljesen hamis áldozatiságot fabrikál a nőknek. ugyanúgy ahogy a férfiakat se kell, nőket se kell általánosítva áldozatokként bemutatni. Főleg nem hamis adatok alapján.
Nyilván hogy nem áldozatok ebben a férfiak, de a nők se.
Az hogy sok férfi erejét megfeszítve dolgozik, túlórázik a családjáért, az megfelel a valóságnak.
Az, ha előfordul hogy a nők kevesebbet keresnek, annak is megvan az oka. Ha egyéb fontos okból, de nem tudnak azonosan jelen lenni, helytállni a munkahelyen, visszavetheti őket az előmenetleben és a keresetekben is. Nem azért keresnek kevesebbet - esetleg - mert nők és a férfika titkos összeesküvése elnyémja őket, hanem mert a munkáltató az alacsonyabb teljesítményért természetes hogy kevesebbet is fizet.
Az visztont egy ordas feminista csúsztatás - nevezhetném szándékosan rosszindulatú adathamisításnak is - hogy összehasonlítják a férfiak és nők összkereseteit, majd kijelentik hogy azonos teljesítmény esetén keresnek kevesebbet a nők. Ez így egy teljesen hamis áldozatiságot fabrikál a nőknek. ugyanúgy ahogy a férfiakat se kell, nőket se kell általánosítva áldozatokként bemutatni. Főleg nem hamis adatok alapján.
Az elmúlt évek, évtizedek társadalmi trendjeinek, a technológia világán belül pedig különösen a videójátékok és az online pornó elterjedésének köszönhetően a férfiak egyre gyengébben teljesítenek az élet számtalan területén, az iskolától kezdve a hálószobáig. A férfitársadalom válságának tüneteit,…..
szerintem is
2015.06.03 21:35:57
@firg_firg:
Advanced Flight nyilvánvalóan orvosi eset és az is biztos hogy az eltorzul elméje nem tűrheti az egyenjogúságot és itt most dühösen gyűlölködik.
Advanced Flight nyilvánvalóan orvosi eset és az is biztos hogy az eltorzul elméje nem tűrheti az egyenjogúságot és itt most dühösen gyűlölködik.
A feminizmus a nőkért, és nem a férfiak ellen szól. Ez egy olyan alapvető igazság, amit nem lehet elégszer ismételni. Tény, hogy gyakran születnek szélsőséges vélemények a témában, és igen, sokszor születnek férfigyűlölő kinyilatkoztatások a feminizmus zászlaja alatt, de…..
szerintem is
2015.04.28 18:43:50
@ABC123456:
A kézfogásos dologhoz:
Túlérzékeny vagy és ráadásul udvariatlan.
Az illemet nem csak a férfiaknak kell ismerniük és gyakorolniuk, hanem a nőknek is megvan benne a szerepük.. Illemtudó körökben férfi nem kezdeményezhet kézfogást nővel. Ilyen esetben a nőnek kell kezdeményeznie, persze ha meg akarja tisztelni a másikat. Te nem akarod megtisztelni őket és ez nem szép dolog olyan alkalomkor, amikor mások viszont kézfogással üdvözlik egymást. Ők is írhatnának rólad hasonló kommentet mint te, csakhogy nekik igazuk is lenne az együttélés, a társas viselkedés szabályai, azaz az illem és az udvariasság szerint.
A kézfogásos dologhoz:
Túlérzékeny vagy és ráadásul udvariatlan.
Az illemet nem csak a férfiaknak kell ismerniük és gyakorolniuk, hanem a nőknek is megvan benne a szerepük.. Illemtudó körökben férfi nem kezdeményezhet kézfogást nővel. Ilyen esetben a nőnek kell kezdeményeznie, persze ha meg akarja tisztelni a másikat. Te nem akarod megtisztelni őket és ez nem szép dolog olyan alkalomkor, amikor mások viszont kézfogással üdvözlik egymást. Ők is írhatnának rólad hasonló kommentet mint te, csakhogy nekik igazuk is lenne az együttélés, a társas viselkedés szabályai, azaz az illem és az udvariasság szerint.
Én nem tartom értéknek az úgynevezett férfiasságot meg nőiességet, de ti még mindig a régi szerepmodellekbe próbáltok belezsugorodni, szóval nektek mondom:
Nincs annál férfiatlanabb, mint feminizmus ellen picsogni
Nem tudom, mit lehet ezen nem érteni.
Nekem ugyan fogalmam…..
szerintem is
2015.04.28 04:41:55
@Welcome_To_Reality:
Kérlek definiáld mit értesz patriarcha rendszer alatt és sorold fel azokat a szerinted már eddig is meglévö törvényeket amik a férfiaknak kedvezményeket nyújtanak.
Nem vagyok én semmiféle harcos.
A faji, felekezeti és nemi alapú megkülönböztetéseket elítélni egy demokratikus jogállamban minden állampolgának kötelessége.
Kérlek definiáld mit értesz patriarcha rendszer alatt és sorold fel azokat a szerinted már eddig is meglévö törvényeket amik a férfiaknak kedvezményeket nyújtanak.
Nem vagyok én semmiféle harcos.
A faji, felekezeti és nemi alapú megkülönböztetéseket elítélni egy demokratikus jogállamban minden állampolgának kötelessége.
szerintem is
2015.04.28 09:42:21
@Welcome_To_Reality:
Érdekes gondolat, hogy a jogegyenlőséget a Kurucinfóra száműznéd. Ezek szerint szélsőségesnek tartod az egyenjogúságra való törekvést. Így már világos, miért küzdesz ellene.
Társadalmi szintű elnyomás... megfoghatatlan szalmabáb. A férfiakat negatívan diszkrimináló, törvényekben konkrétan lefektetett, leírt tényekkel ilyen légből kapott, homályos ködöt szembeállítani nem azonos súlyú. Igen, vannak, léteznek társadalmi beidegződések és ezek között vannak férfiakat és nőket súlytó elemek.
A megemlített példádra viszont törvényi előírás van, ami tiltja a nemek szerinti eltérő bérezést. Ha ezt valaki megsérti, a hatóságokhoz lehet és kell is fordulni.
Megkérdezem, vajon melyik az a tökkelütött hülye munkáltató, aki a saját érdekeivel ellentétesen, a profitja, a haszna feláldozásával is foglalkoztatna még férfiakat, ha ugyanazt a munkát azonos teljesítménnyel és minőségben a nők olcsóbban végeznék el?
Tudom, vannak erről statisztikák, de csak figyeld meg, azokban soha nem azonos teljesítményű és minőségű munkavégzést hasonlítanak össze. Még a legkorrektebbnek látszó kimutatások is csak az azonos szakmákban való összehasonlításokig mennek el. Márpedig az azonos cégnél, azonos munkakörben, azonos beosztásban megegyező minőségű és teljesítményű munkavégzést kellene. Vannak bérkülönbségek férfi és férfi, férfi és nő, nő és nő között pozitív és negatív irányban egyaránt. Ezeknek mindig megvan a racionális oka. Van aki többet túlórázik, kevesebbet hiányzik, bevállal nehezebb körülményeket és stb.
A munka világa nem jótékonysági intézmény, ott az asztalra tett teljesítmény van beárazva. A munkáltatók nem férfiakban és nőkben gondolkodnak, hanem minél hatékonyabb munkaerőben. Pontosan úgy, mint ahogy a gépeket se a színűk szerint választják ki, hanem a hasznosságuk, a teljesítményük szerint. A munkáltató szemében tulajdonképpen a dolgozók is csak arctalan és nem nélküli gépek.
Érdekes gondolat, hogy a jogegyenlőséget a Kurucinfóra száműznéd. Ezek szerint szélsőségesnek tartod az egyenjogúságra való törekvést. Így már világos, miért küzdesz ellene.
Társadalmi szintű elnyomás... megfoghatatlan szalmabáb. A férfiakat negatívan diszkrimináló, törvényekben konkrétan lefektetett, leírt tényekkel ilyen légből kapott, homályos ködöt szembeállítani nem azonos súlyú. Igen, vannak, léteznek társadalmi beidegződések és ezek között vannak férfiakat és nőket súlytó elemek.
A megemlített példádra viszont törvényi előírás van, ami tiltja a nemek szerinti eltérő bérezést. Ha ezt valaki megsérti, a hatóságokhoz lehet és kell is fordulni.
Megkérdezem, vajon melyik az a tökkelütött hülye munkáltató, aki a saját érdekeivel ellentétesen, a profitja, a haszna feláldozásával is foglalkoztatna még férfiakat, ha ugyanazt a munkát azonos teljesítménnyel és minőségben a nők olcsóbban végeznék el?
Tudom, vannak erről statisztikák, de csak figyeld meg, azokban soha nem azonos teljesítményű és minőségű munkavégzést hasonlítanak össze. Még a legkorrektebbnek látszó kimutatások is csak az azonos szakmákban való összehasonlításokig mennek el. Márpedig az azonos cégnél, azonos munkakörben, azonos beosztásban megegyező minőségű és teljesítményű munkavégzést kellene. Vannak bérkülönbségek férfi és férfi, férfi és nő, nő és nő között pozitív és negatív irányban egyaránt. Ezeknek mindig megvan a racionális oka. Van aki többet túlórázik, kevesebbet hiányzik, bevállal nehezebb körülményeket és stb.
A munka világa nem jótékonysági intézmény, ott az asztalra tett teljesítmény van beárazva. A munkáltatók nem férfiakban és nőkben gondolkodnak, hanem minél hatékonyabb munkaerőben. Pontosan úgy, mint ahogy a gépeket se a színűk szerint választják ki, hanem a hasznosságuk, a teljesítményük szerint. A munkáltató szemében tulajdonképpen a dolgozók is csak arctalan és nem nélküli gépek.
szerintem is
2015.04.28 17:15:29
@Welcome_To_Reality:
Sajnállak! Komolyan mondom.
Saját érved, magyarázatod, tehát gondolkodásból fakadó érved nincs. Ezért cicukámozol, sértegetsz, beismerve ezzel a vitaképtelenségedet.
Ráadásul el se olvastad figyelmesen, amire reagáltál. Különben hátha lett volna róla valami gondolatod, esetleg ellenérved a betanult, jelszó szintű és szerű, szemináriumi szabvány közhelyeken kívül.
Szevasz!
Sajnállak! Komolyan mondom.
Saját érved, magyarázatod, tehát gondolkodásból fakadó érved nincs. Ezért cicukámozol, sértegetsz, beismerve ezzel a vitaképtelenségedet.
Ráadásul el se olvastad figyelmesen, amire reagáltál. Különben hátha lett volna róla valami gondolatod, esetleg ellenérved a betanult, jelszó szintű és szerű, szemináriumi szabvány közhelyeken kívül.
Szevasz!
Magyarországon hetente legalább egy nő hal meg párkapcsolaton belüli erőszak miatt.
A gyilkosságok 40 százaléka családon belül történik, minden ötödik nőt rendszeresen bántalmazza a partnere. A lekicsinyléstől, megalázástól és fenyegetőzéstől a lelki terrorig, a testi…..
szerintem is
2015.03.19 13:45:54
@nevergone:
Vigyázz nevergoen, nem csak szemtelen, de áldozathibáztató vagy!
Magyarázd meg inkább, miért vagy esküdt ellensége az egyenjogúságnak?
Vigyázz nevergoen, nem csak szemtelen, de áldozathibáztató vagy!
Magyarázd meg inkább, miért vagy esküdt ellensége az egyenjogúságnak?
szerintem is
2015.03.21 22:45:29
@nevergone:
Azt hiszem az a legegyszerűbb, ha átfordítom amit írtál és hátha akkor könnyebben leesik, mire gondoltam?
Remélem, elfogadhatónak találod a saját szövegedet ebben a formában is.
Ha nem, akkor adtál egy pofont az egyenjogúságnak.
--- Jajjjj, a szegény nők, a férfiak lelki roncsot csinálnak belőlük, csak azért verekednek…! Ezt ugye te magad se hiszed el? Jó hogy azt nem mondod, hogy az iszákos nők csak azért kezdenek el inni, mert a férjük terrorizálja őket…---
Egyébként miben kedvez olyan nagyon a férfiaknak a pálya?
Nem tudok nőket diszkrimináló törvényekről férfiakat hátrányba sorolókról viszont igen.
Nem tudok férfiakat segítő törvényekről, nőknek kedvező, nőket előnyben részesítőkről viszont igen.
Azt hiszem az a legegyszerűbb, ha átfordítom amit írtál és hátha akkor könnyebben leesik, mire gondoltam?
Remélem, elfogadhatónak találod a saját szövegedet ebben a formában is.
Ha nem, akkor adtál egy pofont az egyenjogúságnak.
--- Jajjjj, a szegény nők, a férfiak lelki roncsot csinálnak belőlük, csak azért verekednek…! Ezt ugye te magad se hiszed el? Jó hogy azt nem mondod, hogy az iszákos nők csak azért kezdenek el inni, mert a férjük terrorizálja őket…---
Egyébként miben kedvez olyan nagyon a férfiaknak a pálya?
Nem tudok nőket diszkrimináló törvényekről férfiakat hátrányba sorolókról viszont igen.
Nem tudok férfiakat segítő törvényekről, nőknek kedvező, nőket előnyben részesítőkről viszont igen.
szerintem is
2015.03.23 08:57:30
@nevergone:
Igen, ezek szerint tényleg félreértettem valamit és ezért az elnézésedet kérem.
Amit most írtál, az szerint mi alapjaiban egyetértünk.
Egyetértek abban is, hogy valamivel több női áldozata lehet a családon belüli erőszaknak.
Viszont a hangoztatott 95% - 5 % arány semmiképp se lehet igaz és a "minden harmadik nőt ér erőszak" propagandája sem. Ráadásul férfiakról felméréseket sem készítenek, akkor mégis mi alapján beszélhetnek felelősen arányokról? Férfi oldalon nagyobb a látencia is, a férfiak kevésbé hajlamosak jelenteni az őket ért sérelmeket.
Látencia legkevésbé a halálos áldozatoknál van, mert a halállal végződő bántalmazásokat nem lehet eltitkolni úgy, mint általában az erőszakot. Mivel mindenképpen hatósági kivizsgálásra kerül sor az ilyen esetekben. Halálesetkor tehát nem játszik szerepet az áldozat szégyenérzete ami miatt esetleg nem jelentené az esetet. Ezért, ha ebből indulunk ki, pontosabb a kép a bántalmazások arányait illetően és következtethetünk belőle az egyéb, a "gyengébb súlyú" esetekre is.
A KSH által begyűjtött rendőrségi adatok szerint a halállal végződő bántalmazások száma egy évre vetítve 31 nő és 17 férfi. Tehát korántsem annyira eltérőek az arányok, mint ahogyan azt terjesztik egyesek és tehát egyrészt az se igaz, hogy "hetente egy nő" másrészt meg hogy ne lennének férfi áldozatok. Persze aki mindig csak a megtévesztő, féloldalas propagandákat hallja, mert tényleg csak azzal van tele a média és a csapból is folyton csak az folyik, el is hiszem hogy könnyen megtévedhet és fogalma sincs a valódi adatokról.
Itt van erről a statisztika:
www.ksh.hu/szamlap/eletunk.html
Az akár valós, vagy csak vélt arányok alapján bárkit is védtelenül hagyni, egyébként sem megengedhető, bármilyenek is legyenek azok. Ha csak egy, de ha még egy áldozat se lenne (esetleg még) bármelyik oldalon, a törvénykezés még akkor sem diszkriminálhat egy jogállamban és nem térhetne el a nemileg semleges megfogalmazásoktól, az egyenlő bánásmód elvétől.
Ezért kifogásolom én, ha valakik mindig csak a nők elleni erőszakról beszélnek és csakis a nőket védő törvényeket követelnek. Lásd pl az Isztambuli Egyezmény esetét. Ami ráadásul még gyerekek között is különbséget tesz, védendő kislányok és az egyezmény szándéka, szelleme szerint védtelenül hagyandó kisfiúk között.
Igen, ezek szerint tényleg félreértettem valamit és ezért az elnézésedet kérem.
Amit most írtál, az szerint mi alapjaiban egyetértünk.
Egyetértek abban is, hogy valamivel több női áldozata lehet a családon belüli erőszaknak.
Viszont a hangoztatott 95% - 5 % arány semmiképp se lehet igaz és a "minden harmadik nőt ér erőszak" propagandája sem. Ráadásul férfiakról felméréseket sem készítenek, akkor mégis mi alapján beszélhetnek felelősen arányokról? Férfi oldalon nagyobb a látencia is, a férfiak kevésbé hajlamosak jelenteni az őket ért sérelmeket.
Látencia legkevésbé a halálos áldozatoknál van, mert a halállal végződő bántalmazásokat nem lehet eltitkolni úgy, mint általában az erőszakot. Mivel mindenképpen hatósági kivizsgálásra kerül sor az ilyen esetekben. Halálesetkor tehát nem játszik szerepet az áldozat szégyenérzete ami miatt esetleg nem jelentené az esetet. Ezért, ha ebből indulunk ki, pontosabb a kép a bántalmazások arányait illetően és következtethetünk belőle az egyéb, a "gyengébb súlyú" esetekre is.
A KSH által begyűjtött rendőrségi adatok szerint a halállal végződő bántalmazások száma egy évre vetítve 31 nő és 17 férfi. Tehát korántsem annyira eltérőek az arányok, mint ahogyan azt terjesztik egyesek és tehát egyrészt az se igaz, hogy "hetente egy nő" másrészt meg hogy ne lennének férfi áldozatok. Persze aki mindig csak a megtévesztő, féloldalas propagandákat hallja, mert tényleg csak azzal van tele a média és a csapból is folyton csak az folyik, el is hiszem hogy könnyen megtévedhet és fogalma sincs a valódi adatokról.
Itt van erről a statisztika:
www.ksh.hu/szamlap/eletunk.html
Az akár valós, vagy csak vélt arányok alapján bárkit is védtelenül hagyni, egyébként sem megengedhető, bármilyenek is legyenek azok. Ha csak egy, de ha még egy áldozat se lenne (esetleg még) bármelyik oldalon, a törvénykezés még akkor sem diszkriminálhat egy jogállamban és nem térhetne el a nemileg semleges megfogalmazásoktól, az egyenlő bánásmód elvétől.
Ezért kifogásolom én, ha valakik mindig csak a nők elleni erőszakról beszélnek és csakis a nőket védő törvényeket követelnek. Lásd pl az Isztambuli Egyezmény esetét. Ami ráadásul még gyerekek között is különbséget tesz, védendő kislányok és az egyezmény szándéka, szelleme szerint védtelenül hagyandó kisfiúk között.
Ma Magyarországon a nők, azonos munkakörben, akár 25%-kal is kevesebbet keresnek, mint a férfiak.
Minél menőbb az állásod, annál keményebben ütközöl bele az üvegplafonba.A nők jövedelme átlagosan 13-18 %-kal alacsonyabb a férfiakénál, a különbség a…..
szerintem is
2015.03.20 08:56:40
@ABC123456:
Folytatás
Családon belüli erőszak.
Igen tudom, minden nőt naponta nyolcszor vernek meg otthon. Kicsit előreszaladtam az időben, ezek jövőbeli adatok :) Mert mint tudjuk, pár éve még csak minden 8. aztán minden 5. majd 4. 3. nőt bántalmaznak. Egyszer eljutnak oda is a nagyüzemben gyártott statisztikai propagandák, amit az előbb leírtam. Igen, ehhez nem kell mást csinálni, hamisítani se kell az adatokat, elég ha időnként megmókoljuk a felmérések módszertanát. Majd ha egy csúnya nézés, egy disznó vicc meghallása, egy nem tetsző ellenvélemény, egy rossz helyre tett zokni is bántalmazásnak minősül, eljuthatunk az adatokkal a csillagos égen túlra is. Nem hiszed? Pedig ezek közül a szempontok közül jó pár már szerepel a módszertanokban és bizony így jönnek ki, így hozzák ki azokat az első hallásra szörnyűnek tűnő adatok.
Nézd csak meg ezt:
Ez egy az EU egészére kiterjedő felmérés módszertana, amelyik épp a jelenlegi dogmát hivatott bizonyítani.
Láss csodát mi van benne? Ideidézem, csak a 9. pontot:
" 9. Hogyan mérte a felmérés a szexuális zaklatást?
A válaszadókat arról kérdezték, hogy tapasztaltak-e olyan konkrét incidenseket, amelyeket
nemkívánatosnak és támadónak éreztek. Ebbe beletartozott a válaszadónak mondott
szexuális tartalmú megjegyzés vagy vicc, a nemkívánatos érintés vagy csók, illetve a
kimondottan szexuális tartalmú e-mailek vagy SMS-üzenetek küldése is."
fra.europa.eu/sites/default/files/fra-violence-against-women-survey-methodology-qa_hu.pdf
Tehát akár egy elhangzott megjegyzés, egy vicc, egy érintés, e-mail, SMS... zaklatásnak, erőszaknak minősül a felmérésben. Azon csodálkozom, hogy hogy nem 100% jött ki eredménynek? Talán mert a válaszadók reálisabbak, józanabb voltak a módszertan összeállítóinál. Nem tudok másra gondolni, mert ki az kit még nem ért ilyesmi? Nyugi már engem is, számtlanszor. Azon is csodálkozom, hogy hogy nem végeznek el ilyen felmérést férfiakról is? Talán csak nem azért, mert ugyanazt az eredményt hozná a férfiakra is mint a nőkre és akkor meg is bukna vele a mítosz, az agymosásra szánt adatok, felborulnának a sugallani kívánt nemi arányok a bántalmazottak között.
Mert láss másik csodás is, a valóságból:
A párkapcsolati erőszak halálos áldozatainak száma egy évre vetítve 31 nő és 17 férfi.
www.ksh.hu/szamlap/eletunk.html
Tehát nem igaz a heti egy nő propagandája és az se igaz, hogy a nők nem erőszakosak és nincsenek férfi áldozatok.
El ne felejtselek megkérdezni! Pedig ez számodra úgy látom nagyon fontos.
Hozzál légyszi valami kimutatást, összehasonlító adatokat a szülés közbeni balesetekről. De lehetőleg ne olyat, amit a szomszédasszony a lépcsőházban mondott.
Látom írtál közvetlenül nekem is.
Majd válaszolok arra is, de most sajna nincs több időm.
Folytatás
Családon belüli erőszak.
Igen tudom, minden nőt naponta nyolcszor vernek meg otthon. Kicsit előreszaladtam az időben, ezek jövőbeli adatok :) Mert mint tudjuk, pár éve még csak minden 8. aztán minden 5. majd 4. 3. nőt bántalmaznak. Egyszer eljutnak oda is a nagyüzemben gyártott statisztikai propagandák, amit az előbb leírtam. Igen, ehhez nem kell mást csinálni, hamisítani se kell az adatokat, elég ha időnként megmókoljuk a felmérések módszertanát. Majd ha egy csúnya nézés, egy disznó vicc meghallása, egy nem tetsző ellenvélemény, egy rossz helyre tett zokni is bántalmazásnak minősül, eljuthatunk az adatokkal a csillagos égen túlra is. Nem hiszed? Pedig ezek közül a szempontok közül jó pár már szerepel a módszertanokban és bizony így jönnek ki, így hozzák ki azokat az első hallásra szörnyűnek tűnő adatok.
Nézd csak meg ezt:
Ez egy az EU egészére kiterjedő felmérés módszertana, amelyik épp a jelenlegi dogmát hivatott bizonyítani.
Láss csodát mi van benne? Ideidézem, csak a 9. pontot:
" 9. Hogyan mérte a felmérés a szexuális zaklatást?
A válaszadókat arról kérdezték, hogy tapasztaltak-e olyan konkrét incidenseket, amelyeket
nemkívánatosnak és támadónak éreztek. Ebbe beletartozott a válaszadónak mondott
szexuális tartalmú megjegyzés vagy vicc, a nemkívánatos érintés vagy csók, illetve a
kimondottan szexuális tartalmú e-mailek vagy SMS-üzenetek küldése is."
fra.europa.eu/sites/default/files/fra-violence-against-women-survey-methodology-qa_hu.pdf
Tehát akár egy elhangzott megjegyzés, egy vicc, egy érintés, e-mail, SMS... zaklatásnak, erőszaknak minősül a felmérésben. Azon csodálkozom, hogy hogy nem 100% jött ki eredménynek? Talán mert a válaszadók reálisabbak, józanabb voltak a módszertan összeállítóinál. Nem tudok másra gondolni, mert ki az kit még nem ért ilyesmi? Nyugi már engem is, számtlanszor. Azon is csodálkozom, hogy hogy nem végeznek el ilyen felmérést férfiakról is? Talán csak nem azért, mert ugyanazt az eredményt hozná a férfiakra is mint a nőkre és akkor meg is bukna vele a mítosz, az agymosásra szánt adatok, felborulnának a sugallani kívánt nemi arányok a bántalmazottak között.
Mert láss másik csodás is, a valóságból:
A párkapcsolati erőszak halálos áldozatainak száma egy évre vetítve 31 nő és 17 férfi.
www.ksh.hu/szamlap/eletunk.html
Tehát nem igaz a heti egy nő propagandája és az se igaz, hogy a nők nem erőszakosak és nincsenek férfi áldozatok.
El ne felejtselek megkérdezni! Pedig ez számodra úgy látom nagyon fontos.
Hozzál légyszi valami kimutatást, összehasonlító adatokat a szülés közbeni balesetekről. De lehetőleg ne olyat, amit a szomszédasszony a lépcsőházban mondott.
Látom írtál közvetlenül nekem is.
Majd válaszolok arra is, de most sajna nincs több időm.
szerintem is
2015.03.20 11:03:49
@ABC123456:
Megnyugtatlak, a nőknek pont ugyanannyi joga és lehetősége van mindenre, mint a férfiaknak.
Ha nem hiszed, akkor megkérlek hozd ide, sorold fel a nők lehetőségeit korlátozó rendelkezéseket.
Az összeesküvés elméleteket meg hagyjuk meg a fantasztikus irodalom témájának. Mi szerint a férfiak titkos gyűléseken, eldugott kocsmák mélyén, nehezen megközelíthető hegytetőkön, az egész világot behálózó terveket szőnek, fogadalmakat tesznek arra, hogy minden el és el nem képzelhető módon kibabráljanak a nőkkel. Nincs véletlenül egy kis üldözési mániád?
Amikor a valóságban viszont számos, a nőket segítő törvényeket hoznak, segítő, kiemelő programokat szerveznek és működtetnek azok a galád összeesküvő - zömmel férfiakból álló döntéshozók.
Hová tegyük, mire véljem akkor a kizárólag csak nőknek szóló nyugdíj kedvezményt, az anyákat segítő intézkedéseket, a kizárólag csak lányok felkészítésével és segítésével foglalkozó szakmai programokat, nők foglalkoztatását elősegítő céges adókedvezményeket...?
Tájékozódj, érdemes, ajánlom mert ezeket te igénybeveheted. Mivel én férfi vagyok, én nem. Tehát van egy csomó pozitív diszkrimináció a nők számára, ami egyébként negatív megkülönböztetést jelent az ezekből kizártaknak, aki pont hogy nem a nők. Vagyis ha valakik ezek révén hátrányba kerülnek, azok a férfiak. Nesze neked nőellenes férfi összeesküvés.
Ezzel szemben kizárólag férfiakat segítő intézkedésekről, programokról viszont nem tudok. Ha tudsz ilyeneket, kérlek segíts nekem, hátha egyszerűen csak tájékozatlan vagyok.
Az hogy bizonyos területeken a nők, máshol meg a férfiak vannak többségben, az a nemek érdeklődési köreinek különbözőségéből adódik.
Érdekes jelenség, az egyének közötti különbözőségeket a feministák se tagadják. Van aki humán, van aki inkább műszaki beállítottságú. A feministák elismerik, hogy személyenként különbözőek vagyunk, de a férfiakat és a nőket viszont egyformáknak tekintik. Pedig nagyon sok a meghatározó különbség.
Odáig még a feministák se jutottak el, hogy letagadják a testalkat, a hormonháztartás, a kromoszómák, az agy felépítésében meglévő eltéréseket... Ami késik nem múlik, a tendenciák szerint valószínű nemsokára már ezeket is tagadni fogják.
Tagadják a beállítottság, az érdeklődési körök, a belső tulajdonságok eltéréseit. Hoppá, de mindig? Mert ha arról van szó, hogy a nőket pozitívan, kedvező színben feltüntetve emeljék ki, érdekes módon ezeket máris félreteszik és máris halljuk tőlük az érzelmi világ, a gondoskodásbeli, nyelvhasználati, a verbális képességek, az erőszakossággal kapcsolatos, újabban már még értelmi képességekbeli különbözőségeket is.
Az érdeklődési kör, a késztetések valamiért mégis tabuk.
Pedig létezik, csak körül kell nézni, nem pedig a valóságtól elrugaszkodott elméletekben és dogmákban hinni.
A nőket inkább a humán pályák, a történelem, a gondoskodás, az emberekkel foglalkozás témái érdeklik. Lásd, a még a feministák által sorolgatott különbözőségek is ezt támasztják alá, ha be nem is ismerik.
A férfiakat inkább a fizikai világ, az absztrakciók, elvont gondolkodás, az elemzés, az alkotás, konstruálás, szerelés, az újdonságok, a még ismeretlen dolgok, összefüggések felderítése, megismerése érdeklik.
Gondolj csak bele abba az elhíresült svéd kísérletbe, amikor kifejezetten nemileg semlegesen kezeltek, neveltek, kisgyerekeket. Kínosan ügyeltek rá, hogy semmilyen eltérő hatás ne érhesse a kisfiúkat és kislányokat. Az eredmény mégis az lett, a lányok inkább babáztak, a fiúk meg építőkockáztak, kisautóztak. Ha felcserélték a játékokat, a lányok betakargatták és altatták a kisautókat, a fiúk meg tologatták a babákat, kényszerűen azokkal kisautóztak.
Ezért vannak a nők többen a humán, míg férfiak a reál, a műszaki szakokon.
Megint csak a svéd mintaállam példája, ahol már mindent megerőszakoltak ami természetes, mindent agyon kvótáztak, de az érdeklődési arányok mégsem akaródznak kiegyenlítődni. Hiába a felvételi pontszám női kedvezmények, hiába az erőszakos odakényszerítések. Ez van. Ajánlom inkább megismerni a valódi folyamatokat, megérteni a természetet.
Egyenlő esélyeket, egyenlő feltételeket kell biztosítani, az élet, az emberi természet meg majd eldönti hogy ki hová tart a saját önrendelkezése, késztetése, alkalmassága, a személyes döntése szerint. Nem szabad senkit sem megerőszakolni, kényszeríteni mesterségesen beavatkozni.
Ha egyszer kevesebb nő akar a politikában, a felsővezetésben megharcolni, a stresszt elviselni, az éjjelét nappalát ezekre áldozni, felesleges ezen erőszakot tenni. Ha odakényszeríted őket, csak kitolsz velük, ha ott fognak kényelmetlenkedni, kínlódni és szenvedni. Na és tényleg, miért pont csak ezekbe? Az alsóbb szinteken talán túl büdös van?
Ugyanakkor ennek érdekében meg más tehetséges, alkalmas, agilis embereket kizárni, kitiltani, a tudását, szorgalmát a gazdasági életből kivonni felmérhetetlen károk okozója.
Tartsuk tiszteletben a személyes szabadságot, az emberek saját döntéseinek jogát.
Nem pedig ezeket megerőszakolni.
Megnyugtatlak, a nőknek pont ugyanannyi joga és lehetősége van mindenre, mint a férfiaknak.
Ha nem hiszed, akkor megkérlek hozd ide, sorold fel a nők lehetőségeit korlátozó rendelkezéseket.
Az összeesküvés elméleteket meg hagyjuk meg a fantasztikus irodalom témájának. Mi szerint a férfiak titkos gyűléseken, eldugott kocsmák mélyén, nehezen megközelíthető hegytetőkön, az egész világot behálózó terveket szőnek, fogadalmakat tesznek arra, hogy minden el és el nem képzelhető módon kibabráljanak a nőkkel. Nincs véletlenül egy kis üldözési mániád?
Amikor a valóságban viszont számos, a nőket segítő törvényeket hoznak, segítő, kiemelő programokat szerveznek és működtetnek azok a galád összeesküvő - zömmel férfiakból álló döntéshozók.
Hová tegyük, mire véljem akkor a kizárólag csak nőknek szóló nyugdíj kedvezményt, az anyákat segítő intézkedéseket, a kizárólag csak lányok felkészítésével és segítésével foglalkozó szakmai programokat, nők foglalkoztatását elősegítő céges adókedvezményeket...?
Tájékozódj, érdemes, ajánlom mert ezeket te igénybeveheted. Mivel én férfi vagyok, én nem. Tehát van egy csomó pozitív diszkrimináció a nők számára, ami egyébként negatív megkülönböztetést jelent az ezekből kizártaknak, aki pont hogy nem a nők. Vagyis ha valakik ezek révén hátrányba kerülnek, azok a férfiak. Nesze neked nőellenes férfi összeesküvés.
Ezzel szemben kizárólag férfiakat segítő intézkedésekről, programokról viszont nem tudok. Ha tudsz ilyeneket, kérlek segíts nekem, hátha egyszerűen csak tájékozatlan vagyok.
Az hogy bizonyos területeken a nők, máshol meg a férfiak vannak többségben, az a nemek érdeklődési köreinek különbözőségéből adódik.
Érdekes jelenség, az egyének közötti különbözőségeket a feministák se tagadják. Van aki humán, van aki inkább műszaki beállítottságú. A feministák elismerik, hogy személyenként különbözőek vagyunk, de a férfiakat és a nőket viszont egyformáknak tekintik. Pedig nagyon sok a meghatározó különbség.
Odáig még a feministák se jutottak el, hogy letagadják a testalkat, a hormonháztartás, a kromoszómák, az agy felépítésében meglévő eltéréseket... Ami késik nem múlik, a tendenciák szerint valószínű nemsokára már ezeket is tagadni fogják.
Tagadják a beállítottság, az érdeklődési körök, a belső tulajdonságok eltéréseit. Hoppá, de mindig? Mert ha arról van szó, hogy a nőket pozitívan, kedvező színben feltüntetve emeljék ki, érdekes módon ezeket máris félreteszik és máris halljuk tőlük az érzelmi világ, a gondoskodásbeli, nyelvhasználati, a verbális képességek, az erőszakossággal kapcsolatos, újabban már még értelmi képességekbeli különbözőségeket is.
Az érdeklődési kör, a késztetések valamiért mégis tabuk.
Pedig létezik, csak körül kell nézni, nem pedig a valóságtól elrugaszkodott elméletekben és dogmákban hinni.
A nőket inkább a humán pályák, a történelem, a gondoskodás, az emberekkel foglalkozás témái érdeklik. Lásd, a még a feministák által sorolgatott különbözőségek is ezt támasztják alá, ha be nem is ismerik.
A férfiakat inkább a fizikai világ, az absztrakciók, elvont gondolkodás, az elemzés, az alkotás, konstruálás, szerelés, az újdonságok, a még ismeretlen dolgok, összefüggések felderítése, megismerése érdeklik.
Gondolj csak bele abba az elhíresült svéd kísérletbe, amikor kifejezetten nemileg semlegesen kezeltek, neveltek, kisgyerekeket. Kínosan ügyeltek rá, hogy semmilyen eltérő hatás ne érhesse a kisfiúkat és kislányokat. Az eredmény mégis az lett, a lányok inkább babáztak, a fiúk meg építőkockáztak, kisautóztak. Ha felcserélték a játékokat, a lányok betakargatták és altatták a kisautókat, a fiúk meg tologatták a babákat, kényszerűen azokkal kisautóztak.
Ezért vannak a nők többen a humán, míg férfiak a reál, a műszaki szakokon.
Megint csak a svéd mintaállam példája, ahol már mindent megerőszakoltak ami természetes, mindent agyon kvótáztak, de az érdeklődési arányok mégsem akaródznak kiegyenlítődni. Hiába a felvételi pontszám női kedvezmények, hiába az erőszakos odakényszerítések. Ez van. Ajánlom inkább megismerni a valódi folyamatokat, megérteni a természetet.
Egyenlő esélyeket, egyenlő feltételeket kell biztosítani, az élet, az emberi természet meg majd eldönti hogy ki hová tart a saját önrendelkezése, késztetése, alkalmassága, a személyes döntése szerint. Nem szabad senkit sem megerőszakolni, kényszeríteni mesterségesen beavatkozni.
Ha egyszer kevesebb nő akar a politikában, a felsővezetésben megharcolni, a stresszt elviselni, az éjjelét nappalát ezekre áldozni, felesleges ezen erőszakot tenni. Ha odakényszeríted őket, csak kitolsz velük, ha ott fognak kényelmetlenkedni, kínlódni és szenvedni. Na és tényleg, miért pont csak ezekbe? Az alsóbb szinteken talán túl büdös van?
Ugyanakkor ennek érdekében meg más tehetséges, alkalmas, agilis embereket kizárni, kitiltani, a tudását, szorgalmát a gazdasági életből kivonni felmérhetetlen károk okozója.
Tartsuk tiszteletben a személyes szabadságot, az emberek saját döntéseinek jogát.
Nem pedig ezeket megerőszakolni.
szerintem is
2015.03.20 17:59:09
@_Wasp_:
Igen, ez megdöbbentő hogy léteznek akik bevételi forrásnak, pénzkereseti eszköznek tekintik a gyereket. Ezek lehetnek azok, akik ha nem jön be a remélt üzlet, bántalmazzák, vagy ki is nyírják őket. Mi fogalma lehet egy ilyennek arról az örömről, amit egy gyerek jelent. Mi fogalma lehet az élet értelméről?
Nem véletlen az a tény, hogy a gyermekeket bántalmazók elsöprő többségben valóban nőknek egy elvetemült része, egy jellemző kisebbsége, akik valószínűleg nagyrészt hasonlóan gondolkodó feministák. Így arra is meglehet a válasz, miért csak a nők elleni erőszak ellen tiltakoznak. A női elkövetőket se ítélik el soha, sőt tagadják is a létezésüket. Úgy néz ki, csak a nőket védve nyitva akarják hagyni a lehetőséget, jogot szeretnének formálni maguknak a férfiak és gyermekek bántalmazására. Mi mást gondolhasson az ember ilyen kirekeszető, megkülönböztető gondolkodásról. Kell hogy valami oka legyen, ok nélkül nincs semmi.
Igen, ez megdöbbentő hogy léteznek akik bevételi forrásnak, pénzkereseti eszköznek tekintik a gyereket. Ezek lehetnek azok, akik ha nem jön be a remélt üzlet, bántalmazzák, vagy ki is nyírják őket. Mi fogalma lehet egy ilyennek arról az örömről, amit egy gyerek jelent. Mi fogalma lehet az élet értelméről?
Nem véletlen az a tény, hogy a gyermekeket bántalmazók elsöprő többségben valóban nőknek egy elvetemült része, egy jellemző kisebbsége, akik valószínűleg nagyrészt hasonlóan gondolkodó feministák. Így arra is meglehet a válasz, miért csak a nők elleni erőszak ellen tiltakoznak. A női elkövetőket se ítélik el soha, sőt tagadják is a létezésüket. Úgy néz ki, csak a nőket védve nyitva akarják hagyni a lehetőséget, jogot szeretnének formálni maguknak a férfiak és gyermekek bántalmazására. Mi mást gondolhasson az ember ilyen kirekeszető, megkülönböztető gondolkodásról. Kell hogy valami oka legyen, ok nélkül nincs semmi.
Fontos, évszázados hagyományra visszanyúló vitát sikerült eldönteni 2015. március 17-én. Owen Willams Twitter felhasználó ugyanis ekkor talált rá a WC papír találmányának 1891-es amerikai szabadalmi dokumentumaira. Ez alapján már egyértelmű: a WC papírt így kell a…..
szerintem is
2015.03.20 13:38:48
Drága Réka!
Olvastam leveled, és mit mondjak, nagyon köszönöm. Jó, hogy időben szóltál, nem vettem még meg a neked szánt csokrot, sem a félárú múzeumjegyet.
Most akkor nem is fogom. Mert közölted: nem kéred.
Azt is megírtad szerencsére, mit kérsz nőnapra. Azaz dehogy…..
szerintem is
2015.03.12 12:43:53
@ogyebogye:
Nem arról van szó hogy lusták lennének a nők, mert ez nem igaz.
Hanem kivéve azt a néhány karrieristát, nem tekintik olyan fontosnak a státusz szerzést és kevésbé hajlandóak megküzdeni érte, magyarul nem érdekli őket a karrier. Hasonlóan, mint a politikában. Ott se szorítja ki őket senki. Egyszerűen kevesebb nőt érdekel a politika a napi küzdelem szintjén. Nemhogy vonzaná őket, inkább taszítja a folytonos harc és viszolyog tőle hogy belevesse magát.
Ezért vannak kevesebben a férfiaknál a magasabb pozíciókban és a politikában is.
Nem arról van szó hogy lusták lennének a nők, mert ez nem igaz.
Hanem kivéve azt a néhány karrieristát, nem tekintik olyan fontosnak a státusz szerzést és kevésbé hajlandóak megküzdeni érte, magyarul nem érdekli őket a karrier. Hasonlóan, mint a politikában. Ott se szorítja ki őket senki. Egyszerűen kevesebb nőt érdekel a politika a napi küzdelem szintjén. Nemhogy vonzaná őket, inkább taszítja a folytonos harc és viszolyog tőle hogy belevesse magát.
Ezért vannak kevesebben a férfiaknál a magasabb pozíciókban és a politikában is.
szerintem is
2015.03.12 13:20:18
@ogyebogye:
Vannak ilyen férfiak meg olyan férfiak és ilyen nők meg olyan nők. Olyanok nők is vannak, akikről írsz és sokan meg másmilyenek.
Mindenesetre, férfiak között magasabb arányban vannak a megharcoló típusok.
Vannak ilyen férfiak meg olyan férfiak és ilyen nők meg olyan nők. Olyanok nők is vannak, akikről írsz és sokan meg másmilyenek.
Mindenesetre, férfiak között magasabb arányban vannak a megharcoló típusok.
Vannak hírhedt gólyatáborok, ahol a szívatás túlmegy a jó ízlés határán, számos értelmetlenül obszcén, vetkőzős feladattal megfűszerezve. De ezt a gyakorlatot az összes létező magyarországi gólyatáborra ráhúzni, az összes hököst potenciális szexuális ragadozóként…..
szerintem is
2014.09.09 18:13:54
@zriff:
Annak a pártnak akkor hamar vége is lesz. Ne felejtsd el, talán még több nő antifeminsta, mint férfi. Csak mert nem tőlük hangos a tér, még léteznek és a szavazófülke magányában véleményt is alkotnak ha kell.
Annak a pártnak akkor hamar vége is lesz. Ne felejtsd el, talán még több nő antifeminsta, mint férfi. Csak mert nem tőlük hangos a tér, még léteznek és a szavazófülke magányában véleményt is alkotnak ha kell.
BodyBuilding - Ép testben ép lélek
Hízz velük, halj meg egyedül! Így kergetik Facebookon az elhízásba egymást a magyar lányok
2014.09.03 07:00:00
2012 vége felé indult egy oldal Facebook-on, ami a telt lányokat hivatott népszerűsíteni. Azt már megszokhattuk, hogy gyakorlatilag mindennek van már oldala és még a sáros cipővel letaposott sárga falevelet is lehet like-olni és követni, de azt nem hittük, hogy olyan oldalakkal is…..
szerintem is
2014.09.04 20:42:29
@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem elfogadott a sörhas a férfiaknál se. Vagy akkor inkább úgy mondom, hogy nálam semmiképp sem. Ugyanaz a téma.
Csakhogy annak nincs ekkora felbuzdító reklámja. Vannak férfiak, akik még dicsekszenek is vele, mint a tekintély egy jelével. Utálom az ilyesmit, mert ez is csak egy önigazolást kereső tévely.
Ez itt, ami alatt most beszélgetünk, viszont még messzebbre is vezet. Ez egy feminista indíttatású akció sorozat része, annak elfogadtatására, hogy nők bármit megtehessenek és akkor is és ezeket mindenki elfogadni legyen köteles. Régóta foglalkozom a feminizmus természetével és tudom ezt. Ha ez nem feminista dolog lenne, akkor nemileg semleges lenne. Nem emelné ki csakis a nőket, míg más oldalakon ugyanezen gondokért - mint pl sörhas - a férfiakat viszont elítélik és megszégyenítik.
Szíven szerint én nemileg semlegesen megszégyenítenék mindenkit, aki ennyire igénytelen. Kivéve persze a pl hormonálisan betegeket, de azok csak egészen elenyésző számban léteznek.
Nem elfogadott a sörhas a férfiaknál se. Vagy akkor inkább úgy mondom, hogy nálam semmiképp sem. Ugyanaz a téma.
Csakhogy annak nincs ekkora felbuzdító reklámja. Vannak férfiak, akik még dicsekszenek is vele, mint a tekintély egy jelével. Utálom az ilyesmit, mert ez is csak egy önigazolást kereső tévely.
Ez itt, ami alatt most beszélgetünk, viszont még messzebbre is vezet. Ez egy feminista indíttatású akció sorozat része, annak elfogadtatására, hogy nők bármit megtehessenek és akkor is és ezeket mindenki elfogadni legyen köteles. Régóta foglalkozom a feminizmus természetével és tudom ezt. Ha ez nem feminista dolog lenne, akkor nemileg semleges lenne. Nem emelné ki csakis a nőket, míg más oldalakon ugyanezen gondokért - mint pl sörhas - a férfiakat viszont elítélik és megszégyenítik.
Szíven szerint én nemileg semlegesen megszégyenítenék mindenkit, aki ennyire igénytelen. Kivéve persze a pl hormonálisan betegeket, de azok csak egészen elenyésző számban léteznek.
szerintem is
2014.09.04 21:58:55
Salzburgból érkezett a mai poszt, melynek szerzője, Gergely, megpróbálta összeszedni, szerinte mi az a 12 dolog, amiben Ausztria különbözik Magyarországtól. Természetesen lehet vele egyetérteni és egyet nem érteni, vitatkozni, a listát kiegészíteni…
„Ez egy rövid írás…..
szerintem is
2014.08.30 00:32:00
@molnibalage:
Geotermikus energia.. Nem értek hozzá, de annyit tudok hogy pl Kölnben úgy beszakadt a föld több műemlék ház alatt is, hogy a romok se látszottak ki belőle. Tehát az se ilyen egyszerű hogy csak hajrá.
Geotermikus energia.. Nem értek hozzá, de annyit tudok hogy pl Kölnben úgy beszakadt a föld több műemlék ház alatt is, hogy a romok se látszottak ki belőle. Tehát az se ilyen egyszerű hogy csak hajrá.
szerintem is
2014.08.30 00:32:23
@HardPötty:
" a mi környékünkön kb úgy csinálják. Hogy alapból két szemetes van. A kék a pet palacknak papírnak fóliának "
Ne is folytasd. A mi környékünkön meg ezért valagba rúgnának. Németországban a műanyag, tehát a PET palack helye a sárga zsákban van. Nem szabad a papír közé keverni.
Kék a papír, fekete a maradék szemetek, barna a bio és a fém, a műanyag és kevert anyagú dolgok helye meg a sárga.
" a mi környékünkön kb úgy csinálják. Hogy alapból két szemetes van. A kék a pet palacknak papírnak fóliának "
Ne is folytasd. A mi környékünkön meg ezért valagba rúgnának. Németországban a műanyag, tehát a PET palack helye a sárga zsákban van. Nem szabad a papír közé keverni.
Kék a papír, fekete a maradék szemetek, barna a bio és a fém, a műanyag és kevert anyagú dolgok helye meg a sárga.
szerintem is
2014.08.30 00:32:31
2012 decembere óta a távoli Ausztráliában bevezették a dohánytermékek egyendobozban való árusítását. A csomagoláson nem szerepelhet se logó, se más díszítőelem, de van helyette nagy méretű elrettentő kép.
Ez a kép tárul elénk, ha betévedünk egy Ausztrál…..
szerintem is
2014.08.07 23:11:11
Sajnos te is feminista vagy.
Üvegplafon sorozatunk szervezői munkálatai alatt –megvalósuló terveink között programsorozat, webműsor, őszi workshop és magazin-megjelenések egyaránt szerepelnek- egyre többször hallok egy bizonyos kifejezést. Mert tényleg minden megkeresett partner…..
szerintem is
2014.07.26 12:49:59
Kvóta.
Nem tudok róla, hogy bármely területen léteznének a nőket gátló törvények, jogszabályok, de még csak társadalmi beidegződések sem. Azok nem is kézzelfoghatóak, csak bizonyíthatatlan, légbőlkapott mendemonda. A konkrétumok számítanak.
Ha a politikát nézzük, minden politikai erő - a szélső baltól a szélső jobbig - csak örül, ha vannak női politikusai is. Mit lehessen tenni, ha sokkal kevesebb nő érdeklődik a politikai pálya iránt, mint férfi? Az semmiképp se lehet egyenjogú és demokratikus megoldás, ha a férfiak részvételét viszont törvényileg, írott szabályokkal korlátozzuk, akadályozzuk meg. Képzeld el, mit szólnának ehhez a feministák, ha fordított esetben történne ilyen?
Az oktatásban se látok abban semmi különöset, ha egyes szakokon női, más szakokon férfi többség van. Szemet szúró, hogy ahol (jellemzően műszaki) szakokon kevesebb a nő, oda külön csak nőknek adható ingyenes helyeket követelnek, míg ahol kevesebb a férfi, szóba se kerül ilyesmi. Nem az lenne a legjobb megoldás, ha mkindenkinek egyenlő esélyeket biztosítanánk, a többit meg bízzuk a jelentkezők ambícióira és képességeire?
Egyéb, kvótázni javasolt helyeken is hasonló a helyzet.
A szexista beszólásokról annyit, hogy pont a feministáknak van a legtöbb szexista beszólása bárkihez képest. Ők egyfolytában és csakis a férfiak gyalázásában és a nők felmagasztalásában utaznak. Elég jó példa lehet erre a CSBE témája. Küzdenek a nők elleni erőszak ellen, de mélyen hallgatnak a női elkövetőkről és azok férfi áldozatairól. Ez mi, ha nem egyoldalú szexizmus?
Hogy más, idegen kultúrákban mi a helyzet, az nem számít. Mi itt Európában, Magyarországon vagyunk. Gondolok itt a moszókra, dzsainizmusra.
A gender egy ostoba katyvasz, ami ellenkezik minden tudományos vizsgálat eredményével. Kb mint ha valaki ismét előállna a lapos föld elméletével.
Ajánlok egy részletet, egy friss cikkből:
"Nemrég olvastam, hogy egy svéd óvodában próbálnak nemileg semleges pedagógiát bevezetni. Az isten szerelmére, tessék vért venni egy kislánytól és egy kisfiútól, és fogják látni, mennyire más hormonkészlet van a vérükben. Egy pszichológus mesélte, hogy amikor kislányának karácsonyra kisautókat vett (feltéve magának azt a kérdést, „Vajon ez a babázósdi a lányoknál csak a környezet hatása?”), egy óra múlva azt vette észre, hogy kislánya lefektette, betakarta és elaltatta a kisautókat, ahogyan a babáit."
- mondta F. Várkonyi Zsuzsa pszichológus
index.hu/kultur/2014/07/24/varkonyi_zsuzsa_interju
Nem igaz, hogy az anyai ösztönről nem tudsz mit mondani, mondván férfi vagy. Hidd el hogy tudsz, hiszen az ember egyik fontos tulajdonsága, hogy olyan dolgokat is képes megfigyelni és megérteni, amit ő saját maga személyesen soha nem tapasztalt meg. Gondold el, hogy akkor ilyen alapon még mennyi minden kivonhatnál a tudásanyagodból, hiszen sose láttad, nem tapasztaltad meg személyesen. Talán még az atomok létezesében se lenne szabad hinned?
Hogy az anyáknak szűkítsék a választási lehetőségét, már Magyarországon is volt rá feminista próbálkozás, követelés, hogy csökkentsék a GYES idejét.
Amit a fő feminista Simone de Beauvoir még ajánlott, sőt petíciókban követelt a francia kormánynál, a szexelés beleegyezési korhatárának eltörlését... hát nem mindegy mi volt a korhatár? A lényeg, hogy eltöröltetni követelte, mondhatom ez is egy "szép" feminista célkitűzés. Egyébként megfigyelhető, hogy kizárólag csak a férfi pedofilok ellenn ágálnak. Pedig tudva levő, hogy meglepően sok a női elkövető is. Talán csak nem a talajt készítik elő, hogy nőknek, de csakis nőknek szabad legyen a pálya?
Kicsit más, de pl a gyerekgyilkosságok büntetési tételeit már megpróbálták jelentősen, csak jelképessé csökkenteni, a Magyar Parlamentben is, de csak arra az esetre, ha nő az elkövető. (Szabó Timea)
Az Andrea Dworkinost is késő este írtam, csak később került be, mert gondolom a moderátor is aludni tért már.
Ajánlok cikket, hátha meglepődsz rajta. Ha van kedved, ott szabadon hozzá is szólhatsz.
Nők a feminizmus ellen
www.ferfihang.hu/2014/07/21/nok-a-feminizmus-ellen
Ez meg egy Andrea Dworkines
www.ferfihang.hu/2012/08/01/nemzetkozi-kasztracios-nap
Nem tudok róla, hogy bármely területen léteznének a nőket gátló törvények, jogszabályok, de még csak társadalmi beidegződések sem. Azok nem is kézzelfoghatóak, csak bizonyíthatatlan, légbőlkapott mendemonda. A konkrétumok számítanak.
Ha a politikát nézzük, minden politikai erő - a szélső baltól a szélső jobbig - csak örül, ha vannak női politikusai is. Mit lehessen tenni, ha sokkal kevesebb nő érdeklődik a politikai pálya iránt, mint férfi? Az semmiképp se lehet egyenjogú és demokratikus megoldás, ha a férfiak részvételét viszont törvényileg, írott szabályokkal korlátozzuk, akadályozzuk meg. Képzeld el, mit szólnának ehhez a feministák, ha fordított esetben történne ilyen?
Az oktatásban se látok abban semmi különöset, ha egyes szakokon női, más szakokon férfi többség van. Szemet szúró, hogy ahol (jellemzően műszaki) szakokon kevesebb a nő, oda külön csak nőknek adható ingyenes helyeket követelnek, míg ahol kevesebb a férfi, szóba se kerül ilyesmi. Nem az lenne a legjobb megoldás, ha mkindenkinek egyenlő esélyeket biztosítanánk, a többit meg bízzuk a jelentkezők ambícióira és képességeire?
Egyéb, kvótázni javasolt helyeken is hasonló a helyzet.
A szexista beszólásokról annyit, hogy pont a feministáknak van a legtöbb szexista beszólása bárkihez képest. Ők egyfolytában és csakis a férfiak gyalázásában és a nők felmagasztalásában utaznak. Elég jó példa lehet erre a CSBE témája. Küzdenek a nők elleni erőszak ellen, de mélyen hallgatnak a női elkövetőkről és azok férfi áldozatairól. Ez mi, ha nem egyoldalú szexizmus?
Hogy más, idegen kultúrákban mi a helyzet, az nem számít. Mi itt Európában, Magyarországon vagyunk. Gondolok itt a moszókra, dzsainizmusra.
A gender egy ostoba katyvasz, ami ellenkezik minden tudományos vizsgálat eredményével. Kb mint ha valaki ismét előállna a lapos föld elméletével.
Ajánlok egy részletet, egy friss cikkből:
"Nemrég olvastam, hogy egy svéd óvodában próbálnak nemileg semleges pedagógiát bevezetni. Az isten szerelmére, tessék vért venni egy kislánytól és egy kisfiútól, és fogják látni, mennyire más hormonkészlet van a vérükben. Egy pszichológus mesélte, hogy amikor kislányának karácsonyra kisautókat vett (feltéve magának azt a kérdést, „Vajon ez a babázósdi a lányoknál csak a környezet hatása?”), egy óra múlva azt vette észre, hogy kislánya lefektette, betakarta és elaltatta a kisautókat, ahogyan a babáit."
- mondta F. Várkonyi Zsuzsa pszichológus
index.hu/kultur/2014/07/24/varkonyi_zsuzsa_interju
Nem igaz, hogy az anyai ösztönről nem tudsz mit mondani, mondván férfi vagy. Hidd el hogy tudsz, hiszen az ember egyik fontos tulajdonsága, hogy olyan dolgokat is képes megfigyelni és megérteni, amit ő saját maga személyesen soha nem tapasztalt meg. Gondold el, hogy akkor ilyen alapon még mennyi minden kivonhatnál a tudásanyagodból, hiszen sose láttad, nem tapasztaltad meg személyesen. Talán még az atomok létezesében se lenne szabad hinned?
Hogy az anyáknak szűkítsék a választási lehetőségét, már Magyarországon is volt rá feminista próbálkozás, követelés, hogy csökkentsék a GYES idejét.
Amit a fő feminista Simone de Beauvoir még ajánlott, sőt petíciókban követelt a francia kormánynál, a szexelés beleegyezési korhatárának eltörlését... hát nem mindegy mi volt a korhatár? A lényeg, hogy eltöröltetni követelte, mondhatom ez is egy "szép" feminista célkitűzés. Egyébként megfigyelhető, hogy kizárólag csak a férfi pedofilok ellenn ágálnak. Pedig tudva levő, hogy meglepően sok a női elkövető is. Talán csak nem a talajt készítik elő, hogy nőknek, de csakis nőknek szabad legyen a pálya?
Kicsit más, de pl a gyerekgyilkosságok büntetési tételeit már megpróbálták jelentősen, csak jelképessé csökkenteni, a Magyar Parlamentben is, de csak arra az esetre, ha nő az elkövető. (Szabó Timea)
Az Andrea Dworkinost is késő este írtam, csak később került be, mert gondolom a moderátor is aludni tért már.
Ajánlok cikket, hátha meglepődsz rajta. Ha van kedved, ott szabadon hozzá is szólhatsz.
Nők a feminizmus ellen
www.ferfihang.hu/2014/07/21/nok-a-feminizmus-ellen
Ez meg egy Andrea Dworkines
www.ferfihang.hu/2012/08/01/nemzetkozi-kasztracios-nap
szerintem is
2014.07.31 02:06:58
@Amocsok:
Tudod mit?
Hagyjuk!
Azért hagyjuk, mert csak sorolod a való élettől elrugaszkodott, a feministák által kitalált és terjesztett sztereotíp dogmákat..
A helyett hogy körülnéznél a világban és felismernéd az élet és a dogmák közötti szakadékot.
Tudod mit?
Hagyjuk!
Azért hagyjuk, mert csak sorolod a való élettől elrugaszkodott, a feministák által kitalált és terjesztett sztereotíp dogmákat..
A helyett hogy körülnéznél a világban és felismernéd az élet és a dogmák közötti szakadékot.
Nők és Férfiak
Megbuktak a szaúdi férfiak a párkapcsolati piacon- már saját asszonyaiknak se kellenek
2014.07.28 08:35:03
Mélyen el kell gondolkozniuk a szaúdi férfiaknak a legújabb statisztikák és kutatások eredményein. A szaúdi nők körében bekövetkező népszerűség-csökkenésük ugyanis arra mutat rá, hogy mégsem vált be a több ezer éves, "nőelnyomó" minta, ami szerintük a jól működő, erkölcsös társadalmat, jólétet és…..
szerintem is
2014.07.29 23:27:22
@$pi$:
Jaj ne hülyéskedj már...
Talán nem tudod, de így van, a férfiakra is kemény szabályok vonatkoznak, csak azokon soha nem siránkozik senki a jogvédők közül.
Pl a férfiak csak államilag engedélyezett katalógusból választhatnak a fodrásznál frizurát.
Pl öltönyt még csak felvehetnek, bár már azt sem nézik jó szemmel a hatóságok, de ha megpróbál nyakkendőt is kötni hozzá, kemény büntetésre számíthat.
A férfiakra miért nem vonatkoztatod az ő teste, az ő döntése - feminista dogmát?
Csak nem szexista vagy, hogy csak az egyik nem jogai érdekelnek?
Jaj ne hülyéskedj már...
Talán nem tudod, de így van, a férfiakra is kemény szabályok vonatkoznak, csak azokon soha nem siránkozik senki a jogvédők közül.
Pl a férfiak csak államilag engedélyezett katalógusból választhatnak a fodrásznál frizurát.
Pl öltönyt még csak felvehetnek, bár már azt sem nézik jó szemmel a hatóságok, de ha megpróbál nyakkendőt is kötni hozzá, kemény büntetésre számíthat.
A férfiakra miért nem vonatkoztatod az ő teste, az ő döntése - feminista dogmát?
Csak nem szexista vagy, hogy csak az egyik nem jogai érdekelnek?
szerintem is
2014.07.30 01:01:32
@Kalechtor:
Nem ismered az iszlámot, te is csak a félinformációk beszopása által, félreinformáltan őrjöngsz.
Nem ismered az iszlámot, te is csak a félinformációk beszopása által, félreinformáltan őrjöngsz.
szerintem is
2014.07.30 01:01:34
@Kalechtor:
Érdekes amit írtál.
Idézek neked a fönti cikkből, hátha elkerülte a figyelmedet, vagy talán nem is olvastad.
" A férfiak esetében egészen más okok állnak a külföldi házasságkötések mögött: gyakran utaznak nyugatra és előfordul, hogy ott találnak feleséget maguknak. A nyugati nők beszámolói alapján az arab fiúk illedelmesek, gyengédek és tisztelik a nőket. Általában azzal próbálják megnyerni választottjukat, hogy a szexista nyugati férfiak ellenpólusaként tűnnek fel- elítélik a hímsovinizmust, a női test tárgyiasítását, a pornográfiát, az iszlámmal érvelnek, amely elvileg egyenrangúnak tekinti a két nemet és különös figyelmet fordít a feleségek, anyák jogaira. "
Érdekes amit írtál.
Idézek neked a fönti cikkből, hátha elkerülte a figyelmedet, vagy talán nem is olvastad.
" A férfiak esetében egészen más okok állnak a külföldi házasságkötések mögött: gyakran utaznak nyugatra és előfordul, hogy ott találnak feleséget maguknak. A nyugati nők beszámolói alapján az arab fiúk illedelmesek, gyengédek és tisztelik a nőket. Általában azzal próbálják megnyerni választottjukat, hogy a szexista nyugati férfiak ellenpólusaként tűnnek fel- elítélik a hímsovinizmust, a női test tárgyiasítását, a pornográfiát, az iszlámmal érvelnek, amely elvileg egyenrangúnak tekinti a két nemet és különös figyelmet fordít a feleségek, anyák jogaira. "
FERDE SZEMMEL
A magyar szakadárok is az oroszokkal tartják a kapcsolatot. Tusnádfürdő
2014.07.27 09:38:11
Megadták a kilövési engedélyt a civilekre Tusnádfürdőn
Mottóm Orbán Viktor bátorító javaslata: “Félelem, begubózás és visszahúzódás helyett bátorságot, előretekintő gondolkodást, ésszerű, de bátor cselekvést javaslok a Kárpát-medencei magyar közösségnek, sőt a…..
szerintem is
2014.07.28 00:51:42
@P.Freddy:
Ismerem a komcsi köcsöget IS!
Mindenkit ismerek és csak azt látom hogy a helyzet mindenképpen elkeserítő.
Tök mindegy melyik tolvaj van éppen hatalmon.
Ismerem a komcsi köcsöget IS!
Mindenkit ismerek és csak azt látom hogy a helyzet mindenképpen elkeserítő.
Tök mindegy melyik tolvaj van éppen hatalmon.
szerintem is
2014.07.28 01:14:35
@P.Freddy:
Egyetértek veled, esetleg csak annyiban nem, hogy ezek a mostaniak még nem loptak eleget. Hogyan ne loptak volna még eleget, amikor az előző ciklusban is ők voltak.
Hogy a még régebbi, az előttük lopó bagázsról ne is beszéljek.
Reménytelen...
És akkor itt tépi a száját a sok tolerancia nélküli kirekesztő liberális, hát mit akarnak? Egyszer már bizonyították a nagy semmit, vagy inkább a negatívumokat. Nem pofázniuk kellene nagy mellénnyel, hanem beismerniük, hogy nagyon szépen köszönik az emberek, hogy végre nincs különösebben jelentős szerepük a politikában. Most az a gondjuk, hogy a külföldről pénzelt álcivil szervezeteiket meg ne fogják.
Na de ettől még nem különb az a hatalom se, amelyik esetleg örvendetesen megfogja őket.
Egyetértek veled, esetleg csak annyiban nem, hogy ezek a mostaniak még nem loptak eleget. Hogyan ne loptak volna még eleget, amikor az előző ciklusban is ők voltak.
Hogy a még régebbi, az előttük lopó bagázsról ne is beszéljek.
Reménytelen...
És akkor itt tépi a száját a sok tolerancia nélküli kirekesztő liberális, hát mit akarnak? Egyszer már bizonyították a nagy semmit, vagy inkább a negatívumokat. Nem pofázniuk kellene nagy mellénnyel, hanem beismerniük, hogy nagyon szépen köszönik az emberek, hogy végre nincs különösebben jelentős szerepük a politikában. Most az a gondjuk, hogy a külföldről pénzelt álcivil szervezeteiket meg ne fogják.
Na de ettől még nem különb az a hatalom se, amelyik esetleg örvendetesen megfogja őket.
Mindenhol arról lehet olvasni, hogy a férfiak hűtlensége mennyire elfogadott, egyre nagyobb számban van jelen. Nem azért, mert a régi időkben ez másképp lett volna, de ma már sokkal nyíltabban vállalja mindenki, és könnyedebben válik beszédtémává. A nőkről viszont sok esetben…..
szerintem is
2014.07.25 14:26:40
@Kertes_Kata:
Érdekes amit írsz.
Én tudok olyan házasságról, ami attól javult meg, mikor kiderült hogy mind a ketten félreléptek. persze előszőr a patália, de amint mégis csak megemésztették, rájöttek hogy érdemes kölcsönösen jobban oda kell figyelni és vigyázni egymásra. Ez talán azért is lehetett ilyen szerencsés, mert 1:1 volt az állás, tehát nem volt hunyó, vagyis mind a ketten hunyók voltak.
Érdekes amit írsz.
Én tudok olyan házasságról, ami attól javult meg, mikor kiderült hogy mind a ketten félreléptek. persze előszőr a patália, de amint mégis csak megemésztették, rájöttek hogy érdemes kölcsönösen jobban oda kell figyelni és vigyázni egymásra. Ez talán azért is lehetett ilyen szerencsés, mert 1:1 volt az állás, tehát nem volt hunyó, vagyis mind a ketten hunyók voltak.
Egyre több a szexuális bűncselekmény az amerikai egyetemeken, ráadásul egy olyan időszakban, amikor a többi bűnelkövetés száma csökkent. Az okokat egyelőre senki sem ismeri.
Az elmúlt tíz évben alaposan megugrott az amerikai főiskolákon és egyetemeken elkövetett szexuális…..
Ha több nő venne részt a magyar politikában, nem a múltba révedés és pozíciószerzés uralná a közéletet, hanem a jövőtervezés, ami mindenkinek jobb volna.
Hol vannak a nők a politikából?
Magyarországon lehangolóan kevés nő jut el a politika, a vállalatok és a média…..
szerintem is
2014.05.27 07:08:31
"azok a nők, akik nem rendelkeznek kellő önmenedzselési képességgel ahhoz, hogy egy mindenki számára egyenlő feltételeket biztosító rendszerben önerőből a politikai élet szereplőjévé váljanak, valójában nem is alkalmasak arra, hogy politikával foglalkozzanak. Továbbá az a nőtársadalom, amely elfogadhatónak gondolja a kvótákban megtestesülő nemi diszkrimináció gondolatát, az nem is kellően érett a közéletben való részvételre."
A teljes cikk és kommentek:
www.ferfihang.hu/2013/11/11/noi-kvotat-akar-kizsarolni-az-egyutt-pm
Olyan képviselők, akik már bejutni is eleve nemi diszkrimináció útján akarnak, vajon mennyire képviselnék az egyenjogúságot és az esélyegyenlőséget, a nemi diszkrimináció mentességet?
A teljes cikk és kommentek:
www.ferfihang.hu/2013/11/11/noi-kvotat-akar-kizsarolni-az-egyutt-pm
Olyan képviselők, akik már bejutni is eleve nemi diszkrimináció útján akarnak, vajon mennyire képviselnék az egyenjogúságot és az esélyegyenlőséget, a nemi diszkrimináció mentességet?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Látod milyen mázlid van?
Pl Angliában várhattál volna még egy évvel többet is.