Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dulguun

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vállgazd Blog ÉFM 2. kérdés 2012.11.26 11:21:08
Az üzleti szakemberek szerint a vevők ma nem annyira termékeket és/vagy szolgáltatásokat akarnak vásárolni, hanem komplex "megoldást" szeretnének kapni problémáikra. Mi a véleménye: ténylegesen igénylik a fogyasztók a komplex megoldást, vagy a gyártók/szolgáltatók "sózzák…..
dulguun 2012.11.30 01:19:56
Fel tennék magamnak azt kérdést, hogy mire használom a PC-t nap mint nap? Egyszerű a válasz, barátokkal tartom a kapcsolatot, filmet nézek, zenét hallgatok, dolgozatot írok, internetezek, olvasok, számító gépes játékkal játszok és fény képet csinálok magamról. A fent soroltakat az "ipad" az egész alapvető szükséges funkciót egy magában foglalja össze, amely leegyszerűsíti a napi foglalkozásunkat, elvihetjük magunkkal bár hová, bár hol megtehetjük a minden napos feladatunk és szokásainkat. A technológia fejlődésével bár hol lehetünk virtuálisan mobilan, a következő rajzfilmben lehet tekinteni, hogy a Ipad segítségével ott lehetünk a barátainkkal együtt a feladat ellátásnál www.youtube.com/watch?v=rIEvTid8F0k. Ilyen sebesség haladtával a jövőben virtuálisan bárhol megjelenünk és részt vehetünk az eseményeken. Az egész egyszerűsítése komplex megoldást jelent a fogyasztók számára, igénylik is. Így teljes az egész életünk, hogy minden információ hozzá férhető napra készek. Nem tartom a sózásnak és nehezebb választásnak, sőt még emberiség fejlődését szolgálja. Bár a jó lét és az egyszerűség az embert függőségre és lustaságra kényszeríti. Ezért ki kell találnunk helyettesítőket. E Dulguun
Az innovációt a fogyasztói igények magasabb szintű kielégítéseként határoztuk meg. Ez hogyan egyeztethető össze a tartós fogyasztási cikkek (pl. mobiltelefon, számítógép) körében megfigyelhető „beépített avulással”, miszerint a termékek rövidebb élettartammal…..
Hogyan határozná meg a BKV termékét? Mi jellemzi a BKV értékláncát? Fogyasztóként (utasként) hol lát javítási lehetőséget az értéklánc tevékenységeiben? Inspirációként: http://www.bkv.hu/upload/M_166/rek4/1099.pdf; …..
dulguun 2012.10.12 02:19:51
BKV termékét úgy határoznám, hogy a fent lévő véleményekkel egyet értek az A pontról B pontba jutó fogyasztók igény kielégítésével kapcsolatban. Egyszerűbb megoldás, megkérdezném a fogyasztókat a BKV termékről, vagy interneten keresgélve utána olvasnék a cég honlapján, ha egyáltalán nem tudnám milyen cégről lenne szó.

BKV az elsődleges tevékenység dimenziójában a szerviz, szolgáltatás. Kisegítő tevékenységek dimenzióban a beszerzésnél Hitel-lehetőségek, technológiafejlesztésnél hibák felderítése, Emberi erőfossások kezelésénél Eladás utáni szolgáltatások Hírnév, Vezetési módnál vevőszolgálat tényezőket vizsgálja.

Hitel-lehetőséget teljes mértékben kihasznált vállalatnak tartom a BKV-t. Hibákat nem derítése érdekében több milliós tanácsokat kérnek. Úgy gondolom az átlagos Bp-i fogyasztók BKV szolgáltatással meg vannak elégedve, mivel pontosan és Bp területei belül bárhová el szolgáltatást nyújtanak. Egy kivételes kérdés a termék árral kapcsolatban. BKV hírnévét ismerik, mivel monopólium helyzetben állami támogatást élvező vállalat. A szolgáltatást teljes mértékben nyújtják a fővárosban

Különböző típusú források vizsgálata a BKV-nál:
- Fizikai Források A BKV régi és új járművei
- Emberi Források A BKV Túl fizetett régi vezetők és a jelenlegi nehéz helyzetben levő vezetők
-Anyagok minősége
-Megfoghatatlan források, különböző belső és külső kapcsolatok

Utasként teljes mértékben kisegítő tevékenység a vezetési módnál látom a hibát, mivel a korrupciós döntés hozatalt támogatják. A racionális és gazdasági vezetési móddal lehet jól kormányozni a BKV vállalatot, mi akadályozni egy monopólium helyzetben levő vállalatot, semmi. Források ellenőrzéséhez fontosnak tartom a BKV vállalatnál kulcsemberek kontrollja ( ellenőrző bizottság állítása, kiválasztani 4 évente), költségnél felesleges beruházás leállítása. Veszteségek kontrollja, hogy ne termeljen több hitelt. És végül pénzügyi jelenlegi elemzés végzése a megfelelő irány cél megállapítása érdekében.
Milyen információkat tartana fontosnak megismerni állásra pályázóként a cég küldetéséből és stratégiájából? Miért lenne célszerű ezekről tájékozódnia? Honnan gyűjtene információkat? Inspirációként:…..
dulguun 2012.10.12 00:48:29
Véleményem szerint a mai gazdasági helyzetben nem igen ad rá lehetőséget, erre az ön kényeztetésre. Ahányszor felkapcsolom a TV-t azt látom, hogy munkanélküliek vannak, és bár milyen munkát bevállalják. Ez már a gazdaság csőd szélére haladó helyzetet mutatja. A frissen végzettek és a 40 év felettiek nem igen válogatnak a vállalat küldetésével és stratégiával. Mivel a munkaadók többsége tapasztalt munkaerőt keresnek, vagy betanítható olcsó munkaerőt, hogy tudjanak a költségen korrigálni. Ez van a való életben, mert növelik az adót, és egyre drágább munkaadónak foglalkoztatni valakit.

Állásra pályázóként fontosnak tartom:
1)Mivel foglalkozik a vállalat, iparágon tevékenykedik
2)Az adott piacon milyen helyen áll, és növekszik vagy stagnál
3)Mikor indult el a vállalkozás, és most hol, hány munkaerővel rendelkezik, vállalat hír neve?
4)Kik az ügyfelei, a beszállítói
5)Milyen menedzsmenttel rendelkezik a vállalat
6)Milyen pozícióra kínál munka helyet, mennyi időre, szerződés hosszabbítási lehetőség van e?
Ezek az alapvető kérdések számomra, amiket a vállat cég honlapján, cég recepcióstól és állásbörzén...... lehet információt beszerezni.

Azért tartom célszerű ezekről tájékozódni, mert nem képviselheti olyan céget, amely nem vallana az állásra pályázóra, vagy teljesen más érdekeket tulajdonít. Legfontosabb a hosszú távú célokra figyelem fordítása, mivel a vállalat stratégia építésnél rövid távú munkaerő igény is tart. A rövid távú célok elérés érdekében, olyan oktatást és magas szakmai tapasztalatot ad, amely megéri pályázni a munka vállalónak, akkor cél szerű lenne ezt az ajánlatot is megpályázni. Mindig az erősségünket fejlesztő, olyan küldetéssel és stratégiával bíró vállalatokra koncentrálni, mint a gyengeségünket erősítő vagy egy tudás stagnáló vállalatok.