Adatok
F. Szabó
43 bejegyzést írt és 285 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Sokadjára is szóba került a minap a jobb-bal politikai tengely, a szokásos vitával együtt, hogy akkor most ki balos, és miért nem az. Ez a vita szerintem némileg okafogyott, attól függetlenül is hogy a téma eleve sosem volt épelméjűen definiálva - legalább féltucat félhivatalos magyarázat létezett…..
F. Szabó
2025.05.11 22:13:08

A sok gerinctelen balos és balra ferdülő normie évtizedek óta hazudozik - a többségük tudatosan - arról, hogy a mindenkimás pozitív diszkriminációja a fehér férfiakkal szemben valójában nem diszkrimináció a fehér férfiakra nézve, ugyan már, lárifári. Csak eddig a gonosz fehér férfiak elnyomták az…..
F. Szabó
2025.03.04 14:55:26
@Deansdale:
Ha már a "rócsildok" szóba kerültek, egy érdekes hír arról, hogy mi alapozhatta meg Zelenszkij nagy száját Trumppal szemben:
www.szakacsarpad.com/p/hogyan-kerulhettek-a-londoni-rothschildok-a-trump-zelenszkij-konfliktus-hatterebe
Ha már a "rócsildok" szóba kerültek, egy érdekes hír arról, hogy mi alapozhatta meg Zelenszkij nagy száját Trumppal szemben:
www.szakacsarpad.com/p/hogyan-kerulhettek-a-londoni-rothschildok-a-trump-zelenszkij-konfliktus-hatterebe
F. Szabó
2025.03.04 15:05:38
@Deansdale:
Ja, és az ominózus 100 éves szerződés:
www.gov.uk/government/news/one-hundred-year-partnership-agreement-between-the-united-kingdom-of-great-britain-and-northern-ireland-and-ukraine
Ja, és az ominózus 100 éves szerződés:
www.gov.uk/government/news/one-hundred-year-partnership-agreement-between-the-united-kingdom-of-great-britain-and-northern-ireland-and-ukraine
F. Szabó
2025.03.04 20:09:11
@Deansdale:
Azt hiszem, visszakoznom kell. A Szakács Árpád féle cikk alapján azt hittem, hogy ez az Egyesült Királyság-Ukrajna féle 100 éves megállapodás valami különleges dolog, mint anno mondjuk Hongkong 99 éves szerződése voltvolt. Most utólag elolvasva a megállapodást, semmi olyan nincs benne, amit Szakács belelát. Kétségtelenül benne van, hogy a britek támogatják, hogy Ukrajna minden (jogi, gazdasági, ideológiai, katonai...) téren mielőbb nyugati országgá váljon. Nem több ez, mint amit az EU folyamatosan csinál. És hát pont annyi rócsild lehet a megállapodás mögött, amennyi az EU mögött is kétségtelenül van.
Azt hiszem, visszakoznom kell. A Szakács Árpád féle cikk alapján azt hittem, hogy ez az Egyesült Királyság-Ukrajna féle 100 éves megállapodás valami különleges dolog, mint anno mondjuk Hongkong 99 éves szerződése voltvolt. Most utólag elolvasva a megállapodást, semmi olyan nincs benne, amit Szakács belelát. Kétségtelenül benne van, hogy a britek támogatják, hogy Ukrajna minden (jogi, gazdasági, ideológiai, katonai...) téren mielőbb nyugati országgá váljon. Nem több ez, mint amit az EU folyamatosan csinál. És hát pont annyi rócsild lehet a megállapodás mögött, amennyi az EU mögött is kétségtelenül van.

Az ukrajnai és az izraeli háborúban ugyanaz a két fél harcol egymással, bár a mainstream világmédia mélységes hallgatással próbálja leplezni ezt a tényt. A zsidó elit világvezetését (a többség tudatküszöbét el sem érve) elfogadó, ennek hasznát élvező nyugati államok az egyik oldalon, és a zsidó elit…..
F. Szabó
2025.02.12 21:27:55

Jared Diamond Összeomlás c könyvében írja, sok fejlett civilizáció bukását okozta, hogy a vezető elit nem ismerte fel időben a társadalmat létében fenyegető problémákat, még mielőtt azok kivédhetetlenül súlyossá váltak. Néha az az érzésem, a mi globális elitünk nemcsak tudja, mi történik, hanem faji…..
F. Szabó
2025.02.12 13:40:24
@Deansdale: :)

Nyugatról beszélek, mint mindig, de már itt is érezhető a szele, és egyelőre még ne vegyünk mérget arra se, hogy majd Trump mindent megold. Aki szerint túlzok, annak kéretik ezt észben tartani, de az is jó megoldás, ha az ember felmegy fél órára a twitterre, és alaposan szétnéz.
Statisztikák…..
F. Szabó
2025.02.12 06:37:25
@Deansdale:
A cikked és a kommentek alapján azt hihetnénk, kizárólag propagandával éri el az elit az egymást követő generációk súlyos gender-hülyítését. Ez a propaganda kétségtelenül létezik, de egy közelmúltban talált, jó egy éves YT videó alapján nem kizárt, hogy materiális eszközöket is használnak a himnőssé alakításunkra. Illetve biztos, hogy használnak, de nem biztos, hogy ezt tudatos hátsó szándékkal teszik, vagy csak a profit hajhászás melléktermékeként. Az azonban, hogy a mainstream média, tudomány és politika mélyen hallgat a dologról, szándékosságot sejtet. A cikked és a kommentek arra késztetett, hogy írjak a témáról:
orokseg.blog.hu/2025/02/11/termeketlenne_tesznek_minket_a_muanyagok
A cikked és a kommentek alapján azt hihetnénk, kizárólag propagandával éri el az elit az egymást követő generációk súlyos gender-hülyítését. Ez a propaganda kétségtelenül létezik, de egy közelmúltban talált, jó egy éves YT videó alapján nem kizárt, hogy materiális eszközöket is használnak a himnőssé alakításunkra. Illetve biztos, hogy használnak, de nem biztos, hogy ezt tudatos hátsó szándékkal teszik, vagy csak a profit hajhászás melléktermékeként. Az azonban, hogy a mainstream média, tudomány és politika mélyen hallgat a dologról, szándékosságot sejtet. A cikked és a kommentek arra késztetett, hogy írjak a témáról:
orokseg.blog.hu/2025/02/11/termeketlenne_tesznek_minket_a_muanyagok

Másféle éve, az okt. 7-i izraeli önmegtámadás után pár nappal már voltak hangok amik azt tárgyalták, hogy Izrael természetesen fehér országokba akarja majd deportálni a "terroristákat", akik a fehér országokba megérkezve majd nyilván azonnal átvedlenek ártatlan menedékkérőkké, akiket nekünk erkölcsi…..
F. Szabó
2025.02.08 14:54:08
@-JzK-:
Azt felejted el (vagy tudatosan ignorálod?), hogy a zsidók a saját népük egy kis részének passzívan tűrt, egyértelműen tudatosnak tűnő tömeges feláldozása árán most palesztinok millióitól próbálnak megszabadulni. Vagyis újabb területeket sikerül zsidó fennhatóság alá vonni, ahogy ez az 1949-es ENSZ határozat óta rendszerszerűen történik (persze mindig a folyamatosan provokált, szülőföldjéről elűzni vagy alantas féllé degradálni próbált fél hibájából). Ezúttal földrajzi és történelmi értelemben is igazán értékes területet sikerül szerezniük, ha Trump meg tudja csinálni, de ha nem, akkor is nagy lépést tettek efelé. Ez itt ugye a történelmi filiszteusok földje, akikkel már Dávid óta folyt a zsidók harca.
Nekem tök mindegy volna, hogy melyik szemita nép kerül ki győztesen, a palesztinok vagy a zsidók, ha nem azt látnám, hogy így vagy úgy, de Európát is bevonják a testvérharcukba, mert részben már itt vannak, részben meg ide készülnek jönni, mindketten a segítségünket kérve, és mindketten gyűlölve minket.
Érdekes, mennyire nem tudatosul az emberekben, hogy a 100 éves Kalergi-könyvben világosan meghirdetett Európa (Nyugat)-átalakítási terv végrehajtása folyik: A fehér elit vérfrissítése a zsidókkal már megtörtént (egyértelmű zsidó szupremáciával), a fehér plebsz vérfrissítése az ázsiai és afrikai plebsszel meg évek óta nagy elánnal folyik. Minden tervszerűen halad. Döbbenet, hogy úgy sem tudunk tenni ellene, ha tudjuk, mit tesznek velünk. Furcsa, hogy Soros mindezt a nyílt társadalomért folytatott harcaként tudja eladni nekünk, miközben a társadalom elit-plebsz felállása a zárt társadalom alapismérve
Azt felejted el (vagy tudatosan ignorálod?), hogy a zsidók a saját népük egy kis részének passzívan tűrt, egyértelműen tudatosnak tűnő tömeges feláldozása árán most palesztinok millióitól próbálnak megszabadulni. Vagyis újabb területeket sikerül zsidó fennhatóság alá vonni, ahogy ez az 1949-es ENSZ határozat óta rendszerszerűen történik (persze mindig a folyamatosan provokált, szülőföldjéről elűzni vagy alantas féllé degradálni próbált fél hibájából). Ezúttal földrajzi és történelmi értelemben is igazán értékes területet sikerül szerezniük, ha Trump meg tudja csinálni, de ha nem, akkor is nagy lépést tettek efelé. Ez itt ugye a történelmi filiszteusok földje, akikkel már Dávid óta folyt a zsidók harca.
Nekem tök mindegy volna, hogy melyik szemita nép kerül ki győztesen, a palesztinok vagy a zsidók, ha nem azt látnám, hogy így vagy úgy, de Európát is bevonják a testvérharcukba, mert részben már itt vannak, részben meg ide készülnek jönni, mindketten a segítségünket kérve, és mindketten gyűlölve minket.
Érdekes, mennyire nem tudatosul az emberekben, hogy a 100 éves Kalergi-könyvben világosan meghirdetett Európa (Nyugat)-átalakítási terv végrehajtása folyik: A fehér elit vérfrissítése a zsidókkal már megtörtént (egyértelmű zsidó szupremáciával), a fehér plebsz vérfrissítése az ázsiai és afrikai plebsszel meg évek óta nagy elánnal folyik. Minden tervszerűen halad. Döbbenet, hogy úgy sem tudunk tenni ellene, ha tudjuk, mit tesznek velünk. Furcsa, hogy Soros mindezt a nyílt társadalomért folytatott harcaként tudja eladni nekünk, miközben a társadalom elit-plebsz felállása a zárt társadalom alapismérve

Viganò érsek 2024. márciusában felhívást intézett a világ népeihez, összefogást sürgetve a pénzügyi és ideológiai elit által végrehajtott globális puccs ellen. Ferenc pápa júliusban kiátkozta az érseket. Az internetes keresők ideológiai elfogultságát bizonyítja, hogy egyáltalán nem volt egyszerű…..
F. Szabó
2024.11.26 23:25:03
@Lorrh:
"Ezt a háborút nem fegyverekkel vívják, hanem illegitim szabályokkal, rosszhiszemű gazdaságpolitikával, természetes jogaink elfogadhatatlan korlátozásával. Nemzetközi (civil) szervezetek, melyeket jórészt a puccs szervezői finanszíroznak, beavatkoznak a független kormányok hatáskörébe, és emberek milliárdjainak életébe..."
Ezek konkrét és igaz állítások, nem kitalációk. A Gret Reset, az Adenda 2030 létező valóság, nem összeesküvéselmélet, hanem az összeesküvés elkezdődött megvalósítása. Hogy meg kéne akadályozni a (tőkés társaságok által finanszírozott) lobbista beavatkozást politikába, törvényalkotásba, az is igaz, mert ez a szupergazdagok által elkövetett, törvényesnek nyilvánított korrumpálása a látszólag szabadon választott vezetőinknek.
De abban igazad van, hogy ez az ellenállási felhívás önmagában láthatóan erőtlen, és ezért eredménytelen is. Mert nem úgy tűnik, mintha az eltelt 6-7 hónap alatt bármilyen összefogás szerveződne egy ilyen Antiglobalista Kiáltvány megszerkesztésére. Ha legalább ez megtörténne, utána, és annak alapján jöhetnének csak konkrét lépések a háttérből szart keverők kiszorítására, a valós hatalmi viszonyok átalakítására. De láthatóan ez az Anti Izé is nehezen akar összeszerveződni.
"Ezt a háborút nem fegyverekkel vívják, hanem illegitim szabályokkal, rosszhiszemű gazdaságpolitikával, természetes jogaink elfogadhatatlan korlátozásával. Nemzetközi (civil) szervezetek, melyeket jórészt a puccs szervezői finanszíroznak, beavatkoznak a független kormányok hatáskörébe, és emberek milliárdjainak életébe..."
Ezek konkrét és igaz állítások, nem kitalációk. A Gret Reset, az Adenda 2030 létező valóság, nem összeesküvéselmélet, hanem az összeesküvés elkezdődött megvalósítása. Hogy meg kéne akadályozni a (tőkés társaságok által finanszírozott) lobbista beavatkozást politikába, törvényalkotásba, az is igaz, mert ez a szupergazdagok által elkövetett, törvényesnek nyilvánított korrumpálása a látszólag szabadon választott vezetőinknek.
De abban igazad van, hogy ez az ellenállási felhívás önmagában láthatóan erőtlen, és ezért eredménytelen is. Mert nem úgy tűnik, mintha az eltelt 6-7 hónap alatt bármilyen összefogás szerveződne egy ilyen Antiglobalista Kiáltvány megszerkesztésére. Ha legalább ez megtörténne, utána, és annak alapján jöhetnének csak konkrét lépések a háttérből szart keverők kiszorítására, a valós hatalmi viszonyok átalakítására. De láthatóan ez az Anti Izé is nehezen akar összeszerveződni.

Cikk: Kolumbusz kripto-zsidó volt.
Egyébként ezt régóta mondogatják sokan. Most DNS-vizsgálat is igazolja.
Maga a téma nem érdekes, de akadt egy ostoba komment:
Ez egy ősi magyar liberális probléma, melynek eredete nacionalista, abból a korból, amikor a nacionalizmus és a…..
F. Szabó
2024.10.24 10:37:28
@Gery87: "...van ez a "zsidók genetikai hulladékok" meg a "ravasz zsidó világuralmista" narratíva, ... a kettő együtt nem megy."
De bizony megy. A kutyatenyésztés ennek élő bizonyítéka. A bizonyos tulajdonságok javítására koncentráló célirányos, belterjes tenyésztés mellékterméke az egyre súlyosabb genetikai leromlás. Gyermekkorom egyik kedves emléke az okos, erős, hűséges, mellesleg sosem beteg keverék "farkaskutyánk". A fiam hozzám hasonlóan okkal imádta a menhelyről hozott német juhász keverék kutyáját. Ennek alapján aztán az unokáinknak vett egy díjnyertes kantól származó fajtiszta német juhászt. Tényleg gyönyörű és kiváló kutya volt, de rendszeres kuncsaftja az állatorvosoknak, és végül nem érte meg a tíz évet sem.
De bizony megy. A kutyatenyésztés ennek élő bizonyítéka. A bizonyos tulajdonságok javítására koncentráló célirányos, belterjes tenyésztés mellékterméke az egyre súlyosabb genetikai leromlás. Gyermekkorom egyik kedves emléke az okos, erős, hűséges, mellesleg sosem beteg keverék "farkaskutyánk". A fiam hozzám hasonlóan okkal imádta a menhelyről hozott német juhász keverék kutyáját. Ennek alapján aztán az unokáinknak vett egy díjnyertes kantól származó fajtiszta német juhászt. Tényleg gyönyörű és kiváló kutya volt, de rendszeres kuncsaftja az állatorvosoknak, és végül nem érte meg a tíz évet sem.

Köszönet a 444-nek, az eredeti adást nem néztem végig, csak belenéztem és pont ez a részt nem vettem észre, eleve nem izgat különösebben a bethleni országépítés, azt hittem, az egész erről szól:
A gondolat teljesen világos és igaz. Én hosszú ideje mondom ugyanezt:
nem létezik jó…..
F. Szabó
2024.10.17 09:54:21
@fofilozofus: "Azt vettem észre, hogy angol nyelvtudás = liberalizmus. :-)". Két kedvenc blogíróm, Birca és Deansdale élő cáfolata ennek a feltevésnek. Kivételesen széles látókörük és józan gondolkozásuk nem létezhetne a jó angoljuk nélkül.

Azt hittem megőrültem, mivel egy ideje már az a határozott benyomásom, hogy míg életem 40+ évén át a nap aranyló fényt adott, az utóbbi pár évben mintha ezüstös lenne, fémes, olykor határozottan sápadt jellegű. De felmentem a netre, és azt találtam, hogy ez általános tapasztalat. A szagértők…..
F. Szabó
2024.09.08 23:04:01
@JusztinaEufrozina: "hány évesek a nagyreszetelősök, ha 20 röpke év nem számít nekik csúszásként?"
20 év nem számít nekik, mert 100 években gondolkoznak, amikor a társadalma(ka)t a saját hasznukra alakítják. Kulcselem a kiszámított fokozatosság, mint a békafőzős sztoriban.
Tucker Carlson interjúja Aleksandr Duginnal, akinek egyes könyveit Bidenék betiltották az USA-ban (a szólás, a lelkiismeret és a világnézet szabadsága nevében)
www.youtube.com/watch?v=GIULmTprQ6o
Tucker azt kérdezi, hogyan és mitől jött az összes angol nyelvű országban hirtelen, egyidejűleg, mintha vezényszóra történne, az az éles balliberális ideológiai fordulat, aminek eredményét ma látjuk. És Dugin elmagyarázza, hogy nincs szó hirtelen változásról. A nagy változtatás 500 évvel ezelőtt kezdődött a reformációnak az individualizmust megalapozó alapgondolatával és fokozatokban jutott el a genderig és a transzhumanizmusig – mindvégig a társadalom szétaprózásának (oszd meg és uralkodj elvének) szándékával.
20 év nem számít nekik, mert 100 években gondolkoznak, amikor a társadalma(ka)t a saját hasznukra alakítják. Kulcselem a kiszámított fokozatosság, mint a békafőzős sztoriban.
Tucker Carlson interjúja Aleksandr Duginnal, akinek egyes könyveit Bidenék betiltották az USA-ban (a szólás, a lelkiismeret és a világnézet szabadsága nevében)
www.youtube.com/watch?v=GIULmTprQ6o
Tucker azt kérdezi, hogyan és mitől jött az összes angol nyelvű országban hirtelen, egyidejűleg, mintha vezényszóra történne, az az éles balliberális ideológiai fordulat, aminek eredményét ma látjuk. És Dugin elmagyarázza, hogy nincs szó hirtelen változásról. A nagy változtatás 500 évvel ezelőtt kezdődött a reformációnak az individualizmust megalapozó alapgondolatával és fokozatokban jutott el a genderig és a transzhumanizmusig – mindvégig a társadalom szétaprózásának (oszd meg és uralkodj elvének) szándékával.

Örülök, hogy nem vagyok olasz, mert a spanyol meccs után szerintem felvágtam volna az ereimet. A magyar csapatnál rengeteg az egyéni hiba, de legalább látszik rajtuk valamiféle akarat, hangyapöcsnyi kreativitás, küzdeni akarás. Az olaszok tegnap úgy játszottak, mint gyerekek egy felnőttcsapat ellen.…..
F. Szabó
2024.07.21 00:13:50
Elmélkedés egy időnként alusapkát fejére csapó nőtől a Trump-merénylet furcsaságairól, egy befektető társaság Trump-részvényekkel kapcsolatos opciós akciója a merénylet előtti napon, amit a sikertelen merénylet után tévedésnek nyilvánítottak... Végül egy kissé dilisnek tűnő pasas 4 hónappal ezelőtt feltöltött videója, azzal a szöveggel, hogy látomásai szerint Trumpnak ellövik majd a fülét(!), aztán majd megválasztják elnöknek, amit viszont nagy gazdasági világválság követ... Úgyhogy talán inkább ne reménykedjünk.
www.youtube.com/watch?v=baJPnJMN5eE
www.youtube.com/watch?v=baJPnJMN5eE
F. Szabó
2024.07.21 11:41:55
@GABOR2:
"A befektetős meg klasszikus..."
Igen, de ez olyan, mintha valakik az elitből tudták volna legalább egy nappal előbb, hogy mi készül– és nem tudtak ellenállni a kísértésnek, hogy keressenek rajta.
"A befektetős meg klasszikus..."
Igen, de ez olyan, mintha valakik az elitből tudták volna legalább egy nappal előbb, hogy mi készül– és nem tudtak ellenállni a kísértésnek, hogy keressenek rajta.

Legyen jó év a 2024-es...
F. Szabó
2024.01.10 19:25:06
Boldog új évet mindenkinek!
A zsinagóga után egy kis klíma:
"A kis jégkorszak az 1200-as években kezdődött, gyors lehűléssel, és az 1800-as évek folyamán fejeződött be. Azóta lassú melegedés zajlik. A kis jégkorszak kialakulásának előzményei, annak lezajlása és a történelemre gyakorolt hatása nagyon tanulságos lehet.
A kis jégkorszak lehetett az emberiség történetének talán legnyomasztóbb, legtöbb szenvedéssel járó, legnyomorúságosabb korszaka. Az emberek éheztek és fáztak, miközben járványok tizedelték a hideg, nyirkos levegőben, penészedő lakásokban vegetáló, legyöngült szervezetű lakosságot, és már az is ünnepnapnak számított, ha időnként egy kicsit kisütött a Nap a felhők közül.
És ezt a nyomorúságot sírják vissza, és kívánják vissza a mai modern klímatudósok, klímaaktivisták, és klímapolitikusok, katasztrofális melegedéssel ijesztgetve az embereket.
Pedig voltaképpen éppen csak most kezdünk kievickélni a kis jégkorszakból. Ha szeretnénk ismét élvezni a bronzkori aranykort, vagy ha ez nem megy, legalább a római kori meleg korszakot, akkor ehhez legalább 3 fokos globális hőmérséklet emelkedésre lenne szükség.
Ezzel szemben a mindentudás önteltségével nyilatkozó klímatudósok azt állítják, hogy már 2 fokos hőmérséklet emelkedés is katasztrófát okozhat, mivel beindulhat egy önmagát erősítő korlátlan melegedés, és akkor majd mindenki vagy hőgutát kap vagy megsül.
Egy ilyen öngerjesztő melegedési lavina azonban ellenkezik a fizika törvényeivel, hiszen még most is egy jégkorszak kellős közepén vagyunk, és az ezt megelőző időkben sok millió évekig az átlag hőmérséklet 7-8 fokkal volt magasabb, mint most, miközben a levegőben 3-szor több volt a széndioxid, mint manapság. Ha akkor nem indult be lavina effektus, most sem indulhat be, hiszen a fizikai törvényei az ősrobbanás óta változatlanul érvényesek.
Ennek ellenére hatalmas „dekarbonizációs” programok zajlanak az ipari forradalom előtti széndioxid szint, és az akkori nyomorúságos éghajlat visszaállítására..."
Itt a rövidített változat linkje (de mindjárt az írás elején megtalálható a Demokrátaban megjelent teljes cikk linkje is)
www.szilajcsiko.hu/single-post/a-kis-jegkorszak-es-a-globalis-melegedes-dr-hejjas-istvan-irasa-a-demokratanak
A zsinagóga után egy kis klíma:
"A kis jégkorszak az 1200-as években kezdődött, gyors lehűléssel, és az 1800-as évek folyamán fejeződött be. Azóta lassú melegedés zajlik. A kis jégkorszak kialakulásának előzményei, annak lezajlása és a történelemre gyakorolt hatása nagyon tanulságos lehet.
A kis jégkorszak lehetett az emberiség történetének talán legnyomasztóbb, legtöbb szenvedéssel járó, legnyomorúságosabb korszaka. Az emberek éheztek és fáztak, miközben járványok tizedelték a hideg, nyirkos levegőben, penészedő lakásokban vegetáló, legyöngült szervezetű lakosságot, és már az is ünnepnapnak számított, ha időnként egy kicsit kisütött a Nap a felhők közül.
És ezt a nyomorúságot sírják vissza, és kívánják vissza a mai modern klímatudósok, klímaaktivisták, és klímapolitikusok, katasztrofális melegedéssel ijesztgetve az embereket.
Pedig voltaképpen éppen csak most kezdünk kievickélni a kis jégkorszakból. Ha szeretnénk ismét élvezni a bronzkori aranykort, vagy ha ez nem megy, legalább a római kori meleg korszakot, akkor ehhez legalább 3 fokos globális hőmérséklet emelkedésre lenne szükség.
Ezzel szemben a mindentudás önteltségével nyilatkozó klímatudósok azt állítják, hogy már 2 fokos hőmérséklet emelkedés is katasztrófát okozhat, mivel beindulhat egy önmagát erősítő korlátlan melegedés, és akkor majd mindenki vagy hőgutát kap vagy megsül.
Egy ilyen öngerjesztő melegedési lavina azonban ellenkezik a fizika törvényeivel, hiszen még most is egy jégkorszak kellős közepén vagyunk, és az ezt megelőző időkben sok millió évekig az átlag hőmérséklet 7-8 fokkal volt magasabb, mint most, miközben a levegőben 3-szor több volt a széndioxid, mint manapság. Ha akkor nem indult be lavina effektus, most sem indulhat be, hiszen a fizikai törvényei az ősrobbanás óta változatlanul érvényesek.
Ennek ellenére hatalmas „dekarbonizációs” programok zajlanak az ipari forradalom előtti széndioxid szint, és az akkori nyomorúságos éghajlat visszaállítására..."
Itt a rövidített változat linkje (de mindjárt az írás elején megtalálható a Demokrátaban megjelent teljes cikk linkje is)
www.szilajcsiko.hu/single-post/a-kis-jegkorszak-es-a-globalis-melegedes-dr-hejjas-istvan-irasa-a-demokratanak

Zavaros, súlyosan prekoncepciós cikk: Két novemberi nap: az „all in kapitalizmus” megérkezése.
Felteszi a kérdést "Az elmúlt évtizedek legsürgetőbb kérdése az, hogy éppen azok a rétegek, amelyek a baloldal célkeresztjében állnak, miért szavaznak inkább mégis a radikális jobboldalra és a…..

Hadházi még flesmobot is szervezett az MTVA székháza köré ez alkalomból.
Az ürügy a 444.hu "leleplező" filmje a "propagandáról":
A tipikus ballib valóságtagadó csodavárás újabb esete. Ugyanis e film szemszögéból az emberek 3 nem egyenlő csoportra oszthatók:
80 %, akit…..
F. Szabó
2023.12.14 14:17:04
@cvsvrs: Az a baj, hogy az M1-nek igaza van abban, hogy migránsok, Brüsszel és Soros. (Ami nem változtat azon, hogy az M1 szar). Mi még kilógunk a sorból, megpróbálunk ellenállni Sorosnak, Soros-bérenc Brüsszelnek, megpróbáljuk kívül tartani a migránsokat magunk és az európaiak érdekében.
De nehéz dolgunk van, mert Soros kezében van (értsd szó szerint és jelképesen is) a nyugati média, a nyugati felsőoktatás és a nyugati politikusok, ezért a politikában még részt venni hajlandó nyugatiak totál agymosottá váltak. Nyugaton ugyanaz van, mint az általad elítélt Orbán rendszerben – csak ellenkező előjellel. Erről szól Birca cikke.
A ballibek már elfelejtették, hogy a rendszerváltás legfontosabb jelszava a pluralizmus volt, számukra mindenki szélsőséges fasiszta lett, aki nem úgy gondolkodik a világról, ahogy ők.
De nehéz dolgunk van, mert Soros kezében van (értsd szó szerint és jelképesen is) a nyugati média, a nyugati felsőoktatás és a nyugati politikusok, ezért a politikában még részt venni hajlandó nyugatiak totál agymosottá váltak. Nyugaton ugyanaz van, mint az általad elítélt Orbán rendszerben – csak ellenkező előjellel. Erről szól Birca cikke.
A ballibek már elfelejtették, hogy a rendszerváltás legfontosabb jelszava a pluralizmus volt, számukra mindenki szélsőséges fasiszta lett, aki nem úgy gondolkodik a világról, ahogy ők.

Vegyük sorra a háború valódi kiváltó ill. fenntartó okait nagyjából fontossági sorrendben:
1. Az EU országok alsóbb és középosztályainak elszegényítése, ill. a nagy reszet előkészítése a háttérhatalom zsebéből kormányzó politikusok "szankciói" által - koholt indok a magunkra mért energiaválságra,…..
F. Szabó
2023.07.07 06:58:18
Lépegetünk sebesen a jelenlegi pénzrendszert felváltó, a plebszet még hatékonyabb kontroll alá vető CBDC felé:
www.youtube.com/watch?v=VgyxkhuC49Q
Emiatt rákerestem és újra néztem ezt a Bedő videót, mert tőle hallottam először a frissen alakult DCMA (Digitális Valuta Monetáris Hatóság) nevű magáncégről, ami magát szerényen a világ jegybankjai vezető tanácsadójának szánja. Nyilván olyan tanácsadónak, akik "ügyfeleiknek" visszautasíthatatlan ajánlatokat szoktak tenni, merthogy magukat magáncég létükre Authority-nak nevezik (miközben a demokráciára hivatkozva annyira, de annyira utálják az autoritásokat). Furcsa, hogy ilyen dolgokról nem a mainstream médiából, hanem egy Férfiak Klubja alapítótól értesül az ember:
www.youtube.com/watch?v=VgyxkhuC49Q&t=1068s
Azt hiszem, nem lógnak ki ezek a videók túlságosan az orosz-ukrán háborús témából. Egy irányba sodorják a világot ezzel is, azzal is.
www.youtube.com/watch?v=VgyxkhuC49Q
Emiatt rákerestem és újra néztem ezt a Bedő videót, mert tőle hallottam először a frissen alakult DCMA (Digitális Valuta Monetáris Hatóság) nevű magáncégről, ami magát szerényen a világ jegybankjai vezető tanácsadójának szánja. Nyilván olyan tanácsadónak, akik "ügyfeleiknek" visszautasíthatatlan ajánlatokat szoktak tenni, merthogy magukat magáncég létükre Authority-nak nevezik (miközben a demokráciára hivatkozva annyira, de annyira utálják az autoritásokat). Furcsa, hogy ilyen dolgokról nem a mainstream médiából, hanem egy Férfiak Klubja alapítótól értesül az ember:
www.youtube.com/watch?v=VgyxkhuC49Q&t=1068s
Azt hiszem, nem lógnak ki ezek a videók túlságosan az orosz-ukrán háborús témából. Egy irányba sodorják a világot ezzel is, azzal is.
F. Szabó
2023.07.11 14:44:15
@GABOR2: "Franciaország olyan helyzetben van már, hogy a pusztulásukhoz vezető út ki van kövezve"
Feltűnően logikátlan, hogy az USA és Izrael és mellesleg a haladárok folyton rinyálnak É-Korea meglévő és Irán fejlesztés alatt álló(?) nukleáris fegyverei miatt, de közben minden lehetséges pénzügyi, politikai, jogi és "civil" eszközt bevetnek a muszlimok Európába telepítéséért.
Már nem is annyira évtizedekben, hanem inkább években számolgatják, hogy a francia és a brit állam mikor válik muszlim hatalommá. Pont a két ny-európai nukleáris hatalom. Mit számít akkor Irán? Vagy a szunniták jó muszlimok, a síiták meg rosszak? Keményen át vagyunk verve, azt hiszem.
Feltűnően logikátlan, hogy az USA és Izrael és mellesleg a haladárok folyton rinyálnak É-Korea meglévő és Irán fejlesztés alatt álló(?) nukleáris fegyverei miatt, de közben minden lehetséges pénzügyi, politikai, jogi és "civil" eszközt bevetnek a muszlimok Európába telepítéséért.
Már nem is annyira évtizedekben, hanem inkább években számolgatják, hogy a francia és a brit állam mikor válik muszlim hatalommá. Pont a két ny-európai nukleáris hatalom. Mit számít akkor Irán? Vagy a szunniták jó muszlimok, a síiták meg rosszak? Keményen át vagyunk verve, azt hiszem.
F. Szabó
2023.07.12 09:46:05
@Madarász Henrik: "Szerintem valami olyasmi lehet a tervük hogy... létrejön egy fajilag kevert társadalom"
Ez a terv egyértelműen létezik. Pont 100 éve jelent meg Coudenhove-Kalergi Praktischer Idealismus c. könyve, amiben leírja, hogy új plebsznek egy európai-ázsiai-afrikai kevert fajt akarnak, új elitnek pedig a meglévő arisztokrácia és a zsidók keverékét.
orokseg.blog.hu/2015/09/16/gyurcsany_es_coudenhove-kalgeri
Jellemző a Nyugat álságosságára, hogy ezt a Kalergi-féle szellemiséget nyílt társadalom címen ünneplik a fajok keveredése miatt (és jutalmazzák érte az európai fejeseket Nagy Károly-díjjal évről-évre a mai napig), holott valójában éppen az elit-plebsz felállású társadalmat nevezik zárt társadalomnak. Az már csak hab a tortán, hogy Kalergi az EU-előd Páneurópai Uniót Rothschild-Warburg támogatással hozta össze.
Ez a terv egyértelműen létezik. Pont 100 éve jelent meg Coudenhove-Kalergi Praktischer Idealismus c. könyve, amiben leírja, hogy új plebsznek egy európai-ázsiai-afrikai kevert fajt akarnak, új elitnek pedig a meglévő arisztokrácia és a zsidók keverékét.
orokseg.blog.hu/2015/09/16/gyurcsany_es_coudenhove-kalgeri
Jellemző a Nyugat álságosságára, hogy ezt a Kalergi-féle szellemiséget nyílt társadalom címen ünneplik a fajok keveredése miatt (és jutalmazzák érte az európai fejeseket Nagy Károly-díjjal évről-évre a mai napig), holott valójában éppen az elit-plebsz felállású társadalmat nevezik zárt társadalomnak. Az már csak hab a tortán, hogy Kalergi az EU-előd Páneurópai Uniót Rothschild-Warburg támogatással hozta össze.

F. Szabó
2023.06.20 20:50:30
@Deansdale: Nem tudom volt-e már itt. Kicsit ki is lóg az éppen futó témátokból, de nem lóg ki abból amiről a blogod szól. Baromi hosszú, de szerintem megéri végignézni.
rumble.com/v2sm19a-plandemic-3.html
rumble.com/v2sm19a-plandemic-3.html
F. Szabó
2023.06.21 20:04:58
@Mme.Brioche: @Deansdale:
Ó, ez a YouTube változat még hosszabb egy Victory Boyd-féle himnusz énekléssel, mint a Rumble-féle.
Egyébként elérhető a videó (meg még egy csomó cikk és videó) a addedvalue.blog/index.php/hu/ címen is, ugyanazzal a vacak automata magyar fordítással, amihez a Rumble linkem vezet.
Ó, ez a YouTube változat még hosszabb egy Victory Boyd-féle himnusz énekléssel, mint a Rumble-féle.
Egyébként elérhető a videó (meg még egy csomó cikk és videó) a addedvalue.blog/index.php/hu/ címen is, ugyanazzal a vacak automata magyar fordítással, amihez a Rumble linkem vezet.
European Phalanx
Amikor a fotelhuszároknál értelmesebb a mesterséges intelligencia
2023.02.17 09:53:46

Jövőre érkezhetnek a megrendelt L 39NG gyakorló/könnyűvadász sugárhajtású repülőgépekből. A megrendelésük idején volt is felzúdulás okoséknál, hogy minek nekünk ez, nem kell hazai kiképzés, mert a kanadai biztosan jobb, csak azért vették, hogy lopjanak stb.
Nos, ma már a modern technológiának…..
F. Szabó
2023.02.17 13:01:07
F. Szabó
2023.02.17 13:03:38

Anno ugye cikket írtam arról, hogy a Rockefeller alapítvány előre látta a covid19-et már 2009-ben, olyan részletességgel hogy melyik kormány mit lép rá, ésatöbbi. Mit ad Isten, az élelmiszerválságot is előre látták, igaz nem olyan messziről, de ez nem von le sokat a kristálygömbjük érdemeiből. A sok…..

Az EU gondoskodott róla, hogy a bírói függetlenség kérdése téma legyen Magyarországon. Ez a kényszerű aktualitás, és egy amerikai cikk győzött meg arról, hogy indokolt ennek a dokumentumaim közt szunnyadó írásnak a felélesztése Apropóját eredetileg nem is annyira hazánk, mint általában a Nyugat…..
F. Szabó
2023.01.05 15:49:15
@Deansdale:
Persze, igazad van, de a reakciód alapján attól tartok, pont nem ment át a mondandóm lényege. Nekem a rendszer (most konkrétan az igazságügyi rendszer) hamisságaival van bajom, nem is annyira nálunk, hanem az EU-ban és az egész nyugati civilizációban.
A haladárok úgy csavarják ki szavak jelentését, hogy azok egészen másról szóljanak mint az eredeti értelmezésük. Aztán az átértelmezett fogalmaik alapján építenek ki egy tömegeket kijátszó rendszert. (Pl a demokrácia lényege, hogy „többség dönt”. De az ő átértelmezésükben a demokrácia a többség helyett a kisebbségekre koncentrál – kivéve abból az őshonos nemzeti kisebbségeket, ami minket érdekelne – viszont utóbbiból is kivéve a zsidókat, mert az ő "nemzeti" jogaik viszont minden más jogot überelnek.)
Nyugat-Európa igazságügyi rendszerei azt bizonyítják, hogy a haladárok az igazságszolgáltatás függetlenségét is átértelmezték. Igyekeznek úgy beállítani, mintha ez a függetlenség nem kizárólag a másik 2 államhatalmi ágtól való függetlenségre vonatkozna, hanem abszolút önjárást, önigazgatást, önellenőrzést jelentene.
Holott ez a függetlenség természetesen nem überelheti a nép mindennél magasabb rendű felügyeleti jogait. Arra akartam felhívni a figyelmet, hogy az igazságszolgáltatással kapcsolatos néphatalom nem létezik Európában, de létezhetne, léteznie is kellene, effektíve működik is az USA tagállamainak többségében az igazságszolgáltatással kapcsolatos választások révén.
Ezzel szemben az igazságügyi önjárást, önhatalmat erősíti, vagyis a demokrácia kijátszását jelenti az az EU által most kizsarolt változtatás, ami szerint pl ezután az OBT, tehát maguk a bírók dönthetnek arról, hogy ki lehet bíró és kit zárjanak ki a bírói karból. Ezt nevezik ők a demokrácia, a jogállamiság erősítésének. Holott ez természetesen éppen a demokrácia csorbítása, az elit saját jogainak kiterjesztése, az elit erősödése a nép rovására.
Persze, igazad van, de a reakciód alapján attól tartok, pont nem ment át a mondandóm lényege. Nekem a rendszer (most konkrétan az igazságügyi rendszer) hamisságaival van bajom, nem is annyira nálunk, hanem az EU-ban és az egész nyugati civilizációban.
A haladárok úgy csavarják ki szavak jelentését, hogy azok egészen másról szóljanak mint az eredeti értelmezésük. Aztán az átértelmezett fogalmaik alapján építenek ki egy tömegeket kijátszó rendszert. (Pl a demokrácia lényege, hogy „többség dönt”. De az ő átértelmezésükben a demokrácia a többség helyett a kisebbségekre koncentrál – kivéve abból az őshonos nemzeti kisebbségeket, ami minket érdekelne – viszont utóbbiból is kivéve a zsidókat, mert az ő "nemzeti" jogaik viszont minden más jogot überelnek.)
Nyugat-Európa igazságügyi rendszerei azt bizonyítják, hogy a haladárok az igazságszolgáltatás függetlenségét is átértelmezték. Igyekeznek úgy beállítani, mintha ez a függetlenség nem kizárólag a másik 2 államhatalmi ágtól való függetlenségre vonatkozna, hanem abszolút önjárást, önigazgatást, önellenőrzést jelentene.
Holott ez a függetlenség természetesen nem überelheti a nép mindennél magasabb rendű felügyeleti jogait. Arra akartam felhívni a figyelmet, hogy az igazságszolgáltatással kapcsolatos néphatalom nem létezik Európában, de létezhetne, léteznie is kellene, effektíve működik is az USA tagállamainak többségében az igazságszolgáltatással kapcsolatos választások révén.
Ezzel szemben az igazságügyi önjárást, önhatalmat erősíti, vagyis a demokrácia kijátszását jelenti az az EU által most kizsarolt változtatás, ami szerint pl ezután az OBT, tehát maguk a bírók dönthetnek arról, hogy ki lehet bíró és kit zárjanak ki a bírói karból. Ezt nevezik ők a demokrácia, a jogállamiság erősítésének. Holott ez természetesen éppen a demokrácia csorbítása, az elit saját jogainak kiterjesztése, az elit erősödése a nép rovására.
F. Szabó
2023.01.08 06:40:26
@Deansdale: Igazából csak önmagam számára ragozom a témát, mert próbálom jobban megérteni, és ezért minél világosabban megfogalmazni, hogy mi történik velünk.
Az EU jogállamiság harca a progresszívok eltérő demokráciaértelmezéséből ered.
A demokrácia lényege, hogy "többség dönt". A liberális demokrácia lényege, hogy "az erős, erőszakos, agyafúrt kisebbségek döntenek". Az EU jogállamiság harca: az erős, erőszakos, agyafúrt kisebbségek harca a maguk jogainak kiterjesztéséért, vagyis az elit fokozatos jogkiterjesztése a plebsz rovására.
Az EU jogállamiság harca a progresszívok eltérő demokráciaértelmezéséből ered.
A demokrácia lényege, hogy "többség dönt". A liberális demokrácia lényege, hogy "az erős, erőszakos, agyafúrt kisebbségek döntenek". Az EU jogállamiság harca: az erős, erőszakos, agyafúrt kisebbségek harca a maguk jogainak kiterjesztéséért, vagyis az elit fokozatos jogkiterjesztése a plebsz rovására.

Ezt a cikket Bedő Imre videójának hatására kezdem el írni, de azt máris leszögezném, hogy ez nem a személye ellen szóló kritika, még ha nem is értek vele egyet mindenben. Dícséretes, hogy van bátorsága kiállni a témával a tömegek elé, és a jó irányba is halad, úgyhogy a véleményeink csak…..
F. Szabó
2022.11.06 23:59:48
@Mme.Brioche: @Deansdale:
Mostanában végignéztem egy csomó Stumpf-Biró Balázs videót. Kollapszológusnak nevezi magát jövőkutató helyett, és ez már önmagában kifejezi, hogy milyennek látja a jövőnket. Mindegyik videója hosszú és vontatott, de mivel érdekel, végigküzdöttem magam. Mellesleg jól passzol a téma ahhoz, amiről ezen a blogon jó ideje társalog a bloggazda és a hozzászólók. Ez a videó foglalja össze talán legjobban a mondandóját:
www.youtube.com/watch?v=6bBvapRuI0Y&t=2249s
A 70-es években szerencsém volt egy olyan építész teamben dolgozni, ami egy kivételesen széles érdeklődési körű fiatalokból álló (az építész amúgy is egy kicsit mérnök, kicsit művész, kicsit társadalomkutató), cégen kívül is jó barátságokat ápoló társaság volt, egy hasonszőrű, nálunk alig idősebb teamvezetővel, aki korábban évekig élt Franciaországban. Tőle hallottunk először a Római Klubról, meg a Limits to Growth című könyvről, és láttuk azt az ominózus ábrát, amiről leolvasható, hogy a trendek szerint 2020 körülre tehető az az időpont, amikor komolyan elkezd akadozni a gazdaság és a társadalom működése az erőforrások kimerülése, a környezetszennyezés és az emberiség túlszaporodása miatt. Eljött az időpont, és úgy tűnik, jól számoltak.
Ez a világlátott főnökünk mondta, hogy a Római Klubban lévő „szakértők” felvetették, a legkézenfekvőbb megoldás a túlszaporodás akadályozása lenne a homoszexualitás népszerűsítésével és támogatásával. Jót röhögtünk, hitetlenkedtünk, szörnyülködtünk vérmérséklet szerint. De megértük a dolgot. Sőt jobbat találtak ki, a nemváltó műtétekkel örökre kizárják az érintetteket a szaporodás lehetőségéből, azt nem nagyon lehet visszacsinálni működőképesre. Nem tartom kizártnak, hogy a spermaszám rohamos csökkenése mögött is van valami tudatos manipuláció.
Mostanában végignéztem egy csomó Stumpf-Biró Balázs videót. Kollapszológusnak nevezi magát jövőkutató helyett, és ez már önmagában kifejezi, hogy milyennek látja a jövőnket. Mindegyik videója hosszú és vontatott, de mivel érdekel, végigküzdöttem magam. Mellesleg jól passzol a téma ahhoz, amiről ezen a blogon jó ideje társalog a bloggazda és a hozzászólók. Ez a videó foglalja össze talán legjobban a mondandóját:
www.youtube.com/watch?v=6bBvapRuI0Y&t=2249s
A 70-es években szerencsém volt egy olyan építész teamben dolgozni, ami egy kivételesen széles érdeklődési körű fiatalokból álló (az építész amúgy is egy kicsit mérnök, kicsit művész, kicsit társadalomkutató), cégen kívül is jó barátságokat ápoló társaság volt, egy hasonszőrű, nálunk alig idősebb teamvezetővel, aki korábban évekig élt Franciaországban. Tőle hallottunk először a Római Klubról, meg a Limits to Growth című könyvről, és láttuk azt az ominózus ábrát, amiről leolvasható, hogy a trendek szerint 2020 körülre tehető az az időpont, amikor komolyan elkezd akadozni a gazdaság és a társadalom működése az erőforrások kimerülése, a környezetszennyezés és az emberiség túlszaporodása miatt. Eljött az időpont, és úgy tűnik, jól számoltak.
Ez a világlátott főnökünk mondta, hogy a Római Klubban lévő „szakértők” felvetették, a legkézenfekvőbb megoldás a túlszaporodás akadályozása lenne a homoszexualitás népszerűsítésével és támogatásával. Jót röhögtünk, hitetlenkedtünk, szörnyülködtünk vérmérséklet szerint. De megértük a dolgot. Sőt jobbat találtak ki, a nemváltó műtétekkel örökre kizárják az érintetteket a szaporodás lehetőségéből, azt nem nagyon lehet visszacsinálni működőképesre. Nem tartom kizártnak, hogy a spermaszám rohamos csökkenése mögött is van valami tudatos manipuláció.

Na, túlestem rajta, legalábbis félig.
Megvolt a műtétem.
Sokat olvastam róla előzőleg, s minden szöveg azt mondta, hogy gyors és fájdalommentes. Nos, ezt túlzásnak tartottam, míg át nem éltem, de tényleg igaznak bizonyult.
A műtőasztalra lefekvéstől az onnan felállásig 6 - hat - perc…..

A tartalom sajnos angol, a lényeg magyarul:
Németország különböző részein különböző szigorításokat vezettek be: emitt nincs a házakban melegvíz, csak megszabott időpontokban, amott strandokat zártak be, másutt éjszakára kikapcsolják a közlekedési lámpákat, ésatöbbi. Ezzel aztán megmutatták…..
F. Szabó
2022.09.03 09:25:29
@Mia and Me:
Igaz, így pontos. De éppen ezért jó, ha minél többen, minél világosabban kimondjuk, hogy az USA tetején álló kis csoport a világ fáraója. Miközben azt hazudja a világnak, hogy: demokrácia. És ennek a sajátosan hazudós és erőszakos, egyeduralkodó által vezérelt "demokráciának" a terjesztésére minden nyílt és sunyi eszközt bevet, pénzt, jól fizető állásokkal, pozíciókkal megvásárolt politikusokat, álcivil szervezeteket, a média minden formáját, de végül saját és szövetséges hadseregeket is, ha úgy látja hasznosnak...
Igaz, így pontos. De éppen ezért jó, ha minél többen, minél világosabban kimondjuk, hogy az USA tetején álló kis csoport a világ fáraója. Miközben azt hazudja a világnak, hogy: demokrácia. És ennek a sajátosan hazudós és erőszakos, egyeduralkodó által vezérelt "demokráciának" a terjesztésére minden nyílt és sunyi eszközt bevet, pénzt, jól fizető állásokkal, pozíciókkal megvásárolt politikusokat, álcivil szervezeteket, a média minden formáját, de végül saját és szövetséges hadseregeket is, ha úgy látja hasznosnak...
F. Szabó
2022.09.15 22:09:24
F. Szabó
2022.09.23 18:36:20
@icipicicsipa:
Csak hogy tudd, mire megy ki ez a digitális izé a dolgok jelen állása szerint. Hosszú, a 21. perctől kezdődik a lényeg:
www.facebook.com/watch?v=605036021096252
"Amikor otthagytam a Bush kormányt, már láttam, hogy a rosszfiúk meg fogják szerezni az irányítást a digitális és telekommunikációs technológia fölött. Megértettem az ezekben a technológiákban rejlő hatalmat. Meg fogják szerezni ezt a technológiát, és a hatalom központosítására fogják használni, és zsarnoksággal fogunk szembesülni. Szóval tennem kell valamit"
Csak hogy tudd, mire megy ki ez a digitális izé a dolgok jelen állása szerint. Hosszú, a 21. perctől kezdődik a lényeg:
www.facebook.com/watch?v=605036021096252
"Amikor otthagytam a Bush kormányt, már láttam, hogy a rosszfiúk meg fogják szerezni az irányítást a digitális és telekommunikációs technológia fölött. Megértettem az ezekben a technológiákban rejlő hatalmat. Meg fogják szerezni ezt a technológiát, és a hatalom központosítására fogják használni, és zsarnoksággal fogunk szembesülni. Szóval tennem kell valamit"

Orbán Viktor tusványosi beszéde nem több, mint egy fölöslegesen odavetett csont a kommunista kóborkutyáknak. Mert ugyan ki lepődik meg azon, hogy a Mazsihisztinek szava nincs a Jobbikosok reggeli tornaként rendszeresen előadott vigyorgós náci karlendítéseire, vagy a jogvédőknek a miniszterelnökünket…..
F. Szabó
2022.07.30 07:11:39

Folyton megkapom családtól, ismerőstől, kommentelőtől, mi a fenét írogatsz? Semmit sem tudsz változtatni a világon.
De nem igaz, hogy nincs értelme. A dolgok mindig változnak, és a változásban van pici szerepe mindenki véleményének és cselekvésének. Amikor pedig az elit újabb és újabb káoszt…..
F. Szabó
2022.07.28 22:02:10
@Deansdale: Én is kételkedem –, de azért kicsit reménykedem.
A "kicsit" azért most kicsit máshová került :-)
A "kicsit" azért most kicsit máshová került :-)

Amikor még létezett szakrális monarchia, a királyi család egy volt az állammal. Jellemzően a pénzügyek se váltak el egymástól, nem volt élés határ állami és magánvagyon között. S eleve minden királyi megnyilvánulás állami volt, olyan, hogy királyi magánélet nem létezett. A királyi család tagja úgy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy Tóth Máté nevű „energiajogászt” hallgattam ma a YT-on a spanyol áramszünetről (meg pár szót a saját, viccesen hülye varkocsáról, amitől eltekintve bírom a pasast).
Mondott valamit a baloldali és jobboldali lelki beállítódásról, ami nem mellesleg egybevág azzal, amit én is gondolok: A baloldaliak mindig csak a jogaikról beszélnek és harcolnak, a jobboldali erkölcs szerint viszont a jogokhoz elválaszthatatlanul kötelességek és felelősségek tartoznak (kellene hogy tartozzanak) önmagunk, családunk, szűkebb-tágabb környezetünk iránt.
Ilyen értelemben nem beszélhetünk a jobb és baloldaliság haláláról. De az igaz, hogy a Rothschild-bagázs macska-egér játékot játszik velünk, a többség meg bedől nekik, és erősen nyerésre állnak.