Adatok
Dubdogg
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokat lehet hallani a lakosság eladósodottságáról, különösen a deviza-alapú hitelekről. Egyéni hitelfelvevőként milyen szempontokat mérlegelne annak eldöntésére, hogy igénybe vegyen-e hitelt, milyen összegűt és milyen típusút? …..
Dubdogg
2012.12.11 15:11:28
Egyetértek azzal a hozzászólóval, aki a bizalmi válság és a pénzügyi informálatlanság kettősségére vezeti vissza a hitelek megítélését és a piac helyzetét. Úgy gondolom, hogy magánszemélyek esetében a felvett hitelek jelentős része nélkülözhető vagy helyettesíthető termékek és szolgáltatások finanszírozására irányul. Ha nagyon le akarnám egyszerűsíteni, lényegében olyan pénzt költenek el, amelynek nincsenek a birtokában. Ez elég rosszul hangzik. Természetesen előfordulhat, hogy megkerülhetetlen a hitel, mint eszköz, ebben az esetben azonban célszerű többször, figyelmesen átgondolni a konstrukciót és a saját lehetőségeinket. Adott esetben érdemes szakembertől tanácsot kérni. Az ország jelenlegi instabil gazdasági és bizalmi állapotában (amely természetesen a bankrendszerre is kihat) semmilyen formájában nem vennék fel hitelt.
Hogyan határozná meg a BKV termékét? Mi jellemzi a BKV értékláncát? Fogyasztóként (utasként) hol lát javítási lehetőséget az értéklánc tevékenységeiben?
Inspirációként: http://www.bkv.hu/upload/M_166/rek4/1099.pdf; …..
Dubdogg
2012.10.11 01:18:47
BKV. Elavult, rossz, koszos.
Úgy gondolom, hogy minden kétséget kizáróan a legtöbb fogyasztónak először a negatív jelzők jutnak eszébe a budapesti tömegközlekedésről. Ezek márpedig a BKV termékének a kritikái. Nyilvánvalóan egy hosszabb folyamat és több tényező eredménye az a fogyasztói környezet, amely a céget ebből a szempontból körülveszi. Fontos tényező, hogy a médiában sokat lehetett hallani sikkasztásokról, az indokoltnál nagyobb végkielégítésekről, összefoglalva: a pénz legkevésbé sem hatékony felhasználásáról. Ez azon túl, hogy rontja a hatékonyságot, nagy mértékben rontja az eladhatóságot is. (Azért nem veszek jegyet/bérletet, hogy XY vezérigazgató a Bahamákon több koktélt ihasson)
Rendkívül nehéz az említett terméket, a biztonságos, gyors, szakszerűen kivitelezett utazás lehetőségét úgy eladni, hogy ennyire rossz a piaci megítélése. Ugyanakkor figyelembe kell venni, hogy a fogyasztók többsége tulajdonképpen rá van kényszerítve a termék megvásárlására. Két módon tudja ezt elkerülni:
önerőből oldja meg (autó, bicikli, lábmunka), vagy bliccel. Az előbbi megoldás az esetek túlnyomó többségében nem idő és költséghatékony. Utóbbi szintén nem kifizetődő.
(Ezzel kapcsolatosan van egy nagyon érdekes, megosztó kezdeményezés: index.hu/belfold/budapest/2012/06/04/kosson_biztositast_a_bliccelesre/)
Egyetértek az első kommentelővel abban, hogy nagyon rossz a cég marketingje. Azzal már nem teljesen, hogy kiváló a szolgáltatás, annyira azonban valóban nem katasztrofális, mint gondoljuk. Ezzel persze lehet vitatkozni, minden relatív. Véleményem szerint a termék, vagy szolgáltatás valóban pontosnak mondható, a járatok sűrűsége megfelelő, néhány kivételtől eltekintve a közlekedést meg lehet oldani túl sok átszállás nélkül. A hatékony működésben, egy megfelelően kommunikált vezetőségi sorcserében és a marketing területén látom a kiutat. Természetesen a dugódíjat és ehhez hasonló, ésszerű pénzügyi akciókat szintén megkerülhetetlennek tartok.
Úgy gondolom, hogy minden kétséget kizáróan a legtöbb fogyasztónak először a negatív jelzők jutnak eszébe a budapesti tömegközlekedésről. Ezek márpedig a BKV termékének a kritikái. Nyilvánvalóan egy hosszabb folyamat és több tényező eredménye az a fogyasztói környezet, amely a céget ebből a szempontból körülveszi. Fontos tényező, hogy a médiában sokat lehetett hallani sikkasztásokról, az indokoltnál nagyobb végkielégítésekről, összefoglalva: a pénz legkevésbé sem hatékony felhasználásáról. Ez azon túl, hogy rontja a hatékonyságot, nagy mértékben rontja az eladhatóságot is. (Azért nem veszek jegyet/bérletet, hogy XY vezérigazgató a Bahamákon több koktélt ihasson)
Rendkívül nehéz az említett terméket, a biztonságos, gyors, szakszerűen kivitelezett utazás lehetőségét úgy eladni, hogy ennyire rossz a piaci megítélése. Ugyanakkor figyelembe kell venni, hogy a fogyasztók többsége tulajdonképpen rá van kényszerítve a termék megvásárlására. Két módon tudja ezt elkerülni:
önerőből oldja meg (autó, bicikli, lábmunka), vagy bliccel. Az előbbi megoldás az esetek túlnyomó többségében nem idő és költséghatékony. Utóbbi szintén nem kifizetődő.
(Ezzel kapcsolatosan van egy nagyon érdekes, megosztó kezdeményezés: index.hu/belfold/budapest/2012/06/04/kosson_biztositast_a_bliccelesre/)
Egyetértek az első kommentelővel abban, hogy nagyon rossz a cég marketingje. Azzal már nem teljesen, hogy kiváló a szolgáltatás, annyira azonban valóban nem katasztrofális, mint gondoljuk. Ezzel persze lehet vitatkozni, minden relatív. Véleményem szerint a termék, vagy szolgáltatás valóban pontosnak mondható, a járatok sűrűsége megfelelő, néhány kivételtől eltekintve a közlekedést meg lehet oldani túl sok átszállás nélkül. A hatékony működésben, egy megfelelően kommunikált vezetőségi sorcserében és a marketing területén látom a kiutat. Természetesen a dugódíjat és ehhez hasonló, ésszerű pénzügyi akciókat szintén megkerülhetetlennek tartok.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz