Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hfh022

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tutira volt már több hasonló, de nem lehet elégszer figyelmeztetni az embereket, hogy használt autót sohase vegyenek egyedül, vigyenek magukkal szakembert. Joshy pont nem így tett, hanem egyedül besétált az AAAutóhoz, ahol kinézte élete első autóját, majd hirtelen ráköltött még…..
hfh022 2007.11.19 10:13:59
Le kell hogy írjam a hét végén az aaa autónál tapasztalt felháborítóan inkorrekt üzleti magatartást ,hátha én is segíthetek azoknak, akik az aaa autónál szeretnének vásárolni vagy eladni, hogy nagyon-nagyon gondolják meg.

2007. 11.16-án örömmel láttuk az interneten, hogy az AAA Autó pécsi telephelyén van egy 2000 gyártási évű Toyota Avensis. Rögtön el is mentünk megnézni, s egy műhelybe is átnézettük, ahol ugyan kiderült egy – két olyan hiba, amelyről nem tájékoztattak bennünket /pl.lambda szonda csere/ de ennek ellenére úgy döntöttünk, hogy ez az autó kell nekünk. Azt mondták a telepen, hogy 10000 ft ellenében lefoglalhatjuk, s megállapodtunk abban, hogy másnap reggel megyünk érte és megnézik a becserélni kívánt autónkat, egy 2001 évi Daewoo Lanost / első tulajdonosok vagyunk, a szalonból hoztuk el és 3 hónapja volt műszakin/. 2007. 11.17-én ¾ 10-kor megrökönyödve konstatáltuk, hogy az autó nincs a telepen , mivel éppen próbaúton van. Arra nem tudtak magyarázatot adni, hogy ez hogyan lehetséges, hiszen lefoglaltuk, s az ezt jelző papír is benne volt. Több ottani dolgozó állítása szerint ez nem fordulhatott volna elő.
Azt tudni kell, hogy úgy mentünk oda, hogy a teljes vételár nálunk volt, arra az esetre, ha a mi autónkat nagyon alacsony áron akarják átvenni, akkor inkább kp-val fizetünk . Végre nekiálltak az autónk átvizsgálásának, majd később újra hárman megnézték . Ezután kb. másfél órát vártunk , mikor megjelent az autót átvizsgáló fiatalember és közölte, hogy 650 ezret tudnak adni érte, mert ez, meg az nem teljesen jó és különben is Ő már több autót vett ennél a kereskedőnél és többször átverte és tuti, hogy a miénknél is van valami gond. Egyébként más kereskedőknél 800 - 850 ezret ígértek érte, csak gondoltuk egy helyen egyszerűbb elintézni az egész ügyletet, s nem kell autó nélkül maradnunk.
Azt válaszoltuk, hogy nekünk mindegy mennyiért számolják be , az a lényeg, hogy mi 750 ezret kp-ba ráfizetnénk és úgy adják oda a Toyotát. /ez a beszélgetés a váróban történt a többi vevő előtt / A fiatalember azt mondta a főnökök döntenek. Megint majdnem másfél órát vártunk, s újra megjelent az előbbi fiatalember, s ugyanúgy a váróban előadta hogy semmiképpen nem fog menni a dolog, mert még valaki van, aki megvenné az autót / ők vitték reggel próbára/ és Ők teljes egészében hitelre akarják venni, s az a cégnek a lehető legelőnyösebb. Erre már nagyon felháborodtunk, hogy most három óra elteltével esetleg tárgyalni is lehetne valakivel, vagy itt csak üzengetés megy. Azt mondta az úr, akkor esetleg ! szól a telepvezetőnek, majd behívtak minket egy irodába.
Ott a telepvezető elég irritáló stílusban közölte velünk, hogy a szomszéd irodában van egy másik család, akik várják az eredményt, s akik sokkal előnyösebb ajánlatot tettek. A reklamációnkra, hogy miért vitték ki a lefoglalt kocsit, azt válaszolta, hogy ez bevett gyakorlat , s nem egyedi eset !!!!! Egyáltalán nem is szándékozott tárgyalni velünk. Ez a viselkedés annyira sok volt már nekünk, hogy mondtuk, hogy kérjük vissza a 10.000 ft-ot és viszlát. Az már mondanom sem kell, hogy még egy „elnézést” sem hangzott el. Annyit mondtunk , hogy lesz még folytatása az ügynek.
Alig értünk haza, már hívott minket egy úr tört magyarsággal a történtekkel kapcsolatban, akinek előadtuk a történetet és megerősítettük a vételi szándékunkat . Újabb hívás, még egyszer a történet , egy ígéret, hogy utánanéz a dolognak. Azóta csend. Próbáltunk e-mailt küldeni Horváth Pál Úrnak az ügyfélszolgálatra, eddig sikertelenül./hibaüzenet jött vissza/
Mindenesetre ennyiben biztosan nem hagyjuk a dolgot.