Regisztráció Blogot indítok
Adatok
csakvalaki75

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
csakvalaki75 2013.08.17 12:37:58
@kicsibuta:

Te is hülye vagy. Vagy azt hiszed más vagy?
Szia!    Létszíves jelentesd meg a blogodon ezt a leírást. Lehet, hogy egy kicsit hosszú, de ha nem gond, akkor menjen az egész. (Ha úgy gondolod, hogy megjeleníthető)  A cikk egyébként a posta vezetőségének szól, de nem reagáltak semmire, így küldöm a botrányos…..
csakvalaki75 2012.09.21 10:14:18
Kedves Postások!

Adok nektek egy kis tippet az értékesítéshez.
Toll, papír elő.
Elsőként azt kell fel írni:
" loyalitás". Ha gondom van nem ide írom le hanem megbeszélem a vezetővel. Mert nem attól leszek jó ember ha itt mindenki előtt "tálalok ki"
" csapat munka" Aki nem ért az értékesítéshez annak megmutatom hogy kell. Gyakorolni a kommunikációt, az ügyfél kezelést. Mert lehet hogy tanulok a másiktól is.
" nem panaszkodok". Attól ugyse lesz jobb.

1. Ne legyél erőszakos az ügyfélhez. Nem szereti ha eladnak neki valamit. Ő azért jön hozzád hogy feladja a levelét vagy a csekkjét.
Figyelj! Most jön az első lépés. Mosoly!

2. Nagyon picit beszélj az ügyfélel. Ha megkérdezed hogy van, szép a ruhája, az csak 3 másodperc. De neki egy bizalom kavics.

Tudjátok mi az a bizalom kavics?
Amikor nem csinálsz azonnal üzletet hanem az ügyfél megjegyzi az arcodat és te tudja hogy más vagy és nálad olyan dolgot lehet kapni ami olyan különleges vagy neki tényleg megéri.

És ha már többször is járt nálad akkor megkérdezheted. Tőle. Készítettek már önnek lakásbiztosítás kalkulációt? ( 4 másodperc)

- Áhh nekem van.... (mondja az ügyfél)
- MINDIG ÉRTS EGYET AZ ÜGYFÉL KONSTRUKCIÓJÁVAL HOGY BÖLCS DÖNTÉS HA VAN RÁ BIZTOSÍTÁS. De mond el neki a pozitív dolgokat. Csak a lényeget.
Ne akard felsorolni az üzleti feltételeket.
" Pl a kedvenc mondatom: "sokunknak nem mindegy mennyibe kerül a lakásbiztosítás".

De tudok egy kollegát aki profi ebben a témában és lehet hogy talál önnek egy megfelelő megoldást.
Ajánlás, felépítés, átírányitás.

:-)

Nem vagyok az értékesítők legjobbja de látják hogy akarom a dolgot. És ha mindenki beledobja magát és van tényleg csapat munka akkor lehet nagyon szép eredményeket elérni.

Röviden ennyit.

Bizalom a legjobb üzlet. Használd ki. Postás vagy.

Üdv:
Rubenso

(ez tényleg üzemképes mert én már teszteltem)