Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szabo_pitty

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem egyszer láttuk már ezeket a videókat, nem is kétszer, de mindig akad, akinek ez még friss. Ráadásul most össze is hasonlítjuk, és nektek, kedves olvasók, lehetőséget adunk arra, hogy megmondjátok, vajon a zwickaui vagy az eisenachi gyár volt menthetetlenül és kőkorszakian…..
A mai nap találata nálunk, még akkor is, ha minden bizonnyal évtizedek óta a neten kering. Könnyes, múltba révedő szemmel néztük meg és le kellett vonnunk a következtetéseket: - a marketing-bullshit ugyanúgy működött 1990-ben, mint manapság- de némileg talán kevesebb…..
szabo_pitty 2014.01.03 21:36:17
Érdekes a videó. Én, nagyjából 50.000 km-t vezettem, egy ilyet, mert ilyenünk volt. Gyakorlatilag, Wartburgon tanultam meg, vezetni. Valóban létezett belőle 5 sebességes, ugyanis, láttam a szomszédomék Wartburgjának a gépkönyvét, ami érdekes módon, nem teljesen egyezett a miénkkel és a abban, az 5 sebességest is mutogatták. A 6,4l-es fogyasztásról annyit, hogy jelenlegi autóm, Opel Vecra B, 6 litert eszik, 1.8-as motorral. Erre persze, lehet mondani, hogy sokkal újabb, de volt egy 1987-es Audi 80-asom is, ami, 1.9-es benzines motorral, 5.3-at evett, a gyári érték szerint. Arról, hogy mennyire volt környezetbarát? Nos, első saját autóm, egy 1979-es Audi 80, 1.3 volt. Egyszer, egymás mellé tettem, a két autó zöldkártyáját és azt láttam, hogy a 11 évvel öregebb Audinak, sokkal kedvezőbbek az értékei. Esőben, beázott a vezető felőli ajtó, mosáskor, szintén. Az üléseire, sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy kényelmesek. 100 fölött, üvölt a motor, a 4 sebességes váltó és a gyenge hangszigetelés miatt. Erre, rátesz egy lapáttal, a szélzaj. A váltó, katasztrófa. 2-esbe visszaváltani, majdnem lehetetlen, reccsenés nélkül és akadozik is. A féket, inkább csak csendesítőnek nevezném. Egy éve cserélték le szüleim, egy 2006-os Suzukira. 110.000 km alatt, kétszer volt baj vele. Egyszer, még kb. egy hetes korában, szétugrott a váltórudazat, majd pár éve, letört a hűtőradiátor egyik csonkja, menet közben. Ezen kívül, semmi említésre méltó, tehát, megbízhatónak mondható volt.