Adatok
szabo_pitty
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Belsőség
Ha még nem láttad, hogyan készült a Trabant és a Wartburg, most megnézheted.
2014.02.15 13:15:06
Nem egyszer láttuk már ezeket a videókat, nem is kétszer, de mindig akad, akinek ez még friss. Ráadásul most össze is hasonlítjuk, és nektek, kedves olvasók, lehetőséget adunk arra, hogy megmondjátok, vajon a zwickaui vagy az eisenachi gyár volt menthetetlenül és kőkorszakian…..
A mai nap találata nálunk, még akkor is, ha minden bizonnyal évtizedek óta a neten kering. Könnyes, múltba révedő szemmel néztük meg és le kellett vonnunk a következtetéseket:
- a marketing-bullshit ugyanúgy működött 1990-ben, mint manapság- de némileg talán kevesebb…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Visszatérve a Wartburgra, én is ilyenen tanultam meg, vezetni, mivel szülei, tavaly cserélték le, 23 évesen, 100.000 km-rel. Összesen, kétszer volt vele olyan baj, hogy nem tudott tovább menni. Az első, egy hetes korában. Szétugrott, a váltórudazat. Néhány éve pedig, letört, a hűtőradiátor csőcsonkja. Ennyi. A kényelem, olyan volt, amilyen. A sebváltó, akadozott. A motor, 120-nál, már üvöltött, pedig, a keleti gépek közül, a legcsendesebb volt. Kellett volna, egy ötödik fokozat. A szélzaj, csak rontott a helyzeten. Az ajtó, beázott. A VW-motor, önmagában, kevés volt az üdvösséghez, (mondjuk, azt is el tudtam volna képzelni, modernebb formában)a többi részt is fejleszteni kellet volna, de elmaradt. Akkor, örültünk neki, mert nem nagyon volt más, nem nagyon volt jobb. A VW-ek, Opelek, csak később jelentek meg a piacon, sokkal több pénzért.