Adatok
Begemot (törölt)
0 bejegyzést írt és 85 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Soha nem sietnek sehová. Kizárt dolognak tartják, hogy napi 7 óránál többet dolgozzanak és azt sem a mi kelet-európai / amerikai feszített tempós hajtásban teszik. Nincs ölelkezés, puszilkodás. De ez nem azért van, mert nem fogadnak be, egyszerűen ilyenek. Ma Norvégiába utazunk,…..
Begemot (törölt)
2012.09.30 23:08:46
@encore: hááát azért ezt jól át kellene gondolni
angolul miért nem Angliába mennél?
gondolod Norvégiában nagyobb az esélyed, ha még a helyi nyelvet sem vágod
beszélnek angolul, de azért csak a norvég az ő nyelvük
nagyok lesznek a kezdeti költségeid, ha buksz, nagyot buksz
de jó szakmával minden sikerülhet
csak Anglia könnyebb menet lenne
él Norvégiában egy női ismerősöm már pár éve, egy külföldön totál értéktelen magyar diplomával ment ki, előtte itthon 1-2 évet tanult intenzíven norvégul, angolul már felsőfokon beszélt, kint él a párjával, norvég szinten átlagosan keres
szóval bármi lehet, de fel kellene készülni erre
angol és norvég tanulás... mondjuk
angolul miért nem Angliába mennél?
gondolod Norvégiában nagyobb az esélyed, ha még a helyi nyelvet sem vágod
beszélnek angolul, de azért csak a norvég az ő nyelvük
nagyok lesznek a kezdeti költségeid, ha buksz, nagyot buksz
de jó szakmával minden sikerülhet
csak Anglia könnyebb menet lenne
él Norvégiában egy női ismerősöm már pár éve, egy külföldön totál értéktelen magyar diplomával ment ki, előtte itthon 1-2 évet tanult intenzíven norvégul, angolul már felsőfokon beszélt, kint él a párjával, norvég szinten átlagosan keres
szóval bármi lehet, de fel kellene készülni erre
angol és norvég tanulás... mondjuk
Begemot (törölt)
2012.09.30 23:58:26
@hagyma: az lehet, hogy te az USA-ban élsz, meg kaparod a konyhai hulladékot a tányérokról egy étteremben, de nyelvészetet nem hiszem, hogy tanultál az egyetemen
úgyhogy nem baromság, legfeljebb csak te nem tudsz róla
nem szégyen beismerni és elfogadni a műveltebb, képzettebb ember véleményét
van erről egy angol dokufilm is, mármint az angol-amerikai nyelvi különbségekről, érdemes egyszer belenézni, meg fogsz lepődni
nem én mondom, hanem a nyelvészet tudománya, maguk az angol anyanyelvűek (nem a Wal-mart takarító, meg a konyhai kisegítő, hanem akiknek ebből van doktorátusuk)
bizony, az az angol, amit ma használnak Angliában nagyon nem az, amit pár száz éve
a spanyol szintúgy hasonlóan vált el (a klasszikus, archaikusabb dél-amerikai és az újítóbb kontinentális)
a 19. sz. végén bizony az gazdag britek küldték a kölykeiket Amerikába helyes angol kiejtést tanulni
úgyhogy nem baromság, legfeljebb csak te nem tudsz róla
nem szégyen beismerni és elfogadni a műveltebb, képzettebb ember véleményét
van erről egy angol dokufilm is, mármint az angol-amerikai nyelvi különbségekről, érdemes egyszer belenézni, meg fogsz lepődni
nem én mondom, hanem a nyelvészet tudománya, maguk az angol anyanyelvűek (nem a Wal-mart takarító, meg a konyhai kisegítő, hanem akiknek ebből van doktorátusuk)
bizony, az az angol, amit ma használnak Angliában nagyon nem az, amit pár száz éve
a spanyol szintúgy hasonlóan vált el (a klasszikus, archaikusabb dél-amerikai és az újítóbb kontinentális)
a 19. sz. végén bizony az gazdag britek küldték a kölykeiket Amerikába helyes angol kiejtést tanulni
Nem csak Oroszországba, hanem egészen az Udmurt Köztársaságba megyünk, ami (miként azt Kutya79 megfogalmazza) még „éppen Európa". Legalábbis földrajzilag. Kutya79 ígérete szerint ez egy sorozat első része, melyből kiderül, hogy már bejutni sem könnyű az országba; hogy milyen…..
Begemot (törölt)
2012.09.29 18:08:09
@Sanyi9: na ez egy olyan kérdés, amit minden magyarországi finnugor szakos bölcsész is feltesz magának...
kb, ugyanazt tudják csinálni a magyarul tudó udmurtok, mint az udmurtul tudó magyar diákok, PhD hallgatók: ösztöndíjakat pályáznak élethossziglan és kutatnak, publikálnak, kulturális programokban vesznek részt, beavászkodnak egy egyetemi katedrára és ha szerencséjük van, kapnak egy állást
finn szakos lány ismerőseim viszont minden áron Finnországba akarnak férjhez menni
de gondolom a francia szakosok meg Franciaországba...
a beszámoló sokkal jobb, érdekesebb, mint a legtöbb itt a blogon
átjött a hangulat
de tapasztalatom szerint időutazáshoz elég Romániába vagy Ukrajnába elugrani, ott is vannak még súlyosan nyomasztó helyek, ahonnan erre a nyomorult Magyarországra visszaérkezni fellélegzést jelent
a lakáskérdés tényleg égető külföldön, sok ilyen fél-hajléktalan kezdést hallottam már
holott a Magyarországra látogató külföldiek órák alatt találnak lakást, albérletet
ebben azért a magyar ingatlanosok, tulajdonosok elég jók, rugalmasak, tényleg ki akarják adni a lakásokat
kb, ugyanazt tudják csinálni a magyarul tudó udmurtok, mint az udmurtul tudó magyar diákok, PhD hallgatók: ösztöndíjakat pályáznak élethossziglan és kutatnak, publikálnak, kulturális programokban vesznek részt, beavászkodnak egy egyetemi katedrára és ha szerencséjük van, kapnak egy állást
finn szakos lány ismerőseim viszont minden áron Finnországba akarnak férjhez menni
de gondolom a francia szakosok meg Franciaországba...
a beszámoló sokkal jobb, érdekesebb, mint a legtöbb itt a blogon
átjött a hangulat
de tapasztalatom szerint időutazáshoz elég Romániába vagy Ukrajnába elugrani, ott is vannak még súlyosan nyomasztó helyek, ahonnan erre a nyomorult Magyarországra visszaérkezni fellélegzést jelent
a lakáskérdés tényleg égető külföldön, sok ilyen fél-hajléktalan kezdést hallottam már
holott a Magyarországra látogató külföldiek órák alatt találnak lakást, albérletet
ebben azért a magyar ingatlanosok, tulajdonosok elég jók, rugalmasak, tényleg ki akarják adni a lakásokat
Begemot (törölt)
2012.09.29 18:11:33
@Sanyi9: ez az, politikáról beszélni egy kvázi egypárti tekintélyelvű berendezkedés felé sodródó országban, ahol szeretik az erős vezetőt, erős kezet, olyan félázsiai módon, nem érdemes
fejre is állhat akárki, akkor is Putyin fog pózolni a TV-ben, mint minden oroszok cárja
ja, oroszul megtanulni nem nehéz, főleg anyanyelvi környezetben, de hát úgy egyik nyelv sem olyan, mint iskolában heti 3 órában szenvedve
Sok sikert!
fejre is állhat akárki, akkor is Putyin fog pózolni a TV-ben, mint minden oroszok cárja
ja, oroszul megtanulni nem nehéz, főleg anyanyelvi környezetben, de hát úgy egyik nyelv sem olyan, mint iskolában heti 3 órában szenvedve
Sok sikert!
Tulajdonképpen némileg „kísérleti" poszt a mai, hiszen szerzője, Indiana Jones nem hagyta el az országot – bár ő azt mondja, hogy a keleti országrészből Mosonmagyaróvárra költözni felért egy határátkeléssel. Szerinte azt a színvonalat, amit egy külföldi takarítás jelent,…..
Begemot (törölt)
2012.09.28 19:30:45
@váj mí: igen, ezt én is írtam, hogy Szabolcshoz, Borsodhoz képest Debrecen és Budapest is világszám
de ha valaki még semmit nem látott a világból, semmit nem ért el, nem szerzett diplomát a saját bevallása szerint is hiányos motivációja, képességei miatt ("ki tudja lenne-e kitartásom még 3-4 évet tanulni"), akkor ne szólja le az összes angliai állást en bloc, mert mind mocskos, takarító...
igaz, a csirkebelező szalag mellett mindegy, hogy mit gondol magában az illető az általa nem ismert dolgokról, de posztolni ekkora blődséget talán nem kellene, mert akkor olyan kekec fazonok belekötnek, mint én
diplomát szerezni nem kötelező, anélkül is meg lehet élni becsületesen, csak éppen akkor nem kell a diplomát élből leszólni
főleg, ha elcsaptak az egyetemről, mert úgy nem hiteles a kritika
de ha valaki még semmit nem látott a világból, semmit nem ért el, nem szerzett diplomát a saját bevallása szerint is hiányos motivációja, képességei miatt ("ki tudja lenne-e kitartásom még 3-4 évet tanulni"), akkor ne szólja le az összes angliai állást en bloc, mert mind mocskos, takarító...
igaz, a csirkebelező szalag mellett mindegy, hogy mit gondol magában az illető az általa nem ismert dolgokról, de posztolni ekkora blődséget talán nem kellene, mert akkor olyan kekec fazonok belekötnek, mint én
diplomát szerezni nem kötelező, anélkül is meg lehet élni becsületesen, csak éppen akkor nem kell a diplomát élből leszólni
főleg, ha elcsaptak az egyetemről, mert úgy nem hiteles a kritika
Begemot (törölt)
2012.09.28 19:34:02
@Kicsimusz: na kb ennyi a lényeg, hogy az egyetemről kicsapott posztoló egyből leszólta az angliai takarító munkát, mert egy M-óvári gyárban mennyivel jobb melózni
tudomásul kell venni, hogy ilyen munka sem jut mindenkinek, akkor meg jön az angliai kivándorlás, nem szégyen, szégyen az, ha még erre sem képes valaki a megélhetésért
tudomásul kell venni, hogy ilyen munka sem jut mindenkinek, akkor meg jön az angliai kivándorlás, nem szégyen, szégyen az, ha még erre sem képes valaki a megélhetésért
Begemot (törölt)
2012.09.28 22:10:50
@VíziLó: tökéletesen egyet tudok érteni veled, teljes életet élsz, de nem hagyod, hogy mások, reklámok, marketingesek, utazási irodák, stb mondja meg, hogy mitől érezd teljesnek az életedet, mert ugye bármikor elüthet a villamos
az meg egy külön jó magyar szokás, hogy más pénzét olyan jól be tudjuk osztani helyette, mit kellene vennie, mit nem, mitől gáz, mitől nem
és akkor felmerül a kérdés, hogy a sok megmondó közül kire is hallgassunk, kinek akarjunk megfelelni, ki mit mondott, hogy milyen sajtot, gyümölcsöt, telefont, nyaralást vegyünk magunknak
ahogy egy rokonom mondaná: más faszával verni a csalánt
közben nem tudjuk mennyit keres, hogy nevelték, mit szeret, mit nem, mire kell spórolnia, mennyi embert kell eltartania, milyen az egészsége, meg úgy általában hogy akar élni
mindenkit meg akarnak változtatni, persze puszta jó szándékból
illetve tiltakoznak azon feltételezés ellen, hogy meg akarnák változtatni az embert, de azért úgy zárják a mondatukat, hogy "én nem tudnék így élni, nekem ez sivár, örömtelen"
ne hallgass rájuk, vannak ismerőseid, barátaid, egzisztenciád, egészséged: teljes az életed
az meg egy külön jó magyar szokás, hogy más pénzét olyan jól be tudjuk osztani helyette, mit kellene vennie, mit nem, mitől gáz, mitől nem
és akkor felmerül a kérdés, hogy a sok megmondó közül kire is hallgassunk, kinek akarjunk megfelelni, ki mit mondott, hogy milyen sajtot, gyümölcsöt, telefont, nyaralást vegyünk magunknak
ahogy egy rokonom mondaná: más faszával verni a csalánt
közben nem tudjuk mennyit keres, hogy nevelték, mit szeret, mit nem, mire kell spórolnia, mennyi embert kell eltartania, milyen az egészsége, meg úgy általában hogy akar élni
mindenkit meg akarnak változtatni, persze puszta jó szándékból
illetve tiltakoznak azon feltételezés ellen, hogy meg akarnák változtatni az embert, de azért úgy zárják a mondatukat, hogy "én nem tudnék így élni, nekem ez sivár, örömtelen"
ne hallgass rájuk, vannak ismerőseid, barátaid, egzisztenciád, egészséged: teljes az életed
Napjaink multikulturalizmusa, liberális társadalom felfogása új kérdések elé állítja az európai társadalmakat. A kérdések önmagukban nem problémák, azonban kezelésük (avagy figyelmen kívül hagyásuk) lehet problematikus. Az oly sokat górcső alá vett bevándorlás…..
Begemot (törölt)
2012.09.28 19:52:24
@A csótány is ember: mondjuk akkor nevezhetnénk kétirányúnak, ha a muszlim országokban is liberális fordulatok következnének be
csador le, csiklókivágás ténylegesen megszüntet, szekuláris, demokratikus állam, meleg jogok, sajtószabadság, vallásszabadság, nemek egyenlősége...
na de az engedményeket mindig csak az európai államok teszik meg, a muszlim államok soha
mikor sétálhatna egy svéd nő miniszoknyában, kereszttel a nyakában Mekka utcáik egy Mohamed karikatúrát ábrázoló lapot olvasgatva? vagy autót vezethetne-e? egyedül még az utcára se mehet
a nyugat liberális, toleráns hozzáállását használja ki a muszlim világ, fordítva sose történhetne meg az engedmények megtétele
csador le, csiklókivágás ténylegesen megszüntet, szekuláris, demokratikus állam, meleg jogok, sajtószabadság, vallásszabadság, nemek egyenlősége...
na de az engedményeket mindig csak az európai államok teszik meg, a muszlim államok soha
mikor sétálhatna egy svéd nő miniszoknyában, kereszttel a nyakában Mekka utcáik egy Mohamed karikatúrát ábrázoló lapot olvasgatva? vagy autót vezethetne-e? egyedül még az utcára se mehet
a nyugat liberális, toleráns hozzáállását használja ki a muszlim világ, fordítva sose történhetne meg az engedmények megtétele
Alig egy-két hétre elegendő kiosztandó steril tű és fecskendő maradt a legnagyobb forgalmú budapesti tűcsere programban a VIII. kerületben. Ez azt jelenti, hogy ha hamarosan nem történik sürgős beavatkozás a kormányzat vagy az önkormányzat részéről, akkor több mint 2 ezer drogfogyasztó maradhat…..
Begemot (törölt)
2012.09.26 20:01:53
@Mókusokkaltáncoló: ha az alkohol által az emberi szervezetben katalizált folyamatokról lenne fogalmad, akkor tudnád, hogy az alkoholfüggőség valójában egy morfin-szerű anyagtól való függőség
ugyanis nem az alkoholtól magától függsz, hanem attól az anyagtól, aminek termelődését indukálja a szervezetedben
tehát erős függőséget okoz, drogos az alkoholos is
ennek belátására javaslom a vegyész szaknak a szerves meg a biokémia kémia előadásait
bölcsészként biztos nehéz megérteni neked, de keress egy TANULT embert, aki elmagyarázza
a nikotinfüggőség sem piskóta, erősebb, mint sok drogfüggőség
ja és ugye azt is tudod, hogy a nikotin is drog?
csak egyelőre még legális
sajnos
ugyanis nem az alkoholtól magától függsz, hanem attól az anyagtól, aminek termelődését indukálja a szervezetedben
tehát erős függőséget okoz, drogos az alkoholos is
ennek belátására javaslom a vegyész szaknak a szerves meg a biokémia kémia előadásait
bölcsészként biztos nehéz megérteni neked, de keress egy TANULT embert, aki elmagyarázza
a nikotinfüggőség sem piskóta, erősebb, mint sok drogfüggőség
ja és ugye azt is tudod, hogy a nikotin is drog?
csak egyelőre még legális
sajnos
Begemot (törölt)
2012.09.26 20:10:23
@daito: már csak az a kérdés, hogy sok civil szervezet, akik felvállalt céljuk szerint a drogosokat segíteni jöttek létre, erre gyűjtenek adományokat, azok miért csak a saját tisztviselőik fizetésére, kiadásaira, marketingre, szófosásra költik a zsetont, közben abból a pénzből simán lehetne fizetni a drogosok fecskendőit, tűit
csak Magyarisztánban jobban megéri beszélni a dolgokról, mint tenni valamit
nyugaton a civil szervezetek vesznek cuccot, azzal segítenek, Magyarisztánban meg ugyanazt a pénzt magukra költik és szidják az államot, amiért egy civil ügyre nem ad pénzt
a TASZ-t sem utálná annyi ember, ha látnák, hogy valóban tett is valamit azért, amiről szónokol
de nekik az az érdekük, hogy a probléma megmaradjon, mert azzal legitimálják a saját létüket
csak Magyarisztánban jobban megéri beszélni a dolgokról, mint tenni valamit
nyugaton a civil szervezetek vesznek cuccot, azzal segítenek, Magyarisztánban meg ugyanazt a pénzt magukra költik és szidják az államot, amiért egy civil ügyre nem ad pénzt
a TASZ-t sem utálná annyi ember, ha látnák, hogy valóban tett is valamit azért, amiről szónokol
de nekik az az érdekük, hogy a probléma megmaradjon, mert azzal legitimálják a saját létüket
Begemot (törölt)
2012.09.26 23:07:05
@szappanfőző: ne haragudj, de az Olsen egy tipikus dán név, kevés svéd viseli ezt a nevet
ha igazi svéd, akkor inkább Olsson lenne
amúgy egyetértek a hozzászólásoddal
a drogos fecskendő és tű szerintem sem állami pénzből kellene hogy menjen
fizesse a drogos, vagy a szerencsétlen családja, vagy a TASZ és más hasonló szervezetek
ha igazi svéd, akkor inkább Olsson lenne
amúgy egyetértek a hozzászólásoddal
a drogos fecskendő és tű szerintem sem állami pénzből kellene hogy menjen
fizesse a drogos, vagy a szerencsétlen családja, vagy a TASZ és más hasonló szervezetek
Ma hajózni megyünk, egészen pontosan folyami hajóra dolgozni. Andy navigál minket, aki rengeteg hasznos tanáccsal szolgál, kezdve attól, hogy milyen ruhát érdemes bepakolni, egészen addig, hogy miért kötelező a mosoly. Ja, és kiderül, vajon meg lehet-e élni egy egész hónapig…..
Begemot (törölt)
2012.09.26 21:03:15
@Gerry.: ehhez annyit tudok hozzátenni, hogy a magyar akkor sem mosolyog, ha szinte ciki, hogy ő az egyetlen, aki búval baszott képpel áll a csapatban
itt van alant egy intő példa, Áder János se kapna borravalót, ha hajón vagy máshol a vendéglátásban kellene dolgoznia
szerencsére nem szorul rá erre
Obamáék szétrepednek a vigyortól, a csornai Charles Bronson meg áll, mint akinek elvették a csattogós lepkéjét
galeria.index.hu/kulfold/2012/09/26/ader_janos_turaja_az_egyesult_allamokban/
a hajó amúgy jó hely, csak éppen azoknak nem való, akik nem szeretnek melózni, márpedig ilyen sok van sajnos
a szerzőtől kérdezném, hogy fontos a vendéglátós végzettség, tapasztalat, vagy egy felsőfokú angollal már bárki belevághat?
minden cég egyforma, vagy vannak lehúzósak, érdemes egyből a hajós céggel felvenni a kapcsolatot, nem pedig az önjelölt magyar közvetítőkkel, akik horribilis ügyintézési díjat kérnek?
minden tanács jól jönne
itt van alant egy intő példa, Áder János se kapna borravalót, ha hajón vagy máshol a vendéglátásban kellene dolgoznia
szerencsére nem szorul rá erre
Obamáék szétrepednek a vigyortól, a csornai Charles Bronson meg áll, mint akinek elvették a csattogós lepkéjét
galeria.index.hu/kulfold/2012/09/26/ader_janos_turaja_az_egyesult_allamokban/
a hajó amúgy jó hely, csak éppen azoknak nem való, akik nem szeretnek melózni, márpedig ilyen sok van sajnos
a szerzőtől kérdezném, hogy fontos a vendéglátós végzettség, tapasztalat, vagy egy felsőfokú angollal már bárki belevághat?
minden cég egyforma, vagy vannak lehúzósak, érdemes egyből a hajós céggel felvenni a kapcsolatot, nem pedig az önjelölt magyar közvetítőkkel, akik horribilis ügyintézési díjat kérnek?
minden tanács jól jönne
Begemot (törölt)
2012.09.26 22:57:01
@váj mí: köszi, nem nekem kellenek az infók, hanem az unokatestvéremnek
fogalmam nincs folyamira vagy óceánjáróra menne, de friss magyar diplomásként nem sok jövőt lát itthon, mégsem akar végleg elmenni egyelőre, csak arra a 7-12 hónapra, amíg összeszedi magát, aztán ki tudja, végleg kint marad valahol
németül mondjuk középfokon beszél, de az angolja jóval erősebb
a magyar közvetítőkkel már járta meg egy ismerőse
egy szezont a hajón végigdolgozott arcok alapítanak közvetítő kft-ket, bt-ket, mert hogy ők már mekkora tapasztalattal rendelkeznek, megy a vakítás, aztán kiderült, hogy nem ő áll kapcsolatba a hajós céggel, hanem ő is csak leveszi a maga sápját, aztán továbbküld a valós közvetítőhöz
na ilyenek is vannak mostanában
lényegében egyre többen iktatják be magukat a közvetítős láncba, lehúzva a munkára jelentkezőt
ezt szerette volna a rokon gyerek elkerülni
fogalmam nincs folyamira vagy óceánjáróra menne, de friss magyar diplomásként nem sok jövőt lát itthon, mégsem akar végleg elmenni egyelőre, csak arra a 7-12 hónapra, amíg összeszedi magát, aztán ki tudja, végleg kint marad valahol
németül mondjuk középfokon beszél, de az angolja jóval erősebb
a magyar közvetítőkkel már járta meg egy ismerőse
egy szezont a hajón végigdolgozott arcok alapítanak közvetítő kft-ket, bt-ket, mert hogy ők már mekkora tapasztalattal rendelkeznek, megy a vakítás, aztán kiderült, hogy nem ő áll kapcsolatba a hajós céggel, hanem ő is csak leveszi a maga sápját, aztán továbbküld a valós közvetítőhöz
na ilyenek is vannak mostanában
lényegében egyre többen iktatják be magukat a közvetítős láncba, lehúzva a munkára jelentkezőt
ezt szerette volna a rokon gyerek elkerülni
Begemot (törölt)
2012.09.26 22:59:13
@váj mí: ja és életkori határ van? 25 vagy 30 év vagy ilyesmi?
vagy amíg elfogadhatóan néz ki az illető, addig nem gond?
valamint nőket vagy férfiakat keresnek inkább?
housekeepernek inkább nőket? van ilyen megkötés?
vagy amíg elfogadhatóan néz ki az illető, addig nem gond?
valamint nőket vagy férfiakat keresnek inkább?
housekeepernek inkább nőket? van ilyen megkötés?
Több száz kilométeres kocsisor, órákig tartó várakozás és helikopterrel menekülő üzletemberek. Így néz ki egy átlagos péntek este a brazíliai Sao Paulóban. Most megmutatjuk, hogy van rosszabb még az M1-M7-es bevezető szakaszánál is...
Legközelebb a budapesti dugóban…..
Begemot (törölt)
2012.09.26 13:46:35
Tegnap délután épp a tavaszi francia Alpokbeli fotóimat nézegettem, amikor jött a hír, hogy az ottani legkomolyabb gasztroélményemért felelős Emmuel Renaut, három Michelin-csillagos séf lett a francia csapat főnöke/elnöke. A csapat a világ legkomolyabb szakácsversenyére, a Bocuse…..
Bólogató paprikajancsik tömege kerül ki az iskolákból, ha az oktatási tárca tovább gyengíti a szakiskolák színvonalát. Olyan generáció kinevelése kezdődhet, amely nem rendelkezik az alapműveltség fontos elemeivel, így pedig nem képes összefüggéseiben átlátni dolgokat.
Folytatódik a magyar oktatás…..
Begemot (törölt)
2012.09.25 10:26:52
@Kuruttya: igen, aki látott már szakiskolát belülről, az tudja, hogy oda tényleg a legalja megy
mondjuk sok agrár, kommunikáció, szociológia, művelődésszervező szakos egyetemista és főiskolás is oda való lenne
csak amikor látjuk, hogy Gyurcsány és Orbán kölyke is közgázra járnak ingyen, akkor nehéz megmagyarázni a nyírborzasztói Pistike szüleinek, hogy a gyereküknek jó lesz a helyi szakiskola tetőfedő-bádogos 3 éves képzése, miközben ő tehetsége alapján akár gimnazista, majd később közgázos is lehetne, csak hát az a fránya keretszámcsökkentés...
le kell vágni már a színvonalas gimik létszámát is, hogy aztán nehogy sokan akarjanak, tudjanak továbbtanulni a felsőoktatásban
eleve butítsuk el a gyereket 3 év alatt
persze aki eddig szakiskolába kényszerült, mert segghülye volt, az ebből semmit nem vesz észre, és pont ilyen szellemi szintű embereket akar kinevelni, idomítani a kormány
mondjuk sok agrár, kommunikáció, szociológia, művelődésszervező szakos egyetemista és főiskolás is oda való lenne
csak amikor látjuk, hogy Gyurcsány és Orbán kölyke is közgázra járnak ingyen, akkor nehéz megmagyarázni a nyírborzasztói Pistike szüleinek, hogy a gyereküknek jó lesz a helyi szakiskola tetőfedő-bádogos 3 éves képzése, miközben ő tehetsége alapján akár gimnazista, majd később közgázos is lehetne, csak hát az a fránya keretszámcsökkentés...
le kell vágni már a színvonalas gimik létszámát is, hogy aztán nehogy sokan akarjanak, tudjanak továbbtanulni a felsőoktatásban
eleve butítsuk el a gyereket 3 év alatt
persze aki eddig szakiskolába kényszerült, mert segghülye volt, az ebből semmit nem vesz észre, és pont ilyen szellemi szintű embereket akar kinevelni, idomítani a kormány
Egyedülálló magyar találmány a bántalmazás ellen.
Megtalálod minden megállóban!
Minden willamos megállóban -- a legfrissebb utcaművészet..!
"Ne húzzátok ki a gyufát, fiúk!" ..
Begemot (törölt)
2012.09.24 10:00:38
@lapposgutta: igen, ezt jogászként tanúsíthatom, a családjogi ügyszakos bírók 99.9999%-a nő és elég előítéletes a férfiakkal szemben
a családjogi terület amúgy is inkább a pszichológiáról, szardobálásról, piszkos húzásokról szól, mint a jogról
egy jó ügyvéd bizony látleletért küldi a soha meg nem vert asszonykát is, ha az válni akar, ki tudja mikor jön még jól az a papír
megragadásnyomot produkálni meg mindenki tud magán
aztán csodálkoznak, hogy nyugaton a svéd, angol, dán, francia, amerikai férfi keresi inkább magának egy filippínó vagy thai feleséget, mert attól egyelőre nem kell még tartania, még nem borultak fel a fejükben az egészséges nemi szerepek
a nők verése felháborító, de a nők egy része pont erre a közhangulatra játszik rá, amikor ki akar semmizni egy férjet
a családjogi ítélkezésben bizony nincs törvény előtti egyenlőség, aki férfi, az bizony hatalmas hátránnyal indul
a lelki bántalmazás, ha valóban bekerül a Btk-ba, a nők által elkövetett cselekményekre tökéletesen fog illeni, csak hát az ilyesmit bizonyítani szinte lehetetlen
a családjogi terület amúgy is inkább a pszichológiáról, szardobálásról, piszkos húzásokról szól, mint a jogról
egy jó ügyvéd bizony látleletért küldi a soha meg nem vert asszonykát is, ha az válni akar, ki tudja mikor jön még jól az a papír
megragadásnyomot produkálni meg mindenki tud magán
aztán csodálkoznak, hogy nyugaton a svéd, angol, dán, francia, amerikai férfi keresi inkább magának egy filippínó vagy thai feleséget, mert attól egyelőre nem kell még tartania, még nem borultak fel a fejükben az egészséges nemi szerepek
a nők verése felháborító, de a nők egy része pont erre a közhangulatra játszik rá, amikor ki akar semmizni egy férjet
a családjogi ítélkezésben bizony nincs törvény előtti egyenlőség, aki férfi, az bizony hatalmas hátránnyal indul
a lelki bántalmazás, ha valóban bekerül a Btk-ba, a nők által elkövetett cselekményekre tökéletesen fog illeni, csak hát az ilyesmit bizonyítani szinte lehetetlen
Begemot (törölt)
2012.09.24 10:03:51
@lapposgutta: házassági vagyonjogi szerződés nélkül már meg sem szabad szólítani egy nőt
aktusokat mind videóra venni, nehogy azt állítsa utólag, hogy erőszak volt
persze ettől még kitalálhat kamut
szörnyű, hogy már az első randira is jogi képviselővel és két tanúval kell mennie az embernek
szép világ
aktusokat mind videóra venni, nehogy azt állítsa utólag, hogy erőszak volt
persze ettől még kitalálhat kamut
szörnyű, hogy már az első randira is jogi képviselővel és két tanúval kell mennie az embernek
szép világ
Ez már a legalja, érzi az ember amikor a Jobbikosok akasztófát állítanak Debrecenben. Most érték el a mélypontot a farmerkabátos szakállmatyi után aki az uniós zászló égetésen a fenekét törölte a zászlódarabbal. (Sajnos eltűnt a netről a kép...) Minden okuk megvan a…..
Begemot (törölt)
2012.09.23 22:30:56
@is: a többség nem venné elé a szomszéd autóját
az autó elvétele máshol is büntetendő
a halálbüntetés meg demokratikus államokban is létezik
USA, Japán
nem attól lesz egy állam antidemokratikus, hogy halálra ítéli a gyilkosokat, hanem hogy ez nem legitim népképviseleti szervek által alkotott törvények alapján, nem törvényes eljárásban történik
amúgy néhai Dr. Szabó András alkotmánybíró egyik előadásában kifejtette előttünk hallgatók előtt, hogy a halálbüntetést ő sem utasítja el, vannak olyan esetek, amikor helye lenne
az autó elvétele máshol is büntetendő
a halálbüntetés meg demokratikus államokban is létezik
USA, Japán
nem attól lesz egy állam antidemokratikus, hogy halálra ítéli a gyilkosokat, hanem hogy ez nem legitim népképviseleti szervek által alkotott törvények alapján, nem törvényes eljárásban történik
amúgy néhai Dr. Szabó András alkotmánybíró egyik előadásában kifejtette előttünk hallgatók előtt, hogy a halálbüntetést ő sem utasítja el, vannak olyan esetek, amikor helye lenne
Begemot (törölt)
2012.09.23 23:16:28
@is: nem csak a bolsevikok és fasiszták állítanák vissza a halálbüntetést
pl. az USA-ban se bolsevikok, se fasiszták nincsenek hatalmon, mégis van halálbüntetés
demokratikus keretek közt, jogállami eljárásokkal, igazságszolgáltatással, esküdtek, jogszabályok, védőügyvéd, amit csak akarsz
Japán ugyancsak: demokratikus állam és van halálbüntetés
az a baj, hogy aki a halálbüntetést akarja visszaállítani, arra egyből rásütik, hogy náci vagy komcsi
de akkor a halálbüntetés ellenzőitől is megkérdezhetnék a támogatók, hogy "mi van féltek? vaj van a fületek mögött? netán bűnözők vagytok, vagy azokat támogatjátok?"
mert a halálbüntetés ellenzői mindig azt harsogják, hogy aki visszaállítaná, az bizony náci, bolsevik, fasiszta, gyilkos... na ez a durva általánosítás
pl. az USA-ban se bolsevikok, se fasiszták nincsenek hatalmon, mégis van halálbüntetés
demokratikus keretek közt, jogállami eljárásokkal, igazságszolgáltatással, esküdtek, jogszabályok, védőügyvéd, amit csak akarsz
Japán ugyancsak: demokratikus állam és van halálbüntetés
az a baj, hogy aki a halálbüntetést akarja visszaállítani, arra egyből rásütik, hogy náci vagy komcsi
de akkor a halálbüntetés ellenzőitől is megkérdezhetnék a támogatók, hogy "mi van féltek? vaj van a fületek mögött? netán bűnözők vagytok, vagy azokat támogatjátok?"
mert a halálbüntetés ellenzői mindig azt harsogják, hogy aki visszaállítaná, az bizony náci, bolsevik, fasiszta, gyilkos... na ez a durva általánosítás
Begemot (törölt)
2012.09.24 01:10:00
@milyen szép a Vértes, ó: Cöcöcö, nem a bőrszínt kell elítélni, hanem a bűnt, a bűnöst. Ha roma, ha magyar, lógjon.
Meg kell nézni az USA-ban a death row inmate nyilvántartást, fehérek vannak többségben, de van minden bőrszínű...
jaaa? hogy ott nyilván KELL tartani az elítélt származását? pedig ott aztán demokrácia van
(amúgy az is kamu, hogy az USA-ban sokkal több feketét végeznek ki, mint fehéret... az viszont igaz, hogy nőket alig, akármilyen aljas, kegyetlen gyilkosságot követett el egy nő, nagy eséllyel átváltoztatják a büntetését életfogytra. Egy férfinek ott nincsenek ilyen esélyei, őket általában kivégzik előbb-utóbb... szóval nem faji, hanem nemi jelleg befolyásolja, hogy az esküdtek kit ítélnek halálra, kit végeznek ki. Nőt kivégezni nem "illik", attól irtózik a társadalom )
ha az elkövetők részletes nyilvántartást bevezetnék, legalább kiderülne, hogy a Jobbiknak igaza van, vagy csak kamu a cigánybűnözős szlogenjük
ezért is lenne érdeke a romáknak, hogy ténylegesen nyilvántartsák az elkövető származását, tisztázná a becsületeseket, a tisztességeseket, kimutathatnák a szakértőik, hogy mondjuk az elkövetők 90%-a nem is roma
meg a halálbüntetés sem a romákat, hanem a kegyetlen BŰNÖZŐKET sújtaná, magyar, svábot, ruszint, románt, kínait, romát
a törvény most sem úgy szól, hogy aki mást megöl ennyi évet kap, ha roma vagy annyi évet kap, ha sváb vagy szerb származású
azt senki nem gondolja komolyan, hogy egy vendéglátós cigányprímást felakasztanának, csak mert roma, miközben semmit nem követett el
de egy szőke übermagyart is felkötnének, ha kirabol egy bankot és közben lelő valakit
A halálbüntetés a romákat is védené az áldozattá válástól. Lásd romagyilkosságok...
Meg kell nézni az USA-ban a death row inmate nyilvántartást, fehérek vannak többségben, de van minden bőrszínű...
jaaa? hogy ott nyilván KELL tartani az elítélt származását? pedig ott aztán demokrácia van
(amúgy az is kamu, hogy az USA-ban sokkal több feketét végeznek ki, mint fehéret... az viszont igaz, hogy nőket alig, akármilyen aljas, kegyetlen gyilkosságot követett el egy nő, nagy eséllyel átváltoztatják a büntetését életfogytra. Egy férfinek ott nincsenek ilyen esélyei, őket általában kivégzik előbb-utóbb... szóval nem faji, hanem nemi jelleg befolyásolja, hogy az esküdtek kit ítélnek halálra, kit végeznek ki. Nőt kivégezni nem "illik", attól irtózik a társadalom )
ha az elkövetők részletes nyilvántartást bevezetnék, legalább kiderülne, hogy a Jobbiknak igaza van, vagy csak kamu a cigánybűnözős szlogenjük
ezért is lenne érdeke a romáknak, hogy ténylegesen nyilvántartsák az elkövető származását, tisztázná a becsületeseket, a tisztességeseket, kimutathatnák a szakértőik, hogy mondjuk az elkövetők 90%-a nem is roma
meg a halálbüntetés sem a romákat, hanem a kegyetlen BŰNÖZŐKET sújtaná, magyar, svábot, ruszint, románt, kínait, romát
a törvény most sem úgy szól, hogy aki mást megöl ennyi évet kap, ha roma vagy annyi évet kap, ha sváb vagy szerb származású
azt senki nem gondolja komolyan, hogy egy vendéglátós cigányprímást felakasztanának, csak mert roma, miközben semmit nem követett el
de egy szőke übermagyart is felkötnének, ha kirabol egy bankot és közben lelő valakit
A halálbüntetés a romákat is védené az áldozattá válástól. Lásd romagyilkosságok...
..
Begemot (törölt)
2012.09.23 23:15:12
Hol máshol lehetne találkozni a világ leboldogabb csirkéivel, mint Franciaországban? Talán az erős szakszervezetnek köszönhetően, vagy a francia gourmand-ok önzése miatt, minden esetre nem nagyon vitatkoznak arról a világ legnagyobb séfjei sem, hogy honnan kell beszerezni az…..
Begemot (törölt)
2012.09.23 12:15:31
@világevő: Inkább Árpád-sávosat kellene kitenyészteni, azt igazi magyar ember le se vágná. Végelgyengülésben pusztulna el az összes. Vagy szlovák vagy román hentest kell hívni, hogy levágja.
Begemot (törölt)
2012.09.23 12:16:26
@feherati: a genetika az oka, semmi köze a föld összetételéhez
Serbia Insajd
Breaking: úgy tűnik, hogy Douchev–Janics Natasa mégis visszaigazolt Szerbiába
2012.09.20 21:02:00
Arról már a Délmagyarország és az Index is beszámolt, hogy Natasa a visszautasíthatatlan edzői ajánlatot kapó, bolgár származású férjével, Adrian Douchevvel (Ducsev) Szerbiába költözik, ám az még nem dőlt el, hogy a szerb férjéhez költöző Benedek Dalmához hasonlóan a…..
Begemot (törölt)
2012.09.21 17:12:17
@Modor Tibi: nem magyar győzelem születik, hanem személyes győzelem, akármilyen csapatsport, akármilyen nemzeti zászló lobog
ez már rég a pénzről szól, ahol többet fizetnek, oda megy a sportoló
nincs ezzel baj, csak akkor, ha nemzeti érzelmeket akarnak belevinni egy ilyen multikulti, multinacionális iparba, mint a sport
már rég nincs helye a nemzeti zászlóknak a mezeken, illetve ha felvarrják őket, akkor is csak annyit érnek, mint egy MU vagy Milan vagy Bayern címer
amikor fekete a fél francia és angol válogatott, meg a német nemzeti csapatban Özil és Podolski a főszereplők, akkor nem kellene már nemzeti érzelmeket vinni a fociba, sportba
ez már rég a pénzről szól, ahol többet fizetnek, oda megy a sportoló
nincs ezzel baj, csak akkor, ha nemzeti érzelmeket akarnak belevinni egy ilyen multikulti, multinacionális iparba, mint a sport
már rég nincs helye a nemzeti zászlóknak a mezeken, illetve ha felvarrják őket, akkor is csak annyit érnek, mint egy MU vagy Milan vagy Bayern címer
amikor fekete a fél francia és angol válogatott, meg a német nemzeti csapatban Özil és Podolski a főszereplők, akkor nem kellene már nemzeti érzelmeket vinni a fociba, sportba
Begemot (törölt)
2012.09.21 17:19:41
@staropramen: Janics Natasa nekem nem azért nem volt soha sem szimpatikus, mert szerb, hanem mert egy hisztérika. Nyert érmeket, magának, az országnak, most majd a szerbeknek nyer (illetve elsősorban magának), ez a világ rendje.
Nagy László meg milliárdokat keresett a kocsisori lotyós alkudozásával, megérte neki, ez egy piac, kofaként kell alkudni, vadkapitalizmus van a sport piacon, ha volt olyan hülye, aki fizetett érte, akkor hajrá.
Én mondjuk sose értettem, amikor azt mondta valaki, hogy nekünk nyert érmet ez meg az... nekem ugyan nem. Én a magam örömére mindig is sportoltam, ezután is fogok.
Nemzeti vagy üzleti sportőrület nem az én asztalom. Nem is utálok senkit azért, mert Fradis, Újpest vagy Debrecen szurkoló vagy magyar, szerb, román színekben versenyzik.
Nagy László meg milliárdokat keresett a kocsisori lotyós alkudozásával, megérte neki, ez egy piac, kofaként kell alkudni, vadkapitalizmus van a sport piacon, ha volt olyan hülye, aki fizetett érte, akkor hajrá.
Én mondjuk sose értettem, amikor azt mondta valaki, hogy nekünk nyert érmet ez meg az... nekem ugyan nem. Én a magam örömére mindig is sportoltam, ezután is fogok.
Nemzeti vagy üzleti sportőrület nem az én asztalom. Nem is utálok senkit azért, mert Fradis, Újpest vagy Debrecen szurkoló vagy magyar, szerb, román színekben versenyzik.
A Fidesz és az MSZP társadalmi újraelosztást érintő elképzelései ismeretében, nehezítve mindezt az utóbbi párt minap nyilvánosságra került szavazatmaximáló stratégiájával is, súlyosan felmerül a kérdés: mik közül is lehet választani? A kérdésfeltevést itt egy kicsit…..
A videón látható férfi jegy nélkül utazott a belgrádi városi buszon. Lebukott, ám nem akarta elhagyni a járművet, inkább erősen megkapaszkodott.
Az ügyet a rendőrök vették át, akik nem túl finom módszert választottak a bliccelő megregulázására. Az ügy persze folytatódik,…..
A családon belüli erőszak önálló büntetőjogi tényállása körüli purparlé engem kísértetiesen emlékeztet az első Orbán-kormány alatt a négyes metró ürügyén dúló eszmei pengeváltásra.
Ugye emlékszünk még rá. Viktor megharagudott Budapestre, mert a bűnös város nem…..
Begemot (törölt)
2012.09.19 22:04:46
@milyen szép a Vértes, ó: ismétlem, az elkövetők megbüntetése eddig is lehetséges volt, sőt az esetek nagy részében még magánindítvány sem kellett hozzá
most sem fog semmi változni, egyszerűen annyi szigorítást tudok elképzelni, hogy a lelki bántalmazás nevű kétes értelmezési hátterű tényállást megkreálják... ez meg mint gumiszabály sok idióta jogesetet fog szülni
az USA-ban meg máshol a nyugati államokban elérték a nagy jogvédők, hogy a szülőket minden szomszéd, ismerős feljelenti, ha akár csak gyanúsak is nekik, elveszik a gyerekeiket mégis megmaradt ott is a családon belüli erőszak, vérfertőzés, bántalmazás, lelki terror, meg benn hagyják a gyereket az autóban megfőni, amikor bemennek a bevásárlóközpontba, anyuci fegyverével lelövik egymást a 3 évesek, belefulladnak a kerti medencébe, pincében tartja fogva a gyerekeit és kúrja évtizedeken át egy osztrák arc, a család kutyája széttépi a csecsemőt, mert felelőtlen szülők azt hiszik, hogy a kutya megbízhatóbb, mint egy ember...
sem a szándékos, sem a gondatlan sérülésokozás nem lesz jobban büntethető
elvégre minden elképzelhető fizikai bántalmazás már most is büntetendő
a lelki terror meg egy jogilag megfoghatatlan dolog
majd a büntető igazságszolgáltatásban is elharapódzik a pszichológus "szakértők" uralma, mint a családjogi ítélkezésben, csirkebélből megmondják a kis bölcsészek, hogy a gyerek lelkileg bántalmazva volt...
anyuci meg majd örül, hogy apucit lecsukják egy ilyen megdönthetetlen bizonyíték miatt és lelép a szomszéd Gabi bácsival és viszi a teljes vagyont
miért nem a mostani teljesen megfelelő és szigorú szabályokat kényszerítik ki inkább? aki mást megöl, megver, megsért, azt büntetni kell... most is, ezután is
most sem fog semmi változni, egyszerűen annyi szigorítást tudok elképzelni, hogy a lelki bántalmazás nevű kétes értelmezési hátterű tényállást megkreálják... ez meg mint gumiszabály sok idióta jogesetet fog szülni
az USA-ban meg máshol a nyugati államokban elérték a nagy jogvédők, hogy a szülőket minden szomszéd, ismerős feljelenti, ha akár csak gyanúsak is nekik, elveszik a gyerekeiket mégis megmaradt ott is a családon belüli erőszak, vérfertőzés, bántalmazás, lelki terror, meg benn hagyják a gyereket az autóban megfőni, amikor bemennek a bevásárlóközpontba, anyuci fegyverével lelövik egymást a 3 évesek, belefulladnak a kerti medencébe, pincében tartja fogva a gyerekeit és kúrja évtizedeken át egy osztrák arc, a család kutyája széttépi a csecsemőt, mert felelőtlen szülők azt hiszik, hogy a kutya megbízhatóbb, mint egy ember...
sem a szándékos, sem a gondatlan sérülésokozás nem lesz jobban büntethető
elvégre minden elképzelhető fizikai bántalmazás már most is büntetendő
a lelki terror meg egy jogilag megfoghatatlan dolog
majd a büntető igazságszolgáltatásban is elharapódzik a pszichológus "szakértők" uralma, mint a családjogi ítélkezésben, csirkebélből megmondják a kis bölcsészek, hogy a gyerek lelkileg bántalmazva volt...
anyuci meg majd örül, hogy apucit lecsukják egy ilyen megdönthetetlen bizonyíték miatt és lelép a szomszéd Gabi bácsival és viszi a teljes vagyont
miért nem a mostani teljesen megfelelő és szigorú szabályokat kényszerítik ki inkább? aki mást megöl, megver, megsért, azt büntetni kell... most is, ezután is
Begemot (törölt)
2012.09.19 22:10:36
@genyamagyar: mert vannak jogász végzettségűek, akik értik, hogy amit most kazuisztikus módszerrel szabályozni akarnak, az már régen büntetendő más tényállások neve alatt
a felderítést, ítélkezést a látencia lehetetleníti el, ez pedig nem a büntetőjog sara, hanem a társadalomé
a családon belüli erőszak egy olyan cselekmény, ahol a látencia magas
a felderítést, a tanúk védelmét, a büntetőeljárást, rendőri intézkedések jogi hátterét kellene megerősíteni, nem új, hangzatos tényállásokat kreálni
a társadalmi szemléletváltás fogja eltüntetni a családon belüli erőszakot, ahogy a korrupciót is
ha nem lesz gyökeres szemléletváltás, akkor akár halállal is fenyegethetik a korrupt embert vagy a családját terrorizálót, akkor sem változik semmi
ez csak kis részben büntetőjogi kérdés
és igen a visszaélés lehetősége elég nagy, ahogy a külföldi példákból látjuk
ahol nagyon szigorú, egymást feljelentő rendszer működik, ott vannak a legdurvább melléfogások, baklövések
mást megverni, sérülést okozni bűncselekmény, ezt a Btk ma is kimondja általános érvénnyel
a felderítést, ítélkezést a látencia lehetetleníti el, ez pedig nem a büntetőjog sara, hanem a társadalomé
a családon belüli erőszak egy olyan cselekmény, ahol a látencia magas
a felderítést, a tanúk védelmét, a büntetőeljárást, rendőri intézkedések jogi hátterét kellene megerősíteni, nem új, hangzatos tényállásokat kreálni
a társadalmi szemléletváltás fogja eltüntetni a családon belüli erőszakot, ahogy a korrupciót is
ha nem lesz gyökeres szemléletváltás, akkor akár halállal is fenyegethetik a korrupt embert vagy a családját terrorizálót, akkor sem változik semmi
ez csak kis részben büntetőjogi kérdés
és igen a visszaélés lehetősége elég nagy, ahogy a külföldi példákból látjuk
ahol nagyon szigorú, egymást feljelentő rendszer működik, ott vannak a legdurvább melléfogások, baklövések
mást megverni, sérülést okozni bűncselekmény, ezt a Btk ma is kimondja általános érvénnyel
Begemot (törölt)
2012.09.19 22:14:55
@genyamagyar: a gyilkosság ellen sem úgy szól a törvény, hogy külön tényállás szól a családon belül elkövetett cselekményekről, meg külön a Kovács vezetéknevűek megölése ellen, meg külön a Tisza bal partján elkövetett cselekmények ellen
minősített esetek vannak, amik indokoltak, helyesek
talán a kapcsolódó bűncselekményeknél lehetne minősített eset a családtag sérelmére elkövetett elkövetés
de ki a családtag?
Csjt majd megmondja?
vagy az elvált házastárs minek minősül?
és az alkalmi szexpartner, barátnő?
most is kaphat sok évet, aki megver, megöl mást, talán csak be kellene tartatni a már meglévő törvényeket, növelni a felderítés hatékonyságát
minősített esetek vannak, amik indokoltak, helyesek
talán a kapcsolódó bűncselekményeknél lehetne minősített eset a családtag sérelmére elkövetett elkövetés
de ki a családtag?
Csjt majd megmondja?
vagy az elvált házastárs minek minősül?
és az alkalmi szexpartner, barátnő?
most is kaphat sok évet, aki megver, megöl mást, talán csak be kellene tartatni a már meglévő törvényeket, növelni a felderítés hatékonyságát
Kicsit bulvárosan hangozhat a cím, de tényleg nincs ötletem arra, hogy vajon mit keres ez a pártocska a magyar parlamentben. Eleve, ez a párt szinte nem is létezik: rendszeresen a Fidesz viszi be őket az országgyűlésbe, ha egyedül kellene indulnia, gyorsan a történelem…..
Begemot (törölt)
2012.09.19 01:24:09
@Kopasz Szuzukis: A keresztény lehet demokrata, nem minden keresztény katolikus, ahol erős központosítás van, de még a katolikusok sem ezt az elvet követik politikai irányultságukban.
A kereszténység semmivel sem magasabb értékrend, mint a buddhista, totál más, össze se lehet hasonlítani.
Mellesleg a buddhistákról elég messzi elképzeléseid lehetnek. Nekem konkrétan dél-kelet ázsiai buddhista ismerőseim barátaim vannak, na náluk elvakultabb vallásosságot egy kereszténynél sem láttam, na jó, talán a fülöp-szigeteki ön-keresztrefeszítőknél. Sőt szerintük minden vallás alacsonyabb rendű, mint a tuti buddhizmus. Ezen kívül húst hússal esznek, néha kis rizzsel.
A Dél-Kelet Ázsiai buddhista országok kőkemény katonai hatalmak a térségben, igen ölik is egymást, mindenféle skrupulus nélkül. És a buddhista szerzetesek a muay thaiosoktól kezdve a katonákon át a gengsztereket is megáldják, imádkoznak értük, ha megfizetik őket.
A keresztények sem különbek persze.
Minden vallás felsőbbrendűnek hiszi magát.
A buddhizmus nem az a Budapest belvárosi teaházakban merengő bölcsészeket tömöríti, akikről te azt hiszed, hogy ők a buddhisták.
Minden vallás békét hirdet, az iszlám is. Papíron, aztán meglincselnének minden ateista fehér embert egy karikatúráért. A buddhizmus is papíron, meg a kereszténység is békés.
Az viszont igaz, hogy a KDNP egy látszat párt, a tagjainak kb semmi köze nincs a kereszténységhez.
Ahogy Orbán is egy ateista, hitehagyott református gyerek, mégis a katolikus miséken mutatkozik.
Ez egyszerűen egy fogás, amivel a templomba járó öreg vidéki néniket akarják megnyerni maguknak.
Ugyanígy a Demokratikus Koalíció is egy senki által be nem szavazott csapat.
Meg anno az SZDSZ is csak felvette a liberális címkét, a valódi liberalizmushoz semmi köze.
A kereszténység semmivel sem magasabb értékrend, mint a buddhista, totál más, össze se lehet hasonlítani.
Mellesleg a buddhistákról elég messzi elképzeléseid lehetnek. Nekem konkrétan dél-kelet ázsiai buddhista ismerőseim barátaim vannak, na náluk elvakultabb vallásosságot egy kereszténynél sem láttam, na jó, talán a fülöp-szigeteki ön-keresztrefeszítőknél. Sőt szerintük minden vallás alacsonyabb rendű, mint a tuti buddhizmus. Ezen kívül húst hússal esznek, néha kis rizzsel.
A Dél-Kelet Ázsiai buddhista országok kőkemény katonai hatalmak a térségben, igen ölik is egymást, mindenféle skrupulus nélkül. És a buddhista szerzetesek a muay thaiosoktól kezdve a katonákon át a gengsztereket is megáldják, imádkoznak értük, ha megfizetik őket.
A keresztények sem különbek persze.
Minden vallás felsőbbrendűnek hiszi magát.
A buddhizmus nem az a Budapest belvárosi teaházakban merengő bölcsészeket tömöríti, akikről te azt hiszed, hogy ők a buddhisták.
Minden vallás békét hirdet, az iszlám is. Papíron, aztán meglincselnének minden ateista fehér embert egy karikatúráért. A buddhizmus is papíron, meg a kereszténység is békés.
Az viszont igaz, hogy a KDNP egy látszat párt, a tagjainak kb semmi köze nincs a kereszténységhez.
Ahogy Orbán is egy ateista, hitehagyott református gyerek, mégis a katolikus miséken mutatkozik.
Ez egyszerűen egy fogás, amivel a templomba járó öreg vidéki néniket akarják megnyerni maguknak.
Ugyanígy a Demokratikus Koalíció is egy senki által be nem szavazott csapat.
Meg anno az SZDSZ is csak felvette a liberális címkét, a valódi liberalizmushoz semmi köze.
Begemot (törölt)
2012.09.19 01:52:20
@hackbard.celine: nem a hitre szavaznak az emberek hiszen akkor a KDNP maga is merne indulni a választásokon
a megoldás az elvándorlás
az elvallásosítás ellen az emberek ellenállnak, legfeljebb látszatból beállnak a sorba, ahogy anno a május elsejei felvonulásokon is tapsoltak minden meggyőződés nélkül
ahogy Orbán is minden vallásos meggyőződés nélkül bólogat az augusztus 20-i misén
minden pártnak megvan az attribútuma, hívószava, jelképei, kabalája, a KDNP-nek éppen a kereszténység... nem is jutnának be egyedül az országgyűlésbe ilyen portfólióval
a megoldás az elvándorlás
az elvallásosítás ellen az emberek ellenállnak, legfeljebb látszatból beállnak a sorba, ahogy anno a május elsejei felvonulásokon is tapsoltak minden meggyőződés nélkül
ahogy Orbán is minden vallásos meggyőződés nélkül bólogat az augusztus 20-i misén
minden pártnak megvan az attribútuma, hívószava, jelképei, kabalája, a KDNP-nek éppen a kereszténység... nem is jutnának be egyedül az országgyűlésbe ilyen portfólióval
..
..
Mint ahogy az a nagyvilágban köztudott, a Hooters nem a kajájáról híres. Dr Dzsásztisz is ezzel szembesült az alig egy hónapja megnyílt helyen:
Két alkalommal is teszteltem a magyar Hooterst, azaz az első csalódás után adtam neki egy második esélyt. A tapasztalatom szinte minden…..
Begemot (törölt)
2012.09.18 11:10:03
Egy történet arról, hogyan lehet okosan, és tervszerűen nekivágni a világnak, felkészülve a nehézségekre és leküzdve azokat. Az már megint egy másik kérdés, hogy miért veszíti el Magyarország sorra az olyan embereket, mint Gyé és családja...
TROLLFIGYELŐ: Trollt…..
Méltánytalanul kevés szó esett eddig itt a blogon a legfontosabb túlélési "kellékről", amire mindenkinek szüksége lesz, mégpedig a vízről. Elengedhetetlen minden preppernek valamennyi vizet tárolnia, de a víz súlya korlátozza a lehetőségeinket, ahogy nagyobb mennyiség…..
Begemot (törölt)
2012.09.18 00:32:46
@lógós versenyszférás és állami dolgozó adócsaló: na pont erre próbáltam rávilágítani :)
a magyar állam a védekezés lehetőségét is elveszi a fegyvertartás lehetetlenné tételével
érdekes, hogy a szlovák, cseh, német, osztrák, skandináv államok nem ilyen emberellenesek
a magyar állam a védekezés lehetőségét is elveszi a fegyvertartás lehetetlenné tételével
érdekes, hogy a szlovák, cseh, német, osztrák, skandináv államok nem ilyen emberellenesek
Töprengtem egy ideig, megjelentessem-e a mai posztot, amiért most mégis itt olvashatjátok ezt a történetet, az az, hogy érzésem szerint egy meglehetősen elterjedt látásmódot jelenít meg. Úgy érzem, a szerzője, Eszter, már eldöntötte, hogy el szeretne menni Magyarországról, abban…..
Begemot (törölt)
2012.09.16 19:04:54
@Foxtrotty: ja, Anglia, főleg London, az maga a multikulti, meg a munkahelyek is elég multi szemléletűek, elvégre hozzánk is nyugatról jött be ez
tényleg nem tudom, hogy mit akarnak
tényleg nem tudom, hogy mit akarnak
Begemot (törölt)
2012.09.16 19:09:31
@Fruka1: nyugi, Ausztráliába még skilled kategóriában sem egyszerű bejutni
különben fél Afganisztán ott lenne már, szereznek egy pék, villanyszerelő, akármilyen papírt és bevándorolnak
pontrendszer van, szigorú feltételek, öregeket nem fogadnak, angol nélkül nem megy, munkáltatót kell keresni, aki fogad
nem olyan egyszerű az, hogy aki villanyszerelő, az mehet
különben fél Afganisztán ott lenne már, szereznek egy pék, villanyszerelő, akármilyen papírt és bevándorolnak
pontrendszer van, szigorú feltételek, öregeket nem fogadnak, angol nélkül nem megy, munkáltatót kell keresni, aki fogad
nem olyan egyszerű az, hogy aki villanyszerelő, az mehet
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Erre megoldás az agyelszívás...
aztán a bevándorlókat meg gyűlölni kezdik, de élni már nem tudnának a munkájuk nélkül.
Svédország déli része már tiszta Koszovó, meg Afganisztán :)
@hagyma: azt azért hozzátenném, hogy az angliai angol koránt sem a klasszikus, sokkal többet változott az utóbbi pár száz évben, mint az amerikai angol, kiejtésben mindenképpen
az amerikai kontinensen bizony egy korábbi nyelvállapot őrződött meg, a 19. század végén a tehetős angol családok Amerikába küldték a gyerekeiket jó, helyes angolt, kiejtést tanulni
persze ez a szókincsbeli változásokra nem vonatkozik, hiszen az Újvilágban sok új szó, kifejezés is kialakult
de az amerikai kiejtést egyértelműen jobbnak tartották, klasszikusabbnak, mint az elfajzott angol akcentusokat
sőt a spanyol nyelv is az amerikai kontinensen maradt meg egy klasszikusabb, archaikusabb változatban, Spanyolországban, a nyelv szülőhazájában pedig tovább fejlődött, elfajzott a klasszikushoz képest, modernizálódott