Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mssfz

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
mssfz 2013.02.03 15:12:51
@ohhai: Az pech. :) De ha olyan a munka, amiért tényleg érdemes "leutazni" (pl. Bosch hatvanban), akkor rendszerint van jó tömegközlekedés, de gyakran céges busz is. (Esetleg ki lehet adni a pesti lakást, és olcsóbban bérelni egyet a helyszínen.)
mssfz 2013.02.03 15:31:55
@prognosys: Tudom, hogy nem nekem szól a felvetés :)... de ennek ellenére jelezném, hogy - bár van, amivel egyetértek a rendszer tökéletlenségét illetően - aki többet keres, lehet, hogy azért keres többet, mert többet tanult és/vagy dolgozott/dolgozik, ezért aztán magasabb a munkaerőpiaci értéke. A versenyszférában legalábbis ez mindenképp így van, és nem tartanám igazságosnak ezen ambiciózusabb embereket kötölező jelleggel diszkriminálni.
mssfz 2013.02.03 16:12:48
@fidesz = népirtó csőcselék: @fidesz = népirtó csőcselék: Egy picit talán túl egyszerű a gondolkodásod, a stílusod pedig nagyban rontja a hitelességed, arról nem is beszélve, hogy elkanyarodsz az eredeti témától.

Rövid reakció a konkrétumokat nélkülöző kommentelési ámokfutásodara:

A magyar átlagbér többszörösét keresem, amit a saját erőmből, kitartó és becsületes munkával értem el alkalmazottként a versenyszférában. A fizetésem 100%-ban fehéren kapom, ezért sokkal több adót fizetek, mint rengeteg olyan ember, aki nálam egyébként sokkal jobban él. Az orvosokat (és lényegében az egész országot) jelentős részben a hozzám hasonlók adója tartja el, így szerintem megvan a mi álláspontunk létjogosultsága is.
Teljesen átlagos hétfő délelőtt volt. Zoltán, mikor felült motorjára, még nem sejtette, hogy percek múlva sokak élete gyökeresen meg fog változni. Az övé egészen a nemlétezésig –ennél gyökeresebb változást nehéz elképzelni. Az M3 bevezetőjén három sávon áramlanak a…..
mssfz 2012.09.30 16:47:57
@jet set: Szerintem egyébként de igen, ha pl. társulna mellé egy 30-as tábla. De egy dupla záróvónal (fényvisszaverő bütykökkel) normális kitáblázással bőven beleférne. Tipikus példája annak, hogy rohadtul nem a pénz hiányzik a balesetveszély csökkentéséhez, hanem az akarat meg az értelmes gondolkodás. Bár gondolom, ezzel sok újat nem mondtam...