Regisztráció Blogot indítok
Adatok
TreveriGall

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A „hétfejű” öregembernek hat emberfeje és egy lófeje volt, és az egyik legfurcsább temetkezés volt, amit valaha láttam. 2006 őszén közel másfél éve folytattuk – kisebb megszakításokkal - egy hatalmas római kori temető feltárását az óbudai Duna-parton,…..
TreveriGall 2012.09.15 12:38:07
Szép napot! Hetedik éve foglalkozom a keltákkal őseim származása okán. Adnék történelmileg megalapozott válasz a koponyákra. Kezdeném az elején. Nem véletlen a koponyák hatos száma. id. Plinius a Naturalis Historica kr.u. 73-75 művében leírja hogy a kelták a áldozati ünnepeiket a teliholdat követő hatodik éjjelen tartják. Ilyenkor áldoznak ES-VS istennek illetve Teutates istennek. Az aquincumi erőd az araviscus kelta törzs területén helyezkedik el, ahogy a Gellért hegyi oppidum, vagy a Pilisszántón található "Pálos kereszthez" kapcsolódó druida iskola is. Amikor ez az idős ember a földbe került a Pannóniában állomásozó légiósok létszámában csak minden 10. volt született római. A többi görög,szír, kelta, pannon stb. törzsbeli volt, ld. dunapentelei légiós sír feliratok. Tehát a legénység ősei nyelvén beszélt és saját isteneknek áldoztak. Ezért nem meglepő egy kelta áldozati sír egy római erőd területén. De térjünk vissza a keltákhoz és a koponyákhoz. A kelták fejkultusza közismert. A kultusz visszaköszön a Hegylakó című filmben. Pannóniában a mai Belgrád területén élt a Scordiscus/Scordisci kelta?? törzs. Pénzérméjükön látható hogy levágott fejen a hajas fejbőrt rajtahagyva ivókupának használják az ellenség levágott fejét. Ezeknél a koponyáknál is hiányzik az álkapocs csont, valamint utólag lettek a sírba betemetve. Ennek egy logikus magyarázata van. Nem az idősebb emberrel együtt temették el, tehát neki nem áldozhatták föl ezeket az embereket. A később eltemetett emberek "árulók" voltak, vagy egy áruló és a családja. Ezért hiányzik az álkapocs mindenkinél. Annak mozgatásával lehet beszélni. Beszédes a koponyák helyzete is. M alakban vannak a sírba helyezve. folyt. köv
TreveriGall 2012.09.15 13:52:07
A Vinca - Tordosi kultúra Kárpát hazai cserépedényein sokszor M jel található. A szakálháti szelelőlapát egyértelműsíti azt hogy az M jel nem takar mást mint Földanyát. Ha az M jel mögöttes tudattartalma Földanya akkor választ kapunk ezekre a szavakra M-ama. M-other,M-utter,M-ere,M-or, M-ater, M-atty stb. Mind M jellel kezdődik és anyát jelent. A díszítő sorokat és motívumokat el lehet felejteni, ugyanis jelen irásomban a betűk egymás után írása sem kedvtelés hanem adat vagy tényközlés. Ez a tényközlés egyidős az emberrel. A vonaldíszes kerámiaként emlegetett díszítő mód is ezt takarja. Készülő írásomban kifejtem hogy mit jelent. Az itt élő emberek Földanyát Vs-tent és a teremtő atyát Es-tent tisztelték. A kötőjelet azért raktam be mert külön fogalom. A ten szó egy kelta utódnyelven tüzet jelent. Áldozati tüzet adnak ES-nek és Vs-nak. Így
lett belőle ES-VS a gallok főistene. Tehát M jel Földanya. A kelták háromrétegű világa adja a választ a koponyák elhelyezkedésére. A lelkük Földanyához kell hogy szálljon, nem pedig a felső világba a Hadak útjára. Nem születhetnek újjá!! Ez az ősi elv a magyarázata annak hogy kelta-szkíta sírokban hamvasztással és csontvázzal temetkeznek. Akiket hamvasztanak annak a lelke a felső világba a Hadak útjára száll és fénylő csillagként tekint le ránk, várva azt hogy egy újszülöttben leszülethessen újra. A nyelvünk is őrzi ezt az ősi logikát. Itt van a SZER-TOR-t-ÁS szavunk tudati jelentése. Egy kelta utódnyelv adja meg a pontos választ ezen szavunkra. SZER= csillag, TOR-Vágás t-ad-Ás-Ásten. Csillag vágást ad Istennek. Áldozatot mutat be.Ugyanilyen a SZER-ÉL-MÁS szerelmes szavunk tudati jelentése. A lelkem él másban! Csillagom becézgetői szavaink őrzik ezt. Minden a nyelvünkben van lekódolva! folyt.köv
TreveriGall 2012.09.15 17:02:39
Ott tartottam hogy az M jel Földanya. Hozzá küldték a lelkeket. De hol az átjáró Földanyához? A kelták hite szerint minden üreg vagy barlang átjárót képez Földanyához. Ilyen üreg a sírgödör is. A történelmi forrás Pompoius Mela. " A druidák képzése barlangokban zajlik" Ott gyakorolják a kapcsolat felvételt.

Egy kérdés maradt nyitva. Mi célt szolgál a lókoponya? A lovat a kárpát medencében szentként tisztelték. Meséink őrzik a ló és táltos kapcsolatát. A királyfi parázzsal megeteti a lerozzant gebét akiből egy aranyszőrű "hat" lábú táltos paripa lesz akinek a hátára felülve elszáll mint a gondolat. A magyar esküszik mindenre ami szent neki. A teremtő Istenre és Földanyára. Az eskü szó egy kelta utódnyelvben lw/lú. Mivel a ló az ami szent ismeri az utat Földanyához. Az írek "seahorse" ábrája ami egy fehér ló zöld mezőben a vízbe fúlt tengerészek lelkeit szállítja el Földanyához. Julius Caesar leírta a Bello Gallica című művében hogy Vercingetorix inkább éhezett Alesiánál mintsem a lovakat levágta volna, kiengedte őket a kapun. A ló itt vezetőként szerepel. Azt hiszem mindenre választ adtam. Még egy fontos dologra kitérnék. Amikor a római történészek írásait olvassuk és szentírásként idézzük vagy hivatkozzuk jusson eszünkbe id Plinius " dicitur" előtagja a történészek nevei előtt a Naturalis Historica című munkájában. A szó jelentése: "azt mondják hogy" Ergo a szerző hitelességét már maga Plinius megkérdőjelezte. A 2000 szerző munkáját tartalmazó mű sohasem lett magyarra fordítva. Vajon miért??