Regisztráció Blogot indítok
Adatok
reklamfogo

801 bejegyzést írt és 31 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
És eljött egy újabb évvége, bár sajnos idén a szilveszteri buliknak kampó. Hogy ki mivel tölti így a mai estét, az magánügy, de biztos lesznek olyanok, akik valami olyasmivel fogják elütni az időt, amelyhez szükségük lesz a most bemutatott reklámban szereplő termékre: az óvszerre. Sokféle…..
Reklámfogás Ki kit ver itt? 2020.12.28 07:35:00
Programot keresel a két ünnep között? Semmi jó nem jut az eszedbe? Akkor vess egy pillantást erre a hirdetésre! "Have some fun.", vagyis "Szórakozz." - eddig jól kezdődik. "Beat your wife tonight.", "Verd meg a feleséged ma este." Hogy mi van?! Milyen időtöltést ajánlanak itt nekem? Aztán így…..
Reklámfogás Derekas ajándék 2020.12.24 08:20:00
Túl a karácsonyi bevásárlás megpróbáltatásain, pihegve szemléljük szeretteinket, amint az általunk kiötlött ajándékokkal vannak elfoglalva. Örömünknek talán csak az szabhat gátat, ha végiggondoljuk, mennyit kellett futkosni egy-egy darabért, vagy micsoda megerőltetés is volt az idei bevásárlás.…..
Reklámfogás Tükör-képes 2020.12.21 07:55:00
Már többször szerepelt az oldalon rémületesen ügyes gerilla reklám, ezt a mostanit is a kreatív ötletek közé sorolom. Elképesztően egyszerű, takarékos, ugyanakkor mind a környezet, mind az adódó lehetőség maximális kihasználása összpontosul benne. A tükörre ragasztott nyaklánc, amelyet ki-ki szinte…..
Reklámfogás Isteni szövegek 2020.12.17 08:18:00
Bár a most terítékre kerülő hirdetések nem a klasszikus értelemben vett reklámok, mégis népszerűsítenek és ajánlanak egy bizonyos szolgáltatást, ilyformán akár annak is tekinthetjük őket. Céljuk, a reklámhoz hasonlóan, a figyelem felkeltése, a kíváncsiság felborzolása és a felhívás, hogy az ember…..
Reklámfogás Fény-szórás 2020.12.14 06:31:00
Az egyik legkreatívabban használható vizuális elem, nem csak reklámokban, maga a fény. Különböző színek, alakok, hangsúlyok vagy illúziók hozhatóak létre velük, nem meglepő, hogy a művészek egyik kedvence. Következzen most négy autós reklám, amely ugyancsak a fénnyel manipulál. A Hyundai…..
Reklámfogás Csuri-muri 2020.12.10 07:48:00
Vannak reklámok, amelyeket nem tudok hova tenni, nem tudom, hogy milyen folyamatok vezethettek oda, hogy azokat valakik elkészítsék, sőt, publikálják. Vannak szimplán ostoba hirdetések, és vannak olyanok, amelyek jót akarnak, ám a próbálkozás visszafelé sül el. Ez utóbbi kategóriába sorolnám ezt a…..
Itt ülünk a bezártságban, egyenlőre az éttermeket kerülnünk kell, csak kiszállítással juthatunk hozzá kedvenc fogásainkhoz. A most bemutatott reklám ugyan nem erre a helyzetre készült, hanem még jóval a vírus előtt, de most nagyon aktuális: A színes, zenés, lendületes és vicces filmecske…..
Ho, ho, ho... ismét eljön a pocakos, pirosruhás apó, és teleszórja a gyerekcipőket ajándékkal, meg virgáccsal, ha a lista alapján az jár. Vajon hányan hisznek ebben a kedves figurában nálunk? Amerikában, az itt látható hirdetés szerint, az emberek egy harmada, azaz nagyjából 100 millió ember. Ez nem…..
Reklámfogás Ne dőlj be 2020.12.02 07:26:00
Az ünnepek közeledtével, még akkor is, ha idén sajnos sok tekintetben karcsúbb lesz a Karácsony, fontos átgondolni, mennyit is eszünk-iszunk. Hogy ne legyen késő bánat, íme egy ötletes és képletes járműreklám ahhoz, hogy jól döntsünk. Persze nem kell azonnal vegának lenni, ahogy a reklámszöveg…..
Reklámfogás Az ajtóját! 2020.11.30 07:04:00
Az évek során nyilván kiderült, hogy nekem nagyon bejönnek a humorral operáló reklámok, még akkor is, ha azok egy ici-picit ostobán túlzóak is. Ez a mostani Forte biztonsági ajtó hirdetés is ebbe a kategóriába esik, egyszerű és vicces, azaz egyszerűen vicces. Az ajtó tulajdonosához behatolni…..
Reklámfogás Rúzs a pasiknak 2020.11.26 06:33:00
Nem mind arany, ami fénylik, tartja a bölcs mondás, ami arra utal, hogy nem minden az, aminek első pillantásra látszik. Bizony, ez a reklám is egy nőknek szóló kozmetikai hirdetésnek tűnik elsőre, de a nagybetűs felirat megakaszt: "This is an ad for men.", vagyis "Ez egy férfiaknak szóló hirdetés".…..
Reklámfogás Fura gondoskodás 2020.11.23 08:20:00
Újra egy olyan reklámfilm kerül az étlapra, amely az egyszerűségével hódít, és a hangulatával, ötletével. A remekmű az indiai légitársaság egy régebbi alkotása, de szerintem semmit sem vesztett aktualitásából és kreativitásából. Öveket becsatolni, felszállás! Kezdetben magunk is mosolyogva…..
Reklámfogás Lásd a láthatatlant 2020.11.19 09:29:00
Régen került terítékre szimplán közérdekű vagy társadalompolitikai reklám, íme egy ilyen. Elsősorban nem az aktualitása miatt választottam, bár az sem lebecsülendő, hanem a grafikai megoldása miatt. A képen egy világos ruházatú hölgy fekszik, az első pillantásra fekete lepedőkkel borított ágyon.…..
Reklámfogás Svájci fricska 2020.11.16 07:08:00
Viszonylag ritkák azok a reklámok, amelyek töprengésre késztetnek, amelyeknél nem azonnal egyértelmű az üzenet. Vigyázni kell ezekkel, mert a legtöbb fogyasztó azokat a hirdetéseket kedveli, ahol az ötlet nyilvánvaló és a humor átlátható. Persze az sem mindegy, hogy mit szeretnénk reklámozni, mert…..
Néha azt hallani, hogy a sok okos kampány ellenére a környezetvédelemmel és a globális felmelegedéssel azért nem törődik sok ember, mert igazából egyiket sem érzi a saját bőrén. Persze vannak következmények, amelyek tényleg itt vannak körülöttünk, de egy átlagember valóban nem szembesül…..
Reklámfogás Furcsa fogyás 2020.11.09 08:20:00
Egyszer már górcső alá vettem egy tuti nyelvoktatási módszert, most egy fogyást ígérő tapasz következik. Csak azért, hogy lássuk, még mindig jönnek, kopogtatnak, és sajnos még mindig vannak, akik bedőlnek neki, pedig a módszer teljesen ugyanaz. Az egész ezúttal is egy online reklámmal kezdődött,…..
Reklámfogás Nincs wi-fi? 2020.11.05 05:59:00
Manapság tényleg eljutottunk odáig, hogy szinte bárhol tudjuk használni a mobilunkat és vele persze a mobil internetet. Sőt, rengeteg helyen van ingyen wi-fi is, ha ennél több kellene. Talán már el sem tudjuk képzelni, milyen volt az élet az internet előtt - sok fiatal úgy véli, az i.e. rövidítés az…..
Reklámfogás Lefegyverző szöveg 2020.11.02 07:27:00
Csak rövid ideig gondolkodtam, milyen kommentárt fűzzek ehhez a cigaretta reklámhoz, de végül úgy döntöttem, csak leírom a szöveget, amit a hirdetők komponáltak, szerintem magáért beszél: "Egyetlen nő sem mond nemet a Winchesternek. Eressz ki egy füstöt. Fújd a nő fülébe. És ő követni fog bárhová.…..
Reklámfogás Rémes ötletek 2020.10.31 06:01:00
Évente egyszer megnyílik a lehetőség, hogy rémísztő ötletekkel álljunk elő, következzen egy csokor Halloween inspirálta reklám! Az első rögtön egy vicces-komoly reklám a Greenpeace-től, akik ezzel a tökös hirdetéssel emlékeztettek a Volkswagennél kirobbant dízel botrányra "Csalás. Semmi csoki.",…..
Reklámfogás Biztos recept 2020.10.28 06:09:00
Talán sosem annyira aktuális ez az olasz hirdetés, mint manapság, a világjárvány kellős közepén. Sok orvos panaszkodik arra, hogy az emberek egy-egy szimptóma észlelése esetén rögtön az interneten keresnek maguknak diagnózist, ahelyett, hogy szakemberekkel konzultálnának. Tudom persze, hogy az…..
Reklámfogás Nézőpont kérdése 2020.10.26 08:55:00
Bizonyára sokan találkoztak már olyan képekkel, amelyek egyszerre két arcot vagy alakot is tartalmaznak, és csak egyéntől függ, hogy melyik motívumot veszi észre először az ember. Az ilyen optikai csalódásra játszó képek jutottak eszembe erről az autóreklámról is. "Az unalom nem opció.", mondja a…..
Reklámfogás Csak finoman 2020.10.22 07:57:00
Régi reklámfilmek között böngészve találtam rá erre a gyöngyszemre, ékes bizonyítékaként, hogy a humor és a kreativitás már 1969-ben is kart-karba öltve járt. Az pedig külön ízlett, hogy maga a reklámfilm egy reklámfilm forgatást használ reklámozásra. (Jól megaszondtam ezt.) Önmagában is…..
Reklámfogás Ahogy tetszik 2020.10.19 07:35:00
Biztos sokan kíváncsiak rá, hogy milyen az, amikor nem művészeti vénával megáldott keatívok készítenek reklámot, hanem az intellektussal állig felfegyverkezett okosok. Figyelem, ezzel egyik csoportot sem szerettem volna minősíteni, hiszen a kreativitás nem zárja ki a racionalitást, és fordítva. (És…..
Egy több szempontból is különleges reklámot tűzök most az étlapra. Egyrészt, mert választ ad egy (régebben) mindenkit izgató kérdésre, másrészt pedig a célközönsége nem a fogyasztó, hanem a kereskedő. Nézzük a lényeget: "Milyen férfi olvas Playboyt?" teszi fel az évtizedek óta megválaszolatlan…..