Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bull89

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha valóban érdekelné őket, mivel járnak, a vásárlás előtt okosították volna ki magukat, és valószínűleg másképp döntöttek volna. Legközelebb örüljön, ha leszarozzuk a szarát. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
bull89 2015.03.25 09:57:29
@Michel Djerzinski: Látszik,hogy fingod nincs az utóbbi típusról, de a bőr a képeden az nagy. Kijelented egy adott típusról,hogy szar,de a saját szarodat már isteníted. Pont az ilyenekről szól a cikk mint te.
bull89 2015.03.25 10:15:47
@Shadowbull: Klinikai eset, kezelni kéne. Vagy saját magát.
Belsőség Heti merítés 2012.09.09 10:07:23
A világ végére is ezzel! Parisban az egyik lámpánál egy buszsofőr kiszállt és végig tapogatva vigyorogva magyarázott valamit... Rapidka-egy álom megvalósulása A magyar példányokat el kell felejteni, egytől egyig sokadik tulajos, barkácsolt példányok, érintetlen kocsi…..
bull89 2012.09.10 23:17:05
@(---Flúgos Buszos---): Kicsit nagyképűen beszélsz,mintha valami fotelhuszárt hallanék. Ha lenne tapasztalatod,akkor nem így írnál róla,csak vigyorognál mint a vadalma az első tesztkör után. Elárulom neked,hogy a kombinált átlagfogyasztás annyi amennyit írtam,ugyanis a Favorit motor jóval korszerűbb mint az általad vízionált 120-as,amit te úgy képzelsz el,mint ami eszi az olajat,forralja a vizet,meg hasonló troll kommentek,amik ilyenkor elő szoktak kerülni. Ha egy autó karban van tartva,akkor nincs gond,ha nem a ,,jólesz az,majd kicserélem amikor megáll" típusú emberek kezében vannak. Sajnos sok olyan típusú ember van,aki úgy van vele,hogy inkább vesz valami nagyobb,fásztendfjúriösz japán verdát,netán valami német autót,amivel ,,nem ég le" a haverjai előtt. Akinek nem inge,ne vegye magára! A fotót pedig egy barátom készítette,másik képet nem akartam eddig közölni,majd teszek fel később értékelhetőt.
bull89 2012.09.12 19:57:16
@(---Flúgos Buszos---): Azt nem értem,hogy ezekkel a fennhéjázó hozzászólásokkal mit akarsz elérni, mert szerintem másoknál se vágódsz be. Az lehet,hogy neked "semmitmondó",de sok százan vannak,akik bele tudnak ölni 2 misit egy ilyen kocsit teljeskörű felújításába,modernizálásába és sportosításába (Fabia motor,duplakarbi esetleg injektorosítás,más vez.tengely,négyleömlő,LR dob,stb.). Ha nem tetszik,nem kell hozzászólni. Még mindig le vagy ragadva a 105-120-asnál,Rapidot életedben nem vezettél és ahogy elnézem nem is fogsz. Azt sem bírod megérteni,hogy egy teljesen más autó,más a hátsó futómű,más a motor,más a váltó,más a beltér. Sok,magát szerelőnek nevező ,,szaki" se látott még életében Rapidot. Nem is ott gyártották mint a 105-120-ast,mivel nagy részük exportra ment,ami jobb minőséget követelt meg,így egészen kis szériában készült.
bull89 2012.09.12 22:27:23
@DeezL: A Fabia ECU-ja el van butítva,azért 68 lovas. Szégyen is lett volna,ha a jóöreg Skoda motor,ami mellesleg olcsóbb is volt,jobban megy mint a saját fejlesztésű VW motor.
Eszméletlen érzés hidd el,én már ültem olyanban,amiben Fabia motor volt,sőt karbisban (dupla Dellorto) és injektorosban is ültem ,sajnos csak utasként. Játszva teszi el a s*gg*t,megfelelő szélességű gumival és keményített gátlókkal a kanyarstabilitás is megfelelő.
A 120-astól ne várj csodákat,sima vashengerfejes motor,nem érdemes pörgetni,mert úgysem fog menni.