Adatok
bull89
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha valóban érdekelné őket, mivel járnak, a vásárlás előtt okosították volna ki magukat, és valószínűleg másképp döntöttek volna. Legközelebb örüljön, ha leszarozzuk a szarát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
bull89
2015.03.25 09:57:29
@Michel Djerzinski: Látszik,hogy fingod nincs az utóbbi típusról, de a bőr a képeden az nagy. Kijelented egy adott típusról,hogy szar,de a saját szarodat már isteníted. Pont az ilyenekről szól a cikk mint te.
bull89
2015.03.25 10:15:47
@Shadowbull: Klinikai eset, kezelni kéne. Vagy saját magát.
A világ végére is ezzel!
Parisban az egyik lámpánál egy buszsofőr kiszállt és végig tapogatva vigyorogva magyarázott valamit...
Rapidka-egy álom megvalósulása
A magyar példányokat el kell felejteni, egytől egyig sokadik tulajos, barkácsolt példányok, érintetlen kocsi…..
bull89
2012.09.10 23:17:05
@(---Flúgos Buszos---): Kicsit nagyképűen beszélsz,mintha valami fotelhuszárt hallanék. Ha lenne tapasztalatod,akkor nem így írnál róla,csak vigyorognál mint a vadalma az első tesztkör után. Elárulom neked,hogy a kombinált átlagfogyasztás annyi amennyit írtam,ugyanis a Favorit motor jóval korszerűbb mint az általad vízionált 120-as,amit te úgy képzelsz el,mint ami eszi az olajat,forralja a vizet,meg hasonló troll kommentek,amik ilyenkor elő szoktak kerülni. Ha egy autó karban van tartva,akkor nincs gond,ha nem a ,,jólesz az,majd kicserélem amikor megáll" típusú emberek kezében vannak. Sajnos sok olyan típusú ember van,aki úgy van vele,hogy inkább vesz valami nagyobb,fásztendfjúriösz japán verdát,netán valami német autót,amivel ,,nem ég le" a haverjai előtt. Akinek nem inge,ne vegye magára! A fotót pedig egy barátom készítette,másik képet nem akartam eddig közölni,majd teszek fel később értékelhetőt.
bull89
2012.09.12 19:57:16
@(---Flúgos Buszos---): Azt nem értem,hogy ezekkel a fennhéjázó hozzászólásokkal mit akarsz elérni, mert szerintem másoknál se vágódsz be. Az lehet,hogy neked "semmitmondó",de sok százan vannak,akik bele tudnak ölni 2 misit egy ilyen kocsit teljeskörű felújításába,modernizálásába és sportosításába (Fabia motor,duplakarbi esetleg injektorosítás,más vez.tengely,négyleömlő,LR dob,stb.). Ha nem tetszik,nem kell hozzászólni. Még mindig le vagy ragadva a 105-120-asnál,Rapidot életedben nem vezettél és ahogy elnézem nem is fogsz. Azt sem bírod megérteni,hogy egy teljesen más autó,más a hátsó futómű,más a motor,más a váltó,más a beltér. Sok,magát szerelőnek nevező ,,szaki" se látott még életében Rapidot. Nem is ott gyártották mint a 105-120-ast,mivel nagy részük exportra ment,ami jobb minőséget követelt meg,így egészen kis szériában készült.
bull89
2012.09.12 22:27:23
@DeezL: A Fabia ECU-ja el van butítva,azért 68 lovas. Szégyen is lett volna,ha a jóöreg Skoda motor,ami mellesleg olcsóbb is volt,jobban megy mint a saját fejlesztésű VW motor.
Eszméletlen érzés hidd el,én már ültem olyanban,amiben Fabia motor volt,sőt karbisban (dupla Dellorto) és injektorosban is ültem ,sajnos csak utasként. Játszva teszi el a s*gg*t,megfelelő szélességű gumival és keményített gátlókkal a kanyarstabilitás is megfelelő.
A 120-astól ne várj csodákat,sima vashengerfejes motor,nem érdemes pörgetni,mert úgysem fog menni.
Eszméletlen érzés hidd el,én már ültem olyanban,amiben Fabia motor volt,sőt karbisban (dupla Dellorto) és injektorosban is ültem ,sajnos csak utasként. Játszva teszi el a s*gg*t,megfelelő szélességű gumival és keményített gátlókkal a kanyarstabilitás is megfelelő.
A 120-astól ne várj csodákat,sima vashengerfejes motor,nem érdemes pörgetni,mert úgysem fog menni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz