Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SzállásVadász

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
László csak a lényeget felejtette el megírni, hogy melyik jófajta kuponos szálloda jelentett csődöt épp, ami miatt bebukta a befizetett összeget. Merthogy a Napitipp Kft. szerint az összeget már átutalták, és reklamáljon a külföldi már nemlétező szállodánál: A Napitipp Kft…..
SzállásVadász 2012.09.06 13:17:10
A mikor-kell-fizetni vitában segítenék egy kicsit mindenkinek... Az, hogy előre elkérik-e az árat nem csak az adott szálláshelyen múlik, hanem nagyon sok minden máson is - legfontosabb a telítettség az adott periódusra, aminek függvényében akár ugyanaz a szálloda is dönthet egyszer így, egyszer úgy.

Ha olyan időszakra foglalsz, amikor a szálloda háromnegyede üres, és nem is várható, hogy meg fog telni (pl. a februári munkanapok jellemzően ilyenek, szinte az egész országban), akkor legtöbb helyen szívesen engedélyezik a bankkártya-garancia vagy előlegfizetés nélküli foglalást is, hiszen veszítenivalójuk nincs: ha nem jelensz meg, akkor max. nem 17, hanem 18 szobájuk marad üresen.
Viszont ha teltházas napra, zsúfolt hétvégére, kiemelt ünnepre érdeklődsz, amikor nagyon sok a vendég, és máris teltház van, vagy hetekkel előtte egyértelműen látszik, hogy az lesz, akkor senki sem fog fenntartani egy szobát számodra, ha semmi biztosítéka nincs, hogy meg is érkezel - hiszen azt el tudná adni másnak, és pénzt keresni belőle, és ha nem elég szigorú a foglalási feltétel amit megszab, akkor kár érheti a no-show által.

A külföld vs. Magyarország közötti különbség (ott szinte mindig kérnek garanciát, nálunk kevésbé) többnyire abból adódik, hogy 1. kint sokkal több embernek van netes vásárlásra alkalmas bankkártyája, 2. meg is meri adni annak a számát online, mert garantált/fizetett már úgy, és nem gyanakszik, hogy meglopják. A hazai vendégek egyelőre jobban szeretnek előleget átutalni, mint kártyaadatokat megadni, akármilyen biztonságos is a felület.
De alapvetően: nem a legjobb hozzáállás rögtön kijelenteni, hogy én ugyan sosem laknék olyan helyen, ahol nem lehet telefonon foglalni és csak a helyszínen fizetni, mert azért többnyire nem átverési célból kérnek ilyent a szállodák...