Adatok
Sobol
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Amikor az első Moszkvai Autószalonról még odakint írt posztomban megpróbáltam összegezni az első benyomásaimat erről a városról, csak enyhe, rettegéssel vegyes hüledezést éreztem. Igaz, az estély és a színhely csodás volt, de az, hogy a reptértől a belvárosi Intercontinental…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1996 óta GAZellákkal foglalkozom.
A munkámból adódóan tőlem elvárható hivatalos reagálásomat talán nem is írom meg, -ezért inkább veszek egy nagy levegőt, és "magánemberként" írok ide.
Kedves Csikós Veterános Kolléga!
Az orosz tolmácsunk a cikkedet látva csak annyit mondott, hogy "Autót (-főleg versenyautót...) építeni nehezebb dolog, mint újságot írni, -de úgy látja Neked inkább ahhoz kellett volna fognod, -mert jobban értesz hozzá! "
Az a "fikázott" GAZ SOBOL 4x4 őskövület indult a Selyemút Rallyn ,ahol Szalayék 2.helyezést értek el, -és tudtommal kb. a fele kiesett az indulóknak. Nos ez a "hitvány csővázas" autó az egyik legnagyobb orosz autóslapnak a csapatában indult, és 35.lett. Az újságot Zarulem-nek írnám le a ciril betűkkel nem bíróknak.(www.zr.ru)
Kb. a mi Autó-Motorunk megfelelője. Saját tartós tesztekkel, -amit a végén törésteszttel zárnak.Annyi pénzből gazdálkodnak kb. mint nálunk az összes szaklap egybevéve...
Szóval ez a terepecske kicsit keményebb volt a Somogy megyei aszfaltoknál.És mindezt egy majdnem széria autóval,-amit megspékeltek vízvezetékcsövekkel.
Amikor pedig fotóztad ezt a diorámát talán a hátadat pont egy ott bemutatott GAZella Next-nek támasztottad. Esetleg fotód is van róla?! Küldjek?
Ebből a "régi Tranzit koppincs" Business verzióból kevesebb volt a standon, mint a NEXT-ből.Bármely civil észrevette volna, hogy "a fiúk lejöttek" a tizenéves FORD formatervről.
Kedves Zsolt!
Az öregautós cikkeidről híresültél el, remélem abból fogunk ezután is többet olvasni. :)