Adatok
35up (törölt)
0 bejegyzést írt és 387 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Varázsoltunk magunknak nyolcmillió forintot és megnéztük, kinek mennyit ér a vásárló. Próbavásárlás mindenkinél, felemás eredménnyel.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
35up (törölt)
2013.03.28 19:46:00
@kitiltott, de seráfütty: Hallottal mar a szabadon konfiguralhato autorol? Az osszes nemet auto tudja ezt.
35up (törölt)
2013.03.28 20:11:12
@Csumpi Hálidéj: Talaltal kettot, nagyon ugyes vagy. Legkozelebb majd nezz korul a boltban, a csomagolt elelmiszerek 98%-a olyan markanev alatt fut, amit nem forditanak le, es tokugyanazzal a csomagolassal aruljak tucatnyi orszagban.
Nem lehetsz annyira fogyatekos, hogy ezt nem erted.
Nem lehetsz annyira fogyatekos, hogy ezt nem erted.
35up (törölt)
2013.03.28 21:23:54
@Csumpi Hálidéj: Direkt a kedvedert kimentem a konyhaba, es felkaptam par cuccot:
i.imgur.com/hZn5GtZ.png
Wasa: elol angol szoveg, hatul soknyelvu aprobetus
Vilmas: elol utolagos nemet matrica, hatul sved-dan-finn-norveg-holland szoveg
Vergnano: elol-hatul nemet-francia-holland szoveg
Toppits: elol-hatul nemet-francia szoveg
Yuspe: csak portugal es spanyol szoveg, le se forditottak
Gondolom nem kell elmagyaraznom, hogy a nemet/osztrak/svajci piac mennyivel fontosabb a gyartoknak, mint a magyar. Ennek ellenere tele vannak a nemet boltok polcai is soknyelvu csomagolasos cuccokkal, amit tokugyanabban a csomagolasban forgalmaznak tobb orszagban is.
A magyar boltokban is rengeteg cuccot talalsz, amin elol csak nemet vagy angol szoveg van (esetleg lengyel vagy szlovak), es csak a hatlapon van magyar leiras.
Vegyel be egy nyugtatot, es hidd el, hogy nem Cion Bolcsei irnak aprobetus szoveggel a csomagolasra azert, hogy megmergezzenek, hanem a gyartok reszerol ez egy pragmatikus gazdasagi intezkedes ez.
i.imgur.com/hZn5GtZ.png
Wasa: elol angol szoveg, hatul soknyelvu aprobetus
Vilmas: elol utolagos nemet matrica, hatul sved-dan-finn-norveg-holland szoveg
Vergnano: elol-hatul nemet-francia-holland szoveg
Toppits: elol-hatul nemet-francia szoveg
Yuspe: csak portugal es spanyol szoveg, le se forditottak
Gondolom nem kell elmagyaraznom, hogy a nemet/osztrak/svajci piac mennyivel fontosabb a gyartoknak, mint a magyar. Ennek ellenere tele vannak a nemet boltok polcai is soknyelvu csomagolasos cuccokkal, amit tokugyanabban a csomagolasban forgalmaznak tobb orszagban is.
A magyar boltokban is rengeteg cuccot talalsz, amin elol csak nemet vagy angol szoveg van (esetleg lengyel vagy szlovak), es csak a hatlapon van magyar leiras.
Vegyel be egy nyugtatot, es hidd el, hogy nem Cion Bolcsei irnak aprobetus szoveggel a csomagolasra azert, hogy megmergezzenek, hanem a gyartok reszerol ez egy pragmatikus gazdasagi intezkedes ez.
Aktuális Égéstér-adásunk kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez.
..
35up (törölt)
2013.03.26 08:16:06
@autokatalog: "Ha egyszer a tiedhez hasonlo statuszba kenyszerit az elet"
Fogalmazzunk ugy, hogy teged ez a veszely nem fenyeget. Akik ilyen frusztralt frocsogest vagnak le mint te, mindnek van egy kozos vonasa: Hegyeshalomnal megall a tudomany, a Lajtatol nyugatra egyetlen munkaado sincs, aki fizetne azert, ami a ti fejetekben van. Ilyenkor aztan persze beindul a helyzet megideologizalasa, hirtelen hazaarulo lesz mindenki, aki nalatok tobbre vitte vagy mashol jobban erzi magat, de meg az is, aki csak puszta kenyszerbol hagyta el a sullyedo hajot.
Mennel te is bela, csak hat nem tudsz uszni, ezert aztan marad az arbocrol valo hoborges :)
Fogalmazzunk ugy, hogy teged ez a veszely nem fenyeget. Akik ilyen frusztralt frocsogest vagnak le mint te, mindnek van egy kozos vonasa: Hegyeshalomnal megall a tudomany, a Lajtatol nyugatra egyetlen munkaado sincs, aki fizetne azert, ami a ti fejetekben van. Ilyenkor aztan persze beindul a helyzet megideologizalasa, hirtelen hazaarulo lesz mindenki, aki nalatok tobbre vitte vagy mashol jobban erzi magat, de meg az is, aki csak puszta kenyszerbol hagyta el a sullyedo hajot.
Mennel te is bela, csak hat nem tudsz uszni, ezert aztan marad az arbocrol valo hoborges :)
35up (törölt)
2013.03.26 19:19:25
@autokatalog: Latod bela, csak egy picit kell megpiszkalni a bokrot, maris elougrik valodi ened: a kicsinyes, irigy, masok zsebeben turkalo, frusztralt, mocskolodo primitiv proli - aki ketsegbeesetten probal tobbnek latszani annal, ami, es az egyszeru vilagkepebol adodoan ugy gondolja, ehhez masok kopkodesen at vezet az ut.
Nemetorszag allitolagos hanyatlasa leginkabb a vagyvezerelt gondolkodasod termeke, en speciel 2009-ben, a valsag kozeben koltoztem nagyobb lakasba, par het mulva pedig ha minden igaz, leszallitjak a kovetkezo automat - de te persze csak porgesd batran tovabb a komcsi lemezeidet a hanyatlo nyugatrol meg az imperialistakrol, engem aztan nem izgat, ha te infarktust kapsz a szamitogep elott :)
Nemetorszag allitolagos hanyatlasa leginkabb a vagyvezerelt gondolkodasod termeke, en speciel 2009-ben, a valsag kozeben koltoztem nagyobb lakasba, par het mulva pedig ha minden igaz, leszallitjak a kovetkezo automat - de te persze csak porgesd batran tovabb a komcsi lemezeidet a hanyatlo nyugatrol meg az imperialistakrol, engem aztan nem izgat, ha te infarktust kapsz a szamitogep elott :)
A legjobb, legkívánatosabb nőt is unja otthon valaki. Igen, azt a hamvas testű egyetemistát is, akit reggel bámult meg, ahogy az várta a buszt, ön pedig elképzelte, milyen jó lenne birtokon belül lenni.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
35up (törölt)
2013.03.20 11:35:55
@Hurri Kán: Szerencse, hogy fegyverkezesre azert mindig akad penzuk.
@ColT: Az az erzesem, neked nem a vilagrenddel, hanem a vilagrendben elfoglalt helyeddel van problemad, ezert veszed be gondolkodas nelkul a legidiotabb osszeeskuveselmeleteket is.
@ColT: Az az erzesem, neked nem a vilagrenddel, hanem a vilagrendben elfoglalt helyeddel van problemad, ezert veszed be gondolkodas nelkul a legidiotabb osszeeskuveselmeleteket is.
35up (törölt)
2013.03.20 13:36:08
@ColT: "Nem bevettem, ezek a saját gondolataim."
Akkor viszont komolyabb baj van, es nem veletlenul tartasz ott, ahol.
Akkor viszont komolyabb baj van, es nem veletlenul tartasz ott, ahol.
Régi partnerünk, a Dension kért meg minket, segítsünk, hogy a lehető legjobb minőségű termékekkel elégíthessék ki a vevők igényeit. Ehhez nincs szükségük másra, csak pár tesztjárműre.
A termékfejlesztés önmagában is nehéz kenyér, hát még, ha többféle gyártó,…..
35up (törölt)
2013.03.19 11:12:34
@haggyadaszt: Ha MOST nelkuli Business radiod van, arra is van gyari megoldas. Bar idegen autojaba nem nyulok, es a garancialis ugyleteidbe sem szeretnek belefolyni, de a gyarira valo atepitesben tudok tanacsot adni, ha dobsz egy alvazszamot a pulsewidth1 kukac gmailre.
35up (törölt)
2013.03.19 14:41:54
@Morello__: Az osszes, 2005 ota epult 3-as tud USB-rol lejatszani, vagy ha nem, utolag atepitheto. Navi sem kell hozza, egy prof radio eleg.
@haggyadaszt: Megkaptam, osszeszedem a dokumentaciot es este atkuldom.
@haggyadaszt: Megkaptam, osszeszedem a dokumentaciot es este atkuldom.
35up (törölt)
2013.03.19 16:09:19
@Morello__: Ott is megoldhato, ha mindenaron ilyet szeretnel.
Térdig lógó arccal húztuk a belünket az éjszakai parkolóban az autó felé Papp Tibivel. Egyikünknek sem volt nagyon beszédes kedve, egy full-size cikkgyártó-maraton a Genfi Autószalonon bárkit taccsra vág még úgy is, hogy nem először csináljuk.
Innen nézve csak egy Toyota IQ,…..
35up (törölt)
2013.03.17 18:24:09
@Shadowbull: Az alkatreszboltos Gyuri meselte a kocsmaban, marpedig neki a kisujjaban van az autogyartas!
35up (törölt)
2013.03.17 18:46:54
@Beaver100: Lehet, hogy nem a redneck haverjaiddal kene uzleti trendekrol beszelgetned, hanem megnezned az eladasokat. Az USA az 500-as legnagyobb piaca jelenleg, Olaszorszagot is megelozve:
fiatgroupworld.com/2013/03/16/fiat-500-2012-full-year-analysis/
Majdnem 44 ezer darabot eladni egyetlen forgalmazott modellel, ugy, hogy a Fiat elotte evtizedekig nem volt jelen az USA-ban, hatalmas teljesitmeny.
Es meg nincs vege, decemberben 59%-kal ugrottak meg a Fiat amerikai eladasai:
www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/gute-verkaufszahlen-amerikaner-fliegen-auf-fiats-knutschkugel/7583718.html
fiatgroupworld.com/2013/03/16/fiat-500-2012-full-year-analysis/
Majdnem 44 ezer darabot eladni egyetlen forgalmazott modellel, ugy, hogy a Fiat elotte evtizedekig nem volt jelen az USA-ban, hatalmas teljesitmeny.
Es meg nincs vege, decemberben 59%-kal ugrottak meg a Fiat amerikai eladasai:
www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/gute-verkaufszahlen-amerikaner-fliegen-auf-fiats-knutschkugel/7583718.html
35up (törölt)
2013.03.18 22:10:45
@Beaver100: Cseszheted a Chevy-t bela, akkor is az USA marad az 500-as legnagyobb piaca, ez netto teny. Ja, es tanulj meg helyesen irni.
@ZF2: "nem lenen fair összevetni a lassan normális mdelleket mellőző Fiatot és mondjuk a rendes caládi mréetű autókat kínáló BMW-t"
Say what? 500L, Doblo, Qubo, Sedici, Freemont - miert ne ferne ezekbe bele egy csalad?
@ZF2: "nem lenen fair összevetni a lassan normális mdelleket mellőző Fiatot és mondjuk a rendes caládi mréetű autókat kínáló BMW-t"
Say what? 500L, Doblo, Qubo, Sedici, Freemont - miert ne ferne ezekbe bele egy csalad?
Kőbájker kollégánk, a Robogó blog gazdája Debrecenbe indult az ítéletidőben, és semmi oka nem volt az aggodalomra, hiszen az autópálya-kezelő honlapja az M3-ason nem jelzett problémát. Ilyen lenne a tökéletes állapotú autópálya?
Tegnap az M3 tökéletes állapotban volt.…..
35up (törölt)
2013.03.16 12:45:11
@rekspeiler: Meg semennyiert, iden tavasszal kezdik gyartani elvileg.
Viszont egy osszkerekes pickup is kell hozza.
Viszont egy osszkerekes pickup is kell hozza.
Azt hiszem, a jövőautók jelenléte egyre inkább a szalonokra korlátozódik, hogy demonstrálják: ilyet is tudnánk gyártani, ha akarnánk. De nem akarják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
35up (törölt)
2013.03.13 21:13:58
@Vortex: Mar van ilyen, elegge bukonak nez ki:
www.betterplace.com/
Senki nem fog szabvanyautokat gyartani, amibe szabvanyakkuk passzolnak, hanem kihasznalja a helyet es elosztja a sulyt ahogy csak tudja, es a szamara elerheto legjobb akkutechnologiarol sem fog lemondani egy szabvany kedveert.
A toltocsatlakozo viszont szabvanyositott.
standards.sae.org/j1772_201210/
www.betterplace.com/
Senki nem fog szabvanyautokat gyartani, amibe szabvanyakkuk passzolnak, hanem kihasznalja a helyet es elosztja a sulyt ahogy csak tudja, es a szamara elerheto legjobb akkutechnologiarol sem fog lemondani egy szabvany kedveert.
A toltocsatlakozo viszont szabvanyositott.
standards.sae.org/j1772_201210/
35up (törölt)
2013.03.14 21:08:18
@novothauto: Pedig eztan biciklidiagnosztikaval is kereshetned a kenyeredet:
www.bosch-ebike.de/media/ebike/dokumente/Flyer_Bosch_eBike_System_en.pdf
CAN is van benne, es mar diagnosztikai rendszert is arulnak hozza :)
www.bosch-ebike.de/media/ebike/dokumente/Flyer_Bosch_eBike_System_en.pdf
CAN is van benne, es mar diagnosztikai rendszert is arulnak hozza :)
35up (törölt)
2013.03.14 21:33:41
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.
Ha letöltené, akkor itt megteheti...
35up (törölt)
2013.03.13 21:58:21
@((Adam)): "A Cygnetet egy dolog miatt dobta ki az AM, mert az emisszió korlátozás miatt szükség volt egy "zöldebb" modellre, amivel lehúzzák a többi "igazi" AM káros anyag kibocsátását."
Azzal a 3 darabbal, amit eladtak? :D
Jartal te mar AM kereskedesben?
Azzal a 3 darabbal, amit eladtak? :D
Jartal te mar AM kereskedesben?
Kiváló útitárs
Jelenvoltam mikor az autó megérkezett a kereskedő telephelyére, nagyobb hibát nem találtam rajta, de néhány bosszantó apróságot igen. Az autó egyik (pont a motorindító) akkumulátora teljesen le volt merülve. Kérésemre sem cserélték ki, csak…..
35up (törölt)
2013.03.11 12:47:44
@Paolo B: "nem veletlen hogy mar az elso auto is FORD volt."
Te, van egy rossz hirem:
en.wikipedia.org/wiki/Benz_Patent-Motorwagen
Te, van egy rossz hirem:
en.wikipedia.org/wiki/Benz_Patent-Motorwagen
35up (törölt)
2013.03.11 22:51:48
@- Szerzet -: Pillanatig se zavarjon, hogy se Peugeot-t, se Citroen-t nem forgalmaznak az USA-ban, igy az amerikai autokolcsonzok sem rendelkeznek ilyen modellekkel.
Honnan szedted ezt a hulyeseget?
Honnan szedted ezt a hulyeseget?
Háromszor átpördült a tetején a Renault, mielőtt megállt. A tulajdonost megbírságolták, az autón hitel volt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
35up (törölt)
2013.02.28 09:08:40
@D4D: Abbol, hogy a magyar utak papirbol vannak, nem kovetkezik egyenesen, hogy ez mashol is igy van. A nemet utak reteges felepitese, centimeterben:
i.imgur.com/AaQz0mg.png
Rovid magyarazat a kategoriakhoz:
SV/I: autopalya, gyorsforgalmi ut
II: mellekut, fout
III: varosi utak buszforgalommal
IV: belvaros/setaloutcak, aruszallitassal
V: utcak atmeno forgalom nelkul
VI: gyalogutak, bicikliutak
Ott sem varazslok epitik am az utat, meg nem mindenki talpig becsuletes, csak ott a helyi simicska megelegszik azzal, hogy o kapta a megbizast, es nem lopja ki meg az anyagot is.
i.imgur.com/AaQz0mg.png
Rovid magyarazat a kategoriakhoz:
SV/I: autopalya, gyorsforgalmi ut
II: mellekut, fout
III: varosi utak buszforgalommal
IV: belvaros/setaloutcak, aruszallitassal
V: utcak atmeno forgalom nelkul
VI: gyalogutak, bicikliutak
Ott sem varazslok epitik am az utat, meg nem mindenki talpig becsuletes, csak ott a helyi simicska megelegszik azzal, hogy o kapta a megbizast, es nem lopja ki meg az anyagot is.
35up (törölt)
2013.03.10 17:10:53
@D4D: Barmelyik nemet nyelvu ut- es melyepitesi tankonyvben megtalalod "Bauklasse" cimszo alatt.
Szerkesztőségünk egy emberként borult földre az új Rolls-Royce Wraith előtt. Már az Égéstérben is hosszan lelkendeztünk egy korai gyári teaser-fotón, amin csak a tetővonal látszott, meg kell adni, a PR-részleg remekül csepegtette az anyagokat, elhitetve a szakmával, hogy itt…..
35up (törölt)
2013.03.09 09:08:10
@Wharoo: "Akinek Royce-ja van, annak altalaban soforje is."
Tul sok filmet nezel. A tulnyomo tobbseg maga vezeti.
Tul sok filmet nezel. A tulnyomo tobbseg maga vezeti.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez.
..
35up (törölt)
2013.03.09 08:48:07
@butschq: Ahogy a mosoporokban, ugy a Calgonban sincs triso:
www.reinigungsmittelcenter.com/datenblaetter-ecolab/91010301302.pdf
@Gomulka Béla: A mosoporbol/tabbol nem hianyzik semmi, mind tartalmaz vizlagyitot ma mar, 35°dH vizkemenyseg es 60°C mosasi homerseklet alatt teljesen felelsleges barmit is hozzaontogetni.
Belaim, ket feltudas nem tesz ki egy egeszet :)
www.reinigungsmittelcenter.com/datenblaetter-ecolab/91010301302.pdf
@Gomulka Béla: A mosoporbol/tabbol nem hianyzik semmi, mind tartalmaz vizlagyitot ma mar, 35°dH vizkemenyseg es 60°C mosasi homerseklet alatt teljesen felelsleges barmit is hozzaontogetni.
Belaim, ket feltudas nem tesz ki egy egeszet :)
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
35up (törölt)
2013.03.08 09:18:12
@kisvidra: Kapjanak inkabb a nemet arak melle magyar fizetest? :)
35up (törölt)
2013.03.08 11:30:15
@McZozo: Sorry, de a magyar szolgaltatasok arai koszono viszonyban sincsenek a nemetorszagiakeval.
35up (törölt)
2013.03.08 12:50:32
@McZozo: "Ugyhogy igenis kenytelenek lesznek idovel a cegek globalisan kezelni a munkavallalokat, vagy visszamegyunk a szocializmusba"
Egy fraszt. A szocializmus pont az lenne, ha mindenkinek azonos bert fizetnenk, a teljesitmenytol es a gazdasagi realitasoktol fuggetlenul.
Egyenlo berrel te kegyetlenul megszivnad, mert egyenlo berek mellett senki nem vallalna a magasabb logisztikai koltsegeket, nyelvi es kulturalis akadalyokat, hanem hazavinne a termeleset, te meg allhatnal sorba munkanelkuli segelyert.
Egy fraszt. A szocializmus pont az lenne, ha mindenkinek azonos bert fizetnenk, a teljesitmenytol es a gazdasagi realitasoktol fuggetlenul.
Egyenlo berrel te kegyetlenul megszivnad, mert egyenlo berek mellett senki nem vallalna a magasabb logisztikai koltsegeket, nyelvi es kulturalis akadalyokat, hanem hazavinne a termeleset, te meg allhatnal sorba munkanelkuli segelyert.
A nagy cégek saját teljesítményüket mutatószám-rendszereken keresztül mérik. Mindig van egy csúcsmutató - ami átfogva az összes mutatót, legjobban leírja, hogy jó, vagy rossz irányba mennek a dolgok a vállalatnál. Ilyen mutató lehet például a profit, a részvényárfolyam…..
35up (törölt)
2013.03.05 00:22:24
Gyerekkorunk kedvenc bunyósa nem csak az önéletrajzi kötetét dedikálgatta az elmúlt években, de 2010-ben leforgatott egy főcsőzkézős-nyomozgatós tévésorozatot, az I delitti del cuocót is, amit a büntető Nincs kettő séf nélkül címmel (kényszeres szóviccelő…..
35up (törölt)
2013.03.05 00:04:25
@Void Bunkoid: "A mozi nem arra való, hogy nyelvet tanuljon az ember, hanem arra, hogy kikapcsolódjon."
Hulyeseg. Pont a mozibol/tvbol a legkonnyebb nyelvet tanulni.
Hihetetlen dolgot mondok, de sokan kikapcsolodaskepp tanulnak nyelveket.
"A gazdasági éllovas Németországban minden szart leszinkronizálnak."
Epp eleg baj ez, a feliratos filmeket a moziban nagyitoval kell keresni. A Django Unchained-et egesz Münchenben ird es mondd 2 db mozi adja eredeti nyelven. Eredeti felirattal meg egy sem.
Hulyeseg. Pont a mozibol/tvbol a legkonnyebb nyelvet tanulni.
Hihetetlen dolgot mondok, de sokan kikapcsolodaskepp tanulnak nyelveket.
"A gazdasági éllovas Németországban minden szart leszinkronizálnak."
Epp eleg baj ez, a feliratos filmeket a moziban nagyitoval kell keresni. A Django Unchained-et egesz Münchenben ird es mondd 2 db mozi adja eredeti nyelven. Eredeti felirattal meg egy sem.
Nem, még nincs kész. Nem is megy a motor, hol élsz? Hogy kereke van-e? Dehogy, még bakon áll. Az ülések? Benne vannak, de csak a hátsók, ugyanúgy, ahogy már vagy december óta. Utoljára 2012 végén írtam a kocsiról, az több mint két hónapja volt. Mi történt közben?…..
35up (törölt)
2013.03.03 21:20:32
@Csikós Zsolt: Viszont ha eladod, hatalmas keresztet adsz a gyerekeid hatara, akik majd 20 ev mulva elindulnak megkeresni az apjuk pontonjat :)
35up (törölt)
2013.03.03 23:25:42
@sámuel: Ha elvben ilyen egyszeru, miert nincs tele vele az eBay szerinted?
35up (törölt)
2013.03.03 23:50:58
@sámuel: Eredeti papir:
forum.mercedesclub.de/board1-technische-fragen/7584-luftkanal-ponton/
Utangyartott mua:
www.ebay.de/itm/160595443498
Eleve 3 kartondarabbol van, plusz a szerelekek (szelep + allitomechanizmus), mindez rengeteg kis szegeccsel osszerakva (gondolom a ragasztas a hotagulas miatt helybol kiesett anno).
Ha te ezt kihozod 75 eurobol, kalapot le.
forum.mercedesclub.de/board1-technische-fragen/7584-luftkanal-ponton/
Utangyartott mua:
www.ebay.de/itm/160595443498
Eleve 3 kartondarabbol van, plusz a szerelekek (szelep + allitomechanizmus), mindez rengeteg kis szegeccsel osszerakva (gondolom a ragasztas a hotagulas miatt helybol kiesett anno).
Ha te ezt kihozod 75 eurobol, kalapot le.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
35up (törölt)
2013.03.01 19:08:17
@Rocko-: Akkor meg minek akarsz beszelgetni rola, ha egyszer nem olvastad?
35up (törölt)
2013.03.01 23:28:35
@Shadowbull: Persze, a BMW Welt arabol is rengeteg CANoe licenc kijott volna. Meg lelegeztetogep :) Az elet igazsagtalan, a menedzsmentben az erosebb kutya pedig megvalositja a pet projectjet.
A Ghost kupe a Wraith lesz, es alca nelkul gyonyoru. Igazan melto lesz a RR-hoz. A darabszamokat amugy a Ghost dobta meg, meg az 1978-as rekordevet is sikerult felulmulni. Soha nem adtak el meg ennyi RR-t.
A Ghost kupe a Wraith lesz, es alca nelkul gyonyoru. Igazan melto lesz a RR-hoz. A darabszamokat amugy a Ghost dobta meg, meg az 1978-as rekordevet is sikerult felulmulni. Soha nem adtak el meg ennyi RR-t.
35up (törölt)
2013.03.03 20:00:15
@Shadowbull: "aztan nehany millios projekteket meg kicsinalnak, pedig odabasznanak..."
i.imgur.com/3cvjx0N.png
Ennel rosszabb szerintem az, amikor beleultetnek valamelyik tengeralattjaro-projektbe, elkeszulsz vele, autoba szerelve, keszre tesztelve, aztan megnyomjak a "megsem" gombot - pedig esetleg meg a bejarathoz is kiosontal sunyiban kipecsetelni hogy dolgozhass rajta, mert ugye a "valodi" munkaddal is haladnod kell, so ganz nebenbei (budzse az ilyesmire meg nem mindig van).
i.imgur.com/3cvjx0N.png
Ennel rosszabb szerintem az, amikor beleultetnek valamelyik tengeralattjaro-projektbe, elkeszulsz vele, autoba szerelve, keszre tesztelve, aztan megnyomjak a "megsem" gombot - pedig esetleg meg a bejarathoz is kiosontal sunyiban kipecsetelni hogy dolgozhass rajta, mert ugye a "valodi" munkaddal is haladnod kell, so ganz nebenbei (budzse az ilyesmire meg nem mindig van).
Családi autónak sem rossz egy tank
Miután az egyszem gyerek mellett is sikerült csordultig pakolni a feleségem Volvoját, elhatároztam, hogy kell egy nagyobb autó a családnak, főleg, hogy úton van a második kölök is. Mivel nekem egy Minim volt városi rohangálásra, egyértelmű…..
35up (törölt)
2013.02.26 10:24:45
@PITTA: "- a nyomatékkulcsot nem értem, jelen esetben totálisan értelmeztetlen. Azt a pár panelrögzítőt akárhogy is húzom meg maga az ablakemelő sín fix pozícióban marad."
De meddig? Mozgo jarmurol beszelunk, igaza van a kolleganak, a nyomatektablazat nem disznek van. Annak sem artana utananezni, mik az egyszer hasznalatos alkatreszek, amiket minden szetszedesnel cserelni kell.
De meddig? Mozgo jarmurol beszelunk, igaza van a kolleganak, a nyomatektablazat nem disznek van. Annak sem artana utananezni, mik az egyszer hasznalatos alkatreszek, amiket minden szetszedesnel cserelni kell.
35up (törölt)
2013.02.26 19:52:01
@PITTA: Erdekes. Mashol ezek a tartoelemek nemhogy reszben, de kompletten muanyagbol vannak, megsem esnek szet.
www.okzamauto.de/46-87-thickbox/bmw-x3-fensterheber-reparatursatz-hinten-links.jpg
Az ablakkedert is cserelted vele amugy? Lehet hogy mocskos, es a megnovekedett surlodas miatt adja meg magat a tartoelem. Telen a kederhez fagyott ablakot szoktad nyitogatni?
www.okzamauto.de/46-87-thickbox/bmw-x3-fensterheber-reparatursatz-hinten-links.jpg
Az ablakkedert is cserelted vele amugy? Lehet hogy mocskos, es a megnovekedett surlodas miatt adja meg magat a tartoelem. Telen a kederhez fagyott ablakot szoktad nyitogatni?
35up (törölt)
2013.02.26 23:01:49
@Shadowbull: Pofam leszakad, micsoda barbarok vannak. Szamitogephez hogyhogy odaengednek?
Javában ássuk a szívómotorok sírját. Nekem hiányozni fognak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
35up (törölt)
2013.02.25 23:55:01
@Shadowbull: Nem egeti ki a szemed, a kornyezeti fenyviszonyokhoz igazitja a fenyerot. Raadasul a dynamic edge lednek koszonhetoen nem homogen a hattervilagitas, ugyesebben tudja allitgatni a kontrasztot a kepernyo egyes reszein. Es most mar eleg gyorsak is. Igaz, dragabb, viszont kevesebbet eszik.
Szerintem majd nezd meg.
Szerintem majd nezd meg.
35up (törölt)
2013.02.26 09:11:40
@Shadowbull: "nade ha a kornyezeti viszonyokhoz allitja a fenyerot, akkor nem vilagosabb mint a plazma :)"
Dehogynem, kozvetlen napsutesben, amikor maxra tekeri a fenyerot, latni a kulonbseget. Sotetben meg a kontraszt szamit, ezert ott meg a plazma a jobb, hazimozinak jellemzoen azt veszik.
En tvmusort szinte sosem nezek (3sat es az Arte megy neha), ezert annyira nem izgat, hogy az SD stream tomoritesi hibait ki simitgatja ugyesebben. Mondjuk ebben meg a ledes tvken belul is nagy kulonbsegek vannak, nezz meg egy 50Hz-es noname cuccot, meg egy 200Hz-es Sonyt.
Dehogynem, kozvetlen napsutesben, amikor maxra tekeri a fenyerot, latni a kulonbseget. Sotetben meg a kontraszt szamit, ezert ott meg a plazma a jobb, hazimozinak jellemzoen azt veszik.
En tvmusort szinte sosem nezek (3sat es az Arte megy neha), ezert annyira nem izgat, hogy az SD stream tomoritesi hibait ki simitgatja ugyesebben. Mondjuk ebben meg a ledes tvken belul is nagy kulonbsegek vannak, nezz meg egy 50Hz-es noname cuccot, meg egy 200Hz-es Sonyt.
35up (törölt)
2013.02.26 19:54:36
@Shadowbull: Nalam sincs se kabel, se muhold, amilyen silany musorok vannak, felesleges penzkidobasnak tartom. Szobaantenna eleg egesz Münchenben sot az agglomeracioban is, mert a DVB-T ado ott csucsul az Olympiaturm tetejen, meglehetosen idealis helyen.
Ilyenbe ülteted a gyerekeidet... Ennyire régi autóval öngyilkosság járni, az első kátyúban kettétörik... Hát, még ilyet, ezeknél előbb megy péppé az utastér, mint hogy elgörbülne volna az ütköző...
Ilyen, és ehhez hasonló feddésekből nem keveset kap a…..
35up (törölt)
2013.02.16 00:23:43
@Csikós Zsolt: Nesze kopasz, csemege, 0:27-nel megnezheted, mit tortenik a ponton belsejeben:
www.youtube.com/watch?v=rW1wGa9wAmw
www.youtube.com/watch?v=rW1wGa9wAmw
35up (törölt)
2013.02.16 00:39:54
35up (törölt)
2013.02.17 13:30:39
@bervas: Annak az oszlopnak nem csak egy vege, hanem egy torzse is van, ami, ahogy a felsotested nekicsapodik 64km/h-val, szetroncsol mindent, ami az utjaba kerul. A tudot es a szivet kapasbol kipipalhatod, a belso verzesekbe legkesobb a mentoautoban belehalsz.
Ha valodi crasht test dummy ult volna az autoban, akkor ez a szenzoradatokbol egyertelmuen kiderulne. Viszont lathatoan nem sok penzuk volt az egeszre, dummy helyett valami mezei kirakati babu ult az autoban, szenzorok sehol, kabelezes sehol, meg a falon a nyomorult utkozoelem is hasznalt osszegyurodott femdarabbol volt.
Ha tippelnem kene, azt mondanam, hogy az ADAC munkaido utan puszta jofejsegbol beengedte a sracokat a jatszani egy kicsit. Nem veletlenul nem szerepel az adott teszt a hivatalos kozlemenyeik kozott, sot, a Mercedesnel es a sajtoban sem.
Ha valodi crasht test dummy ult volna az autoban, akkor ez a szenzoradatokbol egyertelmuen kiderulne. Viszont lathatoan nem sok penzuk volt az egeszre, dummy helyett valami mezei kirakati babu ult az autoban, szenzorok sehol, kabelezes sehol, meg a falon a nyomorult utkozoelem is hasznalt osszegyurodott femdarabbol volt.
Ha tippelnem kene, azt mondanam, hogy az ADAC munkaido utan puszta jofejsegbol beengedte a sracokat a jatszani egy kicsit. Nem veletlenul nem szerepel az adott teszt a hivatalos kozlemenyeik kozott, sot, a Mercedesnel es a sajtoban sem.
- Szevasz Tibi! Figyelj, meddig vagy bent a héten? Mert vettem egy benzines A6-ost, ki kéne olvasni belőle ezt-azt.Azonnal hallottam Novoth Tibi (ex-Boschtechnikus) fojtott hangján, hogy csak a jólneveltségnek – és barátságunknak – köszönhetően nem küld el azonnal oda, ahonnan anno…..
35up (törölt)
2013.02.10 16:38:03
@Agr3ssor: "Értelek, csak azóta egy kicsit több elektromos kütyüvel, bonyolult HIGH-TECH cuccal látták el az autókat. És ezeknek az estleges elromlása nem 15 éves korukban fog úgynevezett gazdasági totálkárt jelenteni, hanem akár már 8-10 évesen."
Ez ugy hulyeseg, ahogy van. Mar most is vannak tucatnyi vezerloegyseggel szerelt 15 ev feletti autok, es szo sincs arrol, hogy sorban leterdelnenek a benne az alrendszerek.
Ha ritkan tonkre is megy egy-egy, egy vezerlo csereje es felprogramozasa nem a vilag, es ha olcso kell legyen, ugyanugy van belole bontott, mint barmi masbol.
Az elektronikus hibaktol csak azok rettegnek, akiknek se felszerelesuk, se tudasuk nincs a hibafeltarashoz.
Ez ugy hulyeseg, ahogy van. Mar most is vannak tucatnyi vezerloegyseggel szerelt 15 ev feletti autok, es szo sincs arrol, hogy sorban leterdelnenek a benne az alrendszerek.
Ha ritkan tonkre is megy egy-egy, egy vezerlo csereje es felprogramozasa nem a vilag, es ha olcso kell legyen, ugyanugy van belole bontott, mint barmi masbol.
Az elektronikus hibaktol csak azok rettegnek, akiknek se felszerelesuk, se tudasuk nincs a hibafeltarashoz.
35up (törölt)
2013.02.10 17:36:25
@Agr3ssor: "Javaslom, egyszer legalább a parkolóban nézzél meg közelről egy prémium kategóriás autót!"
Koszonom a tanacsot moricka, minden nap ezt teszem, napi 8 oraban.
"Egy 15 éves autó írható epromú ECU-ját vagy ABS vezérlőjét ne hasonlítsd már egy egy mai prémiumban vígan előforduló eszközhöz."
En a 15 eves premiumokrol beszeltem.
"Amikor egy autó egyszerre figyeli a retinádat"
Ugyan nem. A kormanyzas jellegebol ismerik fel a faradtsagot, 1-2 infrakameras rendszer van, ami a fejmozgast is nezi.
"megy rajta a sávtartó, figyeli a többi autót, ami alapján egy esetleges balesetet megakadályoz, állítgatja a fényszórómagasságot a szembejövő autók helyzete alapján, 2 tetszőleges kijelzőre meg a szélvédőre kirajzolja a navigációt vagy a zenét meg amit akarsz,,, szóval ez neked ez ugyanaz a szint, mint egy E36-os sorhatos-kétezres ABS-el??"
Meghibasodasi aranyokrol volt szo. Mit akarsz a funkciokkal?
Aruld mar el nekem, mi koze a funkciok szamanak a tartossaghoz.
"Az én szemléletem szerint nem is focizik egy ligában a kettő!"
Tapasztalatokra lenne szukseged meg hattertudasra, nem szemleletre.
"De ha te egy mai prémium extráit fogod felprogramozni, javítgatni úgy, hogy egy 15 éves autónál megérje majd a jövőben, akkor nagyon nagy májer vagy!!"
Most is ezt teszem ha megkeresnek vele, te viszont ahogy nezem, a hoborgesen kivul nem sok mindenhez ertesz.
Koszonom a tanacsot moricka, minden nap ezt teszem, napi 8 oraban.
"Egy 15 éves autó írható epromú ECU-ját vagy ABS vezérlőjét ne hasonlítsd már egy egy mai prémiumban vígan előforduló eszközhöz."
En a 15 eves premiumokrol beszeltem.
"Amikor egy autó egyszerre figyeli a retinádat"
Ugyan nem. A kormanyzas jellegebol ismerik fel a faradtsagot, 1-2 infrakameras rendszer van, ami a fejmozgast is nezi.
"megy rajta a sávtartó, figyeli a többi autót, ami alapján egy esetleges balesetet megakadályoz, állítgatja a fényszórómagasságot a szembejövő autók helyzete alapján, 2 tetszőleges kijelzőre meg a szélvédőre kirajzolja a navigációt vagy a zenét meg amit akarsz,,, szóval ez neked ez ugyanaz a szint, mint egy E36-os sorhatos-kétezres ABS-el??"
Meghibasodasi aranyokrol volt szo. Mit akarsz a funkciokkal?
Aruld mar el nekem, mi koze a funkciok szamanak a tartossaghoz.
"Az én szemléletem szerint nem is focizik egy ligában a kettő!"
Tapasztalatokra lenne szukseged meg hattertudasra, nem szemleletre.
"De ha te egy mai prémium extráit fogod felprogramozni, javítgatni úgy, hogy egy 15 éves autónál megérje majd a jövőben, akkor nagyon nagy májer vagy!!"
Most is ezt teszem ha megkeresnek vele, te viszont ahogy nezem, a hoborgesen kivul nem sok mindenhez ertesz.
35up (törölt)
2013.02.12 01:17:43
@Quattroman: A keramiapaszta inkabb motorsportcelokra valo. Bar nagyobb hot bir ki, de hamarabb kiszarad mint a Plastilube. (A rezpaszta meg ugye jo ideje tilos.)
Ugrott a lánc? Elkokszosodott a dugattyú? Meg lehet úszni a háromszázezres szervizszámlát, csak jó helyen kell keresni a hibát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
35up (törölt)
2013.02.08 19:00:59
@novothauto: Nem a hazudozasrol van szo, hanem arrol, hogy mivel nincs jegyzokonyv, nem tudod, mit mertek pontosan (es esetleg hol hibaztak), az ugyfel pedig laikus, aki nem tudja megitelni, mik a fontos informaciok.
O csak annyit mond neked, hogy odavitte, nem tudtak vele mit csinalni. Ebbol sok minden nem derul ki, azt belathatod.
O csak annyit mond neked, hogy odavitte, nem tudtak vele mit csinalni. Ebbol sok minden nem derul ki, azt belathatod.
35up (törölt)
2013.02.08 21:10:25
@mai gyerek: Pedig a legtobben ezekre a rutinmunkakra (olaj/fek/gatlo stb) utaznak: fix idoraforditas, fix nyereseg, nulla riziko, nulla celszerszam. A bonyolultabb eseteket meg vigyek inkabb mashova, azt oldja meg masvalaki, szerszamokba/muszerekbe fektessen masvalaki, a rizikot viselje masvalaki - de aztan hozza am vissza az ugyfel utana az autot, hogy a rutinmunkakat tovabbra is ok csinalhassak :)
@novothauto: Megertem a frusztraciot tobbszazezer forint elkoltese utan, de az nem jelenti azt, hogy a gyari technologia elment a falig, es veget ert a tudomany. Sot, baromi reszletes Prüfplan van minden tunetre, a beepitett szkop meg (az adott modellhez passzolo) referenciakepet is mutat neked az eloadat melle. Sajnos ennek a kenyelemnek van egy olyan hatulutoje, hogy a gyengebb kepessegu szerelok tulzottan is hagyatkoznak ra, es azt hiszik, hogy ha a hibatar ures, akkor hiba sincsen.
Minden teszter oldalara kene egy ilyen matrica:
www.mysafetysign.com/img/lg/S/Be-Careful-Machine-Sign-S-2658.gif
@novothauto: Megertem a frusztraciot tobbszazezer forint elkoltese utan, de az nem jelenti azt, hogy a gyari technologia elment a falig, es veget ert a tudomany. Sot, baromi reszletes Prüfplan van minden tunetre, a beepitett szkop meg (az adott modellhez passzolo) referenciakepet is mutat neked az eloadat melle. Sajnos ennek a kenyelemnek van egy olyan hatulutoje, hogy a gyengebb kepessegu szerelok tulzottan is hagyatkoznak ra, es azt hiszik, hogy ha a hibatar ures, akkor hiba sincsen.
Minden teszter oldalara kene egy ilyen matrica:
www.mysafetysign.com/img/lg/S/Be-Careful-Machine-Sign-S-2658.gif
35up (törölt)
2013.02.10 14:09:46
@dani: ...de ha egyszer osztrakok a szerencsetlenek, mit irjanak ra, hogy elegedett legyel? Azt megsem irhatjak, hogy AKG Zimbabwe. A felirat eleg pontosan fogalmaz amugy:
i.imgur.com/zVmzP9m.png
De hogy megnyugodj, egy csomo szorakoztatoelektronikai cuccon szerepel ilyen felirat:
i.imgur.com/Rvg9V8m.png
i.imgur.com/zVmzP9m.png
De hogy megnyugodj, egy csomo szorakoztatoelektronikai cuccon szerepel ilyen felirat:
i.imgur.com/Rvg9V8m.png
Csalódni azok csalódnak, akik nem gondolkodnak előre. Ön ne várjon csodát és szeretni fogja a 301-est. Üdvözöljük a PSA fapados-fedélzetén!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
35up (törölt)
2013.02.07 21:18:46
@pfff_: "Minden bizonnyal benne van ez is a dologban."
Semmi ilyesmi nincs benne, barmikor lecserelhetnek, ha akarnak, a beszallito meg kapna toluk egy masik projektet, oszt jonapot. De nem akarjak, generaciok ota ezt a kezelesi koncepciot teszik bele, hisznek benne, mint a gyerekek a telapoban. Kapniuk kell nehany pofont a JDPower felmeresein, mire leszoknak rola.
"De miért is kellene lecserélni? Eddig soha nem hallottam konkrétumot, hogy mi a rossz benne. Csak azt, hogy nem jó és miért nem cserélik már le végre. De mi a rossz benne?"
Idegesitoen szar, mert a kormany mogott kell matatni es gombokat keresgelni, raadasul csak akkor teheted ezt meg, ha egyenesben all a kormany, mig egy multikormanyt kanyarban is tudsz nyomkodni, sot, az atfogas kivetelevel barmilyen pozicioban.
"Én nem egy nem két autón nem érem el a kormányon lévő gombokat úgy, hogy ne kelljen elengednem a a kormányt"
Miert, elvesztetted a huvelykujjaidat favagasnal?
partner.volkswagen.de/content/medialib/vwd4/global/mom/golf_variant/content/gv1854_golf_variant_leather_trimmed_multifunction_steering_wheel/_jcr_content/renditions/item.570.270.file/gv1854_golf_variant_leather_trimmed_multifunction_steering_wheel.jpg
"ezzel együtt ne kellejen ránéznem, hogy mi merre a kormányon."
Miert kene ranezni? Minden gombnak mas formaja van, konnyen kitapinthato. Eletemben nem neztem meg multikormanyra. Raadasul ha valakinek uj a rendszer, egy multikormanyon azonnal latja, mi micsoda, a kormany mogotti szaroknal meg vegig kell zongorazni az osszes (rossz) gombot, mert a kormanytol nem latod, mit csinalsz.
"A kormányon lévő gombokat akarva akaratlanul is a hüvelykujjával akarná tapizni az ember"
Mert arra is valo. Szerinted talan az emberek leveszik a kezuket a multikormanyrol, es mutatoujjal nyomogatjak a gombokat? :D
"hisz a többi ujjával "átöleli" a kormány karimáját. De az embernek ez a legrövidebb ujja, nem biztos, hogy minden gombot elér vele."
Hogyne erne el. Raadasul a kezeleshez nem kell felemelned a multikormanyrol az ujjaidat, mig a kormany mogotti dudor nyomogatasahoz igen. Akkor is tudod kezelni, amikor erosen kell fogni a kormanyt.
A dudor egy olcsojanos-megoldas azon gyartoknak, akik nem tudjak kifizetni a dragabb, tobbpalyas csuszogyurut/foliakazettat a kormanyhoz, hogy atvezessek az oszloprol a kezeloszerveket.
Semmi ilyesmi nincs benne, barmikor lecserelhetnek, ha akarnak, a beszallito meg kapna toluk egy masik projektet, oszt jonapot. De nem akarjak, generaciok ota ezt a kezelesi koncepciot teszik bele, hisznek benne, mint a gyerekek a telapoban. Kapniuk kell nehany pofont a JDPower felmeresein, mire leszoknak rola.
"De miért is kellene lecserélni? Eddig soha nem hallottam konkrétumot, hogy mi a rossz benne. Csak azt, hogy nem jó és miért nem cserélik már le végre. De mi a rossz benne?"
Idegesitoen szar, mert a kormany mogott kell matatni es gombokat keresgelni, raadasul csak akkor teheted ezt meg, ha egyenesben all a kormany, mig egy multikormanyt kanyarban is tudsz nyomkodni, sot, az atfogas kivetelevel barmilyen pozicioban.
"Én nem egy nem két autón nem érem el a kormányon lévő gombokat úgy, hogy ne kelljen elengednem a a kormányt"
Miert, elvesztetted a huvelykujjaidat favagasnal?
partner.volkswagen.de/content/medialib/vwd4/global/mom/golf_variant/content/gv1854_golf_variant_leather_trimmed_multifunction_steering_wheel/_jcr_content/renditions/item.570.270.file/gv1854_golf_variant_leather_trimmed_multifunction_steering_wheel.jpg
"ezzel együtt ne kellejen ránéznem, hogy mi merre a kormányon."
Miert kene ranezni? Minden gombnak mas formaja van, konnyen kitapinthato. Eletemben nem neztem meg multikormanyra. Raadasul ha valakinek uj a rendszer, egy multikormanyon azonnal latja, mi micsoda, a kormany mogotti szaroknal meg vegig kell zongorazni az osszes (rossz) gombot, mert a kormanytol nem latod, mit csinalsz.
"A kormányon lévő gombokat akarva akaratlanul is a hüvelykujjával akarná tapizni az ember"
Mert arra is valo. Szerinted talan az emberek leveszik a kezuket a multikormanyrol, es mutatoujjal nyomogatjak a gombokat? :D
"hisz a többi ujjával "átöleli" a kormány karimáját. De az embernek ez a legrövidebb ujja, nem biztos, hogy minden gombot elér vele."
Hogyne erne el. Raadasul a kezeleshez nem kell felemelned a multikormanyrol az ujjaidat, mig a kormany mogotti dudor nyomogatasahoz igen. Akkor is tudod kezelni, amikor erosen kell fogni a kormanyt.
A dudor egy olcsojanos-megoldas azon gyartoknak, akik nem tudjak kifizetni a dragabb, tobbpalyas csuszogyurut/foliakazettat a kormanyhoz, hogy atvezessek az oszloprol a kezeloszerveket.
35up (törölt)
2013.02.07 21:27:08
Nekem a dudorrol amugy mindig a Sony 90-es evekbeli Safety Commanderei jutnak eszembe:
cdn.mkimg.carview.co.jp/carlife/images/UserCarPat/1952919/p1.jpg
Szerencsere ezen a kezelesi koncepcion azert jocskan tullepett az emberiseg.
cdn.mkimg.carview.co.jp/carlife/images/UserCarPat/1952919/p1.jpg
Szerencsere ezen a kezelesi koncepcion azert jocskan tullepett az emberiseg.
35up (törölt)
2013.02.09 01:18:16
@visszakettopadlogaz: Semmifele szerpentin nem kell hozza, eleg elmenni az elso utcasarokig.
Az Égéstér mai adásának kommentposztja.Direktlink a letöltéshez pedig itt akad...
35up (törölt)
2013.02.08 00:28:44
@Dövan: "Amúgy ezek a hamisítványok pontosabbak, mint az eredeti"
Meg ahogy azt moricka elkepzeli :)
Hamisitvanyt azok a szerencsetlenek vesznek, akik nem tudjak, milyen erzes hordani az oregapjuktol orokolt 1962-es Constellationt, amikor az osszes hamisitvany elrohadt mar.
@pobeda: Tenyleg fejezd be, mert lovesed nincs, mi a kulonbseg egy ETA vagy Valjoux szerkezetes svajci ora meg a hamisitvanyok kozott.
@korzo: Nezesd meg a szerkezetet. Ha a masodik idozona mutatoja nem szinkronban ugrik az elsovel, akkor szokott ilyen lenni. Lehet, hogy csak egy teljes szetszedes es tisztitas kell neki. De ha cserelni is kell valamit, ETA-hoz mindent kapni.
Meg ahogy azt moricka elkepzeli :)
Hamisitvanyt azok a szerencsetlenek vesznek, akik nem tudjak, milyen erzes hordani az oregapjuktol orokolt 1962-es Constellationt, amikor az osszes hamisitvany elrohadt mar.
@pobeda: Tenyleg fejezd be, mert lovesed nincs, mi a kulonbseg egy ETA vagy Valjoux szerkezetes svajci ora meg a hamisitvanyok kozott.
@korzo: Nezesd meg a szerkezetet. Ha a masodik idozona mutatoja nem szinkronban ugrik az elsovel, akkor szokott ilyen lenni. Lehet, hogy csak egy teljes szetszedes es tisztitas kell neki. De ha cserelni is kell valamit, ETA-hoz mindent kapni.
Mostanában egyre jobban kezdem megérteni, hogy az élvezetes örömautózáshoz nem kell 200 lóerő. Mindenkinek kellene egy 127-es Fiat, hogy helyre zökkenjen a világnézete.
Nem, nem találtam fel a meleg vizet, volt már erről írás a Totalcaron. Csikós is nagyon szerette és egy…..
35up (törölt)
2013.02.07 10:29:15
@Plumper_: Te tenyleg egy frusztralt idiota vagy. Hihetetlen dolgot mondok, de a gyartok nem tartanak pisztolyt senkinek a fejehez, hogy extrakat rendeljen, ezt az ugyfel a sajat igenyei alapjan teszi meg. Sot, klima, elektromos ablak es usb nelkul uj autot eladni 2013-ban lehetetlen, es ehhez a halmazhoz hamarosan csatlakozik a tolatoradar, a kamerak, es a navi is.
35up (törölt)
2013.02.07 12:25:17
@CorollaVVTI: Feleslegesen magyarazod neki, pistike mar eldontotte, hogy minden auto, ami az ovenel jobban felszerelt, az szar, es csak hulyek meg buzik veszik.
Az elektronika kulonben is a satan muve, ki latott mar olyat, hogy a delej hajtja a motort, es nem a benzin vagy a szen?
Az elektronika kulonben is a satan muve, ki latott mar olyat, hogy a delej hajtja a motort, es nem a benzin vagy a szen?
35up (törölt)
2013.02.07 12:42:44
@Plumper_: Odonke a portas, en a hazmester vagyok.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz