Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tyrion Lannister of Caster

0 bejegyzést írt és 189 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Túl sokat ehhez nem lehet mit hozzátenni. Bokros Lajos színpadra állt a Lemossuk a gyalázatot c. ellenzéki nagygyűlésen, vagy min október 23-án, és beszédében a következőeket mondta: Kedves ellenzéki sajtó! A népszavazás után remek elemzéseket olvastam arról, hogy a helyzet még rosszabb és nem…..
Tyrion Lannister of Caster 2016.10.26 11:27:57
Bokros Lajos.... ez a nímand, aki "megmentette" a magyar gazdaságot '95-ben a fasza kis megszorító csomagjával... Ja, kb 1-2 évre sikerült megspórolni pár milliárdot. Csepp a tengerben. Mindeközben a banki alapkamat a 30% közelében volt tartva, nyilván ez nem ártott a gazdaságnak...
Hosszab távra azonban sikerült a magyar családok gyermekvállalási hajlandóságát totálisan elszarni, a statisztikai adatok jelzik, hogy több ezerrel csökkent az élveszületések száma és ennél jelentékenyebb mértékben megnőtt ebben az időszakban az abortuszok száma. Vagyis ennek a drága embernek azóta is sokezernyi meg nem született és sok tízezernyi magzatot köszönhet a magyar társadalom. Ami természetesen kihat a gazdaságra, hiszen a társadalom elöregedése ettől fokozódott, ami a nyugdíjterheket is aránytalanul növeli az aktív társadalom számára.
Bokros nem csupán egy nímand, hanem egy teljesen emberellenes gazdasági modell képviselője, aki a társadalommal szemben elkövetett bűnei mellett abból "mentette" az országot, hogy privatizálta az energiaszektort, méghozzá igen szar feltételekkel. Az energiaszektor pedig a fejlett országok nagy többségében stratégiai okokból jobbára állami tulajdon, ehhez ragaszkodnak. Hiszen ki szeretné az energiapiacát külföldi cégek kényére kedvére bízni? Bokroson és az MSZP-SZDSZ maffián kívül senki.

Szóval egy ilyen formátumú szar alak jobban tenné, ha visszavonultan élne, mielőtt még valaki erőteljesebben fejezi ki ellenszenvét iránta.
Tyrion Lannister of Caster 2016.10.26 11:29:20
@Tyrion Lannister of Caster: Javítás: sok tízezernyi abortált (azaz feldarabolt, megölt)
magzatot
  Jött ide egy népcsoport valahonnan a fenetudjahonnából. Megérkeztek, lecuccoltak, jól átbaszták a már itt élőket (fehér ló, Szvatopluk), aztán kajánul vigyorogva még picit próbálták végigrabolni a már-már civilizált városokat, csak aztán levágták a fülüket és hazazavarták őket. Nem sokkal…..
Tyrion Lannister of Caster 2016.07.31 22:18:08
@ludwigvan: Egyetértek.
Azon felül, mivel a honfoglaló törzsszövetség leszárazottaiból mára elenyésző arányban képviseltetik magukat a jelenkori "magyar" lakosságban, kissé idétlen ezt a múlt magasztalást magyar sajátosságként feltüntetni.
A besenyők és a kunok távoli rokonnépek, a jászok irániak. Az Árpád-féle honfoglalók heterogén társaság.
Azzal, hogy a korona népeit egyaránt lenézi a "szerző", a saját őseit szarja telibe, akik nélkül kéjes álom se lett volna.
Aki a saját múltját semmibeveszi, úgy jár, mint a komcsik, akik a múltat végképp eltörölni szlogennel 100 milliós mészárlást vittek véghez.
Gratula.
Úgy látom, Magyarország újabb válaszúthoz érkezett, ami a gazdaságot és az emberek pénzügyeit érinti. Megkezdjük a legújabb pénzügyi ciklusunkat (már megint?) a hitellázzal, vagy megtartjuk a válság alatt kialakulni látszódó megtakarítási ciklust? Nagyon komoly döntés ez,…..
Három éve nem volt Gálvölgyi Show az RTL Klubon, azonban a csatorna nemrég úgy döntött, hogy egy speciális adás erejéig visszahozza műsort. Amerikának Colbert Report, John Oliver vagy Jon Stewart jutott, nekünk Gálvölgyi János jelentette a görbe tükröt a hazai közéleti, tévés…..
Tyrion Lannister of Caster 2015.09.07 08:33:53
@a8zoli: Célközönség a kádári rezsimben nyugdíjassá vált proligeneráció és annak közvetlen testi-szellemi örökösei. Gálvölgyi már akkor is csak szánalmas volt, amikor még Benny Hill utánzataként tetszelgett a Magyar tévében. Azóta csak egyre szarabb.
Az utolsó nap teendői közé tartozik a búcsúlevél megírása is. Úgy gondolom, erre érdemes külön is kitérni, mert láttam már suta és nagyon sikeres próbálkozásokat is. Körbeküldhetsz külön a kollégáknak, és külön a vezetőknek egy-egy e-mailt, de csak akkor, ha olyan…..
Tyrion Lannister of Caster 2015.07.28 16:38:25
@Doline:
Micsoda kicsinyes "gesztus"...
Én baromira szerettem Magyarországon lakni, magyarnak lenni. Ugyan nem voltam teljesen tudatában annak, miért is, de egyszerűen jó volt. Szerettem az ovit, mert baromi jó villamos állt a kertjében, szerettem a sulit, mert baromi modern volt és harmadiktól angolt tanultunk, szerettem a…..
Tyrion Lannister of Caster 2015.06.22 12:58:18
@MAC-Ka: A helyzet az, hogy az eddigi 4 ország alapján, amelyben egyenként is több évet éltem folyamatosan, szóval az ott tapasztaltak alapján mindenhol ugyanilyen arányban, néhol még nagyobb arányban is jelen vannak az ilyen emberek - származásfüggetlen az ilyen gondolkodás.
Tyrion Lannister of Caster 2015.06.22 13:08:12
@♔bаtyu♔: Nincs szükségem tanulmányútra Romániával kapcsolatban, elég jól ismerem az ottaniakat és azt is, hogy nekik mi a véleményük a mostani vagy a Ceauceascu idejében tapasztalható kisebbségpolitikáról.

Ukrajnáról nem tudok nyilatkozni, az információk szerint nem rózsás a helyzet. A szlovákiairól konkrétan írtam is, hogy elment a keményebb nacionalizmus irányába, ami természetesen a kisebbségeknek sosem jelent jót.

Az pedig, hogy jobb-e romániai magyarnak, székelynek, cigánynak, szásznak lenni, mint zsidónak Magyarországon, nos, nyilván szerintünk jobb itt a zsidóknak, ezt érzi és állítja több hazai zsidó értelmiségi is (Köves Slómó és társai) - viszont minden relatív, ennek köszönhetően a marginalizálódó zsidó származású értelmiségiek, akik véleménye egyre kevesebb embert tud érdekelni - nos, ők úgy érzik, nekik rosszabb. De az is igaz, hogy az általuk is folyamatosan követelt szabadságjogokba tartozik az is, hogy mindenkinek joga van magasról tenni a butaságokra és ezáltal kiszorítani a piacról a szalonképtelen botorságokat.

Bárcsak más téren is érvényesülne ez a szelekció... gondolok itt a populista hülyeségekre, a szélsőséges jobboldali vagy szélsőséges liberális butaságokra.
Tyrion Lannister of Caster 2015.06.22 14:15:50
@♔bаtyu♔: Nem tudom ezt értelmezni.
A magyar zsidók esetében a zsidók érdeke nekem egyenlő a magyarok érdekével.
A blog témájától eltávolodtunk kicsit.
Nem a szerző kisebbségi identitása vagy egyéb jellemzője alapján kellene kritikát mondani a tartalomról, hanem éppen ettől függetlenül.
Szerintem a gyerekkori idill, amiről ír, sajnos pont az a kádári gulyáskommunizmusbeli időszak, amely csődbe vitte az országot úgy, hogy a 80-as évek elején szinte üres volt az Államkincstár. A problémát pedig Kádárék úgy oldották meg, hogy magánbankok felé 20 milliárd dolláros adósságot halmoztak fel, mire az összeomlás elkendőzése érdekében politikai kompromisszumot kötöttek - "Rendszerváltás" címszóval.
Szóval abban a gyerekkori illúzióban folytatni az életet csak a további államadósság tudja fenntartani, nem pedig a képzeletszegénnyé és motiválatlanná nevelt generációk, amelyektől most háborogva kérik számon, miért is nem lett kreatív és kezdeményező (hogy is lett volna azzá, amikor 40 évig mindezekért nem dicséret, hanem bünti járt)...

Én azt sem érzem, hogy csakis kétféle módon érezheti magát magyarnak valaki manapság.
Régen sem egyféleképpen érezték magukat magyarnak az emberek Magyarországon, mi több, sokan kifejezetten hangoztatták is, hogy ők nem magyarok, hanem ilyen vagy olyan nép fiai.
Engem ez egyáltalán nem zavar, bennem is legalább 8 népcsoport egyesül, és ettől nem érzem magam sem jobban, sem kevésbé magyarnak, mint bárki más ebben az országban.
Attól, hogy 2-3000 ember hisz furábbnál furább származáselméletekben, attól még nem kellene értelmiségiként azt sulykolni az emberek felé, hogy bárki is ránk kényszerítené, hogy ha nem így gondoljuk mi is, akkor nem vagyunk magyarok.
Nekem ez nem tetszik ebben a blogbejegyzésben.
Szerintem sokfélék vagyunk, sokféleképpen érezhetjük magunkat elkötelezettnek egy kultúrkör felé.
Bármely mai európai ország történelmét végignézheti a szerző, nem fog kevesebb háborúzást, ellenségeskedést, pártoskodást tapasztalni, mint ami nálunk volt. Az egyenlőség elvét átvéve: máshol sincs kevesebb bolond, mint nálunk :-)
Librarium Európa öngyilkos lett 2015.05.27 18:11:35
Hatalmas érdeklődés kísérte a francia botrányszerző, Michel Houellebecq új regényének, a Behódolásnak a megjelenését. Ezt már önmagában a szerző személye, és a téma (az iszlám térhódítása a közeljövő Franciaországában) is előidézhette volna, de ami végül az egekig…..
Tyrion Lannister of Caster 2015.05.28 11:10:42
@high up!: "El nem tudom képzelni, hogy mi a bánatos fene más lenne a világ, ha mondjuk a BMW vezére holnap egy muszlim lenne: a vezérkari döntés ugyanúgy folyna, az alkalmazottak ugyan úgy dolgoznának, az meg hogy a vezér péntekenként beugrik a dzsámiba, meg ki a francot érdekel?"

Hamarosan lesz erre példa. Amennyiben muszlim értékrend szerint fogják kiválasztani a felvehető dolgozókat, a vezetőséget, stb és az européer értékrendjét vesztett munkavállalók rádöbbennek, hogy ők válnak másodrendű saját kontinensükön, akkor majd meglátod, ki a francot érdekel. Addig nyugodtan hidd, hogy semmi különbség nem lesz. Tévedni emberi dolog.
Tyrion Lannister of Caster 2015.05.28 11:31:51
@high up!: Természetesen nincs olyan, hogy tiszta fajú.
Az, hogy állandóan az árpádi honfoglaló törzsekre utalnak az anti-nacionalisták, önmagában képzavar, hiszen a honfoglalók is 7 törzsként (és tudjuk, ennél több is volt) határozták meg magukat, vagyis a legtöbb lovas félnomád néphez hasonlóan törzsszövetség volt, különböző eredetű törzsekkel, több nyelvvel, hasonló eredetű kultúrával.

Ugyanígy nincsen Európában máshol sem tiszta nemzetállam (ettől függetlenül a mai napig elnyomják a kisebbségeket pl Franciaorszégban, ahol szintén sok különböző nyelvű és kultúrájú népcsoport lett franciává).

Mindezek mellé a 895/6-os Honfoglalás idején itt élő avarok, valamint az azóta betelepült szláv (dél-, kelet- és északi csoportok), kipcsák (kun), germán (sokféle németajkú népcsoport - alias svábok és szászok) , "latin" (olasz, francia, wallon) iráni (jászok), török, muszlim, balkáni (román, albán, bolgár), hellén, izraelita (askenáziak, szefarádok, galíciaiak) és indiai eredetű (különféle cigány népcsoportok) népek mind együttesen adják a mai magyar népet, ami nyelvileg relatíve homogénné csak az utóbbi 100 év alatt vált, leginkább Trianon után és amelynek sokszínű kultúrája mégis valamilyen szinten egyedivé vált és pozitív értelemben elkülönül, vagyis felismerhető a többi népek kultúrái között.

Így tehát fogalmunk sem lehet arról, hogy kvadrillió éppen milyen eredetű, épp ezért felesleges Árpádékat lenézni, akik sokkal befogadóbbak voltak, mint ezek a szerencsétlen félkegyelmű magyarkodók, akik a fentebb felsoroltak közül jóformán semelyiknek a kultúráját és történelmét sem ismerik.
Sajnos az őket kritizálók sem.
Tyrion Lannister of Caster 2015.05.28 13:43:48
@high up!:
Nekem nincs vizionálási képességem, és többesszámban sem vagyok (vagyis feleslegesen általánosítasz a véleményemre hivatkozva), csak a történelemből indulok ki. Mondd, a spanyolokat sem érdekelte különösebben, amikor 800 évre a mórok vették át az uralmat? A bolgárok, románok, albánok, görögök, makedónok ujjongtak talán, amikor az oszmánok vették át a vezetést náluk?
Az, hogy most nem hadsereggel veszik át a hatalmat, hanem fokozatosan, évtizedek alatt érnek el olyan helyzetbe, hogy a hatalmi struktúra az ő javukra változik, szerinted mekkora különbséget fog tenni?
Nem Magyarországról beszélek, mert az ideáramló menekültek egyrészt jobbára még nyugatabbra mennek, másrészt a lakosság arányában még nem számottevőek.
De a nyugati országokban, ahol egyes területeken már minden második újszülőtt muszlim, nos, ott ez hamarabb fog problémát okozni.

Én éltem arab országban évekig és nekem semmi bajom nem volt velük, jó baráti viszonyban voltam sokukkal, csakúgy, mint itthon. De nem lennék ott a nők helyében. Amennyiben itthon is van mit tenni a nők elleni erőszakkal és esélyegyenlőtlenséggel szemben, akkor azt hatványozottan képzeld el egy muszlim közösségben.
Szóval igen, az nem sokat számít, ha a BMW elnöke muszlim, az már annál inkább fog számítani, amikor ez már hírértékű sem lesz, mert ez lesz az általános.
Eddig a nagy nyilvánosság előtt ismeretlen fényképek kerültek elő a halott Che Guevaráról. A fotók eddig a hivatásos forradalmár családjánál voltak. Csak felnőtt olvasóknak ajánljuk a most következő képeket. Che Guevarát 1967. október 9-én ölték meg Bolíviában, miután…..
Ha valamire ráírják, hogy valamitől mentes, rendszerint örülünk. Mert a -mentesség azt sugallja, hogy nélküle jobban járunk. Talán azt is, hogy eddig rutinszerűen rosszul jártunk. Amikor először olvasol egy hirdetésben ecetmentes parfümről, feltételezed, hogy ez jó dolog…..
Slovensko, do toho! Hülyemagyarok 2014.08.25 11:58:22
Avagy, "mit szuszogtok, mint tót a pinában?" Itt az újabb magyar hiszti, villámgyorsan elterjedt a Facebookon Peter Oravec szlovák szlengszótára, amelyet idén adott ki a prágai Maxdorf kiadó. A hír hallatán egyrészt szomorúan vettem tudomásul, hogy már húsz év eltelt a Braňo…..
Tyrion Lannister of Caster 2014.08.30 05:34:27
Ez a cikk elég tárgyilagos:
mult-kor.hu/20090909_szlovakok_totok_tirpakok

Amúgy nincs nép, népcsoport, amely ne használna más, főleg szomszédos népekre pejoratív jelzőt.

A tót megnevezés önmagában ráadásul még csak nem is volt pejoratív.

Egy szlengszótáron fennakadni pedig leginkább korlátoltság.

Ez persze nem indokolja, hogy számos, durván pejoratív jelzővel illessék azokat, akik mégis sértőnek érzik ezt.

Csehszlovák Kémtől viszont mást eddig nem lehetett látni, itt is csak az a szándék látszik, hogy megint egy jót mélymagyarozzon... egészségére!
Magyarországon még az etnikai fundamentalisták is puhányabbak. Én elhiszem, hogy kampány van Magyarországon és kampány idején mindenki meghülyül, de azért a hülyeségnek eddig voltak határai, úgy tűnik Maradék-Magyarországon ez megszűnt. Legújabb borzalom a Fidesz által…..
Mert sikerült: keresztülverték a társadalmon nem csak a saját, új alkotmányukat, de a központosított média, közoktatás, művészetpolitika, autópályaépítészet és egyéb nyilvánosvécé-direktíva (tudniillik sok pénzért szart termel) minden komolyabban vehető szegmensét úgy,…..
Tyrion Lannister of Caster 2013.11.18 13:06:49
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Nem kedveljük Rózát, de nem is volt olyan botrány az érettségikkel H.R. államtitkársága során, mint amilyet Magyar Bálint produkált.
Ettől még Hoffmann Rózsa nem lesz elfogadhatóbb személyiség, de Magyar Bálint sem volt az, ráadásul még ennyit sem volt képes felmutatni, hogy megszervez egy érettségit úgy, hogy nincs előre eladva a tételsor...
Akik látták a Jobbik kutyás, fiatalos szivárványszínekben pompázó fiatalokkal teli új kampányát alighanem dobhattak egy hátast vagy pedig lazán azt hihették, hogy a Liberálisok vagy a Benetton reklámkampányával van dolguk. A Jobbik arra tesz kísérletet, hogy lemossa magáról a…..
Tyrion Lannister of Caster 2013.11.13 14:16:56
@Sexual Harassment Panda:

Opava

A várost először 1195-ben említik. 1224-ben városi rangot kapott. Az osztrákok 1742 és 1918 között tartották uralmuk alatt, ekkor Szilézia tartomány székhelye volt Troppau néven
Szombaton önkormányzati választásokat tartottak Szlovákiában, itt a hétvége legnagyobb megleptésének gyorsértékelése: beköszönt  a Jobbik besztercebányai alapszervezete, ahojtye.  Hol van már a Csurka-féle Magyar Igazság és Élet Pártja (MIÉP) vagy a Slota-féle Szlovák…..
Tyrion Lannister of Caster 2013.11.11 17:50:41
A szlovák helyzetet nem igazán ismerem, erre ezért nem is reagálok.
Az írásodban azonban elég nagy tévedésre utal az alábbi rész:

"Magyarországon a helyzet letisztultabb képet mutat, a Jobbiknak a 2009-es EP-választás 10% feletti eredménye hozta el az áttörést, vált a párt és a körülötte létező, amúgy rendes országokban a csatornafedél alá tartozó szubkultúra a közbeszéd a politikai mindennapok részévé."

Az "amúgy rendes országok" esetében a szélsőjobbot képviselő pártok bizony - sajnálatos módon - nem 10% alatti képviselettel rendelkeznek, ahol pedig igen, ott is növekszik a támogatottságuk (pl. Görögországban közel 7%-ot kaptak 2012-ben, de későbbi felmérések szerint támogatottságuk közelíti már a 13%-ot).
Hollandia, Ausztria, Franciaország - ezek az országok az unió és a Nyugateurópaiság példaképei - mégis, a szélsőjobboldali képviselet ezekben is erős és az utóbbi időben erősödött.

Front National (Fr), jelenleg alig jelennek meg a francia nemzetgyűlésben, azonban a regionális 2010-es választásokon a helyek 12%-át hozták, valamint a 2012-es Fr elnökválasztások során 17.9%-ot, jelenleg pedig a második favoritként tartják számon.

Norvégiában 2013 októberétől kormánypárt a helyi szélsőjobbos Haladó Párt a mandátumok 17%-ának megszerzésével, és a kabineti posztok 40%-ával.
Ausztriában a szélsőjobboldali Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) a harmadik helyen végzett 21,4%-al.

Amennyiben nem lesz hathatós lépés a roma kisebbségek felzárkóztatásában Magyarországon - értem ez alatt a szakképzésükre fordított hatékony befektetést - sajnos folytatódik majd a Jobbik megerősödése. Ahogy eddig, ez után is leginkább az elszegényedett régiók vidéki szavazói (akik hagyományosan többségükben baloldali szavazók voltak)szavaznak majd rájuk, akiknek egyik eddigi kormány sem talált megoldást az egyre durvuló közbiztonsági helyzetre, a munkanélküliségre, a mélyszegénységből fakadó vagy azt azt kihasználó bűnözési formák megelőzésére, felszámolására.
Cicaharc a szlovák szélsőjobboldalon! Azt tudtuk, hogy a magyar szélsőjobboldal élén egy Zázrivecz nevű szlovák áll, de hogy a szlovák széljobbot egy Görgei vezesse, ez már tiszta őrület. Dili az élet, ha szélsőjobbos pártvezér vagy Kelet-Európában, egyik nap még magát…..
Tyrion Lannister of Caster 2013.10.18 19:15:13
Előre jelzem, hogy nem vagyok Jobbikos (alapvetően semmilyen párt nincs ma Mo-on, amelyikben bízni lehet), de mivel blogot írsz, legalább nézz utána az adataidnak.

vonagabor.hu/content/z%C3%A1zrivecz-n%C3%A9vr%C5%91l

Zázrivecz semmilyen vérségi viszonyban nincs ezzel a nagypofájú Vonával.

Ha lenne, engem az sem érdekelne, mert akkor is ugyanolyan idióta lenne, mint amilyen most.

Mindaddig lesz szélsőjobb, amíg a szomszéd népek nem békélnek meg egymással - ez pedig csak úgy megy, ha megbeszélik a problémáikat és rájönnek, hogy minden megoldható közösen, ha szándék van rá. Ezt kellene még valahogy elérni.

Éljenek a magyarok, éljenek a szlovákok - mint jó barátok! :-)
Szopóra áll a harc Budapesten, nyilván érzi ezt a főpolgi is. Kellenek a hangulatjavító májerkodások, ha azt akarja, hogy a Vezér újra őt tartsa a legjobb választásnak a poziért. Nem könnyű viszont villogni, mert ami faszaság a fővárosban történik, ahhoz a legritkább esetben…..
Tyrion Lannister of Caster 2013.10.08 13:46:13
@Tyrion Lannister of Caster:
a 100 milliárd talán túlzás volt, de ez a cikk azért eléggé tárgyilagos, nem egy fidesz médium hozta le:

www.vg.hu/vallalatok/kozlekedes/tarlos-gyozott-az-alstom-utalta-a-bkv-nak-a-30-milliardot-351214
Tyrion Lannister of Caster 2013.10.08 14:49:53
@Mitzimackó: Nyilván nem azért, mert nem voltak meg az Alstom típusengedélyei, igaz?
Érdekes, hogy szerinted az Alstomnak tettek be... a francia bíróságnak nem ez volt a véleménye, pedig hazai cégről volt szó.
Ui: "baszod" nélkül is értem a mondanivalót, csak nem értek egyet vele.
Tyrion Lannister of Caster 2013.10.08 15:52:10
@gergo: Igen, én is onnan közlekedem, villamossal (jelenleg pótlóval).
Ez a felújítás elodázhatatlan volt.
Ettől függetlenül a szervezése nem a legjobb, kezdhették volna nyári szünet első napján, így már az első szakasszal nagyjából meg is lennének (hiszen elvileg most 3 hónapot mondtak erre a szakaszra).
Azt sehol sem lehet megakadályozni, hogy az agglomerációkból kocsival jöjjenek be, persze 25 év alatt lehetett volna mélygarázsokat, P+R parkolókat kiépíteni, bevezetni a fizetős parkolást, hogy a helyben lakóknak is maradjon parkolóhely, mivel ez most gyakran hiánycikk...

Ne azon fröcsögjenek, hogy Tarlós 3 év alatt keveset tett, hanem örüljenek annak, hogy az utóbbi 25 évben legalább ez alatt a 3 év alatt belekezdtek a fejlesztésekbe és nem csak továbbrohadni hagyják a várost.
Szegény Bajnai Gordon, akármit csinál, tuti, hogy nem jó. Ha felszólal a Szolidaritás szobordöntögetős tüntetésén, akkor uszít és gusztustalan és az a baj. Ha viszont a beszéde után rögtön lelép, akkor félszívű, langyos és az a baj. Üljön fel a gázsütőre, mondja neki…..
Előrebocsátom, a reinkarnáció szűk értelemben nem mond ellent az ateizmussal. Ha valaki szerint a reinkarnáció istenek nélkül megy végbe, akkor ad abszurdum lehet ateista. Ez olyasmi, mint az ateista buddhista. A legtöbb ateista azonban racionális alapon ateista, és nem hisz a…..
Tyrion Lannister of Caster 2013.09.18 10:46:36
@Brendel Mátyás:
Miért okoz ekkora problémát egy vélemény? Miért kell tuskózni és IQ-val dobálózni? Becsméreltem a posztodat vagy a személyedet? Nem. Csak véleméynt nyilvánítottam, tudtommal egy komment erre való.

Nagy gondok lehetnek a személyiségeddel, ha azonnal gyalázkodni kezdesz mások véleménye miatt.
Nem ártana esetleg magadba nézni, ha már ennyire tudatos vagy...
Tyrion Lannister of Caster 2013.09.18 11:29:12
@Parmezanidész: Igazat adnék neked, amennyiben rézfaszú bagolyhoz vagy szivárványt okádó unikornishoz kötődne némely érdekes kérdése a világnak, mint a teremtés, a lélek, stb... - mivel azonban ez nem így van, nem tudok egyetérteni veled.
Tarlós István az utcaátnevezésekkel már jelezte, hogy a városvezetés számára több, mint Budapest mechanikus irányítása. Az azonban csak mostanában kezd világossá válni, hogy a főpolgármester nem csak kulturális szinten formálná újra a várost, hanem spirituálisan is…..
Szotyizni a felcsúti stadionban? Családostul a pápával fotózkodni? Tanyasi lagzira rápörögni, csűrdöngölővel, ott ahol a népi tánc sem román már? Bezzeg vidéken romantikus kastélyban magyar csajjal kefélni, a koronázó fővárosban melegbárban suttogni, a szóvivővel az…..