Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Deak Tamas

129 bejegyzést írt és 12070 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
bircahang Forradalom lesz 2026.02.16 06:06:00
A program itt van: - lényege: ha a Zorbán az ellenzéket hozza ki választási győztesnek áprilisban, akkor minden rendben, de ha a Zorbán csal, azaz saját magát jelenti ki győztesként, akkor kezdődik a forradalom. De hát akkor minek eleve a választás?..
Deak Tamas 2026.02.18 11:53:41
@Tapi2021: @valis47: semmi ilyesmi nem derült ki, amit írtok. Semmi sem derült ki eddig.
Annyi történt, hogy Petya beleszaladt a legprimkóbb csapdába amit csak el lehet képzelni.
Deak Tamas 2026.02.18 11:54:57
@valis47: mivel a magyarpeter.hu foglalt.
Deak Tamas 2026.02.21 18:13:28
bircahang Félelem és rettegés 2026.02.20 06:06:00
A fenti című mű számít Søren Kierkegaard dán filozófus egyik főművének. A könyv témája: Izsák majdnem-feláldozása apja, Ábrahám által, s e téma értékelése. Ami viszont engem leginkább megfogott benne az egy másodlagos téma, ami a 44. oldalon - a magyar kiadás szerint - említett probléma: az,…..
Deak Tamas 2026.02.20 12:28:57
@alöksz róz: így van, hála istennek. Hála istennek hogy például csak 56-ban - és hányan még előtte ! - az a maradék tehetséges háromszázezer ember is elment innen, aki még tudott volna építeni valamit. Hála istennek itt maradtatok ti, hogy lehessen nektek az állami újraelosztásos alapon adni a kapnivágyó beletekbe, nehogy éhen haljatok életképtelenség miatt.
Deak Tamas 2026.02.20 12:30:13
@valis47: ahogy 1939-ben meg is történt mindez.
Deak Tamas 2026.02.20 12:35:34
@valis47: dehogynem, Boldili figyelmeztet is folyton két Fekete Győr bejegyzés olvasása közben.
Megosztom, mert kifejezetten érdekes. Ez egy német tiktoker anyaga:..
Deak Tamas 2026.02.19 12:45:26
@ez a nevem senki: ahelyett hogy szednéd rendesen a gyógyszert.
Deak Tamas 2026.02.19 14:59:28
@ez a nevem senki: rám ne számíts humorgyógyszerügyben, nekem nincs humorom, az balos műfaj. Kérdezd meg a kezelőorvosodat vagy gyógyszerészedet.
Deak Tamas 2026.02.20 12:24:17
@valis47: én az egy Hatházi kivételével nem találtam köztük tehetségest, bár nála az is sokat nyomhatott a latban hogy excrementális, altesti és szexuális jellegű poénokat nem tart.
bircahang Szovjet ateizmus 2026.02.19 06:06:00
A vallás elleni orosz harc a kommunista rendszer idejében. Karikatúrákon keresztül. Alapvetően 4 szakasz, mindegyik a sajátosságaival. Az első az 1917-1941 közti agresszív, kemény szakasz. Ekkor a vallás politikai ellenség, a régi rend támasza. Lenin elvtárs kitakarít: kisöpri a…..
Deak Tamas 2026.02.19 15:23:36
@vergyula: igen? A tíz év alatt átlag tíz százalékot - még a másik módszertannal is - csökkenő trend rosszabb?

Na, ezért jön mindig a kétharmad szembe.
Deak Tamas 2026.02.19 15:29:17
@Boldeone2: nyilván Fáy László báró meg Justh Zsigmond is nyomorgott, azért halt meg tbcben.
Hülye vagy !
Deak Tamas 2026.02.20 08:35:08
@Boldeone2: persze, Horthy Paula is ezért halt meg a morbus hungaricusban, te ostoba képességtelen ökör.
Nem a szocializmus hozta a változást te barom, hanem a penicilin. Németországban nem volt szocializmus, van most tbc?
bircahang Felzárkóztunk 2026.02.12 06:06:00
Akár az átlagbéreket nézzük, akár a minimálbéreket, ki lehet mondani: Kelet-Európa EU-tag része felzárkózott. Most az átlagos eltérés a fejlett nyugat és köztünk kb. kétszeres. Ami persze nagy elmaradás, de messze nem az a szint, ami volt a 90-es években. Talán úgy lehet mondani:…..
Deak Tamas 2026.02.12 13:05:15
@Tapi2021: mááár réééég
Deak Tamas 2026.02.12 15:12:42
@Tapi2021: illetve természetesen nem beszél spanyolul, honnan is tudná, milyen a hangulat.
Olvastam egy orosz cikket amely azt taglalta, hogy Butapesten mennyire tiszteletteljes a légkör.
Deak Tamas 2026.02.19 15:02:06
@GyMasa: ez sajnos vagy nem sajnos így van, lásd az egyre gyengébb mandiner legújabb észlénységét.

mandiner.hu/belfold/2026/02/elszolta-magat-a-tisza-egeszsegugyi-szakertoje-angliat-tekinti-hazajanak-video
bircahang Fordulat 2026.02.18 06:06:00
Baloldali fordulatot akar az MSZP balszárnya. Dehát minek egy polgári, liberális pártban baloldali fordulat? Dehát nem az volt már 1989-ben az MSZP célja, hogy megbecsült tagja legyen az európai középbalnak? Ez meg is valósult, most akkor mire a morgás? Nekem eleve a fordulatról a régi…..
Deak Tamas 2026.02.18 11:48:58
@Tapi2021: mikor tűnne annak?
Deak Tamas 2026.02.18 18:39:19
@Boldeone2: Boldili ! Az a baj, hogy a saját helyzeteddel sem vagy tisztában!
Deak Tamas 2026.02.19 07:00:33
@MEDVE1978: amellett hogy a semmije szó pontos j, teljes valótlanság a negyedik bekezdés. Az ott megfogalmazott tények sem valósak (pl. Károlyi sosem volt az átlagember körében népszerű, az emberek java részét pedig nem érdekelte a politika) az ott ténynek beállított dolgok a korabeli városi értelmiség agyában léteztek, a valóságban abszolúte nem, kezdve a "forradalmi" gondolkodással.
Valós szakirodalmat kellene olvasni Hatos Pál helyett.
bircahang Szófiai panel 2026.02.17 06:06:00
Kivételesen egy idegen anyagot osztok meg: Elkészítésében részt vett egy volt kolléganőm is. Az illető röviden látható is a videóban, párszor magyaráz a vloggerrel beszélgetve. A műsorban elhangzott ingatlanárak valósak, sőt a srác visszafogott volt, csak az olcsóbb kategóriát…..
Deak Tamas 2026.02.17 08:48:59
@Serény Vélemény: azzal - talán - nem lenne baj, az lenne a baj, ha 4 emeletesnél magasabb szmogfogó prolicsináló kockákat építenének zöldterület nélkül.
Deak Tamas 2026.02.17 08:56:40
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de amúgy az is sok. Az ungvári Galagó a jó lakótelepek példája.
Deak Tamas 2026.02.18 13:47:35
@Tapi2021: a proli ilyet neked nem fog elismerni.
Az Epstein-ügy kapcsán az az általános nézet, hogy ez az egész perverz alakok szórakozása. Ez aztán kiegészítve a pedofil váddal, ami pedig biztosan nem igaz, legalábbis az eddigi adatok szerint kiskorúak voltak a bulikon, de gyerekek nem. Szerintem az egész oka a túlhatalomból eredő üresség.…..
Deak Tamas 2026.02.13 08:44:19
@vergyula: az hogy 36 évesen lesz nagypapa.
Deak Tamas 2026.02.16 18:29:34
@Tapi2021: mert a proli gőgös, neki a másik oldalon álló, szegénynek vélt ellenfele a jobbágy. A proli és a jobbágy között az a különbség hogy a jobbágy azért kocsmázás előtt keményen dolgozott a földeken, a prolival ellentétben.
bircahang Balliba hörgés 2026.02.08 06:06:00
Ettől kifejezetten mérges lettem, pedig ritkán vagyok az: De minden benne van a 90-es évek mérhetetlen ballib gőgéből, szinte tökéletes alkotás. Ez vár ránk a szellemi fronton, ha áprilisban győz a Tisza...
Deak Tamas 2026.02.13 08:37:50
@vergyula: a politikusként meggazdagodás az ugye KÖZPÉNZBŐL gáz, akkor is, ha amúgy jól csinálja a munkáját, maradjon csak puritán.
Deak Tamas 2026.02.13 15:25:06
@Tapi2021: tőkéje van, az iszlám banknak is van, csak épp nincs mögötte olyan elvonó erő amely a jövedelmeket a tőkébe rakja és amely simán csak pénzügyi eszközökkel megélő óriásokat eredményez, mint a Blackrock, Serény Vélemény jó példája.
Deak Tamas 2026.02.13 15:44:18
@Tapi2021: a hatodik bekezdés, azontúl hogy marhaság úgy ahogy van, csak azt nem veszi figyelembe, hogy a kölcsönadó mindenképp visszakapja a pénzét, akkor is, ha a kölcsönvevő beledöglik. Merthogy a kapitalizmus pénzügyi rendszerei ezt védik.
A kölcsönadónak semmilyen kockázata nincs, egészen biztosan visszajut valami neki a kiadott pénzből.
bircahang Hülyeség 2026.02.10 06:06:00
Tőlem teljesen távol áll a rasszizmus, sőt nem is igazán értem a rasszistákat. Ennek fő oka, hogy életem legfontosabb időszakában, a kamaszkorban, olyan országban nőttem fel, ahol mindennapos látvány volt különböző fajú emberek létezése. (Kuba 65 %-ban fehér, 10 %-ban néger, 25 %-ban kevert.)…..
Deak Tamas 2026.02.10 17:15:59
@MEDVE1978: a második szép mondatból kábé nagyon sok szép dolog látszik, az is, hogy az életben nem láttál még afrikai nőket elevenen.
Deak Tamas 2026.02.10 17:17:11
@Boldeone2: tehát írunk egy cikket arról, hogy nem lehet cikkeket írni.

Olyan hülye vagy bazdmeg.
Deak Tamas 2026.02.11 12:34:21
@GyMasa: országfüggő. Germán országokban rondák mert azt a szart eszik amit azok. Latin országokban szebbek, mert azt eszik amit azok.
Nigériai lány mondta nekem, hogy amióta Hollandiában él és eszi a sok szart, érzi magán hogy kövérebb és rosszabb a bőrlégzése, gyk. büdösebb.
bircahang Szavazás 2026.02.05 06:06:00
Egyrészt éppen átálltak a korábbi "nem itt él, nem itt adózik, ne szavazzon" lemezről az újra, hogy igenis regisztráljon külföldről és szavazzon, másrészt most meg vannak döbbenve, hogy megnőtt a regisztrálók száma. Ki érti ezeket? Valószínűleg nem tudnak dönteni, a korábbi demagógia jó út, vagy…..
Deak Tamas 2026.02.06 09:35:45
@vergyula: a készpénzhasználat legyen csak alkotmányba téve, mielőtt véletlenül tévedések esnek be.

en.wikipedia.org/wiki/Nigel_Farage_Coutts_bank_scandal
Deak Tamas 2026.02.06 09:37:59
@GyMasa: bezony ilyen ez a popszakma
Deak Tamas 2026.02.10 12:21:28
@GyMasa: nem szedte a gyógyszert, a nem megfelelőre meg ráivott, az ápoló meg cigiszünetre ment.
bircahang Kisebbségi képviselet 2026.02.09 06:06:00
A magyarországi nemzeti kisebbségi jogrend kitalálásának egyetlen oka van: lehessen rá hivatkozni. A valóságban ugyanis az egész rendszer teljesen valóságidegen. A fő probléma: Magyarországon a nemzeti kisebbségek a zsidók deportálása (1944) és a németek kitelepítése (1946-1948) után…..
Deak Tamas 2026.02.09 18:13:02
@Tapi2021: a bejegyzés tárgyához ez nem tartozik, azt szólom.
Deak Tamas 2026.02.09 18:53:55
@Tapi2021: érdemes azért a hozzászólásokat mederben tartani, főleg hogy Max kirakta a friss topikok widgetet. Keresel egy Iványis cikket, az alá írod.
Újságíró tegyen a kultúrkommentekért ;)
bircahang Működik a rendszer 2026.02.07 06:06:00
Csütörtökön, a választási rendszer elindítása után fél órával sikerült is regisztrálnom: a rendszer működik...
Deak Tamas 2026.02.08 21:00:29
@Tapi2021: nyilván, hiszen maga ez a korabeli pletyka ennek a bizonyítéka. Ez olyasmi mint Horthy István arizonás angolhimnusz éneklése, amiből annyi igaz, hogy aznap este diplomáciai vacsorán voltak.
Deak Tamas 2026.02.09 16:31:05
@GyMasa: ezt nem tudhatjuk. Lehet hogy kapott kinn egy golyót a fejébe oszt szevasz.
Kun Miklós most foglalkozik a külföldön likvidált szovjet ügynökökkel. Filip Reus 1937-ben likvidált ügynöknek csak most derült ki az igazi neve !
bircahang Túlbonyolítják 2026.02.04 06:06:00
Puzsér azt mondja, Magyar Péter azért sikeres, mert másolja Orbán Viktort. Lásd, Orbán azért tudta legyőzni 1998-ban, majd 2010-ben immár teljesen a ballib elitet, mert egykor ő maga is ballib benfentes volt, így az ellenséget belülről, közvetlen közelből ismerte. Lásd, mint az eredetileg…..
Deak Tamas 2026.02.07 12:58:23
Deak Tamas 2026.02.08 08:04:50
@valis47: én amúgy régóta mondom - nemcsak az itt dinkórádiózó intézeti ápolt ürügyén - hogy tolni kellene a zeneoktatást, dehát az is csak a sovinizmust erősíti, amire a belpesi idegen nem annyira vevő, de legalább annyira ostoba, hogy ilyen cikkeket rendel meg:

index.hu/kultur/2026/01/21/glass-marcano-venezuelai-valsag-karmester-zene-komolyzene/

ami a koszossági sorrendet illeti, valószínű a lista kialakulásának a fő oka az a butapesti jellemző, amelyhez hasonlót - ismétlem, hasonlót - sem találni civilizált országban, ez pedig az a típusú pokolbűzű hajléktalandögszag, ami pontos szimbóluma mindannak, amit az a város jelent.
Deak Tamas 2026.02.08 10:26:09
@vergyula: sehogysem megy, de az eleve tévút is volt, az elsistemás-sesces megoldás kellene ide, hogy ki tudjon vergődni a piszokból aki akar, és ezt minőségi lehetőségekkel, hangszerekkel tehesse. Csak ezzel rengeteg meló lenne eleve, kezdve ott, hogy a hangszer már az első nap után ne kössön ki egy bodzásbokorban.
bircahang SZDSZ 2026.02.06 06:06:00
Az SZDSZ bűneiről: - a műsor azért érdekes, mert Puzsérnak sikerült ellenfelét belerángatni abba a szerepbe, hogy mindenben védje meg az SZDSZ-t, így egyfajta 20 évvel ezelőtti SZDSZ-hívet képvisel. Puzsér persze sok igazat mond, de pont az egyik fő érve nem áll: hogy miért állt…..
Deak Tamas 2026.02.06 18:28:13
@Tapi2021: utóbbi.
Deak Tamas 2026.02.08 08:13:15
@valis47: persze, hiszen erre írták: a cseléd majd jófejségből takarítja Lennon meg a neje ágyát.
Az "akkor miért nem költöznek oda?" gyakori liberális érv. Arra utal, hogy aki kritizálja a liberális rendet, az miért nem költözik olyan helyre, ahol a rend más, s aki meg elköltözik, az miért a liberális rendű országokba megy. Lásd még, miért Oxfordba küldi a gyerekét tanulni és nem Moszkvába?…..
Deak Tamas 2026.02.03 15:26:03
@Boldeone2: ez így van, Butapest idegen, német, szerb, szlovák mindenféle legalja gyűjtőhelye volt évszázadokig, most is az. Ahogy Horthy mondta pontosan.
Deak Tamas 2026.02.05 12:14:42
@Billy Hill: meg az USA elnökei sem, Washingtontól kezdve.
Deak Tamas 2026.02.05 12:19:03
@Tapi2021: @Serény Vélemény: sok igazság van ebben, de ahol kézzelfogható, mérhető eredmény kell, ott ez nem sokáig tartható.
bircahang Bukott a cigánykártya 2026.02.02 06:06:00
Most már tudom, a Reddit Hungary a legbiztosabb hely, ha fanatikus ballib-tiszás véleményt akarok olvasni. Korábbi a legbiztosabb hely a HVG agyoncenzúrázott kommentszekciója volt, de ma már az is túl mérsékelt a Reddithez képest. Az utóbbi napokban a Redditen jöttek egymás után a kommentek,…..
Deak Tamas 2026.02.04 10:36:57
@Tapi2021: nem nem tudták rávenni, gyengék voltak hozzá.
Deak Tamas 2026.02.05 08:43:52
@Tapi2021: én aki marketingessel találkoztam munkás karrierem során ... hát ....
Deak Tamas 2026.02.05 08:46:08
@Tapi2021: arra viszont van, hogy amint ezt megtudták, leállt az akció. Június 27-i koronatanács.
Az orkrán külügyminiszter azt mondta, a Zorbán az olyan, mint a Szálasi! Csodálkozom, hogy senki nem vette észre: ez dicséret! Hiszen Szálasi ukrán megfelelője Sztepan Bandera. Ő pedig manapság nemzeti hős Ukrajnában. Szóval az ukránok most azt állítják: Orbán nemzeti hős!..
Deak Tamas 2026.02.02 08:06:02
@fofilozofus: mert náluk is van a keleti "gumicsizmás parasztokat" és "máshogy beszélőket" lenéző magatartás. Él Pesten egy lengyel hölgybarátom, az ő nagyszülei Lembergből Breslauba deportáltak, ő maga a régiószinten már régen kihalt kresyi lágy lengyel tájszólást beszéli. Kb. úgy viszonyultak a "művelt" lengyelek ezekhez anno, mint ahogy nálunk mínuszos hír lenne hogy Szabolcsnagysötétalsón két kisebbségi család baltázza egymást.
Amúgy hogyne lehetne elfelejtetni ezeket a dolgokat. Olvastad Jókaitól a Forradalmi és csataképeket, amelyben a nemzetiségeink rémtetteit írja le, a Brády család, Szenttamási György és a többiek wolynkategóriás kiirtását? A nagy többség nem is hallott erről a könyvről.
Deak Tamas 2026.02.03 17:55:02
karpataljalap.net/2026/01/28/ujabb-karpataljai-magyar-aldozatot-kovetelt-haboru-elhunyt-reban-zsolt

Érdekelne akkor hogy a helyi faszarcúink szerint most nekem mi is a feladatom, tiltakoznom kell és nagykövetberendelés, vagy a szabadságharcban áldozatot kell hoznom, vagy Fico vagy Zeli vagy Zorbán vagy mi van?
bircahang A legrosszabb megoldás 2026.01.29 06:06:00
Horthy rossz példáját akarná megvalósítani a Tisza Párt. Teljesen nyíltan kimondják: lemondanak minden nemzeti önállóságról, szuverenitásról, teljesen alárendelnék az országot az EU-nak és a NATO-nak. Kinek jó ez? Egyedül a liberális nagyuraknak...
Deak Tamas 2026.02.03 12:09:18
@vergyula: nem fogom visszakurkászni a netet neked emiatt. Kézírásfelismeréssel kapcsolatos cikkeket kerestem, akkor találtam meg. Nem mentettem el, annyira nem fontos, egyébként is bulvárszinten is ismert már a dolog.

index.hu/techtud/2025/09/03/chatgpt-openai-szuloi-felugyelet-mesterseges-intelligencia-ongyilkossag/

Az lehet amúgy hogy már hibátlanul fogalmaz magyarul (miképp nem) de mondjuk az Értékes ügyfél előbb lesz feltűnő neked mint a Dear valuable customer egy angol anyanyelvűnek, és még nem is volt szó mondjuk az elkelkáposztásítottalanítottátokhoz hasonló leleményekről.
Deak Tamas 2026.02.03 12:13:28
@valis47: megoldhatatlan.
Leírtam már milliószor, csak röviden sokadjára : az indoeurópai nyelvek egyértelműen egy mesterségesen, algoritmikusan kreált ősnyelven nyugszanak, szinte bizonyosan Neumann-elvű számítógéppel kreálva, amely nyelvnek a gondolati alapeleme a minél több információt hordozó szó.
Ebből, tehát a nyelv elkészítésének tényéből egyenesen következik hogy a létrehozása pillanatában már bonyolultabb nyelvi helyzeteket kellett megoldani, a magyar pedig a gondolkodásmódja alapján egyértelműen többezer éves nyelv.
Deak Tamas 2026.02.03 15:21:06
@valis47: az információ nem tudom honnan van, hogy ismernénk a proto indo/európai ősnyelvet, a legrégebbi amit ismerünk a kb. ötezer éves hindi, de az is tele van már saját elemekkel amely a természetes használat során alakult át, értelemszerűen kiejtés stb.
Az indoeurópai nyelvek közül a legrégebben fennmaradtak a balti nyelvcsalád tagjai, ott egészen pontosan az van, amit kifogásolsz, jóformán semekkora redundancia, információsűrűség, optimalizáltság. Bármely balti nyelven gyakorlatilag teljesen szabad szórenddel értelmes mondatot lehet alkotni ahol pontosan egyértelmű lenne a kommunikációs szándék, pl. a dedikált alanyeset (Wilno alanyesete Vilnius, azért végződik minden lett-litván név így) miatt, a pontos nemek miatt tökéletesen összeköthetőek a mondat más helyén tartózkodó mondatrészek.
Egy szimpla, egy szóból álló szláv igéből általában kiderül a következő :
- maga a cselekvés
- a cselekvő neme
- a cselekvés relatív ideje
- a cselekvés hatása a jelenre.
Mindez egy szóban. Teljesen nyilvánvaló hogy ez információelméleti alapon, Neumann elvű számítógéppel megtervezett kommunikációs metódus, a klasszikus információcsere elvét megvalósítva, nevezetesen, hogy a legrövidebb módon a legtöbbet a legegyértelműbben adjuk át. Ugyanúgy teljesen leképezhető egyedi szó minden ami mi ragnak ismerünk, még a szláv nyelvekben is Institut Polskiego (polski jego) Jezika Wegrym (Wegier im) stb. A kontextuskérdés nem része az információnak amiről én beszélek. A kivételek és a szabálytalan ragozás magyarázata is tökéletesen egyértelmű (nyilván a kiejtés és használatbeli torzulásokon túl) hiszen mindegyik szabálynemkövető szó az élethez szükséges kulccszó, teljesen világos az alkotó szándéka, hogy a szabályalansággal egyértelműsítsük a kommunikációs szándékot, algoritmus alapján ne legyen félreérthető.
A spanyol nyelv pontosan azért ilyen könnyű mert abban a pillanatban ahogy megérted az algoritmust amit Nebrija professzor tökéletesített anno, már magad gyártod a gondolati paneleidet és ülteted át grammatikába majd mondatba.
Megint előjött a demagógia, hogy "mindenki magyar". Lázár előbb mondott egy ostoba mondatot, majd egy marhasággal kért bocsánatot: Ezek szerint Magyarország a világ csodája, hogy az egyetlen ország ahol csak 1 nemzetiség él. De ha így van, akkor miért van pl. 13 kisebbség elismerve? Meg…..
Deak Tamas 2026.02.02 08:13:57
@Wildhunt: ez szép kép volt nekem is tetszett. Talán ezt még egy mai magyar rendőrrel sem lehetne megcsinálni, magyar csendőrrel meg pláne nem lehetett volna.
Talán már értjük, miért is lőtt közéjük néha jogos fegyverhasználattal ez utóbbi amikor kezdtek internacionálés hangulatba jönni, illetve azt is, miért lett viszonylag elég népszerű a fekete ing százegynehány éve.
Deak Tamas 2026.02.02 12:44:52
@Unalmas Pofázás: hát az még minimális, de ha Nagy Márton sokáig marad ....
Deak Tamas 2026.02.02 17:49:43
bircahang 6házi Mákos rossz! 2026.01.30 06:06:00
Új fejlemény az ellenzéki turbónyilvánosságban: az eddig félistenként tisztelt 6házi Mákos egyre erősebb kritika tárgya. Oka: nem hajlandó visszalépni, hanem "ráindul" a Tiszára. Manapság ezért olyan kritikákat olvasni róla, melyek korábban csak fideszes szavazóktól voltak olvashatóak. Még…..
Deak Tamas 2026.01.30 19:36:18
@Wildhunt: Nincs. Ez olyasvalami volt mint a reszlovakizáció, csak ez regermanizáció?

A 2021-es bécsi újévi koncert közfilmje volt egyszerre szánalmas és gyalázatos, még akkora történelemhamisítást mint ami ott ment, még Adrian Paunescu is megirigyelhetné.

burgenland.orf.at/stories/3081799/
Deak Tamas 2026.01.30 19:40:51
@Wildhunt: Ez is szép : www.derstandard.at/story/2000122882887/1921-das-jahr-in-dem-oesterreich-komplett-wurde

"Horthysoldat" - ez a Boldeone-gery-stb-féle szeméttelepnépség orbnisztánozása lám ennyire régi keletű. Mondanom se kell, hogy amikor a névadó 1917-ben nyert Otrantóban, hogy nyalta fényesre a seggét a bécsi sajtó.
Deak Tamas 2026.02.02 08:08:46
@Serény Vélemény: mert ugyanaz a garnitúra uralkodik az egyetemeken, képzésben, ízlésmeghatározásban mint 1990 előtt.
Félig viccesen, ahol egy Kunhalmi Ágnest nem vesznek fel a színművészetire, ott megjelenik a szakmai kompetencia kérdése is.
bircahang Vicces a bácsi 2026.01.28 06:06:00
Levezeti legújabb alkotmányozási rémálmát a kamuprofesszor. Rónának fél évente van újabb és újabb alkotmányjogi találmánya. A mostani azon alapszik, hogy az Országgyűlés szuverenitása abszolút, azaz azt nem lehet semmivel se korlátozni, se kétharmados törvénnyel, se alkotmánybírósági…..
Deak Tamas 2026.01.29 08:35:32
@vasútihíd: itt, a bircahangon ilyen nincs.
Deak Tamas 2026.01.29 08:53:23
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: kb. tavalyelőtt novemberben volt. A valós nick a Nevem senki.
Deak Tamas 2026.01.30 10:36:35
@valis47: de jó úton vagyunk felé. Az pedig megjósolhatatlan, jön-e valami új Hitler akinek a magyarok lesznek a zsidók.
Asszem a Hulló magyarság szerzője írta, hogy rossz esetben 1980-ra lesz húszmillió magyar ami mennyire kevés. Hát, valahol pöröghet most egy temető.
bircahang Mező 2026.01.27 06:06:00
Amikor Mező Gábor publicisztikát csinál, az telitalálat. Amikor viszont oknyomoz, az katasztrófa. Mivel többször kritizáltam az utóbbi miatt - lásd pl. itt -, íme az ellenpont. Íme egy anyag, mely nem leleplezni akar titkokat, hanem véleményt fogalmaz meg, szubjektívan, nyilvános adatok alapján:…..
Deak Tamas 2026.01.28 08:15:32
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát annyiban van, hogy mindig igaza lesz. De ez nem az ő zsenialitását hanem az ellenfelei színvonalát árazza be.
Deak Tamas 2026.01.29 08:42:24
@valis47: pontosan így volt.
Deak Tamas 2026.01.30 08:01:18
@vergyula: legfeljebb neked.
bircahang Kataszrófaturizmus ultra 2026.01.26 06:06:00
Az eredeti katasztrófaturizmus egyszerű dolog. Az emberi kíváncsiság hajtja, azt jelenti: ahol valami katasztrófa történt, oda elmegyünk és bámészkodunk. A minap ennek a fejlesztett, ultra verziójával találkoztam a FB-on. Az első lépés: a celeb kijelenti, hogy ő is hibás a katasztrófáért,…..
bircahang Rozsava 2026.01.22 06:06:00
Úgy néz ki, a progresszív baloldal mintaállama megszűnik napokon belül. A szíriai kurd autonómia megszűnése 2016-ban kezdődött, amikor Rozsava vezetői átnevezték magukat Észak-Szíriává. Tavaly decemberben jött a végső csapás, a szír kormányerők benyomultak a volt Rozsava területére, miután…..
Deak Tamas 2026.01.27 09:08:01
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: simán, hiszen a kovidkor ez bőven ki is derült.
Deak Tamas 2026.01.28 08:21:07
@Gery87: elmehetsz faszkalap a moziba tanulni, az új ellenség Lajos Kossuth, te geci.

www.youtube.com/watch?v=RgBDOBKHyVY