Adatok
GG590227
0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Azt már mutattam, hogy milyen volt a Szergej vontatta csíkos gyorsvonati kocsi ablakában lógva élvezni az északi parti kanyargást, most következzék az a mozdony, ami miatt hajnali négykor ott kuksoltam egy vonaton a Déli pályaudvaron, hogy átszállással már nyolc utánra ott legyek Tapolcán.
A…..
GG590227
2019.09.17 10:04:38
Köszönöm a leírást!Valóban sötétebb zöld volt a púposok színe,és sokszor 2 db húzta a szerelvényeket.A szépségüket becsülöm,és örök emlék marad ez a típus.A Nohabok Tapolcára helyezésével tűntek el a tapolcai vonalról.
Az MZ-k és Simsonok után talán belefér még egy kis Berlin. Mondjuk az előző ilyen oldalt elég kevesen nézték meg, ráadásul a képek egy része szerepelt itt, de ha egyszer már átméreteztem és feltöltöttem a képeket, akkor megcsinálom hozzájuk az oldalt is :)
Egy kis Berlin 2018…..
GG590227
2019.05.17 12:00:32
GG590227
2017.12.25 11:26:00
Az első magyar kazettás magnó egy szalagos volt. Na nem egészen, hanem úgy hogy egy orsós géppel volt egybeépítve. A Budapesti Rádiótechnikai Gyár mérnökei úgy gondolták így könnyebb lesz az átmenet a kazettás korszakba. A kazettába zárt magnószalaggal már az ötvenes évek végén is próbálkoztak, de…..
Mocskos olajat töltenek a hordóba, a kannába és a flakonba, majd az ön autójába. A piac ismét a maffia markában.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
GG590227
2013.09.24 08:55:47
@luc75: Semmi gond nincs.A km 1000000 km felett kezdődik.1600000 km-es MB autóm is volt,AMIT 500000 KM-el vettem.700 000 KM körül szoktuk eladni az autókat,de még hosszú évek után is csak a dicséretet kapjuk.A mostaniban 430000 km van.A tapasztalatom,az összes CDI motor eszi az olajat,1-2 litert/10000km-en,amikor olajcserés a motor.Egyetlen dolgot szeretek tudni,hogy milyen összetevők vannak az olajban,milyen tipusú az alapolaj,a cink mellett legyen benne bór,és molibdén is gyárilag.A Comma olajnál titkolják,valószínűleg Goupe III-II az ALAPOLAJ.
GG590227
2013.09.25 10:17:25
@luc75: A kiváló Aral Super Tronic 0W40-es,4,95€/liter.A Mobil1 NL 0W40 6.6€/liter.Ezek PAO alapú csúcsolajak.Aralt használok,ez nem 3-5 %-al jobb,hanem nagyságrendekkel.Aralt olcsón Achen-ben is lehet venni!
GG590227
2013.09.25 13:44:07
@GG590227: Aachen.
Ha karácsonyra néha-néha becsusszan valami igazán autóbuzi haszontalanság, előfordulhat bárkinél. Én viszont nagyjából harminc évre visszamenőleg csupa autóbuziságot kapok, azt hiszem, oka lehet... Lássuk csak... Ez azt hiszem, 1977 lehet, két évesen. Már abból gondolom,…..
GG590227
2013.09.21 19:59:40
GG590227
2013.09.25 11:59:26
Mint tudjuk, a halászlé és minden más 'paprikás' étel egyik, - ha nem a legfontosabb - alkatrésze az őrölt paprika. Már posztoltam egyszer a paprikáról, de erről a csodálatos fűszerről nem lehet elégszer, pláne azok után, hogy egy paprikateszten a falumbeli bezdáni Kiss…..
GG590227
2012.11.26 12:33:34
@gatsy: kisspaprika@neobee.net
Szomorú nap ez a mai. Beszéltem Károllyal, nincsenek jó híreim. Az első hengernek annyi, nulla a kompresszió, a henger fala összekarcolva. Károly szerint megfőtt. De haladjunk sorjában.
A múltkori karbantartós posztból valamiért kimaradt, hogy a szerelőm a hűtőt is…..
GG590227
2012.08.27 22:02:36
@hárompontnulla: Rengeteg km-ert vezettem.Sokáig VW beteg voltam.A VW motorok melegedtek,voltak,hogy elforralták a fagyállót.A gyűrűk kilágyultak,de megsülés nem volt.Amikről tudomásom van,azok kivétel nélkül a befecskendező rendszer hibáiból sültek meg.A mai napig,a hibás porlasztók,injektorok miatt mennek tönkre a dugattyúk.A Merci motorok 10 percig bírják a 120 C°-os hőmérsékletet,egyébként nem szoktak melegedni.Sok Mercim volt.Hihetetlen mit bírnak,ha van gazdájuk.Kiváncsian várom a hiba megtalálását.A hűtőrendszer légtelenítéséről sem hallottam még,pedig csúzlis 207-el kezdtem.A Vitonkból volt ,hogy 4 liter fagyálló is elfolyt az asszonynál,de a motor nem sült meg.
GG590227
2012.08.27 22:21:05
@Ádi F.:Láttam érdekes porlasztókat,volt amikor 4 féle volt egy motorban,de egy sem odavaló.Csöpöghetnek is,félre is porlaszthatnak.Előkamrás motorban nehéz meghallani,mert hangosak a motorok.A CDI motoroknál is sok a dugattyú átégés,pedig kopogás érzékelők is vannak.
GG590227
2012.08.27 22:53:51
@Ádi F.:A nem belevaló izzítógyertyákra nem is merek gondolni,mert sokan azokat is gányolják!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz