Adatok
Intentions
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Naiv ügyfélnek kétszer kellett fizetnie a DM-ben, mert ő ugyan kapott smst az összeg levonásáról, a pénztáros csak hibaüzenetig jutott. A vezetőség szerint szar a bankja, és ha nem hiszi, hogy tényleg nem vonták le az összeget, menjen el és nézze meg náluk. És nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szerintetek az "okos" beíró elhiszi, hogy rajta kívül itt mindenki marha?!?
Kiemelt ügyfél?!?! :) Elméletben mindenki az, gyakorlatban meg jó pár millióval lehet prémium ügyfél. Az egész csak arra jó, hogy eltöltse valamivel a napját várva a munkanélküli segélyt. Vagy alulfizetett háttérkatonája a konkurenciának.. Mert ez egyébként így szokás.
A DM, sok más nemzetközi céghez hasonlóan ügyfélorientált. Ami annyit tesz, hogy ha akarná a pénztáros sem vághatná pofán a hülye ügyfelet, aki a demokráciában szocializálódva azt hiszi, hogy neki mindent lehet, hogy ő a faszagyerek, és a magánéleti sikertelenségeit és frusztrációját így próbálja levezetni. Nem kétlem, hogy az eladó, az üzletvezető, a pénztáros is ember, hibázik, rossz napja van, és én is találkoztam már bunkókkal. De garantálom, ha az ügyfél nem flegma, bunkó, és egy tenyérbebászó picsa, mint ahogy számomra a beíró, akkor emberségesen bánnak vele. Az, hogy idióta az inteligenciát csak távólról ismerő emberek nincsenek tisztában az őket körülvevő világgal, a technikával, de meggyőződésük, hogy nagyon okosak, mindennapos. A gyakorlatban tényleg előfordul hasonló eset. Ahol technikai eszköz és ember is dolgozik, ott hiba is van. Az üzlet, a kártyatársaság és a bank is tudja, hogy van ilyen. Lehet és kell is hívni a bankot, és ad információt. És mivel van blokk, van számlakivonat mindkét félnél, így bizonyítható, ha mégsem. És ilyenkor a másik fél helytáll a hibáért. Az arcoskodás, meg az okoskodás felesleges. De legalább érezhető, hogy a többség is így gondolja.
Jackyll menjél haza!!! Aludjál!!! :)