Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kocsonya

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hány G-re van még szükségünk, hogy stabilan működő mobilnetünk legyen? A Telenor Hipernetről eddig csak rosszat hallottunk. Most a lefedettségi térkép szerint egy belső kerületből kaptunk jelentést, hogy szakadozik a 21 helyett 7 Mbps sebességű hálózat.Ez év szeptemberében…..
kocsonya 2011.12.13 20:39:03
@Liliom08: ha már forrást is megnevezel, akkor legalább nézd is meg, hogy ott mit írnak le!!! nmhh.hu/index.php?id=hir&cid=16087 itt azért másik kettő nem kevés sávszélességet garantál, az persze más kérdés, hogy tudják-e teljesíteni.
f1 Vak vagy és szabálytalan! 2009.10.31 09:34:00
A Brazil Nagydíj első körében ütközött Jarno Trulli és Adrian Sutil, de az olasz még mindig nem emésztette meg a történteket. Két héttel később, az Abu-Dzabi Nagydíj sajtótájékoztatóján folytatódott a veszekedés, Kimi Raikkönen és Fernando Alonso jól…..
Szabolcs meglepődött, amikor közel negyvenezer forintnyi plusszal kapta meg a legutóbbi Vodafone-os számláját, és feltette szolgáltatójának az érthető kérdést: mi ez? Ám a Vodafone nem válaszol, sem személyesen sem más úton nem tájékoztatják részletesen a plusz forgalom…..
kocsonya 2009.08.05 12:43:12
@T. Péter:

Valószínű, hogy a csilli-villi telefon beállítása nem sikerült, mert ha az email-eknek csak a tárgy mezőjét töltötte volna le a telefon, akkor az mindegy, hogy milyen készüléken nézi az ember, az akkor is ugyanannyi.
Beépített böngészőn nagyon frankón "ugyanúgy" megjelennek az oldalak, mint számítógépen nézve, ergó a forgalom is ugyanakkora lesz, JÓVAL több, mintha wapon nézte volna(ott ugye nem olyan csilli-villi egyik oldal sem).

Most őszintén, ha te ugyanazért a szolgáltatásért egyik esetben csak pl 1000HUF-ot kérsz (MI csomag), másik esetben 20eHUF-ot (MI Start) és ez mind igazából csak az ügyfél hozzánemértésén múlik, akkor te melyik megoldást hagynád, hogy használja. (Szolgáltatói szemmel nézve!)
A nagy, botrányos sztoriknál nyilván jellemzőbb, hogyan intézi egy cég az apró, mindennapi kis ügyeit. Egy mobilszolgáltatónál millió más mellett ilyen a júzer mailcímének megváltoztatása. Tango édesanyjának + Tangónak az istennek se sikerül ez, a búbánatos fordulatok itt…..
Gábor mindent megtett, amit a Pannon ajánlott neki. Utalt, faxolt, telefonált, levelezett, de a szolgáltatótól pontos tájékoztatás helyett csak híváskorlátozást kapott. Szerinte az ügyfélszolgálat hibájából nem tudja használni a telefonját, ezért perelni fog. Tisztelt…..
kocsonya 2009.02.27 17:08:42
Gerolsteiner: te fizetsz valamilyen számlát egyáltalán? Neked a fizetésed (ha van, és nem apuka pénzel) késik 1-2 napot, akkor mit szólsz? Vagy netán elfelejtenek kifizetni 2 hónapon keresztül, mert éppen nem volt kedve a bérszámfejtőnek kiszámolni a fizetésedet?
A másik lehet, hogy az ügyfélszolgálat nem volt a helyzet magaslatán, de azért nehogy már a Pannon legyen a hibás azért, mert az ügyfél nem akart időben fizetni?
Ebben az esetben az ügyfél meglehetősen sokszor fel lett szólítva, csak ezzel ő nem volt hajlandó foglalkozni.
Első körben, ha a számla nem kerül kiegyenlítésre (csoportosnál), akkor megy egy csekk, aminek van egy fizetési határideje. A határidőt követő napon elindul egy felszólító levél, amit már korábban beírt ide valaki. Ez mivel a postíró szerint 2 havi számlája nem lett kiegyenlítve kétszer megismétlődött, tehát négyszer kapott csak a lejárt számlák miatt értesítést. Ezután biztosan kapott egy számlatartozásos SMS értesítést is!
A 60ezer forintos magas forgalom miatti felszólítás az valószínűleg a külföldön történő telefonálgatás miatt ment ki. Innentől egyszerű számtan az egész, a Pannonnak van egy személy irányába kb 30+30+minimum60ezer (akutális számlára bekért előleg) szumma 120ezer forintos kintlevősége. Mi a biztosíték neki arra, hogy az eddig jólfizető ügyfél ezután is az lesz. Bizalom? A a posztoló a 2 ki nem fizetett számlájával "kikerült a bizalom köréből".
A másik, hogy ha ennyire szereti elektronikus úton intézni a dolgait (szerintem helyesen), akkor igenis tisztában lehetne azzal, hogy ha ő 2009.02.20-án 18:29-kor utal, akkor azt nem fogják teljesíteni 18:30-ra, hanem legkorábban 2009.02.23-én 8:00-kor. Ilyen esetben meg nem kényelmesnek, hanem hatékonynak illene lenni és személyesen befáradni a legközelebbi Pannon üzletbe.
Egy újabb ártalmatlannak tűnő áremelés, ami az összes Pannon-előfizetőt érinti, viszont bejelenteni nem sikerült, csak az ÁSZF-hez csapták hozzá, jelentős extraprofit vagy feledékenység okán. Csíkosfejű Nádi Poszáta jelenti a harctérről:A Pannonnál eddig a…..
Rasszista jónapot minden sztrájk miatt otthon internetező olvasónknak! Mai sztorink főszereplője az ezek szerint beszélő nevű Honi Élelmiszer üzlet Budafokon. A rokonszenves kereskedők a fejükben élő, cigány=tolvaj egyenletet nem egy matematikai formula, hanem két cigányvicc falra…..