Adatok
Okoska2012
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Naiv ügyfélnek kétszer kellett fizetnie a DM-ben, mert ő ugyan kapott smst az összeg levonásáról, a pénztáros csak hibaüzenetig jutott. A vezetőség szerint szar a bankja, és ha nem hiszi, hogy tényleg nem vonták le az összeget, menjen el és nézze meg náluk. És nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
2. Amikor felhívod a kártyás terminálon szereplő telefonszámot és megadod a rajta lévő azonosítót már mondják is a tranzakcióddal kapcsolatos információkat... ( pont ez a helpdesk lényege... )
3. A banki kártyás ügyintézésről esélyesen többet tudhat mint te... ( neki napi tapasztalata van a dologgal )
Az esetek 99%-ban a banki rendszer csak a terhelésről küld azonnal sms-t a hibás teljesítésről illetve a sikertelen tranzakciókról van hogy 1 nap után...
Terminált üzemeltetek...