Adatok
Fizetett blogger
0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hatósági eljárás indul a Szimpla kert ellen "tiltott, közösség ellenes magatartás elkövetése miatt". A szórakozóhely azzal vétett a közösség ellen, hogy " a nevezett a szórakozóhely előtt engedély nélkül kihelyezett kerékpártároló létesítettek, parkolóhely…..
„Ez ország fiai pedig kivettetnek a külső sötétségre; holott lészen sírás és fogaknak csikorgatása.”
Máté evangéliuma 8. 12., Károli Gáspár fordítása - 1586
Úgy látszik, nem tanulnak a magyarok! A devizahiteleket a 2000-es évek elejétől úgy vették fel, hogy…..
A fővárosi közgyűlés a múlt héten elfogadta, hogy 2013 nyarától évi 250 millió forintot fordít a budapesti kerékpár kölcsönzési rendszer üzemeltetésére. A vállalás nagyvonalú annak fényében, hogy a négy éve kezdett, egymilliárd forintba kerülő projektet olyan csend…..
Fizetett blogger
2012.11.05 17:10:31
@nowy: "Ugye tudod,hogy te most gyakorlatilag a magyar valóság hibáinak kiköszörülését kéred számon a klubon ? :)"
Amely magyar valóság hibáinak szerves részeként, kiszolgáló módon tevékenykedik a Klub.
Számon azért nem kérhetek, mert még tag sem vagyok. Vagy megfordítva: pont azért nem vagyok tag, mert például a jelenlegi szabályrendszerrel (lásd az az alapján létrehozott kerékpár infrastruktúrát) szemben nem elég kritikus a jelenlegi tevékenység.
Némi ejnye-bejnye ezt nem fogja megoldani.
---------
Igazságos János: "a szakértők dolgozzanak az államnak". Nagy szart. Dolgozzanak értelmes dolgon, ami adóbevétel hoz és nem visz, ne az államnak. Az állam másszon ki a finanszírozásból, életünkből.
Vannak olyan feladatok, amelyeket csak az állam tud végrehajtani. Ilyen a makrogazdasági folyamatok alakítása.
Például: Hogyan csökkentsük egy 80 kilogram-os ember szállításának költségeit országos szinten? Autó = 1500kg/fő energiaigény. (Ráadásul szinte mindent külföldön kell hozzá megvenni. Külkereskedelmi egyenleg.) Kerékpár=100kg/fő energiaigény. Viszont ha csökken a benzin eladás, akkor az adóbevétel is: kezelendő. Kevesebb beteg: csökkenő egészségúgyi kiadások: kezelendő. Hosszabb élet = nyugdíjrendszer átalakítása: kezelendő
Ezeket egy kapitalista cég nem oldja meg, mert nem érdekelt. Hacsak állam bácsi nem teremt olyan szabályozási feltételeket, akkor viszont ezek kialakításához kell a szakember.
Amely magyar valóság hibáinak szerves részeként, kiszolgáló módon tevékenykedik a Klub.
Számon azért nem kérhetek, mert még tag sem vagyok. Vagy megfordítva: pont azért nem vagyok tag, mert például a jelenlegi szabályrendszerrel (lásd az az alapján létrehozott kerékpár infrastruktúrát) szemben nem elég kritikus a jelenlegi tevékenység.
Némi ejnye-bejnye ezt nem fogja megoldani.
---------
Igazságos János: "a szakértők dolgozzanak az államnak". Nagy szart. Dolgozzanak értelmes dolgon, ami adóbevétel hoz és nem visz, ne az államnak. Az állam másszon ki a finanszírozásból, életünkből.
Vannak olyan feladatok, amelyeket csak az állam tud végrehajtani. Ilyen a makrogazdasági folyamatok alakítása.
Például: Hogyan csökkentsük egy 80 kilogram-os ember szállításának költségeit országos szinten? Autó = 1500kg/fő energiaigény. (Ráadásul szinte mindent külföldön kell hozzá megvenni. Külkereskedelmi egyenleg.) Kerékpár=100kg/fő energiaigény. Viszont ha csökken a benzin eladás, akkor az adóbevétel is: kezelendő. Kevesebb beteg: csökkenő egészségúgyi kiadások: kezelendő. Hosszabb élet = nyugdíjrendszer átalakítása: kezelendő
Ezeket egy kapitalista cég nem oldja meg, mert nem érdekelt. Hacsak állam bácsi nem teremt olyan szabályozási feltételeket, akkor viszont ezek kialakításához kell a szakember.
Fizetett blogger
2012.11.05 18:14:04
@Igazságos János: "Amiről te beszélsz, az a kommunizmus egyik legsötétebb korszakára emlékeztet, amikor kiszámolták, milyen munkához milyen energiabevitelre és ételekre van szüksége az illető" dolgozónak"."
hu.wikipedia.org/wiki/Makro%C3%B6kon%C3%B3mia
Nem kommunisták a legismertebb szakemberek.
Talán olvasgass még pár ezer évet, mielőtt a fajlagos erőforrásigény optimalizálását kommunista mételynek nyilvánítod a továbbiakban.
hu.wikipedia.org/wiki/Makro%C3%B6kon%C3%B3mia
Nem kommunisták a legismertebb szakemberek.
Talán olvasgass még pár ezer évet, mielőtt a fajlagos erőforrásigény optimalizálását kommunista mételynek nyilvánítod a továbbiakban.
Ha legközelebb tüntetést szerveztek:
1. A neonácik majomketrecét toljátok hátrébb a Jégbüfé mellett!
2. Ha valaki felszólal, előbb próbálja el egy tükör előtt.
3. Nagygyűlés előtt olvassátok el egymás beszédeit.
4. Egy szónok nem kaphat többet 10…..
A magyar sorozat az pont olyan, mint a Teleshop. Tele van termékelhelyezéssel, kiszámítható, mesterkélt és iszonyatosan unalmas. Talán csak annyi a különbség, hogy a tipikus magyar tévésorozat még a Teleshopnál is hosszabb, és gyakrabban tűnik fel benne Hujbert Ferenc. Hiába…..
Fizetett blogger
2012.10.22 23:27:28
Néhány ponton tényleg enyhítettek, csökkentek a bírságok is, de az autósok mégsem lehetnek nyugodtak. Új veszély leselkedik rájuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Fizetett blogger
2012.09.07 12:15:42
@stellaz1: "túl lassan mész és zavar ha megelőznek?
amúgy az épített kerékpárúton sétáló gyalogosokat (ahol még járda is van elválasztva) ott tényleg kénbe büntetni, mert köcsög dolog, van járda is nekik, és veszélyes. Ilyen erővel mehetnének a főuton is a járda mellett, az még frankóbb lenne."
nem erre gondoltam, inkább arra, ami miatt nem lehet 150-nel menni országúton. Ebbe elég sok minden beletartozik, igaz? Ahol nincs az EU-s direktívák szerinti 1,50 méter szélesség biztosítva egy irányban (95%?) az már önmagában komoly balesetveszély (sötét, esős környezetre is gondolj). Nálunk sokszor 50 centiméter bringa + jobbra-balra 20-30 centi van kijelölve. Kanyargós utakon rendszeresen átvágnak a gyorshajtók - és nagyon sok kanyar még 20-szal sem vehető be. A gyorshajtók sokkal nagyobb arányban mennek át a gyalogos oldalra, ezzel viszont a gyalogosokban keltik fel a kerékpárútra lépni lehetőségét/kényszerét.
És ez csak egy megközelítés volt.
---
A kerékpárúton lakott területen nem szabad gyalogosnak közlekedni. Lakott területen kívül, bizonyos eseteben igen.
amúgy az épített kerékpárúton sétáló gyalogosokat (ahol még járda is van elválasztva) ott tényleg kénbe büntetni, mert köcsög dolog, van járda is nekik, és veszélyes. Ilyen erővel mehetnének a főuton is a járda mellett, az még frankóbb lenne."
nem erre gondoltam, inkább arra, ami miatt nem lehet 150-nel menni országúton. Ebbe elég sok minden beletartozik, igaz? Ahol nincs az EU-s direktívák szerinti 1,50 méter szélesség biztosítva egy irányban (95%?) az már önmagában komoly balesetveszély (sötét, esős környezetre is gondolj). Nálunk sokszor 50 centiméter bringa + jobbra-balra 20-30 centi van kijelölve. Kanyargós utakon rendszeresen átvágnak a gyorshajtók - és nagyon sok kanyar még 20-szal sem vehető be. A gyorshajtók sokkal nagyobb arányban mennek át a gyalogos oldalra, ezzel viszont a gyalogosokban keltik fel a kerékpárútra lépni lehetőségét/kényszerét.
És ez csak egy megközelítés volt.
---
A kerékpárúton lakott területen nem szabad gyalogosnak közlekedni. Lakott területen kívül, bizonyos eseteben igen.
Fizetett blogger
2012.09.07 16:10:54
É@uarempty: Én is.
A 45 Euró egyébként hazai szinten 2-4000 forint (jövedelemarányosan). Azért az már inkább a kényelmetlenség miatt fáj.
Viszont azt kellene agyonbüntetni, aki x. alkalommal szabálytalankodik
Mert emberek vagyunk, tévedhetünk, lehetünk (egy picit) rosszak, évente egy szabálysértés nem ugyanaz, amint aki havonta szerez egyet.
Ez utóbbiakat kellene kitessékelni az autóból. Először rövid időre, azután szépen hosszabbítva.
A 45 Euró egyébként hazai szinten 2-4000 forint (jövedelemarányosan). Azért az már inkább a kényelmetlenség miatt fáj.
Viszont azt kellene agyonbüntetni, aki x. alkalommal szabálytalankodik
Mert emberek vagyunk, tévedhetünk, lehetünk (egy picit) rosszak, évente egy szabálysértés nem ugyanaz, amint aki havonta szerez egyet.
Ez utóbbiakat kellene kitessékelni az autóból. Először rövid időre, azután szépen hosszabbítva.
Információink szerint 2012-ben megtörik az immár évtizedes hagyomány, és nem lesz biciklis felvonulás a fővárosban az autómentes napon.
A Critical Mass honlapja szerint a szervezők megkezdték ugyan a felkészülést a rendszerint több tízezres rendezvény összehozására, de az…..
Ősszel nem lesz Critical Mass, és jövő tavaszra tervezik a legutolsó bringás felvonulást ebben a formában a szervezők, akik részletesen megírták indokaikat egy blogposztban.
A városi kerékpáros kultúra fejlesztéséhez, a bringázás újra divatba hozásához, Budapest utcáinak…..
Tavasszal lesz utoljára Critical Mass kerékpáros felvonulás Budapesten, jelentették be nyílt levelükben a szervezők. Elmarad ugyanakkor a szeptember 22-én esedékes őszi felvonulás is, hogy felhívhassák a biciklis közösség figyelmét az új problémára: fontos szakmai szervezetük…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Közterületen engedély nélkül helyet foglalni.
Tűzvédelmi előírásokat nem betartani.
Ez a közösségellenes, és az, aki látszatnaívként adja a debil értetlent.