Adatok
volhistracing
13 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A nyár idén sem telhet eseménytelenül...Még szinte véget sem ért a tavasz, igazi nyárias kánikula közepette került megrendezésre az I. Rétsági Extrém Nap, melyre meghívást kaptunk. Itt egy kiállítási standdal és egy rövid bemutatóautózással köszönthettük a 2013-as…..
Lassan rajtkészen...Várva várjuk a tavaszt (amit az időjárás tartogat, nem amit a naptár - a slickgumi nem dátumra melegszik :) ), hogy a tesztek indulhassanak. Ezen felbuzdulva jónéhány fejlesztést hajtottunk végre az elmúlt időszakban:- vázelemek készre fényezése- süllyesztett…..
SZPONZOR KERESTETIK!"A fejlődés sosem áll meg..."Szeretnénk csapatunkkal hinni abban, hogy hazánkba ha csak egy picit is, de visszahozhatjuk a régi idők pályaversenyeinek hangulatát, életérzését. Azoknak az időknek a hangulatát, amikor az autók még igazi nyers erővel történő…..
"A fejlődés sosem áll meg" - ennek szellemében apró lépésekben ugyan, de dolgozunk az autón...Az elmúlt néhány nap terméseként elkészült a kipufogódob burkolása, a tartókonzol kialakítása, valamint a hátsó védőkeret a váltórudazat épségének megőrzésére, mely egyben a…..
Tessék, hát ez volt a mai műsor. Winkler amúgy nagy jóstehetség (vagy csak megérezte a vesztét), mert amikor elindult a szerkesztőségből a Komondor-forgatásra még meg is jegyezte, hogy csak ezzel ne akadjak el, mert nincs az a traktoros, aki ezt kihúzza. Szerencsére telefonkönyve…..
volhistracing
2012.11.24 00:02:25
@Rocko-: Nagyon szemléletes kép, szinte súgja: "kéremszépen, lehet olvasni a sorok közt..." :)
Lám, ilyen az, amikor egy sajtóközleményben látjuk magunkat viszont.
Tizenöt tonnás modern monstrum és egy egyedi, retro versenyautó a legújabb Totalcarban.
Ismét formabontó járműveket tesztelt a DoQ autós magazinja a Totalcar. Egy hatalmas, páncélozott terepjáró mellett egy…..
volhistracing
2012.11.19 22:35:03
@sámuel: Nagyon köszönjük, igazán jó hallani! Ilyenkor érzem azt, minden, a műhelyben töltött perc megérte... :)
Totalcar TV a Volhistracing Motorsport Team-el!November 21. szerda este 20.00-kor a DoQ-n!Debütál a Volhist GL-40 a Slovakiaringen - nézzétek minél többen! :)http://belsoseg.blog.hu/2012/11/19/winkler_harci_keszultsegben..
Az első pályateszt! 2012. október 15-én a Totalcaros stáb meghívására - melyet ezúton is hálásan köszönünk - hajnalban a tréleren pihenő versenyautó kíséretében Dióspatony felé vettük az irányt, hogy a Slovakiaring trükkösen kanyargó ívein végre először, élesben…..
A hétvégén sem unatkoztunk.Karburátorok felújítva, illetve az elektronikára szántunk némi energiát. Kábelköteg szét, majd össze, majd elektronika beköt. Majd ismét szét-össze-beköt, majd megint, és még néhányszor... De előbb-utóbb ez is kész lesz, reméljük, inkább…..
Engedjetek meg egy kis képes beszámolót a hétvége fejleményeiről, hosszabb szöveges komment nélkül...Megérkezett a KZ1000 felújító készlet, mellyel a karburátorok egy új élet lehetőségét kapják.Új adaptersort kapott a karburátor, mellyel lehetővé válik, hogy a szűrőket…..
A gyújtás...A fejlődés sosem áll meg - ez egy autóépítésre különösen igaz kell, hogy legyen, hiszen másként mi értelme lenne csinálni?Ma néhány apróság érkezett, melyek azonban különösen fontos szerepet töltenek be a "motor életében". Bízunk benne, hogy az üzemanyag…..
Őszeleji Velodrom...2012. szeptember 15-én lezajlott az immár szokásos, számunkra kiállítóként viszont az első Velodrom Millenáris.Fantasztikus életérzést adtak át a korhűen restaurált, vagy épp már modernebb technikát korhű "jelmezbe" bújtató autók-motorok-kerékpárok. Az…..
Kiállítások hónapja...Szinte úgy érezzük, alighogy vége az autó "premierjének", mely augusztus 19-én, Nagyorosziban, a Nemzetközi Veterán Autós-Motoros Találkozó keretein belül zajlott, máris újra izgatottan készülünk egy igazi veterános összejövetelre...Velodrom Millenáris…..
Volhist GL-40Az autó ihletöje az 1960-as évek elején jellemzö Formula Junior versenysorozat, mely az akkori kor legmodernebb versenymotorjaiból és már-már kultusszá váltszivarkarosszériáiból megalkotott autóival megteremtette a mai modern autóspályaversenyek szülőatyját.A jármü…..
A Formula Junior versenysorozat - autónk ihletője...1958-at írunk, amikor a szakág regisztrálásra kerül a Nemzetközi Autosport Szövetség (FIA) iratain, és bár az "open wheelerek", azaz nyitott kerekűek virágkorukat élték már évek/évtizedek óta, mégis forradalmat hozott a Grand…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amennyiben meg tudnád oldani az önköltséget "egy milla" alatt, helyed van a csapatban munkaszervező és pénzügyek területén :)
"de mi a túró kerül 6-8 millióba?"
Ahogy említed, anyagár, munka. De pontosítanék. Önköltség, munka. Ami még beszélgetés tárgya lehet, az az önköltség.
Ez az Általad nagyon helyesen megállapított "motor, futómű, vascső, csavarok, elektronika", emellett van némi egyéb költség csak a bevásárolt alapanyag terén, ami a sok kicsi sokra megy alapon nagyon bőven megkétszerezi a saccolt összegedet (ennek oka, hogy gyakorlatilag mindenből, ami ma kapható új épült be, ami pedig nem beszerezhető, felújítva/restaurálva került az autóba):
- motor, váltó, futómű, fék, kormánymű komplett felújítása (tömítések cseréje, olajak cseréje, csavarok cseréje, komplett hengerfejgenerál, motorgenerál, bakok cseréje, stb-stb.)
- komplett hűtőrendszer és elektronika (műszerek, kábelköteg, standalone gyújtásvezérlő, versenygyújtás, stb.) csere gyakorlatilag
- kipufogórendszer építése
- karosszéria kialakítása, szerszámozása
- lézervágott lemezek a vázhoz és számos szerelvényhez
- eszterga-, marós- és egyéb forgácsoló munkák
- fényezés (karosszéria, váz, szerkezeti elemek, fékek, futómű, motoralkatrészek)
- egyéb bevonatolások (nikkelezés, horganyzás, polírozás, saválló passziválás, szinterezés)
- öv
- üzemanyagrendszer (AC, karburátor, felújítókészletek, szűrők)
- gumik, felnik
- stb.
Emellett nyilván, a mai világban senki sem szeret ingyen dolgozni hónapokon át, így munkadíj is van.
Valóban nem olcsó! De egy tíz-egynéhány millióért vásárolt pusztulásra ítélt, restaurálandó angol junior használati értékben "csak" a valódi OT mivoltával több, ezért annak, aki csak az élményt keresi egy ilyen ülésében pl. egy-egy pályanapon, hegyi felfutón, még így is rentábilis lehet - hiszen, mire egy olyan autó szintén restaurált eredeti alkatrészekből talpra áll, a mi belőtt összegünket kb. megháromszorozhatod, nem beszélve arról, mennyivel drágább egy sérült Lotus blokkot helyreállítani például, mint ezt, tehát a fenntartási költség sem mindegy a vásárlás után.
Gyere el egyszer, nézd meg az autót, próbáld ki esetleg, és beszélgessünk még a technikai dolgokról egy üdítő mellett, ne csak a mocskos anyagiakról :)
Üdvözlettel: Volhistracing Motorsport