Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Prezi

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az asztalomon egy Bosch-féle powerbanket (van erre rendes magyar szó?), amit még Boxbergben sóztak rám, és arra gondoltam, jóféle hiéna-tradíciónkat követve legyen azé, aki a…..
Belsőség - azmegb*ssza!- 2015.01.26 12:51:28
A címben szereplő szó volt az egyedüli, amit sokéves újságírói múlttal a hátam mögött képes voltam kommentben kiizzadni magamból e videó láttán. Szerintem egész jól kifejezi a látottakat. Andreas Martinsson kis műhelye csinálta a gépet és ő maga is vezeti. Szeretgeti,…..
Prezi 2015.01.27 11:19:14
@Kunta Kinte: Szomáliából írok.
Ha te a mondanivalómból ezt olvastad ki, akkor biztos a szomszédom is vagy. Neved stimmel.
Ócsárolhatjuk egymást napestig, de mielőtt ezt megtennénk, kérlek arra a felvetésemre reagálj, hogy amennyiben olyan hozzászólásokat produkál valaki, hogy 'na ezt a posztot is a Váji írta', 'meg nagy fos az egész' akkor minek kattintott, minek hányta ide? Egyértelműen látszik, hogy baromságnak tartja az egészet, ő trollkodásnak hívja.
Én arról beszélek 'nyuszómuszó', hogy ha lenne értelmes véleménye, amit meg lehetne vitatni és felmutatná az autóbuzéria ellenpólusát, miszerint azért fos ez mert és nézd, akkor nem akarnák többen legyalulni. Ha nekem nem tetszik vagy nem is érdekel a sakkszakkör, nem megyek be csak azért mert nyilvános és osztom azt azt szerető embereknek az észt, s nem csak azért mert nem leszek az adott körben népszerű. - üdv Szomáliából.
A Carthorttle oldalt már régóta olvasom, jó anyagaik vannak és a felületük is guszta. Külön kedvencem a Car Memes, még matricát is rendeltem tőlük. Tegnapelőtt vettem észre a posztot, amiben a Carwow kvízének kitöltése a cél, 60% felett állítólag Jedi szint. Beküldtem a…..
Prezi 2014.08.18 08:45:02
Belsőség Porsche+szarvas+tempó 2014.07.28 15:21:26
A szarvast, vagy hozzá hasonló nagytestű állatot elütni nagyon veszélyes tud lenni, hiszen egy normál személyautó elejével éppen az állat lábait kapja csak el az ember, az állat súlyos teste (meg az ilyenkor halálos fegyverré váló agancsa) pont beesik a szélvédőn, és nagyon…..
Hány élete van ennek az autónak? A Kakucsringről úgy jöttünk le a tavalyi Faluvégi Faroláson, hogy lényegében nem lehetett kormányozni, csapágyas volt a motor, és kuka a difi. Ezek közül bármelyik önmagában elég lehet, hogy a sredder torkába toljunk egy autót, de a…..
TComment Ennél már nincs lejjebb 2014.02.19 06:15:00
Látott mostanában baleset-megelőzési plakátot vagy reklámfilmet? Szörnyülködjünk együtt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Prezi 2014.02.19 10:54:18
@papptibi: pl ez Tibi? Ez speciel k*rv*jó. www.youtube.com/watch?v=bvLaTupw-hk
Prezi 2014.02.19 12:49:25
@papptibi: maradjunk annyiban, hogy most láttam először :) és az összes hibájával egyet értek. De ha hagyjuk a fenébe a társadalmi rétegződéseket, akkor is gáz, hogy a rossz oldalon fut és ez marad meg mindenkiben. Csak a mellényt fel kell venni és kész....
Minden esetre az is furcsa, hogy egy Országos Bakter Biztonsági szakszolgálat egy figyelemfelkeltésre szánt klippjében erősíti a fekete prémiumból kiszáló rosszarcúak sztereótípiáját. És ezt úgy mondom, hogy kopaszodom és karikással járok :)
TComment Nem láttam, bocs 2014.02.12 06:15:00
Bocs, mondja nekem. Nem tőlem kell bocsánatot kérni. A gyalogostól, akit majdnem elütött. A zebra közepén. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Prezi 2014.02.12 13:03:06
Az alapok. Valóban. Csak hogy nem csak a közlekedésben, hanem summ. Mert rohadtul nem figyelünk egymásra. Lesz@rom minek állt meg, én sietek, én fontosabb élőlény vagyok a többinél, a buszsávot is nekem festették fel, nekem az jár, rádhúzza a kormányt, mert őt BE-KELL-ENGEDNI-AZONNAL, különben is csak a hülyék állnak sorba, ti ott a sorban, mind hülyék vagytok én meg fontos. Ki akar kanyarodni? Dehogy lassítok, ott rohadjon meg, 10 percet kibírt, még 10-et is kifog. És ez nem lesz jobb akkor sem, ha gyalog vagy bicajjal van. A gyalog vagy odafagy a padkához, mert a tulkok nem engedik át és félti az életét (jogosan sajnos) vagy kapucniban, fülhallgatóval, körül sem néz csak megy, mert hát a kocsin van fék, nem? És elsőbbsége is van a zebrán nem? De, persze. Igaz fizikából is buktál, a te 90kg-os testtömeged tehetetlensége nem éppen azonos egy 1300kg-os autóéval. De van amelyiknek az is mindegy mi elé lép le, hajt be. Gondolj csak a villamosra. Én kétszer meggondolom kimenjek-e elé, mert a vicc is így szól: mi az hosszú sárga és nyomja a szemed: a villamos! Ezek meg... És akkor nem beszéltünk még az elvileg nem büntetendő esetekről, mikor 'talizzunk 18:30-kor a dead end és a one way street street sarkán a zebránál. És csacsog. Döntsd el mit akar, sőt ami rosszabb, mikor lép le? Úgy hogy még a kispajtásnak integet és szájról olvas, de öles léptekkel halad előre a zebrán. Eccercsak. Mert te aki érkezel 51-el, nem tudhatod ők hol tartottak a diskurzusban. 'Van rajta fék, majd megáll Józsikám' ... vagy nem.
Lesz@rjuk egymást és mindenkinek van egy kifogása miért teszi. Mert a főnök, mert az anyós, nekem a gyerek, neki a hoszzúcombú cica... 10 millióan vagyunk, még sem tudunk figyelni egymásra. Ami még szörnyűbb, nem is nagyon akarunk, kifogásokból sosem fogyunk ki.
Mozgalmas, helyenként idegölő, máskor szórakoztató egy év volt ez a Totalcar életében. Nézzük, mi maradt meg belőle és mit tudnánk feledni. Mai összefoglaló írásunk kommentposztja...
Prezi 2013.12.30 15:40:17
@Rocko-: Tök jogos amit mondasz, de sajnos 'az ember' alaptermészete ilyen (főleg ha nem gondolkodik - már ha tud ugye :) ), a TC oldalon olvasta, aszonta a totálkár... szerintem sokan nem is nézik a cikk szerzőjét a cím alatt :S
Az Égéstér 99. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
Utoljára tizenhárom hónappal ezelőtt írtam a felújított Bmw 518i-ről. Emlékszem, akkor szakadt rólam a víz, hőség volt, durva a nyár. Most itt ülök pulcsiban. Nem csak egy év telt el tehát, hanem egy évszak is hozzá. Öt évszakkal ezelőtt írtam a BMW-ről. És ezalatt…..
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
Prezi 2013.09.08 21:07:32
Prezi 2013.09.08 21:08:52
Rézmányi Balázs és a fix ötvenes objektív garázdálkodása a X.Belsőség-találkozón. És a sokat várt csoportkép is. Fogyasszátok szeretettel, jövőre találkozunk! Van ám több is, katt! Egy szinte jól sikerült csoportkép az adott pillanatban a környéken fellelhető…..
Belsőség Tekert Audit vettem 2013.02.10 12:02:22
- Szevasz Tibi! Figyelj, meddig vagy bent a héten? Mert vettem egy benzines A6-ost, ki kéne olvasni belőle ezt-azt.Azonnal hallottam Novoth Tibi (ex-Boschtechnikus) fojtott hangján, hogy csak a jólneveltségnek – és barátságunknak – köszönhetően nem küld el azonnal oda, ahonnan anno…..
Volt két Mercim: Mózes, egy 1985-ös W126 500SE és Doxa, egy 1982-es W123 300D. Már nincsenek. Közel hat év után először nincs Mercedes otthon. Furcsa érzés, és cseppet sem kellemes. A háztartás Merci-menteítése Doxával indult, akaratlanul. Miután Mózes néhány hónapnyi pihenő…..