Regisztráció Blogot indítok
Adatok
protopmail

122 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
interjú Ragó Sándorral, a Profession.hu B2B marketing menedzserével Az idei E-mail marketing konferencia témája a marketing automatizáció. A konferencia egyik előadója, Ragó Sándor egy esettanulmánnyal érkezik. Azt mutatja be, hogyan működik a marketing automatizáció a Profession.hu esetében. Mai…..
interjú Vándor Attilával, a HOPPex - prémium programmatic piactér vezetőjével Az idei E-mail marketing konferencia témája a marketing automatizáció, melynek egyik legfontosabb eleme a lead generálás. A konferencia egyik előadója, Vándor Attila arról beszél majd, hogyan lehet hatékonyan lead…..
interjú Sipos Zoltánnal, a Marketingszoveg.com főszerkesztőjével A marketing automatizáció egyik legnagyobb kihívása, hogy hogyan töltsük meg tartalommal az automatizált marketing folyamatainkat. A leggyakoribb probléma, amivel a Protopmail tanácsadói egy marketing automatizációs bevezetési projekt…..
interjú Garai Tímeával, az Antavo marketing menedzserével Az idei E-mail marketing konferencia témája a marketing automatizáció. A konferencia egyik előadója, Garai Tímea egy esettanulmánnyal érkezik. Azt mutatja be, hogyan működik a marketing automatizáció egy nemzetközi piacot célzó B2B startup,…..
interjú Fehér Mártonnal, az Online Marketing Akadémia (OMA.hu) alapító trénerével Az idei E-mail marketing konferencia témája a marketing automatizáció, melynek egyik legfontosabb eleme a lead generálás. A konferencia egyik előadója, Fehér Márton arról beszél majd, hogyan lehet hatékonyan lead…..
interjú Györke-Szász Katával, a Sodexo inbound marketing szakértőjével Az idei E-mail marketing konferencia témája a marketing automatizáció. A konferencia egyik előadója, Györke-Szász Kata a gyakorlatba könnyen átültethető marketing automatizálási ötleteket ad majd. Mai…..
interjú Damjanovich Nebojsa inbound marketing tanácsadóval, a Senpai Consulting tulajdonosával Az idei E-mail marketing konferencia témája a marketing automatizáció. A keynote előadó Damjanovich Nebojsa lesz, aki segít a témát azoknak is kontextusba helyezni, akik még nem foglalkoztak…..
Úgy látszik, hogy beigazolódott az elmúlt két év kulcsszava, azaz a mobil e-mail, és a responsive hírlevél, ugyanis a Protopmail legfrissebb kutatásából az derül ki, hogy ugrásszerűen nőttek a hírlevelek megnyitási arányai. A legfrissebb mobil e-mail olvasási szokásokat…..
Szerencsére nem a szó szoros értelemben, hanem a hagyományosan megszokott, tömegesen, minden címzettnek, ugyanazt a levelet kiküldöm módszer ma már nem elég. Ha eddig Te is így csináltad az e-mail marketingedet,…..
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata 2013-as évhez hasonlóan ismét felmérést készített az e-mail kampányok hatékonyságáról. A tagozat a 2014-es évi kézbesítési, megnyitási, átkattintási és leiratkozási arányokat vizsgálta. A kiküldések 15…..
Az év elején nagy port kavart az a hír, miszerint az egyik adatbázis építéssel foglalkozó céget a NAIH (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság), jogtalan adatkezelés miatt 10.000.000 Ft-os bírsággal büntetett. Ennek az ügynek az apropóján a Direkt és…..
Egy nagyszerű hírről szeretnénk nektek beszámolni kedves blog olvasóink! Hosszas munka és várakozás után megszületetett az új generációs Protopmail! Az új verzióban teljesen átgyúrtuk a Protopmailt, így új, letisztult és ergonomikusabb felültet kapott, de mindemellett nagyon…..
A Big Data az elmúlt néhány évben divatos buzzword lett, de az e-mail marketingbe mégsem gyűrűzött be. Még. Pedig nagyban hozzájárulhat annak hatékonyságához. Mi is az a Big Data? A Big Data olyan nagy és változékony adathalmaz, amely rendkívül gyorsan keletkezik, azonban…..
Már a magyar felhasználóknak is több mint 20%-a elsősorban valamilyen mobil eszközön olvas e-mailt, és ezzel a hírleveleket is, a nemzetközi számok pedig már kicsivel 50% fölötti mobilos olvasási arányt mutatnak. Ha a mobil képernyőkön nem megfelelően jelenik meg a hírlevél, a…..
Hangzott el a fenti kérdés a legutóbbi E-mail marketing meetupon, ahol mi is rendszeres résztvevők vagyunk. Az előadó által adott válasz kicsit megdöbbentett minket, szerinte nem érdemes A/B tesztelni, mert nagyon idő igényes, és fárasztó, valamint persze költséges is. Mi azért…..
Az interneten böngészve, webáruházakban járva, keresőkben keresve jelentős adatmennyiség keletkezik az interneten, amelyek mind a felhasználói szokásokról árulkodnak. Ezt a hatalmas adatmennyiséget nevezzük Big Datának. Ma az információ hatalom, nem az gazdag, akinek sok pénze…..
Az inbound marketing azok közzé az új generációs marketing eszközök közzé tartozik, amellyel minden marketingesnek illendő lesz a jövőben megismerkedni, és használni is ajánlatos lesz. Ez a fogalom egy elég csúnya, és rémisztő idegen kifejezésként hathat, ami biztos még…..
Az adatbázisok jelentését ma már senkinek nem kell elmagyarázni, jelentőségét azonban még sok esetben homály fedi. Sokan még mindig nem ismerik fel a lehetőséget az adatok felhasználásában, pedig egy kis hozzáértéssel hatékonyabb lehet a marketing, az ügyfélszerzés és a…..
A weboldal látogatók 50%-a visszafordul, elhagyja a kosarát, azaz nem fejezi be azt a folyamatot, amit elkezdett. Visszacsalogatni, visszaszerezni nagyon nehéz őket, pedig vannak már erre is kiváló megoldások. Többek között az e-mail marketing is nagyszerű és hatékony megoldás lehet…..
A gazdasági válság hatását a marketingesek is érezték a saját bőrükön, és sajnos nem csak úgy, hogy kevesebb pénz jutott a kampányokra, hanem a munkaerő is csappant. Így ma már nagyon gyakran találkozunk azzal a jelenséggel, hogy akár egy több száz fős vállalkozás…..
Haladó e-mail marketing. Ez lesz a fő témája a 2014. október 2-án újra megrendezésre kerülő III. E-mail marketing konferenciának. Hiszen az élet nem áll meg, sőt egyre gyorsabban halad és a technika egyre nagyobb lehetőségeket kínál a marketingeseknek az…..
Minden hónapban megrendezésre kerül a Budapest E-mail marketing meetup, amin rendszeresen mi is részt veszünk. A tegnapi nap során az e-mail deliverability, azaz a hírlevelek kézbesíthetősége volt a téma, amiről egy előadás erejéig mi is megosztottuk jó tanácsainkat. Akik tegnap…..
Ha megkérdezik tőlünk, hogy „ És Te mivel foglalkozol?” , akkor rendszerint elmondjuk, hogy hírlevél küldő szoftver fejlesztéssel, e-mail marketinggel. Erre a válasz általában az, hogy „ Jah, akkor te biztos spammer vagy!”. Azonban mindenkit ki kell ábrándítanunk, de nem…..
Az e-mail marketinget, és a hírleveleket időről-időre temetik, mert egyes vélemények szerint az újabb technológiáknak köszönhetően, ma már elavult és nem nyújt elegendő felhasználói élményt, így nem elég hatékony arra, hogy konverziót növeljen. Ebben van némi igazság, ha…..
Néhány hónapja bejelentette a [freemail], hogy folyamatosan új spamszűrőt tesztelnek a biztonságosabb kézbesítések érdekében. Az alábbi levelet a mai napon kaptuk tőlük, amelyben a spamszűrő-tesztelés eredményeiről számolnak be. A levelet egészben közöljük: „Mint azt már…..