Adatok
Fábián Levente
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Ha te is úgy gondoltad, hogy reggel a legtöbb ember az okostelefonja után nyúl és egyből az e-maileit olvassa, akkor meg fogsz lepődni, mert az a feltételezés, miszerint a legtöbb hírlevelet reggel olvassák a felhasználók, megdőlt.
Legalábbis 2013-ban Magyarországon, a Protopmail…..

Korábban már két cikkben is (ebben és ebben) foglalkoztunk a hírlevelek hatékonyságát mérő mutatószámokkal, most ennek a sorozatnak a 3. része következik, amelyben a ROI-val, azaz a megtérülési mutatóval foglalkozunk.
A ROI (Return on Investment) mutatót nem csak az e-mail…..

Máris itt a spam ellenes világnap alkalmából indított sorozatunk folytatása, öveket becsatolni! (Az első részt itt olvashatjátok)
5. A küldő szerver beállításai
Minél nagyobb címlistára küldesz hírlevelet, ez annál kritikusabb kérdéssé válik. A nagyméretű kampányokat…..

A csütörtöki HVG ROI az online marketing konferencián mondta azt az egyik előadó (ha nem tévedek, Szurop István), hogy a közeli jövőben az internetes marketinghez olyan szakemberekre van szükség, akik nemcsak a marketinghez értenek, hanem a technológiához, a számokhoz, az…..
Fábián Levente
2013.05.13 08:44:42

A féltudás talán rosszabb is annál, mintha semmit nem tudnánk. Amikor szembesülök azzal, hogy félismereteket akarnak nekem eladni, mindig rá kell döbbennem, hogy mennyivel nehezebb lesz ebből valami jót kihozni, mintha a másik valójában egyáltalán nem értene a dolgokhoz.
Hogy…..
Fábián Levente
2013.01.06 15:59:30
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Érdekes eredmények. Esetleg tudnátok olyan kontextusba helyezni, hogy vizsgáljátok a B2C, B2B kiküldéseket? B2C-n belül pedig e-kereskedelem, bankszektor, utazás stb?
Köszi, üdv.:
LEvi