Adatok
hun-bug
0 bejegyzést írt és 107 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lajosnak már megint bejött az élet. Legalábbis látszólag, és itt most nem feltétlenül arra gondolok, ami megjelent a Forbes magazinban. Jó, oké, az se kutya. De legyőzni a Vezért egészen más minőségű siker, mint zsebre vágni az osztalékot amit a soktagú közpénznyelő…..
- Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi!
- Na, Főnikém, azért a Bencsik állandó! Ő aztán képes az intézményes korrupció fennmaradásáért és az adókivetés szabadságáért is menetelni hóban, fagyban, nyugati ellenszélben mindhalálig!
- Ó, igen, de mi ez, ki ez az…..
hun-bug
2014.10.27 14:34:32
@miva?: Igen, én is. Remélem, hogy még egy kicsit várnak, amíg a kormányzó elit még mélyebbre ássa magát a pöcegödörben, aztán jön a következő kübli szar a nyakukba...
hun-bug
2014.10.27 14:54:26
@miva?: Jó, én is szívesen látnék egy gyors összeomlást, de ez nem érdeke sem az USÁ-nak sem az EU-nak. Nem kell egy Jobbik a hatalomba. Az látszik (3 általuk nyert választás után), hogy a magyar közvéleményt fokozatosan kell meggyőzni arról, hogy bűnözők kezében van az ország. Úgy tűnik az amerikaiak eldöntötték, hogy ez így nem mehet tovább, bíztak Orbánban, de rájöttek, hogy kígyót melengettek a keblükön.
Időt kell hagyni az embereknek, hogy ezt felfogják. Én nem hiszem (vagyis inkább nem akarom elhinni), hogy Magyarországon több mint kétmillió ember tudatosan, meggyőződésből Fideszes, ezek legnagyobb része egyszerűen tájékozatlan, mert elvágták az információszerzés lehetőségétől is (ha egyáltalán volt ár igényük). Nekik kell az idő és a (kezdetben) lassan, de folyamatosan érkező botrányok. Ezt az érzelmi alapú kötődést csak fokozatosan lehet lerombolni és erodálni a Fidesz és Orbán köré épített nimbuszt.
Bízom benne, hogy a következő botránynál (vagy ennek a botránynak a következő lépésénél) már valamilyen módon konkrét nevek is elhangzanak (ne feledjük, az ügyvivő azt mondta a kitiltottak listája bővülhet, szóval ez csak az első vízbe dobott kavics lehetett).
Időt kell hagyni az embereknek, hogy ezt felfogják. Én nem hiszem (vagyis inkább nem akarom elhinni), hogy Magyarországon több mint kétmillió ember tudatosan, meggyőződésből Fideszes, ezek legnagyobb része egyszerűen tájékozatlan, mert elvágták az információszerzés lehetőségétől is (ha egyáltalán volt ár igényük). Nekik kell az idő és a (kezdetben) lassan, de folyamatosan érkező botrányok. Ezt az érzelmi alapú kötődést csak fokozatosan lehet lerombolni és erodálni a Fidesz és Orbán köré épített nimbuszt.
Bízom benne, hogy a következő botránynál (vagy ennek a botránynak a következő lépésénél) már valamilyen módon konkrét nevek is elhangzanak (ne feledjük, az ügyvivő azt mondta a kitiltottak listája bővülhet, szóval ez csak az első vízbe dobott kavics lehetett).
hun-bug
2014.10.27 15:22:23
@miva?: "Sztem meg a dolgoknak megvan a maga dinamikája. Olyan ez, mint a hegyomlás. Nagyon lassan indul el, és nagyon gyorsan kezelhetetlen és jósolhatatlan eseménnyé válik."
Pontosan! Ezért kell a folyamatot a lehetőségek szerint megpróbálni irányítani és ezért nem akarták azonnal a teljes szippantós kocsi szart a nyakukba önteni. Az amerikaiak csalódtak Orbánban, de nem akarnak egy Vonát a helyébe. Én sem akarok. És őszintén szólva, azokat a szocikat sem akarom, akik Orbán marionett bábjaiként, az ő kegyelem fillérjein tengődnek, kompromittálódva, zsarolható emberekként, akiknek az expénztárnoka (meg a családja) Simicskáékkal üzletel. Nagyon nehéz lesz (ha egyáltalán sikerül) ezt a Fideszes rákot kipucolni a magyar politikai élet testéből, mert valamilyen mértékig minden parlamenti párt érintett és függ Orbánéktól.
De azért örülök, hogy legalább már eddig eljutottunk, ahol most állunk, hogy fiatalok kimentek tüntetni (és nem csak az internet adót emlegették, hanem a NAV botrányt is). Kíváncsian várom a fejleményeket.
Pontosan! Ezért kell a folyamatot a lehetőségek szerint megpróbálni irányítani és ezért nem akarták azonnal a teljes szippantós kocsi szart a nyakukba önteni. Az amerikaiak csalódtak Orbánban, de nem akarnak egy Vonát a helyébe. Én sem akarok. És őszintén szólva, azokat a szocikat sem akarom, akik Orbán marionett bábjaiként, az ő kegyelem fillérjein tengődnek, kompromittálódva, zsarolható emberekként, akiknek az expénztárnoka (meg a családja) Simicskáékkal üzletel. Nagyon nehéz lesz (ha egyáltalán sikerül) ezt a Fideszes rákot kipucolni a magyar politikai élet testéből, mert valamilyen mértékig minden parlamenti párt érintett és függ Orbánéktól.
De azért örülök, hogy legalább már eddig eljutottunk, ahol most állunk, hogy fiatalok kimentek tüntetni (és nem csak az internet adót emlegették, hanem a NAV botrányt is). Kíváncsian várom a fejleményeket.
Aszongya a Figyelő, hogy az egykori kollégiumi szagsógorok viszonya annyira megromlott, hogy már a fingpertura sem emlékeznek vissza szívesen. Az eddig közös út szétválni látszik, a célok eltávolodtak egymástól: Viktor állítólag három nyugodt évet akar az állam szerepének…..
Olvasom Gazda Albert elmélkedését Demszky föltűnéséről, és bevallom hasonló nekem is eszembe jutott mikor az volt a hír, röpiratot osztott Demszky a bokrosista gyűlésen.
Szóval, hogy a szamizdatos egykori rendszerváltó, ex-főpolgármester újra beizzította a "nyomdagépet", vagy…..
hun-bug
2014.10.09 11:19:48
Jippiájé, kitártuk a keleti kaput és tízezrével özönlenek rajta keleti barátaink. Hogyhogy minek? Hogy közénk tartozónak papírozva magukat terjesszék jó hírünket Európa szerte, azért. Mert ezek egytől egyig rendes, dolgos emberek ám, akiknek csak sorsa nehéz, és a…..
hun-bug
2014.09.18 15:24:02
Ja, ezt esetleg érdemes lehet elolvasni, a korrupcióval kapcsolatban (különösen az utolsó, zárójeles megjegyzés érdekes):
nepszava.com/2014/09/velemeny/bartus-laszlo-semjen-idiotizmusa.html
Ja, és még annyit címeznék a poszt írójának, hogy könyörgöm, ne hívjuk már ezeket mutyinak. Nevezzük korrupciónak, maffia-törvénykezésnek, bárminek, csak ne ezen a huncut néven.
(Most nem olvastam végig a hozzászólásokat, de ha a fentieket szóvá tette már valaki, akkor elnézést a redundanciáért...)
nepszava.com/2014/09/velemeny/bartus-laszlo-semjen-idiotizmusa.html
Ja, és még annyit címeznék a poszt írójának, hogy könyörgöm, ne hívjuk már ezeket mutyinak. Nevezzük korrupciónak, maffia-törvénykezésnek, bárminek, csak ne ezen a huncut néven.
(Most nem olvastam végig a hozzászólásokat, de ha a fentieket szóvá tette már valaki, akkor elnézést a redundanciáért...)
Humoros gyerek ez a Barózó Józsi, és nem felejt. Elnökségének meghatározó momentumai lehettek az Orbánnal megszerzett tapasztalatok, így nem hagyhatta ki, hogy utolsó közös hivatalos aktusuk alatt ne törölje bele cipőjéről a kutyaszart, mintha humorbonbonba lépett volna…..
hun-bug
2014.09.12 11:54:22
@Vidéki:
Orbán mindig azt mondja, amit a hallgatóság szívesen hall, amit hasznosnak ítél. Ha elmegy a magyar gazdák összejövetelére, akkor azt mondja, hogy Magyarország mezőgazdasági ország. Egy olyan országban, ahol a mezőgazdaság egy jobb évben sem adja csak a GDP 5%-át, és ha hozzávesszük az élelmiszeripart, - ami ugye már ipar -, akkor együtt sem érik el a GDP 8%-át. Aztán elmegy a keresztény konferenciára és elmondja, hogy Magyarország egy keresztény ország. Egy olyan országról, ahol a lakosság 7%-a aktív templomjáró, ahol az első gyerekek fele házasságon kívül születik, ahol a gyerekek felét keresztelik meg, ahol a saját tanácsadó szervezetük szerint is 30%-kal csökkent a magukat vallásosnak tartó fiatalok száma az utóbbi 15 évben.
Teljesen mindegy, mit mondott most Barroso-nak, most éppen ezt tartotta hasznosnak, holnap majd mást mond, egy elvtelen gazember. Ezt pedig Barroso most finoman éreztette is vele.
Orbán mindig azt mondja, amit a hallgatóság szívesen hall, amit hasznosnak ítél. Ha elmegy a magyar gazdák összejövetelére, akkor azt mondja, hogy Magyarország mezőgazdasági ország. Egy olyan országban, ahol a mezőgazdaság egy jobb évben sem adja csak a GDP 5%-át, és ha hozzávesszük az élelmiszeripart, - ami ugye már ipar -, akkor együtt sem érik el a GDP 8%-át. Aztán elmegy a keresztény konferenciára és elmondja, hogy Magyarország egy keresztény ország. Egy olyan országról, ahol a lakosság 7%-a aktív templomjáró, ahol az első gyerekek fele házasságon kívül születik, ahol a gyerekek felét keresztelik meg, ahol a saját tanácsadó szervezetük szerint is 30%-kal csökkent a magukat vallásosnak tartó fiatalok száma az utóbbi 15 évben.
Teljesen mindegy, mit mondott most Barroso-nak, most éppen ezt tartotta hasznosnak, holnap majd mást mond, egy elvtelen gazember. Ezt pedig Barroso most finoman éreztette is vele.
hun-bug
2014.09.12 23:48:09
@Vidéki:
A kapott uniós pénz egy alkufolyamat eredménye. Az, hogy reálértéken 20%-kal kevesebbet kaptunk, mint az előző 7 éves ciklusban, jól jelzi a tisztelet mértékét.
A kapott uniós pénz egy alkufolyamat eredménye. Az, hogy reálértéken 20%-kal kevesebbet kaptunk, mint az előző 7 éves ciklusban, jól jelzi a tisztelet mértékét.
A Fidesz belháborújának összefoglalását a Magyar Nemzet tegnap megfejelte egy Medgyessi és Orbán közé rakott egyenlőségjellel. Orbán és Simicska ősidőktől tartó cimbizésének vége, a két harcostárs egymás tökét szorongatva, vicsorogva küzd a kiafaszagyerek címért.…..
Viktor Tusnádfüdőn bedobta a következő időszak hívószavát, amit unásig fognak ismételgetni a fideszhitűek. Illiberális államot épít mondta, amin ahogy kell elkezdett pörögni a véleményformáló sajtó. A történelem vége, mondják, nemzet és munkaalapú lázálom matek…..
hun-bug
2014.07.28 12:35:40
Lassan tényleg megsajnálom ezt a Luit, miközben elképzelni nem tudom milyen rossz fát tehetett a tűzre. Reklámadó, útfelújítás bírság-adó, most meg elveszik szegénykémtől az agrártámogatások egy jelentős részét is. Lassan Simicska lesz az nemzeti oligarchák ertéelje, akit…..
Nem volt kérdés, hogy felállítják. Elvégre "nekünk" ne mondja meg senkise, milyen emlékművet állítsunk. Se itthoniak se idegenek ne pofázzanak bele, hogy Orbán Viktor hogy emlékezzen a történelemre. Slussz. Úgy emlékszik ő ahogy neki, meg a mögötte álló jobboldalnak tetszik…..
hun-bug
2014.07.21 12:18:17
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Na, volt egy ki időm, megnéztem. Durva.
Amíg mi azon tűnődünk, hogy a VB közvetítésen vajon feltűnik-e Kedves Vezetőnk, és ha igen, akkor vajon Bajnainak vagy Gyurcsánynak ismerik-e fel, addig itthon csúcsra járatják a Viktorra annyira jellemző ottsevóttam gépezetet.
Fene tudja mennyire jó gondolat Simicska orra előtt…..
hun-bug
2014.07.10 12:44:35
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Szerinted az amerikai kormányzat direkt lelöveti a saját kommandósait? Minek? Mi értelme lenne?
Szerinted az amerikai kormányzat direkt lelöveti a saját kommandósait? Minek? Mi értelme lenne?
hun-bug
2014.07.10 12:55:48
hun-bug
2014.07.10 13:03:52
Orosz Mihály meglovagolta a "buzifeszt" hullámot, a Pride helyett az ő hülyeségével van tele a zinternet.
Azt talán hagyjuk is, hogy a munkásságát nem ismerőknek könnyen az jöhet le, hisztizik a maskarás ember, mert lekéste a kamion csatlakozást a gyülekezőben. Bennünk,…..
hun-bug
2014.07.07 08:41:33
hun-bug
2014.07.07 10:32:27
@rodeo36:
"mihez ért?"
A néphülyítéshez. Érpatakon állítólag kedvelik. Kíváncsi vagyok ősszel újraválasztják-e.
"mihez ért?"
A néphülyítéshez. Érpatakon állítólag kedvelik. Kíváncsi vagyok ősszel újraválasztják-e.
hun-bug
2014.07.07 10:42:19
@rodeo36: Értelmetlen munkára kényszerítette a helyi cigányokat a segélyért cserébe (talán valami kőtörésre nagykalapáccsal vagy valami ilyesmi). A közmunkán keresztül függésben tartja a cigányságot és ez tetszik a helyi fehér lakosságnak, akik azért vélhetőleg maguk sem agysebészek. Szóval így élünk mi itt Hungarisztánban...
Egyszervolt országban lassan tényleg bármi megtörténhet. Az is, hogy az egyik Halljakend pattogtatni kezd az ujjával és Szijjártó Péter szóhasználatával élve: "a miniszterelnök politikai vetélytársai elcsendesítésére, megfenyegetésére használja az állami hatóságokat."…..
hun-bug
2014.06.26 10:52:37
@lord_soth: Nem vagyok nagyon otthon a témában, de ez a Berki nem a TV2-n megy? Vagy a fos kanális csak akkor zavaró, ha nem a mi zsebünkbe folyik a lóvé?
"A politikusok személyes megítélése nem függ egy banktól vagy energetikai cégtől, ugyanakkor egy olyan híradót, amit egymillió ember figyel, rettegve néz a politikus, mondta Lázár János."
Egy ideje tűnődhettünk mi ez az átható szarszag, de mára kiderült, kegyelmesék sáros…..
hun-bug
2014.06.20 13:41:26
@gigacherry: "A baj csak az, hogy pont most ebben a pár hétben nézik többen a Köztévét a foci miatt"
El fog ez tartani minimum őszig, az önkori választásokig. A VB-nek meg vége lesz hamarabb.
El fog ez tartani minimum őszig, az önkori választásokig. A VB-nek meg vége lesz hamarabb.
hun-bug
2014.06.20 14:02:36
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Én pedig arról, hogy ez teljesen természetes és vállalható reakció, a többieknek is ezt kellett volna tenniük amikor mélytorkoztatták őket Viktorék. És hogy nincs itt semmiféle "eljátszása" a dolgoknak, hanem ez egy őszinte reakció a saját bizniszükkel kapcsolatban.
hun-bug
2014.06.20 14:05:47
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Erre meg azt tudom mondani, hogy a HírTV 16 éve ezt csinálja az ún. "ballibsi" politikusokkal, meg is lehet nézni azt a zombisereget aki pl. a mandinerre (meg néha ide is) jár.
Lázár János újabb hangulatingadozáson lehet túl, miután a blikkújság kinyomozta további vonzalmát a közpénzen utazgatás és a Riviéra iránt. Mi meg várhatjuk, hogy lesz-e újabb lázárjankó szomorú üzenet, aminek hatására Murányi Marcell főszerkesztő ma lemond.
Röhej,…..
hun-bug
2014.06.19 11:18:02
@parti_giano:
Kurva jó írás.
De ez is jó:
nepszava.com/2014/06/velemeny/bartus-laszlo-az-rtl-%E2%80%9Emegterese%E2%80%9D.html
Kurva jó írás.
De ez is jó:
nepszava.com/2014/06/velemeny/bartus-laszlo-az-rtl-%E2%80%9Emegterese%E2%80%9D.html
hun-bug
2014.06.19 12:25:14
@parti_giano:
...mindezt ráadásul úgy, hogy a veszteségei az utóbbi három évben már látványosan csökkentek, tehát az ember azt gondolná, hogy az irány jó.
...mindezt ráadásul úgy, hogy a veszteségei az utóbbi három évben már látványosan csökkentek, tehát az ember azt gondolná, hogy az irány jó.
Megvan a magyar közéletnek a maga slampos bája, amivel vidám pillanatokat tudunk okozni barátainknak. Mikor egy megbeszélés késői szünetében fölugrasz a netre megnézni mi a pálya itthon, és nem lepődsz meg, hogy a kormány igyekszik minimalizálni az új adó okozta veszteséget a…..
hun-bug
2014.06.11 12:26:39
@Spániel: De hát így is megkapták a szektorális különadót, hogy behajoltak!
hun-bug
2014.06.11 13:08:16
@Spániel: Tudom, hogy a TV2 a Fidesz zsebében van és a saját zsebükből nem vesznek ki pénzt, de aki nincs a Fidesz zsebében, az miért megy szó nélkül a guillotine alá? A vége a Fidesz reményei szerint az RTL Klub megroggyanása és bekebelezése lesz valamilyen formában, ezt tudhatják az RTL-nél is. Ha van eszközük arra (márpedig van!), hogy ellenálljanak akkor miért nem teszik, miért nem tették eddig? (A reklámadó ötlete felmerült már tavaly vagy tavalyelőtt is. Miért egyezkedtek a háttérben? Nem látták a többi szektorban megvalósult Fidesz-gazdaságot? Jobb az, mint a szabad?
Olyan, mintha meg akarnád magyarázni, hogy behajolni ennek a hatalomnak és elbukni helyesebb döntés egy olyan entitástól akinek van/volt lehetősége ellenállni, akinek van/volt valamiféle fegyver a kezében ez ellen a társaság ellen, mint érdemi ellenállás után elbukni. Elszedik tőlük a bizniszüket és ezt mások példáján láthatták már évek óta, mégsem tettek semmit (Bankszövetség dettó). Én pedig azt kérem rajtuk számon, hogy tegyenek valamit, mert a saját érdekük és van is rá lehetőségük/fegyverük. (Én hiába megyek ki tüntetni, az nem érdekli ezt a hatalmat, én "megunom" és "hazamegyek" és egyébként sincs semmilyen eszköz a kezemben ez ellen a hatalom ellen - nekem csak lábam van amivel végül szavazhatok, ha már nagyon szar lesz itt, mint ötszázezer honfitársam.)
Olyan, mintha meg akarnád magyarázni, hogy behajolni ennek a hatalomnak és elbukni helyesebb döntés egy olyan entitástól akinek van/volt lehetősége ellenállni, akinek van/volt valamiféle fegyver a kezében ez ellen a társaság ellen, mint érdemi ellenállás után elbukni. Elszedik tőlük a bizniszüket és ezt mások példáján láthatták már évek óta, mégsem tettek semmit (Bankszövetség dettó). Én pedig azt kérem rajtuk számon, hogy tegyenek valamit, mert a saját érdekük és van is rá lehetőségük/fegyverük. (Én hiába megyek ki tüntetni, az nem érdekli ezt a hatalmat, én "megunom" és "hazamegyek" és egyébként sincs semmilyen eszköz a kezemben ez ellen a hatalom ellen - nekem csak lábam van amivel végül szavazhatok, ha már nagyon szar lesz itt, mint ötszázezer honfitársam.)
hun-bug
2014.06.11 13:40:00
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Igen, de a felsorolásodból az AB és a média, akikre a leginkább haragszom (és persze a bankok). A többiek valódi fegyver nélküli senkik, akik hiába mennek ki tüntetni, megunják, hazamennek, de ha mégsem, ezt a hatalmat az sem érdekli. Az AB-nak - ha már korábban nem is - de legkésőbb az alaptörvény elfogadásakor fel kellett volna állnia, tekintettel az egész alkotmányozási folyamat elfogadhatatlanságára. Ha nem lennének gerinc nélküli senkik, azt kellett volna mondaniuk - legalább a nem Orbánék által kinevezetteknek -, hogy "rendben, ha szerintetek ez így demokratikus, akkor csináljátok egyedül." A magyar média nagy része pedig sajnos mindig is gyáva szar és a pártok által kitartott volt.
Orbánékkal nem lehet tüntetésekkel küzdeni, csak gazdasági erővel, csak abból értenek. Ahhoz pedig akarat és pénz kell, ezt kérem számon a kormánytól független sajtón és a bankokon. Nem elég egy üzlet hasznát hazavinni, néha be is kell fektetni, pláne amikor tisztán látszik milyen unfair az ellenfél.
Igen, de a felsorolásodból az AB és a média, akikre a leginkább haragszom (és persze a bankok). A többiek valódi fegyver nélküli senkik, akik hiába mennek ki tüntetni, megunják, hazamennek, de ha mégsem, ezt a hatalmat az sem érdekli. Az AB-nak - ha már korábban nem is - de legkésőbb az alaptörvény elfogadásakor fel kellett volna állnia, tekintettel az egész alkotmányozási folyamat elfogadhatatlanságára. Ha nem lennének gerinc nélküli senkik, azt kellett volna mondaniuk - legalább a nem Orbánék által kinevezetteknek -, hogy "rendben, ha szerintetek ez így demokratikus, akkor csináljátok egyedül." A magyar média nagy része pedig sajnos mindig is gyáva szar és a pártok által kitartott volt.
Orbánékkal nem lehet tüntetésekkel küzdeni, csak gazdasági erővel, csak abból értenek. Ahhoz pedig akarat és pénz kell, ezt kérem számon a kormánytól független sajtón és a bankokon. Nem elég egy üzlet hasznát hazavinni, néha be is kell fektetni, pláne amikor tisztán látszik milyen unfair az ellenfél.
Mennyivel szórakoztatóbb ez a mostani kormányváró időszak, mint a legutóbbi. Négy éve ilyenkor Kósa és Trubadúr Péter döntögette a forintot, most meg azon megy a találgatás, volt-e kompromittáló buziskodás, esetleg travikurvázás azon a bizonyos horvátországi nyaraláson, és…..
hun-bug
2014.05.20 13:17:05
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"...majd egészségügyi okokra hivatkozva érdemei elismerése mellett más fontos beosztásba kerül a Béla,..."
Az a baj, hogy ha ő hozza a lóvét, akkor ő rendeli a zenét is. (Vagy akinek a pénzét hozza.) Bár valószínűleg ezek után Putyinék parkoltatják ezt az embert és átcsoportosítják az erőiket egy másik lobbistára, valamelyik hasonszőrű k.európai széljobb pártban. Ennek pedig hatása lesz a Jobbik anyagi helyzetére is, annak meg a Jobbik politikai sikerességére.
"...majd egészségügyi okokra hivatkozva érdemei elismerése mellett más fontos beosztásba kerül a Béla,..."
Az a baj, hogy ha ő hozza a lóvét, akkor ő rendeli a zenét is. (Vagy akinek a pénzét hozza.) Bár valószínűleg ezek után Putyinék parkoltatják ezt az embert és átcsoportosítják az erőiket egy másik lobbistára, valamelyik hasonszőrű k.európai széljobb pártban. Ennek pedig hatása lesz a Jobbik anyagi helyzetére is, annak meg a Jobbik politikai sikerességére.
Rosszul viseli Gaudi-Nagy Tamás hiúsága, hogy a Jobbik vezetése elhajtotta a moslékosdézsa mellől. A zászlóröptető nem kapott kényelmes meleg helyet se az országos, se az európai listán, pluszbónusz tegnap nyilvánosan is elhatárolódtak tőle. Hiába no, ilyen az, mikor valaki nem…..
hun-bug
2014.05.07 14:03:09
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Horn nem csak a pufajkáját tette le, hanem idős éveire - minden megmaradt hibája mellett is - egy teljesen vállalható européer politikus lett. Sneider letette ugyan a bomber dzsekit, de nélküle, 20 évvel később is maradt az ami volt. Egy náci boss öltönyben is náci.
Horn nem csak a pufajkáját tette le, hanem idős éveire - minden megmaradt hibája mellett is - egy teljesen vállalható européer politikus lett. Sneider letette ugyan a bomber dzsekit, de nélküle, 20 évvel később is maradt az ami volt. Egy náci boss öltönyben is náci.
Na, ezen is túl vagyunk. Az ellenzékkel ellentétben én szeretnék gratulálni Orbán Viktornak a történtekhez, mert technikai értelemben bravúr amit véghezvittek: sikerült Magyarországot a 2 millió rezsiharcos és többmillió közönyös országává tenni. Olyan hellyé, ahol a…..
hun-bug
2014.04.07 12:58:02
@irógép:
"Hogy több helyen tudta bért emelni (nem elég helyen persze), és nem hitelből!! Hogy visszafizették az IMF kölcsönt, ami az elmúlt években elképesztő teher volt."
24000 milliárd Forint körüli az államadósság. Az olcsó IMF hitel helyett van drága piaci és haladunk a 90%-os eladósodottság felé.
"Hogy mind emellett tartották a hiányt , sőt bőven tartották a hiányt!! Ezek egyikére sem volt az előző kormány, na ezért nyertek újra.. és a GDP növekedést az újra beinduló ipart akarják folytatni..."
Benyelték a 3000 milliárdos magánnyugdíj-pénztári vagyont (és még így sem csökkent az államadósság, éppen ellenkezőleg nőtt). Enélkül (az államhoz csatornázott havi befizetések nélkül) ugyanúgy 4% felett lenne a hiány. Most élnek fel 2000 milliárdot a devizatartalékból, kiosztva azt a saját, lojális partnereik között a magángazdaságban. Persze van még mit elkölteni, egyesek szerint (pl. Bokros) még kb. 6000 milliárd osztható ki a devizatartalékból (tudod ez az IMF hitel maradéka az MNB-ben) anélkül, hogy az végzetes hatással lenne a forint stabilitására. Tehát van még mit osztani, fenntartani ez a rendszert és elhomályosítani az emberek tisztánlátását. Nincs kétségem, hogy az elkövetkező években ezt a pénzt ki is osztják.
"Na és, mert a gyűlölködés sehova nem vezet..."
Kb. 15 évig gyűlölködtetek (és gyűlölködtök ma is, elég elolvasni némely jobbos droid hozzászólását csak itt) mielőtt meglett 2010-ben a kétharmad egy számotokra szerencsés történelmi helyzetben, egy világválság közben. Ezek után ne mondd, hogy a gyűlölködés nem vezet sehová, hiszen kétharmadhoz vezetett, az eredményét ma is látjuk.
"De az ilyen hozzáállás, hogy fidesz csak rombolt, na ez az igazi egy bites hozzáállás, mert ez egyszerűen nem igaz..."
Valóban nem csak rombolt, felépített magának egy politikailag vezérelt magángazdaságot, lojális oligarchákkal, kommunista és fasiszta államokra jellemző, központosított köztisztviselői és közalkalmazotti (tanárok, orvosok) karokkal. Rengeteg állami pénzt költ szimbolikus, de a jelen gazdasági helyzetben teljesen felesleges gigaberuházásokra (pl. stadionok) és a saját rendszerének propagandájára (70 milliárdos MTV, az önkormányzatokon keresztül kifolyatott pénzek sok-tízmilliós reklámszerződésekkel). Ennek köszönhető a jelenlegi (majdnem) kétharmad.
Ez a választás számomra semmilyen meglepetést nem okozott. A társadalom, a civilek ilyen szellemi állapota mellett ez az eredmény várható volt.
"Hogy több helyen tudta bért emelni (nem elég helyen persze), és nem hitelből!! Hogy visszafizették az IMF kölcsönt, ami az elmúlt években elképesztő teher volt."
24000 milliárd Forint körüli az államadósság. Az olcsó IMF hitel helyett van drága piaci és haladunk a 90%-os eladósodottság felé.
"Hogy mind emellett tartották a hiányt , sőt bőven tartották a hiányt!! Ezek egyikére sem volt az előző kormány, na ezért nyertek újra.. és a GDP növekedést az újra beinduló ipart akarják folytatni..."
Benyelték a 3000 milliárdos magánnyugdíj-pénztári vagyont (és még így sem csökkent az államadósság, éppen ellenkezőleg nőtt). Enélkül (az államhoz csatornázott havi befizetések nélkül) ugyanúgy 4% felett lenne a hiány. Most élnek fel 2000 milliárdot a devizatartalékból, kiosztva azt a saját, lojális partnereik között a magángazdaságban. Persze van még mit elkölteni, egyesek szerint (pl. Bokros) még kb. 6000 milliárd osztható ki a devizatartalékból (tudod ez az IMF hitel maradéka az MNB-ben) anélkül, hogy az végzetes hatással lenne a forint stabilitására. Tehát van még mit osztani, fenntartani ez a rendszert és elhomályosítani az emberek tisztánlátását. Nincs kétségem, hogy az elkövetkező években ezt a pénzt ki is osztják.
"Na és, mert a gyűlölködés sehova nem vezet..."
Kb. 15 évig gyűlölködtetek (és gyűlölködtök ma is, elég elolvasni némely jobbos droid hozzászólását csak itt) mielőtt meglett 2010-ben a kétharmad egy számotokra szerencsés történelmi helyzetben, egy világválság közben. Ezek után ne mondd, hogy a gyűlölködés nem vezet sehová, hiszen kétharmadhoz vezetett, az eredményét ma is látjuk.
"De az ilyen hozzáállás, hogy fidesz csak rombolt, na ez az igazi egy bites hozzáállás, mert ez egyszerűen nem igaz..."
Valóban nem csak rombolt, felépített magának egy politikailag vezérelt magángazdaságot, lojális oligarchákkal, kommunista és fasiszta államokra jellemző, központosított köztisztviselői és közalkalmazotti (tanárok, orvosok) karokkal. Rengeteg állami pénzt költ szimbolikus, de a jelen gazdasági helyzetben teljesen felesleges gigaberuházásokra (pl. stadionok) és a saját rendszerének propagandájára (70 milliárdos MTV, az önkormányzatokon keresztül kifolyatott pénzek sok-tízmilliós reklámszerződésekkel). Ennek köszönhető a jelenlegi (majdnem) kétharmad.
Ez a választás számomra semmilyen meglepetést nem okozott. A társadalom, a civilek ilyen szellemi állapota mellett ez az eredmény várható volt.
hun-bug
2014.04.07 13:44:55
@irógép:
"A gazdasági részben meg rengetege ferdítesz kár is erről vitázni. Olyan adatok, olyan elemzők mutatják a fejlődést, amit még pár éve az ellenzék lobogtatott, ennyi. Az ellenzék a feketén-fehéren látszó jó adatokat is elhazudta, ami pl. teljesen komolytalanná tette őket."
Folyamatosan verik el a lóvét és nő az adósság. Mi ebben a ferdítés? Ráadásul elkezdték a közös lóvénkat elverni, amely a Forint stabilitását hivatott biztosítani.
"A 2/3-adozh Gyurcsány vezetett, ahogy lehet most is."
"Itt az esély, hogy valóban megújuljon a baloldal, de ez Gyurcsánnyal és Fodorral tuti nem fog menni..."
Ezt akkor hívhatjuk Gyurcsány-fóbiának, igaz? (Fodorral meg nem tudom, mi a bajod. Eddig sem sok vizet zavart, ezután sem fog.)
"A gazdasági részben meg rengetege ferdítesz kár is erről vitázni. Olyan adatok, olyan elemzők mutatják a fejlődést, amit még pár éve az ellenzék lobogtatott, ennyi. Az ellenzék a feketén-fehéren látszó jó adatokat is elhazudta, ami pl. teljesen komolytalanná tette őket."
Folyamatosan verik el a lóvét és nő az adósság. Mi ebben a ferdítés? Ráadásul elkezdték a közös lóvénkat elverni, amely a Forint stabilitását hivatott biztosítani.
"A 2/3-adozh Gyurcsány vezetett, ahogy lehet most is."
"Itt az esély, hogy valóban megújuljon a baloldal, de ez Gyurcsánnyal és Fodorral tuti nem fog menni..."
Ezt akkor hívhatjuk Gyurcsány-fóbiának, igaz? (Fodorral meg nem tudom, mi a bajod. Eddig sem sok vizet zavart, ezután sem fog.)
A túlhabzsolt élvezetek kampánya ez. Cusi könyve se kutya, de az igazi csemege Weidermann Helga eposza Kusza Szem és Mindenórás Tábornok függetlenségi háborújáról. (olvasónaplók még itt, itt meg itt is )
Nem sok értelmetlenebb dolog van annál, ha olyan ember ír könyvet a…..
hun-bug
2014.03.13 20:05:14
Ha nem Orbán megismételt kétharmadát idézné elő, remekül szórakoznék ezen a kampányon. Előkerülhet itt gyakorlatilag bármi, a szinte csak csalásra és közpénznyúlásra alkalmas jelölőrendszertől Putyinéknak eladott energiafüggetlenségen keresztül az utolsó vasig elvert…..
hun-bug
2014.03.11 16:24:50
@rodeo36:
Nekem ez kijön:
126.800.000.000 dollár volt a 2012. évi GDP.
Ez forintban (mondjuk 220-al számolva, nem tudom mennyi volt év végén pontosan a dollár): 27.896.000.000.000 Forint.
Ennek a 80 százaléka (87 % csak Orbán agyában volt a GDP arányos államadósság): 22.316.800.000.000 Forint.
Tehát nagyjából 22.316 milliárd Forint.
Ha lesz időm, meg fogom keresni a 78-as GDP adatot, de tartok tőle, hogy valami régi KSH statisztikai zsebkönyvben lehet ezt megtalálni. (Vagy várom a linked...)
Nekem ez kijön:
126.800.000.000 dollár volt a 2012. évi GDP.
Ez forintban (mondjuk 220-al számolva, nem tudom mennyi volt év végén pontosan a dollár): 27.896.000.000.000 Forint.
Ennek a 80 százaléka (87 % csak Orbán agyában volt a GDP arányos államadósság): 22.316.800.000.000 Forint.
Tehát nagyjából 22.316 milliárd Forint.
Ha lesz időm, meg fogom keresni a 78-as GDP adatot, de tartok tőle, hogy valami régi KSH statisztikai zsebkönyvben lehet ezt megtalálni. (Vagy várom a linked...)
hun-bug
2014.03.11 23:31:36
@Nemzeti Halpedikűrös:
De, mindenféléket össze lehet hasonlítani, én csak rodeo által idecitált 1978-as 22000 milliárdos GDP adaton akadtam ki, amely szerintem nyilvánvaló képtelenség és amelyről még mindig várok valami linket, vagy infót (persze feleslegesen).
Én szívesen fikázom a Fidesz kormányzatot, Orbánt egy közgazdasági analfabétának tartom, de kritizáljunk már ésszel, adatokkal alátámasztva könyörgöm, különben a CÖF-zombik szintjére süllyedünk.
De, mindenféléket össze lehet hasonlítani, én csak rodeo által idecitált 1978-as 22000 milliárdos GDP adaton akadtam ki, amely szerintem nyilvánvaló képtelenség és amelyről még mindig várok valami linket, vagy infót (persze feleslegesen).
Én szívesen fikázom a Fidesz kormányzatot, Orbánt egy közgazdasági analfabétának tartom, de kritizáljunk már ésszel, adatokkal alátámasztva könyörgöm, különben a CÖF-zombik szintjére süllyedünk.
hun-bug
2014.03.11 23:44:19
@vitéž munkášőr: Ezt mutattam rodeonak délután, de le lettem hülyézve. (Ez alapján kb. 11-12 milliárd dollár volt a 78-as GDP)
Napok óta a Cuslág könyvön, a belőle citált idézeteken és a vélt vagy valós hatásain röhögök. Ennél szebben nem jellemzi semmi a hazai politikai közállapotokat: A mutyista kókler a kijárónál is szigorúbb mázsát kap a csínytevéseiért, leguggolja amit kell neki, majd eladja…..
hun-bug
2014.03.09 00:12:53
@Nemzeti Halpedikűrös: Az első pont elég baj. Az a nagy helyzet, hogy még a Kádár rendszerben is (amelyben én általános iskolába jártam) volt olyan tantárgy, hogy "Történelem és állampolgári ismeretek". Szóval az általános iskolában én tanultam az országgyűlésről, a tanácsrendszerről, a demokratikus centralizmusról, tehát még az ún. népi demokráciának is meg volt az igénye arra, hogy tudatos állampolgárokat neveljen. Szomorú, hogy a rendszerváltás utáni pártok (tudtommal) egyikének sem terjedt addig a figyelme, hogy ne csak megteremtse a demokratikus intézményrendszert, hanem olyan tudatos polgárokat neveljen, akiknek igénye is van ennek az intézményrendszernek a megfelelő működésére. Az első MDF kormányt nem bántom (bár egy történész vezette, akinek éppen erre lehetett volna esze), de az első szoci-szdsz kormánynak ez egy szerintem komoly hibája volt.
A második ponthoz nem tudok hozzászólni. Lehet, hogy ez is iskolai feladat lenne, de hát alapvető pénzügyi ismereteket sem tanítottak a rendszerváltás utáni két évtizedben (meg előtte sem), miért pont tudatos fogyasztást tanítottak volna...
A második ponthoz nem tudok hozzászólni. Lehet, hogy ez is iskolai feladat lenne, de hát alapvető pénzügyi ismereteket sem tanítottak a rendszerváltás utáni két évtizedben (meg előtte sem), miért pont tudatos fogyasztást tanítottak volna...
hun-bug
2014.03.09 12:14:18
@aritus: Nem felejtettem el, hisz abban nőttem fel (kurva nagy szegénységben) csak arra próbáltam célozni, hogy az igen tisztelt rendszerváltó pártok a demokratikus intézményrendszer megteremtése mellett elfelejtették a társadalmat az abban való életre tanítani, nevelni. Húsz év alatt meg is lett az eredménye: kétharmados Fidesz, 180 fokos fordulat keletre, békemenet, kurultáj, rovásírás, harc a bankok ellen, népszerű Jobbik, közönyösen (még inkább tudatlanul) végignézett demokrácia lebontás.
hun-bug
2014.03.09 14:02:08
@aritus: Igazad van.
Az Index megkérdezte a kereseti toplista éléről Gyurcsányt letaszító Papcsákot, honnan termett az a 160 milliócska? Mi, akik jobban ismerjük Pártökle Ferit jót röhögtünk már az újságíró urak naivitásán is, és előre borítékba is raktuk volna Szent Tehén Ferenc reakcióit:…..
hun-bug
2014.02.25 09:39:03
@stoppos76: Miért kéne takargatniuk? Van következménye?
Eléggé vártam mivel sikerül előjönni Simon Gábornak két nap morfondírozás után. Nagy reményeim nem voltak, nem vártam semmilyen kitárulkozó kamingautot, de talán ezt a neszesemmit sem.
Nehéz elhinni még egy buta szociról is, hogy csak úgy, jóhiszeműen megfeledkezik a…..
hun-bug
2014.02.07 11:38:33
@DR. INKVIZITOR:
"Simon G. milliói külföldi tőzsdeügyletekből és pókerversenyek nyereményeiből származnak."
Ettől ez még adócsalás, ha a NAV elől is eltitkolta és nem fizette meg a szükséges adókat. Nem értem, hogy elég nagy vagyonnal rendelkező, egyébként értelmes(nek tűnő) emberek miért nem kötnek házassági szerződést, amelyben részletesen rendelkezhetnek akár a saját tőzsdeügyleteik és pókerpartijaik eredményéről.
"Simon G. milliói külföldi tőzsdeügyletekből és pókerversenyek nyereményeiből származnak."
Ettől ez még adócsalás, ha a NAV elől is eltitkolta és nem fizette meg a szükséges adókat. Nem értem, hogy elég nagy vagyonnal rendelkező, egyébként értelmes(nek tűnő) emberek miért nem kötnek házassági szerződést, amelyben részletesen rendelkezhetnek akár a saját tőzsdeügyleteik és pókerpartijaik eredményéről.
Pártunk és kormányunk úgy vélte, minek várni a Putyin elé térdeléssel még egy hetet, mikor kézen fogva térdel le velük kisöccsük, a Jobbik is? Nosza, hajrá, amit ma megtehetsz azt ne halaszd holnapra, eladósított orosz gyarmat nem lehetünk elég hamar. Azon nem lepődtünk meg…..
hun-bug
2014.02.06 15:08:22
hun-bug
2014.02.06 17:06:01
@épészmérnök: Az MSZP a 98-as választást leginkább a Tocsik-ügy miatt vesztette el. Ez a végtelenül sötét népet akkor is sokkal jobban érdekelte, hogy valaki 800 milliót (10% sikerdíjat) keresett jogi tanácsadással, mint hogy milyen szempontok szólnak egy vízerőmű építése ellen vagy mellett. (Mellesleg pont mint most.) Orbánék ezt is jobban csinálják, egyszerűen csak az arcunkba szarnak.
(Ja és még annyit, kellene-e ma atomerőmű bővítés, ha lenne Bős-Nagymaros?)
(Ja és még annyit, kellene-e ma atomerőmű bővítés, ha lenne Bős-Nagymaros?)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. Utolsó mondatban van egy felesleges "a", a szivárog előtt.
2. Javasolnám, hogy havonta/kéthavonta egyszer csinálj egy Izrael-Gáza-zsidók bejegyzést, akkor Gábriel is kiélhetné magát és nem szemetelne tele minden más témát ezzel.