Regisztráció Blogot indítok
Adatok
álomkor

0 bejegyzést írt és 143 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
         Michigan-ben az utolsó tíz poll átlaga 2016-ban 3.8 százalékos Clinton előny volt, tegnap átlagban 8 százalékos Biden előnye. 2016-ban 47.57-47.26-ra nyert Trump Clinton ellen.         Wisconsinban az utolsó tíz poll átlaga 2016-ban 6 százalékos Clinton előny volt, tegnap átlagban 10…..
álomkor 2020.10.31 06:31:47
@incze: Na és hol áll fenn a legrosszabb kombináció - vagyis a leghosszabb várható idő a végeredményig ("It’ll be slow going... No matter what, we’ll definitely know the outcome by Nov. 23 — the deadline for counties to stop counting"), kombinálva ezzel: "Election-night results are expected to be disproportionately made up of Election Day votes, which will probably skew Republican."?
Na hol? Igeeeeen, Pennsylvaniaban:)

Úgyhogy Hajrá Florida, ha az meglenne - és pláne egyértelműen - akkor talán megnyugodhatnánk.
Most bekapcsolódóknak: a bloggerekről   Egy komment után azon kezdtem el gondolkodni, hogy régebben nekem milyen képem volt erről az egészről. Azt tudom, hogy 12-15 éves koromban mindenféle Nők Lapja cikkek olvasgatása után valami olyasmit gondoltam, hogy vannak a kényszerített…..
álomkor 2014.05.31 09:56:55
@prandelli: Ezaaaaz, köszönöm!! Le vagyok nyűgözve:)) Hogy a fenébe tudtad megtalálni??
A prágai lányról a jóféle filmet el tudnád küldeni nekem is? Sima pornót találtam vele, de azok nem tetszettek, és nekem úgy tűnt, hogy neki se nagyon... Elég erőltetettnek és megjátszósnak látszott az egész, meg úgy általában is nem az én műfajom.
Egyébként a kommentek alapján nagyon úgy fest - akár szolgáltatókról, akár hírességekről esik szó - hogy itt senki nem a lufimellekért, a filctollal rajzolt szemöldökért és a kacsaszájért lelkesedik a hozzászólók közül. Néha az a benyomásom, hogy ezt az egészet a nők találták ki, nekik tetszik, és ráerőltetik a piacra, mint a rossz marketinges:)
álomkor 2014.06.05 17:55:03
@noname.blogger: Nem akartam már folytatni, de most mind a ketten írtatok olyat, amire - legalább a szándékaim tisztázása miatt - muszáj reagálnom egy utolsót, ha már a szándék megvalósítás ennyire félrement:(
"de mindez soktíz kommentbe és hasonló mennyiségű, idegfeszültséggel töltött órába telik... és ez teljesen általános, nem rád vonatkozik speciálisan" - írtad valaki másnak címezve.
Nos, anélkül hogy túlértékelném a szerepemet, elég egyértelműnek látszik, hogy ez elsősorban rám "vonatkozik speciálisan" - a többi kommentelő vagy a cimbi kategóriába esik, vagy az egybites fröcsögők közé, vagy nálam sokkal ritkábban szólt hozzá a tárgyidőszakban -, és az esetleges látszat ellenére, ennek egyáltalán nem örülök. Úgy tűnik, valóban kudarcot vallott a kísérletem, hogy (szándékaim szerint) normális hangnemű, de a blog, illetve a bloggerek álláspontjával időnként szembe helyezkedő felvetéseket is próbáljak itt megfogalmazni és képviselni. Nekifutottam többféle megközelítéssel és árnyalattal, de egyformán sikertelenül. Ezzel együtt, az órákon át tartó idegfeszültséget mindenképpen aránytalan reakciónak érzem, viszont ha valóban ezt okoztam, elnézést kérek érte.
Az utolsó szó jogán az a véleményem, hogy ez a blog a hagyományos (egyirányú) kommunikációs modellt nézve kiválóan működik, a bejegyzések általában eredetiek, informatívak és egyediek, sokszor a stílusuk is kiváló. Az interaktív, "webkettes" kommunikációra azonban csak korlátozottan alkalmas ez a felállás: beszélgetésre igen, de érdemben vitatkozni nem lehet. Szerintem ennek jelentős részben az a ki nem mondott, de erősen gyakorolt alapállásotok az oka, hogy "ez egy prostiblog, ahol csak prostinak lehet igaza, mindenki más csak kibic", ami olykor egészen mulatságos eredményre vezet. Konkrétan volt eset, amikor egy külsős hozzászóló (nem én), hajszálpontosan azt mondta el, amit később egyikőtök leírt egy bejegyzésben. Ő le lett hülyézve, a post pedig ugyanazért harsány helyeslésben részesült. (Egyébként persze az is egy lehetséges modell - a maga előnyeivel és hátrányaival - hogy csak a bejegyzésekre koncentráltok, a kommentfelület meg elsősorban a napi ügyes-bajos szakmai történések megtárgyalására szolgál hármótok között, ahogyan például az utóbbi napokban.)
Ez tehát az éremnek az az oldala, amit ti belülről szerintem nem érzékeltek. Erre azt fogod mondani, hogy nem a rendszer a hibás, hanem a seggfej kommentelő mint én, és minden bizonnyal ebben is van igazság. Nyilván én sem tettem jól a dolgomat, valószínűleg még jobban átgondolva, kevésbé konfrontatívan, a provokáció látszatát is kerülve kellett volna fogalmaznom. Egyébként a korrektség kedvéért jegyzem meg, hogy nem érzem magam diszkriminálva, mert itt minden hozzászóló nagyjából hasonló bánásmódban részesül. Legfeljebb aki haver, annak könnyebben meg lesz bocsájtva ha egyszer-egyszer óvatos ellenvéleményt fogalmaz meg, de még ők se nagyon ugrálhatnak. Zárójelben teszem hozzá: amúgy ilyen átlagszínvonalú hozzászólásokat (az idióták kiszűrése után értve) kevés magyar blogon lehet olvasni, már csak ezért is kár őket akár részlegesen is elfojtani. Ezt lényegében az összes 5-6 törzsvendégre értem, függetlenül attól, hogy közülük kivel mennyire konfrontálódtam menet közben. Ha úgy vesszük, ez is egy nívót jelez, hogy milyen formátumú szimpatizánsokat tudhat magáénak a csapat.
A lényeg pedig, hogy szerintem jó és értékes cucc ez, mindenképpen érdemes a folytatásra - legfeljebb lehetne még jobb és még értékesebb. Viszont elfogadom azt is, hogy nektek ez nem egy kimaxolandó projekt, hanem annyit és úgy foglalkoztok vele, amennyi jólesik. Velem vitatkozni pedig láthatóan nem esik jól. A mostani helyzetben a (szerintem) "még jobb és még értékesebb" verzió létrejöttéhez ezért nyilvánvalóan nem tudok hozzájárulni, a "máris jó és értékes" megmaradásához azonban egyféleképpen igen, így hát ezt teszem. Most már tényleg véglegesen, mielőtt még a fejemre olvasnátok, hogy ez már a harmadik búcsúkoncert:)
álomkor 2014.06.05 17:57:43
@Ivonn88: "kvázi nekem ugrott, és megvádolt mindenféle attitűdökkel"
Mindegy már, de szerintem még valamelyik korábbi vita járhatott itt a fejedben, pl. amikor a kevésbé szerencsés szexmunkások iránti érzéketlenséggel valóban "megvádoltalak". A legutóbbinál viszont éppenséggel te tulajdonítottál mindenféle attitűdöket a férfiaknak általában és aztán konkrétan is, és nekem voltak ezzel szemben kifogásaim.
"ha feljövök a blogra, még mindig ezen agyalok"
Ennek viszont semmi értelme szerintem, akármilyen vélt vagy valós baromságokat is olvastál tőlem. Egyszerűen nem ér meg ennyit, ahogy a több órás idegfeszültséget sem:( Lassan azért csak elmúlik majd, friss olaj nem lesz a tűzre, tőlem biztosan nem jön már "következő ilyen". A fenti NNB-nek címzett hozzászólásomat esetleg még nézd meg, a lényeg hogy volt egy próbálkozásom itt a magam eszköztárával, ami nem bizonyult kompatibilisnek a bloggal. Sajnálom hogy ennyire kontraproduktív lett a dolog, a komment biztatás része viszont neked is szólt, és egészen komolyan gondolom.
És akkor most tényleg fájront, ahogy a Terminátor mondta: Hasta la vista baby, avagy stílusosan csehszlovák szinkronnal (a tribute to KondorL) Ahoj, poplacsek:)
Az illetőről nem írtam, mert a blog még nem futott fel, amikor ez az egész történet lejátszódott (tavaly nyár elején), és baromira nincs kedvem újra ragozni - legfeljebb ha nem érthető meg abból a válaszból, amit az illetőnek adtam.   Szóval ma ez az e-mail várt: "Dear…..
álomkor 2014.06.02 21:12:40
@noname.blogger: "mellesleg kiemelkedő az ágyban"
Amennyire és amilyen formában ez leírható, miben nyilvánult meg a kiemelkedősége?
Az is érdekelne, hogy Ivonn is kiemelkedőnek találta-e, illetve általánosságban: aki mind a kettőtökhöz jár, azokat általában hasonlóan minősítitek ebből a szempontból?
Már elég régóta leveleztem valakivel, egy találkozóról, ugyanis elég sokáig nem tudta megmondani, hogy pontosan melyik hónapban jön. Végül lefixáltuk, aztán áttette egy nappal későbbre, de végülis összejött. Egy kicsit azért aggódtam, mert állítása szerint a telefonja itt…..
álomkor 2014.05.26 20:26:31
@Ivonn88: "pont semmit nem tudok az utcai szexmunkáról"
Ezt már a múltkor meg akartam kérdezni: nálad mi minősül utcai szexmunkának?
A vendégfogás vagy az akció helyszíne a mérvadó? Tehát pl. a Marriott előtt vadászó, de amúgy az akciót a hotelben bonyolító lányok utcaiak? És aki strichel az utcán, de mondjuk a gyors franciánál bonyolultabb igényű vendéggel lakásra megy? Vagy aki pont fordítva: nem áll ki az utcára, és a vendéggel neten/telefonon egyeztet, de az akció a szabadban/kocsiban történik? Vagy az amszterdami kirakatos lányok? Ez rögtön négy olyan kategória, ahol szerintem nem is olyan egyértelmű a besorolás.
álomkor 2014.05.28 08:36:59
@Ivonn88: "számomra az utcai szexmunka, aki az utcán szerzi a vendégeket"
Nincs kifogásom ellene, viszont akkor az utcai szexmunkára vonatkozó sztereotipiákat még inkább érdemes óvatosan kezelni. Például annál az esetnél, amelyet a múltkor említés szintjén felhoztam, a lány a szállodából jár ki gyengébb napokon szétnézni az utcára (persze nem a Dunakorzón - az a rablás fényes nappal kategóriája gazdag turisták lehúzására - de viszonylag a belvárosban), és miután ott megtaláltam, nálam került sor a folytatásra. Nem egy rossz konstrukció ez amúgy: nem zsákbamacskát veszek és az árak rugalmasak (mint az utcán), a körülmények viszont kényelmesek és a minőség simán lehet igen jó is (mint a lakásos műfajban). Viszont a te definíciód szerint utcai szexmunka esete forgott fenn, amit én nem akarok vitatni, de ugye elég távol állt az eset a vizespalackkal a kezében az aznapi tizedik kuncsaftra tisztálkodás nélkül várakozó deprivált útszéli prosti képétől, ami a leginkább megjelenik ilyenkor a fejekben. Ezért javasoltam korábban megfontoltságot a kategorizálásban, illetve az egy kalap alá vevésben.
álomkor 2014.05.28 13:14:43
@Playman123: Ezt a fajta elítélést én felhasználói oldalról sima sznobériának, szolgáltatói oldalról pedig tipikus kasztszemléletnek tartom. Az utóbbi alatt azt értem, ami pl. a vendégmunkásoknál figyelhető meg: ha a többségi társadalom lenézi őket, akkor keresnek egy réteget, akit ők is lenézhetnek, és ettől nekik jobb lesz (Hogy ne legyen megint balhé: itt most ezzel nem vádolok senkit, Ivonnt főleg nem).
Az előbbire meg azt tudom mondani: engem a tartalom érdekel, nem a címke. A leírt példámban - ami Ivonn definíciója szerint utcai szexmunka volt - egy külsőre és szolgáltatásban is a lakásos átlagot meghaladó lánnyal voltam. Ha a szállodában találkozom vele, akkor két különbség lett volna: 1) kétszer annyiba kerül, 2) a sznobok sem ítélnének el. A második nem nagyon érdekel, az első pedig nekem nem hátrány, nem érzem cikinek, ha valamit kedvező áron kapok meg.
Osztrák pasi, ötvenes. Nem részletezte hogy mit csinál, de valamiféle hotel management jellegűt, annál a hotelláncnál szállt meg amelynek dolgozik, ott találkoztunk. Késő este találkoztunk, autóval jött Bécsből. Pár percet késett, én meg kivételesen pontos voltam úgyhogy…..
álomkor 2014.05.15 08:52:55
@Ivonn88: Olyat is hallottam már, hogy Budapest városnak kicsi, falunak nagy:)
Amúgy nem tudom, hány olvasó járt itt tegnap óta, de az is jellemző, hogy ezt a mondatomat senki nem találta meglepőnek: "hogy nem a jegyzőt vagy az állatorvost vagy a plébánost fogadta harmincötödik alkalommal":)
álomkor 2014.05.15 15:38:36
@noname.blogger: Igen, erre gondoltam:) Az illető még valami rangot is viselt, csak nem jut eszembe a szó (nem püspök, annál kisebb rang volt, de a plébánosnál nagyobb). Évente néhány alkalommal járt a lányhoz, legalábbis ő ezt mesélte.
álomkor 2014.05.17 09:10:38
@noname.blogger: @Ivonn88: Gondolom gyónás előtt szokott menni, aztán másnap egyben letudja az összes aktuális bűnét:)
@KondorL: Igen, ő az:)) Azóta úgy tudom befejezte a fősulit, és visszavonult a civil életbe. Emlékét kegyelettel megőrizzük:)
(Az F betűs szó itt amúgy a főiskolás, mielőtt valaki másra gondolna:D)
Régi tanítás: mi legyen az első teendője annak, aki éppen megkezdi a kormányzást. Válasz: a szavak értelmének helyreállítása Orbán Viktor 2014. május 10...
álomkor 2014.05.15 09:41:25
Erotikus munka blog Hoppá :O 2014.05.11 23:42:50
Néha nem válaszolok az e-mailekre pár napig, de olyan is volt párszor, hogy egy hétig nem válaszoltam egy csomó e-mailre, aztán egy nap alatt ledaráltam őket. Viszont meglehetősen kevesen szólnak érte. Most meg hirtelen ketten is írtak, hogy na mi van, pedig csak 2, illetve 3 nap telt…..
Már elég régen rájöttem arra, hogy nekem nem szabad minden nap dolgoznom, mert nem fogom bírni, és úgyis az a vége, hogy lemondom. Nos, most úgy jött ki a lépés, hogy zsinórban hármat dolgoztam, mert sajnos előtte nem nagyon írt senki, én meg teljesíteni akartam a havi kvótát…..
álomkor 2014.05.04 10:43:28
@noname.blogger: Hát ez is már milyen, ez a pár hozzászólás? Mintha rpflora megboldogult blogján járnék, vagy a hátrányos helyzetű kaviár cinikusan illúzióromboló sorait olvasnám:O Tisztára ki fogok ábrándulni:)
Van néhány olyan vendégem, akikkel elég régóta találkozom, és azt mondják, hogy velem sokkal jobb, mint más kollégákkal. Nemrég döbbentem rá, hogy az egyik ilyen embert lassan NÉGY éve ismerem:O. Párkapcsolatom nem volt még ilyen hosszú:D (a kettő nyilván nem…..
Mielőtt kommentelsz a szerző személyével kapcsolatban, kérlek olvasd el ezt: A bloggerekről - hiánypótló bejegyzés (Megj: ezt a bejegyzést régebben írtam, kb másfél hónapja) Az van, hogy a párommal megint együtt tudtunk tölteni pár napot, de ez nagyrészt veszekedéssel…..
álomkor 2014.01.07 13:30:34
@noname.blogger: @Ivonn: "Szóval azért esetleg reklamálhat, mert úgy érzi, nem vagyok hozzá elég figyelmes, és kezdeményezhetünk róla beszélgetést, de azért nem, mert egy másik férfinak megteszek valamit, amit neki nem tettem."

Itt mintha ellentét lenne az álláspontjaitok között: ha jól emlékszem, NNB konkrétan azt írta korábban, hogy náluk pont ez az egyik szabály: a vendég nem kaphat olyat, ami a férjének nem jár.
álomkor 2014.01.07 13:33:49
@mrbateman: "nem tehet róla, de balfasz."
Ezzel nem értek egyet. Nincs félrevezetve, minden szükséges információ a rendelkezésére áll ahhoz, hogy el tudja dönteni, jó-e ez így neki. Ergo vagy nem balfasz, vagy ha balfasz, akkor tehet róla
álomkor 2014.01.07 15:26:35
@noname.blogger: Esetleg ki lehetne próbálni egy újabb kérdőívet:)
A blogon olvasottak alapján Ön melyik pozíciót találja leginkább/legkevésbé irigylésre méltónak
Ivonn
- párja
- barátja
- lakótársa
- városnéző partnere
- alkalmi civil szexpartnere
- fizetős szexpartnere
- kijeza hüje kurrva
Erotikus munka blog Kérdőív 2014.01.06 23:00:00
Itt egy rövid (tényleg rövid:) ) kérdőív azzal kapcsolatban, hogy milyen témákat látnátok szívesen a jövőben a blogban: Kérdőív (megj: most vettem észre, hogy valamit elcsesztem és nem lehetett válaszolni, azóta a hibát helyrehoztam) UPDATE: durva, de már 19-en…..
álomkor 2014.01.07 11:20:29
@mldrv: Én csak azt nem tudom, hogy 19 embernek mennyi a 13 százaléka. 2 ember az 10,5%, 3 ember meg 15,8%:)
álomkor 2014.01.07 11:22:45
@mldrv: Illetve most már értem, pont a te hozzászólásodban van a magyarázat.
Tegnap alig tudtam elaludni, és közben valamiért eszembe jutott az összes - vagy legtöbb - eset munka közben, ami vicces, vagy meglehetősen kínos volt. Teljesen meglepődtem, hogy mennyit sikerült összeszednem:). Na, most ezekről írnék. A történetek nincsenek sorrendbe téve, ahogy…..
álomkor 2014.01.06 20:53:12
@Ivonn88: "10 perc ottani sétálgatás után pánikba estem, hogy engem itt biztos fel fog valaki ismerni, és fogalmam sincs, mit mondjak,miért vagyok ezzel a nálam legalább 20 évvel idősebb férfival?"
+ máskor is írtál már ilyesmit, hogy valakivel egy bárban fogsz találkozni, de elfelejtetted megkérdezni a korát, és milyen gáz lesz, ha nem fiatal, stb.

Ez alapból egyáltalán nem lenne meglepő egy huszonkevés éves szolgáltatótól, de tőled mégis elég furcsa. Többször is írtad, hogy a magánéletben többnyire a nálad sokkal idősebb pasikhoz vonzódsz, és most is egy ilyennel élsz együtt. Nyilván vele (velük) is megjelensz nyilvános helyeken, az mitől más, mint ha munka közben történik? Mármint abból a szempontból, hogy valaki "felismer"? Sőt, valójában elég valószínű, hogy egy alkalmi vendég nem fog rád mászni látványosan a Hősök terén, míg egy privát partnerrel esélyesen leolvasható az intimebb kapcsolat. És ha mondjuk egy évfolyamtársad nem akad fenn az utóbbin, akor miért akadna fenn az előbbin?
álomkor 2014.01.06 22:15:42
@noname.blogger: Azt, hogy két lehetőség van:
1) egyikét látom annak a számtalan példás életű lánynak, akik ha úgy adódik, megmutatják Budapest emblematikus nevezetességét egy vidéki/külföldi rokonnak/ismerősnek/tanárnak/kollégának
2) már megint Ivonn kolbászol itt egy vendégével:)
Őszintén szólva, sokkal egyértelműbbnek érzek egy olyan jelenetet, amikor Daddy éppen látványosan átcsúsztatja a borítékot/bankjegyeket a hotel halljában (ilyen sztori is volt már)
álomkor 2014.01.07 11:17:23
@noname.blogger: Megkerestem, Egy elhagyott vendég című poszt:
"Ugyanekkor történt, hogy ott, az előcsarnokban, kb mindenki előtt adta oda a pénzem, ami nem volt éppen diszkrét, eléggé haragudtam rá emiatt. Ráadásul - szerintem - baromi hangosan beszélt arról is, hogy menjek ki vele Németországba egy hétre, fizet x eurót.
Amikor felmentünk a szobába, később feljött egy srác egy üveg pezsgővel, és vigyorogva megkérdezte, hogy kitegye-e a "Ne zavarjon"-táblát. Mire a pasi közölte, hogy minek, ha zavarni akarják, nyugodtan:D"

Ebből nekem úgy tűnik, hogy ebben az esetben kb. az összes jelenlévő helyesen értelmezte a helyzetet:) Egyébként én dolgoztam hotelben, eléggé alkalmatlan az a személyzet, amelyik nem tudja pontosan, hogy a 218-as szobában éppen egy callgirl tesz látogatást. A fenti esetben ezen kívül tudta az összes szállóvendég is, a vakokat és a süketeket is beleértve. Esteleg ha valaki süket ÉS vak is, akkor nem:)
Erotikus munka blog SEP - kezdetek 2013.12.22 11:14:27
Ivonn javasolta, hogy írhatnék én is, és hát igaza van, miért ne tenném? Kezdeném a legelején. Nem származom valami gazdag családból. Sosem volt rossz dolgom, csak azt untam nagyon, hogy nincs egy vasam sem soha. Például ha otthonról nem vittem semmit, akkor az iskolában nem tudtam…..
álomkor 2014.01.07 11:13:35
@suisseproject: Olyasmire gondoltam, hogy ugyan te sem utálod ezt a munkát, meg magadat sem, amiért csinálod; de nem is azonosulsz vele annyira, mint a másik két lány, illetve jobban elválasztod az életed egyéb részeitől. De csak egy benyomás volt, a bejegyzés és néhány korábbi hozzászólásod alapján, és bőven lehet, hogy elhamarkodtam.
A másik kérdésem meg onnan jött, hogy ismerek egy lányt, aki szintén egyetemista (legalábbis ezt mondja, és el is lehet hinni) és ő azt mondta, hogy amikor befejezi, akkor minden szálat elvarr majd. Kérdés persze, hogy akinek több száz rajongója van (a rengeteg beszámoló a legnépszerűbb oldalon erre utal), az mennyire tudja majd ezt megtenni.
Többször felmerült a vitákban, amelyekben részt vettünk, hogy biztosan azért megy nekünk ez a munka, mert képesek vagyunk "tárgyiasítani a testünket", bármit is jelentsen ez. Tudtommal eddig még nem volt olyan, aki ezt elmagyarázta volna, bár nem láttam vitát, amelyben Ivonn részt…..
álomkor 2013.12.20 13:15:44
@Playman123: Aha, szóval te vagy a harmadik nick:)
Nemcsak a színes alap miatt, az sokszor előfordult már. De nézd meg, a második hsz pont olyan benyomást tesz, mintha az első írójának még hopp, eszébe jutott volna egy mondat a témához, és gyorsan hozzáteszi. Plusz még a nagyon gyors követés... szóval nekem hiába jössz ilyen kimagyarázással:))
álomkor 2013.12.20 13:36:25
@Playman123: Nemnem, a te szereped más, te a közönség soraiba beépített ember vagy. Sőt én is az vagyok, csak kettős ügynök:)
Na jó, abbahagyom, valaki még komolyan veszi.
Papp László Tamás írása a HRportálon Szexmunka, szexipar kifejezések alatt rendszerint kizárólag a prostitúciót értjük, holott idetartozik jó pár határterület is a pornótól a sztriptízbárokon, erotikus masszázsklubokon át egészen a szexuális örömszerzést elősegítő…..
álomkor 2013.12.04 11:02:51
@noname.blogger: Kissé félrevezető a poszt címe: a cikk, a linkek* és a hozzászólások is a szexmunka társadalmi elfogadottságáról szólnak úgy általában, ami persze érdekes, csak ezek a körök már le lettek futva sokszor, sok helyen. (Az egyik linkelt 2009-es cikknél már ott kommentelsz - és nagyjából ma is ugyanott vannak beásva a lövészárkok)
Viszont a címről eszembe jutott egy kérdés.
Te ugye jövőre fogsz diplomázni, 32 évesen. Ez még önmagában nem ritkaság, de egy önéletrajzban vagy állásinterjúnál valamit mondani kell arról a 8-10 évről, amit érettségi óta nem az egyetemen töltöttél. Néhány év még elsikálható, de erre már kell valami magyarázat (és ha pár évig még főállásban szexmunkálkodsz, akkor ez csak nőni fog)
Voltak közben szakmai munkáid, amik elsüthetők referenciaként? Munkaviszonyban nyilván nem voltál, de pl. megbízásos alapon kisebb-nagyobb részfeladatok egy projektben, vagy ilyesmi? A leendő szakmád (elég pontosan leszűrhető az eddigiek alapján a blogról) mondjuk viszonylag szerencsés, egy tanárnak vagy jogásznak több okból is nehezebb dolga lenne. De azért valami referencia nem ártana, hacsak nincs személyes ismeretség révén valami tuti helyed, ahol senki nem tesz fel kérdéseket.

*Talán az utolsó kivételével, de az is csak a "mi lesz, ha kiderül" kérdéssel foglalkozik, azzal is elég felszínesen.
álomkor 2013.12.04 23:32:22
@noname.blogger:
Akkor esetleg megfordíthatod a fegyvert, és ráfoghatsz mindent az egzotikus és elmaradott magyar viszonyokra:/
Szerintem egyébként az előéletnek csak annyiban kellene számítania, amennyiben szakmai jellege van. Tehát mondjuk egy kezdő orvosnál jogosan előny, ha egyetem előtt két évig műtős volt, de ha pizzafutár volt vagy szexmunkás, az egyformán irreleváns. Viszont ezt még Berlinben sem mindenki gondolja így:) Persze lehet, hogy aki szemben ül veled egy állásinterjúnál, az pont igen, csak éppen ezt nem lehet előre tudni.

Különben az is lehet, hogy kint majd te találsz először munkát, a férjed pedig átmenetileg kénytelen lesz öregecskedő német háziasszonyokat megcélozni szexuális szolgáltatásokkal:) Csak azzal lehet gond, hogy bármennyire is sexaddict, a férfiak párkapcsolati teljesítményét nagyobb mértékben amortizálja ez a munka, mint a nőkét. Viszont ezzel végső csapást mérhetnétek a sztereotípiákra:)
Ez egy évekkel ezelőtti írás, és biztos vagyok benne, hogy akkor már reagáltam rá, de egyrészt a szöveg azóta elveszett, másrészt azóta a véleményem is kiforrottabb lett. Válasz NNB-től és tőlem (NNB vastag, dőlt betűvel, az enyém sima dőlttel): A cikk:…..
álomkor 2013.12.16 13:26:10
@Ivonn88:
"a cikk elején Sárosi Péter említi, hogy a feminizmus két ágáról van szó"

Az elején igen, de aztán a cikk sem éri be ennyivel. A szerző is érzi az ellentmondást (ami engem is zavar), és a végén már ezt írja: "A nők jogainak védelmétől eljutnak a nők teljes instrumentalizálásáig, az állam paternalista beavatkozásának igenléséig és a nő szexuális önrendelkezésének korlátozásáig. Ad absurdum így kerülhet közel egymáshoz a konzervatív-vallásos család- és házasságvédők, illetve a családban és a házasságban a patriarchális elnyomás manifesztációját látó radikális feministák elképzelése a prostitúcióról."
Ez szerintem túl nagy ellentét egy nézetrendszeren belül. Az oké, hogy vannak irányzatok, de nehezen tudom értelmezni a feminizmust, ha Ivonn és Andrea Dworkin is feminista. Olyan, mintha Észak-Koreát a liberális demokrácia egyik ágának neveznénk:)

Na mindegy, ami miatt elgondolkoztam az egészen: egy cikket olvasva, linkeken keresztül belefutottam egy feminista szervezet honlapjába. A szervezet a prostitúcióval kapcsolatos kérdésekben hozzátok képest szinte mindenben ellentétes álláspontot képvisel. Ilyet már biztos láttatok eleget, de ami itt pluszban érdekes, hogy az álláspont "arcai" többnyire volt prostituáltak (az ő szóhasználatukkal: túlélők). És nem a harmadik világból jött, deprivált szerencsétlenek, akiket csak biodíszletként, kampánycélra használnak fel, hanem például ő: spaceinternational.ie/staff/rachel-moran/ Ez a bemutatkozása a saját blogján kommentekkel együtt: theprostitutionexperience.com/?page_id=56 és ez itt a legutolsó bejegyzés a blogról, szintén kommentekkel együtt: theprostitutionexperience.com/?p=193

Az utóbbi pl. egy profi újságíró szintjén megírt hatásos poszt, nyílt levél a kliensekhez arról, hogy ők valójában minden esetben erőszaktevők, akármit is hisznek magukról meg a helyzetről. Ami feltűnt mindkét posztnál, hogy a hozzászólások között akadnak ugyan ellenvélemények, de azokra rögtön bunkósbot a válasz, akkor is ha kulturált formájúak, sőt akkor is, ha nagyobbrészt egyetért valaki, de akár csak egyetlen dologban is ellentmond. Szintén feltűnő, hogy pro-sexwork álláspontú, jelenlegi vagy volt prostituált nincs a hozzászólók között, aminek persze oka lehet a cenzúra is: "I welcome comments, feedback and discussion, but please do not come on here (as one fool recently did) and try to peddle the myth of the happy hooker to me – because I worked in every area of prostitution and nothing I saw anywhere, at anytime, showed anything to support that."

Tehát úgy tűnik, hogy ti vagytok az ÜGY legnagyobb ellenségei (a happy hooker az ottani szóhasználat szerint nagyjából ti lennétek). Ugyanakkor a blogger személyes háttere nyilván ad egy hitelességi pluszt az olvasók felé, merthogy mégsem egy fotelaktivista, akinek fogalma sincs, miről beszél. Esetleg megpróbálkozhatnátok egy hozzászólással - csak ne HHH névvel:) - hogy vajon hogyan reagálnak rá.
álomkor 2013.12.16 23:37:46
Most meg látom őket, a fene se érti...
Szóval igen, a 15 éves kor az tényleg fontos tényező. Ha jól számolom, ez a nő 7 évnyi, borzalmasnak megélt prostituált lét után éppen abban a korban szállt ki valahogy, alighanem egész életére megnyomorítva, amilyen korban NNB először feküdt le pénzért valakivel. Némi egzisztenciális krízishelyzet hatása alatt, de felnőtt emberként, tudatos döntést hozva.
És hiába született ez a lány Dublinban és nem Bangladesben, mégis tőletek alapvetően eltérő körülmények között dolgozott - ti sosem voltatok olyan helyzetben, hogy ne küldhettétek volna el Jim Wrong-ot:
theprostitutionexperience.com/?p=189 Reméljük, nem is lesztek.

A többihez majd később, pl. elhangzik valahol érvként, hogy ha van is esetleg tízből egy önkéntes, aki maga választotta, és netán még jól is érzi így magát, de az ilyen esetek nem azonosíthatóak megbízhatóan, és főleg nem választhatóak le a rendszerről, ezért a másik 9 érdekében az egész rendszert kell ellehetetleníteni. Tegyük fel, hogy ez igaz (tehát pl. tényleg 1:9 az arány és tényleg nem választható szét a két kategória, bár én mind a kettőt kétlem), elsőre kívülállóként még akár igazat is adhatnék: sokszor 9 kihasznált és valamilyen módon akarata ellenére prostituált ember megmentése nekem is megérhetne annyit, hogy nektek valami rendes munka után kelljen néznetek:) Viszont sehogy nem tudok hinni abban, hogy létezik olyan módszer a prostitúció betiltására és főleg a kriminalizálására, ami ezeket az embereket tényleg "megmentené". Sokkal valószínűbb, hogy végül ugyanezt csinálnák, csak még ellenőrizetlenebb, még kiszolgáltatottabb helyzetben. De ezt most nincs időm rendesen kifejteni, majd máskor.
Ma dolgoztam volna, de le kellett mondanom a dolgot - az okot nem jelölném meg, de tényleg előre nem nagyon látható helyzet volt (na, mondjuk egy 30-40%-os esélyt adtam volna neki, beismerem). Az illetővel fél 6-kor találkoztam volna, és 3 körül írtam neki, hogy le kell mondanom. Ehhez…..
álomkor 2013.12.14 14:25:46
@noname.blogger: "nem Homár, Kaviár. Valamiért mindig összekeverem. Mindkettő amolyan gazdagok számára táplálékul szolgáló, egzotikus vizijószág"

A kaviárt rendszertanilag hova sorolnád be?:)
álomkor 2013.12.14 17:34:32
@Hátrányos helyzetű kaviár: Ráadásul a "hátrányos helyzetű homár" az a magyar nyelv sajátosságai folytán egy kicsit más asszociációt vetne fel:)
A történet röviden: tegnap írt nekem, mindenféle csöpögőset. (pl. "Dearest", "You look sensational", "Lovely set of images",  "Your figure is glorious") Próbáltam vele skype-randit egyeztetni, de nem szinte csak délelőtt ért rá, úgyhogy belementem a vasárnap estébe. Az…..
álomkor 2013.12.13 10:37:00
@Ivonn88: Ha már mldrv felhozta a posztot, ezt a múltkor elfelejtettem: ha az itteni nickedet használod az SA profilodnál is, akkor az egy plusz ok lehet a náci asszociációra. Azt nyilván te is tudod, hogy a NÉV88 formula használata emailcímben vagy nickben a hardcore náci szimpátiára utal. Ha esetleg mégsem: archive.adl.org/hate_symbols/numbers_88.html#.UqpoKycerFw
Erotikus munka blog mindenféle 2013.12.05 17:41:04
Ez most egy ilyen "minden rendben van és még élünk"-bejegyzés lesz, mert nincs konkrét téma, amiről írni tudnék (na jó, van egy vázlatban, a meló közbeni vicces/kínos esetekről, de még várom, hátha eszembe jut több is), de ahogy rendezgettem a régi bejegyzéseimet (amik…..
álomkor 2013.12.10 14:35:48
@álomkor: Az előző hozzászólás címzettje értelemszerűen HHK volt.
álomkor 2013.12.11 21:35:11
@Hátrányos helyzetű kaviár: Na de NNB nem csúnya ember, és még van neki egy nagyon eredeti szolgáltatása is, marketingnyelven amolyan unique selling proposition, amit szerintem annak is érdemes egyszer (vagy kétszer) kipróbálnia, akinek nem az esete:)

Egyébként biztos vagyok benne, hogy neked rengeteg felbecsülhetetlen értékű info áll a rendelkezésedre a szakma mainstream vonalának kinti működéséről. Nem kétlem a jó szándékot és a segíteni akarást sem a részedről. A kommunikáció azért csúszik el mégis sokszor köztetek, mert NNB felfogása TÉNYLEG alapvetően eltér a tipikustól, és ezt - sok más emberhez hasonlóan - te sem veszed kellőképpen figyelembe, hiába mondja el akárhányszor. Konkrétan: őt valóban nem az érdekli, hogy x idő alatt hogyan lehet a legtöbb pénzt keresni, és aztán a teli bukszával visszatérni a "normális" életbe - aka: ha az ember egyszer már kurva, miért nem kéri meg az árát? - hanem neki ez a normális életének a része. Tehát nem azt nézi elsősorban, hogy mondjuk Jürgenországban az optimális bevételi függvény legjobban egy stuttgarti klubban érhető el, hanem egy komplett új életformát szeretne magának kiépíteni, amihez mindenféle okokból Berlint gondolja optimális helyszínnek - és akkor nézzük meg, hogy ha emiatt Berinben fogunk élni, na akkor ott milyen kondíciókkal működtethető ez a már bevált, sajátos verziója a szexmunkának. Legalábbis én valahogy így látom, aztán majd ha kedve van, árnyalja a képet.

(Önbizalomhiány és főleg alulértékeltség: itt viszont lehet, hogy te nem vagy aktuálisan képben. Jelenleg Budapesten NNB óradíjának a feléért jó minőségű sztenderd szolgáltatást lehet kapni kimondottan szép és fiatal lányoktól. Talán nem olyan szofisztikáltat, de jó minőségűt. Kicsit persze almát körtével, de nem biztos az az alulárazottság)

És akkor itt van még egy illusztráció a szerénységhez:) www.youtube.com/watch?v=AVZ-BOfC5fI
álomkor 2013.12.12 01:06:22
@noname.blogger: Kiktől ered a nagyobb keresettség? Magyar/külföldi, új/régi? Ha pl. a növekményt (nagyrészt) az új külföldi vendégek adják, annak lehet oka a hatékonyabb megjelenés külföldi hirdetési oldalakon (Ha a magyar törzsvendégek, akkor meg talán a potencianövelőkre vonatkozó szabályozás évközi változása okolható közvetve, jobb ötletem nincs:))

Egyébként kielégíted ööö... a megnövekedett keresletet? Tehát többet is dolgozol?
Éppen újranézem az Elles (magyarul: szex felsőfokon) c. filmet. Egy vagy két éve jött ki, moziban láttam, azóta nem, de a sztori és a jelenetek is elég jól megmaradtak a fejemben. Emlékszem, hogy inkább dühös voltam a filmre, mint nem, pedig ez az a film, ami az általam érzékelt…..
álomkor 2013.11.14 12:23:55
Szlovéniában is lehúztak egy bőrt a rókáról:
port.hu/a_szloven_lany_slovenka/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=36992174&i_topic_id=1
Saját véleményt nem tudok mondani róla, mert nem láttam, de meglepően sok magyar nyelvű kritika van róla (a linkelt oldalon középtájt).
(Aki most kapcsolódna be: A bloggerekről - hiánypótló bejegyzés) Nos, tegnapelőtt volt esedékes az a találka, amit már több mint két hete megbeszéltem az illetővel, igaz, kb egy hete napokig nem válaszolt, hát megkértem, hogy ugyan, jelezzen már vissza, hogy tervezhetek-e vele…..
(Annak, aki most kapcsolódna be: A bloggerekről - hiánypótló bejegyzés) Na, tegnap megvolt az első meló itt, a lakóhelyemen. Egy elvileg háromcsillagos hotelbe beszéltük meg a találkozót, hááát, nem vagyok annyira tisztában a csillagokkal, de szerintem elég lepukkant hely volt.…..
Ahogy már korábban írtam, egy másik országban vagyok. Minden szép és jó, csak az az igazság, hogy rosszul vagyok a gondolattól, hogy csak költök, de nem dolgozom. Viszont a lehetőségeim eléggé beszűkültek. Egy egyszerűbb munkához nem elég az itteni nyelvtudásom, egy olyanhoz,…..
álomkor 2013.09.04 22:56:31
@Ivonn88: Na sugababe, akkor megkaptad az index-címlapot, ezzel a headline-nal: "Amikor a prostit sem lehet már jobban lehúzni - kimegy külföldre, ott találkozik egy hazai ügyfelével, aki az itteni árakat fizetné neki"
A magam részéről most a hátsó kijáraton át elhagyom az üzlethelyiséget, további kellemes szórakozást mindenkinek:))
álomkor 2013.09.05 13:15:00
@Ivonn88: Igen, tartalmilag nagyjából erre számítottam, csak mennyiségben még többre. Sajnos most már nekem is távoznom kell, mert úgy érzem, hogy a továbbiakban még kommentelőként sem adhatom a nevemet egy ilyen hírhedtté vált bloghoz:P

Búcsúzóul még egy észrevétel: ennek a posztnak egyes részei könnyen félreérthetőek olyan olvasó számára, aki nem ismeri az előzményeket (mármint a korábbi bejegyzéseket). És egy címlapos posztnál sok ilyen olvasó van. Az ilyet egyébként mindig a szerző veszi észre legnehezebben, hacsak nem profi újságíró, szerkesztési ismeretekkel és nagy rutinnal. Meg sok idővel.

Az pl. ebből a bejegyzésből egyáltalán nem derül ki, hogy végzéshez közelítő egyetemista vagy. Aztán sokáig úgy (is) lehet érteni, hogy nem rutinos prosti vagy, hanem most merül fel benned először a szexmunka gondolata, és ezért egy lájtosabbbnak tűnő változatot, a SB-t fontolgatod (amit mellesleg szerintem is némileg félreértesz, de ez majd úgyis kiderül)
Egy figyelmesebb olvasónak végül azért összerakható a kép, de még így is elég zavaros ez a szál. Esetleg az elején mindig kitehetnél egy szövegdobozt ezzel: az előző részek tartalmából:)
álomkor 2013.09.05 14:15:52
@noname.blogger: @Ivonn88: Láthatóan fogalmatok sincs egy átlagos olvasó szövegértési képességéről és igényéről:)
Az előbb ezt hoztam példának: "Az pl. ebből a bejegyzésből egyáltalán nem derül ki, hogy végzéshez közelítő egyetemista vagy"
Colder ez után (!) írta le: "akkor a jelenleg fennálló problémádat(nincs végzettséged és munkád) hogyan fogod megoldani?"
És Colder nagyon-nagyon nem átlagos olvasó...
Na, ez egy igen érdekes találkozás volt, vagy legalábbis én annak éltem meg. Egy olyan oldalról keresett meg az illető, amiről az egyik tumblr-ös szolgáltató ódákat zengett, viszont én valamiért elég sokáig nem tudtam oda felregisztrálni. Igaz, nem is gondoltam, hogy én is akkora…..
álomkor 2013.09.04 20:56:26
@best sunday dress: Angol srác:DD A leírás szerint 63 éves, annak sem a legjobban karbantartott... Ott már egy erősebb légáramlat elfújhatja az erekciót:) Persze a gumiprobléma egy 20 évest is érinthet, csak a "srác" szó tűnik itt kicsit komikusnak.

"Egy magára picit is adó szolgáltató szinte biztos tisztább, egészségesebb, ápoltabb, mint bármelyik másik potenciális női partner" - na azért ne essünk már át a ló túlsó oldalára.
Ivonn nyilván sokat fürdik, meg mindent megtesz az egészségért meg a biztonságért, de ugyan mi a fenétől lenne tisztább, egészségesebb vagy ápoltabb egy átlagos nem szexmunkás lánynál, hát még "szinte bármelyiknél". És ezt egyáltalán nem ellene mondom, hiszen ő sem lenne hirtelen koszosabb, ápolatlanabb vagy betegebb, ha abbahagyná ezt a munkát. Legalábbis nem hiszem.
álomkor 2013.09.04 20:59:40
@Ivonn88: Neked meg rosszcsont, egy ravasz keresztkérdés.
A) A másik blogon írtad, hogy még sosem volt orgazmusod vendéggel
B) Itt meg azt, hogy többször is összejöttél már vendéggel
Akkor ezt úgy kell elképzelni, hogy amíg a delikvens vendég, addig csak simán jó vele, de aztán megkapja a kinevezést, hogy ő mostantól pár, és onnantól már lehet orgazmus is?:)