Adatok
BeZol
16 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Állampapírba fektetve a pénzünket évi kb. 3%-ot tudnánk nyerni az infláción felül, tehát ettől "esünk el" azzal, hogy számítógépet vásárolunk 3-6-9 éves időtávra, tehát ezt a költséget havi bontásban hozzá kell adnunk a gépünk havi bontású árához.
Az egyszerűbb összehasonlíthatóság érdekében…..
- Monitor: elég sok csoportra lehet osztani a monitorokat is, én leginkább a gépkategóriákhoz kapcsolódóan osztályoznám őket. Egy játékra ajánlott monitor-listát az alábbi linken találhattok. Én csak a véleményemet fűzném hozzá a témához. A kiszemelt monitorhoz kapcsolódó árat bárki megtalálja az…..
Brutál kategória
Nem tudom, hogyan másképp nevezhetném ezt a kategóriát, de talán még az "overkill" kategória megfelelő lett volna.
Sokan a normál kategóriában leírt géphez hasonló kaliberű számítógépet vásárolnak annyi változtatással, hogy a videokártyából nem elégszenek meg egy 100 ezer Ft-ba…..
Idéntől kezdenek szállingózni a directX 12 alapú játékok, ezzel kapcsolatosan pedig szeretnék pár tesztet belinkelni, így mindenki láthatja, hogy nagyjából mire lehet számítani a jövőben.
A directX 12 sokkalta jobban ki fogja használni a processzor erejét a játékok során.
Jelenleg körülbelül itt…..
Normál gamer konfig:
- Processzor: Intel Core i5-6600K (4 mag - 4 szál) - kb. 75 ezer Ft- Alaplap: Z170-es alaplap - kb. 30 ezer Ft-tól- Memória: 2×8 GB DDR4 2133 MHz - kb. 24 ezer Ft- Videokártya:MOST: GTX 970 - kb. 92 ezer Ft VAGY R9 390 - kb. 100 ezer Ft1-2 hónap múlva: Custom hűtésű RX 480 4-8…..
Belépő gamer konfig:
- Processzor: Intel Core i3-6100 3.7 GHz (2 mag - 4 szál) - kb. 35 ezer Ft- Alaplap: Z170-es alaplap - kb. 30 ezer Ft-tól- Memória: 2×4 GB DDR4 2133MHz - kb. 12 ezer Ft- Videokártya: AMD R7 370 - kb. 46 ezer Ft VAGY GTX 950 - kb. 52 ezer Ft- Tápegység: 500W+ - kb. 15-17 ezer…..
Hosszas kihagyás után eszembe jutott, hogy régen írtam egy blogot, gondoltam ismét leírom pár gondolatomat, ill. hogy mi történt az elmúlt 2 évben.
Először is leálltam a skalpolós robotokkal. Beállításfüggő a dolog ugyan, de gyakorlatilag ha kevés a kötés, akkor nincsen elegendő statisztikai adat,…..
Gazdaságpolitika - Dörnyei József
Technológia - A legfontosabb alkatrész a PC-ben
2016.04.14 11:14:26
Jelenleg a legfontosabb alkatrész a PC-ben az SSD. Ezen áll vagy bukik az, hogy mire és hogyan lehet a gyakorlatban használni a PC-t/laptopot.
Az SSD ára mára már szerencsére olyan alacsony szintre esett, hogy egy használható méretű SSD-t már be lehet szerezni 120GB - 20K, 250GB 30K körül...
Kis rohadék
Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy Peugeot 205-be nem ebbe a csodába amiből nincs igazán sok az országban. A vételár olcsó volt de már a hazahozatalnál kiderült hogy valószínű ipari tanulók gyakorlóeszköze…..
BeZol
2015.07.05 21:49:11
BeZol
2015.07.06 09:52:28
@zaksza: Nem ezt írtam. A bmw-vel kevesebbszer érnek veszélyhelyzetek, mint bármilyen kisautóval, mert a kisautókkal szemben sokan genyón viselkednek. Ha a helyzet úgy hozza, hogy el kell kerülni egy balesetet, akkor jobb eséllyel teszed meg ezt egy nagyobb tempora tervezett kocsival, de ne nekem legyen igazam, csináljon a totalcar erről is tesztet, szerintem érdekes kimenetelű lenne (gondoljatok bele, már fél méter sokat számíthat, és még a gumi sem mind1).
Én ha biztonságmániákus lennék, biztos h egy nagy suv-val járnék, és ha városban jönne egy kisautós mint a golyó, akkor simán megúsznám.
Én már 1 évvel a kocsi megvétele után úgy gondoltam, hogy felesleges volt ennyit költeni egy kocsira, inkább költöttem volna másra a felét, és vettem volna egyet használtan mondjuk 3 évesen, viszont mivel a kezdetek óta az enyém, ezért nem lesz eladva soha, főleg h a kabrió az 30 évesen is kabrió, és a forma örök.
Én úgy gondolom, hogy az életben 1xer lehet érdemes drágább autót újonnan megvásárolni, és ha már az autóláz kifutotta magát, és tényleg már csak egy közlekedési eszköz kell, akkor már felesleges 0 km-es autóba beruházni, mert pénzdkidobás, és akkor is már inkább 1 éves autót érdemes keresni. (pl. én nagyon praktikusnak tartom a 3as GT-t, mert nagy a hátsó lábtere és a csomagtere is könnyen pakolható, ill. létezik 335d variánsa 313 lóerővel, 5s alatti gyorsulással, és ezek újonnan felextrázva 22m Ft, de 1 évesen max 20k km-rel "csak" 15, és még a saját autómon is úgy tapasztaltam, hogy egy autónak kb. 80k km-ig új beütése van)
Az biztos, hogy aki 1-ről a 2-re akar jutni, az nem költ állandóan kocsira, mert a megvétele és még a karbantartása is csak viszi a pénzt (nem hiába jár egyre több prius az utakon!). Én is azon agyalgatok néha, h érdemes lenne városba egy yaris hybrid a 4,8as átlagával, esetleg egy új octavia 1.6os diesellel a hétvégi mászkálásokra, a bmw pedig maradna kirándulós autónak, és akkor kb. 5literekkel elmászkálgatnék a mostani 8 helyett, csak hát ugye azokat is fent kéne tartani és meg is kéne venni, úgy pedig már nem jön ki a matek, de ha 35i-m lenne, akkor már megérné a dolog.
Mindenkinek tudnia kell, hogy mik a céljai, és azt hogyan tudja teljesíteni.
Hát az autópályán a temposabb közlekedők 99%-a dieseles kocsi, éspedig a fogyasztás miatt. A nagyobb benzintemetősöket pedig nem értem, hogy minek vesznek erős autót, ha totyognak, arra ott vannak a belépő motorok. Azt sem értem mi buli van abban, hogy egy teli tankkal 450km már jónak számít, míg nekem ez 880km is tud lenni, de minimum 650km, és akkor már eléggé meghajtottam a kocsit. Az egy dolog, hogy tudom, hogy megy a kocsi ha kell, de akkor sem értem mi a francnak erős benzines motor, ha többségében csak a parkolóban állnak vagy a külső sávban totyognak. Véleményem szerint kis benzinest és hybridet érdemes városba, dieseleket hosszabb távú közlekedésekre, míg a nagyobb benzineseket szerintem tudatosan azok vesznek, akiknek anyagilag már tényleg mind1. Én azt mondanám, hogy 10literes fogyasztásig, tehát kb. 200 lóerőig még esetleg szabad benzinest vásárolni, de afelett nyomósabb indok nélkül netto hülyeség. (elég megnézni 3as cabriokat használtan. Hány km van a 335i-kben, és mennyi a 330d-kben, mert ezek egy árban mentek anno. A 35i-ket a többség kb. nem is használta, nem is értem akkor minek vette meg anno)
Az elektromos autó lehet majd érdekes alternatíva később, de arról nem írnak, hogy mi történik akkor, amikor egy elektromos kocsi 8 éves lesz, és lejár az akksiról a garancia. Ott a Tesla, mint egyedüli nagy hatótávú elektromos kocsi, és a leggyengébb variánsa 24m Ft újonnan. Ha ez a kocsi 8 éves lesz, kb. ér majd 3 évente feleannyit, tehát 8 évesen elvileg 4m Ft körül kéne lennie, de az akksira már nem lesz gari, az akksi pakk pedig 9,5m Ft, na akkor hogy is van ez? Még ha kész is lesz a giga akksi gyár és 30%-kal olcsóbbak lesznek az akksik, akkor is drága mulatság, és szerintem erre kevesen gondolnak akkor, amikor újonnan vesznek egy ilyen vagy bármilyen más elektromos masinát.
Én ha biztonságmániákus lennék, biztos h egy nagy suv-val járnék, és ha városban jönne egy kisautós mint a golyó, akkor simán megúsznám.
Én már 1 évvel a kocsi megvétele után úgy gondoltam, hogy felesleges volt ennyit költeni egy kocsira, inkább költöttem volna másra a felét, és vettem volna egyet használtan mondjuk 3 évesen, viszont mivel a kezdetek óta az enyém, ezért nem lesz eladva soha, főleg h a kabrió az 30 évesen is kabrió, és a forma örök.
Én úgy gondolom, hogy az életben 1xer lehet érdemes drágább autót újonnan megvásárolni, és ha már az autóláz kifutotta magát, és tényleg már csak egy közlekedési eszköz kell, akkor már felesleges 0 km-es autóba beruházni, mert pénzdkidobás, és akkor is már inkább 1 éves autót érdemes keresni. (pl. én nagyon praktikusnak tartom a 3as GT-t, mert nagy a hátsó lábtere és a csomagtere is könnyen pakolható, ill. létezik 335d variánsa 313 lóerővel, 5s alatti gyorsulással, és ezek újonnan felextrázva 22m Ft, de 1 évesen max 20k km-rel "csak" 15, és még a saját autómon is úgy tapasztaltam, hogy egy autónak kb. 80k km-ig új beütése van)
Az biztos, hogy aki 1-ről a 2-re akar jutni, az nem költ állandóan kocsira, mert a megvétele és még a karbantartása is csak viszi a pénzt (nem hiába jár egyre több prius az utakon!). Én is azon agyalgatok néha, h érdemes lenne városba egy yaris hybrid a 4,8as átlagával, esetleg egy új octavia 1.6os diesellel a hétvégi mászkálásokra, a bmw pedig maradna kirándulós autónak, és akkor kb. 5literekkel elmászkálgatnék a mostani 8 helyett, csak hát ugye azokat is fent kéne tartani és meg is kéne venni, úgy pedig már nem jön ki a matek, de ha 35i-m lenne, akkor már megérné a dolog.
Mindenkinek tudnia kell, hogy mik a céljai, és azt hogyan tudja teljesíteni.
Hát az autópályán a temposabb közlekedők 99%-a dieseles kocsi, éspedig a fogyasztás miatt. A nagyobb benzintemetősöket pedig nem értem, hogy minek vesznek erős autót, ha totyognak, arra ott vannak a belépő motorok. Azt sem értem mi buli van abban, hogy egy teli tankkal 450km már jónak számít, míg nekem ez 880km is tud lenni, de minimum 650km, és akkor már eléggé meghajtottam a kocsit. Az egy dolog, hogy tudom, hogy megy a kocsi ha kell, de akkor sem értem mi a francnak erős benzines motor, ha többségében csak a parkolóban állnak vagy a külső sávban totyognak. Véleményem szerint kis benzinest és hybridet érdemes városba, dieseleket hosszabb távú közlekedésekre, míg a nagyobb benzineseket szerintem tudatosan azok vesznek, akiknek anyagilag már tényleg mind1. Én azt mondanám, hogy 10literes fogyasztásig, tehát kb. 200 lóerőig még esetleg szabad benzinest vásárolni, de afelett nyomósabb indok nélkül netto hülyeség. (elég megnézni 3as cabriokat használtan. Hány km van a 335i-kben, és mennyi a 330d-kben, mert ezek egy árban mentek anno. A 35i-ket a többség kb. nem is használta, nem is értem akkor minek vette meg anno)
Az elektromos autó lehet majd érdekes alternatíva később, de arról nem írnak, hogy mi történik akkor, amikor egy elektromos kocsi 8 éves lesz, és lejár az akksiról a garancia. Ott a Tesla, mint egyedüli nagy hatótávú elektromos kocsi, és a leggyengébb variánsa 24m Ft újonnan. Ha ez a kocsi 8 éves lesz, kb. ér majd 3 évente feleannyit, tehát 8 évesen elvileg 4m Ft körül kéne lennie, de az akksira már nem lesz gari, az akksi pakk pedig 9,5m Ft, na akkor hogy is van ez? Még ha kész is lesz a giga akksi gyár és 30%-kal olcsóbbak lesznek az akksik, akkor is drága mulatság, és szerintem erre kevesen gondolnak akkor, amikor újonnan vesznek egy ilyen vagy bármilyen más elektromos masinát.
A héten megtörtént a margin call, így a számla ideiglenesen befejezte pályafutását.
Elkönyvelt veszteség: -269,57 USD (5 db számla)
Számláim a Hotforex brókernél kezelem...
Csütörtök este a felszabadult marginból beszálltam az AUDNZD pár mozgásába. A jelzéseim szerint a második pozíciót kellett megnyitni, így felvettem 0,02 lotot.Több páron is trendelő mozgás indult meg, a sors fintora, hogy a szabad marginom korlátoz. A befektetési számla viszont…..
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
BeZol
2014.08.19 21:02:09
@BartiS2: 2008 májusban vásárolt BMW E93 330D cabrio, most járok 160ezer km-nél. Nyitható keménytető miatt télen-nyáron használható ugye (kisbicskával sem vágják ki), évi 20-30ezer km megy bele, kötelező cseréken kívül csakis a magyar utak állapota miatt kellett 120ezer km-nél első lengőkarokat cserélni (sportfutóműves a kocsi), ami 115ből megvolt talán, ill. 30ezer km-enként hátsó gumik elkopnak, de semmi más egyéb költség nincsen, eddigi legolcsóbban fenntartható autó a családban!
Fogyasztás 5,5-9,5 között (1825kg-os autó!), sportos használat miatt 8literes (egyébként 7körül lenne) átlagfogyival. Ha 335i lett volna véve, akkor 14-16ot enne ilyen használattal (tudom, mert nekem is van 35i-s ismerős). Ha valaki akar matekozni, simán kiszámolhatja, hogy hány millió Ft-ot spóroltam meg így tankolással, de én inkább a fele annyi kútrajárásnak örülök a leginkább.
20d motorokkal vigyázni kell, szakad bennük a lánc, aztán simán kuka a motor, és még a hangjuk is "förtelmes", DE a 30d motor teljesen más. Sor6 diesel ugye, és egyáltalán nem zavaró a hangja, sőt, imádom hallani, érdemes youtube-on rákeresni, persze nem ér egy 35i nyomába, ez csendes gyilkos. (110-ről 220km/h-ig egy autóhossznyit hoz a 35i rám)
Cabriózás közben 70fölött egyébként is csak menetszél hallható jobban, amit a hifivel el lehet nyomni és kész.
Egyetlen negatívumot tudok mondani a dieselre, hogy kellemetlen a szaga, de ezt max. tolatás közben, ill. járó motorral kipakolás közben csaphat meg kicsit, ha úgy fúj a szél, egyébként soha máskor nem érezni, tehát semmit sem von le a cabriózás élményéből, mint ahogy azt oly sokan pedzgetik.
Fogyasztás 5,5-9,5 között (1825kg-os autó!), sportos használat miatt 8literes (egyébként 7körül lenne) átlagfogyival. Ha 335i lett volna véve, akkor 14-16ot enne ilyen használattal (tudom, mert nekem is van 35i-s ismerős). Ha valaki akar matekozni, simán kiszámolhatja, hogy hány millió Ft-ot spóroltam meg így tankolással, de én inkább a fele annyi kútrajárásnak örülök a leginkább.
20d motorokkal vigyázni kell, szakad bennük a lánc, aztán simán kuka a motor, és még a hangjuk is "förtelmes", DE a 30d motor teljesen más. Sor6 diesel ugye, és egyáltalán nem zavaró a hangja, sőt, imádom hallani, érdemes youtube-on rákeresni, persze nem ér egy 35i nyomába, ez csendes gyilkos. (110-ről 220km/h-ig egy autóhossznyit hoz a 35i rám)
Cabriózás közben 70fölött egyébként is csak menetszél hallható jobban, amit a hifivel el lehet nyomni és kész.
Egyetlen negatívumot tudok mondani a dieselre, hogy kellemetlen a szaga, de ezt max. tolatás közben, ill. járó motorral kipakolás közben csaphat meg kicsit, ha úgy fúj a szél, egyébként soha máskor nem érezni, tehát semmit sem von le a cabriózás élményéből, mint ahogy azt oly sokan pedzgetik.
Sziasztok!
Nem rég vettem észre, hogy lekapcsolták az ingyenes éles számlámat, így nem tudom ott tovább folytatni a tesztelést, és megragadtam 10,29 Euro-nál.
Ez ugye egy 15 Euro-s számla volt 2014.03.31-edikei indítással, de eleinte kevésbé sikeres beállításokkal futott, így…..
Mint azt a képekből láthatjátok (jobb klikk->kép megjelenítése), egy bőséges napon vagyok túl, ha jól emlékszem 8,16 Euro volt a számla egyenlege, ami pár perc alatt 11,17 Euro-ra növekedett. Lassan sikerül ledolgozni az éles tesztelés során elszenvedett veszteségeket, és…..
Egy Origo cikk kommentjei között találtam a minap, nincs köze a bloghoz, inkább magamnak mentettem le a szövegezést, előre is bocsánat ha valakit zavar, de fontosnak éreztem lementeni.
"Sajnálatos módon Magyarországon a kormányzat - a MOL részvények értékét féltve - hadat üzent…..
Sziasztok!
Ismét jelentkezem. Nem volt sok kedvem írni, de most lett egy kicsike, úgyhogy vágjunk is bele!
Először is még tartozom korábbról egy magyarázattal, hogy mi a baj a spread-változással: a fő probléma az, hogy nagyok szűk csúszóstop esetén ha hirtelen megnő a…..
BeZol
2014.05.21 22:22:06
@BeZol: Egész szépen is tud muzsikálni a robot, nemrégen 10,61 Euroig jutott, per pillanat 9,78 Euron áll a számla.
Nem tesztelek már demo számlán, csak ezt a mini-éles számlát futtatom Armada Marketsnél.
Azt tapasztaltam, hogy nagyon sokszor telibe kapja a robot az irányt, csak nem mindig tudja meglovagolni az elmozdulást, és persze néha becsúszik pár rossz kötés is, és bárhogy is történjék, a számlának azonnal csökken a végén 0,08 Euroval az egyenlege a nyereségen/veszteségen felül.
Ezidáig 9x0,12 és 48x0,08 Euro ment el jutalékra, ami 4,82 Euro a 15 Euro-s számlából!
Már van egy új elképzelésem a robot fejlesztésére, úgyhogy gyűjtök ismét programozóra... :)
Nem tesztelek már demo számlán, csak ezt a mini-éles számlát futtatom Armada Marketsnél.
Azt tapasztaltam, hogy nagyon sokszor telibe kapja a robot az irányt, csak nem mindig tudja meglovagolni az elmozdulást, és persze néha becsúszik pár rossz kötés is, és bárhogy is történjék, a számlának azonnal csökken a végén 0,08 Euroval az egyenlege a nyereségen/veszteségen felül.
Ezidáig 9x0,12 és 48x0,08 Euro ment el jutalékra, ami 4,82 Euro a 15 Euro-s számlából!
Már van egy új elképzelésem a robot fejlesztésére, úgyhogy gyűjtök ismét programozóra... :)
BeZol
2014.05.30 13:27:37
@BeZol: Mai nap folyamán lefutott egy hosszabb optimalizáció, így ismét más beállításokkal fut a robot, az egyenleg pedig 8.61 USD.
Péntek este durva csökkenő gyertyával zárt a piac, hétfőn pedig még gappel is nyitott, a robot pedig egy az egyben benyalta, ezért a jövőben igyekszem nem elfelejteni bezárni hétvégére a metatrader-t és csak hétfő reggel 8 után újra elindítani, amíg nem készül el a robothoz egy időkorlátoztatás.
Péntek este durva csökkenő gyertyával zárt a piac, hétfőn pedig még gappel is nyitott, a robot pedig egy az egyben benyalta, ezért a jövőben igyekszem nem elfelejteni bezárni hétvégére a metatrader-t és csak hétfő reggel 8 után újra elindítani, amíg nem készül el a robothoz egy időkorlátoztatás.
A Lucem Hedge 3. felvonásának utolsó fejezetét az alábbiakban olvashatjátok.
109. nap
A hétfői napon valamelyest lejjebb jött az árfolyam, de a pozíciókhoz nem kellett hozzányúlni.
A saját tőke 34,70$, az egyenleg pedig 7,93$.
110. nap
Kedden az árfolyam elindult…..
Valamiért nem tesz be egy post-ba 2 képet... ( jobb klikk --> kép megjelenítése )..
Íme a mostani 1-perces chart-on munkálkodó robotom egyenleg-grafikonja:
És a hozzá tartozó jelentés:
Nem tudom, hogy aki majd egyszer ezeket netán olvassa, mennyire ért ezekhez a dolgokhoz, ezért magyarázok picit:
Az első grafikon azt mutatja, hogy ha van 10ezer egység pénzünk…..
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
BeZol
2014.01.08 16:12:14
@Térspecialista: Igazad van, de ha előtted van városban egy irtó nagy pocsolya, belemész? Előtted van egy kátyú, belemész? Sportautód van sportfutóművel, ami kellemetlen kátyús úton, és idő előtti szervizre kényszeríti a kocsit, TE ott hajtasz?
ÉN NEM, és nem is fogok, csak ha vki gyorsabb jön mögöttem, ennyi. Amíg ezzel nem okozok gondot másnak, márpedig így senkinek sem okoz gondot, addig itt nem látok ebben semmilyen problémát. Vedd úgy, hogy külső sáv = szaros lyukas földút, a belső sáv pedig normál rendes út, amit nem nyomtak széjjel a kamionok...
Tudtommal az úthibákat, ha van rá lehetőség, ki lehet kerülni a KRESZ alapján, én oktatóm anno sosem engedte hogy kátyúba vagy pocsolyába hajtsak. Belső sáv = folyamatos úthibakikerülés. ENNYI
ÉN NEM, és nem is fogok, csak ha vki gyorsabb jön mögöttem, ennyi. Amíg ezzel nem okozok gondot másnak, márpedig így senkinek sem okoz gondot, addig itt nem látok ebben semmilyen problémát. Vedd úgy, hogy külső sáv = szaros lyukas földút, a belső sáv pedig normál rendes út, amit nem nyomtak széjjel a kamionok...
Tudtommal az úthibákat, ha van rá lehetőség, ki lehet kerülni a KRESZ alapján, én oktatóm anno sosem engedte hogy kátyúba vagy pocsolyába hajtsak. Belső sáv = folyamatos úthibakikerülés. ENNYI
Feleségem kapott egy régen esedékes tabletet. A választás a N*xus 7-re esett, ami per pillanat a legjobb ár-érték arányú tablet a piacon.
Feleségem imádja, ezért én is - mindig van hely a PC v. a laptop előtt... Néha én is használom, kizárólag Youtube videók nézésére,…..
Eltelt 1 hét a robot startja óta, és eleinte minden valós kötésem megegyezett a visszatesztelt eredményekkel is, aztán jött 2-3 nap nagyobb mozgás, aminek az eredménye az lett, hogy 312.22 GBP-re, tehát kb. -10%-ba estem le, míg a teszt alapján most már +20%-ban kéne…..
A stratégiámat nem szeretném megosztani a nyilvánosság előtt, így csak annyit fogok postolni mindig, hogy éppen mennyit nyertem/vesztettem. Az már mindenkinek a szíve joga, hogy el is hiszi-e vagy sem, de gondolom ez nem sok embert fog izgatni addig, amíg eredményes nem leszek.
A robot…..
Üdvözlök Mindenkit szerény kis blogomon!
Ezen a blogon szeretném postolni a kötési eredményeimet, melyeket egy automata robot kötöget helyettem, hiszen nem érek rá annyira, hogy megérné kézileg kötögetni.
Az automata robotokról mostanra elég sok tapasztalatom gyűlt össze,…..
A Liquid Markets bevezeti a napi kamat fizetést a számlatulajdonosok felé a napi szabad marginjuknak megfelelő arányban. A sávos kamatozás nem ugyanaz, mint a swap. Tehát nem a nyitott kereskedések után fizeti, hanem a bankokhoz hasonlóan a betét mérete után. Érdekes kezdeményezés…..
BeZol
2013.06.19 10:43:53
Oanda számlám van 2011 március óta, ott is napi kamat van, aminek a mértéke attól függ, hogy milyen devizanemben nyitottam számlát. Oandánál ha carry trade-elsz, akkor pl. egy eurhuf short esetén a pozitív kamatkülönbözetet megkapod minden nap a számládra. Más brókercégnél ha jól tudom csak a stop csúszik odébb, és a realizálatlan nyereségbe kerül bele.
Itt kikalkulálhatjátok a kamatokat: fxtrade.oanda.com/analysis/interest-calculator
Itt kikalkulálhatjátok a kamatokat: fxtrade.oanda.com/analysis/interest-calculator
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az élettartam miatt nem kell aggódni, mert már több merevlemezem halt meg 4-7 éves korban, és egyelőre a 2010 szeptemberben vásárolt első generációs SSD-m vmelyik tesztprogram szerint 93%-os állapotban van még most is. Előbb lesz komplett gépcsere, minthogy az SSD elhasználódjon.
Az SSD-ben mivel nincs forgó alkatrész, ezért könnyebb és kevesebb áramot is eszik, na ez egy laptop esetén duplán jó ugye.
A fő probléma az SSD-re váltásnál az, hogy laptopok esetén az olcsóbbaknál nincsen szerelőnyílás (sőt, van ahol már az akksi sem húzható ki!), így teljesen szét kell bontani a laptopot, ami ugye garanciavesztéssel jár (viszont youtube-on minden típusra van videó, hogy mit hogyan kell csinálni). HA a megvételkor kérem az SSD-t, akkor pedig 20ezer Ft helyett 30-35ezret gombolnak le rólam, ami természetesen nem szimpatikus. A laptopok egyébként a sokkal lassabb processzoruk (a többség fele olyan gyors mint egy asztali gépé) mellett azért is lassabbak, mert a merevlemezük 5400-on pörög 7200 helyett, tehát még ez is rátesz egy lapáttal az agyhalottságra. (persze energiatakarékosabb)
Nekem fél éve kezdett el haldokolni a 2011 év eleji i3 350M-es laptopomban a merevlemez (szokásosnál is hosszabb töltési idő, durva beakadások már windowsban is), viszont mióta SSD van benne, a windows betöltésekor a windows logót már nem is látom (mikor össze állna a 4 színből a jel), mert már tovább is ugrott, olyan gyors. Erre ellenpélda a most szeptemberben vásárolt 5xxx szériás i3-as laptop a merevlemezével. Hát én megőőőszülök mire az egyáltalán betölt, vagy néha az a 10+ másodperc mire egyáltalán felugrik a böngésző. Siralmas. Utálom, mikor azon kell vmit telepítgetni szívességből.