Adatok
AB Studios
1 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A napokban újabb képekkel bővült a Fortepan.hu. Az alábbiakban ezekből láthattok néhányat. Ezekről nem tudtam eldönteni, hogy vajon hol készülhettek. (Emiatt az sem 100 százalék, hogy Budapesten.) Törpöljünk rajtuk együtt: mi lehet az alábbi képeken? UPDATE: egyes megfejtéseket beírtam...
AB Studios
2011.10.13 20:08:04
20786 Batthány tér.

Pár hete futottam bele egy furcsa kísérleti buszba a Deákon, gyorsan írtam is egy levelet a BKV-nak, hogy kiderítsem, mi a céljuk a meglepő tehénnel és melyik vonalra szánják. Kiderült, hogy nagy elképzeléseik nincsenek: rendszeresen tesztelik a gyártók járműveit, hogy képben…..
AB Studios
2011.08.31 21:36:49
@csahos: A Credo (Kravtex) és a Nabi (részben) magyar vállalatok. Győrben, és Kaposváron építenek autóbuszokat.
AB Studios
2011.09.02 08:52:08
@TrueY: Egyszerre legfeljebb három tesztbuszt közlekedhet utasforgalomban, továbbá ha nem többedikkörös üzemi próbáról van szó, akkor a vonal kihasználtságától függően vagy nem is veheti ki a fordából az eredeti járművet, vagy a tesztbusz kiesésére felkészülve tartalék járművet kell készenlétben tartani. Az már más kérdés, hogy a BKV mennyire tartja be a törvényeket, rendeleteket, és a saját belső szabályzatát.
A Volvo 7700 melletti buszt meg nem kell tesztelni, már bizonyított! :-)
A Volvo 7700 melletti buszt meg nem kell tesztelni, már bizonyított! :-)
Azt adom!
Fotók Budapestről - Régen és most (77 kép) [Fényképezte: Kerényi Zoltán]
2011.06.24 19:30:00

FORRÁS: http://www.flickr.com/photos/mrsultan/sets/72157626149118210/with/5480630878/..
AB Studios
2011.06.25 19:17:04

A fenti című Facebook csoport kapcsán az alábbiak jutottak az eszembe:Ma, amikor álltam a városban és több kéklámpást is láttam/engedtem, arra gondoltam, hogy mi lenne ha a csoport 'rajongói' számára készülne egy matrica, amit a saját járműn (ha van) kiragasztanán(a)k. Ez…..

..
AB Studios
2011.04.12 21:59:52

AB Studios
2011.03.02 15:39:51
@toma.szkb: Nem, legfeljebb szeretett volna poén lenni. Mint amikor a matematika tankönyvben le volt írva a kft. mögé, hogy "korlátolt felelősségű társaság" Néhányan nevettek, hogy milyen vicces a tankönyvíró ezzel a korlátolt felelősségű szöveggel. Aztán fel lettek világosítva, hogy nem vicc, ez úgy van. Szóval az én álláspontom szerint ez nemhogy rossz poén, de egyáltalán nem is poén. A többi ilyen diagram (pl. a rágós) az valóban vicces.
AB Studios
2011.03.17 14:18:54
@toma.szkb: Jó, hát aki ismer, az tudja, hogy egyedi a humorérzékem. Értem, amit írsz - mondtam ezt megelőzően is, hogy a többi hasonló diagram valóban vicces. Beleképzelem magam a helyzetbe, de akkor is, így én nem járok, én tudom kezelni azokat a programokat, amikkel napi szinten dolgozom, pont azért, hogy ne ez vigye el a drága idő jelentős részét.

Maják - Van humorérzékük..
AB Studios
2011.03.13 20:55:02

Ebben segíthetne valaki matekos, mert azt tudom hogy ez lehet de nem tudom miért.. Annó talán volt erről szó a főiskolán de akkor is. Vagy nem figyeltem oda, vagy mentem a klubba aztán valahogy elmaradt :)Na a lényeg valaki mondja meg, hogy ez hogy a fucking bullshit életbe lehet, you…..
AB Studios
2010.10.26 21:10:37

Mást sem hallani a vasútmodellezőktől, csak a sopánkodást: „iszonyúan felmentek az árak, nem tudunk megvenni szinte semmit”. Erre tromfolnak a gyártók: „olyan kicsi a vásárlókedv, hogy ha nem emelünk árat, mindennek vége” Pedig az ördögi körből való…..

Szintén mostanában történt az eset, majdnem helyből meg is ugrottam utána a tripla-axelt (nem, nem fogom prezentálni). Ballagunk a a vonaton Sashalom magasságában, nézegetem a tiritarka papírfecniket, amiket mutogatnak nekem (kéket-zöldet-sárgát), majd az egyik hölgy a bérlete…..

Helyjegyes témában két panasz születik a legsűrűbben. Az egyik, amikor egy ülőhelyre több jegyet is eladnak, a másik –ami lent is olvasható-, hogy félig üres vonatra már nem adnak el jegyet, így az utasok csak jóval drágábban, a kalauztól tudnak jegyet venni, amit késés…..
AB Studios
2009.09.17 21:30:19
Kötött pálya
"A nyomközűre nem szoktunk jegyet adni" – Visszásságok vasutunk világából 60.
2009.08.27 19:00:00

A saját anyjával se tud megállapodni a MÁV Start.
Amikor pár éve megalakult a MÁV Start, a MÁV személyszállító leányvállalata, átvette anyacégétől az összes vasútvonalon a személyszállítást. Kivéve a keskeny nyomtávúakon. Tehát a kecskeméti, nyíregyházi, balatonfenyvesi kisvasúton továbbra is a MÁV…..
AB Studios
2009.08.28 11:18:20
@Matko Destanov:
"szerintem rajtad kívül nincs még egy ember az országban, aki csak azért utazik n+550 kilométert, hogy egy 550 km-es jeggyel megússzon egy utazást... :DDD"
Dehogynincs! :-)
Egyébként a Keleti katasztrófa pénztár szempontból. A fenti, ún. elit pénztárban olyan emberek ülnek, akik még nem hallottak se űrjegyről, se kerülő útirányról. És ha menettérti jegyet kérek, visszakérdeznek: Csak oda? :-(
"szerintem rajtad kívül nincs még egy ember az országban, aki csak azért utazik n+550 kilométert, hogy egy 550 km-es jeggyel megússzon egy utazást... :DDD"
Dehogynincs! :-)
Egyébként a Keleti katasztrófa pénztár szempontból. A fenti, ún. elit pénztárban olyan emberek ülnek, akik még nem hallottak se űrjegyről, se kerülő útirányról. És ha menettérti jegyet kérek, visszakérdeznek: Csak oda? :-(

meglepetés e költemény. Csecse-becse.Ajándék, mellyel meglepem, e fűtőházi szegleten... magam. Magam.Még tizennégy évem van, míg a cím aktuálissá válik. Nem nehéz utánaszámolni hát, hogy tizennyolc múltam. Alig egy hónapja. És hogy miért is ez a blog? Őszintén: fogalmam…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz