Adatok
Madárfejű Lajcsika (törölt)
0 bejegyzést írt és 160 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Garai-Édler Eszter sok társával együtt a szélsőjobb célkeresztjébe került, mert résztvevője volt 2012. július 16-án megrendezetett flashmobnak, amelyet Csatáry László lakása előtt tartottak. A flashmob résztvevői ellen hadjáratot indítottak, Efraim Zuroffal, a Simon Wiesenthal…..
Bár többen egyetértettek Gab legutóbbi felháborodásával, kapott azért hideget-meleget is. Ugyanakkor én sem tudom elfogadni azt a "jó szokást", hogy útépítéseknél az egyébként akkor még indokolt sebességkorlátozást a tevékenység befejeztével "kint felejtik". Azzal…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.18 23:34:01
Legalábbis a belgrádi Blic és az újvidéki Magyar Szó beharangozta az alábbi sport-bombahírt:
Natacha Atlas
Dušev-Janić Nataša visszatér Szerbiába és ismét szerb színekben versenyezik majd!
A szerbek számára bombasztikus hírnek számító információt Dragan Plavšić, a…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.16 21:00:36
@Csehszlovák Kém: és ezt pont te írod? :)
Az ausztrál Qantas légitársaság elültetett egy férfit a helyéről, csak mert a jegye egy egyedül utazó gyerek mellé szólt. Felszállás után az utaskísérő udvariasan áttessékelte a férfit egy másik ülésre, és helyére egy nőt ültetett. Persze ezzel a férfit minimum egy…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.16 20:52:24
A gender ideológia mára már odáig jutott, hogy nem csak bebizonyította kétséget kizáró érvek alapján, hogy minden közösülés tulajdonképpen nemi erőszak, hiszen a nők társadalmi szinten elnyomottak, így eleve nem tudnak dönteni a szexuális érintkezés engedélyezése vagy visszautasítása körében, de azt is igazolták a kutatások, hogy minden férfi pedofil. Jó ezt tudni. Holnap megyek és kiheréltetem magam. De sajnos attól még férfi maradok... lőjem fejbe magam?
Ez is olyan beteges bűnbakgyártás, mint amit a 2 vh után végeztek, hogy minden német bűnös, persze minden magyar is. Kérdés nincs.
Amúgy ismerek majd egy tucat stewardess-t, RyanAir-től a BA-ig és KLM-ig, meg Malévosokat is.
Elmondhatom, hogy mind hatalmas, pénzéhes ribanc, akiket a pilóták farkalnak, meg arra várnak, hogy egy jól kereső pilóta vagy Business Class utast leszopizzanak és az elvegye őket feleségül, aztán hátralévő életükben rajta élősködjenek.
A többségnek ez sikerül is.
Amúgy ha minden férfi pedofil és ezt egy légitársaság így el tudja dönteni, akkor nem kellene minden férfit rögtön börtönbe zárni? És pedo ügyekben ne is rendes állami bíróságok ítélkezzenek, hanem stewardess-ek... elvégre ők a felkent szakértői a témának.
A gyerek meg utazzon a szülővel, gyalogoljon, ússzon, de én nem fogok felállni a helyemről. De a legjobb, ha feladják poggyászként a kis taknyot.
@mojoking77: abba nem gondolsz bele, hogy egy idegen gyereket se egy huszonéves férfi, se egy 80 éves öregasszony, se egy huszonéves, gyerektelen, semmihez nem értő sztyuvi nem fog tudni megnyugtatni...
és egy bepánikolt, hisztérikus 40 éves nőt hogy nyugtat meg akárki? mert voltam már tanúja ilyennek
pont ugyanúgy, mint a 8 évest kis taknyot
Ez is olyan beteges bűnbakgyártás, mint amit a 2 vh után végeztek, hogy minden német bűnös, persze minden magyar is. Kérdés nincs.
Amúgy ismerek majd egy tucat stewardess-t, RyanAir-től a BA-ig és KLM-ig, meg Malévosokat is.
Elmondhatom, hogy mind hatalmas, pénzéhes ribanc, akiket a pilóták farkalnak, meg arra várnak, hogy egy jól kereső pilóta vagy Business Class utast leszopizzanak és az elvegye őket feleségül, aztán hátralévő életükben rajta élősködjenek.
A többségnek ez sikerül is.
Amúgy ha minden férfi pedofil és ezt egy légitársaság így el tudja dönteni, akkor nem kellene minden férfit rögtön börtönbe zárni? És pedo ügyekben ne is rendes állami bíróságok ítélkezzenek, hanem stewardess-ek... elvégre ők a felkent szakértői a témának.
A gyerek meg utazzon a szülővel, gyalogoljon, ússzon, de én nem fogok felállni a helyemről. De a legjobb, ha feladják poggyászként a kis taknyot.
@mojoking77: abba nem gondolsz bele, hogy egy idegen gyereket se egy huszonéves férfi, se egy 80 éves öregasszony, se egy huszonéves, gyerektelen, semmihez nem értő sztyuvi nem fog tudni megnyugtatni...
és egy bepánikolt, hisztérikus 40 éves nőt hogy nyugtat meg akárki? mert voltam már tanúja ilyennek
pont ugyanúgy, mint a 8 évest kis taknyot
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.16 20:56:27
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.16 20:58:55
Mielőtt a mai posztot felvezetném, egy gondolat erejéig hadd emlékezzek meg arról, milyen jeles nap a mai a blog életében. Ugyanis egy évvel ezelőtt indult útjára a Határátkelő, azaz születésnapot ünneplünk. Nem szeretném túlragozni, csak egyszerűen megköszönni nektek azt a…..
Nem csak egyes magyar autósok képesek néha bicskanyitogató módon parkolni, a kazah kollégák legalább olyan rosszak, sőt... Bizonyítékunk is van.
Hatalmas népszerűségnek örvend Kazahsztánban egy honlap, a nemes egyszerűséggel csak „Úgy parkoltam, mint egy seggfej" („Я…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.16 19:56:58
Angelo Rotta neve mostanában – mióta a rakpartokat újrakeresztelték –, gyakrabban hangzik el. Az olasz katolikus pap megérdemli, hogy tudjuk ki volt ő. Születésének 140. évfordulója augusztus 9-én volt.
Angelo Rotta elsősorban a második világháborúban mutatott embersége…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.15 22:06:27
@Hell0: Én meggyőződéses ateistaként is felháborító ostobaságnak tartom, hogy valaki a katolikusok bűnének, szégyenének tekinti a zsidóüldözést.
Köze nem volt a katolikusok, protestánsok, muszlimok stb. 99.99%-ának a zsidóüldözéshez.
Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a szentföldi muszlimok szisztematikus irtásáért, a Stern-csoport és más terrorista szervezetek vérengzéseiért, fanatikus amerikai zsidók mecsetek elleni terrorakcióiért sose bánkódnak a zsidók, sőt, hősként ünneplik őket, utcákat neveznek el róluk (Baruch Goldstein ugyebár a mai napig nagy hős a zsidók szemében, bár Izrael állam nyíltan nem áll ki mellette). Továbbá Kun Béla, Szamuely, Gerő, Rákosi, Péter Gábor és a többi kommunista zsidó sem éppen kesztyűs kézzel bánt a leigázott néppel.
Tudom, a győztesek írják a történelmet...
Köze nem volt a katolikusok, protestánsok, muszlimok stb. 99.99%-ának a zsidóüldözéshez.
Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a szentföldi muszlimok szisztematikus irtásáért, a Stern-csoport és más terrorista szervezetek vérengzéseiért, fanatikus amerikai zsidók mecsetek elleni terrorakcióiért sose bánkódnak a zsidók, sőt, hősként ünneplik őket, utcákat neveznek el róluk (Baruch Goldstein ugyebár a mai napig nagy hős a zsidók szemében, bár Izrael állam nyíltan nem áll ki mellette). Továbbá Kun Béla, Szamuely, Gerő, Rákosi, Péter Gábor és a többi kommunista zsidó sem éppen kesztyűs kézzel bánt a leigázott néppel.
Tudom, a győztesek írják a történelmet...
Ha valaki egy, a legfrissebb kollekcióból származó 650 dolláros Lanvin ruhában és 400 dolláros cipőben feszít, az menő. Ha viszont ugyanebben a szettben toporog zavartan egy kislány a macijába kapaszkodva az óvodai beiratkozáson, az garantálja, hogy felnőttkorában legkevesebb a…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.15 18:24:05
Akárhova utazom, mindig igyekszem csak a helyit, az autentikust enni. Még akkor is, ha már unom, vagy eleve nem is nagyon ízlik. Közép-Amerikában például hiába untam már, még akkor is minden reggel babos rizst kértem, amikor már tényleg elmúlt az újdonság varázsa is ennél az eleve nem túl izgalmas…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.15 18:07:34
@samugy63: A brit nőkről azért komolyan nem gondolnám, hogy jók, akármilyen kihívóan, ribisen is öltöznek, a jó nőtől messze állnak.
Nagyok és löttyedtek a dudáik, nagy zsírfejűk és lapos seggük van, de a jó nő az valahogy más kategória.
A bevándorlók, keverékek közt vannak nagyon szépek és formásak, de a 100% British csajok nem jók.
Az persze más kérdés, hogy nagyon könnyen megkaphatóak, én nem tudtam úgy elmenni bulizni, pubozni, hogy egyedül térjek haza. Az angol söröket és a nőket nem tartom jónak, de sose mondtam nemet rájuk. A konyhájuk viszont csapnivaló, de én mindent megeszek, csak ha lehet választani, akkor nem a tradicionális angolt fogom.
A kaja tényleg tud jó lenni, csak az nem brit, hanem indiai, thai, arab, perzsa, japán, kínai, olasz és a többi...
Nagyok és löttyedtek a dudáik, nagy zsírfejűk és lapos seggük van, de a jó nő az valahogy más kategória.
A bevándorlók, keverékek közt vannak nagyon szépek és formásak, de a 100% British csajok nem jók.
Az persze más kérdés, hogy nagyon könnyen megkaphatóak, én nem tudtam úgy elmenni bulizni, pubozni, hogy egyedül térjek haza. Az angol söröket és a nőket nem tartom jónak, de sose mondtam nemet rájuk. A konyhájuk viszont csapnivaló, de én mindent megeszek, csak ha lehet választani, akkor nem a tradicionális angolt fogom.
A kaja tényleg tud jó lenni, csak az nem brit, hanem indiai, thai, arab, perzsa, japán, kínai, olasz és a többi...
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.15 18:11:42
@samugy63: igazad van, kihívóak és buják az angol nők, hatalmas testtel, emlőkkel, akinek ez a típus jön be, annak tényleg paradicsom a UK
és ha isznak kicsit, akkor nem lehet nem ágyba vinni őket
de a jó nő a nem macsó férfiaknak sem a brit tehén jelenti általában
persze én sem hagytam ki egyet sem, ha alkalmam nyílt rá
a konyhájuk is olyan, mint a nőik, az a kevés akinek bejön ez, az szereti, a többi meg fanyalog
én meg mindenevő vagyok
és ha isznak kicsit, akkor nem lehet nem ágyba vinni őket
de a jó nő a nem macsó férfiaknak sem a brit tehén jelenti általában
persze én sem hagytam ki egyet sem, ha alkalmam nyílt rá
a konyhájuk is olyan, mint a nőik, az a kevés akinek bejön ez, az szereti, a többi meg fanyalog
én meg mindenevő vagyok
Mi jut eszetekbe Hollandiáról? A kerékpárok? A kávéházak? A tulipán? A sör? Mai szerzőnk, Hothead régi írónk és kommentelőnk, egyike a legrégibb törzstagoknak (aki egy ideje már követi a blogot, az biztosan emlékszik a Hollandián keresztül Ausztráliába költöző…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.15 12:53:31
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.15 13:09:21
@hothead: pedig hatalmas forgalma van ám a shopoknak, csak éppen a külföldiek, turisták látogatják elsősorban
Nem csak nyerni, ünnepelni is tud napjaink leggyorsabb embere: Usain Bolt a világ egyik legdrágább, 125 ezer dolláros pezsgőjét nyittatta ki.
Három aranyat nyert Londonban Usain Bolt, aki méltóképpen ünnepelte meg a rekordokat a brit főváros egyik legmenőbb night clubjában, a…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.15 12:52:08
@Bádogos Mika: éhező távoli országok nem léteznek így en bloc, vannak szegény emberek és gazdag emberek mindenütt, de egy ország nem éhezhet, mert egy ország az egy politikai egység, minden országban van egy elit, amelyik az ilyen segélyeket szétosztja, ők nyúlják le a 90%-át, a pórnép azt se tudja, hogy valaki átutalt nekik zsetont
amúgy amíg Magyarországon is rengeteg a csóró, addig nem értem miért akarna bárki külföldieken segíteni
a segélyszervezetek meg mind maffia módszerekkel működnek, annyit költenek magukra, hogy a rászorulóknak már alig jut az adományokból
nagy biznisz ez is, mint az önkénteskedés is...
csak a fehér ember olyan buta, hogy ilyenekre pénzt ad
egy arab, kínai sose adakozik Afrikának, ők legfeljebb üzleti alapon közelítenek a szegényebb térségekhez
amúgy amíg Magyarországon is rengeteg a csóró, addig nem értem miért akarna bárki külföldieken segíteni
a segélyszervezetek meg mind maffia módszerekkel működnek, annyit költenek magukra, hogy a rászorulóknak már alig jut az adományokból
nagy biznisz ez is, mint az önkénteskedés is...
csak a fehér ember olyan buta, hogy ilyenekre pénzt ad
egy arab, kínai sose adakozik Afrikának, ők legfeljebb üzleti alapon közelítenek a szegényebb térségekhez
Ha komolyan gondoljuk, hogy Ozora egy a társadalomra veszélyes fesztivál (mi nem gondoljuk azt, lásd a cikk végén), amit fel kell számolni a jog és az állami erőszakmonopólium eszközével, számos kérdés merül fel.
Tudott-e Pintér Sándor és a rendőri vezetés az elmúlt…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.11 22:10:07
a drog tilos, törvénybe ütköző, szóval aki ezek után pampog, az menjen ki Amerikába, ott szervezzen drogos bulit, a szabadság földjén, kap majd érte 70 évet, mert ott nem sokat szórakoznak ám az ilyenekkel
@Kuviklacz: pubikám, nem 450 kommandós volt, akármilyen hatásvadász akarsz is lenni... 400 körüli hatósági személy volt, talpas kisrendőrtől, NAV-os, munkaügyis, ÁNTSZ-es és kommandós összesen volt ennyi
drogos ügyeknél amúgy nem lehet tudni, hogy mi lesz a vége, van rendőr ismerősöm, elmondta, hogy sokszor találnak fegyvereket, szamuráj kardokat, gyerekpornót és egyéb érdekes dolgokat a sok békés drogkereskedőnél
a drograzzia veszélyes műfaj, érdemes megnézni egy DEA rajtaütést az USA-ban videóról, ott sem két körzeti meghízott megy ki, hogy megkérje a patkányokat, hogy legyenek szívesek pár évtizedre rács mögé vonulni, hanem állig felfegyverzett egységek törik, robbantják rá az ajtót a drogosokra
@Kuviklacz: pubikám, nem 450 kommandós volt, akármilyen hatásvadász akarsz is lenni... 400 körüli hatósági személy volt, talpas kisrendőrtől, NAV-os, munkaügyis, ÁNTSZ-es és kommandós összesen volt ennyi
drogos ügyeknél amúgy nem lehet tudni, hogy mi lesz a vége, van rendőr ismerősöm, elmondta, hogy sokszor találnak fegyvereket, szamuráj kardokat, gyerekpornót és egyéb érdekes dolgokat a sok békés drogkereskedőnél
a drograzzia veszélyes műfaj, érdemes megnézni egy DEA rajtaütést az USA-ban videóról, ott sem két körzeti meghízott megy ki, hogy megkérje a patkányokat, hogy legyenek szívesek pár évtizedre rács mögé vonulni, hanem állig felfegyverzett egységek törik, robbantják rá az ajtót a drogosokra
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 15:29:46
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.14 18:03:18
@Taxomükke: igen, ebben igazad van, én egy könnycseppet sem ejtenék az alkohol betiltása esetén, sőt, igencsak előremutató lépésnek tartanám
de attól, hogy az alkoholra tudunk ujjal mutogatni, hogy lám az is milyen káros, még nem kellene más kábító hatású szereket legalizálni
a dohányneműekkel is milyen szépen ki lett cseszve, lassan szépen ki lesznek szorítva mindenhonnan, Amerikában már konkrétan hülyének nézik aki szívja a cigit, ha gyerek mellett teszi, akkor még fel is jelentik
és igazuk is van
egyetértek veled abban, hogy minden drogot tiltani kellene: nikotin, heroin, hasis, kokain, LSD, alkohol
de attól, hogy az alkoholra tudunk ujjal mutogatni, hogy lám az is milyen káros, még nem kellene más kábító hatású szereket legalizálni
a dohányneműekkel is milyen szépen ki lett cseszve, lassan szépen ki lesznek szorítva mindenhonnan, Amerikában már konkrétan hülyének nézik aki szívja a cigit, ha gyerek mellett teszi, akkor még fel is jelentik
és igazuk is van
egyetértek veled abban, hogy minden drogot tiltani kellene: nikotin, heroin, hasis, kokain, LSD, alkohol
Mily meglepő, hogy, Norvégiában található ez a nem mindennapi létesítmény a Fengsel Halden börtön. A tervezők mindent megtettek, hogy hasonlítson a külvilágra, mert így könnyebb lehet a raboknak a visszaintegrálódás a társadalomba. Van itt LCD TV, kerámiával burkolt…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.13 17:30:54
@Nick Leeson: szerintem meg amit te írsz, az nem igaz
akit kitesznek a cégtől sikkasztás miatt, azt ugyanúgy vissza is vehetik, ha a cég úgy gondolja, hogy meg akar/tud bízni egy ilyen emberben
ha más céghez pályázik, akkor is simán felveszik, ha nekik nem gáz, hogy egy volt sikkasztó az illető
nem a böris múlt, hanem a sikkasztás miatt nem fogják szívesen látni az ilyen embert normális cégeknél
mondjuk azután, hogy egy évi fizetését elsikkasztotta, ne legyen sehol középvezető, de ez a személyes véleményem, lehet elmenni beosztottnak is, abba se hal bele senki, van élet és munkahely a vezető pozíciók alatt is...
egyszerű a recept: nem kell lopni, sikkasztani, emberek milliói nem teszik, nehogy már az legyen a normális, ha valaki nem normális
amerikai munkatapasztalatom alapján állíthatom, hogy a fejlett világban egy pohár vizet sem lophatsz, sikkaszthatsz el, nem bocsánatos bűn, akármilyen indokkal követed el
engem hidegen hagyna, hogy milyen anyagi gondok miatt adja a fejét bűnözésre és nem csak az általad szarnak nevezett országban van ez így, hanem bizony az egész világon
a te hozzáállásod alapján minden bűnre lenne tuti kibúvó
akit kitesznek a cégtől sikkasztás miatt, azt ugyanúgy vissza is vehetik, ha a cég úgy gondolja, hogy meg akar/tud bízni egy ilyen emberben
ha más céghez pályázik, akkor is simán felveszik, ha nekik nem gáz, hogy egy volt sikkasztó az illető
nem a böris múlt, hanem a sikkasztás miatt nem fogják szívesen látni az ilyen embert normális cégeknél
mondjuk azután, hogy egy évi fizetését elsikkasztotta, ne legyen sehol középvezető, de ez a személyes véleményem, lehet elmenni beosztottnak is, abba se hal bele senki, van élet és munkahely a vezető pozíciók alatt is...
egyszerű a recept: nem kell lopni, sikkasztani, emberek milliói nem teszik, nehogy már az legyen a normális, ha valaki nem normális
amerikai munkatapasztalatom alapján állíthatom, hogy a fejlett világban egy pohár vizet sem lophatsz, sikkaszthatsz el, nem bocsánatos bűn, akármilyen indokkal követed el
engem hidegen hagyna, hogy milyen anyagi gondok miatt adja a fejét bűnözésre és nem csak az általad szarnak nevezett országban van ez így, hanem bizony az egész világon
a te hozzáállásod alapján minden bűnre lenne tuti kibúvó
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.13 17:32:46
@bagir: az orosz fekete delfin egyáltalán nem keményebb, mint mondjuk egy amerikai maximum security börtön, csak szeretnek parádézni az oroszok a külföldi stábok előtt AK-kal a kezükben, de hidd el, hogy egy amerikai böri is van olyan rossz, mint a fekete delfin
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.13 18:13:47
@sírjatok: @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nem igaz, hogy a rabokat nem a körülményeik zavarják, csak a bezártság ténye
gondolja bele egy dél-amerikai nyomortanya börtönbe, vagy Magyarországon a régi veszprémi várbörtönre, kecskeméti "luxus" börtönbe, ahova csak kivételezettek kerülnek
a visszaesés meg sokban függ az elkövetett bűncselekménytől: egy sima közlekedési nem biztos, hogy vissza fog esni, egy drogos már valószínű, egy karrier bűnöző, aki életében mást se akart csinálni, csak lopni, rabolni és ebből jól megélni meg szinte biztosan vissza fog esni
ha lecsuknak egy algériait Norvégiában, a büntetés letöltése után mondjuk kiutasítják, akkor ő már soha nem fog visszaesni Norvégiában... Algériában, vagy máshol a Európában meg elég valószínű, hogy igen, mert semmihez nem ért
az átlag norvég sittes meg kap valami munkát a böri után, amiből kényelmesen megél, így könnyebben belátja, hogy nem érdemes visszaesni
egy olyan csóró országban, ahol a kinti népességnek sincs munkája, a visszaesés is valószínűbb, mert egy frissen szabadult tuti nem fog tudni elhelyezkedni
a börtönkörülményeknek nem sok köze van szerintem a visszaeséshez szerintem, inkább az egyén hozzáállásának és a szabadulás utáni megélhetési esélyeinek
gondolja bele egy dél-amerikai nyomortanya börtönbe, vagy Magyarországon a régi veszprémi várbörtönre, kecskeméti "luxus" börtönbe, ahova csak kivételezettek kerülnek
a visszaesés meg sokban függ az elkövetett bűncselekménytől: egy sima közlekedési nem biztos, hogy vissza fog esni, egy drogos már valószínű, egy karrier bűnöző, aki életében mást se akart csinálni, csak lopni, rabolni és ebből jól megélni meg szinte biztosan vissza fog esni
ha lecsuknak egy algériait Norvégiában, a büntetés letöltése után mondjuk kiutasítják, akkor ő már soha nem fog visszaesni Norvégiában... Algériában, vagy máshol a Európában meg elég valószínű, hogy igen, mert semmihez nem ért
az átlag norvég sittes meg kap valami munkát a böri után, amiből kényelmesen megél, így könnyebben belátja, hogy nem érdemes visszaesni
egy olyan csóró országban, ahol a kinti népességnek sincs munkája, a visszaesés is valószínűbb, mert egy frissen szabadult tuti nem fog tudni elhelyezkedni
a börtönkörülményeknek nem sok köze van szerintem a visszaeséshez szerintem, inkább az egyén hozzáállásának és a szabadulás utáni megélhetési esélyeinek
Miután eladni nem sikerült (13 millió dollár azért nem kis összeg), az Osbourne-házaspár úgy döntött, havi 50 ezer dollárért inkább kiadja a hatalmas Los Angeles-i otthont.
Tavaly júliusban hirdette meg eladásra a Hidden Hills-i házat Ozzy és Sharon Osbourne, de nem jártak…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 21:53:21
OZORA - szemtanú beszámolója
a dombrol néztem végig ahogy legalább 15 busznyi embert visznek
és nem bántak ám késztyüs kézzel
hát peti én le voltam döbbenve
a paradicsom pokol lett
és elbaszták az egészet
haza is jöttem reggel
simán mehetnek holnap is akár
és még 1…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 15:42:55
@tibimisi: én pl. 100%-ban betartom a törvényeket... lehet, hogy hülyének nézel ezért, de nekem így kényelmesebb, így lettem nevelve
ha mégis megszegnék egy jogszabályt, akkor nem sírnék utólag és nem kerekítenék ekkora hisztit azért, mert a hatóság teljesen jogszerűen, a fennálló törvények alapján egy nekem személyesen nem kedvező határozatot, ítéletet hoz
érdekes, hogy a drogosok mindig csak akkor képesek pampogni, amikor a törvényeket betartva és betartatva elkapják őket a hatóságok
ha férfi lennél, akkor vállalnád a tetteid következményeit
de csak picsogni tudsz
tudod a polgári engedetlenség arról szól, hogy ha szembe mész a jogszabályokkal, akkor azért vállalod a következményeket, nem a kibúvót keresed (lásd Gandhi)
de ti drogosok nem vagytok erre képesek, csak a hiszti meg a vergődés megy
ha mégis megszegnék egy jogszabályt, akkor nem sírnék utólag és nem kerekítenék ekkora hisztit azért, mert a hatóság teljesen jogszerűen, a fennálló törvények alapján egy nekem személyesen nem kedvező határozatot, ítéletet hoz
érdekes, hogy a drogosok mindig csak akkor képesek pampogni, amikor a törvényeket betartva és betartatva elkapják őket a hatóságok
ha férfi lennél, akkor vállalnád a tetteid következményeit
de csak picsogni tudsz
tudod a polgári engedetlenség arról szól, hogy ha szembe mész a jogszabályokkal, akkor azért vállalod a következményeket, nem a kibúvót keresed (lásd Gandhi)
de ti drogosok nem vagytok erre képesek, csak a hiszti meg a vergődés megy
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 16:57:50
@Mrs. Jackman: a társadalomból kivonulni senkinek sem kell, ha elfogadja a játékszabályokat, vagy amennyiben elkapják, akkor a negatív jogkövetkezményeket
érdekes, hogy én képes vagyok úgy élni, hogy senki nem találhat az életvitelemben olyat, amivel kikezdhet, vagy büntethet
nem olyan nehéz, csak normális helyen, normális értékrenddel kell felnőni
ez sok drogosnak nem jött össze úgy látom
érdekes, hogy én képes vagyok úgy élni, hogy senki nem találhat az életvitelemben olyat, amivel kikezdhet, vagy büntethet
nem olyan nehéz, csak normális helyen, normális értékrenddel kell felnőni
ez sok drogosnak nem jött össze úgy látom
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 17:04:52
@rkazinczy: úgy fejezném én ezt ki, ahogy Gandhi is mondta: a polgári engedetlenség lényege, hogy vállalod a jogkövetkezményeket a tetteidért, ha azok direkt ellentétesek a törvényekkel
szóval lehet tüntetni, hőbörögni, drogozni, pedofilkodni, csak utána nem szabad hőzöngeni
lehet feszegetni a rendszer határait, de amikor kattan a bilincs, akkor be kell vonulni a sittre
a törvényeket be kell tartani, ennyi
nem kell elszívnom drogokat, hogy támogassam a drogtilalmat, nem kell adót csalnom, hogy támogassam a büntetését, nem kell embert ölnöm, kocsit lopnom, drogot termesztenem hogy belássam, hogy helyes a Btk.
1956-ban ha azt mondják, hogy be van tiltva a tüntetés, akkor nem tudom mit tettem volna, de egy szavam sem lehet azután, ha a törvények alapján pofán rúgnak
vállalom a felelősséget a tetteimért, amit egy drogos sose akar megtenni
szóval lehet tüntetni, hőbörögni, drogozni, pedofilkodni, csak utána nem szabad hőzöngeni
lehet feszegetni a rendszer határait, de amikor kattan a bilincs, akkor be kell vonulni a sittre
a törvényeket be kell tartani, ennyi
nem kell elszívnom drogokat, hogy támogassam a drogtilalmat, nem kell adót csalnom, hogy támogassam a büntetését, nem kell embert ölnöm, kocsit lopnom, drogot termesztenem hogy belássam, hogy helyes a Btk.
1956-ban ha azt mondják, hogy be van tiltva a tüntetés, akkor nem tudom mit tettem volna, de egy szavam sem lehet azután, ha a törvények alapján pofán rúgnak
vállalom a felelősséget a tetteimért, amit egy drogos sose akar megtenni
..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 14:22:46
Lassan közeledik az új tanév, de ma nem ezért foglalkozunk az angliai oktatással, hanem mert Ottilia olyan írást küldött, ami szerintem igen sok kérdést felvet, miközben jó párat meg is válaszol – legalábbis nekem. Mai szerzőnk angol szakos diplomával, öt év otthoni tapasztalat…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 13:33:16
@Bilbo: hát igen, ez a szaktantárgyhoz nem értő pedagógus, aki végig bullshiteli az interjút, az interjúztatót meggyőzi, közben nem tudom mit fog átadni a diákjainak...
mert irodalomból, történelemből még egy kis utánjárással fel tudja hozni magát valaki olyan szintre, hogy aztán gyerekeknek előadja, de fizikából, kémiából, matematikából komoly problémákat okozhat később egy felkészületlen, a szaktantárgyhoz nem értő tanár
én nagyon nem örülnék, ha a gyerekemet ilyen tanerő okítaná természettudományokból
nem csak lelkesnek kell lenni, de bizonyos dolgokhoz bizony érteni is kell, különben később ezek az elmismásolt dolgok visszaütnek
mondjuk nekem egyetemi végzettségű matek tanárom volt már általános iskolában is, középiskolában meg több egyetemi óraadó tanár is tanított földrajzból, kémiából, és a magas színvonalú képzésnek nem láttam kárát
persze a lelkünk pátyolgatására kevesebb figyelmet fordítottak, de legalább megtanultuk azt, ami később az egyetemen is jól jött
mert irodalomból, történelemből még egy kis utánjárással fel tudja hozni magát valaki olyan szintre, hogy aztán gyerekeknek előadja, de fizikából, kémiából, matematikából komoly problémákat okozhat később egy felkészületlen, a szaktantárgyhoz nem értő tanár
én nagyon nem örülnék, ha a gyerekemet ilyen tanerő okítaná természettudományokból
nem csak lelkesnek kell lenni, de bizonyos dolgokhoz bizony érteni is kell, különben később ezek az elmismásolt dolgok visszaütnek
mondjuk nekem egyetemi végzettségű matek tanárom volt már általános iskolában is, középiskolában meg több egyetemi óraadó tanár is tanított földrajzból, kémiából, és a magas színvonalú képzésnek nem láttam kárát
persze a lelkünk pátyolgatására kevesebb figyelmet fordítottak, de legalább megtanultuk azt, ami később az egyetemen is jól jött
Lehet mondani, hogy a törvény rossz, de amíg érvényben van, be kell tartani.
Nem igazán értem a tiltakozók problémáját. A tudósítások szerint az ozorai pszichedelikus bulin a publikum nyíltan, bódéban árusított és vásárolt illegális kábítószereket, a rendőrség pedig…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 12:59:21
A drog tiltása ellen lehet tiltakozni, de a fennálló törvényeket mindig be kell tartani, szóval aki drogos, az menjen szépen a börtönbe.
Aki nem tartja be a törvényeket, az bűnhődjön. Közben meg lehet az LMP-re, mint új SZDSZ-re szavazgatni, hátha ők majd liberalizálják a kábítószereket.
@almodhi: Igen, régen a kisgyerekeket is ópiumos, mákonyos lekvárral nyugtatták, mégsem mondanám, hogy az a követendő példa. Szóval azért, mert valaha legális volt, nem kellene káros szereket újra terjeszteni.
A kassai gettó idekeverése meg teljesen hülyeség a részedről.
Aki meg azzal jön, hogy az alkohol is káros, mégis szabadon hozzáférhető, annak hadd mondjam el, hogy én sem helyeslem az alkoholfogyasztást, de csak azért, mert tudsz mutogatni egy másik káros, de legális szerre, még nem jogosít fel arra, hogy egy jelenleg illegális szert fogyassz.
Aki nem tartja be a törvényeket, az bűnhődjön. Közben meg lehet az LMP-re, mint új SZDSZ-re szavazgatni, hátha ők majd liberalizálják a kábítószereket.
@almodhi: Igen, régen a kisgyerekeket is ópiumos, mákonyos lekvárral nyugtatták, mégsem mondanám, hogy az a követendő példa. Szóval azért, mert valaha legális volt, nem kellene káros szereket újra terjeszteni.
A kassai gettó idekeverése meg teljesen hülyeség a részedről.
Aki meg azzal jön, hogy az alkohol is káros, mégis szabadon hozzáférhető, annak hadd mondjam el, hogy én sem helyeslem az alkoholfogyasztást, de csak azért, mert tudsz mutogatni egy másik káros, de legális szerre, még nem jogosít fel arra, hogy egy jelenleg illegális szert fogyassz.
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.12 13:02:03
@Makkasz: te ágálsz itt a jogszabályoknak megfelelő intézkedés ellen, közben ha nem a jogszabályoknak megfelelően intézkednének a rendőrök, akkor lenne okod sírni
nem számít a jogszerűség, amíg az a drogozásban, devianciában, bűnözésben akadályoz... nagyon érdekes hozzáállás
nem számít a jogszerűség, amíg az a drogozásban, devianciában, bűnözésben akadályoz... nagyon érdekes hozzáállás
A tegnapi nagyszerű törökországi poszt után fokozzuk a tempót és a távolságot, mai úticélunk ugyanis a világ egyik legbiztonságosabb, legtisztább (felmossák az utcakövet!) állama, valóságos adóparadicsom, ahol rend van és fegyelem, alacsony adók – és persze mindennek a…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.11 21:35:33
@igazságos: Igen, ez a poszt nekem is azért szimpatikusabb, mint a többi, mert nem azzal foglalkozik, hogy egyoldalúan pozitívan fesse le a célországot, meg ekézze az otthon maradtakat.
Közben én is ismerek tucatnyi magyart, főleg nőket, akik úgy kerültek ki külföldre, hogy befeküdtek egy gazdag német szemészorvos, amerikai üzletember, norvég orvostanhallgató, brit szállodatulajdonos stb. ágyába. És pár év kint tartózkodás után már úgy adják elő a sikertörténetüket, mint akik tehetségüknek, meg kivételes szakértelmüknek köszönhetően jutottak egyről a kettőre és előadják a dámát, mikor a hazalátogatás alkalmával összefutnak régi ismerősökkel.
A protekció bizony külföldön is számít, hogy ki ajánl be, ki telefonál oda... én Norvégiában tapasztaltam, pedig az aztán egy bezzeg ország.
Közben én is ismerek tucatnyi magyart, főleg nőket, akik úgy kerültek ki külföldre, hogy befeküdtek egy gazdag német szemészorvos, amerikai üzletember, norvég orvostanhallgató, brit szállodatulajdonos stb. ágyába. És pár év kint tartózkodás után már úgy adják elő a sikertörténetüket, mint akik tehetségüknek, meg kivételes szakértelmüknek köszönhetően jutottak egyről a kettőre és előadják a dámát, mikor a hazalátogatás alkalmával összefutnak régi ismerősökkel.
A protekció bizony külföldön is számít, hogy ki ajánl be, ki telefonál oda... én Norvégiában tapasztaltam, pedig az aztán egy bezzeg ország.
Megbeszéltem öreg Biszbasz barátommal, hogy idén Magyarországon nézzük az olimpiát. Biszbaszról annyit kell tudni, hogy elég messziről érkezett, az ókori Görögországból, régen nagy sportoló volt. Szimpatikus srác, tetszenek neki a magyar lányok, Budapest fantasztikus, és azok a…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.11 13:31:35
Egy normális jogállamban a rendőrség szerepe arra kellene, hogy korlátozódjon, hogy a társadalmi normák felett őrködjön. A törvények betartatása és az ésszerűség egymást átölelve kellene, hogy érvényesüljön cselekedeteikben. Ozora. Lehet hallani az ozorai fesztről ezt-azt.…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.10 17:23:18
@ViKtOr: mondod te, aki sose lesz vezető beosztásban...
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.10 17:36:49
@DirtyHarry: Az, hogy Dánia gazdag és az emberek boldogok olyan társadalmi környezetben valósult meg, ahol a drogok tilosak voltak.
A csóró hollandok is a nagy jólétben, liberalizmusban engedélyezték a könnyű drogokat, most meg nem győznek visszatáncolni.
Az, hogy egy nép gazdag és boldog, nem jelenti azt, hogy helyesen meg tud ítélni ilyen kérdéseket.
Nem a drog kérdés miatt boldogok ám a hollandok és a dánok, norvégok sem, hanem az átlátható, jól szervezett társadalom és a mérhetetlen gazdagság miatt.
Ha a drog liberalizációja hozná el a jólétet és a boldogságot, akkor az őserdei, kolumbiai, perui koka és marijuana termesztők lennének a legboldogabbak a világon, hiszen ők annyit szívnak, amennyit akarnak. Meg a Jamaica lenne a legboldogabb leggazdagabb hely a földön, amikor ott jártam turistaként, akkor egy elég kopár, szervezetlen országot láttam csak.
Amúgy Dániában és Svédországban hamarosan úgyis kikiáltják az emirátust a bevándorlók, sharia meg minden, amit akarsz... akkor majd lesz liberalizáció :P
A csóró hollandok is a nagy jólétben, liberalizmusban engedélyezték a könnyű drogokat, most meg nem győznek visszatáncolni.
Az, hogy egy nép gazdag és boldog, nem jelenti azt, hogy helyesen meg tud ítélni ilyen kérdéseket.
Nem a drog kérdés miatt boldogok ám a hollandok és a dánok, norvégok sem, hanem az átlátható, jól szervezett társadalom és a mérhetetlen gazdagság miatt.
Ha a drog liberalizációja hozná el a jólétet és a boldogságot, akkor az őserdei, kolumbiai, perui koka és marijuana termesztők lennének a legboldogabbak a világon, hiszen ők annyit szívnak, amennyit akarnak. Meg a Jamaica lenne a legboldogabb leggazdagabb hely a földön, amikor ott jártam turistaként, akkor egy elég kopár, szervezetlen országot láttam csak.
Amúgy Dániában és Svédországban hamarosan úgyis kikiáltják az emirátust a bevándorlók, sharia meg minden, amit akarsz... akkor majd lesz liberalizáció :P
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.11 13:23:47
@soproni1: pubikám, hol szerezted a jogi diplomádat?
Mert gyorsan add vissza, ugyanis még azzal sem vagy tisztában, hogy mi a bűncselekmény fogalma.
Abban nem szerepel, hogy sértettnek kell lennie...
van több megközelítés is, de a sértett sehol nem szerepel:
tényállásszerű, jogellenes és bűnös cselekmény
vagy
társadalomra veszélyes, büntetni rendelt cselekmény
Mert gyorsan add vissza, ugyanis még azzal sem vagy tisztában, hogy mi a bűncselekmény fogalma.
Abban nem szerepel, hogy sértettnek kell lennie...
van több megközelítés is, de a sértett sehol nem szerepel:
tényállásszerű, jogellenes és bűnös cselekmény
vagy
társadalomra veszélyes, büntetni rendelt cselekmény
Országunkat messze elkerüli a válság - legalábbis erre utalnak egyes, költségvetési gazdálkodásunkat reprezentáló hírek. A kiadásokból nem látszik, hogy hazánkban csökkenő tendenciát mutat a reálbér és a fogyasztás és százezrek érzik úgy, ebben az országban már nem…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.08 15:31:14
@komplikato: szerintem azzal mindenképpen csak jobban jár a magyar munkanélküli, ha Németországba küldik ki melózni, nem pedig itthon kap egy sárga mellényt és seprűt, aztán mímelheti a munkát évente 30 napon át a segélyért
az más kérdés, hogy a magyarok 90%-a alkalmatlan mindenféle munkavégzésre, pláne külföldön
az más kérdés, hogy a magyarok 90%-a alkalmatlan mindenféle munkavégzésre, pláne külföldön
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.08 15:33:19
@A csótány is ember: az a nem normális, hogy nulla teljesítményért a versenyszférát meghaladó juttatásokat kapnak az állami alkalmazottak és a vezetők
az a társadalom beteg, ahol a ténylegesen termelő versenyszférában dolgozók helyett az állami alkalmazottak élnek jobban
az a társadalom beteg, ahol a ténylegesen termelő versenyszférában dolgozók helyett az állami alkalmazottak élnek jobban
Érdekes írás a mai, mert szerzője, Ádám úgy ment ki Angliába, hogy a szakmájában fog elhelyezkedni és ebből nem is engedett – no és persze a megfelelő anyagi háttér is a rendelkezésére állt.. Két hónap után úgy tűnik, megérte ragaszkodni az eredeti…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.08 14:37:43
Nekem is az tűnt fel, hogy a posztoló nő ismerőse, rokonai beáldozták magukat, mert neki derogált elmenni dolgozni akármit, ami mellett ugyanúgy elküldhetett volna pár CV-t naponta és megfelelő állás esetén otthagyhatta volna a picsába.
Az ilyen férfi nem férfi a szememben, csak egy nagy here.
Közben a párja meg ne csináljon karriert, mert az a férfi kiváltsága.
@Eltévelyedés: Mondjuk az sem igaz, így ahogy leírod, hogy jogi munkát nem talál külföldi, rengeteg külföldi jogász is van Magyarországon, akik alig ismerik a magyar jogot, de mégis nagy nemzetközi irodáknál vannak, mert az európai, kontinentális jog nagyon egy rugóra jár, könnyű az egyiket a másik után megtanulni, mióta meg unió van, azóta szabad az átjárás, az uniós jog mindenkire vonatkozik. Nyilván ezek a nagy jogászok nem a te tyúkpereidet fogják vinni, hanem magyar ügyvédek munkáját segítik, koordinálják.
Ismerek ilyen holland, német, brit jogászokat biztosítóknál, bankoknál, külker cégeknél is, nem csak ügyvédi irodákban.
És láss csodát, nem magyarul, hanem angolul és németül beszélnek a munkahelyen a sok nemzet jogászai.
És ismerek olyan magyar jogászt, aki kiment Németországba államigazgatásba dolgozni, egyszerűen mert tudott németül, szívesen várták, a német jogot a magyar után megérteni sem kell, közös tőről fakad. És olyat is tudok, aki Hollandiában végzett egy 2 éves jogi mastert a magyar jogi diplomája után és kint él most is, nagyon jól. Sőt Lengyelországba szakadt magyar jogászt is ismerek, mondjuk ő nem ügyvéd, hanem egy Lengyelországban működő német banknál jogtanácsos, nem magyarul beszél ő sem az irodájában.
Nyilván jogász szakmában kisebb a vándorlás, mert a nyelv sokkal jobban akadályozza a beilleszkedést, munkavégzést. De ma már korántsem olyan szűkek a lehetőségek.
Egy mérnök is hiába tudja a magyar eljárásokat, szabványokat, ha kikerül Angliába, újra kell tanulnia. A jog sem megtanulhatatlan, sőt, egy szint után már több a közös a jogrendszerekben, mint a különbség. Csak ahhoz el kell jutni arra a szintre.
Még annyit, hogy van nem egy magyar ügyvéd, akik be vannak jegyezve a New York-i ügyvédi kamarába is... nem véletlenül.
Az ilyen férfi nem férfi a szememben, csak egy nagy here.
Közben a párja meg ne csináljon karriert, mert az a férfi kiváltsága.
@Eltévelyedés: Mondjuk az sem igaz, így ahogy leírod, hogy jogi munkát nem talál külföldi, rengeteg külföldi jogász is van Magyarországon, akik alig ismerik a magyar jogot, de mégis nagy nemzetközi irodáknál vannak, mert az európai, kontinentális jog nagyon egy rugóra jár, könnyű az egyiket a másik után megtanulni, mióta meg unió van, azóta szabad az átjárás, az uniós jog mindenkire vonatkozik. Nyilván ezek a nagy jogászok nem a te tyúkpereidet fogják vinni, hanem magyar ügyvédek munkáját segítik, koordinálják.
Ismerek ilyen holland, német, brit jogászokat biztosítóknál, bankoknál, külker cégeknél is, nem csak ügyvédi irodákban.
És láss csodát, nem magyarul, hanem angolul és németül beszélnek a munkahelyen a sok nemzet jogászai.
És ismerek olyan magyar jogászt, aki kiment Németországba államigazgatásba dolgozni, egyszerűen mert tudott németül, szívesen várták, a német jogot a magyar után megérteni sem kell, közös tőről fakad. És olyat is tudok, aki Hollandiában végzett egy 2 éves jogi mastert a magyar jogi diplomája után és kint él most is, nagyon jól. Sőt Lengyelországba szakadt magyar jogászt is ismerek, mondjuk ő nem ügyvéd, hanem egy Lengyelországban működő német banknál jogtanácsos, nem magyarul beszél ő sem az irodájában.
Nyilván jogász szakmában kisebb a vándorlás, mert a nyelv sokkal jobban akadályozza a beilleszkedést, munkavégzést. De ma már korántsem olyan szűkek a lehetőségek.
Egy mérnök is hiába tudja a magyar eljárásokat, szabványokat, ha kikerül Angliába, újra kell tanulnia. A jog sem megtanulhatatlan, sőt, egy szint után már több a közös a jogrendszerekben, mint a különbség. Csak ahhoz el kell jutni arra a szintre.
Még annyit, hogy van nem egy magyar ügyvéd, akik be vannak jegyezve a New York-i ügyvédi kamarába is... nem véletlenül.
A Pussy Riot punkbanda elleni büntetőeljárás ország-világ előtt lejáratja az orosz igazságszolgáltatást: vajon miért rezeltek be a Kreml hatalmas urai három huszonéves lánytól? A Putyin vezette félázsiai rezsim egyre idegesebben reagál a kritikára, ez pedig nem az erő, hanem a…..
Madárfejű Lajcsika (törölt)
2012.08.08 11:23:59
A vallásgyalázás pedig nem szép dolog, bár én ateista vagyok, de ennek ellenére elítélem az ilyen gyűlöletkeltésre alkalmas megmozdulásokat.
Persze a TASZ és a többi jogvédő szerint keresztény templomban gyalázkodni, hőbörögni szabad, sőt kívánatos, de mondjuk egy mecsetben, vagy zsinagógában huligánkodni gondolom már nem illik. Sőt, utóbbiak fejére a TASZ maga kérne halálbüntetést...
Oroszországban egy szélsőségesen emberellenes rendszer gyalázta meg a templomokat kb. 70 éven át, érthető, hogy nem hunynak szemet az ilyen cselekmények felett.
Az meg, hogy Putyin diktátor-e, nem a mi dolgunk eldönteni. Majd pár évtized múlva a történelem ítélkezik felette is.
Sok rosszabb rendszer létezik a világon az orosznál.
@esoutankoponyeg: a boszorkányüldözés nem keresztény helyeken is megvan, megvolt, amúgy meg a boszorkányperek nagyon el vannak ám túlozva, koránt sem érintettek annyi embert, mint azt ma hisszük
a kor világi háborúi sokkal több áldozatot követeltek
Persze a TASZ és a többi jogvédő szerint keresztény templomban gyalázkodni, hőbörögni szabad, sőt kívánatos, de mondjuk egy mecsetben, vagy zsinagógában huligánkodni gondolom már nem illik. Sőt, utóbbiak fejére a TASZ maga kérne halálbüntetést...
Oroszországban egy szélsőségesen emberellenes rendszer gyalázta meg a templomokat kb. 70 éven át, érthető, hogy nem hunynak szemet az ilyen cselekmények felett.
Az meg, hogy Putyin diktátor-e, nem a mi dolgunk eldönteni. Majd pár évtized múlva a történelem ítélkezik felette is.
Sok rosszabb rendszer létezik a világon az orosznál.
@esoutankoponyeg: a boszorkányüldözés nem keresztény helyeken is megvan, megvolt, amúgy meg a boszorkányperek nagyon el vannak ám túlozva, koránt sem érintettek annyi embert, mint azt ma hisszük
a kor világi háborúi sokkal több áldozatot követeltek
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Miért nem képesek már leállni a zsidók a bűnbakkereséssel? (Jó, tudom pénz...)
Ha találnak még egy meghurcolható öreget, akkor már nem is fog rájuk csúnya szemmel nézni a világ a palesztinok ellen elkövetett népirtás és országrablás miatt?
A magyarok is megkereshetnék a törököket egy kis kárpótlásért, vagy a mongolokat... vagy a szlovákokat, szerbeket, románokat.
De ilyet csak a kiválasztott népnek szabad.
Aki meg Tiso-t és Horthy-t összemossa, az nem tanult történelmet. Tiso-t kb Szálasi mellé lehet állítani. Abból is látszik ez, ahogy a szövetségesek bántak Horthyval. Ők is tudták, hogy nem bűnös, nem követett el háborús bűnöket, ezért sem ítélték el soha.
Pedig akkoriban azt is felkötötték, akire csak egy vörös rámutatott. Jugoszláviában meg vagy 70000 magyart és németet mészároltak le bestiális kegyetlenséggel. A Benes dekrétumok meg továbbra is érvényben vannak.
A szlovák nemzeti felkelésről meg annyit, hogy részben a helyi németség kiirtására irányult... elég tipikus.
A felkelés megítélése amúgy is elég vitatott. A szlovák hadsereg jórészt a nácikkal tartott és ők maguk verték le a felkelést német segítséggel, szóval azt állítani, hogy a szlovákok egységesen támogatták volna a felkelést, egyszerű hazugság. Jórészt valójában nem támogatták.