Adatok
Kikkoman
0 bejegyzést írt és 92 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A múlt héten elég alaposan megtárgyaltuk, ki honnan merít inspirációt, ha van rá módja. Szóba került itt a képzőművészeti alkotásoktól kezdve a könyveken, zenén át egészen az addictig (amire nagyon büszke vagyok) sok minden. A kommentekben azonban sokan jelezték, hogy menet…..
Kikkoman
2009.08.31 10:09:13
Én egy lélektelen, sőt lélekölő irodában dolgozom. Klasszik box rendszer, mindenkit látsz, mindenkit hallasz, gondolkodni reménytelen. Ara elvileg ott a tárgyaló, de ha ott már van valaki, akkor szevasz. Nem tudom melyik a rosszabb. Egy lepukkant régi, vagy egy lelektelenül berendezett új.
Ezen a héten a blogot a Reklámkonferencia támogatja, ami számomra már önmagában is hírértékű. Na nem mintha a XXI. század csodája lenne ez a blog, csak valahogy a Reklámszövetség és az addict egy helyen, kicsit olyannak tűnt mint Figo a Szentkirályi reklámban. Így aztán…..
A nemzetközi kampánnyal összhangban itthon is valami nagyszabású megmozdulásra készül a T-Mobile. A múltkor már volt szó a magenta multi londoni flashmob akciójáról, amelynek keretében egy kisebb hadseregnyi ember perdült táncra a Liverpool streeten. Ha a Megatánc kiesői nem is…..
Kikkoman
2009.01.29 11:21:18
A hazai reklámképzés színvonaláról általában eltérnek a vélemények. Vannak, akik szerint színvonaltalan és felszínes, és vannak, akik szerint pedig egyáltalán nem is létezik. Ha account oldalra készülünk, még csak-csak össze lehet csipegetni valami kis tudást, viszont…..
Kikkoman
2009.01.20 10:14:26
Egy reklám láttán sokakban merülhet fel a kérdés, miért éppen ezzel a filmmel reklámozták az adott terméket, és miért nem valami egészen mással? Miért éppen Figo rúgta a lasztit a Szentkirályi szpotban, és miért nem mondjuk Pitti Katalin? Miért épp Robin Hood és Rózsa…..
Hónapokkal ezelőtt indult el a Humanitarian Lion elnevezésű civil kezdeményezés, ami arra akarja rábírni a legjelentősebb reklámverseny, a Cannes Lion szervezőit, hogy hozzanak létre egy ilyen nevű, társadalmi célú kategóriát. Ezzel akarják kényszeríteni a világ nagy kreatív…..
Kikkoman
2009.01.05 09:50:26
David Beckham és a Pepsi útjai 10 év után elválnak egymástól. Ez a borzalmas hír futott körbe a világsajtóban az elmúlt napokban, még az egyik legtekintélyesebb reklámszakmai folyóirat, az AdAge is erről cikkezett erről, feltéve a sokakat foglalkoztató kérdést, hogy ez az…..
Első hallásra elég furcsának tűnhet, hogy John Lennon egy 2008-as reklámban szerepel, de még másodikra is csak hülyén néz az ember. John barátunk nem egy gerillaakciónak köszönhetően került a filmbe, hanem Yoko Ono hozzájárulásával, aki úgy érezte, hogy sok reklámcélú…..
Tulajdonképpen kézenfekvő ötlet a cappuccino tetején reklámozni, hiszen ha egyszer már úgyis készítenek különféle díszeket a tejhab tetejére, miért ne lehetne ezt egy reklámüzenet átadására is felhasználni. Nem kell hozzá nagy felhajtás, csak egy szimpla sablon, amin…..
Feltételezett ügyfél: Reál ÉlelmiszerFeltételezett Brief: Szia Edó! Stratégiai szinten ugyebár régóta beszélünk róla, hogy szeretnénk jobban rámenni az ún "elhanyagolt véleményvezér -mikroszegmensekre" (EVVMS). Csak ugye az volt a kérdés, hogy milyen…..
Férfinak jobb lenni vagy nőnek? Ha egy sörreklámról van szó, ez nem is lehet kérdés. Pláne, hogy ez tényleg így van. Hiszen mennyivel egyszerűbb a férfiak élete! Vegyük például az öltözködést. Egy nő képes órákat eltölteni a ruhásszekrény előtt a különböző…..
Kikkoman
2008.12.20 13:13:59
Nem akarok demagóg lenni - bár épp arra készülök - de amikor valaki úgy általában mond véleményt a reklámokról, és azok káros, mindenhonnan kiirtani való létezéséről, akkor szívesen megmutatnék neki néhány kampányt, amelyekért nagy kár lett volna, ha nem készülnek el.…..
Kikkoman
2008.11.11 15:45:06
Az addict annak idején, azaz kicsit több mint egy éve egy bohókás kis ötletként, egy játékos próbálkozásként indult, ezért őszintén szólva nem is fektettem különösebb hangsúlyt arra, hogy nézzen ki a blog. A magam szerény fotosopper tudását és a minimálisnál is kisebb…..
A múlt héten azt szondáztuk meg köztetek, hogy szerintetek van-e értelme a blogokban hirdetni. Engem nagy örömmel töltött el a szavazás végeredménye, amelyen az jött ki, hogy több mint 70% szerint a blogok már mostani állapotukban is alkalmasak arra, hogy reklámüzeneteket…..
Sokan felkapták a fejüket a múlt pénteken, amikor kihirdették a nagyágyú kategóriákban a végeredményeket. Voltak, akik újjonva csapták össze a kezüket, mondván a budapesti Ogilvy rácáfolt mindarra, amit évek óta hajtogatnak minden szakmai fórumon. Hogy itt a kreatív…..
Sokszor olvasok olyasmit, ami önmagában többet mond, mintha valaki megpróbálná a mögötte meghúzódó mondanivalót elmagyarázni. Ezért döntöttem úgy, hogy azokat a mondatokat, szövegrészleteket, amelyeken megakad a szemem, mindenfajta kommentár nélkül, csak a maguk pőre…..
Egy magyar reklámszakember nem tud beleszólni a nemzetközi reklámélet folyásába, sőt még annak is örülhet, ha egyáltalán követni tudja azt. Így tartja legalábbis a közvélekedés, ami persze csak arra jó, hogy egy tehetséges magyar reklámos megcáfolja. És hogy ki az a kivétel,…..
A múlt héten arról kérdeztünk meg benneteket, hogy szerintetek van-e értelme reklámcélú blogot indítania egy cégnek. Én személy szerint sokkal lesújtóbb eredményre számítottam, azt gondoltam, hogy az eddigi példák inkább elvették a kedveteket az ilyen jellegű blogok…..
A múlt héten kísérletet tettünk arra, hogy egy játékos szavazás keretében felmérjük a hazai reklámügynökségek megítélését. A szavazás végül nem úgy alakult, ahogy mi azt előzőleg szerettük volna, így utólag be kell látnunk, hogy a szavazás ebben a formájában nem volt…..
Kikkoman
2008.09.24 10:17:47
Kétszázzal pörög a világ egyik legnagyobb és legprofesszionálisabb marketinggépezete, irtózatos erővel dübörög az utóbbi idők egyik legnagyobb költségvetésű reklámkampánya, amelyet a reklámvilág egyik legnagyobb ügynöksége irányít, és mégis sikerül egy akkora cikibe…..
Aki életében vezetett már blogot, az biztosan elgondolkodott már azon, mennyit is érhet az a kis szelet, amit kihasított magának az internetből. Vajon mekkora blogjának reklámértéke, értékesíteni tudná-e a bannerhelyeket az oldalon, találna-e olyan cégeket, szívesen elhelyeznék…..
Kikkoman
2008.09.17 10:25:21
Kikkoman
2008.09.17 11:28:18
Mielőtt rátérnénk a hét témájára, hadd fussak még egy gyors tiszteletkört, és köszönjem meg mindenkinek az előző kérdésre leadott szavazát, amiből ezen a héten is meglehetősen sok volt, hiszen 1000 fölé ment a számláló. Ebből a felmérésből röviden az derült ki, hogy a…..
Kikkoman
2008.08.26 14:37:41
Az utóbbi időben szinte kivétel nélkül csak szemlesütős reklámok kerültek terítékre a Reklámszemle rovatban, és most is nagyon kellett dolgoznunk azon, hogy egy olyan darabot kerítsünk, ami nem váltja ki a kommentelőkből a reflexszerű fikázást. Választásunk végül a MOL nem…..
Kikkoman
2008.08.26 14:34:13
A múlt héten indult világ körüli útjára a blog új, heti kérdés nevű rovata, amelyben azt a célt tűztük ki, hogy az aktuális reklámtémákról megkérdezzük a ti véleményeteket, hogy ne csak vagdalkozzunk, amikor egy kérdésben az általános vélekedésre hivatkozunk. Elsőként…..
Nagyon megörültem, amikor az egyik facebook-on való portyázásom során egyszer csak belefutottam az addict blog csoportba, amit valaki nagyon helyesen néhány hete magalapított. Még nem tudom, mire lesz jó ez a máris 43 főt számláló csoport, de örülnék neki, ha azok, akik szeretik a…..
Kikkoman
2008.08.16 21:06:50
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz