Regisztráció Blogot indítok
Adatok
R-A

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Létezik (legalább) egy hely a világon, ahol - az internet után most már fizikai valójukban - teljességgel átvették az uralmat a macskák.  Ez a kis szigetJapánban található, Miyagi tartományban. Hivatalosan úgy hívják, hogy Tashirojima, de mindenki csak…..
Ma, azaz 2013. április 30-án jelent meg és holnap, május elsején lép hatályba az a KRESZ-szabályokat módosító kormányrendelet, amely alapján holnap akár már büntethetnek is a rendőrök. Hogy mennyi idő van felkészülni? Egy-két óra, amennyiben valaki rendületlenül böngészi…..
R-A 2013.05.01 18:47:06
@tede: Igen, és sikeresen el is találják a gyalogosokat a zebrán! (Tisztelet a kivételnek!)
Néha előfordul, hogy olyan történet érkezik, amely mintegy megcsavarja a Határátkelő nézőpontját és azt mutatja meg, milyen külföldiként (vagy külföldivel) élni Magyarországon. Akik hosszabb ideje követik a blogot, azok talán emlékeznek Rg történetére, aki egy afrikai…..
R-A 2012.08.05 11:53:04
@Muscari: teljesen egyet értek!!

Hivatalos dolgokat és tájékoztatást Magyarországon postai úton, tértivevénnyel ellátva kell intézni!! Személyes megjelenés esetén van a kezedben valami, amire tudsz hivatkozni. Kérheted az illetékest vagy panaszt tehetsz a félretájékoztatásért - van kitől követeld az (ügyintézői) ablakokon kidobott pénz megtérítését.
Az írásos tájékoztatásnak már van súlya, így többnyire elég pontos információt nyújtanak mivel később nem tudnak semmit letagadni!
A tértivevényes úton megküldött kérelmed beérkezéséről és átvevőjéről is konkrét információd van, így már eleve komolyan veszik a megkeresésed.
Az én párom szerencsére EU állampolgár, 10 éve, "telepedtünk" le Mo-ra. Nem házasodtunk össze - de elegünk is lett Magyarországból; már lassan egy éve Németo.-ban élünk és nap mint nap rácsodálkozunk a hivatalokban, hogy lám milyen egyszerűen is lehet ügyet intézni. Itt még nem hallottam "iktatás"-ról. Főleg nem 30 naposról. Az ügyintéző asztalán ott van a scanner és amíg ott ülök, bescanneli a dokumentumot, kezembe nyomja a papírokat... amikor felállok és elköszönök, már a rendszerben van minden adat, többet nem kell foglalkozzanak az ügyemmel, le van zárva, el van intézve!! Ráadásul nem azt nézik azonnal, hogy milyen akadálya van az ügyintézésnek, hanem arra koncentrálnak, hogy minél hamarabb megoldják azt.
Magyarország ettől fényévekre van és marad is!
Az a legjobb a fantomtartozásokban, hogy minden nyomorult féreg elvárja, hogy majd az ügyfél bizonyítja, hogy ő igenis befizette 48 évvel ezelőtt a 13, jogelődnek a 3 forint tartozást, ami soha nem is volt, vagy különben. Az EOS Faktoring például 1,5 év alatt nem találja a…..
R-A 2012.07.10 01:34:37
Én hasonló helyzetben billentyűzetet ragadnék és kedves levélben megkérném a tisztelt Szolgáltatót, hogy a szolgáltatás telefonon történő lemondásáról egy írásos igazolást postai úton mielőbb megküldeni szíveskedjen, mivel máig nem kaptál írásos visszajelzést a megrendelés törléséről. Ezzel egyidejűleg szintén kedvesen tájékoztatnám a Tisztelt EOS követeléskezelő társaságot, hogy a részükre átadott követelés jogalapját vitatod, mivel az előfizetői szerződést felmondtad és ezúton jogi képviselőd tanácsára írásban felszólítod őket,hogy ameddig a követelés alapja nem tisztázott, semmilyen formában ne keressenek! Mellékelném a UPS-nek küldött levél egy másolatát is; így látják, hogy valóban vitatod a tartozás fennállását. És mindkét levelet (UPS-nek, EOS-nak is) írásban, ajánlottan és TÉRTIVEVÉNNYEL add postára!!!
Én is jártam hasonló cipőben - az EOS soha többé nem keresett meg!!! Mivel jogalap nélküli követelést nem hajthatnak be és zaklatásnak minősülhet a hívogatásuk.
És ezek után mindenkinek javaslom: MINDIG MINDENT CSAK ÍRÁSBAN, TÉRTIVEVÉNNYEL INTÉZNI!!! (még az sem 100% bizonyíték, de nyomatékos, mivel kézhez kapsz egy értesítőt, hogy mikor és ki vette át a leveled... a jogszabály pedig előírja, hogy x napon belül minden panaszt, kérelmet meg kell válaszolniuk - különben bünti lesz..(na attól nem fognak padlót fogni - de ha az illetékes hanyag ügyintézőre hárítják a több 10ezres büntit, akkor ő már lehet, hogy padlót fog, ezért felemeli majd a nagy kofferjét és rászán egy fél napot, hogy végighallgassa az aznapi hangfelvételeket.)
Ha személyesen besétáltok, az ügyfélszolgálati ügyintéző - akinek már villog az asztalán, hogy hány ügyfél várakozik még kiszolgálásra - nem fog tudni pontot tenni az ügy végére.. kapsz egy ígérvényt, amit ismét nem tudsz bizonyítani, eltöltöttél egy fél napot náluk... és mire hazaérsz semmivel a kezedben, máris csörög az EOS következő okostojás munkatársa...