Adatok
halálfa szára
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A jókedélyű propaganda és az ingyen hajózás lehetősége sokakat megmozgatott, hogy kipróbálják a BKV csodahajóját. Az első horrorsztoriból kiderült, hogy alig lehet rá felférni, több időt tölt kikötéssel, mint amennyit halad, és néha még a hajó is elfüstöl. A Homárhoz is…..
halálfa szára
2012.07.07 16:04:16
@hagyma: ...miután kiépítettek nekik egy járdát az úttesten kívül, hogy nem akadályozzák a forgalmat - úgy meg minek... +5 busz/nap, amin esetleg a klíma is megy, kilátás néhol onnan is van, gyorsabb, olcsóbb...
1000 Ft/menet teljesen reális ár, ha valaki panorámázni akar. BKV-bérletre lehetne adni 200Ft kedvezményt, tuti megszűnne a tolongás. A büdös Duna szaglászása már ingyen mehetne.
1000 Ft/menet teljesen reális ár, ha valaki panorámázni akar. BKV-bérletre lehetne adni 200Ft kedvezményt, tuti megszűnne a tolongás. A büdös Duna szaglászása már ingyen mehetne.
halálfa szára
2012.07.08 15:16:29
@hagyma:
ismerem azt a festmenyt, meg a humort is ertenem, csak mar az altalad emlitett alaptema "gondoltam elmegyek hajokazni a baratnommel" is gaz.
Az, hogy erre van penze a BKV-nak, az en adombol. Valos piaci kereslet eseten lojek be oda az arat, hogy maxon legyen a profit (mellekhataskent megszunne a sorallas, az tuti) aztan forditsak a befolyt zset adossagtorlesztesre szepen. Egyebkent mi a fenenek foglalkoznak vele? PR-akcio.
Nem humoros, hogy setahajokazast szerveznek amire jegy helyett luzerigazolvannyal (=BKV-berlet) lehet menni -mivel napi kozlekedesre alkalmatlan az otlet-, es melle meg a rakparti autoforgalmat is megfogjak a delutani csucsban, ez ami verlazito.
LOL, ahogy tolong le a parta sok marha 39 fokban, amikor messzirol nyilvanvalo, hogy nem sanszos a kovetkezo 1-2 hajora felferni.
En csak husolok a klimaban, zenet hallgatok, az a legnagyobb bosszusagom, hogy emiatt 3 perccel kesobb erek haza - kozben halat adok a sorsnak, hogy 15 eve nem jarok bkv-al:)
ismerem azt a festmenyt, meg a humort is ertenem, csak mar az altalad emlitett alaptema "gondoltam elmegyek hajokazni a baratnommel" is gaz.
Az, hogy erre van penze a BKV-nak, az en adombol. Valos piaci kereslet eseten lojek be oda az arat, hogy maxon legyen a profit (mellekhataskent megszunne a sorallas, az tuti) aztan forditsak a befolyt zset adossagtorlesztesre szepen. Egyebkent mi a fenenek foglalkoznak vele? PR-akcio.
Nem humoros, hogy setahajokazast szerveznek amire jegy helyett luzerigazolvannyal (=BKV-berlet) lehet menni -mivel napi kozlekedesre alkalmatlan az otlet-, es melle meg a rakparti autoforgalmat is megfogjak a delutani csucsban, ez ami verlazito.
LOL, ahogy tolong le a parta sok marha 39 fokban, amikor messzirol nyilvanvalo, hogy nem sanszos a kovetkezo 1-2 hajora felferni.
En csak husolok a klimaban, zenet hallgatok, az a legnagyobb bosszusagom, hogy emiatt 3 perccel kesobb erek haza - kozben halat adok a sorsnak, hogy 15 eve nem jarok bkv-al:)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ugye nyilvánvaló, hogy TÖMEGközlekedési célra alkalmatlan, a többi járműtípushoz képest nullaközeli szállítókapacitás okan. Turistáknak elég lenne 2 óránként 1 járat, jó drágán, szigorúan csúcsidőn kívül, aki erra akarja ráverni, fizesse meg.
Így viszont faszán be tud dugulni a budai alsó rakpart csúcsidőben attól, hogy a 39 fokban hajókázni vágyó 30-as, 40-es pinák tömegei átbotorkálnak az egyébként nulla forgalmú rakparti zebrákon, sorba állni a BKV zsebhajóhoz hátha két órán belül felférnek. Vagy aztán megunják, és nekiállnak visszafelé botorkálni. LOL. Vissza minden prolit a buszokra.