Adatok
Ratsche (törölt)
0 bejegyzést írt és 30 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Farkas báránybőrben
Versenyautó lett belőle. Került bele Bilstein futómű; Escort speer-es váltó, Weber dubla fekvő karbi, 60-as kipuff rendszer, 12"-os Slick gumik + felnik.
Ha nincs baratnőd, végy egy Caprit!
Hat, annyit szereltem ezt a kocsit, hogy mire elkeszultem vele, azt…..
Ratsche (törölt)
2012.07.30 16:02:41
Albert Speer tervezte a valtot, vagy csak gondok vannak a muveltseggel?
...a boldogság az, amit maga az ember csinál és tesz azért, hogy jól érezze magát, teljesen mindegy, hogy magát a folyamatot vagy a végeredményt vesszük alapul. A boldogság az alkotás és a harmónia, a nyugalom és a cél a tett mögött.
Nakai-szan, aki a Rough World driftereivel…..
Ratsche (törölt)
2012.07.29 23:41:47
@TaaT: Onnan mas okbol jonnel haza sirva: kozuton 60 km/h a limit, autouton 80, autopalyan pedig 100 (!!!). Tul sok mindenre nem lehet hasznalni egy Porschet arrafele, max palyaautonak.
Nagyon bátor az a reklámcég, amely kitalálta, hogy a halálfélelemmel próbál népszerűvé tenni egy alapvetően nyugalmat árasztó autót. Pedig pontosan ez történt a Lexus esetében. Úgy látszik, a japánok is megelégelték, hogy potenciális vásárlóik minden eddigi…..
Ratsche (törölt)
2012.07.26 19:11:11
@NperA: Nem erti amit lat, nem erti amit irnak neki, a fotelbol mar eldontotte, hogy a DPF lathatoan fustol. Feleslegesen szkanderozol vele.
Ratsche (törölt)
2012.07.27 18:56:34
@ZF2: Koszonom, de ismerem az osszes modellt es motort. 323i is letezett, tobb generacional is, legutobb az E90ben, N52es motorral. 323i jelzest mas nem hasznalt, a Mazdae is 323F volt, es bo 10 eve nem gyartjak.
Ratsche (törölt)
2012.07.28 17:04:43
@ZF2: "A BMW is használt 323as széámot ez igaz (mintha elég rég lett volna)"
Hogy lett volna regen az E90?
"akkor a legerősebb kétlyityis turbó sem érdemel ilyen magas (pláne kabala)számot."
Az N52 speciel atmoszferikus, es hathengeres.
Miert kell mindent ketszer leirnom?
Miert nem sikerul elsore megerteni?
(Bar mivel eletedben nem vettel uj BMWt, igazabol tokmindegy, hogy mit gondolsz. Mint ahogy az is irrelevans, hogy en mit gondolok a Volvo T5 motorjairol, mert az eletben nem fogok venni.)
Hogy lett volna regen az E90?
"akkor a legerősebb kétlyityis turbó sem érdemel ilyen magas (pláne kabala)számot."
Az N52 speciel atmoszferikus, es hathengeres.
Miert kell mindent ketszer leirnom?
Miert nem sikerul elsore megerteni?
(Bar mivel eletedben nem vettel uj BMWt, igazabol tokmindegy, hogy mit gondolsz. Mint ahogy az is irrelevans, hogy en mit gondolok a Volvo T5 motorjairol, mert az eletben nem fogok venni.)
Tanulságos történet a mai, amely egy miskolci állami cégtől egészen Németországig ível és akadnak benne érdekes momentumok bőven. A lényeg szerintem valahol mégis csak ott van, hogy soha nem késő elkezdeni tanulni és megismerni a világot. Aztán hogy a történet vége mi lesz,…..
Ratsche (törölt)
2012.07.27 00:45:10
@hbabci: Messze nem annyit, mintha elmennel 2 hetre kulfoldre.
Nahát, nahát. Úgy látom, ráfordultunk a célegyenesre, drága, öreg Ponton Mercim alatt ugyanis kerekek vannak. Nem, nem a hegesztőkeret zsúrkocsi-futóműve, hanem már a saját felfüggesztése, igaz, a felnik még Csabi tartalék készletéből való, 123-ason használatos darabok. Erős…..
Ratsche (törölt)
2012.07.22 15:13:24
@szilvesztermacska: "en sokszor azt latom, hogy azok a szakik akik ebben kurvajok, sajnos messze allnak a netes vilagtol, es ebbe ok nagyon nem folynak bele."
Eleg, ha csak itt vegiglapozod a kommenteket, es meglesz a valasz. A szakik kozul szerinted kinek van kedve fogalom nelkuli verpistikekkel szkanderozni? Van hasznosabb idotoltes is az eletben.
@AUTÓNEPPER: Nem kell ezen buslakodni. Minel tobb a hulye, annal jobban megfizetik azokat, akik ertenek valamihez, es nem lustak rendszeresen kepezni magukat.
Eleg, ha csak itt vegiglapozod a kommenteket, es meglesz a valasz. A szakik kozul szerinted kinek van kedve fogalom nelkuli verpistikekkel szkanderozni? Van hasznosabb idotoltes is az eletben.
@AUTÓNEPPER: Nem kell ezen buslakodni. Minel tobb a hulye, annal jobban megfizetik azokat, akik ertenek valamihez, es nem lustak rendszeresen kepezni magukat.
Nagyon fog látszani, hogy görbe a lökhárító, meg nem is szép a króm
A múltkor írtam, hogy Kormos mester balatoni (nem a tó, a falu!) rezidenciájáról elkerül az autó Csabihoz, hogy rakja össze forgalomképesre, ahogy odavittem. Amúgy a rendkívül gördülékeny…..
Ratsche (törölt)
2012.07.20 23:42:12
@w a s d: Talan mert az autogyar nem textilgyar, szovogepe nincs, ergo nem tud semmifele textilt gyartani. A beszallitok is csak puszta jofejsegbol foglalkoznak ilyen ozonviz elotti cuccokkal, egy-egy kisebb szeria erejeig, amit biztosan felvesz a piac, aztan megint par eves szunet jon. Az ujratermeleseket mindig bejelentik, akinek kell az idoben megveszi, aki meg toketlenkedik, huz egy IJ kartyat.
Senki nem fog annak a 3 embernek, aki evente ezt a szint keresi, allando raktarhelyet es/vagy gyartokapacitast biztositani. Az elet kegyetlen.
Senki nem fog annak a 3 embernek, aki evente ezt a szint keresi, allando raktarhelyet es/vagy gyartokapacitast biztositani. Az elet kegyetlen.
Ratsche (törölt)
2012.07.21 12:56:29
@w a s d: Pontosan, nulla a PR-erteke. Egyebkent tobb ezer alkatreszrol van szo modellenkent, szoval baromi draga dolog lenne meg csak raktarkeszletet is tartani, nemhogy gyartani/gyartatni. A rendszeresen fogyo holmikbol van keszlet, a ritkabb dolgokbol meg par evente rendelnek egy adagot, es elore bejelentik, hogy mi minden lesz kaphato ismet. Aki nem lusta tajekozodni, es hajlando kinyitni a penztarcajat, az szinte mindenhez hozzajut, a tobbiek meg megoldjak, ahogy tudjak.
Lehet ezen persze elegedetlenkedni, de a regi nemet autoknak meg igy is toronymagasan jobb az alkatreszellatasa mas gyartmanyokenal.
Lehet ezen persze elegedetlenkedni, de a regi nemet autoknak meg igy is toronymagasan jobb az alkatreszellatasa mas gyartmanyokenal.
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ratsche (törölt)
2012.07.20 18:49:46
@Shadowbull: Volt olyan, amit nem tudtak megoldani?
Ratsche (törölt)
2012.07.20 23:15:27
@Shadowbull: Akkor most kene eladni, amig mukodik. Elgondolkodtal mar, mit veszel helyette?
Ratsche (törölt)
2012.07.20 09:04:05
@ZF2: vorerst
mit meiner Rechtschreibung
Reszes eset bela, iszonyuan reszes eset!
www.youtube.com/watch?v=eaRcwpnsYYI
mit meiner Rechtschreibung
Reszes eset bela, iszonyuan reszes eset!
www.youtube.com/watch?v=eaRcwpnsYYI
Megelégelték, hogy itt-ott már Budapesten is felbukkant néhány magas bicikli: a Közlekedéstudományi Egyesület jópofa, de ön- és közveszélyes játéknak minősítette a szerkezeteket.
A társaság levelét közöljük:
„Egy új, Amerikából származó extrém kerékpár használata…..
Ratsche (törölt)
2012.07.12 20:11:23
@cnt: A fogaskerek okori talalmany, termeszetesen leteztek attetelek mar akkor is. A velociped sorsat az pecsetelte meg, hogy John Boyd Dunlop 1888-ban feltalalta a legtomlos gumiabroncsot (kis kerekekkel jobb gurulasi komfortot ertek el). Ezutan par ev alatt teljesen eltuntek a velocipedek.
@ex-dr. vuk: A velocipedet mar a maga idejeben is betiltottak rengeteg nagyvarosban, mert egy katyu eleg volt ahhoz, hogy az ember atrepuljon a kormanyon, es fejre esve eltorje a gerincet. Nem voltak ritkak az ilyen balesetek.
@ex-dr. vuk: A velocipedet mar a maga idejeben is betiltottak rengeteg nagyvarosban, mert egy katyu eleg volt ahhoz, hogy az ember atrepuljon a kormanyon, es fejre esve eltorje a gerincet. Nem voltak ritkak az ilyen balesetek.
A négyfős vandálcsapat két tagját még az autóban érte a kiérkező rendőr Colorado Államban, Snowmass Village egyik, turisták által sűrűn látogatott autós pihenőjében - írta a Huffington Post.
A főleg az autóban hagyott élelemre utazó rongálók 14 autóban okoztak…..
Ratsche (törölt)
2012.07.12 10:07:00
@Shadowbull: Mindossze arrol van szo, hogy az ujsag tartalmat sikerult vegre beloni az olvasokozonseg szellemi szinvonalahoz.
A fingbuszos cim ertelmi szerzoje pl siman megnyerne a Moricka Magazin nivodijat, a 16 ev alatti kategoriaban.
A fingbuszos cim ertelmi szerzoje pl siman megnyerne a Moricka Magazin nivodijat, a 16 ev alatti kategoriaban.
"Nekiálltunk Attilával telepakolni vassal" ezzel a tárggyal kaptam levelet Hexer Zolitól múlt héten. Soha jobb hírt! A Hangyász – rendszertanilag elvárható módon – a vendégízületei mellé megkapta végre a gerincet is. A gerinc a tűzfal-váltóalagút-kardánalagút…..
Ratsche (törölt)
2012.07.10 19:50:47
@Szűcslaci: A bukokeretet kar idekeverni, ott megintcsak mas szempontok ervenyesulnek, pl a geometria. Nem ritka pl az ilyen csomopont:
imgur.com/4pCxQ
A kismillio eltero meretu/geometriaju utascellabol kifolyolag mindenfele lehetetlen szogekben erkeznek az elemek, amiket konnyebb csoprofillal toldani/illeszteni. Dobjal mar ossze nekem egy ilyet zartszelvenybol ugy, hogy a stabilitasa azonos legyen.
imgur.com/4pCxQ
A kismillio eltero meretu/geometriaju utascellabol kifolyolag mindenfele lehetetlen szogekben erkeznek az elemek, amiket konnyebb csoprofillal toldani/illeszteni. Dobjal mar ossze nekem egy ilyet zartszelvenybol ugy, hogy a stabilitasa azonos legyen.
Ratsche (törölt)
2012.07.10 20:09:51
@Szűcslaci: Tudod, en mindenkihez igyekszem a maga nyelven szolni. Aki ertelmes kerdest tesz fel, ertelmes es hasznos valaszt kap.
Aki prolibolcsessegeket puffogtat, es a zartszelveny fogalmaval sincs tisztaban, az bunkozast kap, hogy visszabb vegyen az arcabol es elgondolkodjon.
Aki prolibolcsessegeket puffogtat, es a zartszelveny fogalmaval sincs tisztaban, az bunkozast kap, hogy visszabb vegyen az arcabol es elgondolkodjon.
Ratsche (törölt)
2012.07.10 20:20:22
@Nínó Karotta: Szerintem nem a sokak altal szidott zartszelvenybol lesz a gond, hanem a toldozgatasbol, es a szimulacio teljes hianyabol. Nezd meg pl az uj posztban az also kepet: ok pont az ellenkezo iranybol epitkeztek, csinaltak egy korrekt kevert profilu spaceframe-et, es arra huztak ra egy Datsun skint (ezt mar mas is javasolta amugy a kommentek kozt). A Datsun eredeti karosszeriajabol semmi nem maradt, csak a boritoelemek. Korrekt kis konstrukcio.
Ne legyen igazam, de szerintem ratok ezzel a toldott karosszeriaval meg sok-sok szivas var. Szeptemberben kiderul.
Ne legyen igazam, de szerintem ratok ezzel a toldott karosszeriaval meg sok-sok szivas var. Szeptemberben kiderul.
A váltókar is rossz helyen van
A történet ott kezdődött, hogy van egy kétütemű Wartburgom, amit nagyon szeretek. Aztán megnősültem.
Kék gokart
Az önindítás problémákba ütközik néha, nyavaláys elektronikai hiba miatt. Azonban megtapasztaltam, hogyha nem indul és utána…..
Ratsche (törölt)
2012.07.10 18:14:12
@pifpaf: Ez jol hangzik, de sajnos baromsag. Szerintem tanulj meg ABS-sel fekezni papa, es akkor majd nem kell a szar dumakba menekulnod gyakorlati tapasztalat hijan.
11 hónapig csinálta, kapott egy ajándék motort az első szériás Triumph Spitfire-éhez, gondolta, felújítja és beteszi. Szerencsére volt nála egy jó fényképezőgép. Nagyon látványos és tanulságos stop-motion videó egy régi motor teljes felújításáról.…..
Ratsche (törölt)
2012.07.08 20:45:00
@deak.atti: Ne hulyeskedj, Grieg tokeletes valasztas volt.
Halkan, lassan indul, mint a sziszifuszi munka a muhelyben, aztan a cel fele haladva felgyorsul es kiteljesedik.
Halkan, lassan indul, mint a sziszifuszi munka a muhelyben, aztan a cel fele haladva felgyorsul es kiteljesedik.
Azt mondja, elrántotta a kormányt, mert megijedt valamitől. Megrendezte a karambolt, kihívta a rendőrt és hazudott a bíróságon. Aztán megúszta az egészet.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ratsche (törölt)
2012.07.05 12:28:28
@közösperonos átszállás: Annak ehhez semmi koze. Azonos tipusokra olcsobb a kgfb Magyarorszagon, mint Nemetorszagban. Tokmindegy, hogy melyik tipusbol hol mennyi szaladgal.
Ratsche (törölt)
2012.07.05 23:27:10
@abrakadabraabra: "ha odafigyelve, a korulmenyeknek, utviszonyoknak, jarmuved muszaki allapotanak megfeleloen, vezetesi kepessegeid teljes tudataban, egyszoval: felelossegteljes felnott emberkent vezetsz, akkor SOHA nem fog elofordulni, hogy legyalulsz egy Avendatort."
Jajj pistike, ennyi esszel TB-t se fizess, elvegre amugy is egeszsegesen elsz, hat mi baj lehet?
@közösperonos átszállás: "Ha az átlagautó értékesebb, akkor (ceteris paribus, persze) az átlagkár is nagyobb."
De a biztosito nem atlagautot biztosit, hanem konkret autokat. Melyik biztosito szamolja a biztositasi dijakat kollektiv rizikomodell alapjan?
(A karesemenyek szamanak ismerete nelkul amugy sincs ertelme az atlagos karosszegen lovagolni.)
Jajj pistike, ennyi esszel TB-t se fizess, elvegre amugy is egeszsegesen elsz, hat mi baj lehet?
@közösperonos átszállás: "Ha az átlagautó értékesebb, akkor (ceteris paribus, persze) az átlagkár is nagyobb."
De a biztosito nem atlagautot biztosit, hanem konkret autokat. Melyik biztosito szamolja a biztositasi dijakat kollektiv rizikomodell alapjan?
(A karesemenyek szamanak ismerete nelkul amugy sincs ertelme az atlagos karosszegen lovagolni.)
Ratsche (törölt)
2012.07.06 22:32:43
@közösperonos átszállás: "Kezdünk bajban lenni a terminológiával. Mivan?"
Picit megkapargattam a felszint, hogy lassam, tisztaban vagy-e a biztositasmatematika alapjaival, vagyis hogy a kozhelyek puffogtatasan tul tudunk-e erdemi vitat folytatni. A jelek szerint nem.
(A fogalom magyarazatat barmelyik biztositasmatematikai jegyzetben megtalalod, a nemelet-biztositasok kockazati modelljeinel.)
Picit megkapargattam a felszint, hogy lassam, tisztaban vagy-e a biztositasmatematika alapjaival, vagyis hogy a kozhelyek puffogtatasan tul tudunk-e erdemi vitat folytatni. A jelek szerint nem.
(A fogalom magyarazatat barmelyik biztositasmatematikai jegyzetben megtalalod, a nemelet-biztositasok kockazati modelljeinel.)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz