Adatok
Reklámrém
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Általában ritkán írok magyar reklámokról, de most több okból is kivételt teszek. Az első, hogy kifejezzem elismerésem annak a csapatnak – élén Sós Bálinttal – akik múlt héten a cannes-i Young Director Awards versenyen harmadik helyezést értek el. A második apropó pedig maga…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ennek a spotnak pl. a szövege csapnivaló, főleg a végén sikerült olyan elmebeteg körmönfont mondatban közölni az üzenetet, hogy egy megnézésre nem is fogja fel az ember, hogy akkor most mi van, mert sikerült a két kulcsmondatban összekeverni és összezavarni az alanyt. A színészek kb. a Barátok közt színvonalán hitelesek, egyedül a technikai megvalósítás minősége elfogadható (na ja, azt jó munkásemberek csinálták, nem pedig művészkomplexusban szenvedő ügynökségi "hochkreatívok". És mindezzel, ez a soha sehol érdemben le nem vetített, tehát céltalan, csupán plecsnivadász "60 sec" spot egy vakok közti félszemű a magyar reklámiparban. Tragédia!