Adatok
Erni
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kamu kötelezővel, regadómentesen juthat kocsihoz, nem kerül be semmilyen nyilvántartásba és a rendőrtől se tartson.
Azonos című írásunk kommentposztja...
Erni
2014.03.04 10:13:48
Sajnos a legnagyobb probléma tényleg az, hogy általában nem 10-15 éves lepukkant szarokon van ilyen "pésrendszám" vagy éppen szlovák. Erre rá lehetne fogni, hogy "nincspéz". Konkrétan hányingerem van az ilyen buziktól, amikor meglátom az X6os (vagy hasonló kunhetest) szlovák rendszámmal: "magyar" vállalkozó autóján. Meggyőződésem, hogy ki tudná fizetni, de nyilván nem fogja, mert hát az már milliós nagyságrend... Inkább vettek egy 1es BMW-t is, természetesen azt is szlovák rendszámmal. Na, az ilyenek kezét lábát törném el. Lebukni nem fognak ők, mert van rendőr is a családban. Az X6 KELL, az 1es bökő KELL, fizetni adót valamiért is: hogy gondolják?? Ennyi pénzt befizetni a semmire!??!? Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy a LEGNAGYOBB pofátlanság ilyenkor arra hivatkozni, hogy itthon drága az autózás! Szerintem meg nem kötelező 30 millás autót venni. Vegyen 25 millásat, magyar rendszámmal - bár ez biztos eretnek gondolat, hisz akkor 5 milla elúszott adóra... A cikkben is "ányóc"-on van a pés fos. Minden bizonnyal kötelező jelleggel kell az illetőnek az A8, más autó szóba se kerülhetett. Na ezért mondom, hogy normális ember, venne pl egy A6-ot, magyar rendszámmal... Na, ennyit arról, hogy "jajjdedrágamagyarországon autózni keziccsókolom" szólalt meg Alehándró a "kunhét-ből". Én is utálom, hogy a befizetett adók zömét elqurják, de egy pillanatig nem gondolkoztam sem a pés, sem szlovák rendszámon, mikor autóvásárlásra került a sor. Egészen pontosan az ilyen dolgokért tart itt ez az ország, ahol. Erkölcs és morál ezeknél az embereknél NULLA, a tisztesség szikráját se látod. Az ilyen eseteknél kellene zéro tolerancia.
Erni
2014.03.04 12:42:46
@Geza16V: Az, hogy mire van "igény" az eléggé félrevezető lehet. Ez kb olyan, mint megmagyarázzák, hogy a "Dzsörzikét" kell tvben főműsoridőben adni, mert arra van "igény". Ez elég szar kifogás, de ebbe most nem mennék bele. Szerintem arra nincs erkölcsileg (!) is elfogadható magyarázat, hogy azért vesz valaki 15+ milliós autót és nem fizet rá regadót, mert drága, sok, hiszen milliós tétel is lehet. Erre konkrétan nincs mentség, hogy valaki azért sír tizen-huszonmilliós autókban, hogy "jajjjjj,de sok az adó". Ilyen alapon a gyári dolgozó - akit lehúznak mint a szar - is picsoghatna, hogy testvérem én nem fizetek, adót, mert sok. Az egész rendszer tele van ilyen elemekkel sajnos, de ettől függetlenül magyarországon kell tankoljon a legtöbb ember és magyar rendszámmal megy, mert nem az az alapgondolat, hogy a lehető legdrágább autót vegyem a pénzemért, a lehető legolcsóbb üzemeltetési áron, ami tartalmazza az ÖSSZES adónem elkerülését, biztosítási csalást, esetleg CSAK külföldön tankolunk, mer' közel lakunk a határhoz. Abban meg szintén biztos vagyok, ha felére csökkentenék a regadó számát, akkor is lenne ilyen, aki azt mondaná, hogy a tököm fizeti be - mondjuk a 4 millió helyett a 2 milliót, az is PÉNZ. Teccik érteni ? Mondom még1x: nem azokkal van gond, akik pl ténylegesen külföldön dolgoznak/élnek VAGY mondjuk olcsóbb autóra valóban NEM tudja kifizetni egyből a regadót. Másik ilyen az offshore céges téma. Amikor céget csinál itthon, tudja mindenki, hogy szénné van szopatva az adók, adminisztráció,stb miatt. De nem kötelező céget sem csinálni! Az, hogy utána külföldre (off-shore) menekítik a pénzüket, elfelejtenek adózni, az gyak. ugyan ez, csak pepitában. Itthon mindenen magas az adó, nézd meg, de szerintem nem kell kételkedni ezen :). Ilyen alapon tehát kb senkinek sem kellene adózni, mert nincs rá igény :). Tehat: abban egyetértek, hogy ezzel csinálni kellene valamit, de abban meg biztos lehetsz, hogy ha pl a 20 millás autón eddig vki nem fizette be a - mondjuk - 3-4 milliós tételt, az az 1-2 milliót sem fizetné ki, mert NINCS RÁ IGÉNYE :), mert az 1-2 millából ami még mindig sok, elmegy pöcsöt lógatni tengerre pl... Mert arra van igénye. Szóval ez is elgondolkodtató. Ha valaki szerint ez "ellehetetlenítés" (h. a 20 millas auto utan elfelejtunk regadót fizetni pl, mert nincs rá igénye!?!?) az tényleg nem erre a világra való - vagy ugyan ilyen körülmények között használja az autóját/it. Elnézést, no offense, de ez a nonszensz kategória - olyan, mint amikor nem tudod, hogy honnan van 200+ milliód a külföldi számládon, meg olyan, hogy "jenőként" a hivatalba, 25 év alatt százmilliós, milliárdos vagyont halmozunk fel :) - mert arra szintén van "igény"...
A barátnőm féltékeny rá!
Kezdtem megharagudni szeretett Kispolákomra, amikor unokatesómtól jött a hír, hogy eladósorba került dédelgetett kis Clioja. Nem hagyhattam, hogy a még gyerekkoromban kinézett kocsi máshoz kerüljön.
SOSEM Kopel
Konkrétan 4 év alatt egyetlen…..
Mítoszok és a valóság, szakadt gumik és csodás autók. Szórakozzon velünk!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.
Az adás direktlinkje.
..
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A helyzet sajnos az, hogy nem csak karban nem tudjuk tartani a gépeket de sokszor fel sem fogjuk, hogy megvenni a legkönnyebb. Aztán a feketeleves.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ha ön a címben jelzett mondattal az ajkán alszik el minden este, akkor ne kattintson, ez nem az ön autója. Akinek prémiumtermék kell, az legyen hajlandó áldozni is rá. Mert akkor jó, még így, hétévesen is. Mai cikkünk blogposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz