Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Erni

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kamu kötelezővel, regadómentesen juthat kocsihoz, nem kerül be semmilyen nyilvántartásba és a rendőrtől se tartson. Azonos című írásunk kommentposztja...
Erni 2014.03.04 10:13:48
Sajnos a legnagyobb probléma tényleg az, hogy általában nem 10-15 éves lepukkant szarokon van ilyen "pésrendszám" vagy éppen szlovák. Erre rá lehetne fogni, hogy "nincspéz". Konkrétan hányingerem van az ilyen buziktól, amikor meglátom az X6os (vagy hasonló kunhetest) szlovák rendszámmal: "magyar" vállalkozó autóján. Meggyőződésem, hogy ki tudná fizetni, de nyilván nem fogja, mert hát az már milliós nagyságrend... Inkább vettek egy 1es BMW-t is, természetesen azt is szlovák rendszámmal. Na, az ilyenek kezét lábát törném el. Lebukni nem fognak ők, mert van rendőr is a családban. Az X6 KELL, az 1es bökő KELL, fizetni adót valamiért is: hogy gondolják?? Ennyi pénzt befizetni a semmire!??!? Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy a LEGNAGYOBB pofátlanság ilyenkor arra hivatkozni, hogy itthon drága az autózás! Szerintem meg nem kötelező 30 millás autót venni. Vegyen 25 millásat, magyar rendszámmal - bár ez biztos eretnek gondolat, hisz akkor 5 milla elúszott adóra... A cikkben is "ányóc"-on van a pés fos. Minden bizonnyal kötelező jelleggel kell az illetőnek az A8, más autó szóba se kerülhetett. Na ezért mondom, hogy normális ember, venne pl egy A6-ot, magyar rendszámmal... Na, ennyit arról, hogy "jajjdedrágamagyarországon autózni keziccsókolom" szólalt meg Alehándró a "kunhét-ből". Én is utálom, hogy a befizetett adók zömét elqurják, de egy pillanatig nem gondolkoztam sem a pés, sem szlovák rendszámon, mikor autóvásárlásra került a sor. Egészen pontosan az ilyen dolgokért tart itt ez az ország, ahol. Erkölcs és morál ezeknél az embereknél NULLA, a tisztesség szikráját se látod. Az ilyen eseteknél kellene zéro tolerancia.
Erni 2014.03.04 12:42:46
@Geza16V: Az, hogy mire van "igény" az eléggé félrevezető lehet. Ez kb olyan, mint megmagyarázzák, hogy a "Dzsörzikét" kell tvben főműsoridőben adni, mert arra van "igény". Ez elég szar kifogás, de ebbe most nem mennék bele. Szerintem arra nincs erkölcsileg (!) is elfogadható magyarázat, hogy azért vesz valaki 15+ milliós autót és nem fizet rá regadót, mert drága, sok, hiszen milliós tétel is lehet. Erre konkrétan nincs mentség, hogy valaki azért sír tizen-huszonmilliós autókban, hogy "jajjjjj,de sok az adó". Ilyen alapon a gyári dolgozó - akit lehúznak mint a szar - is picsoghatna, hogy testvérem én nem fizetek, adót, mert sok. Az egész rendszer tele van ilyen elemekkel sajnos, de ettől függetlenül magyarországon kell tankoljon a legtöbb ember és magyar rendszámmal megy, mert nem az az alapgondolat, hogy a lehető legdrágább autót vegyem a pénzemért, a lehető legolcsóbb üzemeltetési áron, ami tartalmazza az ÖSSZES adónem elkerülését, biztosítási csalást, esetleg CSAK külföldön tankolunk, mer' közel lakunk a határhoz. Abban meg szintén biztos vagyok, ha felére csökkentenék a regadó számát, akkor is lenne ilyen, aki azt mondaná, hogy a tököm fizeti be - mondjuk a 4 millió helyett a 2 milliót, az is PÉNZ. Teccik érteni ? Mondom még1x: nem azokkal van gond, akik pl ténylegesen külföldön dolgoznak/élnek VAGY mondjuk olcsóbb autóra valóban NEM tudja kifizetni egyből a regadót. Másik ilyen az offshore céges téma. Amikor céget csinál itthon, tudja mindenki, hogy szénné van szopatva az adók, adminisztráció,stb miatt. De nem kötelező céget sem csinálni! Az, hogy utána külföldre (off-shore) menekítik a pénzüket, elfelejtenek adózni, az gyak. ugyan ez, csak pepitában. Itthon mindenen magas az adó, nézd meg, de szerintem nem kell kételkedni ezen :). Ilyen alapon tehát kb senkinek sem kellene adózni, mert nincs rá igény :). Tehat: abban egyetértek, hogy ezzel csinálni kellene valamit, de abban meg biztos lehetsz, hogy ha pl a 20 millás autón eddig vki nem fizette be a - mondjuk - 3-4 milliós tételt, az az 1-2 milliót sem fizetné ki, mert NINCS RÁ IGÉNYE :), mert az 1-2 millából ami még mindig sok, elmegy pöcsöt lógatni tengerre pl... Mert arra van igénye. Szóval ez is elgondolkodtató. Ha valaki szerint ez "ellehetetlenítés" (h. a 20 millas auto utan elfelejtunk regadót fizetni pl, mert nincs rá igénye!?!?) az tényleg nem erre a világra való - vagy ugyan ilyen körülmények között használja az autóját/it. Elnézést, no offense, de ez a nonszensz kategória - olyan, mint amikor nem tudod, hogy honnan van 200+ milliód a külföldi számládon, meg olyan, hogy "jenőként" a hivatalba, 25 év alatt százmilliós, milliárdos vagyont halmozunk fel :) - mert arra szintén van "igény"...
TComment Némettől használtat? 2014.02.27 14:18:41
Mítoszok és a valóság, szakadt gumik és csodás autók. Szórakozzon velünk! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja. Az adás direktlinkje.  ..
Erni 2014.02.27 23:53:06
Sziasztok!
Tetszett az adás! Volt 1-2 kissé "értelmetlen" kérdés: szerintem nem létezik olyan épeszű ember, aki szívesen (literálisan) fizetne ki több százezret bármilyen szervizre, bármilyen típusra/modellre. Sajnos az nagy igazság (elhangzott ez is), hogy a modern diesel-ek cefet költségesek lehetnek. Én is 320D tulaj vagyok,ugyan nem e90,hanem e46 (150LE,CR) megnéztem csomó más modellt anno(Passat, Mazda 6, A4, Octavia, Alfa,Jaguar,Merci,BMW) a lényeg az volt, hogy kombi legyen. A vicc az, hogy ezeket mind k**va drága (lehet) fenntartani, ha baj van velük (Pl: mazda 6 kettős tömegűje is brutál árban van). Engem a szerviztörténet ellenőrizhetősége + a hátsó kerék meghajtás :) tartott végképp BMWnél. Egyelőre nem cummantottam be vele. Ha időben és "méterben" is hosszabb távra vesz az ember autót, érdemes olyat venni ami tényleg tetszik is, meg fenn is tudjuk tartani. Én azok köze tartozom, aki megveszi az új nyári meg téli gumi garnitúrát is. Ez alapvető dolog szerintem, biztonság amire nagyon sokan hatalmas nagy ívben tesznek, pedig tényleg alap (jó gumik, jó fékek - ez a minimum lenne MINDEN autón, motoron). Abban nagyon igaza van a Robinak, hogy a legtöbben egyáltalán nem számolnak autóvásárlás előtt sem, hogy mivel jár egy autó fenntartása. Biztosítás(ok), adók, szerviz + egyéb kiegészítők, tankolás, esetlegesen amortizáció... Brutál. Sokan vannak olyanok is, akiknek nyilván kevesebb pénzük van autóra, így ott spórolnak, ahol tudnak. Azzal szintén egyet tudok érteni, hogy a jelenlegi adó/illeték/díj rendszer mellett itt Abszurdisztánban nem szeretnék évente autót cserélni :) - ellenben ha beszarik valami az autón, vagy "cserés", akkor javíttatom/cserélem. Legjobbakat mindegyikőtöknek, még több és még nagyobb égésteret! :)
TComment Soha többé BMW-t! 2013.10.10 08:56:51
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Erni 2013.10.10 22:29:17
Azért elgondolkodtató, hogy a megtett ca 5000 km alatt eltankol kb 400-500E ft-ot a tulaj, ami nem kevés, viszont sok :) Ez a nagy számok autója, úgy tűnik :) ! Használt autót vett, beszart. Van ilyen sajnos! Azt viszont érdemes végiggondolni, ha egy ember ilyen kategóriájú autót vesz, hogy KURVA DRÁGA lesz fenntartani - ahogy az pl már a fogyasztáson is megmutatkozik - ami csak 1 "aprócska" része az egész autós témának. Olajcserék, fékek, de igazándiból MINDEN cefet drága hozzá. A másik: ha valaki ilyen autót vesz használtan - biztos az előző tulaj nem pörgette, nem hajtotta soha. Nézegette... 507LE az rengeteg. Nyilván extra törődést jelent a dolog. Az meg egyenesen vicc, hogy leírják, hogy a vásárlás után olajat (12 liter!!) + szűrőket cserélte. A francnak vesz olyan autót, amibe 12 liter prémium olaj kell !?!? Olajat, szűrőket pedig szerintem minden normális ember cserél használt autó vásárlását követően. Magyarul csinált egy "alap" szervizt, ami nyilván CEFET drága ezen az autón. Tipikus esete annak, hogy 30 millás autót nem megvenni nehéz, hanem fenntartani!!! Sajnos, ott nem 10ezer ft-os tételekkel dobálóznak alaphangon, hanem százezressel. A "nagyobb" baj tehát több százezres, milliós nagyságrendű - jelen esetben is. Újságíró (Dániel) cefet hatásvadász, feleslegesen. Aki 30 millás autót vesz - szerintem bármilyet - az legyen felkészülve arra, hogy ha beüt a szar, vagy szerviz, főleg nagyszerviz van, akkor százezres, milliós tételről beszélünk. Pont. (akinem meg ez sok, az talán ne vegyen 500 LE-s versenyautót). Az meg szerintem nyilvánvalónak tűnik, ha 250+ mentek az autóval és nem gyári tuning, akkor mókolt. Ha meg "mókolt", tudni kell, hogy nincs mód még garanciális időszakban sem a panaszra.
A helyzet sajnos az, hogy nem csak karban nem tudjuk tartani a gépeket de sokszor fel sem fogjuk, hogy megvenni a legkönnyebb. Aztán a feketeleves. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...