Adatok
Sirius01
0 bejegyzést írt és 175 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az ilyen alkalmakat ki kell élvezni. Ritkán jönnek el az életben.
Útban a partira
Először is: megérkezel, kipakolsz, lezuhanysz, nem veszed elő a számítógépet, nem keresel szállodai wifit, inkább ledőlsz egy órára, fél ötkor keltél, este nem árt frissnek lenned. Hatvan…..
A delfinarcú
Ami nagyszerű: avantgard forma, belső tér otthonossága, műszerfal borítása,belső tér variálhatósága és nagysága, alkatrészek olcsósága (már amikor egyáltalán kell), sose romlik el, nagyon gazdaságos, márkatársak összetartása és az üdvözlési szokások az…..
Sirius01
2013.07.29 19:05:56
@dm996: Most már pattanj le rólam komám.
Sirius01
2013.07.29 19:49:12
@dm996: Tudod az emberi hülyeség néha engem is kihoz a béketűrésből. Sajnálom,hogy egyszerűen fel sem fogta néhány emberke,hogy mit is írok,abszolúte kulturált hangnemben.
Nyilván te is egy 17-éves kamasz gyerek vagy,aki itt nyitogatja a szárnyait. Én 44-vagyok. Volt kb 30- autóm,és igaz hogy Alfám nem,de bőven volt a környezetemben,barátoknak ismerősöknek. Még a szomszédom is egy Alfás guru volt. Még az ő véleménye is hasonló volt az enyémhez. Egyetlen egy lényeges momentumot jelentettem csak ki,hogy véleményem szerint Az Alfák,nem a megbízhatóságukról híresek.Főleg a régebbiek. Ez az én véleményem,és lehet cáfolni,ész érvekkel. ezt meghallgatom.De a tizen-évesek fröcskölődéseire nem vagyok kíváncsi,hisz a szemtől-szembe sem tennék.Ahhoz még nőniük kell egy kicsit...
Nyilván te is egy 17-éves kamasz gyerek vagy,aki itt nyitogatja a szárnyait. Én 44-vagyok. Volt kb 30- autóm,és igaz hogy Alfám nem,de bőven volt a környezetemben,barátoknak ismerősöknek. Még a szomszédom is egy Alfás guru volt. Még az ő véleménye is hasonló volt az enyémhez. Egyetlen egy lényeges momentumot jelentettem csak ki,hogy véleményem szerint Az Alfák,nem a megbízhatóságukról híresek.Főleg a régebbiek. Ez az én véleményem,és lehet cáfolni,ész érvekkel. ezt meghallgatom.De a tizen-évesek fröcskölődéseire nem vagyok kíváncsi,hisz a szemtől-szembe sem tennék.Ahhoz még nőniük kell egy kicsit...
Nem a következő kampány egyik kispártjának demagóg lózungja ez, hanem egy valós lehetőség. Máshol már meglépték.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Szomorú véget ért végtelen történet...
Annak ellenére, hogy a saját gazdája mondta, hogy ne vegyem meg ezt az autót, mert problémás, öreg, ki van a lelke. Azonban mint említettem, elég jól kerestem és csak az lebegett a szemem előtt, hogy új fényezés, motorfelújítás, kis…..
Isteni Szerkezet
1981 márciusa: nagy az öröm a Németh családban: lehet menni átvenni a Kispolszkit az Autóker csepeli telepére. Nagypapa szabadnapot vett ki a Vállalatnál, és elindult elhozni élete első autóját. A telepen persze nem fogadta a bőség zavara, legalább is a mai…..
Sirius01
2013.07.08 22:46:13
@Smartass: És még tönkre is megy ... Volt,hogy a nejem 6-éves Nissan Micrájával voltam kénytelen pályázni.
A kis gép 5-év várost hibamentesen végigcsinált,de nem egész 8 hónap autópályázás után kinyiffant. Szegényke 130-nál már nagyon pörgött,de nem volt mese,mennem kellett.
A kis gép 5-év várost hibamentesen végigcsinált,de nem egész 8 hónap autópályázás után kinyiffant. Szegényke 130-nál már nagyon pörgött,de nem volt mese,mennem kellett.
Sirius01
2013.07.10 23:43:06
@Schütii: Neked van ilyen autód? És hajtottad hónapokig pályán ? Vagy csak így gondolod?
Küldjem a javítási számlát ?
Küldjem a javítási számlát ?
Bármennyire erőltetik az EU-nál a dilettánsok a fogyasztáscsökkentést, nem érnek el vele semmit. Csak megszívatnak jó pár embert.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Sirius01
2013.07.02 19:34:46
@Szabványok: Egyetértek !
Mindenki próbálkozott lebeszélni, de a szerelem nem a racionalitásról szól. Mindig vágytam egy W124-es kombira, most végre megvan.
Ma sem kell szégyenkezni a formája miatt
Megy az ember a forgalomban, vezeti az autóját, bambán néz ki a kormány mögül, szól a rádió, az unalom…..
Sirius01
2013.06.23 18:06:14
@Szabványok: Részben igazad van,de véleményem szerint két dologban tévedtél.
1 konkrétan ehhez a típushoz,még a legkisebb bizbasz is van,lehet rendelni ckkszám alapján.És olcsó
2 A szervizelése,olcsó,és nagy számú autó szerelőgárda van,aki
ismeri ezt a régi motorépítést,és szakszerűen tudja javítani ,még kevés diagnosztikai műszerháttér nélkül is.
1 konkrétan ehhez a típushoz,még a legkisebb bizbasz is van,lehet rendelni ckkszám alapján.És olcsó
2 A szervizelése,olcsó,és nagy számú autó szerelőgárda van,aki
ismeri ezt a régi motorépítést,és szakszerűen tudja javítani ,még kevés diagnosztikai műszerháttér nélkül is.
Sirius01
2013.06.23 21:16:32
@Szabványok: ""Az ilyen kocsi ezermesternek, működési zavarok iránt nagyon toleráns, otthoni autószerelésre hajlandó embernek, vagy nagyon kiterjedt autószerelő/alkatrész kereskedő kapcsolatokkal bíró polgárnak "
Ezért írtam hogy igazad van. Ezzel max egyet értek én is.
Ha nincs jó szerelőd,vagy uram bocsá" saját garázsod szabadidőd,és készséged ,bele se kezdj.
És Bár ehhez a típushoz,mindent lehet cikkszám alapján rendelni,még a legutolsó patentig,ha nincs szaki ott ette meg a fene az egészet.
Ezért írtam hogy igazad van. Ezzel max egyet értek én is.
Ha nincs jó szerelőd,vagy uram bocsá" saját garázsod szabadidőd,és készséged ,bele se kezdj.
És Bár ehhez a típushoz,mindent lehet cikkszám alapján rendelni,még a legutolsó patentig,ha nincs szaki ott ette meg a fene az egészet.
Gyönyörű hobbi, de egy kiszámíthatatlan autó
Nagy vágyam volt egy sportautó felújítása, saját ízlésem szerinti kialakítása. Egy barátomnál meg is találtam a megfelelő kiindulási alapot, egy Porsche 924 targát. Szegénykét bontásra szánták, mert már a hócipője tele…..
Sirius01
2013.06.02 22:53:53
@Algopirin: Nem is engednék ki a közútre 160nál nagyobb végsebeségű autót. Hulla felesleges.: )
Ebben az egyszerű kijelentésben benne van minden,amit az autógyártók ,más módszerekkel próbálnak belénk etetni,a környezetszennyezés, a autó,és közlekedésbiztonság fontosságáról,miközben egyre gyorsabb kocsikat gyártanak,egyre több alkatrészt használnak fel,és ezáltal sokkal több a fosszilis energiafelhasználás is. Ez aztán a paradox helyzet.
A közlekedésrendészet,és társszervei,adminisztratív eszközökkel próbálják visszaszorítani a sebességhatárokat,miközben a autó gyártók,pont az ellenkezőét teszik. Már 100 le alatt nincs is élet,mert az kell,miközben meg túlzsúfoltak az utak,mindenhol trafiznak már,és ami a legnagyobb probléma,hogy a autótípusok oly mértékben differenciálódtak, hogy sokan potenciális veszélyben vannak az utakon. (lásd: 200 km/ó-val száguldozó SUW,és egy negyede akkora kiskocsi.)
Ebben az egyszerű kijelentésben benne van minden,amit az autógyártók ,más módszerekkel próbálnak belénk etetni,a környezetszennyezés, a autó,és közlekedésbiztonság fontosságáról,miközben egyre gyorsabb kocsikat gyártanak,egyre több alkatrészt használnak fel,és ezáltal sokkal több a fosszilis energiafelhasználás is. Ez aztán a paradox helyzet.
A közlekedésrendészet,és társszervei,adminisztratív eszközökkel próbálják visszaszorítani a sebességhatárokat,miközben a autó gyártók,pont az ellenkezőét teszik. Már 100 le alatt nincs is élet,mert az kell,miközben meg túlzsúfoltak az utak,mindenhol trafiznak már,és ami a legnagyobb probléma,hogy a autótípusok oly mértékben differenciálódtak, hogy sokan potenciális veszélyben vannak az utakon. (lásd: 200 km/ó-val száguldozó SUW,és egy negyede akkora kiskocsi.)
Sirius01
2013.06.02 23:17:25
@Csé: Na ezeket viszont én sem értem. Ez ugyan úgy balesetveszélyes,mint az esztelen száguldozás.
Sajnos,itt sosem volt valami nagy közlekedési kultúra,de az utóbbi 10-15-évben ,valami nagyon elromlott.
Én úgy vettem észre,hogy két nagy csoportra ószthatóak,a "közveszélyesek.
Az első,a Pénzes jakecs,aki azt hiszi,hogy mert 20-millás autója van,neki mindent szabad,mindenkin átgázolhat,és semmibe vehet bárkit,mert van pénze,vagy ezt mutatja.
A másik típus,meg folyamatos kossebrendűségbe szenved,és na majd,én akkor is megmutatom"a suzukimmal,hogy be tudok vágni eléd.
Sajnos,itt sosem volt valami nagy közlekedési kultúra,de az utóbbi 10-15-évben ,valami nagyon elromlott.
Én úgy vettem észre,hogy két nagy csoportra ószthatóak,a "közveszélyesek.
Az első,a Pénzes jakecs,aki azt hiszi,hogy mert 20-millás autója van,neki mindent szabad,mindenkin átgázolhat,és semmibe vehet bárkit,mert van pénze,vagy ezt mutatja.
A másik típus,meg folyamatos kossebrendűségbe szenved,és na majd,én akkor is megmutatom"a suzukimmal,hogy be tudok vágni eléd.
Egy-egy beszólást be lehetne árazni, ha nem is elrettentő, de népnevelő célzattal. Akár napszakhoz, naphoz és időjáráshoz igazított szorzóval, hiszen nem ugyanaz egy hóvégi, esős hétfő reggeli faszomat, mint egy fizetés utáni, szombat esti, vállon…..
Sirius01
2013.05.31 16:41:49
Sorakozó van az egyik laktanyában, illusztris vendég, egy magas rangú katonatiszt érkezik.A katonák felsorakoznak, a kövér tábornok tisztelegve lépked előttük. Megszólal az egyik katona,amikor odaér a tiszt:
- Szia! ..
Sirius01
2013.05.26 17:12:53
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Sirius01
2013.05.24 20:43:00
@lord75: Hát persze,és a 3 különálló szakértő is hülye..
Sirius01
2013.05.24 20:47:23
@lord75: Te tényleg az isten állatkertjéből szökhettél. Még három különböző szakértői vélemény is alátámasztja,a panaszost. akkor meg mit rosszindulatosodsz itt ?
Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Sirius01
2013.05.08 17:44:08
@krokodilo 1:
Én csak a nejem újonnan vásárolt aveóját tudom példának összerakni az Audival.
Igen újkorába jobb volt a féke,de 50-ezer után már nem.
Az Audi kapott új tárcsát,betétet ,munkahengert,és olajat.
Aztán az aveó is kapott.
A 80-nas nak szuper lett a féke,az aveójé,meg már soha nem lett olyan mint volt.
hogy jobb,és korszerűbb fék lenne a több mint 20-évvel frissebb fejlesztésű kis kocsin,mint a jó öreg Audin,? Hát ez valahogy nem jött át nekem.persze,lehet hogy a suzuki más.
Én csak a nejem újonnan vásárolt aveóját tudom példának összerakni az Audival.
Igen újkorába jobb volt a féke,de 50-ezer után már nem.
Az Audi kapott új tárcsát,betétet ,munkahengert,és olajat.
Aztán az aveó is kapott.
A 80-nas nak szuper lett a féke,az aveójé,meg már soha nem lett olyan mint volt.
hogy jobb,és korszerűbb fék lenne a több mint 20-évvel frissebb fejlesztésű kis kocsin,mint a jó öreg Audin,? Hát ez valahogy nem jött át nekem.persze,lehet hogy a suzuki más.
Sirius01
2013.05.09 10:35:45
@Krisi: Ne izgulj,majd a szervizben otthagyja a különbözetet.
Tetszett?
..
A Digó Limó újra támad
Miután a kirojtolódott idegszálaimat összecsomóztam, eljöttem Újvárosba, van itt egy ürge, ő csak Fiatokkal foglalkozik. Istenen, vannak még rajtam kívül is aberrált barmok...Betettem a kocsiba az oldalbordát (ő szép), magamat (én közepes), és…..
Sirius01
2013.04.14 20:25:47
@DeezL: Hát igen ! Audi A6 széria,sor 6 dízel. Az egyik valaha gyártott legjobb autó. És most rakjunk mellé egy A Omegát.Na mindegy. Csak röhögök.Hát 800-ezret rákölteni egy ilyen vasra,mikor ezért az összegért már sokkal jobb autót is vehet az ember...mint pl.a sorhatot.
Sirius01
2013.04.14 20:37:22
@Hurri Kán: jaja elírtam.de azért nem kell okostóniskodni.
Tanár úr, kérem, én készültem és csak egy törzskönyvért jöttem. És fizetni. Baj?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Mindenki megvárhat egy autót, nem igaz? Várjon csak türelemmel, mert én éppen másra koncentrálok. A telefonomra.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Sirius01
2013.04.03 17:33:08
@wdriver: Csak annyra romlott-el a kocsija,mint a 10-20 milliós luxusautók ,melyek a vészvillogót kirakva állnak meg a főúton,mindenkit akadályoztatva. Gondolhatod,hogy elösször én is megkérdeztem,hogy van-e valami probléma?
Az izompólós buzicsíra,meg vársz a sorodra:) fosta oda nekem.Rosszúl tette.
Az izompólós buzicsíra,meg vársz a sorodra:) fosta oda nekem.Rosszúl tette.
Sirius01
2013.04.03 21:06:25
@Aszi: Ez elég abszurdnak hangzik,de bassza meg ez tényleg így igaz. Barátnőm édesapja közlekedési szakember,meg oktató is.
Megkérdeztem,csak az érdekesség kedvéért,az állításodat,és azt a választ adta,hogy pontosan így van,csak ez szabályozhatatlan.
Megkérdeztem,csak az érdekesség kedvéért,az állításodat,és azt a választ adta,hogy pontosan így van,csak ez szabályozhatatlan.
Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. Nagyon Fontos Emberek, az Eurovíziós dallal. Különlegesség, hogy maga a MESTER konferálja fel őket, bizony. '97-es felvétel, s akkoriban sajnos a realtime autotune még megfizethetelen volt. (Azért hamis, mert élő. Külön törődést igényel…..
Sirius01
2013.04.02 22:06:03
Vannak olyan dolgok, amelyeknek egész egyszerűen nem szabadott volna megtörténniük. Valószínűleg egy egész generációt tett tönkre a Kuckó mackó (barnamackó, nyakában egy színes sál), a Csovi csovi Jasper (még Youtube-on sincs fenn), a Nyuszi muszi (sohasem alamuszi), és ki tudja…..
Sirius01
2013.04.02 21:59:15
This is a party song that makes the party goin' on Ki ne ismerné a svájci Peter René Baumannt, akitől annak idején sikitófrászt kaptunk? Hát, jöjjék az áttörős időszakából a derizöparrré, ami meghódította a svájci, az osztrák, a belga, a svéd és a norvég toptvenit. Manapság…..
Sirius01
2013.04.02 21:44:08
Picit elaludtunk, de nagyon belejöttünk a webcamos "rajongói" klipek közvetítésébe, hát itt van még egy. Akit érdekel az eredeti, megtalálja itt. De azt hiszem talán a legérdekesebb ebből a klipből mégis inkább Lakatos Cshapo Csaba interpretálása. Vigyázat, a lenti…..
Sirius01
2013.04.02 21:26:16
Bevallom, vétkeztem. Nem megy ki a fejemből Kefír és Szamóca (!!!). Engedjük hát, hogy jó legyen, és merüljünk el egy olyan világban, ahol nem vétek a szkúteresszőke haj, és az, hogy az előadókat eredetileg T-boysnak hívták. True story. ..
Sirius01
2013.04.02 21:20:35
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
Háromszor átpördült a tetején a Renault, mielőtt megállt. A tulajdonost megbírságolták, az autón hitel volt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Javában ássuk a szívómotorok sírját. Nekem hiányozni fognak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Sirius01
2013.02.13 12:57:29
Sirius01
2013.02.13 20:42:20
@csufar: Te most kötözködni akarsz velem kiscsikó ? Akkor még nyújtózkodjál egy kicsit barátom.
Sirius01
2013.02.14 10:44:48
@froton:
Véleményedet olvasva el kell ismernem,hogy ergó lehet hogy neked van igazad. Én a saját tapasztalataim alapján,egy-két dolgot másképp látok. Rengeteg autóm volt.Turbósok,és szívó benzinesek is jócskán,és a feltöltősökkel volt is gondom .A Szívó benzinesekkel kevésbé. És sajnos már már abba a korosztályba tartozom,hogy már nem szempont a dinamika,csak a tartósság. Nem hiszek a felhúzott eres motorokban,és véleményem szerint,sem a karakterisztikájuk,sem az üzemeltetésük / fogyasztásuk/ tartósságuk nem jobb,mint egy hasonló teljesítményű,de nagyobb térfogatú motorénak.Mondeóba ezres motor? Max 150-ezer km,és nagyjavítás, mint a TDCI-nél.
Az amerikai autós kultúra meg nem életképes itt Európában. Az egy más világ. és bár a VW tényleg növelte az eladásait,de a többiek,egy-két prémiumot leszámítva,igen csak szarban vannak. Az Opel-tól a fordon át,de lehet ide venni a Fiat-ot,vagy a PSA-t is ,de még sorolhatnám.... igen csak szarban vannak. De mint mondtam,ez csak egy vélemény,és lehet hogy neked van igazad.
Véleményedet olvasva el kell ismernem,hogy ergó lehet hogy neked van igazad. Én a saját tapasztalataim alapján,egy-két dolgot másképp látok. Rengeteg autóm volt.Turbósok,és szívó benzinesek is jócskán,és a feltöltősökkel volt is gondom .A Szívó benzinesekkel kevésbé. És sajnos már már abba a korosztályba tartozom,hogy már nem szempont a dinamika,csak a tartósság. Nem hiszek a felhúzott eres motorokban,és véleményem szerint,sem a karakterisztikájuk,sem az üzemeltetésük / fogyasztásuk/ tartósságuk nem jobb,mint egy hasonló teljesítményű,de nagyobb térfogatú motorénak.Mondeóba ezres motor? Max 150-ezer km,és nagyjavítás, mint a TDCI-nél.
Az amerikai autós kultúra meg nem életképes itt Európában. Az egy más világ. és bár a VW tényleg növelte az eladásait,de a többiek,egy-két prémiumot leszámítva,igen csak szarban vannak. Az Opel-tól a fordon át,de lehet ide venni a Fiat-ot,vagy a PSA-t is ,de még sorolhatnám.... igen csak szarban vannak. De mint mondtam,ez csak egy vélemény,és lehet hogy neked van igazad.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sok az öreg járgány? Hát hogy a faszba ne lenne sok,hisz itt már mindenki csóró,kivéve a állami pénzen hizlalt politikusokat.Munkát kellene adni az embereknek,meg megélhetést,és akkor vehetnének jobb autókat az emberek.De nem. Helyette,megint jön a "szabályozás",egy újabb jogcím a pénzbeszedésre. Persze igen "ördögi" volt ez a terv is. Levisszük a reg adót,és jöjjön csak be a sok használt autó,hisz addig is perkálnak a szerencsétlenek,majd ne adjunk rá műszaki vizsgát,és lehessen büntízni. Hát az anyátokat,ti közpénzen zsírosodó tetvek.