Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Picur755

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ismét itt van régi jó ismerősünk, a Spurifuvar! A költöztető cég 2015-ben többek között félrekalkulálásért és ügyeskedésért járt nálunk, idén tavasszal pedig tönkretett búrotok és eltűnt holmi is szerepelt a panaszban. De hogy ne unjuk meg a sztorikat, a harmadik rész egy óriási csattanóval fog…..
Picur755 2019.06.13 15:25:16
@Snagal: "Azt miért kell állandóan leírni, hogy ellett egy csimotát aki rá van kötve?"
"Viszont a kérdésem nem arra vonatkozik hogy én mennyire kell hálás legyek a gyerekeseknek (a jövőben mindennap hálát adok a felettem lakó szomszédnak és a 3 gyerekének akik a lakásban futkároznak, dübörögnek, ordítanak úgyhogy nálam a poharak összezörrennek a szekrényben)"
"Viszont az már kissé visszás, ellentmondásos, hogy akiknek kisgyerekük van, valahogyan hajlamosabbak felsőbbrendűnek, kiváltságosnak képzelnie magát azokkal szemben, akik úgy döntenek hogy nem vállalnak gyereket"
"Sajnos már mindennapi életben is ez a trend,hogy a kedves anyucik mind a gyereket tolják előre,hogy hát miatta van minden és ezt mindenkinek a nyakába varrják.Én dugtam meg?Nem.Akkor nagyívben nem érdekel."
Nekem speciel az ilyen írásokból jött ez le...
A szállásfoglalós oldalak vendégértékeléseire alapozott szállásfoglalás után most jöjjön a másik oldal. Egy vendégház, amit tönkretett a booking.com. Levélíró vállalkozónk nem értette, miért nem jönnek foglalások az oldalról, aztán meglátta a lehúzó kommentet, amit…..
Picur755 2019.06.07 14:21:19
A vendéglátásban mindig a vendégnek van igaza, még akkor is, ha nem. Mondom ezt úgy, hogy lehúztam pár évet külföldön szállodában és volt pár eset, amikor gondolatban meggyilkoltam párszor a kedves vendéget, de jópofát kellett vágnom. Vannak kedvesek és mindig vannak , voltak, lesznek olyanok, akiknek semmi nem felel meg és ez nem a szállásról szól, hanem róluk. Az ilyen emberek csak a feszültséget akarják gerjeszteni, hogy valakin leverjék a saját nyomorukat. Magyarországon meg jóval nagyobb számban akadnak ilyen típusú emberek. Tavaly nyáron még nekem is tátva maradt a szám, pedig azt hittem már sok meglepetés nem érhet, a vendéglátós múltammal. Családi nyaraláson voltunk az Erzsébet program keretében, egy üdülőházban. Kb 6 család volt ott még rajtunk kívül. Ebből kettő minősíthetetlenül tahó volt. Az egyik család mindent kritizált (koszos a szoba, bunkó a személyzet, rossz a kaja stb...), a második napon ordenáré patáliát rendeztek az étteremben , rendőrt kellett hívni, majd sértődötten elhagyták a szállást. Megjegyzem, az üdülőházat vezető hölgy majdnem sírva kérdezte tőlünk, hogy tényleg annyira borzalmasak-e, de megnyugtattuk, hogy szó sincs róla. Mindezt egy totál ingyenes, teljes ellátásos nyaraláson. Egy másik család pedig játszotta az eszét, ők nem tudnak feljönni a reggelihez, a szobába kérik (üdülőház, ahol nincs ugye szobaszervíz, de bevitte nekik a takarítónő), meg különben is ők sokáig akarnak aludni, a másik szobában hallgattassák már el a gyerekeket, mert őket zavarja, hogy nevetgélnek stb... El sem merem képzelni, mit művelnek az ilyenek, ha fizetni is kell a szolgáltatásért.