Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hozzászólás ©

0 bejegyzést írt és 239 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Autonánia: Suzuki Swift 2008.07.04 01:09:00
Az első autóm egy életveszélyes szar volt. Nem a konstrukció, hanem a konkrét példány, egy huszonéves Renault 4-es. Nagyon fontos, ha nem a legfontosabb, hogy autóvásárláskor tudatosan alakítsuk ki a preferencialistánkat. Írjuk össze, mi kell nekünk, és ragaszkodjunk hozzá. Már…..
A környezetszennyezés a modern világ legnagyobb rákfenéje. Hiába azonban a folyton, mindenhonnan felcsendülő vészharangok, az emberek mintha meg sem hallanák azokat. A lenti csárt azt mutatja meg, hogy hozzávetőleg mennyi halálesetben játszott közre a környezetszennyezés (levegő, víz, talaj).  Az…..
Hozzászólás © 2017.10.27 00:19:45
@csakférfi:
"... nem leszoktam, mert olyan nincs, (50 évig szívtam) ..."

Részemről közel 40 évnél járok, de tény hogy nem lehet leszokni volt hogy fél évig letettem, de utána mintha előző nap gyújtottam volna rá kihagyás nélkül.
Mindenesetre a tüdőrákom kezelését már előre befizettem járulék formályában.
Hozzászólás © 2017.11.01 07:00:23
" Az bazmeg hogy az autónak köszönhető az is hogy friss péksüteményt zabálhatsz a házikódban, a dohányzásnak meg az hogy hörögve köpöd ki a tüdődet az nem tűnik fel? Hogy az egyik a modern élet része számtalan előnnyel, a másik meg egy rossz szokás? Én leszarom, ha valaki dohányzik, de egy ennyire buta párhuzamot ne vonjunk már..."

Próbálok nem vulgáris lenni mint ahogy te, de a te szóhasználatodat idézzem "Az bazmeg" meg autóknak köszönhető hogy már lassan a tengerentúlról impotáljuk a pékárut. De ha nem is tudsz nekem mondani akár egy pékséget aki hagyományos kenyeret süt? Nem ezt 1 óra alatt elkészülő, 2 nap alatt megromló vackot?
Aztán ott a másik menj már ki pl. Svájcba. Ott az az alapelv, ha városban nem kapható, akkor megvesszük a megyében, ha ott sem akkor csak katasztrófális esetben szerzik be máshonnan...

"Én leszarom, ha valaki dohányzik, de egy ennyire buta párhuzamot ne vonjunk már..."

Ehhez képest eléggé durván fogalmazol! Én részemről 14 éves korom óta bagózom, Akkor még más világ volt, de lassan 25 éve ott van a mobil hamutartó a zsebemben, és nem dohányos előtt még az utcán sem gyújtok rá.
Nos a legtöbb bunkó (már csak hogy én is legyek agresszív) autós nem hogy nem figyel oda hol eregeti ki a kipufugó gőzét, de még arra is képtelen ha esik az eső akkor lelassítson hogy ne fröcskölje le a gyalogosokat.
És még ehhez képest is bunkó vagyok mert amikor indokolt használok autót. De csak akkor!
Hozzászólás © 2017.11.01 09:10:02
@Bolshevik:

Ja meg hogy ide is meg oda is a halvány precizitást igazoljuk:
Tisztában vagyok vele, hogy a normál dohánytermékek több mint 4000 káros anyagot tartalmaznak, az elektromos cigi is legalább 2000-et. És ez nem légbőlkapott dolog, volt is cikk róla, nagyjából két órával a publikálás után leszedték (Lévén egy 20 szált tartalmazó dohánytermék reklámostól, dobozostól, termelésestől ha nem számoljuk a' ÁFÁ-t, meg a jővedéki adókat, szóval a bérköltséget akkor már megint leírom: /Csak a járulékokkal már túlfizettem a tűdőrákom kezelését, de amikor egy sarlatén detektálja hogy dohányzok, akkolekezel ((((ÉS Kerülöm az orvosokat, és minden intézményt ahogy csak lehet, de van hogy nem kikerülhető..... És nem érdekel mi a véleményed, de a kórházakban dolgozó nővérek valami nem is tudom midől de aranyból lehetnek olyan aranyosak! Vagy ezt leírni sem tudom.))))/).

Azé' arra is kíváncsi lennék az autók-hajók-miegyebek mit eregetnek ki....
Minden idők harmadik legnagyobb atomkatasztrófája 1957-ben történt az akkori Szovjetunióban. Ez volt az első komoly baleset a szupertitkos Majak Termelési Egyesülés ipari komplexum területén, az Urál hegységtől délre. A hadászati célokra (atombombához) plutóniumot előállító 817-es üzemben kémiai…..
Hozzászólás © 2017.07.02 19:23:25
@Arcade Macho:

Ne etesd már a népeket! És főleg ne papolj értő olvasásról ha te nem gyakorlod! Te a felezési időröl beszélsz: "A felezési idő megegyezik azzal az időtartammal, amely alatt egy folytonos, monoton csökkenő vizsgált érték feleződik."
Magyarán a felezési idő leteltével nem szűnik meg a sugárzó hatás, csupán felére csökken. Úgy egyébként van nem csak százezer évekig sugárzó anyagok, igaz azok nem annyira veszélyesek...
Hozzászólás © 2017.07.02 19:28:03
@P. J. Fry: "...aki ezen történet alapján akar aggódni, annak érdemes a holdra költöznie, mert mi van, ha háború lesz és az ilyen emberek a fejünkre dobnak vagy féltucat atombombát?"

Erre mondta egy híres ember ha nem is szó szerint: A negyedik világháborút kőbaltákkal vívjuk majd!
Mivel a tervekre elég sokat kellett várnom (update: végre elkészült minden), ezért az építkezéssel kapcsolatos tenni akarásomat a szomszédok keresgélésével töltöttem. Közel sem volt olyan egyszerű a dolog, de a Földhivatal és ez a blog is nagy segítséget nyújtott. Két tipp, hogy hogyan tudod gyorsan…..
Egy két héttel ezelőtti poszthoz, a Lepra és pestis Magyarországon címűhöz érkezett egy érdekes hozzászólás, miszerint gyakorlatilag a dohány elterjedése akadályozta meg, hogy a pestis tovább pusztítson, és ennek köszönhető a későbbi népességrobbanás is. Egy kicsit…..
Hozzászólás © 2017.06.05 22:18:02
@Arthur Arthurus: "... Bőrelváltozások, gyulladások kezelésén segített, de ez csak tüneti kezelés volt. ..."

Akkor kutakodj még egy kicsit, ugyan a dohányzás-ellenesség miatt egyre-másra csak a kártékony hatásairól van szó, de a dohányzás sok betegség kialakulását gátolja, mégha nem is tudja 100%-ban megakadályozni. Persze melyik gyógyszer 100%-os hatásfokú, és mellékhatás nélküli (tudok egyet, úgy hívják hogy placebó).

Ettől függetlenül a cikk nagy részével teljesen korrekt és egyetértek. Manapság a dohányosokat okolják mindennel, mondván kell egy bűnbak, semmi más nem ártalmas... Sem az alkohol (még támogatják sőt reklámozzák is), sem a az autók kipufogó gőze, stb, a cikkben sokkal jobban meg van fogalmazva!

Miért nem lehet korrekt módon kezelni a dohányosokat?? Nem várom el hogy mindenhol lehessen dohányozni, de aki úgy dönt hogy dohányzik, ne legyen diszkriminálva! Igenis legyen egy-egy kijelölt helység a munkahelyeken vagy kijelölt dohányzóhely legalább eső és szélvédett helyen. A mai mumus sajnos a dohányzás lett, pedig ez sem újkeletű szokás. (Persze egyre többször hozzák fel a só-cukor, vagy egyéb fűszerek fogyasztásának káros hatásait, nem tudom mit akarnak ezekkel elérni, de semmi jó nem lesz belőle.)
Hozzászólás © 2017.06.06 09:44:37
@sony: "Teljesen jogos érv lenne, ha a dohányfüst kiszorítaná ezeket a szennyezéseket. De sajnos nem kiszorítja, hanem hozzáadódik, így a dohányfüst az eleve szennyezett levegőt továbbszennyezi. Mivel a dohányzás személyesebb, mint például egy gyár füstkibocsátása, ..."

Ne gyere csak a gyárak kibocsátásával. Nekem pl. rengeteg ismerősöm van aki nem csak munkaeszköznek tartja az autóját, de a vezetés hobbija is. Még a sarki boltba is azzal megy ha olyan a kedve. Ha már itt tartunk, ha egy személyautóval utazol 100 Km-t kb annyi a károsanyag kibocsátásod mint egy erős dohányos évi adagja. Jah, hogy az nem olyan látványos??
Ennyi erővel az autóhasználatot is korlátozni kéne. Persze tudom ez utópia és semmi jóra nem vezetne.
De aztán itt van pl. a grillparti divat. Mindig elfordulok és nevetek amikor a megrögzött dohányzásellenesek leülnek a tűz mellé és közben szidják a dohányosokat...
Lehetne ezt elég sokáig sorolni.

Én sajnos dohányzom, de mindig is betartottam hogy nem bent gyújtok rá, kivéve ha eleve olyan a helység ahol már dohányoznak. A csikkeket sem dobom-dobtam el sosem, van egy egyszerű megoldás: mobil hamutartó (még a 80-as évek végén látttam egy ismerősömnél, annyira megtetszett hogy azóta is használom :) ).
Összevissza az dühít hogy olyan szinten diszkriminálják a dohányzást, de semmi mással nem foglalkoznak hogy az már a hülyeség határát súrolja.
Különben is, szabályszegők mindig lesznek. Ha szabályokkal meg lehetne 100 %-ban mindent oldani akkor nem lenne egyetlen bűncselekmény sem.
  Tegyük fel, hogy van mondjuk pár millió forintunk befektetni. Hol fektessünk be? Mit kínál Magyarország, és mit kínál az unió nyugati része? Nyugaton viszonylag stabil a gazdaság, az adópolitika, szilárd a jogi háttér, erős a közigazgatás, hatékonyak a bíróságok, szigorú a kontroll. A társadalom…..
Hozzászólás © 2017.05.31 23:17:58
Először is nagyon sok igazság van az említett jogszabályi rendszer kiszámíthatatlanságában. Amíg nem valósul meg hogy egy-egy adójogszabályt majd mondjuk csak a kihirdetés után fél évvel (de inkább egy évvel) lehet bevezetni, addig káosz lesz.
Addig amíg a mindenkori (!) kormányok csak a multikat támogatják esély sincs nagyobb jövedelemre.

Persze emelett ott vannak a horribilis bérköltségek is. Pofátlanul jól hangzik hogy a jövedelem adó már egy számjegyű, de valahogy a járulékokról sosem beszélnek. Közben a járulékokért szinte katasztrofális viszontszolgáltatást kap az átlag. Csak meg kell nézni az egészségügyet (beutalják az embert a kórházba, ha a család nem hoz akkor még csak egy fogkefét, szappant, evőeszközt, poharat sem kap. Miért is sorolom inkább felsorolom mit kap: hevenyészett ellátást a legtöbb esetben. ENNEK ELLENÉRE TISZTELET MINDEN LELKIISMERETES ORVOSNAK ÉS NŐVÉRNEK!), vagy akár a minimálnyugdíj értékét (Mennyi is? 26E Ft havonta... Kötelezném a megválasztott politikusokat hogy mielőtt hatalomba kerülnek egy zárt kijátszhatatlan helyen ennyiből próbáljanak egy évig megélni. Kíváncsi lennék a változásra...). Az utak minőségét, de akár a hivatalok túlzott bürökráciát imádó hozzáállását, sorolni lehet a végtelenségig!

Ilyen körülmények között vagy gazdag annyira valaki hogy csak passzióból indít vállalkozást, vagy jó kapcsolatai vannak. Mindkét esetben a profit-maximizálására törekszik, ezért a legnagyobb költségen farag, a munkavállaló bérén. Persze ez történhet úgy is hogy viszonylag jól fizet, de cserébe a hét mind a hét napján 12-14 órát kell dolgozni egy heti 40 órára bejelentett munkahelyen.
(Tisztelet azoknak a munkaadóknak ahol ez nem így van!)
   Téma előtti nap kérdése: tudjátok, hogyan lehet földönfutóvá tenni sok embert egyszerre? Lezavarjátok őket a járdáról a fűre, hogy ott fussanak...      A napokban a kisfiammal orvoshoz kellett mennem. Le kell szögeznem előre, hogy amiről írok, az csak erről a konkrét esetről fogalmazódott meg…..
Hozzászólás © 2017.05.05 11:31:55
@Reményi Gábor rema: "...most indulunk megünnepelni a 10 éves házassági évfordulónkat megünnepelni ..."

Gratuláció ezért! Kellemes hétvégét!
Hozzászólás © 2017.05.05 15:39:07
@Lángharcos: "Vagy fertőznek, vagy valami szervi bajuk van (pl. nehezen mozognak), ergo nagyobb eséllyel csinálnak koszt, mint egy egészséges iroda WC-jében (pedig az is megér egy-két misét). Ezen nem lehet változtatni, nem mondhatod a reumás bácsinak, hogy ne remegjen a keze pisilés közben, és ne támassza meg a falat, miközben szédelegve próbál eljutni a csapig, hogy kezet mosson utána."

Látom te is 0 hozzáértéssel és tapasztalattal szólsz hozzá. Ha fertőző akkor külön osztályon kezelik ilyen helyzetben logikus is. Ha mozgásában korlátozott katéterezik és felnőtt pelenkát alkalmaznak...

"Egy orvos esetében elvárom, hogy az esélye se legyen meg, hogy megfertőz engem a vizsgálat alatt. Már pedig ha a betegek WC-jébe járna, sokkal nagyobb esélye lenne ennek, hogy az oda járó sok betegtől összeszednek valamit. "

Erre szolgál(na) a tisztítószerek használata mind egy-egy ilyen alkalom után. Mindezen felül a tisztaság fenntartása. Gondolod ha a beteg külön, nem igazán tiszta mellékhelységbe jár, majd megvizsgálja az orvos akkor nem merül fel a fertőzésveszély??? (Szerintem menj vissza ált. iskolás matekórákra mert a logikai képességeid ezek szerint eléggé gyengék.)

Ezektől függetlenül igazad lehet a külön mellékhelység fenntartásának szükségességéről, de ha normálisan mennének a dolgok akkor nem lenne hiátus az "ügyfeleknek" fenntartott helységekben...

ÉS HANGSÚLYOZOM ÚJRA: Tisztelet az elhivatott orvosok és nővérek felé. Nagyon sokkal lehet találkozni még az ilyen áldatlan állapotok között is!
Hozzászólás © 2017.05.05 19:52:56
@Lángharcos:
A személyeskedő részt sajnálom hogy leírtam, sajnálatos módon nem tudom meg nem történtnek tenni. Mindenesetre bocsánatodat kérem ezért.

A higiéniai hiány nem csak budapesti kórházakban van. Általános jelenség.
A várakozási listák is, hiába van eszköz és kapacitás akkor is abszurditásba fulladó várakozási listákat kell kivárni. Ez a mai eü. helyzet annak ellenére hogy nem csak az ÁFA a legmagasabb Mo-n, hanem az eü. járulék is, amit nem reklámoznak...
Nemrég jelentette be Tarlós István, Budapest főpolgármestere, hogy 10 ezer fát ültetnek Budapesten. Az utóbbi évek tömeges fapusztulása és fakivágásai után ez új fordulatot jelenthet a szmogos levegőjű fővárosban. A terv azonban nem pótolja azokat az egészséges 100- 200 éves…..
Hozzászólás © 2016.11.03 13:36:09
@konrada: "...Magyarország a 80-as évek eleje óta (mióta adósságspirálba került) gyakorlatilag csak arra vesz fel kölcsönt, hogy a lejárókat cserélni tudja, de még olyan év se nagyon akadt, amikor a kamatokat fizetni tudta volna hitelfelvétel nélkül. ..."

Nem teljesen pontos, a maszop-szadesz érában épp csak 50% körüliről 80%-ra emelték az államadósságot, emellett ájemef-hez fordultak akik a hitel feltételeként még a parlamentre is elővásárlási jogot kaptak!
Hozzászólás © 2016.11.03 17:36:39
@Márk_Márk: "Te ostoba segg, hogy lehet jobba nagy ívben, balra kis ívben kanyarodni jobb oldali közlekedés esetén?
Vagy továbbra is csak hazudozni van kedved?"

Látom vagy régóta nem jártál kint az utcán vagy vak vagy. De továbbra is remélem jogsid nincs mert ilyen mentalitással életveszélyes. :|
Hozzászólás © 2016.11.03 18:11:26
Robogó Mopedbohózat 2012.05.26 17:34:00
Ugye most kéne Mopedrally 2012 címet adnom, de az esemény számomra egészen mássá fajult, arról meg nem nagyon tudok írni, hogy mások számára milyen volt. Vannak az ember életében olyan napok, amikor bánja, hogy nem adatott be szopornyica elleni védőoltást. Persze én a humoros…..
TComment 3,7 liter/100 km? 2012.03.28 06:15:00
Robogónyi fogyasztás kétszáz lóerővel, kellemes hangulatban 1,7 tonnával? Az Óperencián túli laborban minden lehetséges, de a valóságban korántsem olyan kurta a szerethető oroszlán farka. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hozzászólás © 2012.03.28 12:00:14
@Vakul a drakula: Az általam hozott példák csak nagyon árnyalatosak voltak. Kihagytam ugyan a napfényt emuláló fényszórókat is. :)

A mai autókkal csak az a bajom, hogy bolondbiztosnak akarják gyártani őket. Ez az extrém ütközésvédelem, légzsákok, miegyéb arról szól hogy az is bátran beüljön a kormány mögé akinek távolról sem szabadna. Még egy elektronikai kütyünél ez még el is fogadható, na de itt nem teljesen erről van szó. Már az autó vásárlása előtt meggyőzik a delikvenst hogy ha 100-al belerongyol a szembejövőbe akkor sem lesz semmi baja. Itt a legnagyobb probléma.
Hozzászólás © 2012.03.28 12:08:57
@Szittyakürt: "...a széthulló morzsák kiszáradva úgy tépik fel a bőr vékony felületét, mint ha késsel vagdosnák ..."

Ezt nehogy elhidd. Nem csak gyenge vékony valódi bőr létezik, nem hiába használtak bőrkötényt a kovácsok anno.
Ettől függetlenül soha többet bőrüléseket részemről, több kényelmetlenséggel jár mint előnnyel. (Tapasztalat)
Hozzászólás © 2012.03.28 13:31:43
@Szittyakürt: "Váááá! Azért ne tegyünk egyenlőségjelet a kovácsok -gondolom- vastag marhabőrből készült köténye és a kihajított régi kanapékból visszanyert és újrahasznosított autókárpitnak felhasznált papírvékonyságú bőrei közé! (Saját tapasztalat, Volvo V70)"

Közel nem erről akart a válaszom szólni, sokkal inkább arról ha bárki akar jót készíteni képes lenne. De ez mostanság nem érdek. A lényeg évente legalább egy új autómodell, gyorsan elhasználódó anyagok, biztonság sugallata még antitalentumok számára is, luxus ígérete alsó kategóriában, stb.
Soha rosszabb autója ne legyen a csajomnak. Hogy nekem kellene-e? Persze, de azért lennének kifogásaim. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A gazdagsághoz mindig tapad egy jó adag émelygős irigység is. Egészen addig, amíg nem mi vagyunk gazdagok. Ez az autó igazából sose volt még ilyen jó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hogyan drágul az olcsónak hirdetett jogosítvány, miért kötelező a pótóra, és miért fontos, hogy elnyerjük a vizsgabiztos bizalmát? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hozzászólás © 2012.02.15 12:43:30
@frikus: "A régi rendszerben is 10 hiba pont volt ahogy most is.."

Ne beszélj már hülyeséget! 3 azaz három hibapontnál már buktál.

"Neked is volt első órád, első egyedül megtett utad, s neked is idő kellett míg rutint szereztél a forgalomban való közlekedésből."

Igen, jogos. Mondjuk szerencsés voltam mert nekem elég volt úgy 10 óra az utakon a vizsga előtt. Az ezután levezetett 1 millió balesetmentes vezetés igazolta ezt.

A listád meg nagyon furcsa. Nemrég vizsgázott egy ismerősöm, még a tolatva parkolást sem oktatták nekik, nemhogy vizsgán szerepelt volna. De nem is ez a lényeg. Ugyan nézd már meg tényleg hogy veszik kis utcákba a kanyarokat? Vagy ha ez túlzás, csak azt nézd meg hogy parkolnak az emberek.
Hozzászólás © 2012.02.15 12:57:18
@frikus: "Továbbra is tartom a 10 hibapontot, s nem 3 volt."

Nincs értelme vitatkozni ezen, 3 hibapont volt a határ. Bár lehet akkor csak a részemre. :(
Kőváry Barna és Toth Zsolt sikeresen megjárta a 15. Monte Carlo Historique Rallyet. Ha már ott voltak, betettek egy kamerát a Trabiba. Már azt korábban megírtuk, hogy nem a ma megszokott rali szabályai szerint zajlott az esemény, de azért érdemes megnézni a videókat.   …..
Hozzászólás © 2012.02.11 17:29:43
@ati27: Látszik, emelkedőn nem vezettél trabit. Amit leírsz nagyjából a volgákra volt jellemző 20 liter felletti fogyasztással.
Hozzászólás © 2012.02.11 18:30:52
@Liquid_Night: "És egyes trabik valóban tudták a 120at gyárilag... :) "

Mind tudja, fullra kihúzott szivatóval, mindaddig amig a hengerfejtömítés bírja.
Vajon hogy fér be egy nagyon magas ember az autókba? Egyáltalán, be tud ülni? Tud vezetni? Mi a minimum? Teszt a használttelepen. Mai cikkünk blogposztja...
Hozzászólás © 2012.01.17 10:35:24
@movielux: C5-ben nem férsz el? Azért a "miniatűr" méreteddel is megnéznélek full hátratolt üléssel hogy is vezetsz. Ne vedd ezt személyeskedésnek, tudod te is az volt de a kérdés is ütött ugye?

Ps.: még egy utolsó volt
Hozzászólás © 2012.01.17 10:43:07
@movielux: "elférek, de kb. 1 cm a hely a fejem teteje és a tető között, elég egy úthiba és már töröm is a nyakam"

Kevered a C5-öt a kispolákkal? Vagy még nem találtad meg az ülés kezelőszerveit? :D
Hozzászólás © 2012.01.17 10:59:31
@esef: "még a főiskola alatt mentünk négyen egy kisposzkiban. én ültem jobb oldalt hátul, haverom mellettem ős kb 1.90 én 2m, igaz akkor még vékonyabb voltam. de k.rva kényelmetlen volt..."

Az több lehetett mint egy orgia. :)
Örülhet, aki jövőre szerezne autójogosítványt, hiszen a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium november végén kiadott rendelete szerint január 1-től megszűnik a rettegett rutinvizsga. De lesz még egyáltalán, aki ki tudja fizetni a tanfolyam árát, vagy ki tudja várni a hivatali…..
Franciaországban és Európa déli államaiban egyre hangosabb a társadalmi elégedetlenség, amely a motorosok számára életveszélyes szalagkorlátok ellen irányul. Már évtizedek ezelőtt megszületett a javaslat, amely egyszerűen megoldaná a balesetek esetén végtagcsonkoló fémcsíkok…..
Hozzászólás © 2011.11.28 10:32:17
@FeR1: "Biztonsági övet szoktál kapcsolni? Gondolom nem magad miatt, hanem más hibája miatt bekövetkező baleset súlyosságának a csökkentésére alkalmazod ezt az eszközt."

Mindig bekötöm, de csak a büntetés lehetősége miatt. Lehet ütni emiatt, de részemről utálom a biztonsági előírások túlzásba vitelét. Számomra ha az öv vagy légzsák vagy valami hasonló ment meg inkább letenném az autót. Öv nélkül használt trabis korszakot is túléltem. To'm most jön hogy öreg vagyok, nem való az utakra. Pedig kalapom sincs. :)
Hozzászólás © 2011.11.28 11:11:36
@egy sárga: "van olyan helyzet, amikor minden rutin kevés, amikor egyszerűen fizikailag nincs lehetőség kivédeni más hibáját. Ilyenkor jön pl. a szalagkorlát."

Mindig van lehetőség. Mindig lehet a kisebb rosszat választani.

"...a szembejövő furgon..."

No ezt ne emlegesd nekem. Tömött szembe sáv, "kicsike" kamionokkal, szembe egy furgon. Nem tudom mennyivel ment, de én sem épp 90-el mindezt egy enyhe kanyarban...
Ilyen helyzetben ha választhatok FeR1el értek egyet még autóban is inkább le az útról mint egy szalagkorlát, már ha nincs akár padka, buszmegálló, bármi egyéb lehetőség. Függetlenül miben vagy min ülök.
Hozzászólás © 2011.11.28 11:24:27
@Don ZOZI:
Azt hiszem ez tette fel a pontot a dologra. Ha emellett megemlítené valaki mennyi autó és jogosítvány van forgalomban csak itthon, még döbbenetesebb lenne. :)
 Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belsőség Csak tudnám... 2011.10.30 13:00:00
...mi került ezen a sávtartó automatikán 282500 forintba? ..
Hozzászólás © 2011.11.02 00:05:09
@Hozzászólás ©: "irányjelzek "

És azért használtam ezt a szót mert jó lenne ha az autós társadalom megértené. A kanyar bevétele megkezdésénél kirakott index nem ezt jelenti...
Hozzászólás © 2011.11.03 11:26:58
@Shadowbull: "Nem veletlenul kotelezo az ABS es nem veletlenul lett kotelezo az ESP sem."

És mi van az amikor az esp beleszól az ellenkormányzásba egy szűk úton? Szerencsére csak fapados autóval volt ilyenre szükségem eddig, de előre rettegek ha ösztönösen korrigálni próbálnék mit okoz az akár kerekenként módosított fékerő...
Ráadásul mindezt az elektronikák lassúságát ismerve 1-2 mp-vel később kezdi.
Hozzászólás © 2011.11.03 11:29:10
Sajnos idehaza kötelezően választani kell hozzá egy matricát. Mi leszel? Büdös gengszter vagy cionista hazaáruló? Mai cikkünk blogposztja...
Hozzászólás © 2011.08.15 13:40:11
@Shadowbull: "Egy kis kezi szar tudasa ossze sem hasonlithato egy beepitett autos navigacioval. Az mar mas kerdes, hogy esetleg Magyarorszagon nem boldogul ahogy kene, de az meg igazabol a loteri kutyat nem erdekli."

Wow! Kb azt írtad le, ha a negyszögletes kerék luxustermékbe van építve akkor az jobb mint egy alsó kategóriás még akkor is ha az utóbbi működik jobban. Az meg kit érdekel hogy a négyszögletes nem gurul. :S

ÁÁÁ dehogy vagy te elfogult...
Hozzászólás © 2011.08.15 13:50:08
@Shadowbull: "A beepitett atomstabil, ha egy hetig nem latja a muholdakat, akkor is tudja hol van"

Huh! Műhold már nem is kell akkor. Méghogy nem vagy elfogult. Haha!
Hozzászólás © 2011.08.15 13:51:24
@Shadowbull: "A beepitett atomstabil, ha egy hetig nem latja a muholdakat, akkor is tudja hol van"

Huh... Műhold nem is kell már hozzá. Tényleg valami profi cucc lehet. És még te nem vagy elfogult. :xD
Azt hiszem nincs olyan ember az országban, aki ne hallott volna az ócsai hiteltelepről, de azért nagyon röviden összefoglalom.Első körben 80, de akár 500 épületet húznának fel, 1000 m2-es telkeken, 40-60-80 m2-es könnyűszerkezetes házakkal. A telek lehetővé teszi az…..
Belsőség Bezzeg a románok 2011.07.27 07:00:00
A rendőrök fotózni tanulnak, mi pedig fizetni. Sokat. Mai cikkünk blogposztja...
Hozzászólás © 2011.07.27 10:13:39
@csintapala: "Telefonálni nem lehet vezetés közben, és követési távolságot kell tartani. Mindenkinek ésszel kell közlekedni ésakkor nincs ilyen probléma és egy szabályos sárgánál megállásnál nem azzal kell foglalkozni, hogy mögötted vajon mi történik."

Ezek szerint te vagy az a tipikus ember aki akkor is lelép a járdáról zöld jelzésnél ha egy böhöm nagy kamion már láthatóan nem tud megállni, és még látod is. Ha szerencséd van ki fogsz tudni állni a jogaidért, éljenek a túlélők felkiáltással...