Adatok
varvik
14 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2000-ben készült Beta ST50-es triálmotor volt az alapja ennek az endúronak. KTM SX65 blokkjával szerelték össze gyárilag a motort, mindössze két évig készült ez a típus 1998-2000. 6 sebességes váltóval üzemel.
Kitűnő állapotban került hozzám a motor, alig kilométerrel, új…..
varvik
2012.09.06 11:24:49
Igen a zöld 1962 teljesen felújítottam, a piros valamivel újabb 1982 körüli, tavasszal kezdem el csak a rendberakását.
varvik
2013.02.27 11:54:06
@tommodore: Ponnyval az a helyzet, hogy amiket 60-80 ezer forintért meg lehet venni, azokkal az első sarokig lehet eljutni.
Egy alapos motorfelújítás, kasznifelújítás, elektromos/fék/esztétikai javítás után egy jó kis használható 50-es lesz belőle, ami max 50-60 km/h sebességre képes. Jó vele városban menni.
Viszont ha már fel van újítva kár lenne elhasználni őket veterán jellegük miatt.
Egy alapos motorfelújítás, kasznifelújítás, elektromos/fék/esztétikai javítás után egy jó kis használható 50-es lesz belőle, ami max 50-60 km/h sebességre képes. Jó vele városban menni.
Viszont ha már fel van újítva kár lenne elhasználni őket veterán jellegük miatt.
Nem volt rossz állapotban a kis triál, de minden egyes porcikája használati és esztétikai sérüléseket szenvedett az elmúlt 33 évben.
Alkatrészenként lett megtisztítva, lepucolva, megzsírozva, beállítva, bekenve, meghúzva.....
Darabokra lett szedve a fék, megtisztítva,…..
Egy hosszú téli estén a használt robogókat bújtam, pedig már egyáltalán nem volt szükségem még egy kismotorra (roncsra).
Megláttam a kecses kis triált, és nagyon tetszettek az arányai, egyszerű kerékpárszerű váz, kis blokk, magas hasmagasság, terepgumik, ülés alig, kipufogó…..
Leonardo Utolsó vacsora című freskóját Milánó belvárosában a Santa Maria delle Grazie kolostor étkezőjének falán lehet megtekinteni, vagyis a freskót amely története során többször erősen megrongálódott és többször szakszerűtlenül restaurálták.
Hónapokra előre be kell…..
Ezt az 1963-as Vespát, Melakában, a Maláj királyság történelmi fővárosában, ősi kereskedelmi központjában kaptam lencsevégre.
Vespa licensz alapján készültek robogók Ázsiában: Indiában, Indonéziában, Szovjetunióban, Tajvanon.
..
Idén tavasszal találtam a neten ezt a kis Garelli mopedet, megláttam benne a fantáziát erős kis 5 lóerős blokkja és 5 sebességes kuplungos váltója miatt.
A Garelli cég főleg motorversenyeken elért sikereiről volt híres a 20. század közepéig ezután kezdett olcsó…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz