Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bgirl

0 bejegyzést írt és 56 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves Megintállunkvazzeg!Tegnap(2010.07.27) betelt a szaros vödör. Az, hogy nem képesek kommunikálni az utasokkal a Kallerek, és mozdonyvezetők, azt megszoktuk. Azt, hogy mindegyik Vasutas piás, azt is.De azt, hogy egymás között megbeszélik a 18:50-es Nyugati-Esztergom járaton,…..
bgirl 2010.08.02 22:40:43
Végre valaki, akinek volt ideje cikket írni arról, ami ezen a vonalon megy.
Ha lesz egy kis időm én is fogok, mert ami ezen a vonalon megy napi szinten az undorító.
A klíma napközben amikor kánikula van akkor néha néha megy, jobb esetben 40 fokban fűt is, persze az ablakok nem nyithatóak, mert minek?!
De amikor este jön haza az ember, akkor a kalauznak kell könyörögni, hogy ugyan kapcsoltassa már le.
A legjobb, hogy én is hallottam már párszor mikor átadják a mozdonyvezetők egymásnak a vonatot, hogy ja ez és ez a baja, nem biztos h elmegy a végállomásig.
És valakinek reagáljak a hozzászólására: jobb ha inkább ilyen esetben nem jön vonat, mint utána 3-4 órára megborul a közlekedés.
A késések napi szinten 10-20-30 percesek, ennél kevesebb ritka. Tényleg felesleges erre a szakaszra menetrend, elég lenne csak, hogy 20-30-50-70 percenként követik egymást.
Nyáron ott csökkentik a kocsiszámot, ahol tudják, de ez még érthető, az viszont nem tolerálható szerintem, hogy mikor az ember suli időbe suliba, munkába menne, akkor nem fér fel a vonatra reggel vagy ép haza nem jut, mert képesek 1 kocsit küldeni.
És a cikk írónak igaz nem kellett volna általánosítani, de van ezen a szakaszon 1-2 olyan kalauz, aki rendszeresen alkohol mámorosan dolgozik ....
És múlt héten egyik nap lerobban, ezért áll a forgalom, majd rá 2 napra nem jutsz el reggel dolgozni, mert gázol a vonat.
Igen előfordul, hogy gázol, de akkor oldja meg pótlóbusszal és mondja azt, hogy azért ér be a vonat ekkora késéssel. Amúgy is szerintem elég durva, hogy 40 km-t általában másfél óra alatt tesz meg. De hát ez a MÁV.
És nagyon sokan átszoktak már az autóra és a buszra, és még nagyon sokan fognak is....
Ezt írja Vulgapicture a Tumblr-en: "Most, hogy már rég a munkahelyemen kellene lennem, de a vonat előbb bizonytalan ideig állt Pilisvörösváron egy sínre dőlt fa miatt, majd mire elvontatták a fát, rádőlt újabb kettő, és mindenkit letanácsoltak a vonatról, és rövid orkánban…..
bgirl 2010.05.17 13:12:10
@szekertabor: Téged ez meglep?:) A Máv-nak ezen a vonalon sohasem volt erőssége az utastájékoztatás és ma végre lehet mire fogni hogy nem járnak és késnek, mert a többi nap is ez jellemző erre a szakaszra, hiszen ha süt a nap azért, ha esik azért . . . itt olyan nincs, hogy pontosan járna a vonat és normálisan működne az utastájékoztatás. Hányszor közli a forgalmista, hogy 10-20 percet állunk, de ezt sem közli... ja biztos ez se hivatalos infó
bgirl 2010.05.17 18:27:33
@hagyma: Hát van akinek ez a problémája, hogy késik a vonat, ugyanis képzeld el mikor vizsgázni mész, mondhatom, hogy de tanárnő 2 ember meghalt, hagyjuk is ezt a vizsgát ....
bgirl 2010.05.17 22:41:48
@hagyma: Akkor örülj neki ...
Hát, nem tudom, ki programozta, de van legalább olyan jó, mint annak idején a Talenteken a "Tiatorbágy" vagy a "Szar" felirat. Szia! Ezt a képet tegnap este készítettem a Vác fele menő utolsó FLIRT típusú vonaton, ami gyakorlatilag már a mai nap volt…..
Gergő összeítette, hogy az elmúlt egy hónapban mennyit késett a vonat a Budapest-Esztergom vonalon. Az átlag oda-vissza kb 14 perc naponta. Vicces ugye? A másik történetben gond volt a jegykiadó kioszkkal, emberünk felkészülten várta a kallert, hogy megkapja a papírt, csakhogy a…..
Néhány éve, amikor még jeggyel utaztam, és nem bérlettel, nekem is volt a lentihez hasonló esetem. Érd felsőn zárva volt a pénztár, a vonat érkezésééig sem nyitott ki, ezért felszálltam. Jött a kalauz, felvázoltam neki a dolgokat, erre mondta, hogy más tudott venni…..
Az európai uniós követelményekkel összhangban változik a magyar vasúti szabályozás. A kiemelt célok között szerepel - a nemzetközi vasúti személyszállítás liberalizációja mellett -, a nemzetközi és belföldi utasjogok érvényesülésének hatékonyabb biztosítása, az utasok…..
Vajon mibe kerülne, ha a MÁV a pályafelújítás ideje alatt legalább egy olyan vonatpótló autóbuszt forgalomba állítana, amin valamilyen módon lehet kerékpárt szállítani? Olvasónk nem tudta, hogy vágányzár van, ezért több társával együtt egy hosszabb szakaszon vonatozás és…..
bgirl 2009.07.07 20:43:02
@lovet: Ha ennyire fáj, akkor kellett volna várni este kb. 18:40-ig, mert utána vasárnap már rendesen járnak a vonatok.
És szerintem nincs okod felháborodni, mert eléggé időbe ki lett téve mindenhová a vágányzár és mellesleg már lassan 1 hónapja minden hétvégén vágányzár van ezen a szakaszon.
Már kb 2 hónapja minden reggel majd' hasraesek a képen látható két csőben. Ennek a két csőnek persze van párja, kb másfél méterrel arrébb. Vélhetően korábban egy tábla lába lehetett, de az okosak úgy döntöttek nyugdíjazzák. Mivel a kőcségvetés nagyon szűkös volt,…..
bgirl 2009.06.18 20:35:27
@siófoki35: Hasonló érzés fog el, mikor a saját kiinduló városom állomására gondolok.:)
A kiinduló állomás: Dorog
Ha a vonat késik reggel, délben, este a forgalmista még véletlen se közölné az utasokkal. Jobb esetben be sem mondja, hogy jön a vonat.
A pénztár nyitvatartása szerintem kedv kérdése. Mert van olyan, hogy 2-kor már senki sehol, máskor még 4-kor is nyitva. Van olyan, hogy szombaton egésznap nincs jegykiadás, de múltkor délután 3-kor szombati nap sikerült bérletet vennem.
Az állomás a hajléktalanok tanyája, de takarítani tisztességesen takarítják, van kuka, és próbálják kifesteni, de a firkálok ellen nem lehet tenni.
Viszont ezen a szakaszon a megállók neve szinte sehol nem olvasható. Mindenhol minimum 1-2 betű, vagy még az sem.
Dorogon inkább az állomást elérő utakat lehetne méltatni, de azt valahol a polgármesteri blogon.:)
Beköszöntött a nyár, egyre többen utaznak a Balatonhoz, és a Velencei tóhoz. Sajnos a tavak egyre rosszabbul közelíthetőek meg vasúttal, mert a MÁV-nál még mindig nem finomítottak a menetrenden (a hétvégin sem), a tömeg, a nyomorgás és az állás miatt pedig egyre dühösebbek az…..
Abban az évben, amikor megjelentek az új generációs IC kocsik, arra hivatkozva szüntetni meg egy IC-t, hogy nincs kocsi, finoman szólva is furcsa, pláne ha a Balaton irányába közlekedik, ami Magyarország legfontosabb turisztikai régiója... Persze biztos nincs pénz rá még akkor sem,…..
Az esztergomi vonalról tudni kell, hogy egy nyomvonalon közlekednek a vonatok. Ha egyszer egy vonat késik itt, akkor borul a menetrend mindkét irányban. Viszont, ami érthetetlen, miért áll Piliscsabán 11 percet a vonat. Ugyanis a legközelebbi több vágányos állomás Pilisvörösvár,…..
bgirl 2009.05.22 10:53:39
@Budafoki: Igen, de várhatna az is 3 percet mondjuk Óbudán, mert 3 perc csak 3, de 11 az kicsit túlzás.
És tényleg a 11 soha nem 11 perc.Ez s legrosszabb benne.
bgirl 2009.05.22 10:57:11
@1116001: Villamosítani csak Piliscsabáig terveznek (forrás: kalauz). Elvileg ezen a szakaszon hídfelújítással kezdődik a fejlesztés. Hát ez ha minden igaz jövőhét hétvégén átadják!
És ezután jöhet a többi, ami ugye anyagi forrás és mint georgejr írta a Zöldek kérdése, akik miatt elsősorban reggel Bp.-re bejutni busszal, autóval kétszer annyi.
bgirl 2009.05.22 13:07:02
@1116001: Eddig csak úgy volt állítólag a tervben,hogy Piliscsabáig, de ez szerintem valóban baromság,mert Csabáig utazok majd, ott pedig átszállok ...! Értelmetlen lenne. A két vágány Vörösvárig nem lenne nagy megoldás, mert sok esetben már Leányváron elcsúszik a menetrend és Vörösváron ugyanúgy várni kellene. De már 1 fokkal jobb lenne.
Volt egy idő mikor annyira pontosan jártak napközben is a vonaton, hogy kész meglepő volt. De mostanság maximum hétvégén tudják tartani a menetrendet.
Új MÁV blog Fájni fog 2009.04.27 08:43:00
Ezt ma reggel lőttem a vonatról leszállva: Finoman szólva is bosszantó, hogy egyes kreatív kis gyíkok viccesnek hiszik ezeket. Igen fájni fog, apátoknak kifizetni a takarítást. Vagyis jó lenne, ha fájna, de nem fogjálk őket elkapni... Vagy mégis? Ki tud róluk? ..
bgirl 2009.04.27 15:30:59
@Lesley: Nincs a vonaton belül sem kamera!:) Egyébként nem lehetetlen feladat annak, aki ilyeneket alkot! Esztergomban kb. olyan helyre vannak állítva, ahol a kutyát nem érdekli!
Az elmúlt fél évben sikerült mélyebben megismernem az esztergomi vonal sajátosságait. Post sorozatot indítok az itt tapasztaltakkal kapcsolatosan, hogy okuljunk belőle mindannyian. Kezdjünk is bele: Az elmúlt években a MÁV, MÁV-Start több tízmillió forintot ölt a bliccelés,…..
bgirl 2009.03.14 11:03:38
@lurkó: Ez teljes mértékben így van, hogy a főellenőr nem ér túl sokat, mert tudok olyat, akinek a munkahelye nem fizeti ki a 30.000 ft-os bérletet, ezért inkább mutyizik és még mindig jobban megéri havonta párszor fizetni, mikor ellenőrök vannak, mint kifizetni a 30.000 bérletet!
bgirl 2009.03.14 11:25:10
@Gonosz Bölcsész: Amúgy Cséven pl. az esti vonatok többségénél se leszálló, se felszálló,főleg hétvégén, ezt múltkor az egyik utas jegyezte meg a kalauznak és teljes mértékben ő is osztotta a véleményt!Igazából Üröm még egy fölösleges megálló este 8 után!
bgirl 2009.03.15 13:26:08
@pocokpocok:
El kell hogy keserítselek, mert ezen a szakaszon van igen is jó fej fővizsgáló!Aki nem mogorva és nem is szigorú!
Igen és az is biztos tök véletlen mikor felszállnak Piliscséven,leellenőrzi a fél vonatot, majd odacsapódik Csabán hozzájuk a kalauz, és Szabadságligeten is még vígan dumálnak és sztorikat mesélnek!Na ilyenkor se a kaller, se ők nem dolgoznak!
De ezek szerint te még ilyet nem láttál!Ezen a szakaszon a Volán buszon is felszáll az ellenőr, pacsi a sofőrrel, kap x ft-ot a sofőrtől és leszáll!
Olvasónk a XXI. században elkövette azt a hibát, hogy utazása előtt az interneten próbált meg tájékozódni a menetrendről, amihez az Elvirát hívta segítségül. Nagy hiba volt, ugyanis a kinézett vonat nem is arról az állomásról indult, amit a neten megírtak: Tisztelt MÁV-Start…..
Olvasónknak sikerült a MÁV egyik legjobb járatát kifognia. A vonat 16 perces úton 25 perc késést szedett fel, ami önmagában már nagy élmény volt. A MÁV gondoskodott a szórakozásról is: tömegnyomor, szauna is volt a hullámvasúton. Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Ma ismét sikerült…..
Arról beszélünk sokszor, hogy milyen jó lenne, ha ez vagy az az állomás kultúráltabb lenne. De mi a helyzet a kis pályaudvarokkal? Oda már valahogy nem jut pénz. Persze az ottani utasok is kifizetik azt a pénzt, amit mások. Most akkor hogy is van ez? Miért van az, hogy egyre több…..
Szeretem, hogy a MÁV-nál van mindenre szabályzat, van mindenre megoldás:) Papíron. Amikor egy szerelvény ledöglik és akadályozza a forgalmat, akkor már nincs, mert a barackvirág meg az anyagi lehetőségek, meg egyébként is... A fejembe csak az nem fér, hogy lehetséges, hogy 1 óra…..
Ki is gondolta volna, hogy a  Volán majd egy fillérrel - bocsánat, forinttal - is kevesebbet kér, mint amennyibe került neki egy jegy eddig? Ki hitte el, hogy valaki majd hagyja, hogy csökkenjenek az árai, és nem emeli fel őket inkább? Szombat óta egy 50%-os jegy 0-5 km-es szakaszon…..