Adatok
nickmack
0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Évek óta figyelem, vizsgálom a Magyar sörpiacot, amely nem kis meglepetésemre, tényleg ontja magából a jobbnál jobb termékeket, még ha a minőség nem is feltétlen állandó. Nem túlzás azt állítani, hogy közel két éve gyűjtöm az anyagot ennek a posztnak a megírásához, s egyben a bátorságot is, mert…..
nickmack
2019.05.31 22:24:42
@Csibefogó: Zemplénben lehet Sopronit kapni. Meg Kőbányait is.
nickmack
2019.05.31 22:57:20
@Csibefogó: Mindenhol. De hogy ne menjünk el Zemplénig, Miskolcon az egyik nagy egyetemi fesztivál szponzora már nem egyszer volt a Soproni, idén speciel a Kőbányai volt, a legnagyobb kocsma pedig Drehert árul.
A kocsmákban meg nyilván úgy van, hogy ahol Soproni van, ott az a csap, meg a napernyő is. Újhelyen a Borkóstolóban (az olyan rendes kocsma, ahogy azt az ember képzeli a kocsmát, nem holmi vendéglátóhely) tutira Soproni van.
A kocsmákban meg nyilván úgy van, hogy ahol Soproni van, ott az a csap, meg a napernyő is. Újhelyen a Borkóstolóban (az olyan rendes kocsma, ahogy azt az ember képzeli a kocsmát, nem holmi vendéglátóhely) tutira Soproni van.
A tengerészélet újkori ábrázolása általában előtérbe helyezi a romantikus elemeket, és nem nagyon foglalkozik a ténnyel, miszerint a tengerészmesterség valójában nagyon kemény fizikai munka. Amit ráadásul tovább nehezítenek a speciális körülmények, melyek között a tengerészek ezt a munkát végzik,…..
Képzelj el egy gőzmozdonyt! Megvan? Akkor most képzeld el akkorában, mint egy ház! Ez már nem olyan egyértelmű, de legjobban így tudom leírni egy hőerőmű gigászi kazánjainak méretét. Nyugalom, ahogy a korábbi cikkeknél, úgy most sem kell kizárólag a képzeletetekre hagyatkozni, mivel pontosan egy…..
2:21. Ennyit kell várni a kontentra az új évad első részében, mer' a formátumnak köszönhetően van hogylesz és hogyvót, fürdőruhás luxik és kurvaanyázó Vivi, két új szereplő és megannyi nagyszerűnek ígérkező beszélgetés. A lecsóba egy jógateremben csapunk bele, ami pont úgy néz ki, ahogy Kósa Lajos…..
Tegnap a 444.hu írt egy cikket a 'sound-os életvezetési tanácsaimról, erre reagálok a magam módján.
Nehéz helyzetben vagyok, mert nagyon kedvelem a 444.hu-t. Bár előttük is voltak véleménycikkeken alapuló hírportálok, a fiatalos és profi profi gárda úttörőként érzett rá, hogy a száraz hírek…..
Nem vagyok odáig az autókért, nem tudok órákon át beszélni a turbófeltöltőkről, egyrészt mert nem érdekel, másrészt meg azért, mert azt sem tudom, mi az. Nincs jogsim, autóm, nem érdekel ez a dolog (vezetés), BKV-zok és überezek, és minden évben megfontolom egy kerékpár beszerzését, szóval nem én…..
Vendégszerzőnk, Duka Zsófia közgazdász, politológus (Igazságügyi Minisztérium) írása
Ismerőseim körében újra felütötte a fejét a 168 óra online-on megjelent korábbi írása a kivándorlásról.
Nem tudok érzelmek nélkül elmenni a téma mellett, és most már szó nélkül sem. Reflektálnom kell,…..
nickmack
2016.03.13 11:56:14
@capacete: +1.:)
A The Atlantic szavaztatta meg olvasóit egy többfordulós, igen nemes vetélkedés során, melyben azt szerette volna megtudni, hogy ki a legótvarabb gennyláda a tévében, az a szereplő, akinek nincs visszaút, akiben semmi emberség, megmentendő jóság nem lapul, mint mondjuk Darth…..
Még ezekben a percekben is az Andrássy-Bajcsy kereszt környékén parkol kanyarodósávban az a fasztalicska, aki miatt írom a cikket. Természetesen DT rendszámmal veri a csalánt. Ha ugyanezt a manővert én csinálom, akkor nagyon sok dezsővel díjjazzák a mutatványomat. Történt…..
nickmack
2015.12.06 14:00:15
@Szarvas Norbert: Kedves Norbert. Az a kellemetlen helyzet, hogy a kirívóan rossz helyesírású embereknek általában nem nagyon lehet hinni. Ezt bizonyítja a fenti bejegyzés is, amiben kanyarodósávot hazudik a szerző, holott nem arról van szó. Ezért nagyon fontos, hogy aki bármilyen felületen publikál, az tudjon rendesen magyarul.
nickmack
2015.12.06 19:21:19
@Szarvas Norbert: Kedves Norbert, természetesen jogod van ilyeneket feltételezni, ugyanakkor én elég gyakran járok ezen a helyen, bár nem az ilyen célra tökéletesen alkalmatlan autót választom, ha tehetem. Néha azonban az autó használata elkerülhetetlen. Ilyenkor tudomásul veszem, hogy ma én is felelős vagyok a dugóért, tehát akkor érek a célomhoz, amikor. Nem fordulok meg záróvonalon, nem hajtok a járdára, parkolóhelyekre vagy a buszsávba.
Ugyanakkor a posztodban leírtak alapján a következő történt:
Ment egy gyökér, követte őt egy másik. Az első gyökér annyiban volt gyökér, hogy olyan helyen állt meg, ahol ő azt nem tehette volna, de egyben olyan helyen, ahol a közlekedést nem zavarja, mert az adott hely egyéb járművek megállására szolgál. A második gyökér azok közé az ügyeskedők közé tartozott, akik ugyan képesek félórákat keringeni lépésben, mert ők parkolóhelyet keresnek, de természetesen végigrombolnak a taxik helyén, mert úgy nyernek két másodpercet, miközben nehezítik azok dolgát, akik szabályosan, a kanyarodósáv kezdetén szeretnének besorolni. Én ez utóbbiak közé tartozom. Mindig. Tehát az első gyökér megakadályozza a második gyökeret, hogy végigvigye a szabálytalan manőverét, ezután a második gyökér még dudál is rá, ezzel növelve a környék egyébként sem csekély zajterhelését.
Megtudhatjuk még, hogy a második gyökeret frusztrálja a ruhatára egyszerűsége és az, hogy az autója nem elég félelmetes a nyugodt és felhőtlen szabálytalankodáshoz.
Majd ezután a második gyökér, kinek halaszthatatlan dolga van, ráér még hátrafelé fényképezni, miközben mehetne a dolgára.
Az, hogy valakinek rossz a helyesírása, alapvetően nem probléma. Viszont aki rossz helyesírással osztja az észt, az nagy probléma, hiszen arra utal, hogy ő egy olyan ember, mint aki fentebb rajzolódik ki előttünk. Ha pedig nagyközönségnek publikál, akkor a jó helyesírás a közönség tiszteletét mutatja, meg persze azt is, hogy az ember igényes önmagára.
Értem, hogy frusztrált vagy. Ez ellen könnyen tehetsz, ha rendesen megtanulod azt, amivel közönség előtt foglalkozol. Legyen az írás, a KRESZ, vagy a gazdasági témák. Mindegyikben féltudású vagy, és ez érthetően zavar. De csak te tehetsz azért, hogy ez változzon.
Ugyanakkor a posztodban leírtak alapján a következő történt:
Ment egy gyökér, követte őt egy másik. Az első gyökér annyiban volt gyökér, hogy olyan helyen állt meg, ahol ő azt nem tehette volna, de egyben olyan helyen, ahol a közlekedést nem zavarja, mert az adott hely egyéb járművek megállására szolgál. A második gyökér azok közé az ügyeskedők közé tartozott, akik ugyan képesek félórákat keringeni lépésben, mert ők parkolóhelyet keresnek, de természetesen végigrombolnak a taxik helyén, mert úgy nyernek két másodpercet, miközben nehezítik azok dolgát, akik szabályosan, a kanyarodósáv kezdetén szeretnének besorolni. Én ez utóbbiak közé tartozom. Mindig. Tehát az első gyökér megakadályozza a második gyökeret, hogy végigvigye a szabálytalan manőverét, ezután a második gyökér még dudál is rá, ezzel növelve a környék egyébként sem csekély zajterhelését.
Megtudhatjuk még, hogy a második gyökeret frusztrálja a ruhatára egyszerűsége és az, hogy az autója nem elég félelmetes a nyugodt és felhőtlen szabálytalankodáshoz.
Majd ezután a második gyökér, kinek halaszthatatlan dolga van, ráér még hátrafelé fényképezni, miközben mehetne a dolgára.
Az, hogy valakinek rossz a helyesírása, alapvetően nem probléma. Viszont aki rossz helyesírással osztja az észt, az nagy probléma, hiszen arra utal, hogy ő egy olyan ember, mint aki fentebb rajzolódik ki előttünk. Ha pedig nagyközönségnek publikál, akkor a jó helyesírás a közönség tiszteletét mutatja, meg persze azt is, hogy az ember igényes önmagára.
Értem, hogy frusztrált vagy. Ez ellen könnyen tehetsz, ha rendesen megtanulod azt, amivel közönség előtt foglalkozol. Legyen az írás, a KRESZ, vagy a gazdasági témák. Mindegyikben féltudású vagy, és ez érthetően zavar. De csak te tehetsz azért, hogy ez változzon.
nickmack
2015.12.06 22:27:54
@Szarvas Norbert: Pedig valójában ez a cikk erről szólt. Csak így utólag kellemetlen lehet rájönni. Természetesen ilyenkor az ember vagy azt mondja, hogy de hülye voltam, vagy pedig védi a védhetetlent. Az utóbbi megoldást választók általában mindezt rossz helyesírással teszik.
Talán nem túlzás azt állítani, hogy vagyunk itt már annyi ideje és láttunk/tapasztaltunk már határon innen- és túl annyi mindent, hogy ritkán lepődünk meg bármin is. Pláne kellemesen. Néhanapján előfordul, ezt aztán évekig emlegetjük még.
A kutya nem gondolta volna, hogy…..
nickmack
2014.06.26 20:16:37
@csedársajt:
Az is lehet, hogy Einstein a világ legnagyobb trollja volt.
Bár be kell látni, hogy a természettudósok azóta nem unatkoznak.
Az is lehet, hogy Einstein a világ legnagyobb trollja volt.
Bár be kell látni, hogy a természettudósok azóta nem unatkoznak.
Látott mostanában baleset-megelőzési plakátot vagy reklámfilmet? Szörnyülködjünk együtt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
nickmack
2014.02.19 19:21:49
@sebességváltó:
Ez a cikk a legjobb példa rá, hogy mennyire jellemző ez kicsiny országunkra. Bár a békáson kívül nem nagyon tudnék olyan plakátot felsorolni, ami nem közvetít egyértelmű, 130-nál is érthető üzenetet. Bár igaz, a kilencvennel mások elé kivágók valószínűleg hosszabb mondatokat is el tudnak olvasni.
Az audis videó meg egészen vicces, még ha nem is a szakma csúcsa.
Ez a cikk a legjobb példa rá, hogy mennyire jellemző ez kicsiny országunkra. Bár a békáson kívül nem nagyon tudnék olyan plakátot felsorolni, ami nem közvetít egyértelmű, 130-nál is érthető üzenetet. Bár igaz, a kilencvennel mások elé kivágók valószínűleg hosszabb mondatokat is el tudnak olvasni.
Az audis videó meg egészen vicces, még ha nem is a szakma csúcsa.
nickmack
2014.02.19 21:00:53
@sebességváltó: Jogos, hová lenne a világ, ha komoly témákat is lehetne viccesen kommunikálni.
nickmack
2014.02.19 21:50:55
@sebességváltó: Olyan bizony sűrűn van, hogy viccesen kommunikálják azt, ami nem vicces. Mert az hatékony. Más országokban is. Talán keress rá, bőven fogsz plakátokat találni a "speed kills" témán túl is. Videókat is bőven fogsz találni.
Azt nézd, hát képregényben komolytalankodnak:
adoholik.com/wp-content/uploads/2011/09/road-safety-trust-distracted-brains.jpg
Ezek is miből csináltak már viccet:
m.cdn.blog.hu/ad/addict/image/Volvolkswagen/volksubishi.jpg
Azt nézd, hát képregényben komolytalankodnak:
adoholik.com/wp-content/uploads/2011/09/road-safety-trust-distracted-brains.jpg
Ezek is miből csináltak már viccet:
m.cdn.blog.hu/ad/addict/image/Volvolkswagen/volksubishi.jpg
Patrick Snijers, a belga rali-legenda, aki 1988-ban a BMW talán addigi legnagyobb rali-sikerét érte el, amikor megnyerte a Manx TT-t. Tudják, amit Man-szigetén rendeztek és melyet sok rali-pilóta túl gyorsnak titulált. Snijers nem. És kifújta az orrát az egész ERC-mezőnynek. Valahogy…..
Igen, mindenki emlegeti azt a hazai Forma-1-es sportkommentátort. Rengeteg minden miatt emlékezünk rá, tudott sikítani, fejhangon üvölteni.
De valójában pite volt.
Mert a Dél-Amerikai futball-kommentátorokon is túltesz a japán műsorvezető. Nem kicsit, nagyon. Mondjuk tény, hogy a…..
nickmack
2013.10.22 22:10:15
Előre is elnézést kérünk a képek - alkalmankénti - minőségéért, de elsődleges feladatunk nem a lányok tökéletes leképezése, hanem a hírszolgáltatás volt. Így nem csoda, hogy sokszor csak kutyafuttában lőttük a csajokat csípőből. Amelyeket nem, azoknál észre fogják…..
nickmack
2013.09.17 17:56:26
Két éve lett az enyém. Megmentettem. Kiégett a fényszóróizzó, elgyengült a motor, nem mért a sebességmérő. Kettesben, harminccal közelítettem meg a lakásunkat. Szánalmas volt. Nem fogott a fék, kihagyott a gyújtás, kiakadt a gázbovden. Estig szereltem a parkolóházban. Az első…..
Nóra öt éve eladta az autóját, de az új tulaj nem íratta át, majd begyűjtött egy tucat büntetést. Mégis Nórát akarják kiforgatni mindenéből.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
nickmack
2013.06.27 08:49:03
@c220: Tegnap olvastam egy internetes autós portálon, hogy ez szinte természetes, ennél sokkal nagyobb baj, ha a rendőr nem köszön. Valami ZáchDani írta a cikket, vele kellene ezt megbeszélned.
nickmack
2013.06.27 09:36:25
@ColT: Azt kellene észrevenni, hogy két napja megjelent egy cikk, amiben az átíratás elmulasztást bagatellizálja a szerző azzal szemben, ha a rendőr nem mondja meg a nevét (a többi kisstílű hangulatkeltést meg hagyjuk már, engem az sem érdekel, ha nem köszön, meg nem szirénázza fel éjjel tizenegykor a töküres úton a környéket, ha megfogja az ilyen alakokat). Ma pedig pedig megjelenik egy cikk, ami bemutatja, hogy valójában mekkora szarok is azok, akik nem íratják át az autót. Mondhatnánk, hogy egyeztethetnének akár a szerzők, de az esetet súlyosbítja, hogy itt ugyanaz a szerző.
Mike Burroughs egy olyan srác, aki magasról tesz a szabályokra és a normákra, akit valószínűleg hidegen hagy a mások - és főleg az irigyek - kritikája. Mike Burroughs éli világát odaát és meglehetősen költséghatékony módon szórakoztatja magát: rozsdás dolgokból csinál…..
Csalódni azok csalódnak, akik nem gondolkodnak előre. Ön ne várjon csodát és szeretni fogja a 301-est. Üdvözöljük a PSA fapados-fedélzetén!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
nickmack
2013.02.07 13:03:06
@skeezix dilemma: S80-as Volvom van. Előtte is az volt, csak a régebbi. Elvileg ezek biztonságos autók. Az öv magassága viszont nem állítható bennük. Valószínűleg azért nem, mert az ülés magassága állítható.
Az SS 101. páncélos hadosztályának PZ VI-ja 1944-ben egy francia mezőn. Propagandafotó, de kétségkívül impresszív látvány, bár ekkoriban már keveset mozogtak ilyen merészen, nyílt terepen. A szövetségeseké volt a légtér
A Panzerkampfwagen VI, azaz a Tigris a világ talán…..
nickmack
2013.01.15 15:20:21
@ommm: A hadosztály előtt még minimum ott a dandár, az ezred és a zászlóalj (ráadásul az angolul is úgy hívják a linkeden). A hadosztály neve, amibe az adott egység tartozott 1. SS Leibstandarte AH volt, tehát az eleve nem 101.
Kérdezted a kollégától a pontatlanságokat, ez az egyik, Meyer a másik.
De örülök, hogy légvonalban annyi, te pedig tudsz egy rövidebb utat a hegyen keresztül.
Szívesen.
Kérdezted a kollégától a pontatlanságokat, ez az egyik, Meyer a másik.
De örülök, hogy légvonalban annyi, te pedig tudsz egy rövidebb utat a hegyen keresztül.
Szívesen.
nickmack
2013.01.15 22:47:41
@ommm: Ha ők úgy hívják, akkor te mit nem értesz?
Van egy hadosztály, annak a neve:
1. SS-Panzer-Division Leibstandarte SS AH
Ezen belül van egy dandár (legyen ez, bár pont a Bundesarchiv szerint csak zászlóaljnyi), annak a neve:
Schwere SS-Panzerabteilung 101
Ezt vetették fel többen apró hibaként.
Meyer nem illik a képbe,míg Wittmann igen. Ez volt a másik apró hiba.
Van egy hadosztály, annak a neve:
1. SS-Panzer-Division Leibstandarte SS AH
Ezen belül van egy dandár (legyen ez, bár pont a Bundesarchiv szerint csak zászlóaljnyi), annak a neve:
Schwere SS-Panzerabteilung 101
Ezt vetették fel többen apró hibaként.
Meyer nem illik a képbe,míg Wittmann igen. Ez volt a másik apró hiba.
Márciusban be akartam röffenteni a patkány-Scarabeomat (2T, DeLux változat, elől-hátul tárcsafék), de hiába. Mivel siettem, úgy hagytam. Kőbájker mondta, hogy pikk-pakk lesz benne élet, csak vegyem ki a gyertyát, pucoljam meg, esetleg adjak neki hidegindítót (féktisztítót), oszt,…..
Miután a HHO generátor nem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett…..
nickmack
2012.06.20 18:05:39
@Lezly: Én végigmértem már lassan a világ összes csodakütyüjét és csodaadalékát. Az adalékok egy része javít dolgokon (mindig kérdés, hogy az árukhoz képest mennyit), a csodakütyük kb. annyit változtatnak, hogy amelyikhez áram kell, az jobban terheli a generátort. Eddig olyat nem nagyon kaptunk, ami jó lenne valamire.
nickmack
2012.06.20 22:01:30
@Lezly: Tudom. Mindenkinek használ, aki árulja, meg aki megveszi. Nézd, ha minden jól megy, még ebben az évben fékpadra tudom rakni felműszerezve az autódat. Miskolcon. Bár gyanítom, hogy nem azt az eredményt kapnád, amit szeretnél.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz