Adatok
elgabi
0 bejegyzést írt és 281 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem túl hosszas gondolkodás után került a boleticei első magyar Mistral-szalvó a legújabb hírbejegyzésbe.
Zord..
elgabi
2015.08.15 10:21:03
Hamarosan elkészül a pápai bázisrepülőtér új irányítótornya - mno.hu/videok/132476
A Visegrádi Négyek Európai Uniós Harccsoportjának Közeli Légi Támogatását (V4 EUBG CAS) a 2016 első félévében esedékes készültségi időszak alatt biztosító magyar gripenes közösség számára követelmény a légi utántölthetőség (AAR) képessége is. Hogy a 2015 második…..
Ma nem sokkal 9 után újabb magyar Gripennel, a 30-assal történt súlyos repülőesemény, ezúttal Kecskeméten. Hálistennek a pilóta ezúttal is túlélte. Kádár Sándor őrnagy katapultált, az eddigi hírek szerint sajnálatos módon csigolyatörést szenvedett. Ezúton is jobbulást…..
elgabi
2015.06.11 02:24:08
@Open Skies: "Saab said it would "fully support" the investigation"...
Biztos, jó ez? Nincs itt semmi összeférhetetlenség?
A másik kérdés még mindig fúrja az oldalamat: mi van a keszivel?
Kecskemétről nem adjuk (NOTAM), Szolnokról, Pápáról, akárhonnan adjuk-e? Át tudtak-e települni a keszi gépek, amíg a 30-as fogyasztott?
Ha igen, ha nem,nincsenek-e letiltva?
Ha igen, besegít-e esetleg egy NATO-szövetségesünk a saját gépeivel? Vagy nem NATO-tag partner (Svédország)?
Van-e egyáltalán QRA most Magyarországon?
Miért nem mondott erről semmit a tábi bácsi a sajtótájékoztatón?
Biztos, jó ez? Nincs itt semmi összeférhetetlenség?
A másik kérdés még mindig fúrja az oldalamat: mi van a keszivel?
Kecskemétről nem adjuk (NOTAM), Szolnokról, Pápáról, akárhonnan adjuk-e? Át tudtak-e települni a keszi gépek, amíg a 30-as fogyasztott?
Ha igen, ha nem,nincsenek-e letiltva?
Ha igen, besegít-e esetleg egy NATO-szövetségesünk a saját gépeivel? Vagy nem NATO-tag partner (Svédország)?
Van-e egyáltalán QRA most Magyarországon?
Miért nem mondott erről semmit a tábi bácsi a sajtótájékoztatón?
elgabi
2015.06.11 14:29:31
@JohnTerry: Komolyan nem értem miért lenne ez minősített információ. Miért, az, hogy Szlovénia vagy Litvánia, vagy akármelyik NATO-kisállam légtérvédelmét nagyobb szövetségesek (pl. Magyarország) látják el nem minősített adat, sőt, büszkén hírdetjük. Akkor? Különben is, aki előtt érdemes titkolni az ilyet (kvázi ellenségeink, ha van ilyen egyáltalán), úgyis előbb tudja, mint a saját lakosságunk! Akinek a pénzéből és akinek a védelmét szolgálják a vadászgépek, nem?
elgabi
2015.06.15 15:38:48
@Levente B.: És a Mercit meg a Boeing-ot meg se említette...
Némi késéssel, az isztambuli IDEF 2015 kiállítás nyitásához igazítva indul a 2015. májusi hírbejegyzés - a LégierőBlogger helyszíni tudósítását megelőlegezve, az itt először bemutatott HiSAR légvédelmi rendszer Mercedes Zatros alvázra telepített indítójával…..
elgabi
2015.05.25 00:56:09
@zord: Hány szezonyi árvizet kell megúszni ennek az országnak, mire végre beszerzésre kerülnek a helikopterek?
Bocs a demagógiáért.
Bocs a demagógiáért.
elgabi
2015.06.02 01:27:49
@Levente B.: volt utasreptetés is?
Vannak olyan esetek, amikor agyonhálózott világunkban egyes információk elsikkadnak, mert "helyi túlterhelés alakul ki az átvitel rendszerében", vagy egyszerűen más vonja el a figyelmet. Ilyen a miniszterelnök múlt hét szerdai nyilatkozata is, melyben kérdésre válaszolva arról…..
elgabi
2015.05.31 06:51:53
A kis drónok alapvetően az szf eszközei, de ha tetszik, ha nem, a levegőt használják működésük közegéül, és a többi repülőeszközzel kell osztozniuk, igyekezvén, hogy nehogy leverjék-leveressék egymást az égről. Ezért is indokolt, hogy az új magyar drón legyen a 20.…..
Szokatlan vendégek jártak északi szomszédaink vadászbázisán, Szliácson az elmúlt két hétben. Az amerikai légierő nagy-britanniai Mildenhallban állomásozó 7. különleges műveleti századának CV-22B gépei hivatalosan brownout-gyakorlaton vettek részt Szlovákiában augusztus 8.…..
elgabi
2014.08.28 11:26:25
@zord: Na, végre! Örülök, hogy végre beláttad. Kár, hogy nem hittél nekem annak idején.
Olvasói felvetésre, a jobb átláthatóság végett a LégierőBlog hírrovata átáll havi rendszerre. Címkép gyanánt maradnánk a helikopteres témánál...
Zord..
elgabi
2014.06.23 06:47:12
Induljon a 14. hírbejegyzés, s ha már a helikopterfenntartás és beszerzés a népszerű téma mostanság, stílszerűen a 705-ös egy részletével.
Zord..
elgabi
2014.04.14 19:50:31
@Beat it!: Sajnos a kivonás után a HDM-üzemképességet sem lehetett a 21-eseken fenntartani, mert a tárolási munkák (kerócsere, UPG-zés, stb.) sem voltak rajtuk végrehajtva. Söt, ha jól emlékszem, viszonylag hamar kiadták a parancsot az üzemanyagrendszer leszívására, ami ugye a puhafalú tartályok halálos itélete volt...
Ezután már szinte mindegy volt, hogy a boxokban tároltuk öket, vagy a szabad ég alatt...
Egyébként szabad szemmel látható volt, hogy napról-napra hogyan romlott az állapotuk a szabad ég alatt. Ebböl is látszik, hogy már akkor is milyen "gazdagok" voltunk...
Ezután már szinte mindegy volt, hogy a boxokban tároltuk öket, vagy a szabad ég alatt...
Egyébként szabad szemmel látható volt, hogy napról-napra hogyan romlott az állapotuk a szabad ég alatt. Ebböl is látszik, hogy már akkor is milyen "gazdagok" voltunk...
elgabi
2014.04.18 13:51:42
@zord: Kishantos #2...
Kirakodás közben. Az RA-82047 Ruszlánt először elhagyó ex-orosz gép, a RA-24132. Hazai oldalszáma vélhetően 3-assal kezdődik és négy számjegyű lesz.
Mint azt a Magyar Nemzet mai számában megírtam, egy An-124 Ruszlán fedélzetén ma a kecskeméti repülőtérre érkezett az a…..
elgabi
2014.04.28 17:21:52
@zord: Azért, legalább saját magad elött, egyedül, a belsö szobádban légy öszinte: ha a "másik oldal" csinálta volna ezt a "beszerzést", így, már a keresztvizet is leszedted volna róluk - jogosan - mint a hazáért aggódó, nemzeti érzelmü, jobboldali újságíró...
elgabi
2014.04.29 19:28:09
@zord: Bár évek óta olvasom az írásaidat, tényleg nem ismerlek. A korábbi cikkeid, posztjaid, kommentjeid tényleg nem voltak (ennyire) elfogultak. Ez viszont elképesztö volt. Ahogy azt Batkaa helyesen észrevételezte, én is elég sokat károgtam a helikopter-képesség elveszítése és az ezzel szemben tanusított (látszólagos, vagy valóságos, nem tudom) hivatalos közöny miatt. Én is örültem, hogy végre született valamiféle megoldás (a 3db RA-s minyó beszerzése), de annyira nem homályosította el a szemem a meghatottság, hogy egyetértsek azzal, ahogyan ezt megvalósították. Meg ahogyan kommunikálták (sehogy). Egyébként, ha szabályosan történt minden, miért hallgatják agyon a beszerzést (még mindig)? Mivel nem-hivatalos források már a gépek érkezésétöl kezdve nyiltan kommunikálnak az ügyröl, a hivatalos források hallgatása már nevetségessé vált.
elgabi
2014.04.29 19:36:13
@elgabi: Még egy gondolat: olyan érzésem van ezzel az "áthidaló" megoldással, mint a 3D-s radar medinai telepítésével kapcsolatban. Egy hosszú, szánalmas ügy végére adott valamiféle megoldást, de, hogy mennyire ideálisat az még a laikusok (pl. én) számára is kétséges...
Mondhatnám, hogy egyik szemem sír, a másik meg nevet, de attól félek, hogy inkább csak üveg...
Mondhatnám, hogy egyik szemem sír, a másik meg nevet, de attól félek, hogy inkább csak üveg...
Aranyosgyéresen az elmúlt héten került sor a Dacian Viper 2014 gyakorlatra. Bár a rendezvényt korábban megtervezték, az ukrán válság nyomán ehhez hasonló események gyakori ismétlődésére számíthatnak a keleti NATO-tagállamok. A gyakorlat utolsó napján, mintegy ízelítőül…..
elgabi
2014.04.19 10:32:15
@zord: Te még ott vagy?
elgabi
2014.04.20 14:37:02
elgabi
2014.04.21 19:38:09
@zord: Jól van, már megint leszóltok valamit, miközben ti se írtok különbet...
Ezt már egy párszor eljátszottátok itt.
Elismerem, a céges újságírás nem a szakma csúcsa, inkább PR ez, mint press, de ök legalább írtak valamit, aminek van eleje-közepe-vége. A képek nekem is tetszettek. Itt is elöbukkant a nyugati hozzáállás, hogy nem csak a tisztek az emberek, és, hogy a repülés nem csak a pilótákról szól...
Ezt már egy párszor eljátszottátok itt.
Elismerem, a céges újságírás nem a szakma csúcsa, inkább PR ez, mint press, de ök legalább írtak valamit, aminek van eleje-közepe-vége. A képek nekem is tetszettek. Itt is elöbukkant a nyugati hozzáállás, hogy nem csak a tisztek az emberek, és, hogy a repülés nem csak a pilótákról szól...
Félidejénél jár az MH Bakony Harckiképző Központ gyakorlóterén a holland vezetésű Várpalota Challange 2014 hadgyakorlat, mely évek óta messze a legnagyobb magyar területen. Ma a holland haderő vendégeként a pápai bázisú helikopteres műveletekre (air assault) vethettünk egy…..
elgabi
2014.04.16 22:06:08
@zord: Már egy jó ideje ott vannak:
www.defensie.nl/onderwerpen/mali/inhoud/nederlandse-bijdrage
www.defensie.nl/actueel/videos/2014/01/06/eerste-nederlandse-militairen-naar-mali
www.defensie.nl/actueel/nieuws/2014/01/08/hercules-transportvliegtuig-onderweg-naar-mali
www.defensie.nl/actueel/videos/2014/01/11/eerste-hercules-in-mali
www.defensie.nl/onderwerpen/mali/inhoud/nederlandse-bijdrage
www.defensie.nl/actueel/videos/2014/01/06/eerste-nederlandse-militairen-naar-mali
www.defensie.nl/actueel/nieuws/2014/01/08/hercules-transportvliegtuig-onderweg-naar-mali
www.defensie.nl/actueel/videos/2014/01/11/eerste-hercules-in-mali
Négy év után megkezdődnek a pápai SAC/HAW számára az első komoly infrastrukturális beruházások, melyek immár permanens jelleget adnak a nemzetközi programnak, s benne a magyarországi állomáshelynek. Az első fázisban megépülő "terminál" (aerial port facility, kezdés: 130621,…..
elgabi
2014.01.29 23:54:03
@zord: Igen. A cikk szerint: "A létesítmény építési munkálatai 2013. júliusában az első jelképes kapavágással kezdődtek, melyen jelen volt Anders Fogh Rasmussen NATO főtitkár és Hende Csaba honvédelmi miniszter is."
A történelmi hitelesség miatt pontosítanék: nem kapavágás, hanem lapátolás történt, amit a blogban közzétett fénykép is bizonyít. :)
A történelmi hitelesség miatt pontosítanék: nem kapavágás, hanem lapátolás történt, amit a blogban közzétett fénykép is bizonyít. :)
elgabi
2014.01.30 00:13:09
elgabi
2014.04.15 14:21:26
Ma az amerikai nagykövetség szervezésében VIP- és sajtórepülésekre került sor Sikorsky UH-60A típusú, 1986-os gyártású helikopterekkel Budapest felett. A piacon létező egyik legjobb, de kétségtelenül legjobb imázsú helikopter fedélzetén a LégierőBlogger is ott lehetett, amiért hála azoknak, akiket…..
elgabi
2014.04.10 01:25:27
@zord: Én meg ilyen puhány pacifista vagyok, hogy Bambi-bucket, árvízi homokzsákok, meg a kut-menesek Holmatro-cuccai jelentek meg a lelki szemeim elött a Black Hawk-ra aggatva...
A szokásos légierős-légvédelmi blogbejegyzéseknél is előfordult már, hogy szárazföldi technikáról készített képekkel is szolgálhattam. Ezúttal a múlt héten a tatai dandár szomódi lőterén tartott szakaszszintű, éleslövészettel egybekötött harckocsi-gyakorlatról…..
Mától kapható az Aeromagazin különszáma a magyar nemzeti helikopterbeszerzésről. Lehetséges típusok, megoldások és persze a követelmények, ahogy Magyarország repülős magazinjának szakírói látják. Fogyasszátok egészséggel!
Zord..
elgabi
2014.03.27 18:18:24
@Open Skies: "Fel- és leszállópálya", muhaha! Nem mertek "futópályát" írni, nehogy salakot hozzanak aszfalt helyett!... :)
elgabi
2014.04.01 18:19:55
@Liverbird: "az amerikai hadsereg gyakorlatra érkező erői külön kérték a magyar biztonsági erőket az engedély nélküli fotósok visszaszorítására"
Ja, persze.
Amikor meg kiszáll az army-s pilóta az Apache-böl, annyit szól: "go ahead, guys, take photos if you want. We will open up the cockpit for you if you wish to take some pictures from inside when we come back from the tower..."
Ja, persze.
Amikor meg kiszáll az army-s pilóta az Apache-böl, annyit szól: "go ahead, guys, take photos if you want. We will open up the cockpit for you if you wish to take some pictures from inside when we come back from the tower..."
elgabi
2014.04.01 18:21:22
A brazil (ki)választás miatt önbizalommal telten, a svájci népszavazás miatt tagadhatatlanul izgalomban égve folytatódik Linköpingben, a Gripen-program hazájában az újgenerációs (NG) változat fejlesztése. A LégierőBlogger a napokban ebbe a munkába nyerhet bepillantást.
A…..
elgabi
2014.03.23 16:26:51
@zord: Az, hogy személyesen én mennyire tartom jó konstrukciónak a Gripent teljesen mellékes abból a szempontból, hogy a csonk vége jól láthatóan hátrébb van, mint a pilóta feje. A kérdésem öszinte volt és nem volt szarkasztikus.
elgabi
2014.03.23 16:27:58
@Ejnye...: Bocs, ezt nem értettem...
elgabi
2014.03.23 18:18:24
@Ejnye...: Kösz a javítást! :)
Ha rendesen elengedem magam képes vagyok akár az átlag magyar újságíró szintjére lesüllyedni. :)
Elöre szólok, hogy a hosszú helyett rövid ö, ü nem a rossz helyesírásom miatt van, hanem azért, mert nincs a tabletemen.
Ha rendesen elengedem magam képes vagyok akár az átlag magyar újságíró szintjére lesüllyedni. :)
Elöre szólok, hogy a hosszú helyett rövid ö, ü nem a rossz helyesírásom miatt van, hanem azért, mert nincs a tabletemen.
Az árak ismeretében a sajtó máris Európa legdrágább közösségi biciklis rendszerének aposztrofálta a Budapesten kiépülő Bubit. Megkérdeztük a BKK-t, és sok európai rendszer tarifáit hasonlítottuk össze, hogy kiderüljön, mennyiben állja meg a helyét ez a megállapítás.
A…..
elgabi
2014.03.23 16:00:44
Egy kicsit off-olok, ha meg tudtok bocsátani ezért.
Tavaly(elött?) Londonban nyomultam ilyesmivel, nagyon szórakoztatónak találtam. Egyfajta játéknak fogtam fel, 30-percen belül mindig bedokkoltam, soha nem fizettem többet a 24-órás regisztrációs díjnál. Mivel a cikkben említett 2£-al szemben én 1£-ra emlékeztem, megnéztem a cég honlapját:
www.tfl.gov.uk/roadusers/cycling/14811.aspx
Nahát, gondoltam, milyen PC-k ezek az angolok! Nézzük csak! Van itt ez a hosszú hajú, napszemcsis ázsiai lány, meg a turbános, szakállas punjabi srác a fejlécen, lejjebb meg Juan, a szalmakalapos latin fiú, meg Claire, a gyönyörü, darázsderekú néger csaj!
Aztán rájöttem, hogy ketten mégis hiányoznak: Charles és Emily, a fehér börü, kék vérü echte angol pár.
Persze, ök nem bicikliznek: kicsengetik a congestion fee-t, és Charlie a 3-as BMW-vel, Emily meg az új Fiat 500-assal nyomulnak a belvárosban...
Nem is olyan PC ez a Barclays...
Tavaly(elött?) Londonban nyomultam ilyesmivel, nagyon szórakoztatónak találtam. Egyfajta játéknak fogtam fel, 30-percen belül mindig bedokkoltam, soha nem fizettem többet a 24-órás regisztrációs díjnál. Mivel a cikkben említett 2£-al szemben én 1£-ra emlékeztem, megnéztem a cég honlapját:
www.tfl.gov.uk/roadusers/cycling/14811.aspx
Nahát, gondoltam, milyen PC-k ezek az angolok! Nézzük csak! Van itt ez a hosszú hajú, napszemcsis ázsiai lány, meg a turbános, szakállas punjabi srác a fejlécen, lejjebb meg Juan, a szalmakalapos latin fiú, meg Claire, a gyönyörü, darázsderekú néger csaj!
Aztán rájöttem, hogy ketten mégis hiányoznak: Charles és Emily, a fehér börü, kék vérü echte angol pár.
Persze, ök nem bicikliznek: kicsengetik a congestion fee-t, és Charlie a 3-as BMW-vel, Emily meg az új Fiat 500-assal nyomulnak a belvárosban...
Nem is olyan PC ez a Barclays...
Védi a térdeket, kíméli a hátat és a nyakat, cserébe seggünkbe vág a biomechanikus cápanyereg. A Shark nevű dizájnos kiegészítő lényege, hogy a fenéknél finoman jelzi, egyensúlyban van-e az ember biciklizés közben, és egyenlően osztja-e el súlyát a két farpofáján.…..
elgabi
2014.03.23 15:14:16
@fiftififti: Ilyen nincs. Ahány segg, annyi nyereg. Ami nekem jó, neked lehet, hogy kínzóeszköz, amivel te körbetekered a fél világot, lehet, hogy engem vallatni lehetne vele.
Próbálgass, cserélgess, ha végül megtalálod az "igazit", ragaszkodj hozzá, ne add el, ha bringát cserélsz!
Sokba fog kerülni, tudom. Én már egy vagyont költöttem nyeregre.
Egyébként az ár nem feltétlenül mérvadó. Az én seggemnek eddig egy no-name 3000 Ft-os szutyok volt a legkényelmesebb. Máig visszasírom.
Próbálgass, cserélgess, ha végül megtalálod az "igazit", ragaszkodj hozzá, ne add el, ha bringát cserélsz!
Sokba fog kerülni, tudom. Én már egy vagyont költöttem nyeregre.
Egyébként az ár nem feltétlenül mérvadó. Az én seggemnek eddig egy no-name 3000 Ft-os szutyok volt a legkényelmesebb. Máig visszasírom.
elgabi
2014.03.23 15:18:15
@elgabi: Ja, és az asszony városi cruiser-éröl loptam le! :)
Kampányízű épületátadóra került ma sor Medinán, ahová hosszú huzavonát követően a harmadik NATO-finanszírozású 3D radart a 2. Orbán-kormány 2010-es döntésével elhelyezte. Az olasz RAT-31DL lokátor ugyan már felkerült a radom alá, de kompletírozása és beüzemelése még…..
Mint az várható volt, Hende-féle parlamenti egyeztetés, jópofizás ide vagy oda, az ellenzék zsigerből belekötött a nemzeti légiszállító képesség fejlesztésébe. „A Zorbán luxusban akar utazni” – mondják a primitív hazaárulók. A kérdést azonban érdemes inkább szakmai…..
elgabi
2014.02.03 12:21:27
elgabi
2014.02.08 14:11:10
@Open Skies:
Nagyjavításra mennek a pápai C-17-esek - fullstop.
www.heavyairliftwing.org/news/2013-2013-a-year-of-success-for-the-strategic-airlift-capability-heavy-airlift-wing
Nagyjavításra mennek a pápai C-17-esek - fullstop.
www.heavyairliftwing.org/news/2013-2013-a-year-of-success-for-the-strategic-airlift-capability-heavy-airlift-wing
Tegnap tartotta éves értékelő és feladatszabó értekezletét a Magyar Honvédség. Hende Csaba miniszter, akinek személyes terveiről - szülővárosi egyéni mandátumának megtartásán kívül - egyelőre mást nem tudhattunk meg, megerősítette: a helikoptertendert, noha tárcája azt…..
elgabi
2014.02.17 18:06:45
@Kelepisti: Szerintem meg a legokosabb "honvédelmi" beruházás a paksi atomerömü orosz bövítése. Nem viccelek. Emlékezzetek csak, az orosz hadihajók hogyan futottak ki a Földközi-tengerre, amikor a ciprusi befektetéseiket veszélyeztetve érezték (állítólag Ciprus jelentös részét az oroszok vásárolták fel a válságot megelözö években). Ha nálunk is lesz egy ilyen nagyértékü befektetésük, különösen, hogy a vételárat évtizedek alatt, de kiszámítható, tervezhetö ütemben fogják behajtani, nem fogják hagyni, hogy az "arany tojást tojó tyúkocskájukat" bárki is piszkálja... Mint, ahogyan Svájcra is vigyáztak/vigyáznak a nagyhatalmak, mivel igen sok vesztenivalójuk van ott letétbe helyrezve... Nyugatról majd a NATO, keletröl a Nagy Testvér fog vigyázni ránk. Nem is lesz itt többet szükség harckocsikra, önjáró tüzérségre, harci helikopterekre. Ahogyan komoly légvédelmi rakétákra, vagy MANPADS-re sem. Telepíthetö, vagy éppen réskitöltö RT-századok? Ugyan minek? A Nagy Testvér vigyázó mühold-szemei majd odafigyelnek minden gyanús mozgást... Lehet leépíteni a MH maradékát. Lehet így spórolni! Nem is rossz megoldás ez, olyan magyaros, unortodox, jéghátánmegélös, amit az emúltnégyév alatt már megszokhattunk (volna). Mit is várhatnánk egy kisnövésü embertöl? Tudjátok: "kicsi a bors, de vannak erös barátai"...
elgabi
2014.02.22 12:20:33
@Batkaa: A svejci frankot, ajrót, vagy angol fontot be ne merjétek linkelni, mert tökön szúrom magamat!!! :(
Hadd maradjak meg abban a naív hitben továbbra is, hogy Magyarisztán jobban teljesít...
Hadd maradjak meg abban a naív hitben továbbra is, hogy Magyarisztán jobban teljesít...
Szerdán némi időjárási késlekedést (szél) követően felkerült a medinai toronyba a radarburkolat, melyet - Bánkúttal és Békéscsabával szemben - ezúttal összeszerelve emeltek a helyére. A HM által nyilvánossá tett esemény látványossága ugyanakkor nem feledtetheti a tényt,…..
elgabi
2014.02.16 07:00:34
index.hu/belfold/2014/02/15/solyom_laszlo_schiffer_andrassal_maszta_meg_a_zengot/
Köszönjük, Elnök Úr! Igazán büszke lehet magára. Reménykedjen, hogy a soha ne érje Magyarországot dél felöl kismagasságú légitámadás!
Köszönjük, Elnök Úr! Igazán büszke lehet magára. Reménykedjen, hogy a soha ne érje Magyarországot dél felöl kismagasságú légitámadás!
elgabi
2014.02.17 19:27:18
@zord: Na, ettöl a hozzászólástól teljes mértékben elhatárolódom! Én nem kívánom senki halálát, csak, mert nem értek egyet a véleményével. Söt, semmilyen indokkal nem kívánom senki halálát. Még viccböl sem.
Mondjuk igazából nem a mémeket fedezték fel, csak az Indexet, a Cinket meg a 444-et. A csütörtöki híradóban leadták "Az egész internet a baloldalon nevet" című, nem feltétlenül hamis, de azért elég alacsony hírértékű összeállítást, amiben a Képviselő funkyra, Szily…..
elgabi
2014.01.11 11:20:54
@goldenhind: Ezt a sértést kikérem magamnak a Madagaszkári Nemzeti Lemurszövetség nevében! :)
A SyFy január 9-én mutatja be Ron D. Moore, a Battlestar Galactica-főnök új scifijét, amire úgy vártunk már, mint egyszeri trafiktenderes a pozitív döntésre. (Csak aztán nehogy úgy járjunk, mint a madarasteszkókba telepített trafikok tulajdonosai.) A sorozat egy antarktiszi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz