Regisztráció Blogot indítok
Adatok
shake_

0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Már két éve, hogy önkormányzatunk úgy döntött, hogy szeretne bekapcsolódni Európa vérkeringésébe. Ezért rendszeresen részt veszünk különböző közvetlen EU-s pályázaton. Néha pályázóként, néha projektpartnerként. Ezért pár napja Brüsszelben voltam egy háromtagú küldöttség élén. Egy olyan…..
shake_ 2018.03.19 21:59:14
@Vírusbácsi: " 2050 re magyarország 8 millió főre fog fogyni ilyen ütemben. Mit csináljunk???"
Gyereket :D

Bocsánat, nem bírtam kihagyni :D
A bicósok feketével írhatják 2016.10.13-át, ezen a napon ugyanis a magyar rendőrség hivatalosan is megállapította, hogy legális kerékpárt lopni. Jelmondatuk megváltoztatásán is gondolkodnak a következőre: Lophatsz és megvédünk. Most megyek feltörök egy autót, nem ellopom, csak közlekedési céllal…..
shake_ 2016.10.21 11:12:10
@guzuke: Ha előbb történt a szabálysértés/bűncselekmény a kocsiddal mint hogy bejelentetted volna a lopást akkor (ha csak nem tudod tanúkkal bizonyítani, hogy te éppen ott sem voltál, mert pl egyedül szunyálsz éppen otthon) akkor természetesen TE.
Na most gondold el ha valaki direkt ki akar veled tolni és még vissza is visszi a vasat mire felébrednél.
Lacikonyha-lángos, 2120 Dunakeszi, Fő út 63. – gasztro teszt és kritika Soha nem gondoltuk volna, hogy egyszer késsel-villával fogunk lángost enni. Hát most ez is bekövetkezett. Az aprócska üzlet cégérén viccesnek tűnő, de azért mégis komoly vállalás: pecsenye szaküzlet és pörkölt bolt...és…..
shake_ 2016.03.01 11:55:21
De hogy! Mutatjuk: Az (ál)lap hátsó oldalán van egy keretes írás, amiben figyelmeztetik az olvasókat, hogy ez nem az a Magyar Hírlap, és csak azért jött létre, hogy pozitív, a kiadónak kedves híreket jelenítsenek benne, de lehet ez kevés lesz egy perben, mert a lap nevét, a…..
Tarlós István főpolgármester úgy akarja felépíteni a Római-parti mobilgátat, hogy figyelmen kívül hagyja a környezetvédelmi szempontokat. Ez több száz fa kivágásával jár és visszafordíthatatlan környezetkárosodást okoz. Emellett kezdeményezésére kiemelt állami…..
shake_ 2015.06.17 15:25:46
@♔bаtyu♔:

Az ártérre építkezésnek, mindig is meg volt a maga módja.
Pl lábakra helyezett ingatlanok, stb.
Az egy más kérdés, hogy meg lehet szüntetni az ártér mivoltát egy területnek a későbbi beruházások reményében, DE a véresszájú környezetvédőkön kívül, komolyan meg kéne kérdezni egy (ténylegesen az ügyben) független vízügyi szakembert, hogy Budapest védművei ezt miként viselnék. Ezek az árterek ugyanis nem csak azt a célt szolgálják, hogy termeljék a szúnyogokat, hanem egy puffert jelentenek az első árhullám elnyeléséhez. Dunakeszin ezért szakítják át a külső védművet amikor nagy a córesz, hogy az elsőnek érkező irdatlan köbméternyi vizet felvegye és ne zúduljon az egész BPre. Azért az erős lenne, ha pl ezt az árterületet itt ott művelő gazdák, mobil gátat követlenének, mert az árvíz elviszi a terményt. Budapest meg le van szarva, oldja meg ahogy tudja, de ők erre engedélyt kaptak.
shake_ 2015.06.17 15:34:18
@bölcsbagoly:
Mert, ha jól tudom valami unesco-s világökör...örökséges valami. Kissé korábban épült mint a római.
Egy biztos. Nem demszkáj vagy kádár, esetleg rákosi pajtás engedélyezte.
Kérem, forduljanak el egy kicsit, míg szabálysértően lehajtok az úttestre! Vigyorognak a rendőrök, akárcsak én. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
shake_ 2015.03.06 18:43:53
Kicsit olvasgatva pár szösszenetet, szvsz túl van kicsit lihegve. Azzal bőven egyetértek, hogy szedjék le az ilyen táblákat Gödön belül mert semmi értelmük. Az út széles nem nagyon szokott őrültködni senki a családok és a helyi érdekű bringa forgalom, úgy is a párhuzamos mellékutakon és a kerékpárúton "hasít". Járok eleget Dunakeszi és Göd között autóval, motorral, bringával, családdal vagy nélkülük és sose volt gondom semelyik közlekedő féllel sem.
Viszont Dunakeszi és Székesdűlő (itt kezdődik/ér véget a bringaút ami visz a Chuck Norris híd felé) között nincs bringa út, szar a padka, de nem kicsit és bónusznak keskeny a 2-es. Itt mi a lófrancot csináljon a bringás?? Ja menjen hátul a madarasteszkó fele aztán Aquaworld, be pest ott bringaút vissza a híd....ühümm hát persze. Hab a tortán amikor ezen a viccesen szar szakaszon megjelenik a nem tom melyik bringaklubb (vannak páran) és egy nagy kupacokban hasítanak. Motorral nem gond, de autóval előzd meg őket (mondom kupacok, nem egy nyomon....ááá az minek és nehogy beférjen valaki nagyvassal két kupac közé. A legjobb amikor eléred székesdűlőt, nem mennek fel a kerékpár útra...ahhoz ők gyorsak, ott a hobbibringás szottyog. Értem én értem, csak akkor miért morognak a fittipaldikra? Azok is csak edzeni akarnak (csak autóval) a közúton, kb ugyan annyi joguk van hozzá, nem???
Szóval kell az a bringa út Dunakeszi és Székesdűlő közé mint egy falat kenyér és kérném szépen a sportolókat, hogy edzeni egy zárt pályán tessék (lehet tekerni sokezerrel), odáig meg ha lehet, akkor bringa úton és nem kupacokban (A fittipaldi meg hungaroring nyíltnap és sportolhat). Nehogy hétvégi Géznanéni egyszer elkottáza a kupac előzését és berakja a fél bandát a susnyásba (mert hopp, csak szembejött az óranegyvenesjárat) és akkor megint jöhet az utólagos éleslátás.
TComment Én, autógyilkos? Soha 2015.02.12 06:18:20
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
shake_ 2015.02.12 11:59:27
@Hurrá Torpedó:
Legszebb tudomásom szerint annak a kampós "szarnak" a feladat mindenféle zörgés csillapítás, sok esetben a hátsó féken (pl VW, Skoda, stb) nem is találsz ilyen firlefrancot. Ha jól megnézed a képen első betét és tárcsa van (lásd átmérő és hűtés). A tárcsafék egész más rugóra (he-he) jár, mint a dob. Itt egyszerűen megszűnik a nyomás és a tárcsa pár mikronnyit "lelöki magáról" a betétet. Szintén VW-nél a kézifék megoldása miatt vissza sem tudod nyomni fékdugattyút, hanem egy spec szerszámmal úgymond vissza kell tekerni, pl betétcserénél. Különben vissza sem tudnád tenni nyerget a tárcsára az új vastag betétekkel.
shake_ 2015.02.12 12:12:15
@tizenhatkarakter:

Hát erre szvsz csak az tud tuti választ adni, aki nem ért hozzá.
Ha lenne egy másik pont ugyan ilyen autód amit csak autópályázásra használsz, akkor lenne kontroll csoport. Az hogy mennyire viseli a nyúzást, függ típustól évjárattól, hajtás lánctól, motortól, mindentől. Az, hogy igyexel bemelegíteni, talán segít. A gyakoribb olajcsere biztosan segít, de ez nem változtat azon, hogy a rövid és főleg városi igénybevételt egyedül a villanymotor "szereti". Illetve neki aránylag mindegy. Az összes belsőégéses (szikrás vagy öngyújtós), utálja mint a franc. Ezek a szörnyek azt szeretik, ha ráállsz a gázra és egy fordulaton (valahol középtartományban)lehetőleg egyenes úton haladva a célnál leszállsz róla (min 50km).
Jönnek és elmennek. Fiatalok, akik már nem itt élnek, nem itt dolgoznak. Hazalátogatnak, esznek túrórudit, napérlelte barackot, édes dinnyét. Megnézik a Balatont, sétálnak egyet Budapesten, élvezik a melengető napsütést, majd felszállnak a repülőre és néhány órán belül…..
HamPLÓ Wireless-less 2014.06.14 08:00:00
Nem gondoltam volna, milyen jó dolgunk van: itthon legalábbis lépten-nyomon ingyen wifibe botlik az ember: plázákban, közösségi tereken - de a MÁV-nál se csak az IC-ken van ilyesmi már, legutóbb a sima szobi ingákon (zónázókon) is tudtam használni - és persze a pozsonyi…..
Ez lenne a jövő? A zsaruk kiszúrnak egy száguldó motorost, követni kezdik, de semmi szirénazaj, fülből csöpögő adrenalin, még egy kis csattanás sem. Csak egy letartóztatás. Üdv a huszonegyedik században. A fakabátok fent repkednek az égen, sasolnak, észreveszik, hogy egy…..
shake_ 2014.05.16 17:28:53
@hofi601: Sebesség mérés levegőből, lásd doppler radar. Vagy ebben az esetben inkább fókuszált fény alapú stuff (laser és vidéke áfész)
Nem mérnek semmilyen tereptárgyat, csak elmozdulást. Ezek a cuccok már nem zavartatják magukat, ha a mérő is mozgásban van.
shake_ 2014.05.16 17:33:54
@FJPO: Nem jársz messze az igazságtól. Sokkal egyszerűbb a kamera. Leolvassa a rendszámot, azután a következő is. Kettő között megtett út vs. eltelt idő és már jön is a határozat, hogy légyszíves bökd már ki, ki vezette a vasat abban az időben.
Személyiségi jogok nem sérülnek mert a rendszám alapján nem tudható, hogy ki ül az autóban/motoron.
Csak azt nem értem, hogy miért nem használják erre is az autópályán elhelyezett kamerákat, szvsz adja magát.
Még nem dolgoztam fel a vasárnapi eseményeket, nyilván nem vagyok ezzel egyedül. Gondolkodom, keresem az okokat, az értelmét. Az sem sokban vigasztal, hogy úgy győzött a Fidesz, hogy tulajdonképpen veszített, mivel az összes szavazó több, mint a fele nem rájuk adta le a…..
Tegnapelőtt, azaz az Úr kétezer és tizennegyedik esztendejének január havának nyolcadik napján jelentkezett először a Magyar Nemzeti Televízióban a Szabadság tér '89 című műsor, amit Rákay Philip Úr, a televízió alelnöke vezetett, természetesen a költséghatékonyság…..
shake_ 2014.01.10 14:29:29
@Hülye aki elolvassa!:
Hááá ez jó, memóriakulcs. Egy darabig törtem rajta a fejem, aztán megkérdeztem a srácokat az informatikán, hogy mi a ménküt kell nyitni egy memórián, de aztán beugrott. Pendrive.
A szomszéd IT-n még most is vonyítva röhögnek. Megemlítették, hogy a múltkor megkérdeztem miért olyan tetü lassú a telefonom, mondták kevés benne a VHM.
TComment Rossz neked, ha letolsz 2013.12.18 06:34:04
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
shake_ 2013.12.19 18:29:10
Érdekes végigolvasni a kommenteket (na jó beleolvasni párba) azután minden következmény nélkül beleönteni egy vödör eszet a topicba.
Én a türelemre szavazok. Ha meg tudom várni amíg Gézanéni befejezi az előzést, akkor az engem utolérő is megtudja. Tiszta sor ha látom (márpedig a tükör régi találmány), hogy valaki jön gyorsabban mint én, nem megyek ki, megvárom amíg elmegy (ha többen vannak akkor a következőt és a következőt...stb stb stb). Ha állandó a forgalom a belsőben is akkor megpróbálok úgy kielőzni hogy 1. Lehetőleg ne kelljen miattam fékezni 2. piszkosul iparkodok felvenni a belső sáv sebességét.
Egyébb esetben ha előzés közben utolér, megvárja míg befejezem pont. Senki kedvéért nem fogok összekuszált idegekkel megérkezni a célhoz...ennyit senki nem ér meg (kiv mentő tűzoltó katona és a vadakat terelő juhász).
Szóval Fittipaldijenőt, hiába villog pont leszarom, még arra sem veszek fáradtságot hogy az ablakmosó folyadékból pazaroljak rá.
Amikor kijöttem előzni még nem volt sehol, ha utolér szépen megvárja hogy befejezzem és szépen visszasoroljak, nem vele akarok kitolni, közlekedek ennyi.
Azzal egyetértünk, nem illik bentragadni a középső belső stb sávban, de letolni azokat sem illik akik bentragadtak. Azonkívül, hogy balesetveszélyes, nem ér célt.
Az más kérdés, hogy M7 pestfele külsősávban (általában 120-130 körül szöszmötölök) utolérem Benőkét aki a középsőben teker lassabban. Váltsak két sávot rögtön a belsőbe (ami szintén cinkes manőver) vagy ahogy eddig, nem fárasztom magam és elmegyek mellette?

na sok csokit :P
Egy kereskedő, aki nem ad el rossz autót. Egy tréfás Golf, ami naponta csak egy percig rossz. Egy elhúzódó hibakeresés, amitől égnek áll a technikus haja. Egy próbaidős, aki vizsgamunkát végez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
shake_ 2013.08.23 09:54:41
@Nigger bácsi:

Pont ez ütött szöget a kobakba, nekem is. A gázüzemnél szintén nincs "mosó"benzin a szeleptőnél.
Kérdés mennyit segít 3-4tank gáz után, kijárni 1 tank benzint?
shake_ 2013.08.23 10:33:01
@Nigger bácsi:

Attól tartok, nem is a gázzal van a gond, hanem a kartergázban található sok-sok randa dologról (ami tartalmaz egy(kettő vagy sok) nagy kalap olajpárát is). Ezt sajna a gáz nem mossa le, a benzin viszont igen.