Regisztráció Blogot indítok
Adatok
_panni_

0 bejegyzést írt és 61 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egyszerűen érthetetlen, hogy a vizsgálatok alkalmával miért nem tudnak adni időpontot előre, amikor tudják, hogy a gyereket a következő hónapban vinni kell kontrollra. Ismét üdvözlöm a blog kedves olvasóit a Heim Pál gyermekkórház bőrgyógyászati rendelésével…..
_panni_ 2017.08.23 06:33:11
@defné: pedig borzasztó egyszerű, és a világon mindenhol így van: az adminisztratív teendőket nem az orvos látja el, hanem az asszisztens. Sok helyen az orvos nem is látja a saját betegei előjegyzését, mert nem is kell látnia. Nekem az a bevált módszerem, hogy amint kilépek az orvostól, hívom az asszisztenst a következő időpontért.

Én Svájcban élek, és párszor már leírtam itt, hogy itt a nem-sürgősségi ellátásra hónapokat kell várni. Egy elég komoly műhiba kapcsán kialakult ortopédiai probléma miatt utaltak be szakorvosi rendelésre januárban és június végére kaptam időpontot. A kétirányú röntgenfelvétel és a - 3 órával megcsúszott - 10 perces beszélgetésért 400 frankot számláztak ki. Plusz egy fél nap hiányzás a munkából. Pedig 5 hónapra előre megvolt az időpontom, az 5 hónap alatt (és azóta is) napi 4x600g ibuprofenen élek, hogy el tudjam viselni a létezést. Tudják, sajnálják, de nem tudnak mit tenni. Ha viszont én nem jelenek meg időben a rendelésen, szemrebbenés nélkül kiszámlázzák a 80 frankot.

Otthon ugyanezt a színvonalú ellátást ingyen biztosítják.
_panni_ 2017.08.23 06:47:13
@kitchen: nem mindenhol. Itt pl éves keret van, ami lehet viccesen alacsony, 400 frank, ezért cserébe a havi "tébéd" is nagyon magas, vagy lehet fájdalmas 2500 frank, egy elviselhető mértékű havi tébéért cserébe. Ha az éves keret betelik, akkor kezd el a biztosító visszatéríteni, de még akkor sem a teljes összeget. Olyan 9500 frank után térít mindent a biztosító, egészen dec. 31-ig, aztán kezdődik újra nulláról.
Tombol nyár, ilyenkor még olyanok is repülnek, aki év közben a lakóhelyük határát sem hagyják el, nemhogy a talajszintet. Rájuk is gondolva tesszük most ki ezt a régóta a sorát váró posztot. Tippek-trükkök arról, hogyan kérjünk kártérítést a légitársaságoktól, ha valami nem stimmel az utazás…..
_panni_ 2017.07.29 08:15:36
_panni_ 2017.07.29 10:24:57
@Jónapot kívánok!: javaslom, hogy csináld, ahogy jónak látod, én pedig csinálom, ahogy én jónak látom. Ahogy írtam, volt mostanában vitás helyzet a 2 órás szabályból, úgyhogy én nem kérdés, hogy hogy fogom csinálni.
_panni_ 2017.08.09 12:54:32
@Lesből Támadó Szárítókötél: a belinkelt formanyomtatvány legelején van, hogy mi a teendő ebben az esetben. Ezért is linkeltem be :-)
@Baluci: akár az automatikus beléptető kapun mész át, akár check-in pultnál jelentkezel, rögzítve van az időpont. Ez a reptéren való megjelenés időpontja.
Olvasónknak tök igaza van: a sok félresikerült esetet bemutató és csalódásoktól hemzsegő levél mellé néha nagyon is kell egy-egy pozitív poszt. Különösen szoktunk örülni az első blikkre magukat hagyományos, igazi panaszkodós Homár-posztnak álcázó eseteknek, amikről aztán…..
Amint beléptünk, riadtan felrebbentek a fehér köpenyesek, és még mielőtt annyit mondhattam volna, hogy corpus alien, már testületileg vissza is toloncoltak bennünket a váróterembe azzal, hogy menjünk a másik rendelőbe. Egy nyáron a bolgár tengerparton kempingben sátortáboroztam a családdal és…..
_panni_ 2017.05.15 07:45:44
@Rotoxis: nincs olyan, hogy "svájci magánklinika". Vannak magánkézben levő klinikák, de a betegeknek ez nem kerül többe; az itteni műtéteket ugyanúgy a betegbiztosító finanszírozza.

Itt úgy néz ki a biztosítási modell, hogy van egy havi biztosítási díj - 150 és 400 frank között -, és van egy éves plafon - a havi vállalt befizetéstől függően 400 és 2500 frank között. Függetlenül attól, hogy mennyibe kerül egy műtét vagy kezelés (beleértve a gyógyszereket is), évente 5000 franknál nemigen fizetsz többet (12 havi díj + az éves plafon + 4-700 frank az abszolút plafonig). Ez az éves átlagfizetés 5-10%-a.
_panni_ 2017.05.15 07:52:45
@she_wolf: az otthoni magánellátást hagyjuk. Szegeden, egy híres magánklinikán volt orrkorrekcióm. Messze nem a legolcsóbbak, de úgy gondoltam, ezen nem spórolok. Amit a "kórteremben" láttam, a mai napig nem tudok túllépni. Nem záródó ajtajú, legolcsóbb Baumaxos zuhanykabin, rajta vastag penészréteggel, leselejtezett kórházi agy, elromlott emelő elektronikával, a műtőből - ahol az anesztes vénember intubáláskor letört a fogamból egy darabot - az alvó beteget ülőkocsin tolják vissza a kórterembe. Elég sokat fotóztam, mert nem hittem a szememnek. Szóval Magyarországon alapjaiban rohad valami...
_panni_ 2017.05.15 18:54:33
@Dikusz: a rendelő részét láttam előtte, az teljesen rendben van. A kórterembe nem mentem be, amíg nem került sor a műtétre.
A Szent Imre Kórház minden tekintetben kimagasló helyet foglal el az egészségügyi intézmények között nem csak hazai, de európai léptékek között is. Olvasva a praxis.blog.hu-n a megannyi felháborodott hangvételű bejegyzést, különös tekintettel a - Szent Imre, a “gyilkos…..
_panni_ 2017.04.06 06:53:46
@she_wolf: én arra emlékszem, hogy nagyon nagy, nagyon büdös és fekete volt a maszk, amit az arcomba nyomtak és iszonyú sokáig tartott elaludni.
Aztán este, amikor bevérzés miatt visszavittek, már én is rugdalóztam, mert azt mondták, egy nap kétszer nem altathatnak (milyen szerencse, hogy nem a vakbelem vérzett be :-)) ), ezért úgy álltak neki a tampont a torkomba varrni, hogy előtte lidokain sprayt fújtak a vérző sebre. Nem részletezném, hogy ez mennyit használt. Ezután 4 órán át, 8-tól éjfélig bűvészkedett rajtam valami rezidens, miközben a szájterpesz végig a számban volt és csak annyi időre álltak meg néha, amikor hánynom kellett. Végül megunták és behívták a telefonügyeletest, aki mellesleg a főorvos volt (Votisky Péter, áldassék a neve), és kb 15 perc alatt rendbetett.
Azok a régi szép idők, 30 évvel ezelőtt, a szüleim másnap délután értesültek az egészről, amikor jöttek látogatni, mobiltelefon holvoltmégakkor, én meg a magam 11 éves fejével azt gondoltam, hogy ez így tökre rendben van :-))
Történet arról, hogy hogy lehet egy benőtt körömtől szó szerint becsavarodni és megnyomorodni. Kedves Praxis blog, Az én történetem borzasztó hosszú és egyáltalán nincs tanulsága, viszont örülnék, ha kitennéd, hogy a szakértők megírhassák, ki hibázott és hol (egyáltalán nincs kizárva, hogy…..
_panni_ 2017.03.31 09:00:33
@SD9: igen, bár én inkább tragikomédiának nevezném.
1. Azt mondták az orvosok, hogy felkelhetek
2. Azt mondták az orvosok, hogy nem történt lebenyplasztika. 4 nappal a műtét után, a kontrollon derült ki, hogy ja, mégis.
_panni_ 2017.03.31 09:56:53
@gigabursch: @khamul: @WZRD: @Avarga: @Vizilabda: @hidegsegg: @humorpalanta: bocsánat, mindenkinek válaszoltam itt: @_panni_: csak sokat tököltem a mobillal és valahogy nem linkelődtetek be. Talán most sikerül.
_panni_ 2017.04.05 06:25:27
@apanna: sajnos a kozmetikusok ezt sajnos nem tanulják meg az iskolában, legalábbis itt Svájcban nem :-( Nekem 40 éven át sikerült betartanom az általad írt szabályokat.
Az ápolók undorítóak, hanyagok, lusták, lógással fecsérlik a drága idejüket, az orvosok zöme pénzéhes, nincs beteg és hozzátartozó felé menő korrekt infóáramlás. Tisztelt Praxis Blog! Dr. Keszthelyi Gyula mentősökkel kapcsolatos megdöbbentő története adott apropót, hogy megosszam Önökkel azt,…..
_panni_ 2017.03.28 16:48:27
@yogosan: "Most képzeljük el,hogy mindez itt történik Magyarországon!!"

Otthon valószínűleg nem jutottam volna el odáig, hogy 30 napig kezelnek megadózisú antibiotikummal hasztalan, sőt, megkockáztatom, hogy eszükbe sem jutott volna olyan műtétnek nekiállni, amelynek a kimenetele ennyire kétséges. Ismerve az otthoni egészségügyet is, azt gondolom, hogy jobb lett volna, ha ez otthon történik.
_panni_ 2017.03.28 16:49:15
@Tempus.Anh: :-))))
_panni_ 2017.03.28 20:23:36
@szsuzsanna: köszönöm :-)
Panniéknál kis híján kikötötték a gázt, mert a Tigáz rendszere azt hallucinálta, hogy tartozásuk van, pedig csak augusztusra könyvelték a júliusi befizetést. Amin végül kibukott, az a jó ügyfélszolgálatos-rossz ügyfélszolgálatos játék: az egyik azt mondta, hogy nincs…..
_panni_ 2013.10.22 12:47:40
@ColT: de igen, be lett fizetve, mert mi (idoben) atutaltuk minden alkalommal :-)
_panni_ 2013.10.22 13:04:36
@Dr. Kix: Koszi, be fogok!
_panni_ 2013.10.23 08:33:36
@Vu, de ja vu: Semmi okom nem volt uvoltozni, miutan az elso ugyfelszolgalatos nagyon segitokesz volt. Nem gondoltam, hogy egy telefonos ugyfelszolgalaton ilyen trollokat is alkalmaznak, mint a 12:30-as noszemely.
Nem vezetjuk a tenyleges fogyasztast, egyreszt, mert nyaron nincs fogyasztasunk, masreszt pedig mert - mint irtam - kulfoldon elunk. Ugyanemiatt a lakasba sem fogom beinvitalni, sot, a kapun se tegyek be a labukat lehetoleg.
Minden befizetesrol nyilvantartasunk van, mivel online utalunk, ket kattintas es elottem a teljes lista, ez segitett a felegyes libaval szemben is, amikor ragaszkodott az allaspontjahoz, hogy de marpedig mi augusztusban nem fizettunk.
En alapban igyekszem nem ugrani az ugratasra, de amikor tobbszazezres visszakotesi koltseg van a lathataron es a szomszedunkat azzal fenyegetik, hogy ha nem irja ala, az o orajat is lekotik (egy foagon vagyunk), akkor felszalad a vernyomasom.
Naiv ügyfélnek külföldön adták fel a leckét, hogy kapcsoltassa vissza a 4000 forintos a rendszerben nem látszó fantomtartozása miatt kikötött áramot. Kikapcsolási díjat csak személyesen vagy meghatalmazással lehet befizetni, interneten nem: Van egy aranyos történetünk az…..
_panni_ 2013.10.21 11:38:01
@atpijkamo: Igy van. Mi is kulfoldon elunk, megis valamennyire (15 fokra van beallitva a termosztat) megy a futes osztol tavaszig, hogy ne fagyjon szet minden cso.
_panni_ 2013.10.21 11:49:14
@atpijkamo: nekunk tobben is a 12 fokot mondtak, mint minimumot (azt hiszem, a padlofutes tud nagyon erzekeny lenni es talan amiatt) es mi evente atlag haromszor azert mindig haza szoktunk menni, de pl az elmult egy evben hatszor kellett mennunk, egy hazat 7 fokrol egy nap alatt sem futesz fel lakhatora, 15 fokrol par ora alatt felmelegszik.
Naiv vásárlóval kifizettették a máshol vásárolt 2 doboz cukorkáját, mert becsipogott rajtuk a mágnescsík az Intersparban. A Homár cukorkán még nem látott mágnescsíkot, de ezek szerint már itt tartunk: Furcsa "élményben" volt részem az Eurocenter Interspar áruházában a…..
Úgy látszik hiába koptatjuk a billentyűzetet már 8 éve, ha még mindig vannak emberek, akik azt hiszik, hogy a Magyar Posta arra van, hogy a jelöletlen szirszarjaikat borítékba tuszkolva elvigye A-ból B-be. Tessék fizetni a szolgáltatásért és máris lehet interneten nyomon…..
_panni_ 2013.08.22 07:33:40
@CID: Gratulálok. Előszöris egy gyerek, másodszor 3 hétről volt szó, ami alatt gyerek és nagymama jó sokat voltak kint a férjemnél, aki utólag küldte a csokit, meglepetésnek. Harmadszor, azóta már mindannyian kint élünk, együtt.
Tudod, lehet családostul is külföldre költözni, ha pl anyukának nincs munkája, vagy olyan a munkája, hogy gond nélkül otthagyhatja. Vagy lehet úgy is, hogy nem számolunk utána, csak megyünk és az első 3 hónapba beledöglünk. Meg lehet ésszel is. De nagyon örülök, hogy megtaláltad a komment lényegét és jól ki is vesézted.
_panni_ 2013.08.22 09:53:09
@CID: nem, a kommentem lényege az volt, hogy a posta megpróbálta a svájciakra kenni a felelősséget, pedig nyilvánvaló, hogy ilyen mértékben sérült csomagot ők is csak jegyzőkönyvvel vettek volna át. Svájcba szerencsére nem engednek be minden marhát, a postások pedig alapban három nyelven beszélnek (mint mindenki, aki itt született és tanult).
Vannak emberek, akik inkább éjszaka érzik magukat elemükben, őket szokták a fenti jelzővel illetni. Nos, azt hiszem, hogy én is inkább közéjük tartozom, hiszen gyakran vagyok fent sokáig, akár munkanapokon is. Ennek persze az az ára, hogy reggelente nem mindig pattanok ki az első…..
Ibolya végtörlesztette a telefonját a djuice-nál, amit több mint egy hónapja nem ismernek el. Bár azóta rájöttek, hogy tényleg hibás a webes fizetési felület, továbbra is az a megoldás, hogy naiv ügyfél tovább fizeti a nemlétező részleteit, aztán egyszer majd…..
A Telenort nem zavarja, ha a kilépni készülő flottaügyfelek mindegyike befizeti az egész csapat díját. Panninak nem szóltak, hogy valaki már fizetett, ezért ő is átutalta az összeget. Miután sikerült tisztázni a félreértést, a Telenor még egyszer rámozdult a pénzre csoportos…..
_panni_ 2012.06.04 14:50:06
@agresszív kismalac: akkor nem volt rá időm és azért szerencsére, mert azóta lettek fejlemények :-)
_panni_ 2012.06.04 21:57:44
@igazságos: Nem igazán értem a rosszindulatodat, ez valami frusztráció nálad? Milyen ötvenezret?! Hol írtam ilyet? És azt főleg hol, hogy háromszor???
A másik: nem akarok én semmi profitot az ügyből, azt szeretném, hogy a Telenor tegyen róla, hogy ilyen többet ne forduljon elő. Hogy amikor a panaszomban felteszek 6 kérdést, akkor arra értékelhető választ kapjak. Hogy ne próbálják meg a folyószámlámat terhelgetni csak úgy heccből, egy héttel ezután, hogy állítólag lezárták a telefonszámlát. Hogy legyen bennük annyi gerinc, hogy elnézést kérnek, amikor kiderül, hogy az engedélyem nélkül használták a pénzemet hetekig. Nem ötvenezreket, de nem is az összeg számít, hanem az elv. Nekem számítanak ezek a dolgok, és felháborít, amikor egy szolgáltató úgy csinál, mintha szívességet tenne annak az ügyfélnek, akinek a pénzéből él.
Az NMHH-nál az eljárási díj pedig nem "lehet, hogy létezik", hanem létezik, fent van a weboldalukon is és ahogy írtam, a válaszuk is ezzel kezdődött: fizessek, addig meg sem mozdulnak.
_panni_ 2012.06.06 07:22:38
@Megdobbent: megszűntettem a beszedési megbízást, amint észrevettem, hogy sumákoltak (március végén), ezért is kaptam értesítést a banktól, hogy megpróbálták beszedni a pénzt, sikertelenül, és ezért küldtek csekket is.
Amin kiakadtam, az az, hogy a Tigáz és az Invitel túlfizetéskor szó nélkül jóváírta a túlfizetés összegét a következő számlából, csak a Telenor viselkedik ilyen pofátlanul.