Regisztráció Blogot indítok
Adatok
cirmike0102

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfél sérelmezte, hogy hiába állt sorba, bőven zárás előtt bezárják az ajtót előtte. Nem is tudta a Homár, hogy Kecskeméten még a Tescóban is van okmányiroda. 2013.01.03-án (csütörtök) délután elmentünk a Kecskeméti Tesco-ban lévő patikába a beteg 7…..
cirmike0102 2013.02.01 17:10:49
@Elek_Gábor: Az anyuka dolgot onnan vettem, hogy se név, se semmi utalás nem szerepel a leveledben, hogy apuka, vagy anyuka vagy-e. Minden esetre ez nem változtat a lényegen: nem volt hiba, hogy beleírtad, inkább megdöbbentő, hogy apukaként semmi fogalmad nincs arról, hogy a beteg gyereknek nincs keresnivalója ilyen helyen, mert nem segíti elő a gyógyulást. De tényleg, nem lovagolok tovább ezen a témán, hagyjuk a beteg gyereket (...otthon gyógyulni).
Megválaszolom neked a vezetőség helyett: ügyfélszolgálati irodákban nem nyitva tartás van, hanem ügyfélfogadási idő. Mint ahogy az orvosnál se "nyitva tartás" van. A támadó levelem az ilyen értetlen embereknek szól, akik nem képesek megérteni, hogy azoknak a mélységesen megvetett és gyűlölt, befásult robotnak tekintett ügyintézőknek napi 8, vagy 10 órát fizet a munkaadó és abban a 8 vagy 10 órában kell kezelniük kb napi 100-150 ügyfél problémáját. És akkor minden áldott nap ott van a 151-edik balf..., aki nekiáll kekeckedni zárás előtt 10 perccel, panaszkönyvet kér, ripákol, veri a seggét a földhöz és megállás nélkül a saját igazát hajtja, holott csak azt kellene megérteni, hogy mindennek megvan a maga ideje és ne számíts semmire, ha valahová 10 perccel zárás előtt mész be ügyet intézni. Mitől éreznéd jobban magad, ha az ügyfélfogadási idő 17:30-ra módosulna? És mi változna? Ha odamennének az emberek és azt látnák, hogy még bent a villany és ülnek az asztaloknál, akkor az ajtón dörömbölnének az utolsó ügyfelek, hogy nekik még lenne intézni való! Plusz mennyire tűnik ez megoldhatónak? Számodra teljesen, mert fogalmad nincs arról, hogy hogy mennek ott a dolgok! Nálunk van olyan nap, mikor az utómunka 0. Feláll 20:00-kor az utolsó ügyfelem és én is tépem le magamról az egyenruhát, mehetek is haza. Máskor meg már 7kor nem kezelek több ügyfelet, mert annyi utómunkám van, hogy fél9kor se végzek vele. Ki és hogyan tudja előre eldönteni, hogy a te kedvedért hány órára csökkentsék az ügyfélfogadási időt, hogy jól érezhesd magad?! Maradnál inkább csendben, mert ennek a hisztinek semmi értelme nincs! Szerinted a vezetőség mit fog gondolni a leveledről? Sőt megnyugtatlak, nem a vezetőség fogja megválaszolni a leveled, hanem egy titkárnő, mint ahogy ez MINDENHOL ÍGY MŰKÖDIK! Azt hiszed, a vezetőséget érdekli a hisztid? Nekik van rálátásuk, hogy miért így van kialakítva a nyitva tartás, most annyi, hogy valakinek odavágják a leveled, hogy "Mariska, válaszolj már erre".
Koky hozzászólása is bizonyítja, hogy mennyire nem vagyunk tekintettel egymásra, mi emberek... Én pl zárás előtt 5-10 perccel elvből nem megyek be sehová! Velem is csak az a baj, hogy az ilyeneknek, mint te, folyton megakarom magyarázni a dolgokat: miért veszem a bátorságot és megyek el ebédelni munkaidőben (szomorú, de sokszor az ügyfelek ezt is megmerik kérdezni tőlem, én meg szoktam mondani, hogy sajnos nem fotoszintézissel működök), hogy nyitás előtt miért nem vagyok hajlandó kiadni valami igazolást, átvenni valami papírt, stb (mert attól, hogy nyitás előtt egy órával ott vagyok, még nem azért mentem oda, hogy a siető ügyfelek ügyeit egy órával nyitás előtt elintézzem, hanem mert előző napról maradt egy csomó háttérmunkám). Egyébként legjobban ez tetszett az irományodból: "Ez azért is furcsa mivel ilyen értelmezés szerint a nyitvatartási idő végén ők felállnak az asztaltól és ezek szerint hazamennek, a folyamatban lévő ügyeket felfüggesztik. Az ügyfél pedig mehet vissza következő napon (valószínűleg sokan szeretnének ilyen munkarendben dolgozni)." Miért nem érted a tapasztaltakat? Azért nem foglalkoztak veled, hogy a folyamatban lévő ügyeket a munkaidő végéig letudják zárni!
Panaszkönyvről annyit, hogy szolgáltatóknak nincs ilyenjük! Nem azért mert nincs kedvük tartani, vagy hogy ezzel is személy szerint téged idegesítsenek, hanem mert nem kell tartaniuk. Spirálfüzetet pedig nem rakhatnak ki, akármennyire is szeretnéd. De mondok én neked valamit: Menj oda reggel IDŐBEN és felvesznek neked jegyzőkönyvet!
Minden esetre jó tudni, hogy nem csak én vagyok elátkozva és máshol is ilyenek az ügyfelek, mint te. Ez számomra olyan, mintha felfedeztem volna, hogy nem vagyunk egyedül a világűrben...
Ebédidőről annyit, hogy a munkaadó óránként 10, délben pedig 30 perc szünetet biztosít a monitor előtt dolgozó beosztottaknak, amit 1000-ből egy ember használ ki, pusztán azért, mert frusztrál minket, hogy amíg én a seggemet vakargatom, vagy a kovászos uborkámat szopogatom és kiélvezem az ebédemet, addig 40 ember arra vár, hogy sorra kerüljön. Legyél inkább hálás érte te és az összes többi, hogy nem rágódunk fél órát az ebédünkön és nem megyünk el óránként 10 percet sétálgatni!!!!!!
Dániel egy érdekes anomáliára hívat fel a Homár figyelmét. Nem tisztünk eldöntetni, hogy az 5000 forintért kikiáltott Armani karórák vajon eredetiek-e, viszont az a durva, hogy most már ez a Vaterát sem érdekli. Kizárólag a védjegyek tulajdonosai panaszkodhatnak nálunk, a…..
Subba Ez megtörtént? 2012.12.17 16:22:37
Elnézést, de éppen le se szartuk a televíziót - mint általában, de Geszti Gangnamozott az X-faktorban? Ez már a pokol? ..
cirmike0102 2012.12.17 17:56:18
@wilsonn2154: és ez ki a faszt érdekel ???
Na, például ezért hasznos dolog a jogállam. A UPC kiküldött egy semmi korábbihoz nem fogható levelet felhasználóinak, hogy ha ráutaló magatartással nem csinálnak semmit (mint a nyugdíjpénztárnál), akkor a régi szerződésüket megeszik és kötnek egy formailag sokkal…..
Subba Napod 2012.10.30 10:00:00
..
cirmike0102 2012.10.30 19:47:10
Valószínűleg évtizedekig eláll, de azért legközelebb érdemes megnézni a címkék vásárlás előtt: Anyám ma volt vásárolni az Allee Sparban, vett egy csomag sörperecet (sört is hozott... :D ), amiről itthon kiderült, hogy már több mint fél éve lejárt a szavatossága. Jó,…..
Az a legjobb a fantomtartozásokban, hogy minden nyomorult féreg elvárja, hogy majd az ügyfél bizonyítja, hogy ő igenis befizette 48 évvel ezelőtt a 13, jogelődnek a 3 forint tartozást, ami soha nem is volt, vagy különben. Az EOS Faktoring például 1,5 év alatt nem találja a…..
Ritkán kerül a Homárra pozitív UPC-s történet, szerencsére a legutóbbi panasz magától megoldódott. Naiv ügyfél új hűségszerződést akart, de elvileg erre nem lett volna lehetősége, hiába mondaná le 10 éves előfizetését. Aztán kiderült, hogy mégis lehet: Egy baráti…..
cirmike0102 2012.07.08 14:41:02
@főboszorka45: persze, te nagyon kemény lehetsz, hogy üvöltéssel mindent elintézel. Tudod, mikor lennék veled segítőkész egy ügyintéző helyében. Láttam már, hogy nem hagyják magukat, nem hiszem, hogy te lennél a kivétel. T-comnál, upc-nél, még vodánál is voltam szemtanuja ilyen fellengzős, üvöltözős ügyfél agyrohamának. Olyan, mint amikor a 3 éves gyerek földhöz vágja magát! A fogyasztóvédelemmel meg fenyegetőzhetsz, azt azért az értelmesebb emberek (nálad értelmesebbek) tudják, hogy ezek a multik nem sarki kocsmák, ahol félnek attól, hogy jönnek és megnézik a zárjegyet. itt előadod, hogy te rendre utasítod a multikat, de szerintek a match-ba se mersz megszólalni, amikor az eladó leb*sz, hogy miért nem mérted le a dinnyét. Egyébként meg szerintem a hozzászólásod alapján te igenis szalajtott hülye vagy.
A másik véleményem, hogy nem értem, mit kell ezen meglepődni. Mindenhol nagyobb kedvezményt kapnak az új ügyfelek. A magyar nemzet olyan, mint a romák. Követelőzünk, követelőzünk és követelőzünk. Lehet, hogy csak én érzem úgy, hogy a pénzemen sokmindent megkapok, de csak bizonyos határokon belül. Másoknak meg a csillagos ég se lenne elég, talán a vodafone számla mellé egyesek még levelet is várnak, hogy "Tisztelt Ügyfelünk, értesítjük, hogy 10 évnyi ügyfélmúltjának köszönhetően 50%-os társtulajdonosnak bevettük önt a cégbe". Még ez se lenne elég, mert akkor írná a delikvens a homárra, hogy az anyjukat, még küldhetnének minden hónapban másik iphone-t is...